Thats the spirit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:32 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo doneren, en hopen dat ik H. aan de lijn krijg..
whahahhaquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
Ten eerste bepaalt hij dat zelf wel aangezien het zijn topic is en ten tweede kan dat niet.
Oh ja, ik blijf net zo lang doneren totdat ik Hind aan de lijn heb..
Heb nog steeds stille hoop op een "ode aan mark_03" topicquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:31 schreef BVO het volgende:
Wat een flauwe TT's de laatste tijd..
Er zit nog een typo in ook..
De volgende dus.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb nog steeds stille hoop op een "ode aan mark_03" topic.
*zuchtquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind 'een ode aan ...' altijd zo suf klinkenbeetje ouderwets.
Doe dan 'Het grote ... topic' dat klinkt veel hipper![]()
Ode is ook raar idd,... alsof diegene dood is en dit een laatste eer, een hommage is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind 'een ode aan ...' altijd zo suf klinkenbeetje ouderwets.
Doe dan 'Het grote ... topic' dat klinkt veel hipper![]()
Dan worden al jouw naamtopics wel 'Odes aan Airelle'quote:
Ja, dat is nog leuker natuurlijk, maar de fantasie is hier vaak ver te zoekenquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:17 schreef mark_03 het volgende:
Vind toch dat je beter een "hoogtepunt" of een quote uit een vorig topic kunt pakken als TT.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
Oh ja, ik blijf net zo lang doneren totdat ik Hind aan de lijn heb..
Mijn eerste ging over een gothicwijfquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
de enige TT die ik op m'n cv heb staan is 'n verzoek tot sex.... met dank aan Diz
ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef Airelle het volgende:
Mijn eerste ging over een gothicwijf.
Nee, ik zeg nooit rare dingen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf.
't schijnt je eigen quote te zijn
Dat bedoel ik nou, zulke quotes als TT, das altijd leukquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf.
't schijnt je eigen quote te zijn
He shit, nou heb ik dat gemistquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef Airelle het volgende:
God wat leuk he voor Do dat ze haar 'doorbraakliedje' weer mocht zingen.
Vast welquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
He bah.
Ach misschien zingt ze het ooit nog eens.
Ben je serieus?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
Do moest huilen tijdens haar optreden...
ze zong eerst Imagine en toen Heaven...
Imagine van John Lennon? Wordt dat haar volgende hit?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
Van Warchild voor Kosovo... dacht ik.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
d'r mascara zat bijna op d'r kin......!!
[Babette overdrijft graag een beetje]
Een paar jaar geleden was er ook zo'n benefietshow,
toen moest Ilse de Lange ook zo ontzettend huilen...
ze zong "all the answers" [zo mooi!!]....
waar was dat ook alweer voor?!
vast niet, ze zongen allemaal covers met vergelijkbare thema's...quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Imagine van John Lennon? Wordt dat haar volgende hit?
Neequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
overigens valt de John Lennon versie natuurlijk niet te overtreffen...
quote:[helaas begint ze enigszins door te slaan in de Mariah-uithaaltjes... zonde!]
dat zou heel goed kunnen!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:03 schreef Airelle het volgende:
Van Warchild voor Kosovo... dacht ik.
wie? Do of Ilse?! Want Ilse is echt tof hoor!quote:Zij doet altijd zo schaapachtig als ze hoog zingt.
maakt 't uit... ben wel wat gewend en daarnaast:quote:sorry ik kan niet echt positief doen he vanavond.
Mischien is kin-mascara wel hip bij de celebs.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
d'r mascara zat bijna op d'r kin......!!
[Babette overdrijft graag een beetje]
Een paar jaar geleden was er ook zo'n benefietshow,
toen moest Ilse de Lange ook zo ontzettend huilen...
ze zong "all the answers" [zo mooi!!]....
waar was dat ook alweer voor?!
Die wil ik aan de lijnquote:
He!!!! Let op je woorden he! Geen slecht woord over Ruth Jacott!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat niet zo moelijk was als je zag met wie ze op het podium stond![]()
Ik heb ook 'n Subaruquote:We roepen alle Subaru rijders in ned. op om op een nader te bepalen datum (5.5.05 ???) bijeen te komen., zodat we 555 subaru's, waarvan een groot deel van het type 555, bij elkaar krijgen.
De locatie wordt zeer waarschijnlijk circuitpark Zandvoort . Dus rij je Subaru. meld je aan ........
Heb zonet even gezocht, en was inderdaad voor Kosovo.quote:
Ilse kan er mee door jaquote:wie? Do of Ilse?! Want Ilse is echt tof hoor!
quote:maakt 't uit... ben wel wat gewend en daarnaast:
het maakt 't enorme Wup-gemis wat draaglijker![]()
quote:All the answers
When I call you in the morning
I tell you everything's alright
I can't see into the future and
I don't see the danger in the night
When I hear the sirene wailing
I see the flashing of the light
I know that there is trouble
And there are battles yet to fight
I may not have all the answers
I wouldn't have it any other way
There's an innerpeace I'm seaking
There's a lightness in my soul
And everytime I think I found it
I want to touch it, feel it, hold
And the day that I stop asking
Will be the day I'll say goodbye
The world will not be safer
But there's no truth without the lie
I've asked the good Lord Jesus
I'm asking Allah too
I tried the great God Buddah
And now I'm asking you
When your deep in troubled water
You've got to fight for every breath
And you feel you're getting weaker
You're facing life you're facing death
If you have a God to turn to
Don't turn the other way
Or a friend that you can call on
Just a prayer that you can say
De tekst is sterk.quote:
Was ze weer ergens?....quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
Mijn eerste naamtopic ging over.. Ach, laat ook maar, dat kan iedereen wel raden..
Wat was ze weer leuk d'rnet..
Lange Frans en Baas B.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
D-men?!
Maar babetje toch, ze was sarcastisch.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:53 schreef babette21 het volgende:
jij vind de tekst van die twee beter?!? joh da's toch gewoon 'n uitgebreide rijm....
't is mooi hoor, al die aandacht voor goeie zaken, en zeker beter dan dat gegangsterrap...
maar come on, 't is toch gewoon hazes-met-z'n-rijmwoordenboekje-niveau!??
ik had je hoger ingeschat hoor, zusje....
PIquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef babette21 het volgende:
"ze"?!? "ze" is de hitkrantgeneratie al een tijdje ontgroeit.... sorry....
maar eh, waarom worden ze dan D-men genoemd?!
Wie had me foto gezien?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:00 schreef Orginial het volgende:
*Knip*
ben totaal ge-555-d eh gehersenspoeld en kan niet meer logisch denken....quote:
Die smiley bovenaan je post, ik hadquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben totaal ge-555-d eh gehersenspoeld en kan niet meer logisch denken....
kon 't me moeilijk voorstellen maar ja: je bent nou eenmaal 16 (of 17?) en mag die gasten nog cool vinden....
godzijdank is dat niet het geval..... pffffffffff
ps: wat is PI?!?![]()
Zeg, je denkt toch niet dat ik de hele tijd zit te f5-en?!quote:
Nou ja... Moppie was natuurlijk wel een hoogstandje...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben totaal ge-555-d eh gehersenspoeld en kan niet meer logisch denken....
kon 't me moeilijk voorstellen maar ja: je bent nou eenmaal 16 (of 17?) en mag die gasten nog cool vinden....
godzijdank is dat niet het geval..... pffffffffff
ps: wat is PI?!?![]()
haha hij's leuk.....quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:04 schreef Airelle het volgende:
Babettje: ShowChat #126: Ode aan Orginial..
