abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26267055
WOEI het gaat goed!
Helemaal geen trek meer in chips en snoep.

Zit nu op de 8,8kilo eraf in een 2 maanden.
pi_26268913
hey, , kan ik nog toegevoegd worden aan het lijstje?

Gastman (1,86) (23,1) was 88,4,0 kg, is nu 87,1,2 kg en wil graag 79,0 kg wegen. -1,3
pi_26277221
Zozo, wat een nieuwe mensen

Veel succes allemaal!!
pi_26297752
Ik ga nu inplaats van 2 keer per week een half uurtje op de ligfiets bij fitness,
1 a 2 keer per week 1 tot 1,5 uur spinnen en 1 misschien later 2 keer per week boksen,
en dan nog een half uurtje per week rennen (lees:lopen) op de loopband en ik wil ook nog een uurtje gaan zwemmen
pi_26299122
uur zwemmen valt mij altijd een beetje kut
duurt zoooooooooooooo ontzettend lang, en ik zit echt constant op de klok te kijken, terwijl ik met een uur fietsen op hartslag in de sportschool daar totaal geen last van heb
pi_26300202
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
uur zwemmen valt mij altijd een beetje kut
duurt zoooooooooooooo ontzettend lang, en ik zit echt constant op de klok te kijken, terwijl ik met een uur fietsen op hartslag in de sportschool daar totaal geen last van heb
Ik vind zwemmen heel leuk, ga ook hard en zo.
pi_26303998
update:
fokje (1m68)(24.09) was 70 kg, weegt nu 68 kg en wil graag 62 kg wegen. -2

0,5 kg afgevallen deze week.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:53:13 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26357773
De weegschaal geeft goddank alweer een paar dagen 65 aan. Op naar de volgende kilo. Ben nu aan het Slimfast-en, want ik enorm vies vind..Maar het moet gewoon even. Het is voor mij een oefening in discipline. Normaliter eet ik de hele dag door alles wat ik maar wil, hiermee wil ik wat bewuster worden van wat ik naar binnen stouw

Aventura (1.69) (23,1) woog 66,0 kilo, weegt nu 65,0 kilo en wil graag 60 kilo wegen
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:41:59 #259
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_26358965
wat vinden jullie van het gebruik van stackers. om je dieet beter onder controle te houde?
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_26360946
update
Oud:
Actress (1m72) (22.6) was 75,1 kg, weegt nu 67.0 kg en wil graag 64 kg wegen -8,1

Nieuw:
Actress (1m72) (22.6) was 75,1 kg, weegt nu 66.8 kg en wil graag 64 kg wegen -8,3]

Nou, er is weer wat af, maar blijf in de -0.2 spiraal zitten :S. maar goed, er komt nix bij, dus ben te vreden. Ben ook al een tijd bezig, en sport veel, dus dat vet wordt langzamerhand spier wat gewoon meer weegt...
  woensdag 20 april 2005 @ 00:13:06 #261
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_26363479
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef B_BOY het volgende:
wat vinden jullie van het gebruik van stackers. om je dieet beter onder controle te houde?
Het gaat op zich prima, maar let op de bijwerkingen:

Je wordt er 'n beetje hyper van
Je wordt er een behoorlijke dosis agressiever van
Je moet je eten er zeker wel op aan passen

Buiten dat, als je stopt moet je wel doorgaan met sporten zo niet meer gaan sporten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  woensdag 20 april 2005 @ 12:27:01 #262
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_26371452
Ik ben nu precies 3 maand bezig met 3x in de week fitness (1 uur kracht en 1 uur cardio) + 1x in de week een uur spinning (en dan iedere keer voluit natuurlijk ). Verder eet ik minder, en drink ik overdag voornamelijk water
Toen ik begon woog ik 95 kilo (1.95 lang), nu weeg ik .... 95 kilo

Echter mijn buikje is al bijna weg, ik heb al 2x te horen gekregen dat ik smaller in het gezicht geworden was (1x vroeg een collega of ik wel goed at, die wist dus niet dat ik druk bezig ben mijn lichaam te "tunen"). Mijn doel is om voor de zomer een volledig strakke buik te hebben (ik haat mijn bierbuikje, en als 't beetje kan 6pack natuurlijk ), en als ik zo doorga gaat dat prima lukken
pi_26371485
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu inplaats van 2 keer per week een half uurtje op de ligfiets bij fitness,
1 a 2 keer per week 1 tot 1,5 uur spinnen en 1 misschien later 2 keer per week boksen,
en dan nog een half uurtje per week rennen (lees:lopen) op de loopband en ik wil ook nog een uurtje gaan zwemmen
Vooral volhouden dat spinnen, zo ben ik behoorlijk snel gezakt met mijn vetpercentage.
pi_26378908
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:27 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel baalt...

nog steeds niet verder gegaan met fitnessen en nu heeft mijn vaste squashpartner ook afgezegt!

Gelukkig binnenkort weer 's met Wasda squashen... Wil volgende week gaan beginnen met fitnessen (2e ronde). Moet met fysiotherapie gaan beginnen voor mijn enkel

Gelukkig kan ik nu alweer zware dingen tillen zonder dat 't zwaar doortrekt richting mijn enkel.

Nog altij 89 kg niks aan veranderd...
Binnenkort inderdaad weer even squashen. Mijn squashkaart is afgelopen, moet weer een nieuwe halen, op de 22e komt stufi weer binnen, gelukkig. Dan kan het weer!
pi_26388579
Wat zou ik eventueel op brood kunnen eten. Ik lust eigenlijk alleen boterham met hagelslag.
Nu eet ik iets van 8 broodjes hagelslag per dag en dat werkt niet echt
pi_26388691
Ik eet 's ochtends boterhammen met banaan. Mensen die ik het vertel gruwelen ervan, maar ik vind het lekker en als ik het niet doe krijg ik echt helemaal geen fruit binnen
pi_26390533
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef thaleia het volgende:
Ik eet 's ochtends boterhammen met banaan. Mensen die ik het vertel gruwelen ervan, maar ik vind het lekker en als ik het niet doe krijg ik echt helemaal geen fruit binnen
Ja dat is best smaakvol
Broodje appel + kaneel is ook heel lekker en dan in de tosti
Is het net taart

Hha.. Ik lust toch wel wat Als is het voornamelijk chocolade en kaneel.
pi_26394780
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef B_BOY het volgende:
Ik gebruik ze vanwege het hoge caffeinegehalte (lust geen koffie) maar als ik ze niet neem (ze waren een weekje op) val ik net zo hard af.

Zijn er ook mensen hier die steppen? Ik had laatst een leuke sportbroek van adidas gekocht, die zakte na 5 dagen (4x steppen) gewoon zowat van m'n kont. Als je een strak lijf wilt kweken is dat wel een aanrader. Als je failliet wilt gaan aan kleding eveneens
Overigens superverslavend om te doen.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_26395588
Op het moment step ik weinig, omdat ik ga hardlopen, maar ik heb het veel gedaan. Het is zo makkelijk dat het thuis kan met muziek op of de tv aan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 21 april 2005 @ 09:38:02 #270
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_26396880
oud
Knuffeldees (1.71) (21.6) was 86, is nu 63,4 en wil graag 63 kg wegen. -22,6
nieuw
Knuffeldees
(1.71) (20,8) was 86, is nu 61,0 en wil graag 63 kg wegen. -25,0

Na zoveel maanden constant te blijven ben ik vanmorgen ineens 61 rond, ik ben helemaal gelukkig, al ligt mijn streef bij 63, die 2 kilo minder. ... ik denk dat ik niet mag klagen
Dubbel zo Frissss
pi_26396976
0,3 kg p/week eraf echt weinig , zal wel komen omdat ik 3x p/week 1uur doe hardlopen?
opzich stoort me dit wel. Ik volg namelijk een weightwatchers dieet waaraan ik me strikt hou dit i.c.m. met het hardlopen.

mijn lichaam ziet er overigens wel beter uit maar toch vind ik het maar raar! suggesties?
pi_26397269
Ik heb een paar flinke rotdagen achter de rug, ik kan de verleidingen momenteel niet weerstaan Maar als ik me dan 's morgens aankleed kijk ik in de spiegel en zie ik er toch echt goed uit en moet ik dit vasthouden! Helaas valt dat best tegen
pi_26397276
Gister trouwens wel 3 kwartier gestept!
  donderdag 21 april 2005 @ 10:00:01 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26397305
Hier nog steeds 65 kilo..Al verwacht ik dat ik voor het weekend wel 64 zal wegen want het lijkt erop dat ik griep krijg. Eerst was het een week flink hoesten, nu lijk ik ook verhoging te hebben en heb ik overal op mijn lijf pijn

Aventura (1.69) (23,1) woog 66,0 kilo, weegt nu 65,0 kilo en wil graag 60 kilo wegen
[/quote]
pi_26397331
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:58 schreef heaven7 het volgende:
Gister trouwens wel 3 kwartier gestept!
Wel afgevallen?
pi_26397376
Eh, ik sta niet iedere dag op de weegschaal hoor
pi_26397386
Bovendien val je van 1 keer 3 kwartier steppen echt niet af.
pi_26397387
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:03 schreef heaven7 het volgende:
Eh, ik sta niet iedere dag op de weegschaal hoor
1x p/week toch wel
pi_26397398
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:04 schreef heaven7 het volgende:
Bovendien val je van 1 keer 3 kwartier steppen echt niet af.
nee van 3uur rennen in de week ook niet i.c.m. lijnen
pi_26397420
3 kwartier eenmalig stelt niks voor hoor, en ik zei toch dat ik GISTER had gestept, zou het vandaag dan erg toevallig mijn weegdag moeten zijn?

En eigenlijk sta ik ook niet meer vaak op de weegschaal, ik zie het liever aan mezelf, mijn kleding en andere mensen die het opvalt.
pi_26397436
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:06 schreef heaven7 het volgende:
3 kwartier eenmalig stelt niks voor hoor, en ik zei toch dat ik GISTER had gestept, zou het vandaag dan erg toevallig mijn weegdag moeten zijn?

En eigenlijk sta ik ook niet meer vaak op de weegschaal, ik zie het liever aan mezelf, mijn kleding en andere mensen die het opvalt.
Sorry dat ik vraag
pi_26397489
hmm ik wil ook maar eens meedoen.

Ik ben 1.62 en weeg rond de 50 kilo, ik woog altijd 48kilo maar na de zwangerschap van mijn 3e kindje ben ik rond de 50 blijven hangen, het is op zich niet veel maar als je klein en smal van stuk bent zoals ik dan zie je het wel degelijk.

Ik eet nu ipv elke dag brinta met heel veel suiker meergranencrackers met 2 plakjes jonge kaas, ook heb ik de roomboter al vevangen door halverine en doe ik bijna elke dag 1 uur oefeningen zoals buikspieren/kontspieren/opdrukken. Oja en ik ben ipv van koffie groene thee zonder suiker gaan drinken. Iemand nog tips?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2005 10:12:45 ]
pi_26397902
Is dat lekker, Brinta?
Tri State. Tri State. !
pi_26398252
Heeej leuk, Steppers hier. Ik heb ook een stepplank voor thuis besteld. Doe het nu bijna dagelijks in de sportschool. Met steppen verbrand je heel veel vet he, omdat je hartslag amper omhoog gaat. Ik merk het goed hoor, wordt echt al aardig gespierd en goeie conditie enzo. Gaat keihard met steppen.
En tis verslavend
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef Logician het volgende:
..................
Ik eet nu ipv elke dag brinta met heel veel suiker meergranencrackers met 2 plakjes jonge kaas, ook heb ik de roomboter al vevangen door halverine en doe ik bijna elke dag 1 uur oefeningen zoals buikspieren/kontspieren/opdrukken. Oja en ik ben ipv van koffie groene thee zonder suiker gaan drinken. Iemand nog tips?
Ik lijn sinds 3½ maand met proteineshakes, Whey eiwit (wordt veel door sporters gebruikt).
Mijn idee daarachter was/is dat ik wil afvallen maar geen spiermassa wil kwijtraken. Niet dat ik gespierd was toen ik begon maar als je lijnt dan verlies je toch snel spiermassa. En hoe hoger je spiermassa, hoe hoger je verbranding.
Leek mij dus logisch om dat vooral in stand te houden.
Daarnaast zet overtollig eiwit zich om in energie, en nooit in vet. Je mag alleen niet meer dan 25% van je dagelijkse voeding aan eiwit, slecht voor je nieren.
Ik gebruik nu zo'n 25% eiwit, 65% koolhydraten en 10% vet. Overigens, als ik te weinig vet eet val ik niet meer af.
Ben nu 19,5 kilo kwijt sinds 3 januari, en jo-jo totaal niet, een extraatje wat ook die eiwit weer met zich meebrengt. De universiteit Maastricht is bezig met een onderzoek naar eiwit in combi met dieeten, met ook hele goede resultaten:

http://www.unimaas.nl/researchmagazine/default.asp?id=83&thema=4&template=thema.html&taal=nl

Maarre.... sowieso succes met afvallen! Hou de moed erin
pi_26398429
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:47 schreef DoucheMeermin het volgende:
Heeej leuk, Steppers hier. Ik heb ook een stepplank voor thuis besteld. Doe het nu bijna dagelijks in de sportschool. Met steppen verbrand je heel veel vet he, omdat je hartslag amper omhoog gaat. Ik merk het goed hoor, wordt echt al aardig gespierd en goeie conditie enzo. Gaat keihard met steppen.
En tis verslavend
[..]

Ik lijn sinds 3½ maand met proteineshakes, Whey eiwit (wordt veel door sporters gebruikt).
Mijn idee daarachter was/is dat ik wil afvallen maar geen spiermassa wil kwijtraken. Niet dat ik gespierd was toen ik begon maar als je lijnt dan verlies je toch snel spiermassa. En hoe hoger je spiermassa, hoe hoger je verbranding.
Leek mij dus logisch om dat vooral in stand te houden.
Daarnaast zet overtollig eiwit zich om in energie, en nooit in vet. Je mag alleen niet meer dan 25% van je dagelijkse voeding aan eiwit, slecht voor je nieren.
Ik gebruik nu zo'n 25% eiwit, 65% koolhydraten en 10% vet. Overigens, als ik te weinig vet eet val ik niet meer af.
Ben nu 19,5 kilo kwijt sinds 3 januari, en jo-jo totaal niet, een extraatje wat ook die eiwit weer met zich meebrengt. De universiteit Maastricht is bezig met een onderzoek naar eiwit in combi met dieeten, met ook hele goede resultaten:

http://www.unimaas.nl/researchmagazine/default.asp?id=83&thema=4&template=thema.html&taal=nl

Maarre.... sowieso succes met afvallen! Hou de moed erin
Zou het zo kunnen zijn dat je door hardlopen 3x p/week op een hoog hartslag gaat rennen, het vet direct wordt omgezet naar spiermassa ofzoiets
pi_26398923
Vet omzetten naar spiermassa is onmogelijk, net zoals afvallen en spieren kweken tegelijk, dat kan simpelweg niet.

Als je gaat rennen met een hoge hartslag, dan gaat je lichaam aan zn conditie werken ipv vetverbranding (probeer voor vetverbranding zo rond de 70% van je max hartslag te zitten)

Als je gaat rennen met een hoge hartslag dan pakt je lichaam voor zn energie spiermassa ipv vetmassa.
pi_26398929
Van hardlopen kweek je trouwens geen spiermassa
pi_26398954
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja dat is best smaakvol
Broodje appel + kaneel is ook heel lekker en dan in de tosti
Is het net taart

Hha.. Ik lust toch wel wat Als is het voornamelijk chocolade en kaneel.
Lust je kaas? Je kunt eens kaas + plakjes komkommer proberen, Sandwich spread, appelstroop enz enz.

Je eet toch wel volkorenbrood he?
pi_26399407
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Lust je kaas? Je kunt eens kaas + plakjes komkommer proberen, Sandwich spread, appelstroop enz enz.

Je eet toch wel volkorenbrood he?
Kaas is zo vettig Alleen oude kaas die zo uit elkaar brokkelt.
Sandwich spread vind ik echt heel goor, ik hou echt niet van die prutjes uit pakjes en potjes.
Lust alleen van die salade achtige dingen vers. En heb niet echt tijd om dat te maken.
Appelstroop lust ik ook niet.

Wat ik vanmorgen heb gegeten is 1 broodje met hagelslag en een bak met aardbeienyoghurt en twee bekers melk.

Tussen door heb ik een halve liter van dat sportdrank gedronken (20 caloriën/100ml) en zo een klein reepje van Kinder van 30ct. Niet echt HEEL gezond, had beter water kunnen drinken en een appel

Nu ga ik havermout/brinta maken en tosti met kaas en tosti appel en als ik nog trek heb een broodje hagelslag

Oja en ik eet volkorenbrood, witbrood is smerig
pi_26399478
Zou wel handig zijn, als vet zich omzet in spieren. Of in hersens, mag ook
Wat eet jij veel op een ochtend Maryse, dat werk ik bijna op 1 dag weg.

PS: Wisten jullie dat Waldkornbrood de minste calorieen heeft? Scheelt 10 cal met volkoren en vult wel goed.
pi_26399645
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:41 schreef DoucheMeermin het volgende:
Zou wel handig zijn, als vet zich omzet in spieren. Of in hersens, mag ook
Wat eet jij veel op een ochtend Maryse, dat werk ik bijna op 1 dag weg.

PS: Wisten jullie dat Waldkornbrood de minste calorieen heeft? Scheelt 10 cal met volkoren en vult wel goed.
Veel? Gewoon 6 tot 8 broodjes meestal en tussendoortjes en koekjes/snoep.
Nu laat ik die koekjes/snoep zo veel mogelijk weg en die broodjes niet alleen maar met hagelslag.
pi_26399807
Ja hahaha das toch veel voor een vrouw, 8 broodjes daar doe ik 2 dagen over als ik als avondeten brood eet. Maar goed, belangrijkste is als je geen honger hebt, en goed dat je de snoep en koek laat staan. Geloof dat pure hagelslag ook scheelt in kcal. Misschien een idee
pi_26399887
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:55 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ja hahaha das toch veel voor een vrouw, 8 broodjes daar doe ik 2 dagen over als ik als avondeten brood eet. Maar goed, belangrijkste is als je geen honger hebt, en goed dat je de snoep en koek laat staan. Geloof dat pure hagelslag ook scheelt in kcal. Misschien een idee
Ja ik eet pure hagelslag. (Lust geen melk ) Maar voor iemand zoals ik volop in de groei is 6 tot 8 broodjes niet zo veel lijkt me? Als ik dat niet eet val ik echt flauw !
Ik ben ook groot Iets van 1,75 maybe heeft het daar wat mee te maken? En ik ben ook niet echt te dik of zo, heb een vetrolletje bij me buik en die wil ik graag we hebben. Er zal iets van 4 kilo afmoeten daarvoor denk ik
pi_26400210
Als je nog in de groei ben niet nee, groeistuipen slurpen enorm veel energie
En die hagelslag is ook geen ramp hoor, ik eet ook geen dingen die ik niet lust. Zulke dieeten zijn niet vol te houden. Misschien voor dat plaatselijke vet wat buikspieroefeningen doen? Heb je zo strak.
pi_26400282
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef DoucheMeermin het volgende:
En die hagelslag is ook geen ramp hoor, ik eet ook geen dingen die ik niet lust. Zulke dieeten zijn niet vol te houden. Misschien voor dat plaatselijke vet wat buikspieroefeningen doen? Heb je zo strak.
Buikspieroefeningen helpen niet tegen vetrollen toch
Ik heb wel buikspieren, maar diep van binnen
Nou ja vol op in de groei.. Ben 17-en-een-half
pi_26400365
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Buikspieroefeningen helpen niet tegen vetrollen toch
Ik heb wel buikspieren, maar diep van binnen
Nou ja vol op in de groei.. Ben 17-en-een-half
Buikspieroefeningen kunnen er zelfs voor zorgen dat je buik dikker gaat uitzien
pi_26400378
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef DoucheMeermin het volgende:
Plaatselijk vet wegwerken is onmogelijk.

Zou ik eens mogen vragen wat jij op een dag eet?
pi_26400675
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Plaatselijk vet wegwerken is onmogelijk.

Zou ik eens mogen vragen wat jij op een dag eet?
Het helpt zeker wel mee, je buik strak trainen. Met een paar kilo teveel goed te doen, als je maat 46 hebt heeft het weinig zin, buikspieroefeningen.

Ik eet op een dag zo ongeveer:

smorgens:
1 boterham met lightjam
proteineshake
een berg vitaminepreparaten en caffeinepil (lust geen koffie)

smiddags
1 boterham met lightjam
vruchtensap met glutamine (voor spierherstel/opbouw)

namidag
proteineshake
cup a soup
stuk fruit
caffeinepil

s'avonds
veel groenten
+/- 50 gram vlees
volkorenmacaroni

of

groentensoep met heel veel groenten

's-avonds na het sporten nog een proteineshake

Als ik nog wat wil snaaien:
manderijntje of stukje ontbijtkoek of paar pepsils of handje japanse mix maar die neiging heb ik niet dagelijks.

En qua drinken de hele dag Aquana Orange (lust geen gewoon water ook)
pi_26400722
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Het helpt zeker wel mee, je buik strak trainen. Met een paar kilo teveel goed te doen, als je maat 46 hebt heeft het weinig zin, buikspieroefeningen.

Ik eet op een dag zo ongeveer:

smorgens:
1 boterham met lightjam
proteineshake
een berg vitaminepreparaten en caffeinepil (lust geen koffie)

smiddags
1 boterham met lightjam
vruchtensap met glutamine (voor spierherstel/opbouw)

namidag
proteineshake
cup a soup
stuk fruit
caffeinepil

s'avonds
veel groenten
+/- 50 gram vlees
volkorenmacaroni

of

groentensoep met heel veel groenten

's-avonds na het sporten nog een proteineshake

Als ik nog wat wil snaaien:
manderijntje of stukje ontbijtkoek of paar pepsils of handje japanse mix maar die neiging heb ik niet dagelijks.

En qua drinken de hele dag Aquana Orange (lust geen gewoon water ook)
Wat een hoop troep eet jij (die preperaten)
pi_26401000
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Wat een hoop troep eet jij (die preperaten)
Haha vind je? Zit niks ongezonds bij hoor, op de cafeinepillen na. Maar een ander slurpt weer 6 bakken koffie op een dag dus ga me maar niet schuldig voelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')