Ik vond 't ook wel behoorlijk matig van jou om op jezelf te stemmen. Helemaal nadat Croupouque zo sportief was om op jou te stemmen.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er lame aan om op mezelf te stemmen?![]()
Ik stem op mijn keuze. Als dat mijn topic is, so be it.
Het is gewoon lame, period.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er lame aan om op mezelf te stemmen?![]()
Ik stem op mijn keuze. Als dat mijn topic is, so be it.
Mja, ach.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bupa heeft zich al vaker van een wat mindere kant laten zien, beetje jammer....
Ach ja.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:46 schreef Pool het volgende:
In alle vorige rondes is ook volop door mensen op hun eigen topic gestemd. Ook door Croupouque, VAC, Xebro, FF, noem maar op. Raar als dat in de finale ineens niet meer zou kunnen.
in een 1 op 1 race is het gewoon not done op jezelf te stemmen, simpel toch?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja.
PP en Daggla proberen me gewoon op iets te pakken.
Dat vind ik pas lame [afbeelding]
Doe toch niet zo zielig.
Als je me op iets wilt pakken, doe het dan goed.
Insinueer je nu dat ik wel eens leuke topics open?quote:En Daggla's mening over leuke topics boeit me niet echt, aangezien hij nooit leuke topics opent.
Zeik niet man! In de 1e ronden is het wel geoorloofd maar in de finale opeens niet? Er stond nergens dat de finalisten zich moesten onthouden van stemming...quote:Op maandag 3 januari 2005 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
in een 1 op 1 race is het gewoon not done op jezelf te stemmen, simpel toch?
[..]
Wie beslist dat?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
in een 1 op 1 race is het gewoon not done op jezelf te stemmen, simpel toch?
Nee, maar jij het ging om de mening van Daggla hierboven.quote:Insinueer je nu dat ik wel eens leuke topics open?
Mijn intuïtie geeft aan dat de uitslag inmiddels al bekend is.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:03 schreef BrauN het volgende:
Ik hoop dat je wint in ieder geval, al is het maar om de golven van kritiek die je over je heen krijgt, arme drommel.
Vind ik ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:03 schreef BrauN het volgende:
Bupa, grote klasse om op jezelf te stemmen..., moet toch gewoon kunnen?
Juist als Croupouque uit een soort 'schijnheiligheid' op jou stemt is het juist extra leuk om dan als reactie niet op hem te stemmen, maar ook op jezelf.Het maakt toch allemaal geen fuck uit?
Ik hoop dat je wint in ieder geval, al is het maar om de golven van kritiek die je over je heen krijgt, arme drommel.
Oy, neem dan tenminste de moeite om t topic ook even te lezenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:03 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad. Beetje krom dat ze Bupa er nu opeens op aanspreken. Als hij zijn eigen topic beter vond, dan stemt 'ie toch op zichzelf. Dat Croupouque op Bupa stemt houdt niet per definitie in dat Bupa "'verplicht" is om ook op Croup te stemmen.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:46 schreef Pool het volgende:
In alle vorige rondes is ook volop door mensen op hun eigen topic gestemd. Ook door Croupouque, VAC, Xebro, FF, noem maar op. Raar als dat in de finale ineens niet meer zou kunnen.
Waarom zag ik je dan nooit in POL tijdens de Amerikaanse verkiezingen?quote:
Kun je niet nog een Odols organiseren?quote:
Gelukkig hebben we jou nog hé PP.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bupa heeft zich al vaker van een wat mindere kant laten zien, beetje jammer....
Graag, ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Kun je niet nog een Odols organiseren?
Achteraf blijkt dat er dan helemaal geen modplek vrij is, maar dat is dus achteraf.
ah, goede samenvatting!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Veel plezier met je 2de plek trouwens.!
!
!.
En als je zelf wil winnen dan?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het gewoon in en in triest om in een 1 op 1 strijd op jezelf te stemmen..
Oh... eeehh... ja weet ik, weet ik!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar euh...niet om het een of ander, maar Croupouque hééft al gewonnen.
OMG.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ach gut Bupa, Wat een jankzak ben je ook.!
.
Heeft niets te maken met het wel of niet leuk zijn van het topic. (was overigens best een grappig topic hoor, maar bij lange na niet de leukste van 2004.) Gelukkig heb je dan ook gewoon verloren.
Beetje triest dat je je nu in zo'n slachtofferrol probeert te werken. "Ze willen me pakken, boehoehoe. jankwhinecry"
Daar heeft het niets mee te maken. Ik vind het gewoon in en in triest om in een 1 op 1 strijd op jezelf te stemmen.. Als Croup dat ook had gedaan had ik precies hetzelfde gezegd. Heeft dus niets te maken met het feit dat je een kneus bent, ik vind het gewoon not done. Dat jij dat dan ziet als "je pakken" (waarom in godsnaam, ik ken je niet eens.. ) is dat jouw probleem.
Maar het blijft triest. Veel plezier met je 2de plek trouwens.!
!
!.
En als je zelf je eigen topic beter vindt?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je zelf winnen,.
Maar dat is geen argument.
welkom in Onzinquote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hé wat een gezelligheid ineens in dit topic. Zullen we dit vaker organiseren?
Ach kom nou, wie zit hier nou zielig te doen met "ze willen gewoon iets hebben om me pakken, ze vallen door de mand" Dat lijkt mij toch redelijk jankzakkerig gedrag aangezien je je nu vetes in je hoofd haalt die er niet zijn.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG.
Ik probeer helemaal geen slachtoffer te spelen. Jullie zitten te jankzakken (ik dus niet) dat ik op mezelf stem, en ja dan verdedig ik mijzelf. Niks mis mee, dacht ik zo.
En dat jij het triest vindt om op jezelf te stemmen in een 1-op-1-strijd, is jouw probleem.
Jij en PP zijn diegenen die zitten te jankzakken. Voor dat jullie in dit topic verschenen was er niks aan de hand.
Nee, maar 2 zielige gasten moeten weer wat te zeuren hebben. Goed, geen probleem. Maar kom dan niet met kutargumenten aanzetten dat je in een 1-op-1-strijd niet op jezelf mag stemmen. Zoals Pool al zei, daarvoor gebeurde het ook al. En het maakt echt niet uit dat het nu in de finale ook gebeurt.
Ik stem gewoon op mijn keuze. Dat je het er niet eens mee bent, boeiend.
En mij elke keer afschepen als een jankzak is ook zo passé.
Kom met iets nieuws en met goede argumenten, want dit slaat kant noch wal.
En bedankt, Daggla. Ik ben oprecht blij met mijn 2de plek. Dat jij dan sarcastisch moet lachen, is wéér jouw probleem.
En oh ja, kritiek is oké, maar niet kritiek van een of andere humorloze zoutzak die zelf nooit leuke topics opent.
Vind je dat ook van presidentsverkiezingen?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het gewoon in en in triest om in een 1 op 1 strijd op jezelf te stemmen.. Als Croup dat ook had gedaan had ik precies hetzelfde gezegd. ... ik vind het gewoon not done.
Ik zal het kort houden:quote:Op maandag 3 januari 2005 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach kom nou, wie zit hier nou zielig te doen met "ze willen gewoon iets hebben om me pakken, ze vallen door de mand" Dat lijkt mij toch redelijk jankzakkerig gedrag aangezien je je nu vetes in je hoofd haalt die er niet zijn.! Like I said, ik kende je niet eens tot voor de OvjL verkiezing.
. Dus als je denkt dat het een persoonlijk iets is, zit je er flink naast.
.
En net zoals jij je actie mag verdedigen, mag ik um bekritiseren. Niets mis mee..
Sowieso zie ik niet in waarom ik als "humorloze zoutzak die nooit een leuk topic opent" (kom sowieso bijna nooit in OvjL, maar dat terzijde) geen kritiek mag geven op je actie. Ik geef geen kritiek op je topic, maar op je trieste gedrag. Humor of niet, volgens mij is het mijn goed recht om daar wat van te zeggen.
Wat de hell bedoel je met "elke keer afschepen"? Heb ik dat dan wel eens eerder gedaan?.
I don't think so.
Ow, humor is trouwens erg subjectief.. Ga nu maar weer wenen om je 2de plek,
.
Zullen we vriendjes worden?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:05 schreef Croupouque het volgende:
Maar goed, ik heb makkelijk praten.
Want ik heb dan ook GEWONNEN WAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH I RULE !!!!!! WHO'S THE MAN? WHO'S THE MAN????!!!!!!!!
Mooi gezegd.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:05 schreef Croupouque het volgende:
En het maakt mij in ieder geval niks uit wie op wie gestemd heeft en waarom, want waar hébben we het in hemelsnaam over.
Want ik heb dan ook GEWONNEN WAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH I RULE !!!!!! WHO'S THE MAN? WHO'S THE MAN????!!!!!!!!
Ach, eigen doelpunten horen ook bij VBL.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:27 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ooit tijdens een Award-verkiezing in het gerespecteerde forum VBL om netjes te blijven níet op mezelf gestemd als destijds Beste Newbie van dat forum. Mijn directe concurrent (waar ik op stemde) deed dat dus wél, en won met 1 stem verschil....
Ik heb er nu nog af en toe nachtmerries van.
(en juist terwijl ik dit bericht typ komt awardverkiezing-organisator Dylan Dog online op msn, the horror)
Niet jokkenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso zie ik niet in waarom ik als "humorloze zoutzak die nooit een leuk topic opent" (kom sowieso bijna nooit in OvjL, maar dat terzijde) geen kritiek mag geven op je actie..
Ik ben the man. Dat dat even duidelijk mogen wezen.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:05 schreef Croupouque het volgende:
Ik stemde op Bupatih omdat ik nou eenmaal niet op mezelf stem. Natuurlijk wilde ik winnen, want ik heb verschrikkelijk veel tijd in dat topic gestoken.
En het maakt mij in ieder geval niks uit wie op wie gestemd heeft en waarom, want waar hébben we het in hemelsnaam over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |