abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:38:37 #126
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_25915494
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:14 schreef dp81 het volgende:
Ik vind het een probleem om veel te drinken , het gewicht blijft namelijk wel hangen.. waardoor het aantal kilo's op de weegschaal ook hetzelfde of nauwelijks minder worden.
Afvallen en veel drinken, ik vraag het me af ? kan dat wel samen..
Het ligt eraan wat je drinkt; als je water drinkt kom je er niet van aan, behalve misschien een beetje als je een beetje uitgedroogd bent. Drink je alcoholische en andere calorierijke dranken, kun je er vast wel van aankomen. Ik drink me suf aan water, maar erdoor aankomen doe ik dus niet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_25916421
hmm vanochtend eindelijk sinds jaren onder de 90 kilo.
89,9 om precies te zijn vanaf de 97 kilo
Maarja dan a'dam in. iets van 15 bier op 2 big macs papat met. appel een water en een pistoletje.
Zal morgen wel weer boven de 90 zijn. naja eerst maar eens die dronkenkop weg slapen
pi_25919934
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat je drinkt; als je water drinkt kom je er niet van aan, behalve misschien een beetje als je een beetje uitgedroogd bent. Drink je alcoholische en andere calorierijke dranken, kun je er vast wel van aankomen. Ik drink me suf aan water, maar erdoor aankomen doe ik dus niet.
Als ik een litertje drink op een gegeven dag, dan zit een deel daarvan de volgende dag er nog wel aan. Het is dus niet zo dat ik bijna alles weer uit pis.
pi_25920001
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:03 schreef dp81 het volgende:

[..]

Als ik een litertje drink op een gegeven dag, dan zit een deel daarvan de volgende dag er nog wel aan. Het is dus niet zo dat ik bijna alles weer uit pis.
Je moet minstens 3 liter vocht per dag innemen. Je zweet ook een paar liter uit.
pi_25920042
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:27 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Ik ben ook 14 geweest nog niet zo heel lang geleden en hij mag best wat minder troep gaan eten.
Dat heb ik ook gedaan. Er is niks ongezonds aan minder zooi zoals veel chocola enzo eten. integendeel zelfs.
Lijnen en gezond eten zijn twee dingen.
pi_25922979
Ik ga er nu toch ook echt maar aan beginnen. Ik heb een aardig dik buikje nu en dat wil ik er toch nog eens een keer vanaf krijgen.
Voetbal 3x in de week en ga maar eens wat minder van die lekkere dingen eten.

Morgen maar eens wegen.
pi_25925499
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:03 schreef dp81 het volgende:

[..]

nou en?

het is toch geen vet?
pi_25925551
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 09:47 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

nou en?

het is toch geen vet?
klopt, maar wel gewicht ) weegschaal ziet geen verschil.. daarom juist, maar als je voor de kilo's gaat.. tja
pi_25925716
Mag ik er ook bij?

SlipSlop (1.83) was 81,9 kg, is nu 81,9 kg en wil graag 73,0 kg wegen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:37:59 #135
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_25929417
Gewicht valt nog altijd binnen dezelfde marge :|

Maar ik ga komende dinsdag naar de fysio om te kijken hoe 't zit met mijn enkel, ik heb er zo geen last meer van, maar 't ding is nog steeds behoorlijk dik, en sommige bewegingen doen gewoon nog pijn Zo kan ik niet mijn voet helemaal strekken, dat kan gewoon niet.
Gelukkig zitten er ook voordelen aan: ik loop nu recht! 8) Ik liep altijd scheef en helemaal plat met mijn doorgezakte poten, nu loop ik aan een kant precies zoals 't hoort!

Als 't dinsdag goed is van de fysio ga ik weer beginnen met sporten, ik heb 't laatst geprobeerd toen mijn enkel nog zo'n pijn deed, gewoon apparaten trainen. 't trok gewoon door tot aan mijn enkel dus dat heb ik maar snel achterwege gelaten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_25930577
Ik wil ook graag weer een beetje in shape en dus ook op de lijst

fokje (1m68)(24.8) was 70 kg, is nu 70 kg en wil graag 62 kg wegen.

Hebben jullie dat ook btw dat naarmate je ouder wordt je sneller aankomt en ook dat je minder snel afvalt wanneer je dat wil? Ik ben 31.
pi_25930707
Ik wel in elk geval. Ik ben 30 (en een half ) en ik ben op het moment wel bijna even dun als toen ik 23 was, maar ik weet nog heel goed (oh, waar is die tijd!) dat ik toen ontzettend veel snoepte, veel alcohol dronk, zo goed als niet sportte en toch broodmager was. Nu ben ik ietsje dikker en dat dat niet stukken erger is komt alleen maar doordat ik nu wel sport, nauwelijks meer drink en weinig snoep. De gouden tijden van weleer zijn voorbij!
pi_25931452
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:42 schreef thaleia het volgende:
Ik wel in elk geval. Ik ben 30 (en een half ) en ik ben op het moment wel bijna even dun als toen ik 23 was, maar ik weet nog heel goed (oh, waar is die tijd!) dat ik toen ontzettend veel snoepte, veel alcohol dronk, zo goed als niet sportte en toch broodmager was. Nu ben ik ietsje dikker en dat dat niet stukken erger is komt alleen maar doordat ik nu wel sport, nauwelijks meer drink en weinig snoep. De gouden tijden van weleer zijn voorbij!
idd ben van nature gewoon dun maar die vlieger gaat nu echt niet meer op.
van fietsen val ik ook niet meer af, het moet echt intensiever nu. Geprobeerd te hardlopen maar ben na
5 minuten gewoon kapot. Wil ook graag in het bos hardlopen maar da's wel vermoeiender dan op een vlakke harde ondergrond. en het staat zo stom om na iedere minuut weer te wandelen en dan weer een stukje te rennen maar van dat idee moet ik maar af anders komt er echt nooit iets van. Heb er ook nog niet echt lol in.
pi_25933754
@fokje
Je kan van internet schema's afhalen. Heel handig staat precies in hoe lang je moet rennen en dan weer even wandelen enz. En zo bouw je het dus op. Op de site van myasics bijv. heb je goede schema's!
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_25934210
@fokje
Of ga bij een hardloopclub. Daar hebben ze beginnersgroepen en als het dan goed gaat kun je steeds bij een snellere groep gaan.
  zaterdag 2 april 2005 @ 23:11:30 #141
12913 GreatWhiteSilence
pi_25942739
Ik weet nu eindelijk mijn vetpercentage: 28%. Als ik mijn doel van 56 kilo bereik zou ik dus, als alles goed gaat, een vetpercentage van 21% moeten hebben, wat ook het minimum is. Ik moet dus nog 6 kilo vet kwijt. Als ik dat vet maar genoeg visualiseer, wil ik het vast wel kwijt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_25944874
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:05 schreef sannuh het volgende:
@fokje
Je kan van internet schema's afhalen. Heel handig staat precies in hoe lang je moet rennen en dan weer even wandelen enz. En zo bouw je het dus op. Op de site van myasics bijv. heb je goede schema's!
Ik volg nu een schema van die site, vandaag mee begonnen!
4x afwisselend hardlopen(2 minuten) en wandelen(1 minuut)
conditioneel ging wel, toch wel nu lichte spierpijn. Ben het hardlopen echt niet gewend.
pi_25944930
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:23 schreef SlipSlop het volgende:
@fokje
Of ga bij een hardloopclub. Daar hebben ze beginnersgroepen en als het dan goed gaat kun je steeds bij een snellere groep gaan.
indien ik de discipline echt niet aankan is dat zeker een optie ja. Probeer het eerst zo.
  zondag 3 april 2005 @ 09:35:34 #144
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25948490
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 23:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik weet nu eindelijk mijn vetpercentage: 28%. Als ik mijn doel van 56 kilo bereik zou ik dus, als alles goed gaat, een vetpercentage van 21% moeten hebben, wat ook het minimum is. Ik moet dus nog 6 kilo vet kwijt. Als ik dat vet maar genoeg visualiseer, wil ik het vast wel kwijt...
is 21% het minimum
mijn percentage is namelijk 17% :|
Dubbel zo Frissss
  zondag 3 april 2005 @ 10:22:11 #145
12913 GreatWhiteSilence
pi_25948932
Volgens dit schema wel en dat is volgens mij ook het schema wat bij mijn sportschool hangt. En volgens deze site is het beste 25% maar is het minimum 15% voor vrouwen. Maar aangezien ik bij mijn vriend zie hoe een tekort aan vet (en dus reserve's) zich uit (totaal geen uithoudingsvermogen), hou ik het maar op die veilige 21% procent. Even flink ziek zijn en je zit er zo onder. Mijn vriend had een vetpercentage van 8% maar na zijn griep van een paar weken terug nu nog maar 4,5%. Eigenlijk is hij na 20 minuten cardio al stuk...
pi_25949181
quote:
Op zondag 3 april 2005 10:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens dit schema wel en dat is volgens mij ook het schema wat bij mijn sportschool hangt. En volgens deze site is het beste 25% maar is het minimum 15% voor vrouwen. Maar aangezien ik bij mijn vriend zie hoe een tekort aan vet (en dus reserve's) zich uit (totaal geen uithoudingsvermogen), hou ik het maar op die veilige 21% procent. Even flink ziek zijn en je zit er zo onder. Mijn vriend had een vetpercentage van 8% maar na zijn griep van een paar weken terug nu nog maar 4,5%. Eigenlijk is hij na 20 minuten cardio al stuk...
Het vetpercentage van mannen mag toch lager zijn dan dat van vrouwen??

Ik weet mn vetpercentage niet, eigenlijk best wel jammer...
pi_25949279
Nu weet ik hem dus wel... 21.75% nou dat vind ik dan best wel netjes
pi_25950722
quote:
Op zondag 3 april 2005 10:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een vriend van mij heeft ook een heel laag vet percentage iets van 7 of 8 %. Hij is heel goed in triathlon, gaat waarschijnlijk bij het Nederlandse team en rent makkelijk 2 uur achter elkaar. Hij doet de 1/10e triathlon bijvoorbeeld ook in 50 minuten. De 5 km in 20 minuten.

Vetpercentage heeft volgens mij niets met uithoudingsvermogen te maken. Die vriend van jou heeft volgens mij gewoon geen conditie.
pi_25950920
Ik heb een keer met zo een klein apparaatje mijn vetpercentage gemeten, weet niet exact meer wat ik had, was iets tussen de 22 en 24 %. Als ik bij die 2de site kijk uit je post GWS, heb ik 3 jaar geleden een vetpercentage van 7 % gehad. Dat is echt wel weinig voor een meisje.

Ik heb ook nog wel 39 kilo gewogen bij 1,70 - 1,75, ik was toen in de groei en sportte iets van 7 uur per week. Had ook blindedarm ontsteking, longontsteking etc. gehad, helpt ook niet echt om op gewicht te blijven. Had niks met anorexia te maken, ik was gewoon in een korte tijd 20 cm gegroeid en het gewicht moest er nog even bijkomen. Wel was ik erg vaak ziek dus volgens mij heeft een laag gewicht wel iets met je gezondheid te maken !

Nu weeg ik 68 kilo bij een lengte van 1,75 en ben haast nooit meer ziek
pi_25966267
Hoeveel alcohol kun je per dag drinken zonder ervan aan te komen?
Ik lees vaker dat je om af te vallen 4-6 kleine maaltijden per dag moet eten, maar wat is een kleine maaltijd??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')