Die Brace ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha hij's leuk.....
heb de hele zomer naar dat baggerlied moeten luisteren tijdens kamp met haagse schoffies....
blijft altijd ellendig lang in je kop zitten......
Jij hebt echt een Wup-dag he?!?
oh oke... ja ik snapte wel dat 't een grapje was hoor, was niet echt offended...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:06 schreef ZOWIEE het volgende:
Die smiley bovenaan je post, ik had [afbeelding]
Post Iconquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh oke... ja ik snapte wel dat 't een grapje was hoor, was niet echt offended...
maar waar staat PI dan voor?! [sorry, was al blij dat ik OMG en WTF kende haha]
nou eigenlijk is 't niks, maar Wupje kan zo heerlijk zeiken eh kritiek leveren....quote:
Ah so...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou eigenlijk is 't niks, maar Wupje kan zo heerlijk zeiken eh kritiek leveren....
en jij bent vandaag ook lekker op dreef
tja omstandigheden... maar ze komt wel weer terug hoor!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef Airelle het volgende:
Ja jammer dat Wup niet meer dagelijks ONM komt analyseren.
Fijn om te horenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja omstandigheden... maar ze komt wel weer terug hoor!!
Bron?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:24 schreef Orginial het volgende:Telekids komt terug,maar dan wel de herhalingen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, je denkt toch niet dat ik de hele tijd zit te f5-en?!.
Nou lekker is datquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
Omg. http://www.limburger.nl/I(...)38-730825-%2C00.html
Ja...ik heb het een aantal dagen geleden ook gelezen..het is echt te ziek voor woordenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
Omg. http://www.limburger.nl/I(...)38-730825-%2C00.html
Ja, de inwoners hebben het nodig, maar niet op dit momentquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zou nu voor geen goud toerist willen zijn in een van de getroffen gebieden.
Maarrrrr.... Toerisme levert geld op. Geld is nodig om het land draaiende te houden cq. her op te bouwen. Dus ja, je kunt ze het niet kwalijk nemen.
Ze zijn gewoon kortzichtig, zulke mensen die waar voor hun geld willenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
Nee, maar ik kan niet begrijpen dat je rustig aan de bier kan zitten terwijl je overal dode kinderen e.d. ziet liggen.
Het is eigenlijk een beetje dubbelquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:14 schreef ZOWIEE het volgende:
En het wordt nog volop geboekt hoor, het is niet dat er nu niemand meer heen wil..
Ja, inderdaad, je helpt de economie, maar als je daar een beetje op het strand gaat liggen kan je beter geld storten en ergens anders heen gaan vind ik..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:18 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een beetje dubbel.
De rest van het land is nog intact en leeft grotendeels van het toerisme. Als je daarnaar toe gaat is dat geen punt. Maar als je in de getroffen gebieden op vakantie gaat en je gaat rustig je vakantie vieren tussen de lijken, verdien je imho de spreekwoordelijke nekschot.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, je helpt de economie, maar als je daar een beetje op het strand gaat liggen kan je beter geld storten en ergens anders heen gaan vind ik..
Ja, dat is wel zo en het zijn ook misschien wel reizen voor over een paar maanden die ze boeken, maar het blijft toch raar als je weet dat er zoveel mensen daar gestorven zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De rest van het land is nog intact en leeft grotendeels van het toerisme. Als je daarnaar toe gaat is dat geen punt. Maar als je in de getroffen gebieden op vakantie gaat en je gaat rustig je vakantie vieren tussen de lijken, verdien je imho de spreekwoordelijke nekschot.
Dat betekent echt niet dat je niet van hem houdt,want het maakt niet uit welke datum het is.Het gaat erom dat hij in je hart zit,en daar zal hij altijd blijven en daar kan geen datum tegen op.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben dus echt door en door slecht en niet allemaal hard gaan lachen....
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht ja heel stom o ja tanja jess is jarig dat is eigenlijk ab-so-luut niet boeiend, ze ziet er goed uit enzo goed daarover gaat het niet. Ik dacht de hele dag ik vergeet wat het is 06-01 en ik vergeet wat, kom ik er vanavond achter heel dom dat ik ben, dat mijn pa vandaag 12 jaar dood is....Ik denk eerder aan Tanja dan aan hem.....dat is wel heel ernstig....
mja....tis zo lang al....
* haagse_elfje welterusten toe
ja dat weet ik...het was alleen zo stom dat het eerste waar ik aan dacht was een of andere actrice nou ja een of ander....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat betekent echt niet dat je niet van hem houdt,want het maakt niet uit welke datum het is.Het gaat erom dat hij in je hart zit,en daar zal hij altijd blijven en daar kan geen datum tegen op.![]()
Wedden dat jij weet waneer Victoria Koblenko jarig is.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:36 schreef Airelle het volgende:
Hoe onthoud je uberhaupt verjaardagen van actrices.
Nee dat weetik niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wedden dat jij weet waneer Victoria Koblenko jarig is.![]()
Heb dit jaar alleen maar intelligente, slimme, doordachte opmerkingen gehoord van Orginial... hij heeft z'n leven volgens mij definitief gebeterdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat betekent echt niet dat je niet van hem houdt,want het maakt niet uit welke datum het is.Het gaat erom dat hij in je hart zit,en daar zal hij altijd blijven en daar kan geen datum tegen op.![]()
quote:
Timbobie waar hangt die kerel eigelijk uit de laaste tijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik weet wel van twee Fok!-ers wanneer ze jarig zijn.
Namelijk van Zowiee en Timbob.
En dan zul je zien dat ik bij de SHO Awards 2005 wéér alle baggerprijzen in de wacht sleep.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb dit jaar alleen maar intelligente, slimme, doordachte opmerkingen gehoord van Orginial... hij heeft z'n leven volgens mij definitief gebeterd![]()
![]()
Ze komen uit Diemen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
PI![]()
-edit- en ik heb geen idee waarom ze D-men heten
Gelukkig onthoud je de belangrijke verjaardagen welquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik weet wel van twee Fok!-ers wanneer ze jarig zijn.
Namelijk van Zowiee en Timbob.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb u gisteren verkeerd beoordeeld.
Ik zal nooit meer zulke voorbarige conclusies trekken.
Hopelijk kunt u mij vergeven? [afbeelding]
[afbeelding]
Het is warempel schrijnend om te zien dat ik uw nachtelijke rust zo bruut en niet-altruïstisch heb verstoord. Doch ben ik zeer content met het feit dat u mij, ondanks dat, toch vergeeft. U bent een goed mens.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:12 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Alhoewel ik van dat alles een slechte nachtrust heb gehad, vergeef ik het u
Het doet me klaarblijkelijk goed, zo'n kort nachtje
Laten we hopen dat u niet in herhaling valt
bloemetje in vaasje zetpretty!!
![]()
edit:
Ik moet aan mijn imago denken
Weet je wat jij bent?quote:
Is dat wel van haar niveau?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
Zap ik voor het eerst sinds ik weet niet hoelang langs TMF, zie ik H.bij
Mental Theo
.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.. Maar ze had het naar d'r zin leek het.
.
Dan zou dat voor iedereen moeten gelden.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Maar jemig, TV maakt écht dikker.
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:21 schreef BVO het volgende:
Whoow, wat ia het forum opeens angstig snel..
Die vieze SP-gast!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
Dat geldt ook wel voor iedereen hoor, denk ik.. (aantal bekenden van me zijn ooit op TV geweest, waren ook veel mdikker). Maar vooral bij haar valt het me altijd op... groot is ze niet echt hoor, 1.80... mooie lengte dus..
Oh ja, DWHN ook nog gezien... wat een lul met vingers is die Prem toch ook.!
Ow als ze naast anderen staat lijkt ze grootquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
Dat geldt ook wel voor iedereen hoor, denk ik.. (aantal bekenden van me zijn ooit op TV geweest, waren ook veel mdikker). Maar vooral bij haar valt het me altijd op... groot is ze niet echt hoor, 1.80... mooie lengte dus..
Oh ja, DWHN ook nog gezien... wat een lul met vingers is die Prem toch ook.!
Erg goed voor je zelfvertrouwen, om te zien dat je zelf niet zo dom en simpel bent als je dachtquote:DeboraH: jah kep een goeie vraag : Hoe gaat het
Oeh wat een gemeene steek onderwater richting die luiquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:30 schreef Christine het volgende:
Die hindlui zijn geinig
[..]
Erg goed voor je zelfvertrouwen, om te zien dat je zelf niet zo dom en simpel bent als je dacht
Normaal is er geen hond.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef Airelle het volgende:
Leuk man dat chatten... ga het vaker doen.
Het blijft een bitchquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:15 schreef BVO het volgende:
Jawel, mar dan kunne er om de beurt 5 mensen ofzo met een paswoord erin, dan is het te volgen.
quote:
quote:hind: ik respecteer iedereen daarvoor hoef ik geen bandje om mijn arm te doen
We hebben haar donderdagavond in laten slapen. Het ging 's middags en in de loop van de avond alleen nog maar slechter. Als je haar oppakte begon ze heel hard te krijsen (volgens de dierenarts was dat het geluid dat katten maken als ze bijna doodgaan), dus het kon niet anders helaasquote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We hebben haar donderdagavond in laten slapen. Het ging 's middags en in de loop van de avond alleen nog maar slechter. Als je haar oppakte begon ze heel hard te krijsen (volgens de dierenarts was dat het geluid dat katten maken als ze bijna doodgaan), dus het kon niet anders helaas![]()
Het is wel heel hard gegaan allemaal, vorige week zaterdag was er nog helemaal niets aan de hand![]()
Huisdier verliezen is nooit leukquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We hebben haar donderdagavond in laten slapen. Het ging 's middags en in de loop van de avond alleen nog maar slechter. Als je haar oppakte begon ze heel hard te krijsen (volgens de dierenarts was dat het geluid dat katten maken als ze bijna doodgaan), dus het kon niet anders helaas![]()
Het is wel heel hard gegaan allemaal, vorige week zaterdag was er nog helemaal niets aan de hand![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hind [afbeelding]
Djem [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe is het met toeta eigenlijk? Al gedate?
Hoest met je sims ??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe is het met toeta eigenlijk? Al gedate?
Ik stelde wel leuke vragenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
Jij stelde nou ook niet bepaald leuke vragen.
Mij heeft ze wel 4 keer beantwoord hoor.
Ik vind d'r nog steeds leuk..
.
Ze had op zijn minst kunnen reageren.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
Meiden en breezers, allebei mag het niet van haar geloof..
Net als een niet-moslimman. Blijft alleen de site-vraag over, en dat is ze natuurlijk allang vergeten.
Zo..
En niet één van mijquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:56 schreef BVO het volgende:. Het is er best leuk hoor Christine. Al meer dan 1000 posts.
.
Rot voor je Tania, sterkte. Was ze ziek of was het gewoon ouderdom?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:17 schreef Tania18 het volgende:
Nee, een kat, dat zegt ze toch.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:08 schreef Christine het volgende:
Tania dit was niet het konijn?
Lelijk is ze niet, maar meer dan een A heb ze niet toch?quote:
Ze had suikerziekte, waardoor haar lever erg aangetast was. Daarnaast bleek ook dat haar darmen verstopt zaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Rot voor je Tania, sterkte. Was ze ziek of was het gewoon ouderdom?
Bij onze vorige hond ging het ook opeens heel snel, heel naar om te zien.
Wie is dat?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Kijk jij nooit in Anita's fotoboek ofzo?
He bah, wat rot voor je meidquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet enthousiast...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Sorry, Christine..
Ennehm, Dada... ze is dartster en ex van Bas Muijs.
[afbeelding]
Alsof je met een a-cup niet in de playboy magquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet, maar meer dan een A heb ze niet toch?.
Nee, die was leuk wil je zeggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alsof je met een a-cup niet in de playboy mag
Froukje de Both ring any bells?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
He bah, wat rot voor je meid
[afbeelding]
Ik zeg niet dat ze leuk is, maar volgens mij ben je niet verplicht grote tieten te hebben om in de Playboy te mogen...quote:
Anders hadden ze mij wel gevraagdquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze leuk is, maar volgens mij ben je niet verplicht grote tieten te hebben om in de Playboy te mogen...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Ja, als zelfs Jerney Kaagman er in komt..
Sorry, ChristineIk moest hem er gewoon inkoppen
Wát ga je wáárin koppen...???quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Ja, als zelfs Jerney Kaagman er in komt..
Sorry, ChristineIk moest hem er gewoon inkoppen
In Jerneyquote:
Jochem Myjer - Adéhadéquote:
Is hij leuk dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jochem Myjer - Adéhadé
20.00
Vara (ned.3)
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jochem Myjer - Adéhadé
20.00
Vara (ned.3)
Ik denk dat jij naar Yeee-haa! gaat en niet naar Adéhadéquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Oeh, daar ga ik binnenkort heeheeen
Aha. Nu quote je wél, maar snap ik je nog steeds niet.quote:
Miereneuker!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat jij naar Yeee-haa! gaat en niet naar Adéhadé
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat jij naar Yeee-haa! gaat en niet naar Adéhadé
Geeft nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha. Nu quote je wél, maar snap ik je nog steeds niet.
Ik?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik bedoelde:
Mannen... en seks... (en Bupa)... onverbeterlijk
Jij wel hequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook
Lijkt me een beetje stom om naar een show te gaan die al op tv is geweest![]()
Lekkere vriend heb jij zegquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij wel he [afbeelding]
* jaloers is
Ik zou dus ook naar Jochem Myjer gaan. Een vriend van mij zou de kaartjes enzo regelen.
Is hij het vergeten![]()
![]()
En toch wou je hem wel even in Jerney rammenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik?
Seks?
Hallo, als ik dadelijk klaar ben met school, trek ik naar de Franse bergen om daar monnik te worden.
Ik snap de link ff nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet, maar meer dan een A heb ze niet toch?.
Beev verbindt schoonheid met de cupmaat.quote:
Zei ik datquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
En toch wou je hem wel even in Jerney rammen
Dus dat betekent dat ik ook lelijk ben?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je geen cup c hebt ben je automatisch lelijk denk ik![]()
Oh, dat was mijn alter ego.quote:
correctie: als je geen Hind bent, ben je automatisch lelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je geen cup c hebt ben je automatisch lelijk denk ik![]()
Ik had dus ook een vriend die wel even kaartjes ging kopen en die is het niet vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan ik niet met jou mee? [afbeelding]
Met een beetje proppen pas ik in je handtas.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik had dus ook een vriend die wel even kaartjes ging kopen en die is het niet vergeten![]()
Maar ik heb dus geen kaartje over
Zullen we een clubje oprichten dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat ik ook lelijk ben? [afbeelding]
Wat? Heb je cup D?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten dan?Ik ben ook lelijk
"We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht.. je bent erbij!"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten dan?Ik ben ook lelijk
Is dat een hint Christine? Je mag er ook wel bij hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:16 schreef Christine het volgende:
[..]
"We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht.. je bent erbij!"
Wist je dat veel vrouwen met een verkeerde maat beha rondlopen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat zag je toch wel op die foto![]()
Ik heb hem meteen doorgestuurd naar de Playboy-redactie.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat zag je toch wel op die foto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |