Geen alcohol drinken.quote:Op zondag 3 april 2005 23:24 schreef _Femme_ het volgende:
Hoeveel alcohol kun je per dag drinken zonder ervan aan te komen?
Ik lees vaker dat je om af te vallen 4-6 kleine maaltijden per dag moet eten, maar wat is een kleine maaltijd??
I dont think you should look at weight, i think its important how you look in the mirror.quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:53 schreef dp81 het volgende:
[..]
klopt, maar wel gewicht) weegschaal ziet geen verschil.. daarom juist, maar als je voor de kilo's gaat.. tja
Jij typt echt alles in het Engelsquote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef no-way het volgende:
[..]
I dont think you should look at weight, i think its important how you look in the mirror.
I`m 1,88m and weigh 93 kilos, but i go to gym everyday, theoretically i should weigh less but if you work out you gain weight ( muscle weight ) so weight is`nt everything.![]()
Just talk plain Dutch will you, and when you talk English please use the correct syntax, I is with a capital!quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef no-way het volgende:
[..]
I dont think you should look at weight, i think its important how you look in the mirror.
I`m 1,88m and weigh 93 kilos, but i go to gym everyday, theoretically i should weigh less but if you work out you gain weight ( muscle weight ) so weight is`nt everything.![]()
I`m not Dutch and thats why I type in English. I`m sorry if an I not written as a capital letter offends you.I`m sure there are more important things to respond to, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:30 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Just talk plain Dutch will you, and when you talk English please use the correct syntax, I is with a capital!
![]()
Ontopique: vanavond fysio, ben benieuwd of ik weer verder mag gaan...
Dit wordt een krappe maand qua geld, dus ook qua tussendoortjes en etenGelukkig heb ik genoeg health-food op voorraad liggen
I`m sorry i did`nt know there was a law against it.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
what are you doing on a dutch forum mên?
Weeg je je wel op dezelfde tijdstippen, en of met kleding of zonder kleding. Dit maakt namelijk nogal wat uit in gewicht.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef _Femme_ het volgende:
Ik snap niet dat mijn gewicht zo schommelt. Ik weet wel dat ik eigenlijk maar 1x in de week moet wegen, maar ik ben bang dat ik aankom omdat ik iets niet goed doe en dat pas een week later door heb. Er kan dus gewoon 2 kilo verschil tussen zitten per dag!!!
Dat is toch niet normaal! Herkent iemand dit?
Ik weeg nu 55-56. Sport 3 keer per week, snoep niks en eet heel weinig verder. Minstens een liter water per dag. Maar er gaat niks af??!!!![]()
Wat doe ik fout?
Er staat in je profiel dat je een man bent, dan is het wel extreem lichtquote:Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef _Femme_ het volgende:
Ik snap niet dat mijn gewicht zo schommelt. Ik weet wel dat ik eigenlijk maar 1x in de week moet wegen, maar ik ben bang dat ik aankom omdat ik iets niet goed doe en dat pas een week later door heb. Er kan dus gewoon 2 kilo verschil tussen zitten per dag!!!
Ik weeg nu 55-56. Sport 3 keer per week, snoep niks en eet heel weinig verder. Minstens een liter water per dag. Maar er gaat niks af??!!!![]()
Wat doe ik fout?
52-53????quote:Op woensdag 6 april 2005 23:07 schreef thaleia het volgende:
Als je klein bent en tenger gebouwd, kan 52/53 kilo net ietsje mooier staan. Is bij mij ook het geval, dus ik snap het wel
Als je 1,50 - 1,60 bent is 55 kilo een normaal gewicht.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef _Femme_ het volgende:
Wat doe ik fout?
Idd, als je man bent zou ik juist eens even flink aan de gewichten gaan hangen bij zo'n gewicht!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef Luna1975 het volgende:
[..]
52-53????Dat neigt naar anorexia, volgens mij, hoe tenger gebouwd je ook bent. En zeker als je een man bent...Sorry hoor, maar je kunt ook door slaan.
Oh god, daar is ie weer: de anorexia-opmerking. Als je een klein en tenger meisje bent (geen man,dus) is 52/53 een heel normaal gewicht. Verdorie zeg, ik word zo moe van die opmerkingen....ik ben kerngezond, mijn lichaam is sterk (nooit ziek), ik geef bloed, ik kan harder rennen dan menigeen en eet keurig mijn boterhammen, je wil niet weten hoeveel ik bij het avondeten opschep en toch gvd mijn leven lang al dat woord naar mijn hoofd gekregen.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef Luna1975 het volgende:
52-53????Dat neigt naar anorexia, volgens mij, hoe tenger gebouwd je ook bent. En zeker als je een man bent...Sorry hoor, maar je kunt ook door slaan.
Welke man weegt nou zo weinig? Ik ben 1.78 en weeg 65 kilo en dat vindt iedereen al weinig. Wel goed gewicht voor mij overigens...als ik wat meer sport word ik ook weer zwaarder.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef Joepie het volgende:
Het ging dan ook niet over jou, maar over de andere user die tot 52-53 wil afvallen en man is, die moet toch wel <1.70 zijn wil zijn bmi nog gezond zijn.(ik zie zo snel z'n lengte niet dus hij kan gewoon klein van stuk zijn).
Dan had Luna handiger moeten formuleren, want er stond: "hoe klein en tenger je ook bent, dat neigt naar anorexia, zeker als je man bent" (kortom: als je vrouw bent ook)quote:Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef Joepie het volgende:
Het ging dan ook niet over jou, maar over de andere user die tot 52-53 wil afvallen en man is
I think weight is a tricky thing, i go to gym and i`m 1,88 and weigh 93 kilos. I think its how you look in the mirror thats important, and if you look healthy .quote:Op donderdag 7 april 2005 13:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Welke man weegt nou zo weinig? Ik ben 1.78 en weeg 65 kilo en dat vindt iedereen al weinig. Wel goed gewicht voor mij overigens...als ik wat meer sport word ik ook weer zwaarder.
Daar hebben we het topic: "Mager de zomer in deel I " voorquote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Luna1975 het volgende:
Als diegene zichzelf dan nog te dik vind, plaats die opmerking dan niet hier.
Dan zit je in het verkeerde topic. Hier zitten nl. geen mensen met overgewicht, die zitten in het dieettopic. Iedereen die hier zit heeft een bmi onder de 25 en dus hebben ze hier allemaal al een gezond gewicht. Wie zegt trouwens dat ik met mijn lengte en 55 kilo niet dikker kan zijn dan iemand van 65 kilo die 20 cm langer is? En dan mag ik niet ietsje slanker/strakker willen worden omdat jij 55 kilo een laag gewicht vindt? Kan ik er wat aan doen dat ik klein benquote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Luna1975 het volgende:
Maar ik irriteerde me toch een beetje aan die opmerking van: ''ik wil afvallen nu ik 55 kilo weeg', omdat in dit topic veel mensen aan het woord komen die overgewicht hebben en hartstikke goed bezig zijn om dat kwijt te raken. Die zijn - en terecht- al blij als ze op een normaal gewicht zitten. En dan komt er zo iemand aan die 'zeikt' (in mijn ogen dan) over het feit dat hij of zij niet lager komt dan 55 kilo. Dat is namelijk geen overgewicht, of ongezond. Als diegene zichzelf dan nog te dik vind, plaats die opmerking dan niet hier.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef fokje het volgende:
welnu, een klein weekje bezig. Ik wandelde sowieso al elke dag een paar km, maar nu heb ik het geslof omgezet in hoog tempo wandelen, in combinatie met een beetje hardlopen, maar dat laatste doe ik maar 2x in de week en aangezien ik nog maar net ben begonnen, is het hardlopen nog maar erg marginaal.
Toch heb ik de afgelopen dagen last van hoofdpijn. Ik heb het gevoel dat het hier mee te maken heeft, maar weet niet goed wat. Heeft iemand een idee of het hier mee te maken kan hebben en wat dat te betekenen heeft? Is het toch te intensief?
Gaan we wel wat vaker neukenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Je vriendin valt dan wel ongezond snel af. Leuk als het straks als een jojo er weer bij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |