Het ligt eraan wat je drinkt; als je water drinkt kom je er niet van aan, behalve misschien een beetje als je een beetje uitgedroogd bent. Drink je alcoholische en andere calorierijke dranken, kun je er vast wel van aankomen. Ik drink me suf aan water, maar erdoor aankomen doe ik dus niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:14 schreef dp81 het volgende:
Ik vind het een probleem om veel te drinken , het gewicht blijft namelijk wel hangen.. waardoor het aantal kilo's op de weegschaal ook hetzelfde of nauwelijks minder worden.
Afvallen en veel drinken, ik vraag het me af ? kan dat wel samen..
Als ik een litertje drink op een gegeven dag, dan zit een deel daarvan de volgende dag er nog wel aan. Het is dus niet zo dat ik bijna alles weer uit pis.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je drinkt; als je water drinkt kom je er niet van aan, behalve misschien een beetje als je een beetje uitgedroogd bent. Drink je alcoholische en andere calorierijke dranken, kun je er vast wel van aankomen. Ik drink me suf aan water, maar erdoor aankomen doe ik dus niet.
Je moet minstens 3 liter vocht per dag innemen. Je zweet ook een paar liter uit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:03 schreef dp81 het volgende:
[..]
Als ik een litertje drink op een gegeven dag, dan zit een deel daarvan de volgende dag er nog wel aan. Het is dus niet zo dat ik bijna alles weer uit pis.
Lijnen en gezond eten zijn twee dingen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:27 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Ik ben ook 14 geweest nog niet zo heel lang geledenen hij mag best wat minder troep gaan eten.
Dat heb ik ook gedaan. Er is niks ongezonds aan minder zooi zoals veel chocola enzo eten. integendeel zelfs.
nou en?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:03 schreef dp81 het volgende:
[..]
Als ik een litertje drink op een gegeven dag, dan zit een deel daarvan de volgende dag er nog wel aan. Het is dus niet zo dat ik bijna alles weer uit pis.
klopt, maar wel gewichtquote:
iddquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:42 schreef thaleia het volgende:
Ik wel in elk geval. Ik ben 30 (en een half) en ik ben op het moment wel bijna even dun als toen ik 23 was, maar ik weet nog heel goed (oh, waar is die tijd!) dat ik toen ontzettend veel snoepte, veel alcohol dronk, zo goed als niet sportte en toch broodmager was. Nu ben ik ietsje dikker en dat dat niet stukken erger is komt alleen maar doordat ik nu wel sport, nauwelijks meer drink en weinig snoep. De gouden tijden van weleer zijn voorbij!
Ik volg nu een schema van die site, vandaag mee begonnen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:05 schreef sannuh het volgende:
@fokje
Je kan van internet schema's afhalen. Heel handig staat precies in hoe lang je moet rennen en dan weer even wandelen enz. En zo bouw je het dus op. Op de site van myasics bijv. heb je goede schema's!
indien ik de discipline echt niet aankan is dat zeker een optie ja. Probeer het eerst zo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:23 schreef SlipSlop het volgende:
@fokje
Of ga bij een hardloopclub. Daar hebben ze beginnersgroepen en als het dan goed gaat kun je steeds bij een snellere groep gaan.
is 21% het minimumquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik weet nu eindelijk mijn vetpercentage: 28%. Als ik mijn doel van 56 kilo bereik zou ik dus, als alles goed gaat, een vetpercentage van 21% moeten hebben, wat ook het minimum is. Ik moet dus nog 6 kilo vet kwijt. Als ik dat vet maar genoeg visualiseer, wil ik het vast wel kwijt...
Het vetpercentage van mannen mag toch lager zijn dan dat van vrouwen??quote:Op zondag 3 april 2005 10:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens dit schema wel en dat is volgens mij ook het schema wat bij mijn sportschool hangt. En volgens deze site is het beste 25% maar is het minimum 15% voor vrouwen. Maar aangezien ik bij mijn vriend zie hoe een tekort aan vet (en dus reserve's) zich uit (totaal geen uithoudingsvermogen), hou ik het maar op die veilige 21% procent. Even flink ziek zijn en je zit er zo onder. Mijn vriend had een vetpercentage van 8% maar na zijn griep van een paar weken terug nu nog maar 4,5%. Eigenlijk is hij na 20 minuten cardio al stuk...
Een vriend van mij heeft ook een heel laag vet percentage iets van 7 of 8 %. Hij is heel goed in triathlon, gaat waarschijnlijk bij het Nederlandse team en rent makkelijk 2 uur achter elkaar. Hij doet de 1/10e triathlon bijvoorbeeld ook in 50 minuten. De 5 km in 20 minuten.quote:Op zondag 3 april 2005 10:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens dit schema wel en dat is volgens mij ook het schema wat bij mijn sportschool hangt. En volgens deze site is het beste 25% maar is het minimum 15% voor vrouwen. Maar aangezien ik bij mijn vriend zie hoe een tekort aan vet (en dus reserve's) zich uit (totaal geen uithoudingsvermogen), hou ik het maar op die veilige 21% procent. Even flink ziek zijn en je zit er zo onder. Mijn vriend had een vetpercentage van 8% maar na zijn griep van een paar weken terug nu nog maar 4,5%. Eigenlijk is hij na 20 minuten cardio al stuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |