Voordat ik ben begonnen at ik ook even veel. Maar toen at ik toen ik thuis kwam wel eens chips of iets dergelijks. Nu eet ik als ik honger heb een appel of zo en drink gewoon veel water. Snoepen ben ik al een maand of zo van af.quote:Welkom Woutey. Het beste is gewoon om te stoppen met bier. Als je nu al weet dat dit niet gaat lukken, kun je met jezelf afspreken het om-en-om te drinken. Water – bier – water – bier – water. Of je drinkt langzamer, zodat je steeds een rondje over slaat. Dan drink je ook maar de helft. Na een tijdje merk je ook dat je lichaam ontwent aan de alcohol en dat je je sneller dronken gaat voelen. En dan heb je dus nog minder nodig. Maar als je echt, echt, echt af wilt vallen, dan stop je gewoon.
Eet je wel genoeg als je alleen ontbijt eet en ‘s avonds? Voor je spijsvertering is het niet gezond iig. Het is niet ongezond om vaker te eten, het gaat er vooral om wat jij neemt. At je voor het afvallen vaker? Het is verstandig om te gaan wennen aan een levensstijl die je de rest van je leven vol kunt houden. Je zult nu best afvallen, maar als je ‘stopt’ zit het er zo weer aan. En dat is zonde natuurlijk.
En gewoon gaan sporten. Gooi de smoesjes de deur uit en meteen beginnen!
Hoe ging het? Wat heb je gedaan?
Probeer eens een crosstrainer, daar verbrand je veeeeeeel meer calorieen mee,quote:Op maandag 28 februari 2005 22:09 schreef Woutey het volgende:
[..]
Vandaag weer gesport, kwartier megedaan met de buikspieroefeningen en 40 minuten fietsen. Had niet zo heel veel tijd dus daar bleef het bij. Valt me trouwens op hoe langzaam de calorien eraf gaan, een pinda of zo moet je gewoon 10 minuten voor fietsen. Misschien wel meer.
Verder vandaag even mijn update omdat ik morgen geen tijd hebquote:Alcohol bevat 7 kilocalorieën per gram. Veertig gram alcohol (wat overeenkomt met vier glazen pilsbier) bevat evenveel calorieën als 70 g suiker. Ter vergelijking, vier glazen frisdrank (vb. cola) bevat evenveel calorieën als 132 g suiker, dat is dubbel zoveel als vier glazen pilsbier. Bieren met een hoger alcoholgehalte bevatten meer calorieën. Wijnen en sterke drank bevatten meer calorieën dan bier.
Het caloriegehalte van bier wordt bepaald door de hoeveelheid gefermenteerde suikers en door de alcohol en varieert doorgaans van 30 tot 45 kcal per 100 ml. Dit is in vergelijking met andere dranken eerder weinig.
Jaja, ik ben er alweer/ nog steeds bijnaquote:Jij bent er ook al bijna Confidential. Gaat het nog goed met het gezond koken voor je zelf? En was je begonnen met hardlopen?
quote:'Drinken groene thee is goed voor de lijn'
Goed nieuws voor mensen die kampen met overgewicht: het drinken van groene thee zou kunnen helpen bij afvallen.
Verbranding
Dat blijkt uit onderzoek van het Duitse Instituut voor Voedingsonderzoek. Een substantie die in de thee voorkomt, vermindert de toename van lichaamsvet bij muizen. Het bestanddeel zorgt niet voor een verminderde eetlust, maar remt de opname van voedsel in de darmen en bevordert de verbranding van vet.
Vetrijk
Muizen die naast hun vetrijke dieet met groene thee werden behandeld, wogen na 29 dagen beduidend minder dan hun soortgenootjes die het zonder hadden moeten doen. Ook hun vetpercentage was lager.
EGCG
Om uit te sluiten dat andere bestanddelen van de thee van invloed waren op het onderzoek, gebruikten de wetenschappers een extract dat voor 94% bestond uit de werkzame stof EGCG.
Azië
Groene thee bevat grote hoeveelheden polyphenolen, waartoe ook EGCG behoort. Deze stoffen zouden een gunstige uitwerking hebben op de gezondheid. Zo zouden ze goed zijn voor de bloeddruk en cholesterolspiegel, en zelfs beschermen tegen kanker. Om die reden wordt met name in Azië al jaren onderzoek gedaan naar de deugden van groene thee.
OK, dan neem ik de koekjes worteltjes en komkommer mee!quote:Op maandag 7 maart 2005 11:42 schreef YPPY het volgende:
De pot groene thee staat klaar Confidential.
Jah daar zit wel wat in. Maar ik dacht altijd juist dat aardappels gezond waren. Daar moet ik dus wat mee minderen. De jus is af en toe geloof ik uit een pakje maar soms ook de restanten van het vlees. Zit dus behoorlijk wat vet in.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:42 schreef YPPY het volgende:
Woutey, jammer dat je het avondeten niet kunt kiezen, dat is wat lastiger, maar geen ramp. Wat je kunt doen is voorstellen eens in de week te koken. Dat mag vast, dan kook je lekker en gezond, zodat de rest denkt “wat lekker, dat moeten we vaker eten!” en dan gaan zij ook gezonder eten. Verder kun je veel groente eten. Een goede verhouding is geloof ik de helft van je bord vol groente. Als je een kleiner bord hebt, eet je toch een bord leeg, maar het is wel minder. Let op met aardappels, pasta, rijst enz. daar zitten veel koolhydraten in. Je kunt het wel eten, maar niet borden vol. Als het vlees niet mager is, kun je daar ook wat minder van nemen. Dan eet je wel mee, maar toch wat gezonder.
Hoe wordt de jus eigenlijk gemaakt? Die is vaak niet gezond.
Probeer je altijd op dezelfde plaats te wegen, het liefst op een harde en rechte ondergrond,quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:53 schreef heaven7 het volgende:
Ik vraag me af welke weegschalen jullie hebben die het allemaal zo nauwkeurig aangeven hoor
Wij hebben er 2 en ik ben er gister weer eens op gaan staan voor de lol.
Op de digitale weeg ik 67 kilo, op de analoge (op dezelfde plek) 72 maar dat klopt niet want ik weeg toch echt geen 72 kilo. Maar nu komt het, als ik de weegschaal een meter verplaats naar een andere plek in de badkamer (met een stevige, rechtje ondergrond dus) dan gaat er zo of een paar kilo af of een paar kilo bij. Ik snap er niks van en heb in feite geen idee hoeveel ik weeg
hmmmjah, maar ik heb nog nooit een wasbordje gehadquote:Op maandag 7 maart 2005 11:42 schreef YPPY het volgende:
Denk bij elk biertje aan je wasbord zwahiel, dan laat je het vast staan!Bestaat er geen light bier?
Welkom Merissequote:Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Merisse het volgende:
* meldt * mag ik in het lijstje?
Merisse (1m70) (24,7) was 81,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 10
Ben sinds sept. 2004 maar weer eens aan de slag gegaan in de strijd tegen de kilootjes. Heb het voor elkaar gekregen m.b.v. Ladyline. Nu nog effe de laatste pondjes wegwerken.
oi! ik heb een heel pak peperkoek opgegeten in 3 dagenquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet soms 2, soms 3 boterhammen per dag met iets van eiersalade of hagelslag.
Overigens heb ik vandaag echt een hongerhongerdagDrinkontbijt gehad, plakje kruidkoek, 3 boterhammen eiersalade, bakje yoghurt, avondeten (griekse kofta) en nog 2 plakjes kruidkoek
Ik heb wel al 1100 steps gedaanMaar ik zou graaaaag een mueslitoetje lusten nu
snoep verstandig, eet een appelquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:12 schreef sannuh het volgende:
Ik wil op zich wel mee doen maar ik weet nou niet of ik echt af wil vallen maar ik wil wel strakker in m'n vel zitten en geen vet meer(ik hoef niet perse lichter te zijn ofzo maar gewoon het laagje vet moet weg zodat mijn figuur wat strakker is). Het grote probleem is dat ik onwijs veel snoep. Ik kan er gewoon niet vanaf blijven! Als ik het me voorneem om niets te snoepen en een dag stage heb gelopen ofzo moet ik gewoon zoetigheid eten! Hebben jullie soms tips om van het snoep af te blijven? En ik ga binnenkort hardlopen op een bepaald tempo zodat je veel vet verbrand. Ik voetbal al 3 keer in de week maar daar gaat het vet niet echt van weg.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Merisse het volgende:
* meldt * mag ik in het lijstje?
Merisse (1m70) (24,7) was 81,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 10
Hey knuffeldees,quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:56 schreef knuffeldees het volgende:
Ik snap mijn lichaam ff niet meer , ik snap er helemaal geen bal meer van
Ben sinds afgelopen week werkloos, daardoor zit ik veel thuis en ga ik heel veel snoepen
denk aan chips en chocolade, ik kan niet geloven wat de weegschaal vervolgens zegt
Ik val gewoon steeds weer af, in mijn ogen kan dit gewoon niet, ik snap er echt helemaal geen flikker meer
Hebben meer mensen dit? Meer snoepen en toch afvallen? .... *zucht*
En ik wil helemaal niet snoepen want mijn hersens zeggen dat ik dit niet "mag"
Jezus, wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enzquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:30 schreef Actress het volgende:
[..]
Hey knuffeldees,
Misschien dat je toch afvalt door de stress die je hebt nu je geen baan meer hebt.. vervelend zeg, hopen dat je snel wat nieuws vindt!
Dat afvallen is dan nog wel mooi meegenomen, maar dat schuld gevoel van het snoepen dat is nix.
Ik herken het! Als je dan iets lekkers eet, is het wel lekker, maar dat schuld gevoel....
Kon dat schuldgevoel maar groter dan de verleiding zijn![]()
troost jequote:Op maandag 14 maart 2005 11:53 schreef knuffeldees het volgende:
[..]
Jezus, wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz
en vanmorgen zag ik het duidelijk op de weegschaal, weer terug naar 64,7morgen is mijn officiele weegdag, dus ik hoop dat ik er tot die tijd nog wat van kan maken
Net al 2 uur wezen sporten, en zo nog mijn kamer opruimen en naar het dorp me uitleven in de winkels. *zucht* ik wist gewoon dat ik er spijt van zou krijgen
ah ben je ondanks alles toch nog ietsie afgevallenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef _Supreme het volgende:
[..]
troost je, ik heb ook een verschrikkelijk eet weekend gehad!
ijs, chocola, vlaai en super veel chinees eten! maar ik heb er wel van genoten hoor
ik weeg ook weer 64,3 kg.. komende week ga ik er maar weer eens wat van maken
Nee, helaas niet. Wil je afvallen zul je je eetgewoontes moeten aanpassen en meer moeten bewegen en dat lukt de een nu eenmaal beter dan de ander. Bovendien, als je een rotweekend qua eten hebt gehad, wil dat niet zeggen dat het hele weekend rot was. Je kunt je prima vermaken op een feestje, maar helaas betekent dat meestal dat je meer 'slechte' dingen naar binnen werkt dan je bedoeling was.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:57 schreef ChrisJX het volgende:
Mag ik even een stomme vraag stellen?
Ik begrijp het als je een paar kilootjes kwijt wil raken, maar met een BMI onder de 25 heb je een gezond gewicht. Als ik dan zie dat er mensen zijn die dingen schrijven als 'wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz' vraag ik me af of je goed bezig bent? Je buikje of dikke bovenbenen kwijtraken is prima, maar als je er al een rotweekend van gaat krijgen... Zijn er dan geen betere manieren?
Wat al meer mensen hier al gezegd hebben, verder was mijn weekend superquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:57 schreef ChrisJX het volgende:
Mag ik even een stomme vraag stellen?
Ik begrijp het als je een paar kilootjes kwijt wil raken, maar met een BMI onder de 25 heb je een gezond gewicht. Als ik dan zie dat er mensen zijn die dingen schrijven als 'wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz' vraag ik me af of je goed bezig bent? Je buikje of dikke bovenbenen kwijtraken is prima, maar als je er al een rotweekend van gaat krijgen... Zijn er dan geen betere manieren?
Daar ben ik vanaf vandaag mee begonnen! Het afvallen zal inderdaad wel snel gaan, maar 'telt' niet mee vind ik. Want je komt daarna toch weer aan, maar hopelijk niet zoveel als voor ik er aan begon.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb een keer een citroensapkuur gevolgd. Erg goed vol te houden. Alleen jammer dat je na een halve week wat grieperig gevoel krijgt. Maar de kilootjes gingen er vanaf en ik voelde me echt lekker schoon en gezond!
Bij de reformzaak kunnen ze je vertellen hoe je deze kuur het beste kan volgen.
Wat mag je dan zoal de hele dag eten en drinken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef sa-sa het volgende:
[..]
Daar ben ik vanaf vandaag mee begonnen! Het afvallen zal inderdaad wel snel gaan, maar 'telt' niet mee vind ik. Want je komt daarna toch weer aan, maar hopelijk niet zoveel als voor ik er aan begon.
8-12 glazen per dag met: 2 eetlepels citroensap, 2 eetlepels ahornsiroop en een beetje cayennepeper. 's ochtends en 's avonds moet er nog een theelepel groene poeder erbij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat mag je dan zoal de hele dag eten en drinken.
Of bestaat het uit de hele dag citroensap drinken. Normaal vind ik dit lekker om te drinken, dus zou hier graag iets meer over willen weten. Zodat ik misschien ook een keer dat ga uitproberen!![]()
s'ochtend na het wc bezoek en voor het ontbijtquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:46 schreef Actress het volgende:
Wat ik me afvroeg, wegen jullie je eigenlijk 's ochtends of 's avonds??
Ik altijd 's avonds, maar heb wel gemerkt, dat als je er 's ochtends op gaat staan je zo een kilo lichter weeg.
Ok bedankt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:40 schreef sa-sa het volgende:
[..]
8-12 glazen per dag met: 2 eetlepels citroensap, 2 eetlepels ahornsiroop en een beetje cayennepeper. 's ochtends en 's avonds moet er nog een theelepel groene poeder erbij.
Het staat uitgebreid uitgelegd op www.citroensapkuur.nl
Het is bij een vereniging. Waar je in een gymzaal staat met z'n allen. En dan op muziek, oefeniingen doet op dat (soort van) bankje die voor je voeten staat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:55 schreef DusDat het volgende:
@ YMME Ga je bodysteppen?
Nou zou ik graag z'n bankje voor thuis willen hebben. Waar kan ik die kopen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Het is bij een vereniging. Waar je in een gymzaal staat met z'n allen. En dan op muziek, oefeniingen doet op dat (soort van) bankje die voor je voeten staat.
Of dat bodysteppen heetgeen idee
Erg he die vreetbuien. Ik weet van mezelf dat ik het makkelijker vind om helemaal niets te snoepen. Als ik eenmaal ergens aan begin, dan blijf ik snoepen. Triest eigenlijk haha.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:24 schreef DusDat het volgende:
Tering! D'r net echt veel lopen snoepen!!! Maar ik had er zin in, en zo'n instelling: ik sport elke dag, dus dan val ik vandaag niets af, maar kom ook niets aan.
Een hele reep Milka [300gr] en een halve zak chips.
Leuk dat weertje en te moeten leren voor je tentamens, maken soms deze vreetbuien. Kan het niet anders zeggen. Heb opzich geen spijt, maar het valt van me tegen. Ik kan ook nooit kleine porties nemen ofzo, het moet altijd op haha. Naja, succes iedereen!
Je voelt je grieperig maar toch gezondquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb een keer een citroensapkuur gevolgd. Erg goed vol te houden. Alleen jammer dat je na een halve week wat grieperig gevoel krijgt. Maar de kilootjes gingen er vanaf en ik voelde me echt lekker schoon en gezond!
Bij de reformzaak kunnen ze je vertellen hoe je deze kuur het beste kan volgen.
Nou, een caloriearm dieet schijnt heel gezond te zijn, zolang je alle benodigde voedingsstoffen maar binnenkrijgt. Ratten op zo'n dieet leefden veel langer en werden minder vaak ziek.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 06:37 schreef YPPY het volgende:
Supergezond toch als je je lichaam uitput door haast niks te eten.
Wat word verstaan onder een calorie arm dieet ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nou, een caloriearm dieet schijnt heel gezond te zijn, zolang je alle benodigde voedingsstoffen maar binnenkrijgt. Ratten op zo'n dieet leefden veel langer en werden minder vaak ziek.
De onderzoeker zei dat je met een caloriearm dieet kunt beginnen zodra je lichaam volwassen is. Het is zeker een interessant dieet, als je er tegen kunt de hele tijd honger te hebben...
iemand van 19 die 60 kg moet gaan wegen? lijkt me allerminst gezondquote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef About2Break het volgende:
*MeldtAbout2Break: (1m70) (22.15) was 84 kg, weegt nu 64 kg en wil graag 60 kg wegen -20.
Ik sport nu elke woensdag een uur(Jui-Jitsu)en ik wil nou ook elke vrijdag nog een uur gaan zwemmenwant ik ben pas ziek geweesten ik wil dus weer een beetje conditie opbouwen.
Verder drink ik veel water en thee eet ik drie keer per dag verder zonder te snoepen, alleen tussendoor soms een plakje ontbijt koek ofzo![]()
Het spijt me, maar ik heb in me profiel gewoon wat ingevuld ben pas 14quote:Op maandag 28 maart 2005 16:25 schreef postman het volgende:
[..]
iemand van 19 die 60 kg moet gaan wegen? lijkt me allerminst gezond![]()
Als je 14 bent moet je niet gaan lijnen. Sporten is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:55 schreef About2Break het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik heb in me profiel gewoon wat ingevuld ben pas 14![]()
Je bent nog volop in de groei dus blijf maar gewoon sporten dan komt de rest vanzelf wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef About2Break het volgende:
*MeldtAbout2Break: (1m70) (22.15) was 84 kg, weegt nu 64 kg en wil graag 60 kg wegen -20.
Ik sport nu elke woensdag een uur(Jui-Jitsu)en ik wil nou ook elke vrijdag nog een uur gaan zwemmenwant ik ben pas ziek geweesten ik wil dus weer een beetje conditie opbouwen.
Verder drink ik veel water en thee eet ik drie keer per dag verder zonder te snoepen, alleen tussendoor soms een plakje ontbijt koek ofzo![]()
Ik ben ook 14 geweest nog niet zo heel lang geledenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je 14 bent moet je niet gaan lijnen. Sporten is goedmaar lijnen echt niet op jouw leeftijd !
FOEIquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ah ja, even melden enzo. Gewicht is stabiel geweest maar ik ga nu 3 weken (alleen door de weeks) het weight care intensief volgen. Ik hoop er iig 5 kilo me ekwijt te raken. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen weken niet goe dop de lijn heb gelet.
In de fitnesszaal fiets ik vaak, maar dat telt vast niet...quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:48 schreef ymme het volgende:
Ik heb net een mountainbike gekocht! Om lekker te fietsen tijdens het mooie weer
Alleen moet ik alleen gaan, dat vind ik minder gezellig maar ja, ik vind het leuk om te doen, en wat zullen de kilo's eraf vliegen zeg
Nog meer mensen die dit doen?
Het ligt eraan wat je drinkt; als je water drinkt kom je er niet van aan, behalve misschien een beetje als je een beetje uitgedroogd bent. Drink je alcoholische en andere calorierijke dranken, kun je er vast wel van aankomen. Ik drink me suf aan water, maar erdoor aankomen doe ik dus niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:14 schreef dp81 het volgende:
Ik vind het een probleem om veel te drinken , het gewicht blijft namelijk wel hangen.. waardoor het aantal kilo's op de weegschaal ook hetzelfde of nauwelijks minder worden.
Afvallen en veel drinken, ik vraag het me af ? kan dat wel samen..
Als ik een litertje drink op een gegeven dag, dan zit een deel daarvan de volgende dag er nog wel aan. Het is dus niet zo dat ik bijna alles weer uit pis.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je drinkt; als je water drinkt kom je er niet van aan, behalve misschien een beetje als je een beetje uitgedroogd bent. Drink je alcoholische en andere calorierijke dranken, kun je er vast wel van aankomen. Ik drink me suf aan water, maar erdoor aankomen doe ik dus niet.
Je moet minstens 3 liter vocht per dag innemen. Je zweet ook een paar liter uit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:03 schreef dp81 het volgende:
[..]
Als ik een litertje drink op een gegeven dag, dan zit een deel daarvan de volgende dag er nog wel aan. Het is dus niet zo dat ik bijna alles weer uit pis.
Lijnen en gezond eten zijn twee dingen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:27 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Ik ben ook 14 geweest nog niet zo heel lang geledenen hij mag best wat minder troep gaan eten.
Dat heb ik ook gedaan. Er is niks ongezonds aan minder zooi zoals veel chocola enzo eten. integendeel zelfs.
nou en?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:03 schreef dp81 het volgende:
[..]
Als ik een litertje drink op een gegeven dag, dan zit een deel daarvan de volgende dag er nog wel aan. Het is dus niet zo dat ik bijna alles weer uit pis.
klopt, maar wel gewichtquote:
iddquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:42 schreef thaleia het volgende:
Ik wel in elk geval. Ik ben 30 (en een half) en ik ben op het moment wel bijna even dun als toen ik 23 was, maar ik weet nog heel goed (oh, waar is die tijd!) dat ik toen ontzettend veel snoepte, veel alcohol dronk, zo goed als niet sportte en toch broodmager was. Nu ben ik ietsje dikker en dat dat niet stukken erger is komt alleen maar doordat ik nu wel sport, nauwelijks meer drink en weinig snoep. De gouden tijden van weleer zijn voorbij!
Ik volg nu een schema van die site, vandaag mee begonnen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:05 schreef sannuh het volgende:
@fokje
Je kan van internet schema's afhalen. Heel handig staat precies in hoe lang je moet rennen en dan weer even wandelen enz. En zo bouw je het dus op. Op de site van myasics bijv. heb je goede schema's!
indien ik de discipline echt niet aankan is dat zeker een optie ja. Probeer het eerst zo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:23 schreef SlipSlop het volgende:
@fokje
Of ga bij een hardloopclub. Daar hebben ze beginnersgroepen en als het dan goed gaat kun je steeds bij een snellere groep gaan.
is 21% het minimumquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik weet nu eindelijk mijn vetpercentage: 28%. Als ik mijn doel van 56 kilo bereik zou ik dus, als alles goed gaat, een vetpercentage van 21% moeten hebben, wat ook het minimum is. Ik moet dus nog 6 kilo vet kwijt. Als ik dat vet maar genoeg visualiseer, wil ik het vast wel kwijt...
Het vetpercentage van mannen mag toch lager zijn dan dat van vrouwen??quote:Op zondag 3 april 2005 10:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens dit schema wel en dat is volgens mij ook het schema wat bij mijn sportschool hangt. En volgens deze site is het beste 25% maar is het minimum 15% voor vrouwen. Maar aangezien ik bij mijn vriend zie hoe een tekort aan vet (en dus reserve's) zich uit (totaal geen uithoudingsvermogen), hou ik het maar op die veilige 21% procent. Even flink ziek zijn en je zit er zo onder. Mijn vriend had een vetpercentage van 8% maar na zijn griep van een paar weken terug nu nog maar 4,5%. Eigenlijk is hij na 20 minuten cardio al stuk...
Een vriend van mij heeft ook een heel laag vet percentage iets van 7 of 8 %. Hij is heel goed in triathlon, gaat waarschijnlijk bij het Nederlandse team en rent makkelijk 2 uur achter elkaar. Hij doet de 1/10e triathlon bijvoorbeeld ook in 50 minuten. De 5 km in 20 minuten.quote:Op zondag 3 april 2005 10:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens dit schema wel en dat is volgens mij ook het schema wat bij mijn sportschool hangt. En volgens deze site is het beste 25% maar is het minimum 15% voor vrouwen. Maar aangezien ik bij mijn vriend zie hoe een tekort aan vet (en dus reserve's) zich uit (totaal geen uithoudingsvermogen), hou ik het maar op die veilige 21% procent. Even flink ziek zijn en je zit er zo onder. Mijn vriend had een vetpercentage van 8% maar na zijn griep van een paar weken terug nu nog maar 4,5%. Eigenlijk is hij na 20 minuten cardio al stuk...
Geen alcohol drinken.quote:Op zondag 3 april 2005 23:24 schreef _Femme_ het volgende:
Hoeveel alcohol kun je per dag drinken zonder ervan aan te komen?
Ik lees vaker dat je om af te vallen 4-6 kleine maaltijden per dag moet eten, maar wat is een kleine maaltijd??
I dont think you should look at weight, i think its important how you look in the mirror.quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:53 schreef dp81 het volgende:
[..]
klopt, maar wel gewicht) weegschaal ziet geen verschil.. daarom juist, maar als je voor de kilo's gaat.. tja
Jij typt echt alles in het Engelsquote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef no-way het volgende:
[..]
I dont think you should look at weight, i think its important how you look in the mirror.
I`m 1,88m and weigh 93 kilos, but i go to gym everyday, theoretically i should weigh less but if you work out you gain weight ( muscle weight ) so weight is`nt everything.![]()
Just talk plain Dutch will you, and when you talk English please use the correct syntax, I is with a capital!quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef no-way het volgende:
[..]
I dont think you should look at weight, i think its important how you look in the mirror.
I`m 1,88m and weigh 93 kilos, but i go to gym everyday, theoretically i should weigh less but if you work out you gain weight ( muscle weight ) so weight is`nt everything.![]()
I`m not Dutch and thats why I type in English. I`m sorry if an I not written as a capital letter offends you.I`m sure there are more important things to respond to, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:30 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Just talk plain Dutch will you, and when you talk English please use the correct syntax, I is with a capital!
![]()
Ontopique: vanavond fysio, ben benieuwd of ik weer verder mag gaan...
Dit wordt een krappe maand qua geld, dus ook qua tussendoortjes en etenGelukkig heb ik genoeg health-food op voorraad liggen
I`m sorry i did`nt know there was a law against it.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
what are you doing on a dutch forum mên?
Weeg je je wel op dezelfde tijdstippen, en of met kleding of zonder kleding. Dit maakt namelijk nogal wat uit in gewicht.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef _Femme_ het volgende:
Ik snap niet dat mijn gewicht zo schommelt. Ik weet wel dat ik eigenlijk maar 1x in de week moet wegen, maar ik ben bang dat ik aankom omdat ik iets niet goed doe en dat pas een week later door heb. Er kan dus gewoon 2 kilo verschil tussen zitten per dag!!!
Dat is toch niet normaal! Herkent iemand dit?
Ik weeg nu 55-56. Sport 3 keer per week, snoep niks en eet heel weinig verder. Minstens een liter water per dag. Maar er gaat niks af??!!!![]()
Wat doe ik fout?
Er staat in je profiel dat je een man bent, dan is het wel extreem lichtquote:Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef _Femme_ het volgende:
Ik snap niet dat mijn gewicht zo schommelt. Ik weet wel dat ik eigenlijk maar 1x in de week moet wegen, maar ik ben bang dat ik aankom omdat ik iets niet goed doe en dat pas een week later door heb. Er kan dus gewoon 2 kilo verschil tussen zitten per dag!!!
Ik weeg nu 55-56. Sport 3 keer per week, snoep niks en eet heel weinig verder. Minstens een liter water per dag. Maar er gaat niks af??!!!![]()
Wat doe ik fout?
52-53????quote:Op woensdag 6 april 2005 23:07 schreef thaleia het volgende:
Als je klein bent en tenger gebouwd, kan 52/53 kilo net ietsje mooier staan. Is bij mij ook het geval, dus ik snap het wel
Als je 1,50 - 1,60 bent is 55 kilo een normaal gewicht.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef _Femme_ het volgende:
Wat doe ik fout?
Idd, als je man bent zou ik juist eens even flink aan de gewichten gaan hangen bij zo'n gewicht!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef Luna1975 het volgende:
[..]
52-53????Dat neigt naar anorexia, volgens mij, hoe tenger gebouwd je ook bent. En zeker als je een man bent...Sorry hoor, maar je kunt ook door slaan.
Oh god, daar is ie weer: de anorexia-opmerking. Als je een klein en tenger meisje bent (geen man,dus) is 52/53 een heel normaal gewicht. Verdorie zeg, ik word zo moe van die opmerkingen....ik ben kerngezond, mijn lichaam is sterk (nooit ziek), ik geef bloed, ik kan harder rennen dan menigeen en eet keurig mijn boterhammen, je wil niet weten hoeveel ik bij het avondeten opschep en toch gvd mijn leven lang al dat woord naar mijn hoofd gekregen.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef Luna1975 het volgende:
52-53????Dat neigt naar anorexia, volgens mij, hoe tenger gebouwd je ook bent. En zeker als je een man bent...Sorry hoor, maar je kunt ook door slaan.
Welke man weegt nou zo weinig? Ik ben 1.78 en weeg 65 kilo en dat vindt iedereen al weinig. Wel goed gewicht voor mij overigens...als ik wat meer sport word ik ook weer zwaarder.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef Joepie het volgende:
Het ging dan ook niet over jou, maar over de andere user die tot 52-53 wil afvallen en man is, die moet toch wel <1.70 zijn wil zijn bmi nog gezond zijn.(ik zie zo snel z'n lengte niet dus hij kan gewoon klein van stuk zijn).
Dan had Luna handiger moeten formuleren, want er stond: "hoe klein en tenger je ook bent, dat neigt naar anorexia, zeker als je man bent" (kortom: als je vrouw bent ook)quote:Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef Joepie het volgende:
Het ging dan ook niet over jou, maar over de andere user die tot 52-53 wil afvallen en man is
I think weight is a tricky thing, i go to gym and i`m 1,88 and weigh 93 kilos. I think its how you look in the mirror thats important, and if you look healthy .quote:Op donderdag 7 april 2005 13:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Welke man weegt nou zo weinig? Ik ben 1.78 en weeg 65 kilo en dat vindt iedereen al weinig. Wel goed gewicht voor mij overigens...als ik wat meer sport word ik ook weer zwaarder.
Daar hebben we het topic: "Mager de zomer in deel I " voorquote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Luna1975 het volgende:
Als diegene zichzelf dan nog te dik vind, plaats die opmerking dan niet hier.
Dan zit je in het verkeerde topic. Hier zitten nl. geen mensen met overgewicht, die zitten in het dieettopic. Iedereen die hier zit heeft een bmi onder de 25 en dus hebben ze hier allemaal al een gezond gewicht. Wie zegt trouwens dat ik met mijn lengte en 55 kilo niet dikker kan zijn dan iemand van 65 kilo die 20 cm langer is? En dan mag ik niet ietsje slanker/strakker willen worden omdat jij 55 kilo een laag gewicht vindt? Kan ik er wat aan doen dat ik klein benquote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Luna1975 het volgende:
Maar ik irriteerde me toch een beetje aan die opmerking van: ''ik wil afvallen nu ik 55 kilo weeg', omdat in dit topic veel mensen aan het woord komen die overgewicht hebben en hartstikke goed bezig zijn om dat kwijt te raken. Die zijn - en terecht- al blij als ze op een normaal gewicht zitten. En dan komt er zo iemand aan die 'zeikt' (in mijn ogen dan) over het feit dat hij of zij niet lager komt dan 55 kilo. Dat is namelijk geen overgewicht, of ongezond. Als diegene zichzelf dan nog te dik vind, plaats die opmerking dan niet hier.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef fokje het volgende:
welnu, een klein weekje bezig. Ik wandelde sowieso al elke dag een paar km, maar nu heb ik het geslof omgezet in hoog tempo wandelen, in combinatie met een beetje hardlopen, maar dat laatste doe ik maar 2x in de week en aangezien ik nog maar net ben begonnen, is het hardlopen nog maar erg marginaal.
Toch heb ik de afgelopen dagen last van hoofdpijn. Ik heb het gevoel dat het hier mee te maken heeft, maar weet niet goed wat. Heeft iemand een idee of het hier mee te maken kan hebben en wat dat te betekenen heeft? Is het toch te intensief?
Gaan we wel wat vaker neukenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Je vriendin valt dan wel ongezond snel af. Leuk als het straks als een jojo er weer bij komt
Ik ben een vrouw en ik ben maar 1.60.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef Joepie het volgende:
Het ging dan ook niet over jou, maar over de andere user die tot 52-53 wil afvallen en man is, die moet toch wel <1.70 zijn wil zijn bmi nog gezond zijn.(ik zie zo snel z'n lengte niet dus hij kan gewoon klein van stuk zijn).
Het lijkt voor jullie alsof ik zit te zeuren, maar ik heb echt heel veel vet op mijn buik en heupen hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Luna1975 het volgende:
Ok, fair enough dat had ik handiger moeten formuleren. Maar ik irriteerde me toch een beetje aan die opmerking van: ''ik wil afvallen nu ik 55 kilo weeg', omdat in dit topic veel mensen aan het woord komen die overgewicht hebben en hartstikke goed bezig zijn om dat kwijt te raken. Die zijn - en terecht- al blij als ze op een normaal gewicht zitten. En dan komt er zo iemand aan die 'zeikt' (in mijn ogen dan) over het feit dat hij of zij niet lager komt dan 55 kilo. Dat is namelijk geen overgewicht, of ongezond. Als diegene zichzelf dan nog te dik vind, plaats die opmerking dan niet hier.
Ik vind niet dat je zeurt, als je zo klein bent, en vrouw, is er niks mis met een gewicht van 50 kilo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:30 schreef _Femme_ het volgende:
Het lijkt voor jullie alsof ik zit te zeuren, maar ik heb echt heel veel vet op mijn buik en heupen hoor.
En dit is ook ongezond omdat het allemaal rond je middel zit. Mensen noemen mij ook "flink" en "bourgondisch" dus!
Is that the reason why there are so many over weight people?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:47 schreef trance40 het volgende:
[..]
Gaan we wel wat vaker neuken
Hoorde vorige week op de radio dat dat erg goed voor de lijn is
gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 april 2005 14:08 schreef dp81 het volgende:
laatste update:
dp81 (1m82)(21.1) was 106 kg, is nu 69,9 (-36.1 kg) en is klaar.. nu ga ik me bezighouden met buikspier trainen hehe..
ik ben 16,9 en 1.63 klein en weeg 56... ik wil 50 wegen maar komt daar toch nooit...quote:Op zondag 13 maart 2005 08:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GWS (1.68) (21,9) was 67,5 kg, is nu 61,8 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -5,7
Zo, echt knap gedaan man!! 36 kilo, bizar veel gewoon!quote:Op zondag 10 april 2005 14:08 schreef dp81 het volgende:
laatste update:
dp81 (1m82)(21.1) was 106 kg, is nu 69,9 (-36.1 kg) en is klaar.. nu ga ik me bezighouden met buikspier trainen hehe..
Ik plaats normaal niet zo snel foto's.. maar deze keer kan het wel denk ikquote:Op zondag 10 april 2005 17:04 schreef Actress het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van voor en na?? Je bent zeker wel heel wat veranderd qua uiterlijk??
Echt hele verbeteringquote:Op zondag 10 april 2005 18:08 schreef dp81 het volgende:
[..]
Ik plaats normaal niet zo snel foto's.. maar deze keer kan het wel denk ik![]()
Voor: [afbeelding]
Na: [afbeelding]
Tis aan me gezicht wel te zien denk ik
Nee gelukkig niet, maar zit nog wel loszittend vet op mn buik (ziet er nog slap uit)quote:Op zondag 10 april 2005 20:08 schreef DusDat het volgende:
Last van overhangend vel etc.?
Ik baal met je mee; ik zit momenteel werkloos thuis en ik zal wel weer snel een nieuwe baan hebben, maar op dit moment zit ik alles op te snaaien wat ik kan vinden, omdat ik geen ruk te doen heb...quote:Op maandag 11 april 2005 10:37 schreef Sugar het volgende:
dp81, goed joh!!!!![]()
![]()
Ik baal onwijs.
Ik val heus nog wel af. Maar zit weer in enorm negatieve spiraal. Ik vind broeken nog net te strak zitten, vind mezelf lelijk, baal en baal en baal. Grrrr.Het is weer "one of those days".
![]()
Erg leuk & zeer goed voor je lichaam. Conditioneel zwaar, en ook voor je bovenlichaam! Je mept onwijs veel. Na de eerste les had ik ook een beetje spierpijn, maar dat was na de 2e x over, dus laat dat je niet weerhouden!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:55 schreef _Supreme het volgende:
bij Fitness wordt nu BodyCombat gegeven. Heeft iemand dit al eens gedaan? lijkt me wel leuk namelijk
Op die na foto zie je er echt leuk en schattig uit en zoquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:09 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, voor en na
Nou, voor dus (met bijgaande tip: zeg nooooooooiiiit tegen de kapper 'doe maar wat')
[afbeelding]
En na:
[afbeelding]*klik*
dit wordt voor mij voor het eerst dat ik de twee zélf naast elkaar zie......
![]()
![]()
neem dan perzik en ananas die niet op siroop zijn maar op eigen vocht, lijkt mij 'veiliger'. Van 'slecht' kan je naar mijn idee niet spreken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:19 schreef heaven7 het volgende:
Hoe slecht is een fruitsalade van verse mango, blikperzik en blikananas?
Hertog Janquote:Op donderdag 14 april 2005 09:25 schreef kikoooooo het volgende:
Van mij ook maar een foto, deze post komt uit de dieetclub
[afbeelding]
December 2003
[afbeelding]
Augustus 2004
Ik vind zwemmen heel leuk, ga ook hard en zo.quote:Op zondag 17 april 2005 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
uur zwemmen valt mij altijd een beetje kut
duurt zoooooooooooooo ontzettend lang, en ik zit echt constant op de klok te kijken, terwijl ik met een uur fietsen op hartslag in de sportschool daar totaal geen last van heb
Het gaat op zich prima, maar let op de bijwerkingen:quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef B_BOY het volgende:
wat vinden jullie van het gebruik van stackers. om je dieet beter onder controle te houde?
Vooral volhouden dat spinnen, zo ben ik behoorlijk snel gezakt met mijn vetpercentage.quote:Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu inplaats van 2 keer per week een half uurtje op de ligfiets bij fitness,
1 a 2 keer per week 1 tot 1,5 uur spinnen en 1 misschien later 2 keer per week boksen,
en dan nog een half uurtje per week rennen (lees:lopen) op de loopband en ik wil ook nog een uurtje gaan zwemmen
Binnenkort inderdaad weer even squashen. Mijn squashkaart is afgelopen, moet weer een nieuwe halen, op de 22e komt stufi weer binnen, gelukkig. Dan kan het weer!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:27 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel baalt...
nog steeds niet verder gegaan met fitnessen en nu heeft mijn vaste squashpartner ook afgezegt!
Gelukkig binnenkort weer 's met Wasda squashen... Wil volgende week gaan beginnen met fitnessen (2e ronde). Moet met fysiotherapie gaan beginnen voor mijn enkel
Gelukkig kan ik nu alweer zware dingen tillen zonder dat 't zwaar doortrekt richting mijn enkel.
Nog altij 89 kg niks aan veranderd...![]()
Ja dat is best smaakvolquote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef thaleia het volgende:
Ik eet 's ochtends boterhammen met banaan. Mensen die ik het vertel gruwelen ervan, maar ik vind het lekker en als ik het niet doe krijg ik echt helemaal geen fruit binnen
Ik gebruik ze vanwege het hoge caffeinegehalte (lust geen koffie) maar als ik ze niet neem (ze waren een weekje op) val ik net zo hard af.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef B_BOY het volgende:
wat vinden jullie van het gebruik van stackers. om je dieet beter onder controle te houde?
Wel afgevallen?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:58 schreef heaven7 het volgende:
Gister trouwens wel 3 kwartier gestept!
1x p/week toch welquote:Op donderdag 21 april 2005 10:03 schreef heaven7 het volgende:
Eh, ik sta niet iedere dag op de weegschaal hoor
nee van 3uur rennen in de week ook niet i.c.m. lijnenquote:Op donderdag 21 april 2005 10:04 schreef heaven7 het volgende:
Bovendien val je van 1 keer 3 kwartier steppen echt niet af.
Sorry dat ik vraagquote:Op donderdag 21 april 2005 10:06 schreef heaven7 het volgende:
3 kwartier eenmalig stelt niks voor hoor, en ik zei toch dat ik GISTER had gestept, zou het vandaag dan erg toevallig mijn weegdag moeten zijn?
En eigenlijk sta ik ook niet meer vaak op de weegschaal, ik zie het liever aan mezelf, mijn kleding en andere mensen die het opvalt.
Ik lijn sinds 3½ maand met proteineshakes, Whey eiwit (wordt veel door sporters gebruikt).quote:Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef Logician het volgende:
..................
Ik eet nu ipv elke dag brinta met heel veel suiker meergranencrackers met 2 plakjes jonge kaas, ook heb ik de roomboter al vevangen door halverine en doe ik bijna elke dag 1 uur oefeningen zoals buikspieren/kontspieren/opdrukken. Oja en ik ben ipv van koffie groene thee zonder suiker gaan drinken. Iemand nog tips?
Zou het zo kunnen zijn dat je door hardlopen 3x p/week op een hoog hartslag gaat rennen, het vet direct wordt omgezet naar spiermassaquote:Op donderdag 21 april 2005 10:47 schreef DoucheMeermin het volgende:
Heeej leuk, Steppers hier. Ik heb ook een stepplank voor thuis besteld. Doe het nu bijna dagelijks in de sportschool. Met steppen verbrand je heel veel vet he, omdat je hartslag amper omhoog gaat. Ik merk het goed hoor, wordt echt al aardig gespierd en goeie conditie enzo. Gaat keihard met steppen.
En tis verslavend![]()
[..]
Ik lijn sinds 3½ maand met proteineshakes, Whey eiwit (wordt veel door sporters gebruikt).
Mijn idee daarachter was/is dat ik wil afvallen maar geen spiermassa wil kwijtraken. Niet dat ik gespierd was toen ik begon maar als je lijnt dan verlies je toch snel spiermassa. En hoe hoger je spiermassa, hoe hoger je verbranding.
Leek mij dus logisch om dat vooral in stand te houden.
Daarnaast zet overtollig eiwit zich om in energie, en nooit in vet. Je mag alleen niet meer dan 25% van je dagelijkse voeding aan eiwit, slecht voor je nieren.
Ik gebruik nu zo'n 25% eiwit, 65% koolhydraten en 10% vet. Overigens, als ik te weinig vet eet val ik niet meer af.
Ben nu 19,5 kilo kwijt sinds 3 januari, en jo-jo totaal niet, een extraatje wat ook die eiwit weer met zich meebrengt. De universiteit Maastricht is bezig met een onderzoek naar eiwit in combi met dieeten, met ook hele goede resultaten:
http://www.unimaas.nl/researchmagazine/default.asp?id=83&thema=4&template=thema.html&taal=nl
Maarre.... sowieso succes met afvallen! Hou de moed erin![]()
Lust je kaas? Je kunt eens kaas + plakjes komkommer proberen, Sandwich spread, appelstroop enz enz.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat is best smaakvol
Broodje appel + kaneel is ook heel lekker en dan in de tosti
Is het net taart
Hha.. Ik lust toch wel watAls is het voornamelijk chocolade en kaneel.
Kaas is zo vettigquote:Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lust je kaas? Je kunt eens kaas + plakjes komkommer proberen, Sandwich spread, appelstroop enz enz.
Je eet toch wel volkorenbrood he?![]()
Veel? Gewoon 6 tot 8 broodjes meestal en tussendoortjes en koekjes/snoep.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:41 schreef DoucheMeermin het volgende:
Zou wel handig zijn, als vet zich omzet in spieren. Of in hersens, mag ook
Wat eet jij veel op een ochtend Maryse, dat werk ik bijna op 1 dag weg.
PS: Wisten jullie dat Waldkornbrood de minste calorieen heeft? Scheelt 10 cal met volkoren en vult wel goed.
Ja ik eet pure hagelslag. (Lust geen melkquote:Op donderdag 21 april 2005 11:55 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ja hahaha das toch veel voor een vrouw, 8 broodjes daar doe ik 2 dagen over als ik als avondeten brood eet. Maar goed, belangrijkste is als je geen honger hebt, en goed dat je de snoep en koek laat staan. Geloof dat pure hagelslag ook scheelt in kcal. Misschien een idee
Buikspieroefeningen helpen niet tegen vetrollen tochquote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef DoucheMeermin het volgende:
Als je nog in de groei ben niet nee, groeistuipen slurpen enorm veel energie![]()
En die hagelslag is ook geen ramp hoor, ik eet ook geen dingen die ik niet lust. Zulke dieeten zijn niet vol te houden. Misschien voor dat plaatselijke vet wat buikspieroefeningen doen? Heb je zo strak.
Buikspieroefeningen kunnen er zelfs voor zorgen dat je buik dikker gaat uitzienquote:Op donderdag 21 april 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen helpen niet tegen vetrollen toch
Ik heb wel buikspieren, maar diep van binnen
Nou ja vol op in de groei.. Ben 17-en-een-half
Plaatselijk vet wegwerken is onmogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef DoucheMeermin het volgende:
Als je nog in de groei ben niet nee, groeistuipen slurpen enorm veel energie![]()
En die hagelslag is ook geen ramp hoor, ik eet ook geen dingen die ik niet lust. Zulke dieeten zijn niet vol te houden. Misschien voor dat plaatselijke vet wat buikspieroefeningen doen? Heb je zo strak.
Het helpt zeker wel mee, je buik strak trainen. Met een paar kilo teveel goed te doen, als je maat 46 hebt heeft het weinig zin, buikspieroefeningen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Plaatselijk vet wegwerken is onmogelijk.
Zou ik eens mogen vragen wat jij op een dag eet?
Wat een hoop troep eet jij (die preperaten)quote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Het helpt zeker wel mee, je buik strak trainen. Met een paar kilo teveel goed te doen, als je maat 46 hebt heeft het weinig zin, buikspieroefeningen.
Ik eet op een dag zo ongeveer:
smorgens:
1 boterham met lightjam
proteineshake
een berg vitaminepreparaten en caffeinepil (lust geen koffie)
smiddags
1 boterham met lightjam
vruchtensap met glutamine (voor spierherstel/opbouw)
namidag
proteineshake
cup a soup
stuk fruit
caffeinepil
s'avonds
veel groenten
+/- 50 gram vlees
volkorenmacaroni
of
groentensoep met heel veel groenten
's-avonds na het sporten nog een proteineshake
Als ik nog wat wil snaaien:
manderijntje of stukje ontbijtkoek of paar pepsils of handje japanse mix maar die neiging heb ik niet dagelijks.
En qua drinken de hele dag Aquana Orange (lust geen gewoon water ook)
Haha vind je? Zit niks ongezonds bij hoor, op de cafeinepillen na. Maar een ander slurpt weer 6 bakken koffie op een dag dus ga me maar niet schuldig voelenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat een hoop troep eet jij (die preperaten)
en die meergranen crackers (knackerbröd) van de AH dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:41 schreef DoucheMeermin het volgende:
Zou wel handig zijn, als vet zich omzet in spieren. Of in hersens, mag ook
Wat eet jij veel op een ochtend Maryse, dat werk ik bijna op 1 dag weg.
PS: Wisten jullie dat Waldkornbrood de minste calorieen heeft? Scheelt 10 cal met volkoren en vult wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |