Ik was jarig geweest,rememberquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Helleuw
Waarom heb je taart gehaald? Iets te vieren?
Gefeli Rian
Was het wel leuk dan?quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:36 schreef Orginial het volgende:
Ik ben net terug van een zware dag met me zusje in de speeltuin.![]()
Had je maar sneller moeten zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:51 schreef Dizer het volgende:
BAAAAAAAAAABSSS!!!!!! Ik heb je foto gemist![]()
Opzich was het wel gezellig met me neefje enzo.Maar ik heb net weer ruzie geschopt met me vader,gewoon puur de drang ofzo.Of hormonen...quote:
Puberteit.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Opzich was het wel gezellig met me neefje enzo.Maar ik heb net weer ruzie geschopt met me vader,gewoon puur de drang ofzo.Of hormonen...![]()
Ik heb een pestdag en haat me kutleven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben gewoon heel blij dat de dag er weer op zit
De werkdag he
niet weer hequote:Op woensdag 5 januari 2005 18:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb een pestdag en haat me kutleven.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben gewoon heel blij dat de dag er weer op zit
De werkdag he
Not again!! Weet je wat je moet draaien?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb een pestdag en haat me kutleven.![]()
vreemd...quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:08 schreef toetatoet het volgende:
[..]
die waren leuk, gezellig, vreemd, geweldig...etc
quote:
Wat Airelle zegt: hoezo vreemd?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:08 schreef toetatoet het volgende:
[..]
die waren leuk, gezellig, vreemd, geweldig...etc
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:14 schreef Dizer het volgende:
Damn.. ik kan niet wachten tot dat ik met mijn nieuwe baan kan beginnen.. nog 1 maand
haha jammer joh... niet alleen de foto maar ook je kans...quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:51 schreef Dizer het volgende:
BAAAAAAAAAABSSS!!!!!! Ik heb je foto gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |