Ik vind zwemmen heel leuk, ga ook hard en zo.quote:Op zondag 17 april 2005 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
uur zwemmen valt mij altijd een beetje kut
duurt zoooooooooooooo ontzettend lang, en ik zit echt constant op de klok te kijken, terwijl ik met een uur fietsen op hartslag in de sportschool daar totaal geen last van heb
Het gaat op zich prima, maar let op de bijwerkingen:quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef B_BOY het volgende:
wat vinden jullie van het gebruik van stackers. om je dieet beter onder controle te houde?
Vooral volhouden dat spinnen, zo ben ik behoorlijk snel gezakt met mijn vetpercentage.quote:Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu inplaats van 2 keer per week een half uurtje op de ligfiets bij fitness,
1 a 2 keer per week 1 tot 1,5 uur spinnen en 1 misschien later 2 keer per week boksen,
en dan nog een half uurtje per week rennen (lees:lopen) op de loopband en ik wil ook nog een uurtje gaan zwemmen
Binnenkort inderdaad weer even squashen. Mijn squashkaart is afgelopen, moet weer een nieuwe halen, op de 22e komt stufi weer binnen, gelukkig. Dan kan het weer!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:27 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel baalt...
nog steeds niet verder gegaan met fitnessen en nu heeft mijn vaste squashpartner ook afgezegt!
Gelukkig binnenkort weer 's met Wasda squashen... Wil volgende week gaan beginnen met fitnessen (2e ronde). Moet met fysiotherapie gaan beginnen voor mijn enkel
Gelukkig kan ik nu alweer zware dingen tillen zonder dat 't zwaar doortrekt richting mijn enkel.
Nog altij 89 kg niks aan veranderd...![]()
Ja dat is best smaakvolquote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef thaleia het volgende:
Ik eet 's ochtends boterhammen met banaan. Mensen die ik het vertel gruwelen ervan, maar ik vind het lekker en als ik het niet doe krijg ik echt helemaal geen fruit binnen
Ik gebruik ze vanwege het hoge caffeinegehalte (lust geen koffie) maar als ik ze niet neem (ze waren een weekje op) val ik net zo hard af.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef B_BOY het volgende:
wat vinden jullie van het gebruik van stackers. om je dieet beter onder controle te houde?
Wel afgevallen?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:58 schreef heaven7 het volgende:
Gister trouwens wel 3 kwartier gestept!
1x p/week toch welquote:Op donderdag 21 april 2005 10:03 schreef heaven7 het volgende:
Eh, ik sta niet iedere dag op de weegschaal hoor
nee van 3uur rennen in de week ook niet i.c.m. lijnenquote:Op donderdag 21 april 2005 10:04 schreef heaven7 het volgende:
Bovendien val je van 1 keer 3 kwartier steppen echt niet af.
Sorry dat ik vraagquote:Op donderdag 21 april 2005 10:06 schreef heaven7 het volgende:
3 kwartier eenmalig stelt niks voor hoor, en ik zei toch dat ik GISTER had gestept, zou het vandaag dan erg toevallig mijn weegdag moeten zijn?
En eigenlijk sta ik ook niet meer vaak op de weegschaal, ik zie het liever aan mezelf, mijn kleding en andere mensen die het opvalt.
Ik lijn sinds 3½ maand met proteineshakes, Whey eiwit (wordt veel door sporters gebruikt).quote:Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef Logician het volgende:
..................
Ik eet nu ipv elke dag brinta met heel veel suiker meergranencrackers met 2 plakjes jonge kaas, ook heb ik de roomboter al vevangen door halverine en doe ik bijna elke dag 1 uur oefeningen zoals buikspieren/kontspieren/opdrukken. Oja en ik ben ipv van koffie groene thee zonder suiker gaan drinken. Iemand nog tips?
Zou het zo kunnen zijn dat je door hardlopen 3x p/week op een hoog hartslag gaat rennen, het vet direct wordt omgezet naar spiermassaquote:Op donderdag 21 april 2005 10:47 schreef DoucheMeermin het volgende:
Heeej leuk, Steppers hier. Ik heb ook een stepplank voor thuis besteld. Doe het nu bijna dagelijks in de sportschool. Met steppen verbrand je heel veel vet he, omdat je hartslag amper omhoog gaat. Ik merk het goed hoor, wordt echt al aardig gespierd en goeie conditie enzo. Gaat keihard met steppen.
En tis verslavend![]()
[..]
Ik lijn sinds 3½ maand met proteineshakes, Whey eiwit (wordt veel door sporters gebruikt).
Mijn idee daarachter was/is dat ik wil afvallen maar geen spiermassa wil kwijtraken. Niet dat ik gespierd was toen ik begon maar als je lijnt dan verlies je toch snel spiermassa. En hoe hoger je spiermassa, hoe hoger je verbranding.
Leek mij dus logisch om dat vooral in stand te houden.
Daarnaast zet overtollig eiwit zich om in energie, en nooit in vet. Je mag alleen niet meer dan 25% van je dagelijkse voeding aan eiwit, slecht voor je nieren.
Ik gebruik nu zo'n 25% eiwit, 65% koolhydraten en 10% vet. Overigens, als ik te weinig vet eet val ik niet meer af.
Ben nu 19,5 kilo kwijt sinds 3 januari, en jo-jo totaal niet, een extraatje wat ook die eiwit weer met zich meebrengt. De universiteit Maastricht is bezig met een onderzoek naar eiwit in combi met dieeten, met ook hele goede resultaten:
http://www.unimaas.nl/researchmagazine/default.asp?id=83&thema=4&template=thema.html&taal=nl
Maarre.... sowieso succes met afvallen! Hou de moed erin![]()
Lust je kaas? Je kunt eens kaas + plakjes komkommer proberen, Sandwich spread, appelstroop enz enz.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat is best smaakvol
Broodje appel + kaneel is ook heel lekker en dan in de tosti
Is het net taart
Hha.. Ik lust toch wel watAls is het voornamelijk chocolade en kaneel.
Kaas is zo vettigquote:Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lust je kaas? Je kunt eens kaas + plakjes komkommer proberen, Sandwich spread, appelstroop enz enz.
Je eet toch wel volkorenbrood he?![]()
Veel? Gewoon 6 tot 8 broodjes meestal en tussendoortjes en koekjes/snoep.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:41 schreef DoucheMeermin het volgende:
Zou wel handig zijn, als vet zich omzet in spieren. Of in hersens, mag ook
Wat eet jij veel op een ochtend Maryse, dat werk ik bijna op 1 dag weg.
PS: Wisten jullie dat Waldkornbrood de minste calorieen heeft? Scheelt 10 cal met volkoren en vult wel goed.
Ja ik eet pure hagelslag. (Lust geen melkquote:Op donderdag 21 april 2005 11:55 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ja hahaha das toch veel voor een vrouw, 8 broodjes daar doe ik 2 dagen over als ik als avondeten brood eet. Maar goed, belangrijkste is als je geen honger hebt, en goed dat je de snoep en koek laat staan. Geloof dat pure hagelslag ook scheelt in kcal. Misschien een idee
Buikspieroefeningen helpen niet tegen vetrollen tochquote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef DoucheMeermin het volgende:
Als je nog in de groei ben niet nee, groeistuipen slurpen enorm veel energie![]()
En die hagelslag is ook geen ramp hoor, ik eet ook geen dingen die ik niet lust. Zulke dieeten zijn niet vol te houden. Misschien voor dat plaatselijke vet wat buikspieroefeningen doen? Heb je zo strak.
Buikspieroefeningen kunnen er zelfs voor zorgen dat je buik dikker gaat uitzienquote:Op donderdag 21 april 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen helpen niet tegen vetrollen toch
Ik heb wel buikspieren, maar diep van binnen
Nou ja vol op in de groei.. Ben 17-en-een-half
Plaatselijk vet wegwerken is onmogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef DoucheMeermin het volgende:
Als je nog in de groei ben niet nee, groeistuipen slurpen enorm veel energie![]()
En die hagelslag is ook geen ramp hoor, ik eet ook geen dingen die ik niet lust. Zulke dieeten zijn niet vol te houden. Misschien voor dat plaatselijke vet wat buikspieroefeningen doen? Heb je zo strak.
Het helpt zeker wel mee, je buik strak trainen. Met een paar kilo teveel goed te doen, als je maat 46 hebt heeft het weinig zin, buikspieroefeningen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Plaatselijk vet wegwerken is onmogelijk.
Zou ik eens mogen vragen wat jij op een dag eet?
Wat een hoop troep eet jij (die preperaten)quote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Het helpt zeker wel mee, je buik strak trainen. Met een paar kilo teveel goed te doen, als je maat 46 hebt heeft het weinig zin, buikspieroefeningen.
Ik eet op een dag zo ongeveer:
smorgens:
1 boterham met lightjam
proteineshake
een berg vitaminepreparaten en caffeinepil (lust geen koffie)
smiddags
1 boterham met lightjam
vruchtensap met glutamine (voor spierherstel/opbouw)
namidag
proteineshake
cup a soup
stuk fruit
caffeinepil
s'avonds
veel groenten
+/- 50 gram vlees
volkorenmacaroni
of
groentensoep met heel veel groenten
's-avonds na het sporten nog een proteineshake
Als ik nog wat wil snaaien:
manderijntje of stukje ontbijtkoek of paar pepsils of handje japanse mix maar die neiging heb ik niet dagelijks.
En qua drinken de hele dag Aquana Orange (lust geen gewoon water ook)
Haha vind je? Zit niks ongezonds bij hoor, op de cafeinepillen na. Maar een ander slurpt weer 6 bakken koffie op een dag dus ga me maar niet schuldig voelenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat een hoop troep eet jij (die preperaten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |