Tering, hij is wel erg grootquote:Op maandag 3 januari 2005 00:14 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Jaaa nog een nep foto van mij![]()
waarom plaats ik ze trouwens.....
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mensen ik wil een chihuahua !
[afbeelding]
Je hebt ze volgens google ook met haarquote:
Tja met haar verschilt het volgens mij niet veel, er kan volgens mij niet een zoveel haar opquote:Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt ze volgens google ook met haar
Zoals hij al zei, dat had had je op MSN verteldquote:Op maandag 3 januari 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
Nee, want we hebben 2 #122 gehad..
Die ene had ik nog niet gezien en ben ik nu even aan het doornemen..
Hoe wist Dada dat ik naar Marokko was?.
Beef, je webcam staat eindelijk aanquote:Op maandag 3 januari 2005 00:33 schreef BVO het volgende:
@ ZOWIEE:
http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html Hilarisch!.
Ik lees de relposts van Bupa ook pas nu..
Relposts?quote:Op maandag 3 januari 2005 00:33 schreef BVO het volgende:
@ ZOWIEE:
http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html Hilarisch!.
Ik lees de relposts van Bupa ook pas nu..
have fun...bij de ikea...wie weet kom je me nog tegen... hahahahahquote:
waar!?!?quote:
Tisser dan?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Ze moeten ook altijd mij hebben [afbeelding]
Ik heb ook atijd pech. [afbeelding]
Drommels. [afbeelding]
Nou ja, je bent iig tweede, en dr zaten echt heeeele toffe topics bij. Dus tweede is zo slecht nietquote:
Ja, die vind ik oerlelijk zegquote:By the way. Ik heb nu de oude Fok!-layout![]()
Voor mijn GTST-vriendjes doe ik allesquote:Op maandag 3 januari 2005 13:54 schreef BVO het volgende:. Bupatih.
.
Gaat speciaal voor mij nog een keer rellen, omdat ik het vorige keer gemist had..
Precies, ik ben hartstikke blij dat ik de finale heb bereiktquote:Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, je bent iig tweede, en dr zaten echt heeeele toffe topics bij. Dus tweede is zo slecht niet
[..]
Ja, die vind ik oerlelijk zeg
Ik heb hem 3 dagen meegemaakt ofzoquote:Op maandag 3 januari 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies, ik ben hartstikke blij dat ik de finale heb bereikt
Da's niet oerlelijkDat is nostalgie
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de oude layout echt 3 minuten volgehouden. Het maakte Fok! bij mij nóg slomer.
het is écht waarquote:
Ohooo, jij stiekemerdquote:Op maandag 3 januari 2005 14:51 schreef BVO het volgende:
Speciaal voor Bupatih..
Kutfoto.
[afbeelding]
Ey Partypeeps zijn cool man dat heb ik ookquote:Op maandag 3 januari 2005 14:51 schreef BVO het volgende:
Speciaal voor Bupatih..
Kutfoto.
[afbeelding]
Nepneger.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Partypeeps zijn cool man dat heb ik ook![]()
Ey man you dont have to be a nigger to be on that sitequote:
Ey man you don't have to talk English to be a real nigga!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey man you dont have to be a nigger to be on that site
ja ik ben er weer even jaquote:Op maandag 3 januari 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
TOETATOET
![]()
![]()
[afbeelding]
Je bent er weer
toetatoet!! Jij ook een gelukkig nieuwjaar
Oeh, dan komt het vanavond vast wel op TV.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Karen Mulder is idd vermist!.
RTL Boulevard mailde het me net..
Oh, ik dacht dat je al deze week internet zou krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:15 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja ik ben er weer even ja![]()
alleen vandaag eigenlijken als het goed is heb ik volgende week weer gewoon i'net
Ik hoop het welquote:Op maandag 3 januari 2005 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, dan komt het vanavond vast wel op TV..
Weer met Beau vandaag?
ja was ook zo maar ik heb ervoor gezorgd dat ik niet meer kan inloggen op mn pc, slim hequote:Op maandag 3 januari 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al deze week internet zou krijgen.
Nou ja, je bent er tenminste.
Beau is toch weg? of loop ik achter?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik hoop het wel
van Beau dan he, dat Karen Mulder vermist is, is wel sneu natuurlijk![]()
Thats right ya can talk rotterdam zuid sling dushiquote:Op maandag 3 januari 2005 16:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ey man you don't have to talk English to be a real nigga!
Ja, tis wel weer raak hequote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef niksan het volgende:okee.....een paar uur traag zijn, maar het is nu al de hele dag
!
Thatz oka mi nigga.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Thats right ya can talk rotterdam zuid sling dushi
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef niksan het volgende:okee.....een paar uur traag zijn, maar het is nu al de hele dag
!
Yo Soko Soko ,quote:
Net ff geregistreerdquote:Op maandag 3 januari 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
[..].
Kom dan gewoon naar Shok!.
http://www.forumshok.tk
Wordt iedereen die niet op Shok post systematisch genegeerd hier?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Beef, je webcam staat eindelijk aan
niets van gemerktquote:Op maandag 3 januari 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Wordt iedereen die niet op Shok post systematisch genegeerd hier?
(In het vorige topic ook al namelijk)
Zeg, Christinipinie, niet zo boos he.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Wordt iedereen die niet op Shok post systematisch genegeerd hier?
(In het vorige topic ook al namelijk)
Heb al 1x gepostquote:Op maandag 3 januari 2005 18:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tis wel de bedoeling dat je dan ook post
of heb ik iets gemist?![]()
Shok! is nu in stemmige blauw-tintenquote:Op maandag 3 januari 2005 19:06 schreef Dizer het volgende:
Hier is niks te doen en op Shok! is er ook geen bal aan, helemaal schrikbarend als je de kleuren ziet
Ik ga Angel kijken
Ik bedoelde het admin-gedeelte, niet de admin zelfquote:Op maandag 3 januari 2005 19:39 schreef BVO het volgende:
Admin.. Nee, ik maak je wel voor eventjes Global Moderator, dan kan je het ook aanpassen.
.
Tom-Tomquote:Op maandag 3 januari 2005 20:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie is die Tom goosen eigelijk ?
Is dat Tom-Tom?
Oh er zijn misschien nog wel plekker vrij hoor..quote:Op maandag 3 januari 2005 23:56 schreef Tania18 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
En gefeliciteerd Leonie (beter laat dan nooit!)
Heb ik weer mijn kans gemist om modje te worden![]()
ik heb het nog niet gezien ik ga nu kijken..quote:
Whahah.... die show was echt wel druk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het gezien...
ze zat er wel vaak sago bij...
muzikaal is ze wel want ze raadde bijna alle liedjes goed
ik vond het begin liedje over haar echt geweldig!
Ik had geen awards, dus kan ik die avatar ook niet wegdoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:26 schreef Svensational het volgende:
Waarom doet iedereen z'n awards-avatar al weer weg?
Same for mequote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had geen awards, dus kan ik die avatar ook niet wegdoen.
Zo lelijk is d'r kont ook weer niet hoor.quote:
Wat was ze daar eigenlijk aan het doen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo lelijk is d'r kont ook weer niet hoor..
Laura selmhorst?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:58 schreef Christine het volgende:
e i
Echt wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo lelijk is d'r kont ook weer niet hoor..
Zo heet ik ook niet. Het is Orginialquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:58 schreef Christine het volgende:
e i
[..]
Ik zie nu pas dat hij Originial heet en niet Original.
Of is dit weer een kloon
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zo heet ik ook niet. Het is Orginial
Ik haat die usernaam,maar als ik een andere aanneem krijg ik weer te horen: Kutnewbie,Kutuser enzo.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt wel!
Trouwens ze was helemaal eng die Marlies.
Scroll 'ns naar boven.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:20 schreef niksan het volgende:
[..].
Marlies.....een kont...
waar gaat dit over??
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Scroll 'ns naar boven.
BVO poste een plaatje.
Het was Marlies van Idols.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:36 schreef niksan het volgende:
[..]. ja...die had ik al gezien...
Moet ik ene Marlies kennen met zo'n reet??
Jaja.....en hoe komt Beev dan aan die rare foto's??quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was Marlies van Idols.
Maar het is geen ramp dat je haar niet kent (zie het als een voordeel).
Ik vind het nogal een eng mens...
Die foto van Marlies was blijkbaar uitgelekt ofzo.. I don't knowquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Jaja.....en hoe komt Beev dan aan die rare foto's??
Ha! volgens mij is Beev een van die engerdsdie zijn ex op het net zet
HA!![]()
Dat is mijn startpagina, dus ik word er dagelijks mee geconfronteerdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan moet je niet op de FP komen, Leonie.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Die kont van Marlies ontsiert/ontsierde de frontpage al een paar dagen
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:18 schreef niksan het volgende:
[update] Blootfoto's Idols-kandidate hot op internethaast een jaar geleden....
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
Ik ben blij
Ik zoek al drie maanden zonder succes naar een afstudeeropdracht (waarmee ik over twee/drie weken moet beginnen) en nu krijg ik er ineens TWEE aangeboden!!!!1![]()
![]()
![]()
Kan ik toch nog op tijd afstuderen![]()
![]()
![]()
Hiep-hiep: HOERA!!!
Nu nog kiezen welke ik wil doen![]()
Oeh.Wat zing je?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:40 schreef Christine het volgende:
* Christine loopt zingend door het huis
* Babette wacht nog steeds om CSAA (Claire-Simons-Award-Avatar), beloofd door Mr. Dizerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had geen awards, dus kan ik die avatar ook niet wegdoen.
Ik op die van Isabellaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette wacht nog steeds om CSAA (Claire-Simons-Award-Avatar), beloofd door Mr. Dizer
krijg je die van mij, als verlaat kerstcadeautje....quote:
Das liefquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg je die van mij, als verlaat kerstcadeautje....
quote:overigens maar 10 euro gewonnen bij de staatsloterij....
Ik niksquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:29 schreef babette21 het volgende:
overigens maar 10 euro gewonnen bij de staatsloterij....
Whehe, mooi verhaalquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:06 schreef Dizer het volgende:
Vandaag was ik dus aan het werk en ik ging even wat broodjes halen voor de zaak. Daar was ik dan bij de broodjeszaak en ik raak in een gesprek met de broodjesvrouwtje die ik al ken en zo en ik vertel haar dat ik dus naar een andere winkel ga om samen met mijn vorige baas te werken en dat ik het wel leuk vind en zo en lekker wat verandering. Alleen zeg ik er NIET bij, dat ik dus mijn twijfels heb of ik het wel naar mijn zin zal hebben en of het wel wat gaat worden en of ik wel bij mijn huidige werk moet weg gaan. Dat hield ik voor mijzelf en heb dus niks over gezegd.
Achter me zaten dus een oud vrouw en een man en die waren uitgegeten en na het afrekenen verlaten ze de winken en op dat zelfde moment komt dat oud vrouwtje weer de winkel in en die wijst naar mij en zegt het volgende:
Ik ben helderziende, ik heb je gehoord over je nieuwe baan aan de bar en ik zeg je het volgende, Doe het, ga naar die nieuwe baan en ga daar werken. Je gaat dan een heel leuk jaar te gemoet, ik weet en ik voel dat je twijfelt, maar je moet het doen! Want het zal je heel goed doen!! Ga en heb veel plezier!
En ik stond zo van....
W-A-T ? !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar die was niet echt en mocht dus eigenlijk niet van Dizer
Dán is het goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee dat ging niet over de Susan Visser Award, maar de Jennifer Connelly Award
sinds de Grote Crash van 2004 heb ik - hoe triest - alleen nog maar paint...quote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
sinds de Grote Crash van 2004 heb ik - hoe triest - alleen nog maar paint...
weinig mogelijkheden dus, maar 't komt uit 'n goed hart
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ooit krijg je een mooie haha!! [eh: scherpe dus vooral]
nope, oftewel: go your gangquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
Trouwens heb jij al een CS award van Dizer?
Anders ga ik even creatief doen hoor...
wow echt bizar dagje heb jij....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
Het gaat lekker vandaag..
We krijgen de rekening van de uitvaartverzekering vandaag binnen...is het bedrag 666 euro
Maar ik ben benieuwd of jouw uiterlijk net zo mooi is als jou innerlijke schoonheidquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* maar Bet doet niet aan fotoboeken...
als ik 'n foto van mezelf zou plaatsen dan moet Tania meteen haar lekker-wijf-award inleveren...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
Maar ik ben benieuwd of jouw uiterlijk net zo mooi is als jou innerlijke schoonheid![]()
pfffquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Wat een verassing.. Fok! is weer langzaam
Ik had wel gedacht dat iedereen op Shok! zou zitten... nu fok het niet deed.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van babette!!
HET forum van BVOquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
hm ik denk aan een foto met 'n enorme zwarte balk haha!!
shok?! is dat voor overlopers?!
Nóg lekkerder danquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik 'n foto van mezelf zou plaatsen dan moet Tania meteen haar lekker-wijf-award inleveren...
is ook zo lullig...
Van echt bijlezen kan nog geen sprake zijn...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
voor overlopers dus.... als ik tegenwoordig al online-tijd heb,
kan ik toch geen 2 fora bij lezen?!
Url..aub.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[sub]er staan overigens genoeg foto's van mij online...
Dat wil je eigenlijk niet weten...quote:
nah doe 'ns niet zo panischquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
vooruit, ff snel dan [armzalige kwaliteit]
[afbeelding]
Babetje in Oz, twee jaar terug alweer....
edit: tijd is om........
dat maakt mij niet panisch, maar geeft jou een stapje voor op de rest!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
nah doe 'ns niet zo panisch
ik was op tijd hoor.. daar niet van
Whatever...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat maakt mij niet panisch, maar geeft jou een stapje voor op de rest!!![]()
overigens is Sven de enige die mijn website heeft gevonden,
maar de lieverd houdt braaf zijn mond... miss you Svennie!!
Ik ga er maar weer eens vandoor..... Joep doei en de mazzel....![]()
Hoe lang heeft hij er gestaan? 2 minuten?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
vooruit, ff snel dan [armzalige kwaliteit]
[afbeelding]
Babetje in Oz, twee jaar terug alweer....
edit: tijd is om........
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
overigens is Sven de enige die mijn website heeft gevonden,
maar de lieverd houdt braaf zijn mond... miss you Svennie!!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 03:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien als je weer eens eigenwijs tegendraads bent, dat het me per ongeluk ontglipt
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Voor Tom: Ik ga binnenkort naar optreden van m'n nichtje (het Idol van 2008 trouwens..) en daar treedt Yuli ook op!
.
Oh ja en babette: zet ze er aub nog even op..
Ik was jarig geweest,rememberquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Helleuw
Waarom heb je taart gehaald? Iets te vieren?
Gefeli Rian
Was het wel leuk dan?quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:36 schreef Orginial het volgende:
Ik ben net terug van een zware dag met me zusje in de speeltuin.![]()
Had je maar sneller moeten zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:51 schreef Dizer het volgende:
BAAAAAAAAAABSSS!!!!!! Ik heb je foto gemist![]()
Opzich was het wel gezellig met me neefje enzo.Maar ik heb net weer ruzie geschopt met me vader,gewoon puur de drang ofzo.Of hormonen...quote:
Puberteit.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Opzich was het wel gezellig met me neefje enzo.Maar ik heb net weer ruzie geschopt met me vader,gewoon puur de drang ofzo.Of hormonen...![]()
Ik heb een pestdag en haat me kutleven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben gewoon heel blij dat de dag er weer op zit
De werkdag he
niet weer hequote:Op woensdag 5 januari 2005 18:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb een pestdag en haat me kutleven.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben gewoon heel blij dat de dag er weer op zit
De werkdag he
Not again!! Weet je wat je moet draaien?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb een pestdag en haat me kutleven.![]()
vreemd...quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:08 schreef toetatoet het volgende:
[..]
die waren leuk, gezellig, vreemd, geweldig...etc
quote:
Wat Airelle zegt: hoezo vreemd?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:08 schreef toetatoet het volgende:
[..]
die waren leuk, gezellig, vreemd, geweldig...etc
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:14 schreef Dizer het volgende:
Damn.. ik kan niet wachten tot dat ik met mijn nieuwe baan kan beginnen.. nog 1 maand
haha jammer joh... niet alleen de foto maar ook je kans...quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:51 schreef Dizer het volgende:
BAAAAAAAAAABSSS!!!!!! Ik heb je foto gemist![]()
ik nog 5 dagen, a.s. maandag is 't zover...... spanneeeeeeennnnnnnnddddddd!!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:14 schreef Dizer het volgende:
Damn.. ik kan niet wachten tot dat ik met mijn nieuwe baan kan beginnen.. nog 1 maand
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:19 schreef Orginial het volgende:
* Orginial heeft zichzelf een schop onder de kont gegeven en gaat weer vrolijk door het leven.![]()
uhja vreemd is niet echt het goede woord denk ik...quote:
Ik ga bij de concurrent werkenquote:
Die ga ik misschien morgen kopenquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:24 schreef Airelle het volgende:
Unwritten... ik heb haar album.
Tis mooi.
Ooh Spannend!!! Laat je het even weten hoe het is gegaan... met liefst een foto erbijquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik nog 5 dagen, a.s. maandag is 't zover...... spanneeeeeeennnnnnnnddddddd!!!![]()
Da's inderdaad niet zo leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
uhja vreemd is niet echt het goede woord denk ik...
maar als iemand op 2e kerstdag een epilepsieaanval krijgt waar alleen jij bij bent is dat toch niet echt gezellig en leuk enzo
doe ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:27 schreef Dizer het volgende:
Ooh Spannend!!! Laat je het even weten hoe het is gegaan...
grappenmakerquote:met liefst een foto erbij
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen ik heb net de film cool gezien damn wat een coole film !
Vandaar dat ie zo goedkoop wasquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:06 schreef babette21 het volgende:
"Cool" komt zondag op tv, ik had 'm al aangestreept
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Feeling Good
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Is die linkse ook een Treble?.
Beledig Tania niet zo zegquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wel een lekker wijf..
Ze lijkt op Emma.
Okequote:Op woensdag 5 januari 2005 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga bij de concurrent werken
Mijn baas van mijn huidige werk is naar een ander winkel gegaan om daar als filiaalmanager te werkenen heeft gevraagd of ik mee wil. Hij is deze week voor het eerst daar begonnen, ik begin in februari
Godallejezus, die vent is echt lelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol @ Darten op sbs6 , Ben je een dikke brit en kan je niks berijken kan je altijd nog gaan darten.
Hoor ik daar Emma?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wel een lekker wijf..
Ze lijkt op Emma.
Maakt zij nog liedjes?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoor ik daar Emma?
[afbeelding]
Slingert gelijk nog ff "Cricket sings for Annamaria" aan (het leukste liedje van 2004)
* voelt zich totaal niet aangesproken..... maar fijn om te weten hahaquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Nee hoor, is de waarheid
Een slijmbal zou ik zijn als ik zei dat ik geen problemen heb met bi-vrouwen dat ik er juist op val![]()
zo even op eerste ingeving, want sta op t punt om in slaap te vallenquote:Edit: wie zijn jouw top3 ONM's?
Maar ergens op een site stond dat je bi wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
* voelt zich totaal niet aangesproken..... maar fijn om te weten haha
Ook een goede lijstquote:zo even op eerste ingeving, want sta op t punt om in slaap te vallen
en mijn lijstjes wisselen met de dag, hangt van m'n bui af
1. Babette 2. Daphne 3. Claire
1. Niels 2. Arthur 3. Cor
hahaha dan zat je iig op de verkeerde site [linkje?!]quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:18 schreef Dizer het volgende:
Maar ergens op een site stond dat je bi was
Ik had namelijk een website van je gevonden via google..
aha ahaquote:Ook een goede lijst
http://vividangel.chatgirl.nl/count.php3?nick=babette21quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
hahaha dan zat je iig op de verkeerde site [linkje?!]
Slaap lekker schoonheidquote:
haha ook een babette21, stom toeval...quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
http://vividangel.chatgirl.nl/count.php3?nick=babette21
Ik ook.Maar dat zei ik een uur geleden ookal.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ook een babette21, stom toeval...
nee deze babette [moi] is inmiddels alweer een paar jaartjes ouder
en woont - zoals bij de meesten toch ook wel bekend - in den haag.....
je kunt de concurrentie dus halveren!
en nu ga ik pitten.....![]()
ps. op mijn site komt de naam babette21 niet voor dus stop maar met zoeken....
LOLquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook.Maar dat zei ik een uur geleden ookal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |