abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26503824

• Zondag 24 apr 2005, 12:26
    quote:
    Claudia en kindjes slechts met bladeren bedekt

ALPHEN/CHAAM - De 33-jarige Zoetermeerder Richard H., die deze week bekende zijn vrouw en twee dochtertjes te hebben omgebracht, heeft hen begraven in een bos bij het Noord-Brabantse dorpje Alphen. Hij reed ruim honderd kilometer met zijn dode gezin, voordat hij hen dumpte in een uitgestrekt natuurgebied.

De politie trof de ontzielde lichamen van zijn vrouw Claudia (31) en zijn kinderen Marieke (5) en Charlotte (3) vrijdagmiddag aan in een ondiep graf aan de rand van een wandelpaadje.

Een politieman wijst de plek in het bos aan waar Zoetermeerder
    Richard H. zijn vrouw en twee dochtertjes na een rit van ruim
    honderd kilometer heeft begraven.
    Foto: persbureau van eijndhoven

Richard H. was zelf niet aanwezig bij de opgravingen. Hij had de rechercheurs uitgetekend waar zij de lichamen konden vinden. Getuigen zagen vrijdagmiddag dat een helikopter urenlang boven het bos hing. Om halfvier 's middags werden beide kleuters en hun moeder ontdekt.

De politie toonde gisteren het graf dat in feite niet meer dan een licht uitgraven kuil in een heuveltje was. De lichamen waren volgens een woordvoerder slechts lichtelijk toegedekt met wat aarde en bladeren.

Richard H. verborg zijn gezin nabij de Oude Gilzerbaan, een zandpad. Uit angst voor ramptoerisme besloot de politie deze nauwelijks begaanbare weg, op een steenworp afstand van een camping, af te sluiten.
    © 1996-2005 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
    Wat vooraf ging:

• Vrijdag 15 april 2005, Telegraaf:
    quote:
    Verdwijning modelgezin blijft een groot mysterie

De verdwijning van de 31-jarige moeder Claudia Harteveld-van Veen en haar dochtertjes Marieke (5) en Charlotte (3) uit Zoetermeer, wordt met de dag mysterieuzer. Zeker nu blijkt dat het gezin Harteveld, met aan het hoofd vader Richard (33), een smetteloze modelfamilie is.

Claudia en Richard op hun trouwdag in 1998.

De politie Haaglanden zit met de handen in het haar. Het korps heeft weliswaar vijftig tips binnengekregen en tien rechercheurs op de zaak gezet, maar moest gisteren na uitvoerig onderzoek een streep zetten door de belangrijkste tip waaraan het team zich vasthield.
    Volkomen onduidelijk is nog steeds welk lot dit gezin heeft getroffen. Claudia en Richard staan te boek als voorbeeldige ouders.
    De twee zijn zeven jaar getrouwd, goed opgeleid, hebben een prima baan en bezitten een koopappartement. Hun blonde dochtertjes Marieke en Charlotte gaan keurig naar de kleuterschool en de peutersoos. Het gezin is dol op de golden retriever Jack.

De zusjes Charlotte en Marieke(r).

Richard sloeg maandag alarm toen hij uit zijn werk kwam en zijn gezin niet thuis aantrof. Hij is tot dusver de laatste die Claudia en de kinderen heeft gezien: ’s morgens om half acht trok hij de voordeur achter zich dicht.
    Claudia zou de kinderen naar school brengen, maar kwam daar nooit aan. Na uitvoerig politieonderzoek werd duidelijk dat de drie evenmin op station Palenstein in Zoetermeer zijn geweest, zoals eerder werd getipt.
    De moeder en de kinderen verdwenen zonder spullen. Zelfs haar gsm lag nog in huis. Waar Claudia’s sleutels zijn, kon de politie gisteren niet vertellen. De vriendinnen van Claudia zijn gehoord, maar ook zij hebben de politie niet kunnen helpen.
    Claudia schetste enkele maanden geleden op internet eigenhandig het beeld van een gelukkige moeder en echtgenote.

"Na de havo heb ik de pabo gedaan. Ben direct gaan werken op een school in Leidschendam. Ik ben getrouwd met Richard en we hebben samen 2 mooie dochters. Marieke van (toen nog, red.) 4 jaar en Charlotte van 3 jaar", schreef de brunette op de website schoolbank. nl. Zij werkt als onderwijzeres op de rooms-katholieke basisschool Maria Bernadette in Leidschendam, waar zij op dinsdag en vrijdag lesgeeft aan groep 1/2c.
    Ook Richard, die inmiddels langdurig is verhoord door de politie maar niet als verdachte zou worden beschouwd, gaf er ongeveer twee jaar geleden blijk van een gelukkig mens te zijn: "M’n hobby’s zijn computers, auto’s, sporten en lekkere vakanties in het buitenland en niet te vergeten vissen… Het stappen is er een beetje uit de laatste tijd… Ik heb verder twee prachtige dochters van (toen nog, red.) 2 en 3 jaar oud en ben alweer 5 jaar getrouwd."

Bij het fotootje van zijn kroost schreef hij: "M’n 2 lieve schatten van dochters!!!" De technicus werkt als ict’er op de Hoge Hotelschool in Den Haag. De studenten kregen gisteren een mailtje met een fototje en de mededeling dat Richards vrouw en kinderen worden vermist.
    In hun trouwjaar 1998 kochten Richard en Claudia voor 117.500 euro het appartement aan de Haverakker in Zoetermeer. Enorme hypotheekschulden kunnen er niet zijn voor de tweeverdieners.
    Zowel Richard als zijn vader, die elke dinsdag op zijn twee kleinkinderen past, wil niets kwijt over de vermissing van het gezin. Ook een woordvoerder van de Maria Bernadette hult zich in stilzwijgen. "Wij mogen van de familie en de politie niet op vragen ingaan."
    Volgens buren is de familie Harteveld een doorsnee-gezin. Een buurtbewoonster die bang is om met haar naam in de krant te komen vertelt:
    "Iedereen is geschrokken maar niemand weet iets. En hoe ze weg is gegaan weet ook niemand. Niet op haar fiets, want die staat met een lekke band naast de voordeur."

Juf Claudia

• School waar Claudia als leerkracht werkt.
    http://www.marberna.nl/

Knuffelhond Charlotte

• Vrijdag 22 april 2005, 19:44
    quote:
    Man bekent moord op vrouw en kinderen
    ZOETERMEER - De Zoetermeerse vrouw en haar kinderen van 5 en 3 jaar die sinds vorige week maandag werden vermist, zijn om het leven gebracht. Dat heeft persofficier A. Rijsdorp vrijdagavond bekendgemaakt. De man heeft bekend dat hij zijn vrouw en kinderen heeft gedood.

De lichamen van de drie zijn vrijdagmiddag gevonden. De politie wil niet zeggen waar, maar in ieder geval niet in hun woonplaats Zoetermeer. De lichamen waren begraven. De verdachte heeft tegen de politie gezegd dat hij zijn gezinsleden al op de avond van 6 april heeft omgebracht. Ook liet hij weten op welke manier dat is gebeurd, maar de politie doet daar in het belang van het onderzoek geen mededelingen over. Het motief van de man is nog niet bekend.

Bloemen en knuffels bij de voordeur.

De 31-jarige Zoetermeerse Claudia en haar dochters Marieke en Charlotte verdwenen vorige week maandag. De echtgenoot deed aangifte van de vermissing. In eerste instantie verhoorde de politie hem uitgebreid, maar ze zag hem daarna niet meer als verdachte. De man vertelde de politie dat hij zijn vrouw en kinderen 's morgens vroeg voor het laatst had gezien en dat sindsdien elk spoor van hen ontbrak.

Donderdag werd de echtgenoot toch aangehouden wegens betrokkenheid bij de verdwijning.

Als het verhaal van de man klopt, waren Claudia en de kinderen al bijna een week dood toen hij aangifte deed van hun vermissing. De politie zag de man aanvankelijk niet als verdachte, ook niet toen zij naar aanleiding van de aangifte onderzoek deed in de woning van het gezin. "We zijn zelfs in de kruipruimte geweest", zei de bureauchef van de politie in Zoetermeer. Toen in de loop van het onderzoek bleek dat het alibi en bepaalde punten in zijn verklaring niet klopten, besloot de politie tot een sporenonderzoek in de woning.

Tijdens dat onderzoek vonden rechercheurs donderdag bloedsporen in de slaapkamers, in de kofferbak van de auto en op de plek bij het huis waar de auto geparkeerd stond. Daarop hield de politie de echtgenoot aan. Donderdagavond bekende de man dat hij zijn vrouw en dochters had omgebracht.

Garage en auto.

Rijsdorp benadrukte dat het gezin niet bij de politie als problematisch bekendstond. "Op het oog leek het een heel gewoon gezin." Politie en justitie willen niet bekendmaken waar de lichamen zijn gevonden, mede om die plaats delict te beschermen. De verdachte zou de dode lichamen met de auto hebben vervoerd.

Zoetermeer werd in januari ook al opgeschrikt door een familiedrama. De vermoorde Marieke en Charlotte gingen volgens burgemeester Waaijer van Zoetermeer naar dezelfde katholieke basisschool De Spelevaert als twee kinderen die in januari door hun moeder werden gedood. De moeder pleegde daarna zelfmoord door voor de trein te springen.

Richard

• Zaterdag 23 april, Haagsche courant:
    quote:
    'Ik heb hem nog hulp aangeboden'
    door René van Leusden

ZOETERMEER | Vrijdagmiddag 16.00 uur op de Haverakker in Zoetermeer. De mobiele politiepost, die er sinds de vorige dag staat, is zojuist op een vrachtwagen geladen die nu langzaam wegrijdt. Ook de groene schermen, waarmee het door de recherche onderzochte huis aan het oog werd onttrokken, worden verwijderd. Later op deze middag zal blijken dat het de eerste tekenen zijn, dat de vermissingszaak tot een ontknoping is gekomen.

Bewoners praten, net als de vorige dag, in groepjes op het speelplantsoen, terwijl kinderen in het zonverwarmde zand spelen.

Een van de buurtbewoonsters vertelt dat ze Claudia Harteveld op dinsdag 5 april, zes dagen voordat ze als vermist werd opgegeven, nog heeft gezien.
    "Claudia liep met haar jongste dochtertje Charlotte (3) naar peuteropvang 't Zwanenest. Charlotte reed op een peuterfietsje met van die zijwieltjes. De laatste twintig meter liepen we samen, want ik bracht mijn zoontje ook naar 't Zwane-nest. Claudia was vrolijk, ze heeft altijd een lach op haar gezicht."
    De buurtbewoonster, die niet met haar naam in de krant wil, zegt gehoord te hebben dat Charlotte op donderdag 7 april zou zijn ziekgemeld. Ze vindt het erg toevallig dat Claudia's oudste dochtertje Marieke (5) van basisschool De Spelevaert omstreeks dezelfde tijd ook werd ziekgemeld.

De buurtbewoonster vertelt ook dat ze de verdachte vader vorige week donderdag (14 april) nog heeft gezien, terwijl hij zijn hond uitliet. "Dat was dus nadat de vermissing al bekend was. Hij stond dromerig te kijken. Ik liet ook m'n hond uit, maar omdat ik hem niet wilde ontmoeten, wandelde ik terug en liet ik mijn man de hond uitlaten. M'n man passeerde hem even later. Die ander stond net mobiel te bellen en groette mijn man alleen met een knikje. Ik heb later nog een briefje in zijn brievenbus gedaan om hem sterkte te wensen. Tja, en ik heb hem nog hulp aangeboden als dat nodig was."

Parkeergarage

Ze vertelt dat een andere buurtbewoonster de vorige avond een schok kreeg bij het zien van tv-beelden waarop de donkerblauwe Opel Astra van de verdachte voor sporenonderzoek werd weggesleept.
    De buurtbewoonster herinnerde zich plotseling dat ze op zondag 10 april, één dag voor de vermissing, in de parkeergarage van de Haverakker een voor haar onbekende vrouw zag die met een emmertje sop en een stofzuiger de achterbak van die auto onder handen nam. Ze heeft de informatie doorgespeeld naar de politie. Ab Klein van de recherche in Zoetermeer: "We hebben die informatie nagetrokken, maar het leverde niets op."

Vorige topics:
    Moeder en kinderen vermist 1
    Moeder en kinderen vermist 2
    Moeder en kinderen vermist 3
    Moeder en kinderen vermist 4
    Moeder en kinderen vermist 5

[ Bericht 0% gewijzigd door Barcelona op 25-04-2005 22:12:47 ]
  • pi_26504000
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Stel dat het zo is, waarom dan toegeven dat ze de echtgenoot niet verdachten tot afgelopen woensdag?
    Dat komt bepaald niet doortastend over, dus vanwaar een dergelijke ontboezeming indien er sprake is van tactiek (dan kun je een dergelijke bewering ook achterwege laten, of is ook dit weer tactiek?)
    [..]

Wellicht.
    [..]

Dat vraag ik me af (geen toestemming voor huiszoeking), ze zouden daar voor het laatst gezien zijn, er kan sprake zijn geweest van een indringer, ze kan iemand hebben binnengelaten etc.
    Dat huiszoekingsbevel moet geen enkel probleem zijn, ook wanneer de echtgenoot niet verdacht wordt.
    [..]

Natuurlijk hebben ze hem meerdere malen verhoord, het zou heel vreemd zijn indien dat niet zo was; hij heeft hen als laatste gezien, woonde met hen samen en ook wanneer ze hem niet verdachten was hij de aangewezen persoon om info te geven aan wat aan de verdwijning vooraf was gegaan, gedroeg ze zich anders, wat waren haar contacten, bij wie zou ze zich schuil kunnen houden, hoe is het weekend verlopen, vragen genoeg aan zijn adres denkbaar.
    Los nog van de vragen om hem als verdachte uit te sluiten, standaard procedure, daar hoeft hij niet achterdochtig van te worden.
    Ik snap het niet, leg me uit, waarom vind je het zo raar dat de man geen verdachte meer was?
      maandag 25 april 2005 @ 20:31:29 #3
    71048 Tokay
    makes your day!
    pi_26504393
    Ik blijf ook in dit topic meelezen...

Van de AD-website:
    25-04-2005

'Waarom gaat 't juist hier mis?'
    Door Peter Groenendijk en Sander van der Werff

Ouders in de Zoetermeerse wijk Seghwaert zijn uitermate bezorgd om de uitwerking van het gruwelijke gezinsdrama in de wijk op hun kinderen. ,,Ik denk dat mijn kind bang is. Bang dat papa of mama dit ook kan doen'', zegt een vader.

In een bos in Noord-Brabant werden vrijdag de lichamen gevonden van de Zotermeerse Claudia (31) en haar dochtertjes Marieke (5) en Charlotte (3). Vader Richard H. bekende dat hij hen op 6 april in hun huis had gedood. De woning ligt vlakbij de plek waar in januari een moeder twee kinderen van 3 en 6 jaar vermoordde. Daarna sprong ze voor de trein.

,,Deze klap komt nog harder aan dan de eerste'', zegt Cees van der Aar, directeur van basisschool De Spelevaert. Bij beide drama's verloor de school een leerling. ,,De gebeurtenis van januari begon voor de kinderen net een beetje weg te ebben. Maar nu komt alles weer boven.'' Een 40-jarige vader, wiens zoontje (9) op De Spelevaert zit, is er kapot van. ,,Ik heb mijn zoon zaterdag verteld van Marieke en Charlotte'', zegt de vader. ,,Hij reageerde amper en heeft er sindsdien niks over gezegd. Maar hij slaapt slecht en is heel stil. Ik weet niet wat hij denkt, maar ik kan me goed voorstellen dat hij bang is. Bang dat zijn papa of mama dit ook zal doen.''

Twee drama's in één wijk, met kinderen van één school. De bewoners snappen het niet. Ze spreken van een bizar toeval, maar denken ook aan andere oorzaken. ,,Mensen hebben hier vooral oppervlakkig contact'', zegt Betty (31), moeder van twee kinderen. ,,Die anonimiteit hier speelt misschien een rol. Maar er zijn toch honderden wijken als deze? Waarom gaat het dan juist hier mis?''
    "Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
    - A.A. Milne, Winnie the Pooh
    pi_26505505
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:31 schreef Tokay het volgende:
    Ik blijf ook in dit topic meelezen...

Van de AD-website:
    25-04-2005

'Waarom gaat 't juist hier mis?'
    Door Peter Groenendijk en Sander van der Werff

Ouders in de Zoetermeerse wijk Seghwaert zijn uitermate bezorgd om de uitwerking van het gruwelijke gezinsdrama in de wijk op hun kinderen. ,,Ik denk dat mijn kind bang is. Bang dat papa of mama dit ook kan doen'', zegt een vader.

In een bos in Noord-Brabant werden vrijdag de lichamen gevonden van de Zotermeerse Claudia (31) en haar dochtertjes Marieke (5) en Charlotte (3). Vader Richard H. bekende dat hij hen op 6 april in hun huis had gedood. De woning ligt vlakbij de plek waar in januari een moeder twee kinderen van 3 en 6 jaar vermoordde. Daarna sprong ze voor de trein.

,,Deze klap komt nog harder aan dan de eerste'', zegt Cees van der Aar, directeur van basisschool De Spelevaert. Bij beide drama's verloor de school een leerling. ,,De gebeurtenis van januari begon voor de kinderen net een beetje weg te ebben. Maar nu komt alles weer boven.'' Een 40-jarige vader, wiens zoontje (9) op De Spelevaert zit, is er kapot van. ,,Ik heb mijn zoon zaterdag verteld van Marieke en Charlotte'', zegt de vader. ,,Hij reageerde amper en heeft er sindsdien niks over gezegd. Maar hij slaapt slecht en is heel stil. Ik weet niet wat hij denkt, maar ik kan me goed voorstellen dat hij bang is. Bang dat zijn papa of mama dit ook zal doen.''

Twee drama's in één wijk, met kinderen van één school. De bewoners snappen het niet. Ze spreken van een bizar toeval, maar denken ook aan andere oorzaken. ,,Mensen hebben hier vooral oppervlakkig contact'', zegt Betty (31), moeder van twee kinderen. ,,Die anonimiteit hier speelt misschien een rol. Maar er zijn toch honderden wijken als deze? Waarom gaat het dan juist hier mis?''
    Dat zal puur toeval wezen. Alsof er in een wijk waarin de contacten tussen buurtbewoners zeer hecht zoiets niet zal gebeuren. Ik bedoel, het ligt niet aan de buurt dat Claudia en de kids om het leven zijn gekomen. Je kan moeilijk mensen dwingen vaker bij elkaar over de vloer te komen of elkaar te kennen...
    Als die mensen erg gesteld zijn aan hun privacy dan accepteer je dat. Ik woon zelf ook in zoetermeer alleen in een andere wijk, hier zitten we ook niet constant bij de buren of de buren bij ons en kennen doen we ze ook niet echt. Ik weet ook wel dat een goede buur beter is dan een verre vriend, maarja ik vind het een beetje stom om de anonimiteit tussen de bewoners als oorzaak te noemen.
      maandag 25 april 2005 @ 21:26:01 #5
    71048 Tokay
    makes your day!
    pi_26505605
    Nu moet ik ook wel zeggen dat de buurt (of de straat) waar dit gezin woonde niet écht als prettig op me overkomt. Zo kil en donker, met die parkeergarage achter het huis, en die voordeur in die doorgang (?) naar die garage.
    Vreselijk.
    "Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
    - A.A. Milne, Winnie the Pooh
    pi_26505899
    Iedere keer als ik die foto's zie van die kleintjes
    denk ik, jemig wat een superschattige prachtmeisjes.
    Eeuwig zonde. Ook van de moeder.
    Onbegrijpelijk blijft het.
    Misschien had ie drugs gebruikt?
    Who knows.
    Toch jammer dat je niet zoals in Amerika
    de hele kwestie op de voet kunt volgen.
    it's better than yours
      maandag 25 april 2005 @ 21:52:13 #7
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_26506210
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:39 schreef MyMilkshake het volgende:

Dat vind ik ook.
    Er zijn nog zoveel vragen onbeantwoord.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_26506644
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:52 schreef Sanne het volgende:

[..]

Dat vind ik ook.
    Er zijn nog zoveel vragen onbeantwoord.
    So what? Ik vind niet dat wij als buitenstaanders 'het recht hebben' om die vragen beantwoord te zien. Ik vind zowieso al die achteraf-speculaties hier belachelijk

Het klinkt echt of sommigen denken meer te weten, of het beter te weten zelfs, dan de politie die zich met die zaak bezig gehouden heeft. Het is opgelost, klaar. Alleen het motief ontbreekt, en daar kan je dan wel naar gaan zitten gissen; waarschijnlijk heb je gewoon geen idee.
    pi_26506694
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 22:12 schreef Taurus het volgende:
    So what? Ik vind niet dat wij als buitenstaanders 'het recht hebben' om die vragen beantwoord te zien.
    Daar heb je helemaal gelijk in.
    (Maar dat neemt niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben naar het motief)
      maandag 25 april 2005 @ 22:16:15 #10
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_26506716
    De leden die de foto van de verdachte hebben geplaatst, willen die er ook bij nadenken dat zij zowel de rechten van de verdachte schenden als het privé recht van deze persoon.

Ook Fok kan hiervoor aansprakelijk gesteld worden, lijkt mij.
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
    (Hans teeuwen)
      † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 22:26:57 #11
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_26506988
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 22:16 schreef edje34 het volgende:
    De leden die de foto van de verdachte hebben geplaatst, willen die er ook bij nadenken dat zij zowel de rechten van de verdachte schenden als het privé recht van deze persoon.

Ook Fok kan hiervoor aansprakelijk gesteld worden, lijkt mij.
    Geen enkele van die info is onrechtmatig verkregen ofzo. Komt allemaal uit de reguliere media en via het internet. Als iemand er problemen mee heeft horen we het vanzelf wel.

En als je er niet tegen kunt dat mensen vragen hebben en daar met elkaar over praten zijn er genoeg andere topics om je in te vermaken. Het zal me niks verbazen als het straks in de uitspraak zelfs "de impact op de samenleving" terug te vinden zal zijn.
    pi_26507004
    edit
      maandag 25 april 2005 @ 22:50:41 #13
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_26507510
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 22:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Geen enkele van die info is onrechtmatig verkregen ofzo. Komt allemaal uit de reguliere media en via het internet. Als iemand er problemen mee heeft horen we het vanzelf wel.

En als je er niet tegen kunt dat mensen vragen hebben en daar met elkaar over praten zijn er genoeg andere topics om je in te vermaken. Het zal me niks verbazen als het straks in de uitspraak zelfs "de impact op de samenleving" terug te vinden zal zijn.
    bij een andere forum site werd de foto van de dader verwijderd ivm met portret recht.
    Hoe kan het dat deze foto hier wel mag blijven staan??

Ik heb er geen problemen mee hoor,maar vind het vreemd dat het bij de ene site wel mag en bij de andere niet.
    (Hans teeuwen)
      † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 22:53:34 #14
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_26507572
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 22:50 schreef edje34 het volgende:

[..]

bij een andere forum site werd de foto van de dader verwijderd ivm met portret recht.
    Hoe kan het dat deze foto hier wel mag blijven staan??

Ik heb er geen problemen mee hoor,maar vind het vreemd dat het bij de ene site wel mag en bij de andere niet.
    Ik heb er ook geen problemen mee.
    pi_26508858
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:11 schreef TheMassive het volgende:

Ik snap het niet, leg me uit, waarom vind je het zo raar dat de man geen verdachte meer was?
    Wat bedoel je geen verdachte meer was? Hij was in eerste instantie geen verdachte, daarna wel.
    Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
    pi_26509047
    Hij was eerst wel verdachte, daarna niet, en toen weer wel.
      maandag 25 april 2005 @ 23:59:29 #17
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_26509109
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 23:56 schreef TheMassive het volgende:
    Hij was eerst wel verdachte, daarna niet, en toen weer wel.
    En is gewoon de dader dus
    (Hans teeuwen)
    pi_26509264
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 23:59 schreef edje34 het volgende:
    En is gewoon de dader dus
    Ja precies, maar er zijn hier mensen die het raar vinden dat de politie hem eerst als verdachte zagen, toen na verhoren niet, en later weer wel.
      dinsdag 26 april 2005 @ 00:09:13 #19
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_26509329
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Ja precies, maar er zijn hier mensen die het raar vinden dat de politie hem eerst als verdachte zagen, toen na verhoren niet, en later weer wel.
    Wat helemaal raar is dat de foto van de dader op een ander forum word verwijdert en hier gewoon mag blijven staan.
    (Hans teeuwen)
    pi_26509422
    quote:
    Ja, en?
      dinsdag 26 april 2005 @ 00:16:28 #21
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_26509500
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 00:13 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Ja, en?
    Niks
    (Hans teeuwen)
    pi_26509580
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 00:09 schreef edje34 het volgende:
    Wat helemaal raar is dat de foto van de dader op een ander forum word verwijdert en hier gewoon mag blijven staan.
    Eerst zeg je dat je er geen problemen mee hebt en nu ga je voor de 2e keer lopen zeuren!

Als je niks te doen hebt, niets wil bijdragen aan dit onderwerp, ga dan aub ergens anders vervelen. Dit is namelijk niet de plek.
    pi_26509610
    quote:

Nee ik vind het (voor de zoveelste keer) opmerkelijk dat hij direct toen de vermissing bekend werd gemaakt werd aangemerkt als "boven elke verdenking verheven".

Overigens, misschien hebben de pinpas en gsm van de vrouw welke thuis lagen wel onderdeel uitgemaakt van zijn planning achteraf en bijgedragen tot zijn langere tijd niet-verdacht zijn.
    Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
      dinsdag 26 april 2005 @ 00:23:23 #24
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_26509643
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 00:19 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat je er geen problemen mee hebt en nu ga je voor de 2e keer lopen zeuren!

Als je niks te doen hebt, niets wil bijdragen aan dit onderwerp, ga dan aub ergens anders vervelen. Dit is namelijk niet de plek.
    Ik heb er geen problemen mee dat een foto van een dader of wat dan ook geplaatst word op een forum of een site.
    Wel vind ik het belachelijk dat er word gezegt dat dit het schenden van het portret recht is.
    ik vind dat bij zulke misdrijven de dader niet vaak genoeg getoond mag worden.
    (Hans teeuwen)
      dinsdag 26 april 2005 @ 00:24:40 #25
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_26509678
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:39 schreef MyMilkshake het volgende:
    Iedere keer als ik die foto's zie van die kleintjes
    denk ik, jemig wat een superschattige prachtmeisjes.
    Eeuwig zonde. Ook van de moeder.
    Onbegrijpelijk blijft het.
    Misschien had ie drugs gebruikt?
    Who knows.
    Het schijnt dat hij inderdaad aan de drugs zit/zat
    (Hans teeuwen)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')