Nou ja... Moppie was natuurlijk wel een hoogstandje...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben totaal ge-555-d eh gehersenspoeld en kan niet meer logisch denken....
kon 't me moeilijk voorstellen maar ja: je bent nou eenmaal 16 (of 17?) en mag die gasten nog cool vinden....
godzijdank is dat niet het geval..... pffffffffff
ps: wat is PI?!?![]()
haha hij's leuk.....quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:04 schreef Airelle het volgende:
Babettje: ShowChat #126: Ode aan Orginial..
Die Brace ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha hij's leuk.....
heb de hele zomer naar dat baggerlied moeten luisteren tijdens kamp met haagse schoffies....
blijft altijd ellendig lang in je kop zitten......
Jij hebt echt een Wup-dag he?!?
oh oke... ja ik snapte wel dat 't een grapje was hoor, was niet echt offended...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:06 schreef ZOWIEE het volgende:
Die smiley bovenaan je post, ik had [afbeelding]
Post Iconquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh oke... ja ik snapte wel dat 't een grapje was hoor, was niet echt offended...
maar waar staat PI dan voor?! [sorry, was al blij dat ik OMG en WTF kende haha]
nou eigenlijk is 't niks, maar Wupje kan zo heerlijk zeiken eh kritiek leveren....quote:
Ah so...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou eigenlijk is 't niks, maar Wupje kan zo heerlijk zeiken eh kritiek leveren....
en jij bent vandaag ook lekker op dreef
tja omstandigheden... maar ze komt wel weer terug hoor!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef Airelle het volgende:
Ja jammer dat Wup niet meer dagelijks ONM komt analyseren.
Fijn om te horenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja omstandigheden... maar ze komt wel weer terug hoor!!
Bron?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:24 schreef Orginial het volgende:Telekids komt terug,maar dan wel de herhalingen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, je denkt toch niet dat ik de hele tijd zit te f5-en?!.
Nou lekker is datquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
Omg. http://www.limburger.nl/I(...)38-730825-%2C00.html
Ja...ik heb het een aantal dagen geleden ook gelezen..het is echt te ziek voor woordenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
Omg. http://www.limburger.nl/I(...)38-730825-%2C00.html
Ja, de inwoners hebben het nodig, maar niet op dit momentquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zou nu voor geen goud toerist willen zijn in een van de getroffen gebieden.
Maarrrrr.... Toerisme levert geld op. Geld is nodig om het land draaiende te houden cq. her op te bouwen. Dus ja, je kunt ze het niet kwalijk nemen.
Ze zijn gewoon kortzichtig, zulke mensen die waar voor hun geld willenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
Nee, maar ik kan niet begrijpen dat je rustig aan de bier kan zitten terwijl je overal dode kinderen e.d. ziet liggen.
Het is eigenlijk een beetje dubbelquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:14 schreef ZOWIEE het volgende:
En het wordt nog volop geboekt hoor, het is niet dat er nu niemand meer heen wil..
Ja, inderdaad, je helpt de economie, maar als je daar een beetje op het strand gaat liggen kan je beter geld storten en ergens anders heen gaan vind ik..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:18 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een beetje dubbel.
De rest van het land is nog intact en leeft grotendeels van het toerisme. Als je daarnaar toe gaat is dat geen punt. Maar als je in de getroffen gebieden op vakantie gaat en je gaat rustig je vakantie vieren tussen de lijken, verdien je imho de spreekwoordelijke nekschot.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, je helpt de economie, maar als je daar een beetje op het strand gaat liggen kan je beter geld storten en ergens anders heen gaan vind ik..
Ja, dat is wel zo en het zijn ook misschien wel reizen voor over een paar maanden die ze boeken, maar het blijft toch raar als je weet dat er zoveel mensen daar gestorven zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De rest van het land is nog intact en leeft grotendeels van het toerisme. Als je daarnaar toe gaat is dat geen punt. Maar als je in de getroffen gebieden op vakantie gaat en je gaat rustig je vakantie vieren tussen de lijken, verdien je imho de spreekwoordelijke nekschot.
Dat betekent echt niet dat je niet van hem houdt,want het maakt niet uit welke datum het is.Het gaat erom dat hij in je hart zit,en daar zal hij altijd blijven en daar kan geen datum tegen op.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben dus echt door en door slecht en niet allemaal hard gaan lachen....
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht ja heel stom o ja tanja jess is jarig dat is eigenlijk ab-so-luut niet boeiend, ze ziet er goed uit enzo goed daarover gaat het niet. Ik dacht de hele dag ik vergeet wat het is 06-01 en ik vergeet wat, kom ik er vanavond achter heel dom dat ik ben, dat mijn pa vandaag 12 jaar dood is....Ik denk eerder aan Tanja dan aan hem.....dat is wel heel ernstig....
mja....tis zo lang al....
* haagse_elfje welterusten toe
ja dat weet ik...het was alleen zo stom dat het eerste waar ik aan dacht was een of andere actrice nou ja een of ander....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat betekent echt niet dat je niet van hem houdt,want het maakt niet uit welke datum het is.Het gaat erom dat hij in je hart zit,en daar zal hij altijd blijven en daar kan geen datum tegen op.![]()
Wedden dat jij weet waneer Victoria Koblenko jarig is.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:36 schreef Airelle het volgende:
Hoe onthoud je uberhaupt verjaardagen van actrices.
Nee dat weetik niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wedden dat jij weet waneer Victoria Koblenko jarig is.![]()
Heb dit jaar alleen maar intelligente, slimme, doordachte opmerkingen gehoord van Orginial... hij heeft z'n leven volgens mij definitief gebeterdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat betekent echt niet dat je niet van hem houdt,want het maakt niet uit welke datum het is.Het gaat erom dat hij in je hart zit,en daar zal hij altijd blijven en daar kan geen datum tegen op.![]()
quote:
Timbobie waar hangt die kerel eigelijk uit de laaste tijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik weet wel van twee Fok!-ers wanneer ze jarig zijn.
Namelijk van Zowiee en Timbob.
En dan zul je zien dat ik bij de SHO Awards 2005 wéér alle baggerprijzen in de wacht sleep.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb dit jaar alleen maar intelligente, slimme, doordachte opmerkingen gehoord van Orginial... hij heeft z'n leven volgens mij definitief gebeterd![]()
![]()
Ze komen uit Diemen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
PI![]()
-edit- en ik heb geen idee waarom ze D-men heten
Gelukkig onthoud je de belangrijke verjaardagen welquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik weet wel van twee Fok!-ers wanneer ze jarig zijn.
Namelijk van Zowiee en Timbob.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb u gisteren verkeerd beoordeeld.
Ik zal nooit meer zulke voorbarige conclusies trekken.
Hopelijk kunt u mij vergeven? [afbeelding]
[afbeelding]
Het is warempel schrijnend om te zien dat ik uw nachtelijke rust zo bruut en niet-altruïstisch heb verstoord. Doch ben ik zeer content met het feit dat u mij, ondanks dat, toch vergeeft. U bent een goed mens.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:12 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Alhoewel ik van dat alles een slechte nachtrust heb gehad, vergeef ik het u
Het doet me klaarblijkelijk goed, zo'n kort nachtje
Laten we hopen dat u niet in herhaling valt
bloemetje in vaasje zetpretty!!
![]()
edit:
Ik moet aan mijn imago denken
Forum Opties | |
---|---|