abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2005 @ 11:53:56 #51
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25512154
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:30 schreef Actress het volgende:

[..]

Hey knuffeldees,
Misschien dat je toch afvalt door de stress die je hebt nu je geen baan meer hebt.. vervelend zeg, hopen dat je snel wat nieuws vindt!
Dat afvallen is dan nog wel mooi meegenomen, maar dat schuld gevoel van het snoepen dat is nix.
Ik herken het! Als je dan iets lekkers eet, is het wel lekker, maar dat schuld gevoel... .
Kon dat schuldgevoel maar groter dan de verleiding zijn
Jezus, wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz
en vanmorgen zag ik het duidelijk op de weegschaal, weer terug naar 64,7 morgen is mijn officiele weegdag, dus ik hoop dat ik er tot die tijd nog wat van kan maken

Net al 2 uur wezen sporten, en zo nog mijn kamer opruimen en naar het dorp me uitleven in de winkels. *zucht* ik wist gewoon dat ik er spijt van zou krijgen
Dubbel zo Frissss
pi_25514174
quote:
Op maandag 14 maart 2005 11:53 schreef knuffeldees het volgende:

[..]

Jezus, wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz
en vanmorgen zag ik het duidelijk op de weegschaal, weer terug naar 64,7 morgen is mijn officiele weegdag, dus ik hoop dat ik er tot die tijd nog wat van kan maken

Net al 2 uur wezen sporten, en zo nog mijn kamer opruimen en naar het dorp me uitleven in de winkels. *zucht* ik wist gewoon dat ik er spijt van zou krijgen
troost je , ik heb ook een verschrikkelijk eet weekend gehad!
ijs, chocola, vlaai en super veel chinees eten! maar ik heb er wel van genoten hoor
ik weeg ook weer 64,3 kg.. komende week ga ik er maar weer eens wat van maken
Tri State. Tri State. !
  maandag 14 maart 2005 @ 23:12:18 #53
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25514861
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef _Supreme het volgende:

[..]

troost je , ik heb ook een verschrikkelijk eet weekend gehad!
ijs, chocola, vlaai en super veel chinees eten! maar ik heb er wel van genoten hoor
ik weeg ook weer 64,3 kg.. komende week ga ik er maar weer eens wat van maken
ah ben je ondanks alles toch nog ietsie afgevallen
Mijn dag is weer redelijk goed gekomen, vandaag een goeie eetdag gehad
ben benieuwd wat we morgenvroeg te zien krijgen
Dubbel zo Frissss
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:17:20 #54
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25518279
oud:
Knuffeldees (1.71) (21.5) was 86, is nu 63,3 en wil graag 63 kg wegen. -22,7
nieuw:
Knuffeldees (1.71) (21.6) was 86, is nu 63,4 en wil graag 63 kg wegen. -22,6

0,1 aangekomen maar in ter vergelijking met gisteren mag ik helemaal niet klagen
* knuffeldees is zeer blij met de weegschaal vandaag
Dubbel zo Frissss
pi_25528048
Update week 9:

Actress (1m72) (22.8) was 75,1 kg, weegt nu 67.4 kg en wil graag 64 kg wegen -7,7
Confidential (1,64) (22,6) was 67,0 kg, is nu 60,9 kg en wil graag 59,0 kg wegen. -6,1
GWS (1.68) (21,9) was 67,5 kg, is nu 61,8 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -5,7
Känsterle (1,83) (18,8) was 75,0 kg is nu 63,0 kg. -12,0
Kittyme (1.73)(24,0) woog 72,0 kilo, weegt nu 71,8 kilo en wil graag 65 kilo wegen -0,2
Knuffeldees (1.71) (21.6) was 86, is nu 63,4 en wil graag 63 kg wegen. -22,6
Kroeltroel (1,83) (24,5) was 90,0 kg, is nu 82,2 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -7,8
Merisse (1m70) (24,7) was 81,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 68 kg wegen – 10
Miesjuh (1,67) (22,23) was 69 kg, is nu 62.4 kg en wil graag 60,0 kg wegen. -6,6
Misscee(1.68) (22,68) was 72, is nu 63,4, en wil graag 58 kg wegen. -8,6
nein (1.73) (22,05) was 88,8, is nu 66 kg en wil graag 62 kg wegen. -22,8
ps2noob (1,99) (23,72) was 109,0 kg, is nu 93.3 kg en wil graag onder de 85,0 kg wegen. -15.7
Radiohoofdje (1,68) (23.4) was 66 kg, is nu 62 kg en wil graag 56 kg wegen -4,0
Rhoona (1.63) (23) woog 62,6 kg, weegt nu 61,0 kg, wil graag 58 kg wegen. -1,6
Sa-sa (1,64) (22.3) was 62,0 kg, is nu 60 kg en wil graag 55,0 kg wegen. -0
Shantee (1.73)(21,4)was 70 kg, weegt nu 64, en wil graag onder de 60 wegen -6
Sjak (1.80)(23,5) was 80 kg, is nu 75,2 kg en wil graag 67 wegen. -4,8
Snuusje (1m73) (21.5) was 78 kg, is nu 64,2 kg en wil graag 60 kg wegen. -13,8
Sugar (1m68) (24,8) was 76 kg, weegt nu 70 kg en wil graag 63 kg wegen -6
_Supreme (1.73) was 70 kg, is nu 64.5 kg en wil graag 62 wegen. -5.5 Timmai (1,87) (24,3) is nu 85kg en wil graag rond de 75kg wegen. -0
V1z0R (2.00) (22.5) Was 125kg is nu 90,0kg en wil graag 85kg wegen -35
wasda (1.64) (21) was 58.2 kilo, is nu 57.2 kilo en wil graag 52 kilo wegen -1
wendy-tje (1,60) (24,2) was 64,0 kg, is nu 63,5 kg en wil graag 58,0 kg wegen. -0,5
Woutey (1.83 m.) (21,33) was 73,0 kg, is nu 73,0 kilo en wil 65 kilo wegen. 0,0
Yppy (1,72) (22,5) was 95,0 kg, is nu 66,5 kg en wil graag 65,0 kg wegen. -28,5
Zwahiel (1,84) (23) (103 cm) was 97 kg, weegt nu 88.5 kg (25,6%) (102cm) en wil graag 80-89 wegen (15-17%) (90-95 cm) -8,5

Updatelijstje:
Week 11: Kroeltroel
Week 12: _Supreme
Week 13: Snuusje
Week 14: GWS
Week 15: Yppy

Mijn excuses voor de verlate update. Zondag wilde het forummen niet lukken en maandag en dinsdag was ik op cursus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25528276
Ik heet mn zelf welkom in dit topic , ik ben in Januari begonnen met 106 kilo ik weeg nu al 79 kilo..
dp81 (1m82) (23,8) is 79 kg, en wil graag 70 wegen.
pi_25528512
Mag ik even een stomme vraag stellen?

Ik begrijp het als je een paar kilootjes kwijt wil raken, maar met een BMI onder de 25 heb je een gezond gewicht. Als ik dan zie dat er mensen zijn die dingen schrijven als 'wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz' vraag ik me af of je goed bezig bent? Je buikje of dikke bovenbenen kwijtraken is prima, maar als je er al een rotweekend van gaat krijgen... Zijn er dan geen betere manieren?
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:03:54 #58
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_25528567
dp81, ik heet jou ook wel welkom in dit topic hoor Je bent al heel wat kilo's kwijt, goed gedaan

Ik kreeg gisteren van mijn zus te horen dat ik was afgevallen Ben blij dat het nog steeds opgemerkt wordt dat ik gewicht ben kwijtgeraakt. Is toch weer een leuke impuls om verder te gaan en de moed niet te verliezen
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:07:39 #59
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25528602
tvp
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:13:57 #60
12913 GreatWhiteSilence
pi_25528657
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:57 schreef ChrisJX het volgende:

Ik begrijp het als je een paar kilootjes kwijt wil raken, maar met een BMI onder de 25 heb je een gezond gewicht. Als ik dan zie dat er mensen zijn die dingen schrijven als 'wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz' vraag ik me af of je goed bezig bent? Je buikje of dikke bovenbenen kwijtraken is prima, maar als je er al een rotweekend van gaat krijgen... Zijn er dan geen betere manieren?
Nee, helaas niet. Wil je afvallen zul je je eetgewoontes moeten aanpassen en meer moeten bewegen en dat lukt de een nu eenmaal beter dan de ander. Bovendien, als je een rotweekend qua eten hebt gehad, wil dat niet zeggen dat het hele weekend rot was. Je kunt je prima vermaken op een feestje, maar helaas betekent dat meestal dat je meer 'slechte' dingen naar binnen werkt dan je bedoeling was.

We kunnen natuurlijk ook naar de plastisch chirurg gaan om de dikke bovenbenen en buik weg te laten zuigen, maar de manier waarop wij het doen is gezonder voor het lichaam en voor de knip Het zal alleen wat minder makkelijk gaan.

Al is makkelijk een relatief begrip, want het lijkt me niets om bont en blauw wakker te worden uit de narcose na een ingreep zoals liposuctie...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_25528921
Chris, een gezond gewicht is (helaas!) niet hetzelfde als een mooi slank & strak lichaam. De mensen in dit topic (en ik ook) hebben allemaal een gezond gewicht, het bereiken daarvan is dus niet waar ze mee bezig zijn. Het gaat er in dit topic om dat ze streven naar bovengenoemd mooi slank & strak lichaam, en daarvoor zul je moeten bewegen en op je eten letten. Als je dat een weekend totaal niet hebt gedaan kun je daarvan balen, net zoals je kunt balen als je een weekend lang niets aan je scriptie hebt gedaan terwijl je doel toch echt is om snel af te studeren.

Ben het wel met je eens dat het niet goed is om je stemming er totaal door te laten verpesten: als je het allemaal ziet als "cool, ik ga gezonder leven, dan voel ik me lekker fit en energiek en krijg er nog een mooi lichaam van ook!" dan blijft het relaxed, en word je niet meteen doodongelukkig als je een weekend veel aan de taart hebt gezeten. Als het een bloedserieuze zaak van levensbelang wordt leidt dat alleen maar tot frustraties en die leiden op hun beurt weer tot meer snoepen....als je in die vicieuze cirkel belandt kom je over het algemeen alleen maar meer aan.

Ik vind trouwens ook wel dat bij het overgrote deel van de afvallers de nadruk teveel ligt op het eetpatroon en te weinig op het bewegen. Als je een megareep chocolade naar binnen hebt gewerkt kun je denken "dan sla ik het avondeten maar over" en dat lijkt me niet erg gezond, plus dat je daar niet erg gelukkig van wordt. Je kunt in plaats daarvan ook denken "dan ga ik de komende week nog fanatieker zwemmen" en dat is dan nog leuk ook.

Ik was gisteren op schoolexcursie en zag in een jongerenblad (het zal Hitkrant of Elle Girl of Yes of zoiets zijn geweest) de test "welk dieet past bij jou?" staan. Dat vond ik echt dieptriest. Komopzeg, het gaat om meiden van dertien die in de groei zijn, die moeten nog helemaal niet bezig zijn met dieten. Zet er dan een test "welke sport past bij jou?" in...
Ik vind het prima dat slankheid wordt neergezet als iets nastrevenswaardigs in een tijd waarin zoveel mensen overgewicht hebben en daar allerlei gezondheidsklachten van krijgen. Prima, geen enkel probleem mee. Maar leer kinderen alsjeblieft niet aan dat ze dat moeten gaan nastreven door middel van sapkuurtjes en lijnen, ik zie al voor me dat we over tien jaar geen enkele volwassene meer hebben die gewoon normaal eet en fatsoenlijk sport.
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:59:20 #62
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25529480
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:57 schreef ChrisJX het volgende:

Wat al meer mensen hier al gezegd hebben, verder was mijn weekend super alleen qua eten niet, en nee ik laat me daar niet gek door maken anders was het hele weekend klote geweest

Door de weeks sport ik genoeg, maar ik het weekend doe ik gewoon geen flikker wat betreft sporten en dan kan het wel eens zijn dat je ervan baalt wat je nu weer allemaal hebt gegeten.

Naja gelukkig denk ik niet over álle weekenden zo maar is dit de eerste keer, ik denk dat dat ook verschil maakt, als ik nou elke week lag te miepen dat ik slecht heb gegeten van het weekend zou het wat anders zijn.

Gut waar maak ik me ook druk om, tis mijn lichaam en ík moet er gelukkig mee zijn, een BMI lager dan 25 heeft daat imo niks mee te maken
Dubbel zo Frissss
pi_25530225
Ik heb een keer een citroensapkuur gevolgd. Erg goed vol te houden. Alleen jammer dat je na een halve week wat grieperig gevoel krijgt. Maar de kilootjes gingen er vanaf en ik voelde me echt lekker schoon en gezond!

Bij de reformzaak kunnen ze je vertellen hoe je deze kuur het beste kan volgen.
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_25531462
Bedankt voor de reacties! Vooral thaleia Ik bedoelde het ook niet van 'het is onzin om je lichaam wat mooier in vorm te krijgen ook al heb je een goed gewicht', maar meer wat je ook aangeeft. Ik heb het gevoel dat heel erg de nadruk wordt gelegd op eten. En dat ik denk (maar of het klopt? ) dat zeker bij een gezond gewicht je niet teveel moet focussen op het eten, maar meer op beweging.
En ik weet niet of de poster boven mij de enige is met dergelijke kuurtjes, maar dingen waarvan je je grieperig gaat voelen lijken me nou niet echt gezond, of je er nou mee afvalt of niet

En gelukkig was je weekend voor de rest wel prima, knuffeldees Des te beter
pi_25531547
Shit vandaag 9 bonbons gegeten van de V&D, maar dat gaat er wel weer af morgen :p
pi_25532520
hey , ik eet af en toe stoute dingen zoals afgelopen weekend, maar ik voel me er absoluut niet slecht door .
vandaag heb ik ook erg veel gesnoept en gegeten, maar heb wel een super vette dag gehad!
we hadden wat tussenuurtjes en toen zijn we met wat vrienden met de auto rond gaan rijden enzo, super gezellig. bij albert heyn een hele bak ijs en koekjes gegeten en thuis ook nog arretjescake en koekjes enzo gegeten . maar ik heb er geen spijt van.. het was super leuk, en heb ervan genoten
we willen gewoon een wat strakker lichaam.. toch blijf ik super veel van lekker eten houden, dat gaat toch nooit weg... hmmmmm, chocolate
Tri State. Tri State. !
pi_25543070
He bah, ik zit op www.caloriechecker.nl te kijken en daar hebben ze het over dat een itlaiaanse bol 260 kcal is?? Misschien heb ik dan heel iets anders maar ik heb een vrij klein broodje met wat kruiden, lijkt me niet dat daar zo onwijs veel inzit.
Of wel?

pi_25543913
Hallo,

Ik wil ook graag meedoen! Ik ben namelijk wat kilotjes aangekomen en die zou ik er graag weer af hebben zodat mijn broeken weer goed zitten. Ik ben 1.68 en woog gister (woensdag dus, ik begreep dat dat hier weegdag is) 62.4. Ik weet dat dit een goed gewicht is maar ik woog altijd 57 kilo en daar voelde ik me prima bij, dus zou ik daar ook graag weer op terug komen.
Hopelijk gaat me dat lukken, door hier te posten zal ik wel steun daarbij hebben. Ik heb gelijk even zo'n 'regeltje' ingevuld:

Miepsel (1m68) (22) was 62,4 kg, weegt nu 62,4 kg en wil graag 57 kg wegen -0,0

Mijn voedingpatroon is in grote lijnen wel goed denk ik, ik neem alleen teveel tussendoortjes want ik ben verslaafd aan koekjes zoals Liga Milkbreak , Sultana en eet daarnaast na het eten ook nog graag flink wat rijstepap, ijs etc. Ik denk dat als ik die dingen schrap en tussendoor minder eet, het afvallen wel zal lukken. Verder moet ik mezelf maar 1 keer per week wegen omdat ik dit de laatste tijd iedere dag doe. Wanneer er dan een halve kilo aanzit denk ik gelijk: ach het geeft toch geen zin, terwijl dat dan waarschijnlijk gewoon vocht is. Daarom zal ik nu proberen gewoon iedere woensdag te wegen zoals dat hier ook de bedoeling is.

Wat betreft sport doe ik 3 uur in de week tennis en ben nu van plan nog 1 tot 2 keer in de week wat cardio te gaan doen.

Hopelijk kan ik hier meedoen en hebben jullie nog tips voor me!
pi_25546998
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb een keer een citroensapkuur gevolgd. Erg goed vol te houden. Alleen jammer dat je na een halve week wat grieperig gevoel krijgt. Maar de kilootjes gingen er vanaf en ik voelde me echt lekker schoon en gezond!

Bij de reformzaak kunnen ze je vertellen hoe je deze kuur het beste kan volgen.
Daar ben ik vanaf vandaag mee begonnen! Het afvallen zal inderdaad wel snel gaan, maar 'telt' niet mee vind ik. Want je komt daarna toch weer aan, maar hopelijk niet zoveel als voor ik er aan begon.
pi_25550276
Ik wil ook afvallen, en dan probeer ik alles enzo maar nooit lukt wat
Correct en tevens juist...
pi_25560660
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef sa-sa het volgende:

[..]

Daar ben ik vanaf vandaag mee begonnen! Het afvallen zal inderdaad wel snel gaan, maar 'telt' niet mee vind ik. Want je komt daarna toch weer aan, maar hopelijk niet zoveel als voor ik er aan begon.
Wat mag je dan zoal de hele dag eten en drinken.

Of bestaat het uit de hele dag citroensap drinken. Normaal vind ik dit lekker om te drinken, dus zou hier graag iets meer over willen weten. Zodat ik misschien ook een keer dat ga uitproberen!
pi_25569404
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:25 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat mag je dan zoal de hele dag eten en drinken.

Of bestaat het uit de hele dag citroensap drinken. Normaal vind ik dit lekker om te drinken, dus zou hier graag iets meer over willen weten. Zodat ik misschien ook een keer dat ga uitproberen!
8-12 glazen per dag met: 2 eetlepels citroensap, 2 eetlepels ahornsiroop en een beetje cayennepeper. 's ochtends en 's avonds moet er nog een theelepel groene poeder erbij.

Het staat uitgebreid uitgelegd op www.citroensapkuur.nl
pi_25571599
Hallo ben nieuw in dit topic:
Oud
DrukVout (1m92) (25,0) was 97,2 kg, weegt nu 92,3 kg en wil graag 83 kg wegen - 4,9
Nieuw:
DrukVout (1m92) (24,7) was 97,2 kg, weegt nu 91,1 kg en wil graag 83 kg wegen - 6,1

mzzls!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 11:37:15 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25583394
OUD:
Sugar (1m68) (24,8) was 76 kg, weegt nu 70 kg en wil graag 63 kg wegen -6

NIEUW:
Sugar (1m68) (24,4) was 76 kg, weegt nu 69 kg en wil graag 63 kg wegen -7

1 kilo in 1 week!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25584145
Mooi Sugar

Ik ga maandag maar weer eens wegen, dan is het 2 weken geleden. Moet er toch iets nieuws te zien zijn op de weegschaal

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2005 12:18:19 ]
pi_25602510
al twee kilo kwijt
  zondag 20 maart 2005 @ 16:44:57 #77
1762 YPPY
Yppiaans
pi_25613262
Welkom Merisse, Sugar, dp81, Miepsel en DrukVout. Het is leuk om te zien dat er steeds meer mensen vanuit het andere topic hier naartoe komen. Doen jullie mee met updaten? Het is niet veel werk en hoe meer hulp, des te minder werk zelf.

