abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:22:13 #26
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_25425180
Vorige week was ik niet echt goed bezig. Qua eten dan. Toch een paar koekjes, zak chips, warme choco's die er door heen ging...wel gewoon elke dag gesport als altijd. Dus niets aangekomen ofzo. Soms ging het sporten zelfs beter, maar of dat aan de extra glucose heeft gelegen...

Deze week gaat weer prima! Sneeuw weg, ongezonde dingen weg!
Ook beginnen de nieuwe LesMills kwartalen [pump, step, rpm enzo] weer op de sportschool, das ook weer motiverend.

Succes!
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_25425401
Ja knuffeldees, ik weeg inderdaad altijd op een harde, rechte ondergrond (zie post ) en altijd op dezelfde plaats, tijd, na de wc en met dezelfde kleding aan (alleen ondergoed). Maar het blijft vaag.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 22:33:42 #28
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_25431789
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:42 schreef YPPY het volgende:

Denk bij elk biertje aan je wasbord zwahiel, dan laat je het vast staan! Bestaat er geen light bier?
hmmmjah, maar ik heb nog nooit een wasbordje gehad

Ik ben blij dat als ik zonder bril naar mijn lijf kijk dat ik dan nog wat lijnen van vroeger terug zie
Helaas als ik de bril op doe of de lenzen weer in doe, dan zie ik naast die lijnen nog tal van andere dingen die ik liever niet zie...

Maar, ik hoop door 't trainen en door weer fatsoenlijk te gaan eten weer back on track te komen

Maar geen bier meer... hmmm dat wordt wel moeilijk als student zijnde...
Maar goed, gisteren gesquashed, vandaag eigenlijk moeten sporten maar even niets gedaan, morgen squashen, vrijdag squashen, zaterdag denk ik ook even sporten...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:29:54 #29
1087 Merisse
broddeltante
pi_25436915
* meldt * mag ik in het lijstje?
Merisse (1m70) (24,7) was 81,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 10
Ben sinds sept. 2004 maar weer eens aan de slag gegaan in de strijd tegen de kilootjes. Heb het voor elkaar gekregen m.b.v. Ladyline. Nu nog effe de laatste pondjes wegwerken.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:25:43 #30
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25437556
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Merisse het volgende:
Merisse (1m70) (24,7) was 81,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 10
Ben sinds sept. 2004 maar weer eens aan de slag gegaan in de strijd tegen de kilootjes. Heb het voor elkaar gekregen m.b.v. Ladyline. Nu nog effe de laatste pondjes wegwerken.
Welkom Merisse als die lange 10 kilos gelukt zijn, kunnen die 3,5 er ook nog wel bij
succes
Dubbel zo Frissss
pi_25443463
_Supreme (1.73) was 70 kg, is nu 64.5 kg en wil graag 62 wegen. --5.5

ongeveer twee weken geleden woog ik 63 kg, maar toen kregen we een toetsweek... leren.. niet sporten.. snacken.. .
ik heb de laatste tijd ook gigantisch veel honger, ik eet super veel
wat eten jullie door de middag? als ik thuis kom van school heb ik echt veel honger, dan pak ik altijd maar een bakje cornflakes met melk.. wat eten jullie dan?
en wat doen jullie op de boterham?
maar er komt niks meer bij hoor! gelukkig sport ik nog goed...
Tri State. Tri State. !
pi_25443592
Ik eet soms 2, soms 3 boterhammen per dag met iets van eiersalade of hagelslag.

Overigens heb ik vandaag echt een hongerhongerdag Drinkontbijt gehad, plakje kruidkoek, 3 boterhammen eiersalade, bakje yoghurt, avondeten (griekse kofta) en nog 2 plakjes kruidkoek

Ik heb wel al 1100 steps gedaan Maar ik zou graaaaag een mueslitoetje lusten nu
pi_25443670
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet soms 2, soms 3 boterhammen per dag met iets van eiersalade of hagelslag.

Overigens heb ik vandaag echt een hongerhongerdag Drinkontbijt gehad, plakje kruidkoek, 3 boterhammen eiersalade, bakje yoghurt, avondeten (griekse kofta) en nog 2 plakjes kruidkoek

Ik heb wel al 1100 steps gedaan Maar ik zou graaaaag een mueslitoetje lusten nu
oi! ik heb een heel pak peperkoek opgegeten in 3 dagen
gewoon na school omdat ik honger had.. en dan heb ik nog honger
wat jij op deze hongerdag eet, eet ik altijd, of meer
Tri State. Tri State. !
pi_25443689
Oh

Als ik een hele goeie dag heb eet ik 's morgens iets van yoghurt, 's middags 2 boterhammen, iets van een plakje kruidkoek ofzo, kopje cup a soup en avondeten.

Maar de avonden heb ik het het moeilijkst, altijd zo'n zin in iets lekker zoets na het eten!
pi_25443710
Aha jij bent van het andere geslacht Dan mag je ook 500 kcal per dag meer.

TIS NIET EERLIJK
pi_25444449
Ik wil op zich wel mee doen maar ik weet nou niet of ik echt af wil vallen maar ik wil wel strakker in m'n vel zitten en geen vet meer(ik hoef niet perse lichter te zijn ofzo maar gewoon het laagje vet moet weg zodat mijn figuur wat strakker is). Het grote probleem is dat ik onwijs veel snoep. Ik kan er gewoon niet vanaf blijven! Als ik het me voorneem om niets te snoepen en een dag stage heb gelopen ofzo moet ik gewoon zoetigheid eten! Hebben jullie soms tips om van het snoep af te blijven? En ik ga binnenkort hardlopen op een bepaald tempo zodat je veel vet verbrand. Ik voetbal al 3 keer in de week maar daar gaat het vet niet echt van weg.
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_25447074
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:12 schreef sannuh het volgende:
Ik wil op zich wel mee doen maar ik weet nou niet of ik echt af wil vallen maar ik wil wel strakker in m'n vel zitten en geen vet meer(ik hoef niet perse lichter te zijn ofzo maar gewoon het laagje vet moet weg zodat mijn figuur wat strakker is). Het grote probleem is dat ik onwijs veel snoep. Ik kan er gewoon niet vanaf blijven! Als ik het me voorneem om niets te snoepen en een dag stage heb gelopen ofzo moet ik gewoon zoetigheid eten! Hebben jullie soms tips om van het snoep af te blijven? En ik ga binnenkort hardlopen op een bepaald tempo zodat je veel vet verbrand. Ik voetbal al 3 keer in de week maar daar gaat het vet niet echt van weg.
snoep verstandig, eet een appel
je moet van die kleine lekkere appeltjes kopen!
Tri State. Tri State. !
pi_25448342
ik heb net hoodia besteld om hongergevoel weg te nemen
pillen waren o.a. bij kassa en netwerk
gebruik de searcg voor mee info
ik weg nu 87 kilo
en ben 1.88
helaas concentreerd mijn vet zich rond mijn buik en bovenbenen
ik hoop deze tekst over enkelle weken of maanden terug te lezen en dan nog 75 kilo te wegen.
dus - 12 kilo
waarschijnlijk kwestie van maanden, ben dit ook in een paar maandenn aangekomen doordat ik plots door ziekte thuis zit

verder ga ik minderen met friet lasagne en nader vet spul
ook ga ik over een paar weken met zwemmen beginnen
sportschool trekt mij niet zo
en thuis heb ik de discipline niet voor
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:56:32 #39
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25455350
Ik snap mijn lichaam ff niet meer , ik snap er helemaal geen bal meer van

Ben sinds afgelopen week werkloos, daardoor zit ik veel thuis en ga ik heel veel snoepen
denk aan chips en chocolade, ik kan niet geloven wat de weegschaal vervolgens zegt

Ik val gewoon steeds weer af, in mijn ogen kan dit gewoon niet, ik snap er echt helemaal geen flikker meer

Hebben meer mensen dit? Meer snoepen en toch afvallen? .... *zucht*
En ik wil helemaal niet snoepen want mijn hersens zeggen dat ik dit niet "mag"
Dubbel zo Frissss
  donderdag 10 maart 2005 @ 13:02:01 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25456271
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Merisse het volgende:

Merisse !!!!
Ik ga met je mee!

Mag ik dus ook in lijstje?
Sugar (1m68) (25) was 76 kg, weegt nu 70,5 kg en wil graag 63 kg wegen -5,5
Dank alvast!
Ik wil echt flink afvallen nog!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25456712
Hallo ik wil graag weer meedoen,

Misscee(1.68) (22,68) was 72, is nu 63,4, en wil graag 58 kg wegen. -8,6
pi_25458247
Ikzelf word een beetje moe van alle reclames die zeggen dat je best wel toetjes en lekkernijen kunt eten omdat er geen vet in zit...
Ik ben van mening dat, als je wilt afvallen, een verandering in je eetgedrag het belangrijkst is. Mijn ex zei altijd tegen me: "Als je honger hebt, dan eet je toch gewoon een boterham!"
Door eten niet meer als hobby of tractatie te zien en er daardoor minder mee bezig te zijn ben ik zonder moeite veel afgevallen (ik denk een kilo of 8 over een periode van een half jaar). Wat ik vooral fijn vind is dat ik weer van mijn lijf te horen kreeg of ik honger had of niet, in plaats van afhankelijk te zijn van emotionele- of psychische signalen.
Vaak wordt ook gezegd dat eetproblemen gevoed worden door een drang naar controle. Nu ik weer naar mijn lijf kan luisteren en goed weet of ik honger heb of gewoon zin om te eten zie ik dat net zozeer als controle. En dat voelt goed!
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:00:37 #43
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_25459045
Mijn vriendje had gisteren een krop ijsbergsla gemolesteerd, zodat we hem samen soldaat konden maken, maar door omstandigheden zijn we vergeten om deze op te eten. We hebben hem 's avonds dus maar in de koelkast gedaan, maar nu is ie voor een deel bevroren... En een salade moet wel lekker fris zijn, maar bevroren is ook weer een beetje te...

[ Bericht 2% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 10-03-2005 17:19:35 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:07:25 #44
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_25460621
Woei net terug van 2,5 uur squash!

ook al heb ik met 20-0 verloren, dat boeit niet, ik heb wel genoeg beweging gehad Was er trouwens wel erg slecht aan qua tacktiek en wedstrijdspel en zo... Maar 't was wel leuk en we hebben genoeg rallies gehad!

Morgen weer 45 minuten squashen
Ik denk dat ik dadelijk even naar de fitness ga om even mijn buik te trainen (eigenlijk gebruik ik dat gewoon als excus om in de sauna te kunnen eindigen )
Zal ik ook 's op de weegschaal gaan staan en zow

//edit:
Ik had trouwens HET gevoel in mijn buik, je kent 't wel, droge rare smaak in je mond en een soort grinding gevoel in je buik... Jawel de effecten van effectieve VETverbranding in mijn lijf! 8) Wat een heerlijk maar tegelijkertijd onaangenaam gevoel is dat zeg Moet ik vaker hebben!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_25469639
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:56 schreef knuffeldees het volgende:
Ik snap mijn lichaam ff niet meer , ik snap er helemaal geen bal meer van

Ben sinds afgelopen week werkloos, daardoor zit ik veel thuis en ga ik heel veel snoepen
denk aan chips en chocolade, ik kan niet geloven wat de weegschaal vervolgens zegt

Ik val gewoon steeds weer af, in mijn ogen kan dit gewoon niet, ik snap er echt helemaal geen flikker meer

Hebben meer mensen dit? Meer snoepen en toch afvallen? .... *zucht*
En ik wil helemaal niet snoepen want mijn hersens zeggen dat ik dit niet "mag"
Hey knuffeldees,
Misschien dat je toch afvalt door de stress die je hebt nu je geen baan meer hebt.. vervelend zeg, hopen dat je snel wat nieuws vindt!
Dat afvallen is dan nog wel mooi meegenomen, maar dat schuld gevoel van het snoepen dat is nix.
Ik herken het! Als je dan iets lekkers eet, is het wel lekker, maar dat schuld gevoel... .
Kon dat schuldgevoel maar groter dan de verleiding zijn
pi_25471323
Ja dat probleem heb ik ook altijd. Heb ik zooooo'n zin in iets lekkers maar bij iedere hap vervaagt de lekkerheid bij het schuldgevoel zeg maar Heel zonde eigenlijk.
pi_25482158
hoodia tabletten zijn binnen (zie post boven ana deze pagina)
en verrek het werkt!
echt totaal geen honger meer
mezelf moeten dwingen om iets te eten, zelfs lekkers trekt me niet meer omdat het aanvoelt alsof ik vol zit
kijken of dit effect blijft
ik hu de staandaard dosering van 2 capsules per dag aan
pi_25488042
Zooo ik woog maandag 63,8 en vanmorgen woog ik 66!!!!!!!!!!!!! Echt raar maar ok ik heb weer superlast gehad van snoepbuien en heb veel gegeten en bij macdonalds geweest.
Hoop dat ik die 2 kilo er ook weer dit weekend af kan krijgen..voel me zo dik nu he!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:13:22 #49
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25490600
Oud:
Sugar (1m68) (25) was 76 kg, weegt nu 70,5 kg en wil graag 63 kg wegen -5,5

Nieuw:
Sugar (1m68) (24,8) was 76 kg, weegt nu 70 kg en wil graag 63 kg wegen -6

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 13 maart 2005 @ 08:45:17 #50
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_25502246
GWS (1.68) (21,9) was 67,5 kg, is nu 61,8 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -5,7

Ben wat aangekomen sinds de vorige keer. Ik heb toen ik ziek was zelfs eventjes onder de 61 gezeten, maar dat was gewoon een lucky day, ben ik bang.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')