abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25966536
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:24 schreef _Femme_ het volgende:
Hoeveel alcohol kun je per dag drinken zonder ervan aan te komen?
Ik lees vaker dat je om af te vallen 4-6 kleine maaltijden per dag moet eten, maar wat is een kleine maaltijd??
Geen alcohol drinken.
pi_25969901
@Femme.

Dat kan een boterham zijn, of een appel oid... gewoon 'iets' om je verbranding tussen de grote maaltijden voor op gang te houden.

Hoe goed is sandwichspread trouwes in een dieet? Ik dacht dat namelijk gelezen te hebben.. en na de post van gistrer over hoe slecht light jam wel niet is, ga ik maar eens overstappen... en die komkommer is zeer goed te doen moet ik zeggen
pi_25978790
Zo ik heb maar 8%.
En ik ben een man(jongen)
Ik ben namelijk pas 16 jaar misschien klopt het voor mijn leefttijd weer wel
BoF!
  maandag 4 april 2005 @ 16:24:51 #154
118438 no-way
I need a hug !
pi_25979415
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 09:53 schreef dp81 het volgende:

[..]

klopt, maar wel gewicht ) weegschaal ziet geen verschil.. daarom juist, maar als je voor de kilo's gaat.. tja
I dont think you should look at weight, i think its important how you look in the mirror.
I`m 1,88m and weigh 93 kilos, but i go to gym everyday, theoretically i should weigh less but if you work out you gain weight ( muscle weight ) so weight is`nt everything.
this is gonna hurt!!!
  maandag 4 april 2005 @ 19:33:19 #155
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25983704
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef no-way het volgende:

[..]

I dont think you should look at weight, i think its important how you look in the mirror.
I`m 1,88m and weigh 93 kilos, but i go to gym everyday, theoretically i should weigh less but if you work out you gain weight ( muscle weight ) so weight is`nt everything.
Jij typt echt alles in het Engels
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:30:16 #156
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_25997469
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef no-way het volgende:

[..]

Just talk plain Dutch will you, and when you talk English please use the correct syntax, I is with a capital!

Ontopique: vanavond fysio, ben benieuwd of ik weer verder mag gaan...
Dit wordt een krappe maand qua geld, dus ook qua tussendoortjes en eten Gelukkig heb ik genoeg health-food op voorraad liggen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_26000610
yippi, vorige week las ik een folder over bodycombat, en gisteren kwam ik er achter dat het ook bij mijn sportschool komt .
Ben er benieuwd naar
Tri State. Tri State. !
pi_26001163
Najaar 2004 woog ik 92 kilo ik schrok me rot, leefde echt als een student, veel bestellen en magnetron. Ik ben 1m93, en het gewicht zou volgens de berekeningen wel goed zijn. Maar ik voelde me er niet lekker bij en elke keer als ik me inspande (lichamelijk) gutste het zweet van m'n voorhoofd.
De pschologische *klik* was het gevolg. Ik dacht echt: dit kán niet meer. Ik verbande de tussendoortjes en vermijd sindsdien zoveel mogelijk etenswaren met veel chemisch spul. Als je overdag veel doet, gewoon een activiteit, naast het werken, dan blijfje bezig en ga je niet impulsie zitten snaaien.
Boodschappen álijd gauw-gauw-gauw doen, en alleen wat je écht nodig hebt. Natuurlijk, tussendoortjes kunnen best wel, maar met mate en bedenk je dat tijdens het shoppen. Als je je realiseert dat het ongezond is, kun je al snel denken: so be it.
Wat ook helpt: eten met regelmaat! Gewoon ontbijten, gewoon lunchen, brood of iets anders gezond, magere melk etc, en op tijd 's avonds eten!! Ik at heel vaak na 21u, of dan was de winkel dicht en bestelde ik weer wat.
Als je écht voor jezélf wil afvallen: weet waar je het voor doet, en houd vast aan die gedachte!! En let op wat je eet, en niet te laat. Bij mij vlogen de kilo's eraf, weeg nu 79 kg.

Aan de andere kant, met dik zijn is niks mis als je geen lichamelijke klachten krijgt, zoals ik had, vaak erg genant als je naar een afspraak moet en haast hebt. Begin alleen aan afvallen als je dat zélf wilt omdat JIJ merkt dat JIJ beperkingen hebt, of natuulijk als een arts of dietist je het adviseert.
En bewegen helpt, gewoon veel lopend doen, je hoeft niet eens intensief te sporten. Boodschappen lopend doen, lopend je sigaretje roken, in het weekend wandelen.... helpt ook om je gedachten van je af te zetten. Ook belangrijk: heb een gezonde geest als je echt aan afvallen wil beginnen. Niet veel werken en balen om je gewicht. Wandelen helpt echt, lekker een bos in, langs het strand, door je buurt.... Werk/studie/andere verplichtingen apart houden van wie jij bent. Zet je zelf op één, en begin dán actief aan afvallen. Alsof: die muur moet nú geschilderd worden, dat kan echt niet langer zo. Dus: ik moet nú beter voor mezelf gaan zorgen, dat kan echt niet langer zo. Die knop moet om.

En vast blijven houden!
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:33:31 #159
118438 no-way
I need a hug !
pi_26001261
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:30 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Just talk plain Dutch will you, and when you talk English please use the correct syntax, I is with a capital!

Ontopique: vanavond fysio, ben benieuwd of ik weer verder mag gaan...
Dit wordt een krappe maand qua geld, dus ook qua tussendoortjes en eten Gelukkig heb ik genoeg health-food op voorraad liggen
I`m not Dutch and thats why I type in English. I`m sorry if an I not written as a capital letter offends you.I`m sure there are more important things to respond to, toch?
this is gonna hurt!!!
pi_26002554
what are you doing on a dutch forum mên?
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:29:22 #161
118438 no-way
I need a hug !
pi_26002638
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
what are you doing on a dutch forum mên?
I`m sorry i did`nt know there was a law against it.
this is gonna hurt!!!
  woensdag 6 april 2005 @ 07:31:00 #162
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_26015749
GWS (1.68) (22,0) was 67,5 kg, is nu 62,2 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -5,3

Ik ben gisteren wel stout geweest, want ik had eigenlijk moeten gaan sporten, maar had geen zin...
En vandaag zit ik tot 19:00 uur opgesloten in de Arena, dus dat wordt ook niets.
Morgen dan maar, heb ik nog een volle dag om me schuldig te voelen omdat ik gisteren niet gegaan ben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 6 april 2005 @ 17:33:46 #163
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_26028297
het lijkt erop dat mijn lichaam de balans heeft gevonden op gemiddeld 64 kilo,
als het zo is ben ik blij, vind het wel goed zo, ben tevreden

Nu het wegen langzaam afbouwen, tot 1 keer per week, dan 1 keer per 2 weken,
een keer per maand enzovoorts...

Maar tegelijkertijd wel op dat gewicht blijven dus
Dubbel zo Frissss
pi_26035571
Ik snap niet dat mijn gewicht zo schommelt. Ik weet wel dat ik eigenlijk maar 1x in de week moet wegen, maar ik ben bang dat ik aankom omdat ik iets niet goed doe en dat pas een week later door heb. Er kan dus gewoon 2 kilo verschil tussen zitten per dag!!!
Dat is toch niet normaal! Herkent iemand dit?

Ik weeg nu 55-56. Sport 3 keer per week, snoep niks en eet heel weinig verder. Minstens een liter water per dag. Maar er gaat niks af??!!!
Wat doe ik fout?
pi_26035700
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef _Femme_ het volgende:
Ik snap niet dat mijn gewicht zo schommelt. Ik weet wel dat ik eigenlijk maar 1x in de week moet wegen, maar ik ben bang dat ik aankom omdat ik iets niet goed doe en dat pas een week later door heb. Er kan dus gewoon 2 kilo verschil tussen zitten per dag!!!

Ik weeg nu 55-56. Sport 3 keer per week, snoep niks en eet heel weinig verder. Minstens een liter water per dag. Maar er gaat niks af??!!!
Wat doe ik fout?
Weeg je je wel op dezelfde tijdstippen, en of met kleding of zonder kleding. Dit maakt namelijk nogal wat uit in gewicht.
pi_26035815
55-56 hoe klein moet je zijn om dat te véél te vinden??
pi_26035862
Als je klein bent en tenger gebouwd, kan 52/53 kilo net ietsje mooier staan. Is bij mij ook het geval, dus ik snap het wel
  woensdag 6 april 2005 @ 23:12:42 #168
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_26035998
Probeer 's ochtends een goed ontbijt te nemen: dat zet je metabolisme goed op gang voor de rest van de dag. Niet bang zijn voor de calorieën in je ontbijt: je hebt de hele dag nog om ze te verbranden! Eat breakfast like a king, and dinner like a pauper
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_26039816
Misschien eet je juist wel TE weinig, dan gaat je lichaam in spaarstand en gaat er idd niks meer vanaf, je kan er zelf van aankomen. Heb ik ook gehad, misschien een boterham meer eten op een dag en even het resultaat bekijken na een weekje.
pi_26042288
quote:

Wat doe ik fout?
Er staat in je profiel dat je een man bent, dan is het wel extreem licht
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 7 april 2005 @ 10:44:37 #171
90689 Luna1975
Italians do it better
pi_26042454
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:07 schreef thaleia het volgende:
Als je klein bent en tenger gebouwd, kan 52/53 kilo net ietsje mooier staan. Is bij mij ook het geval, dus ik snap het wel
52-53???? Dat neigt naar anorexia, volgens mij, hoe tenger gebouwd je ook bent. En zeker als je een man bent...Sorry hoor, maar je kunt ook door slaan.
Mauw
pi_26042610
Mensen snappen ook vaak niet dat op zo'n niveau, die paar kilootjes extra alleen maar mooi zijn
pi_26043629
quote:

Wat doe ik fout?
Als je 1,50 - 1,60 bent is 55 kilo een normaal gewicht.
Vriendin van mij weegt 57 kilo en is 1,75 meter, dat is echt überskinny
  donderdag 7 april 2005 @ 11:37:01 #174
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_26043689
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef Luna1975 het volgende:

[..]

52-53???? Dat neigt naar anorexia, volgens mij, hoe tenger gebouwd je ook bent. En zeker als je een man bent...Sorry hoor, maar je kunt ook door slaan.
Idd, als je man bent zou ik juist eens even flink aan de gewichten gaan hangen bij zo'n gewicht!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_26043712
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef Luna1975 het volgende:
Oh god, daar is ie weer: de anorexia-opmerking. Als je een klein en tenger meisje bent (geen man,dus) is 52/53 een heel normaal gewicht. Verdorie zeg, ik word zo moe van die opmerkingen....ik ben kerngezond, mijn lichaam is sterk (nooit ziek), ik geef bloed, ik kan harder rennen dan menigeen en eet keurig mijn boterhammen, je wil niet weten hoeveel ik bij het avondeten opschep en toch gvd mijn leven lang al dat woord naar mijn hoofd gekregen.
pi_26044421
Het ging dan ook niet over jou, maar over de andere user die tot 52-53 wil afvallen en man is, die moet toch wel <1.70 zijn wil zijn bmi nog gezond zijn.(ik zie zo snel z'n lengte niet dus hij kan gewoon klein van stuk zijn).
pi_26045820
Mijn moeder van 48 is 1.62 m en 50 kg.. en heeft toch een klein buikje.. what's the deal..
pi_26045890
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef Joepie het volgende:
Het ging dan ook niet over jou, maar over de andere user die tot 52-53 wil afvallen en man is, die moet toch wel <1.70 zijn wil zijn bmi nog gezond zijn.(ik zie zo snel z'n lengte niet dus hij kan gewoon klein van stuk zijn).
Welke man weegt nou zo weinig? Ik ben 1.78 en weeg 65 kilo en dat vindt iedereen al weinig. Wel goed gewicht voor mij overigens...als ik wat meer sport word ik ook weer zwaarder.
pi_26046611
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef Joepie het volgende:
Het ging dan ook niet over jou, maar over de andere user die tot 52-53 wil afvallen en man is
Dan had Luna handiger moeten formuleren, want er stond: "hoe klein en tenger je ook bent, dat neigt naar anorexia, zeker als je man bent" (kortom: als je vrouw bent ook)

Ik heb trouwens een oom die zijn hele leven nog niet boven de 50 kilo is uitgekomen, die is gewoon van nature mager (en ook wel erg klein), hij is kerngezond, voetbalt fanatiek en vreet zich naderhand in de kantine te barsten
  donderdag 7 april 2005 @ 13:45:36 #180
118438 no-way
I need a hug !
pi_26046721
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:10 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Welke man weegt nou zo weinig? Ik ben 1.78 en weeg 65 kilo en dat vindt iedereen al weinig. Wel goed gewicht voor mij overigens...als ik wat meer sport word ik ook weer zwaarder.
I think weight is a tricky thing, i go to gym and i`m 1,88 and weigh 93 kilos. I think its how you look in the mirror thats important, and if you look healthy .
this is gonna hurt!!!
pi_26046731
Toch zijn dat slechts uitzonderingen die de regel bevestigen. Als die man die 52/53 uit alle macht wilt worden, maar het lukt niet...dan is die echt raar bezig. Het is veel belangrijker gezond te leven dan je blind te staren op kilootjes.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:51:29 #182
90689 Luna1975
Italians do it better
pi_26046860
Ok, fair enough dat had ik handiger moeten formuleren. Maar ik irriteerde me toch een beetje aan die opmerking van: ''ik wil afvallen nu ik 55 kilo weeg', omdat in dit topic veel mensen aan het woord komen die overgewicht hebben en hartstikke goed bezig zijn om dat kwijt te raken. Die zijn - en terecht- al blij als ze op een normaal gewicht zitten. En dan komt er zo iemand aan die 'zeikt' (in mijn ogen dan) over het feit dat hij of zij niet lager komt dan 55 kilo. Dat is namelijk geen overgewicht, of ongezond. Als diegene zichzelf dan nog te dik vind, plaats die opmerking dan niet hier.
Mauw
pi_26047561
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Luna1975 het volgende:
Als diegene zichzelf dan nog te dik vind, plaats die opmerking dan niet hier.
Daar hebben we het topic: "Mager de zomer in deel I " voor
pi_26051282
Heeft iemand iets voor mij om in gedachte te houden.. waarom dikke mensen slecht bezig zijn ? ik bedoel ik zie zoveel dikke mensen om me heen.. dat ik af en toe weleens afvraag waarom ik de laatste kilo's eraf wil.. wat moet ik mezelf voorhouden om gemotiveerd te blijven ?
pi_26052160
Dat het super gezond is om een beetje te bewegen, waardoor je afvalt.
Dat je juist niet net zo als die dikkere mensen wilt worden.
Dat je nog meer trots op jezelf kan zijn als je je streefgewicht gehaald hebt.
pi_26053022
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Luna1975 het volgende:
Maar ik irriteerde me toch een beetje aan die opmerking van: ''ik wil afvallen nu ik 55 kilo weeg', omdat in dit topic veel mensen aan het woord komen die overgewicht hebben en hartstikke goed bezig zijn om dat kwijt te raken. Die zijn - en terecht- al blij als ze op een normaal gewicht zitten. En dan komt er zo iemand aan die 'zeikt' (in mijn ogen dan) over het feit dat hij of zij niet lager komt dan 55 kilo. Dat is namelijk geen overgewicht, of ongezond. Als diegene zichzelf dan nog te dik vind, plaats die opmerking dan niet hier.
Dan zit je in het verkeerde topic. Hier zitten nl. geen mensen met overgewicht, die zitten in het dieettopic. Iedereen die hier zit heeft een bmi onder de 25 en dus hebben ze hier allemaal al een gezond gewicht. Wie zegt trouwens dat ik met mijn lengte en 55 kilo niet dikker kan zijn dan iemand van 65 kilo die 20 cm langer is? En dan mag ik niet ietsje slanker/strakker willen worden omdat jij 55 kilo een laag gewicht vindt? Kan ik er wat aan doen dat ik klein ben
pi_26058777
welnu, een klein weekje bezig. Ik wandelde sowieso al elke dag een paar km, maar nu heb ik het geslof omgezet in hoog tempo wandelen, in combinatie met een beetje hardlopen, maar dat laatste doe ik maar 2x in de week en aangezien ik nog maar net ben begonnen, is het hardlopen nog maar erg marginaal.
Toch heb ik de afgelopen dagen last van hoofdpijn. Ik heb het gevoel dat het hier mee te maken heeft, maar weet niet goed wat. Heeft iemand een idee of het hier mee te maken kan hebben en wat dat te betekenen heeft? Is het toch te intensief?
pi_26058942
Komt die hoofdpijn een paar uur na het sporten opzetten of heb je het de hele dag door? Over die hoofdpijn die een paar uur na het sporten komt is een topic, maar omdat de search het niet doet kan ik dat niet vinden. Googlen op 'hoofdpijn' en 'sporten' geeft ook wel interessante linkjes trouwens, ontdekte ik toen ik via google het betreffende topic probeerde te vinden.
pi_26059213
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef fokje het volgende:
welnu, een klein weekje bezig. Ik wandelde sowieso al elke dag een paar km, maar nu heb ik het geslof omgezet in hoog tempo wandelen, in combinatie met een beetje hardlopen, maar dat laatste doe ik maar 2x in de week en aangezien ik nog maar net ben begonnen, is het hardlopen nog maar erg marginaal.
Toch heb ik de afgelopen dagen last van hoofdpijn. Ik heb het gevoel dat het hier mee te maken heeft, maar weet niet goed wat. Heeft iemand een idee of het hier mee te maken kan hebben en wat dat te betekenen heeft? Is het toch te intensief?
Dat heb ik ook.
Mijn oplossing: Dextrose

Kun je bij de supermarkt krijgen, in t zonnatura vak, grote gele zakken (niet duur)

Paar eetlepels in een flesje water, direct na t sporten does the trick for me... dan heb ik nergens meer last van
pi_26059394
je lichaam schreeuwt om suikers na de training
pi_26060060
goh, had geen idee dat er zoveel mensen daar last van hadden, had er ook nog nooit van gehoord. (eerder omgekeerd; als je last hebt van hoofdpijn moet je gaan sporten) Op i-net staat idd wel iets over te weinig vocht of verkeerde houding. Of extra suikers idd.
Het komt bij mij btw langzaam opzetten, de relatie was daarom ook niet echt duidelijk.
pi_26060246
ben ook moe maar niet lekker moe, echt 'vervelend' moe. Ik bedenk me nu dat het misschien wel een schreeuw om suikers kan zijn.
pi_26060296
ik weet wel zeker dat het dat is! probeer het gewoon eens
pi_26066308
Druivensuiker ofzo, neem je lekker snel op en niet eens zo slecht. Je lichaam heeft ook suikers nodig, net als dat je lichaam om eiwitten schreeuwt na het sporten.

Ik ben deze week gestopt met roken en ik merk dat ik iets zwaarder wordt, nog zeker goed gewicht, was altijd al goed slank...maar wel eventjes opletten. Ik eet namelijk meer om het stressgevoel te compenseren.
pi_26067981
Update lijstje:
Oud:
Actress (1m72) (22.7) was 75,1 kg, weegt nu 67.2 kg en wil graag 64 kg wegen -7,9
nieuw
Actress (1m72) (22.6) was 75,1 kg, weegt nu 67.0 kg en wil graag 64 kg wegen -8,1

T is weer niet veel, maar ben de 8 kilo wel gepasseerd
pi_26068281
Goed bezig Als het langzaam gaat, blijven ze er sneller blijvend vanaf
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:35:56 #197
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_26068327
Verliefd worden helpt!!!
Ben verliefd en krijg vrijwel geen hap door me strot. Heb ik honger ga ik eten ben ik aan het eten zit ik na 5 happen vol
Val 2 kilo af en 2 weken. En me vriendin gebeurt het zelfde maar die valt 5 kilo af en 2 weken
pi_26071180
Je vriendin valt dan wel ongezond snel af. Leuk als het straks als een jojo er weer bij komt
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:47:43 #199
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_26072850
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Je vriendin valt dan wel ongezond snel af. Leuk als het straks als een jojo er weer bij komt
Gaan we wel wat vaker neuken
Hoorde vorige week op de radio dat dat erg goed voor de lijn is
pi_26073799
haha, met neuken verbrand je niet zo heel veel hoor, komt door de handelingen die redelijk monotoom zijn en niet alle spieren gebruiken.

Met name die onderste 'spier' gebruik je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')