Hoe ben je van plan om verder te gaan miss_cee? Het is toch nog niet zo lang geleden dat je bent gestopt met proberen af te vallen?

Miepsel, die tussendoortjes die jij noemt zijn niet bepaald bevorderend als je af wilt vallen. Prober wat gezondere alternatieven te vinden, dan wordt het al een stuk makkelijker.

Dat hoodia spul lijkt me echt niks. Je kunt beter leren om goed naar je lichaam te luisteren. Dan ga je vanzelf leren wat het verschil is tussen honger en trek. Onderdrukken van honger lijkt me niet gezond.

Over het sporten: inmiddels hardloop ik al een tijdje niet meer om af te vallen. Daarom meld ik er hier niet zoveel over. Gisteren had ik wel mijn allereerste wedstrijd, over 10 km. Het was duidelijk niet zo verstandig om de ochtend daarvoor nog mee te doen met een traning. Al tijdens de warming up ‘s middags voelde ik dat het niet makkelijk zou worden. Uiteindelijk heb ik het toch gehaald en ik krijg zo ongeveer de meeste aanmoediging van alle lopers. Al was het alleen maar omdat de verkeersregelaars weg mochten nadat ik voorbij was gekomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_25628980
Ja yppy het word weer mooi weer dus ik wil weer beginnen...moeten nog 5 kilo af voor ik in mn bikini durf.
  maandag 21 maart 2005 @ 10:09:16 #79
12913 GreatWhiteSilence
pi_25629160
Ik verplaats mijn weegdag van zaterdag naar woensdag. Ik heb gemerkt dat ik door de week zwaarder ben dan in het weekend, dus het lijkt me logisch dat ik me op een dag weeg waarop ik het meeste gewicht in de schaal leg... Het begon echt op te vallen en ik had er al eens eerder aan gedacht, dus ik moet de daad maar eens bij de gedachte voegen...
  maandag 21 maart 2005 @ 11:33:25 #80
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_25631138

Door een té druk schema en ziekte ben ik nu de afgelopen 2 weken niet kunnen gaan trainen
Wel heb ik regelmatig gesquashed
Maar helaas ben ik woensdagnacht door mijn enkel heen gegaan, geen tijd gehad om naar de dokter te gaan, maar vrijdag de hele dag gezeten en bijna niet gelopen waarna 't wel ging. Zaterdag naar inQontrol geweest, da's op zich al een fitness les zelf Ondanks mijn enkel hield ik 't vrij redelijk vol moet ik zeggen! Ik wil vanavond weer lekker gaan trainen en deze week langzaam mijn squashafspraken weer op pakken (durf 't nog niet helemaal aan vanwegen die enkel).
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_25638295
Ik ga eindelijk weer eens lekker fietsen op m'n mountainbike! En heb ook nog plannen om nieuwe skates te kopen en af en toe te gaan zwemmen. Dus hopelijk gaat het afvallen wat beter!

Sa-sa (1,64) (21.9) was 62,0 kg, is nu 59 kg en wil graag 55,0 kg wegen. -3

[ Bericht 0% gewijzigd door sa-sa op 23-03-2005 09:24:40 ]
pi_25655333
*tvp

dinsdag 22 maart 2005 @ 11:26:09 #83
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_25655777
Hmm ik snap het niet. Ik (man, 22) ben 1m73, weeg 70kg en heb een BMI van 7,5%. Ernstig laag dus... Maar 70kg is toch niet zo extreem licht voor iemand van 1m73? Zo gespierd ben ik (nog ) niet. Vet is het niet, maar waar komt mijn gewicht in vredesnaam vandaan Kunnen botten lichter of zwaarder zijn of iets in die richting?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 11:42:02 #84
12913 GreatWhiteSilence
pi_25656001
star_gazer, jou BMI is 70/(1.73*1.73)= 23.4
  dinsdag 22 maart 2005 @ 11:56:42 #85
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_25656255
Oeps, ik ben in de war met vetpercentage.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_25668229
Hey,
Kan ik nog meedoen?
Vast wel.
Shizzle_Nizzle(1.73)(24.3) Ik weeg nu 72.8 en wil graag 70 Kilo wegen.
Het hoort me makkelijk te lukken om voor juli toch wel een sixpack te hebben.
Tips iemand?
P.s
Ik eet 3 maaltijden per dag en eet niks tussendoor en drink alleen water en sport op vrijdag en donderdag druk ook elke dag op in de avond.

Bericht gewijzigd omdat de BMI elke keer wat anders weergeeft deze berekening heb ik zelf gedaan 72.8/(1.73*1.73)

[ Bericht 15% gewijzigd door Shizzle_Nizzle op 22-03-2005 20:57:48 ]
BoF!
pi_25671126
Zo, hier mijn update lijstje. Het wil hier niet meer echt vlotten. Maar ik ga toch proberen om er nog wat van af te krijgen. Ik ga proberen wat meer te sporten en ik blijf gezond eten!
Ben al wel te vreden met het resultaat , maar zou t gewoon goed van mezelf vinden als het me lukt mijn streefgewicht te halen!!
IK denk alleen, aangezien t niet meer echt lukt, dat dit gewicht gewoon bij me hoort. Als dat zo is, ga ik gewoon proberen met sporten/fitnessen mn lijf strakker te krijgen met dit gewicht. Dan gaan de kilootjes er misschien niet meer af, maar wel de centimeters/omvang

Ik was:
Actress (1m72) (22.8) was 75,1 kg, weegt nu 67.4 kg en wil graag 64 kg wegen -7,7
en nu:
Actress (1m72) (22.7) was 75,1 kg, weegt nu 67.2 kg en wil graag 64 kg wegen -7,9
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:28:43 #88
12913 GreatWhiteSilence
pi_25676476
GWS (1.68) (22) was 67,5 kg, is nu 62,2 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -5,3

Mijn eerste weegdag op woensdag, hierboven het resultaat...

Het valt me nog mee trouwens, want de vorige keer dat ik me op een doordeweekse dag woog, was het resultaat 63,1.

Mijn lichaam heeft me toch niet door, hopelijk?
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:02:09 #89
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25676879
geen update, ben gelijk gebleven
Dubbel zo Frissss
pi_25677524
Wat ik me afvroeg, wegen jullie je eigenlijk 's ochtends of 's avonds??

Ik altijd 's avonds, maar heb wel gemerkt, dat als je er 's ochtends op gaat staan je zo een kilo lichter weeg.
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:47:29 #91
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25677549
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:46 schreef Actress het volgende:
Wat ik me afvroeg, wegen jullie je eigenlijk 's ochtends of 's avonds??

Ik altijd 's avonds, maar heb wel gemerkt, dat als je er 's ochtends op gaat staan je zo een kilo lichter weeg.
s'ochtend na het wc bezoek en voor het ontbijt
Dubbel zo Frissss
pi_25678014
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:40 schreef sa-sa het volgende:

[..]

8-12 glazen per dag met: 2 eetlepels citroensap, 2 eetlepels ahornsiroop en een beetje cayennepeper. 's ochtends en 's avonds moet er nog een theelepel groene poeder erbij.

Het staat uitgebreid uitgelegd op www.citroensapkuur.nl
Ok bedankt.

Vanavond ga ik voor het eerst een uur steps doen.* *met z'n bankje voor je neus, en op lekkere muziek**
Samen met een vriendin

Als me dat bevalt ga ik dat minstens 1x in de week volhouden. En als ik dan een beetje conditie heb opgebouwd toch nog meer lopen met de hond, en mischien wel joggen. In het bos ofzo.

Nog meer mensen die aan steps doen, en wat zijn jullie resultaten hiervan.

Valt je daarbij gemiddeld bij je dijen en heupen meer af dan ergens anders. Dat is namelijk mijn zone waar het er niet van af wil
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:55:45 #93
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_25684079
@ YMME Ga je bodysteppen?
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_25684500
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:55 schreef DusDat het volgende:
@ YMME Ga je bodysteppen?
Het is bij een vereniging. Waar je in een gymzaal staat met z'n allen. En dan op muziek, oefeniingen doet op dat (soort van) bankje die voor je voeten staat.

Of dat bodysteppen heet geen idee
pi_25684510
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef ymme het volgende:

[..]

Het is bij een vereniging. Waar je in een gymzaal staat met z'n allen. En dan op muziek, oefeniingen doet op dat (soort van) bankje die voor je voeten staat.

Of dat bodysteppen heet geen idee
Nou zou ik graag z'n bankje voor thuis willen hebben. Waar kan ik die kopen?

Liefst online natuurlijk
pi_25686279
Miepsel (1m68) (22) was 62,4 kg, weegt nu 61,8 kg en wil graag 57 kg wegen -0,6

Ik heb redelijk veel gegeten deze week maar kennelijk genoeg gesport zodat er toch nog wat vanaf is! Zal er deze week wat beter op het eten letten en meer groente nemen!

Succes iedereen!
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:24:31 #97
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_25687759
Tering! D'r net echt veel lopen snoepen!!! Maar ik had er zin in, en zo'n instelling: ik sport elke dag, dus dan val ik vandaag niets af, maar kom ook niets aan.
Een hele reep Milka [300gr] en een halve zak chips.

Leuk dat weertje en te moeten leren voor je tentamens, maken soms deze vreetbuien. Kan het niet anders zeggen. Heb opzich geen spijt, maar het valt van me tegen. Ik kan ook nooit kleine porties nemen ofzo, het moet altijd op haha. Naja, succes iedereen!
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_25691323
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:24 schreef DusDat het volgende:
Tering! D'r net echt veel lopen snoepen!!! Maar ik had er zin in, en zo'n instelling: ik sport elke dag, dus dan val ik vandaag niets af, maar kom ook niets aan.
Een hele reep Milka [300gr] en een halve zak chips.

Leuk dat weertje en te moeten leren voor je tentamens, maken soms deze vreetbuien. Kan het niet anders zeggen. Heb opzich geen spijt, maar het valt van me tegen. Ik kan ook nooit kleine porties nemen ofzo, het moet altijd op haha. Naja, succes iedereen!
Erg he die vreetbuien. Ik weet van mezelf dat ik het makkelijker vind om helemaal niets te snoepen. Als ik eenmaal ergens aan begin, dan blijf ik snoepen. Triest eigenlijk haha.
pi_25691481
Dat werkt bij mij anders. Ik had laatst last van een gezondheidsmanie en besloot om helemaal niet meer te snoepen. Toen kreeg ik af en toe zo'n ontzettende onweerstaanbare trek in iets zoets....veel sterker dan vroeger. Als ik gewoon niet krampachtig doe en gewoon een paaseitje neem als iemand die dingen trakteert e.d. heb ik daar veel minder last van. Hoe starder ik het "niet-snoepen" volhoud, hoe harder mijn lijf schreeuwt om zoetigheid. Sinds ik dat weet eet ik gewoon af en toe wat lekkers als ik daar zin in heb in plaats van stug niets nemen en wortels kiezen e.d., en dan vervolgens drie repen chocola achter elkaar naar binnen te stouwen omdat ik het echt niet meer trek
pi_25700659
Elke vier weken mag ik van mezelf 250 gram chocolade. Die kan ik naar eigen inzicht verdelen: in 1 groot stuk achter elkaar of over meerdere dagen. Voor mij werkt dit wel goed. Ik heb dan zo'n behoefte aan chocolade dat ik het echt niet kan missen en op deze manier lukt het me de overige drie weken er vanaf te blijven.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')