Jezus, wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enzquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:30 schreef Actress het volgende:
[..]
Hey knuffeldees,
Misschien dat je toch afvalt door de stress die je hebt nu je geen baan meer hebt.. vervelend zeg, hopen dat je snel wat nieuws vindt!
Dat afvallen is dan nog wel mooi meegenomen, maar dat schuld gevoel van het snoepen dat is nix.
Ik herken het! Als je dan iets lekkers eet, is het wel lekker, maar dat schuld gevoel....
Kon dat schuldgevoel maar groter dan de verleiding zijn![]()
troost jequote:Op maandag 14 maart 2005 11:53 schreef knuffeldees het volgende:
[..]
Jezus, wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz
en vanmorgen zag ik het duidelijk op de weegschaal, weer terug naar 64,7morgen is mijn officiele weegdag, dus ik hoop dat ik er tot die tijd nog wat van kan maken
Net al 2 uur wezen sporten, en zo nog mijn kamer opruimen en naar het dorp me uitleven in de winkels. *zucht* ik wist gewoon dat ik er spijt van zou krijgen
ah ben je ondanks alles toch nog ietsie afgevallenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef _Supreme het volgende:
[..]
troost je, ik heb ook een verschrikkelijk eet weekend gehad!
ijs, chocola, vlaai en super veel chinees eten! maar ik heb er wel van genoten hoor
ik weeg ook weer 64,3 kg.. komende week ga ik er maar weer eens wat van maken
Nee, helaas niet. Wil je afvallen zul je je eetgewoontes moeten aanpassen en meer moeten bewegen en dat lukt de een nu eenmaal beter dan de ander. Bovendien, als je een rotweekend qua eten hebt gehad, wil dat niet zeggen dat het hele weekend rot was. Je kunt je prima vermaken op een feestje, maar helaas betekent dat meestal dat je meer 'slechte' dingen naar binnen werkt dan je bedoeling was.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:57 schreef ChrisJX het volgende:
Mag ik even een stomme vraag stellen?
Ik begrijp het als je een paar kilootjes kwijt wil raken, maar met een BMI onder de 25 heb je een gezond gewicht. Als ik dan zie dat er mensen zijn die dingen schrijven als 'wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz' vraag ik me af of je goed bezig bent? Je buikje of dikke bovenbenen kwijtraken is prima, maar als je er al een rotweekend van gaat krijgen... Zijn er dan geen betere manieren?
Wat al meer mensen hier al gezegd hebben, verder was mijn weekend superquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:57 schreef ChrisJX het volgende:
Mag ik even een stomme vraag stellen?
Ik begrijp het als je een paar kilootjes kwijt wil raken, maar met een BMI onder de 25 heb je een gezond gewicht. Als ik dan zie dat er mensen zijn die dingen schrijven als 'wat een rot weekend qua eten, echt alles gehad wat eigenlijk niet mocht, chips, ijs enz' vraag ik me af of je goed bezig bent? Je buikje of dikke bovenbenen kwijtraken is prima, maar als je er al een rotweekend van gaat krijgen... Zijn er dan geen betere manieren?
Daar ben ik vanaf vandaag mee begonnen! Het afvallen zal inderdaad wel snel gaan, maar 'telt' niet mee vind ik. Want je komt daarna toch weer aan, maar hopelijk niet zoveel als voor ik er aan begon.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb een keer een citroensapkuur gevolgd. Erg goed vol te houden. Alleen jammer dat je na een halve week wat grieperig gevoel krijgt. Maar de kilootjes gingen er vanaf en ik voelde me echt lekker schoon en gezond!
Bij de reformzaak kunnen ze je vertellen hoe je deze kuur het beste kan volgen.
Wat mag je dan zoal de hele dag eten en drinken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef sa-sa het volgende:
[..]
Daar ben ik vanaf vandaag mee begonnen! Het afvallen zal inderdaad wel snel gaan, maar 'telt' niet mee vind ik. Want je komt daarna toch weer aan, maar hopelijk niet zoveel als voor ik er aan begon.
8-12 glazen per dag met: 2 eetlepels citroensap, 2 eetlepels ahornsiroop en een beetje cayennepeper. 's ochtends en 's avonds moet er nog een theelepel groene poeder erbij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat mag je dan zoal de hele dag eten en drinken.
Of bestaat het uit de hele dag citroensap drinken. Normaal vind ik dit lekker om te drinken, dus zou hier graag iets meer over willen weten. Zodat ik misschien ook een keer dat ga uitproberen!![]()
s'ochtend na het wc bezoek en voor het ontbijtquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:46 schreef Actress het volgende:
Wat ik me afvroeg, wegen jullie je eigenlijk 's ochtends of 's avonds??
Ik altijd 's avonds, maar heb wel gemerkt, dat als je er 's ochtends op gaat staan je zo een kilo lichter weeg.
Ok bedankt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:40 schreef sa-sa het volgende:
[..]
8-12 glazen per dag met: 2 eetlepels citroensap, 2 eetlepels ahornsiroop en een beetje cayennepeper. 's ochtends en 's avonds moet er nog een theelepel groene poeder erbij.
Het staat uitgebreid uitgelegd op www.citroensapkuur.nl
Het is bij een vereniging. Waar je in een gymzaal staat met z'n allen. En dan op muziek, oefeniingen doet op dat (soort van) bankje die voor je voeten staat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:55 schreef DusDat het volgende:
@ YMME Ga je bodysteppen?
Nou zou ik graag z'n bankje voor thuis willen hebben. Waar kan ik die kopen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Het is bij een vereniging. Waar je in een gymzaal staat met z'n allen. En dan op muziek, oefeniingen doet op dat (soort van) bankje die voor je voeten staat.
Of dat bodysteppen heetgeen idee
Erg he die vreetbuien. Ik weet van mezelf dat ik het makkelijker vind om helemaal niets te snoepen. Als ik eenmaal ergens aan begin, dan blijf ik snoepen. Triest eigenlijk haha.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:24 schreef DusDat het volgende:
Tering! D'r net echt veel lopen snoepen!!! Maar ik had er zin in, en zo'n instelling: ik sport elke dag, dus dan val ik vandaag niets af, maar kom ook niets aan.
Een hele reep Milka [300gr] en een halve zak chips.
Leuk dat weertje en te moeten leren voor je tentamens, maken soms deze vreetbuien. Kan het niet anders zeggen. Heb opzich geen spijt, maar het valt van me tegen. Ik kan ook nooit kleine porties nemen ofzo, het moet altijd op haha. Naja, succes iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |