hmmmjah, maar ik heb nog nooit een wasbordje gehadquote:Op maandag 7 maart 2005 11:42 schreef YPPY het volgende:
Denk bij elk biertje aan je wasbord zwahiel, dan laat je het vast staan!Bestaat er geen light bier?
Welkom Merissequote:Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Merisse het volgende:
* meldt * mag ik in het lijstje?
Merisse (1m70) (24,7) was 81,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 10
Ben sinds sept. 2004 maar weer eens aan de slag gegaan in de strijd tegen de kilootjes. Heb het voor elkaar gekregen m.b.v. Ladyline. Nu nog effe de laatste pondjes wegwerken.
oi! ik heb een heel pak peperkoek opgegeten in 3 dagenquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet soms 2, soms 3 boterhammen per dag met iets van eiersalade of hagelslag.
Overigens heb ik vandaag echt een hongerhongerdagDrinkontbijt gehad, plakje kruidkoek, 3 boterhammen eiersalade, bakje yoghurt, avondeten (griekse kofta) en nog 2 plakjes kruidkoek
Ik heb wel al 1100 steps gedaanMaar ik zou graaaaag een mueslitoetje lusten nu
snoep verstandig, eet een appelquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:12 schreef sannuh het volgende:
Ik wil op zich wel mee doen maar ik weet nou niet of ik echt af wil vallen maar ik wil wel strakker in m'n vel zitten en geen vet meer(ik hoef niet perse lichter te zijn ofzo maar gewoon het laagje vet moet weg zodat mijn figuur wat strakker is). Het grote probleem is dat ik onwijs veel snoep. Ik kan er gewoon niet vanaf blijven! Als ik het me voorneem om niets te snoepen en een dag stage heb gelopen ofzo moet ik gewoon zoetigheid eten! Hebben jullie soms tips om van het snoep af te blijven? En ik ga binnenkort hardlopen op een bepaald tempo zodat je veel vet verbrand. Ik voetbal al 3 keer in de week maar daar gaat het vet niet echt van weg.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Merisse het volgende:
* meldt * mag ik in het lijstje?
Merisse (1m70) (24,7) was 81,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 10
Hey knuffeldees,quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:56 schreef knuffeldees het volgende:
Ik snap mijn lichaam ff niet meer , ik snap er helemaal geen bal meer van
Ben sinds afgelopen week werkloos, daardoor zit ik veel thuis en ga ik heel veel snoepen
denk aan chips en chocolade, ik kan niet geloven wat de weegschaal vervolgens zegt
Ik val gewoon steeds weer af, in mijn ogen kan dit gewoon niet, ik snap er echt helemaal geen flikker meer
Hebben meer mensen dit? Meer snoepen en toch afvallen? .... *zucht*
En ik wil helemaal niet snoepen want mijn hersens zeggen dat ik dit niet "mag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |