Weet je wat jij bent?quote:
Is dat wel van haar niveau?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
Zap ik voor het eerst sinds ik weet niet hoelang langs TMF, zie ik H.bij
Mental Theo
.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.. Maar ze had het naar d'r zin leek het.
.
Dan zou dat voor iedereen moeten gelden.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Maar jemig, TV maakt écht dikker.
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:21 schreef BVO het volgende:
Whoow, wat ia het forum opeens angstig snel..
Die vieze SP-gast!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
Dat geldt ook wel voor iedereen hoor, denk ik.. (aantal bekenden van me zijn ooit op TV geweest, waren ook veel mdikker). Maar vooral bij haar valt het me altijd op... groot is ze niet echt hoor, 1.80... mooie lengte dus..
Oh ja, DWHN ook nog gezien... wat een lul met vingers is die Prem toch ook.!
Ow als ze naast anderen staat lijkt ze grootquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
Dat geldt ook wel voor iedereen hoor, denk ik.. (aantal bekenden van me zijn ooit op TV geweest, waren ook veel mdikker). Maar vooral bij haar valt het me altijd op... groot is ze niet echt hoor, 1.80... mooie lengte dus..
Oh ja, DWHN ook nog gezien... wat een lul met vingers is die Prem toch ook.!
Erg goed voor je zelfvertrouwen, om te zien dat je zelf niet zo dom en simpel bent als je dachtquote:DeboraH: jah kep een goeie vraag : Hoe gaat het
Oeh wat een gemeene steek onderwater richting die luiquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:30 schreef Christine het volgende:
Die hindlui zijn geinig
[..]
Erg goed voor je zelfvertrouwen, om te zien dat je zelf niet zo dom en simpel bent als je dacht
Normaal is er geen hond.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef Airelle het volgende:
Leuk man dat chatten... ga het vaker doen.
Het blijft een bitchquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:15 schreef BVO het volgende:
Jawel, mar dan kunne er om de beurt 5 mensen ofzo met een paswoord erin, dan is het te volgen.
quote:
quote:hind: ik respecteer iedereen daarvoor hoef ik geen bandje om mijn arm te doen
We hebben haar donderdagavond in laten slapen. Het ging 's middags en in de loop van de avond alleen nog maar slechter. Als je haar oppakte begon ze heel hard te krijsen (volgens de dierenarts was dat het geluid dat katten maken als ze bijna doodgaan), dus het kon niet anders helaasquote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We hebben haar donderdagavond in laten slapen. Het ging 's middags en in de loop van de avond alleen nog maar slechter. Als je haar oppakte begon ze heel hard te krijsen (volgens de dierenarts was dat het geluid dat katten maken als ze bijna doodgaan), dus het kon niet anders helaas![]()
Het is wel heel hard gegaan allemaal, vorige week zaterdag was er nog helemaal niets aan de hand![]()
Huisdier verliezen is nooit leukquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We hebben haar donderdagavond in laten slapen. Het ging 's middags en in de loop van de avond alleen nog maar slechter. Als je haar oppakte begon ze heel hard te krijsen (volgens de dierenarts was dat het geluid dat katten maken als ze bijna doodgaan), dus het kon niet anders helaas![]()
Het is wel heel hard gegaan allemaal, vorige week zaterdag was er nog helemaal niets aan de hand![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hind [afbeelding]
Djem [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe is het met toeta eigenlijk? Al gedate?
Hoest met je sims ??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe is het met toeta eigenlijk? Al gedate?
Ik stelde wel leuke vragenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
Jij stelde nou ook niet bepaald leuke vragen.
Mij heeft ze wel 4 keer beantwoord hoor.
Ik vind d'r nog steeds leuk..
.
Ze had op zijn minst kunnen reageren.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
Meiden en breezers, allebei mag het niet van haar geloof..
Net als een niet-moslimman. Blijft alleen de site-vraag over, en dat is ze natuurlijk allang vergeten.
Zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |