Je voelt je grieperig maar toch gezondquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb een keer een citroensapkuur gevolgd. Erg goed vol te houden. Alleen jammer dat je na een halve week wat grieperig gevoel krijgt. Maar de kilootjes gingen er vanaf en ik voelde me echt lekker schoon en gezond!
Bij de reformzaak kunnen ze je vertellen hoe je deze kuur het beste kan volgen.
Nou, een caloriearm dieet schijnt heel gezond te zijn, zolang je alle benodigde voedingsstoffen maar binnenkrijgt. Ratten op zo'n dieet leefden veel langer en werden minder vaak ziek.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 06:37 schreef YPPY het volgende:
Supergezond toch als je je lichaam uitput door haast niks te eten.
Wat word verstaan onder een calorie arm dieet ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nou, een caloriearm dieet schijnt heel gezond te zijn, zolang je alle benodigde voedingsstoffen maar binnenkrijgt. Ratten op zo'n dieet leefden veel langer en werden minder vaak ziek.
De onderzoeker zei dat je met een caloriearm dieet kunt beginnen zodra je lichaam volwassen is. Het is zeker een interessant dieet, als je er tegen kunt de hele tijd honger te hebben...
iemand van 19 die 60 kg moet gaan wegen? lijkt me allerminst gezondquote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef About2Break het volgende:
*MeldtAbout2Break: (1m70) (22.15) was 84 kg, weegt nu 64 kg en wil graag 60 kg wegen -20.
Ik sport nu elke woensdag een uur(Jui-Jitsu)en ik wil nou ook elke vrijdag nog een uur gaan zwemmenwant ik ben pas ziek geweesten ik wil dus weer een beetje conditie opbouwen.
Verder drink ik veel water en thee eet ik drie keer per dag verder zonder te snoepen, alleen tussendoor soms een plakje ontbijt koek ofzo![]()
Het spijt me, maar ik heb in me profiel gewoon wat ingevuld ben pas 14quote:Op maandag 28 maart 2005 16:25 schreef postman het volgende:
[..]
iemand van 19 die 60 kg moet gaan wegen? lijkt me allerminst gezond![]()
Als je 14 bent moet je niet gaan lijnen. Sporten is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:55 schreef About2Break het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik heb in me profiel gewoon wat ingevuld ben pas 14![]()
Je bent nog volop in de groei dus blijf maar gewoon sporten dan komt de rest vanzelf wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef About2Break het volgende:
*MeldtAbout2Break: (1m70) (22.15) was 84 kg, weegt nu 64 kg en wil graag 60 kg wegen -20.
Ik sport nu elke woensdag een uur(Jui-Jitsu)en ik wil nou ook elke vrijdag nog een uur gaan zwemmenwant ik ben pas ziek geweesten ik wil dus weer een beetje conditie opbouwen.
Verder drink ik veel water en thee eet ik drie keer per dag verder zonder te snoepen, alleen tussendoor soms een plakje ontbijt koek ofzo![]()
Ik ben ook 14 geweest nog niet zo heel lang geledenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je 14 bent moet je niet gaan lijnen. Sporten is goedmaar lijnen echt niet op jouw leeftijd !
FOEIquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ah ja, even melden enzo. Gewicht is stabiel geweest maar ik ga nu 3 weken (alleen door de weeks) het weight care intensief volgen. Ik hoop er iig 5 kilo me ekwijt te raken. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen weken niet goe dop de lijn heb gelet.
In de fitnesszaal fiets ik vaak, maar dat telt vast niet...quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:48 schreef ymme het volgende:
Ik heb net een mountainbike gekocht! Om lekker te fietsen tijdens het mooie weer
Alleen moet ik alleen gaan, dat vind ik minder gezellig maar ja, ik vind het leuk om te doen, en wat zullen de kilo's eraf vliegen zeg
Nog meer mensen die dit doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |