En dat het kutmods zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:23 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik wil even klagen over het feit dat jullie zelf niet eens meer weten bij welk deel van deze kutreeks jullie zitten!!!!
Drenthen hebben wel leesplankjes maar geen telraam !quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:23 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik wil even klagen over het feit dat jullie zelf niet eens meer weten bij welk deel van deze kutreeks jullie zitten!!!!
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op zondag 18 juli 2004 13:12 schreef SirBenniMiles het volgende:
Haar schaamhaar
Gaat ie nog op slot ofwat?
Dit gaat over klaagbaak volgens mij..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:17 schreef gelly het volgende:
Is het crewforum stuk ?
Ik heb nooit ruzie met gellies hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Leuk.. ruzie tussen gelly en Loedertje!
Als pasen, pinksteren, kerst, en De Nationale Berdien Stenberg-dag op één dag vallen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:44 schreef nietzman het volgende:
Wanneer komt Q weer modden?
Dus morgen ben je weer mijn duo?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als pasen, pinksteren, kerst, en De Nationale Berdien Stenberg-dag op één dag vallen.
Doe 't zelf even.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:53 schreef Chien_de_meur het volgende:
Houd je smerige bek
rellen is 1337, niet cool
Jullie gaan dit hele topic volbashen? Doe dat even via privé-kanalen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:56 schreef LoverGirl het volgende:
Nietes!
Het zal me verder aan m'n reet roesten wat je doet, zolang het maar niet in KLB is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:59 schreef LoverGirl het volgende:
Heej Gelly, wat wil je dat we doen? Verder in ONZ?
wij vinden rellen namelijk cool
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:22 schreef LoverGirl het volgende:
En we zullen het nóóít meer doen. Nou, okee, een week ofzo. Vriendjes?
Misschien dat je met je oneindige intelligentie de FAQs even kunt lezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:22 schreef A.J. het volgende:
heel matig dat mijn topic over de intelligentie op fok gesloten is door gebrek aan intelligente posts
===> FOK! is niet intelligent<===
Het Vierde Grote Anthraxx en QyRoZ Adoratie Topic!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Je kan het Anthraxx en QyRoZ adoratie topic weer opzoeken als je wilt
FB =! KLB.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:38 schreef Mr. Orange het volgende:
jah, wrom wordt dat topic in FB gesloten, begon net een btje leuk te worden...![]()
Start zelf een rel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:38 schreef Mr. Orange het volgende:
jah, wrom wordt dat topic in FB gesloten, begon net een btje leuk te worden...![]()
Die wou ik in dat topic beginnen..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Start zelf een rel.
FB is GEEN klb..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
FB =! KLB.
Dat bedoel ik. Eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:40 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
FB is GEEN klb..
Geil!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:40 schreef Nouk het volgende:
Ik heb topic gekickt!
Net als FP geen forum is..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:40 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
FB is GEEN klb..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Eigenlijk.
Nee want anders.......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:06 schreef gelly het volgende:
Niet zo miepen.
ik begrijp je wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:07 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry laffer
Ik word persoonlijk echt schijtziek van zijn topics. Elke keer als er ruzie is met zijn vriendin opent hij een janktopic in KLB om maar te zeuren over 'die zeug' e.d. terwijl ze gewoon bij elkaar blijven. Ik hoef niet mee te genieten in een Big Brother show waarin twee mensen die elkaar allang hadden moeten dumpen elkaar blijven opgeilen en daarna ruzie blijven maken. Ofzoiets.
Is het boterkoek topic van Speedfreaksjjj niet genoeg?
Het scoubidoe topic van Trueno is ook geniaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:10 schreef laffer het volgende:
[..]
ik begrijp je wel hoor![]()
en dat boterkoektopic is idd ook leuk om te volgen![]()
dat volg ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scoubidoe topic van Trueno is ook geniaal![]()
Wederom details die je niet wilt weten van ons favoriete echtpaar.
Precies. Ik ben ook al zo visualiserend ingesteldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef laffer het volgende:
[..]
dat volg ik ook![]()
en ik krijg er in m`n gedachte ook beelden bij![]()
trustuhquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook al zo visualiserend ingesteld
Maar ik ga slapen. Welterusten
Dat is allemaal de schuld van paars.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:06 schreef kikoooooo het volgende:
gelly, waarom staat je naam eigenlijk in de topicindex met een hoofdletter?
sorryquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van paars.
jij zit de hele dag in dit topic te f5en of niet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van paars.
Ik heb een speciale browser met automatische F5-functie.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
jij zit de hele dag in dit topic te f5en of niet?![]()
Als jij kapt met kuttopics openen, kappen wij met ze op slot gooien.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:45 schreef MmadviewW het volgende:
he gelly kap is met al me topics dicht gooien
Dank, het zou wel geinig zijn als er dan alsnog een slotje opkomt natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2004 03:18 schreef gelly het volgende:
oh, ok. Schop ik hem ff.
topics openen zonder de faq te lezen ook.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:18 schreef ThE_ED het volgende:
topics sluiten zonder je inlezen is suf
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:34 schreef gelly het volgende:
[..]
topics openen zonder de faq te lezen ook.
Het gaat over FoK! en over trueserver.quote:Op maandag 6 september 2004 21:51 schreef ThE_ED het volgende:
Trueserver
Waarom? Ik zie nergens in de FAQ dat klagen over een sponsor van fok niet mag.
Het gaat over trueserver die fok zo traag maakt. Maar als het idd aan fok ligt, wat ik niet snap, het leek juist zo goed te gaan.quote:Op maandag 6 september 2004 21:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Het gaat over FoK! en over trueserver.
Daarbij is er niks aan der hand met trueserver maar met FoK! zelf
Jep het ging al een tijdje redelijk.quote:Op maandag 6 september 2004 21:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gaat over trueserver die fok zo traag maakt. Maar als het idd aan fok ligt, wat ik niet snap, het leek juist zo goed te gaan.
Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunnedquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:36 schreef PDOA het volgende:
Eej waar is mijn Prodigy klaag topic gebleven??
Waarom denk je? Het topic was verzandt geraakt in een boel doodverwensingen en respectloos, hersenloos gelul, daarom.quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:48 schreef ondeugend het volgende:
Teknomist
IK BEN WOEDEND !
Wrom ?![]()
Beetje argumentatie zou wel fijn zijn.... tis onzin niet
Pardon?quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:31 schreef Nouk het volgende:
Groetjes aan Qyroz!
Klopt ! welke jij weg kan halen zodat er nog voldoende normale opmerkingen overblijvenquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom denk je? Het topic was verzandt geraakt in een boel doodverwensingen en respectloos, hersenloos gelul, daarom.
Wat snap je hier precies niet aan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Pardon?
Niks.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat snap je hier precies niet aan?
Er was alleen niet zoveel overgebleven van dat topic dan als ik alle flames, doodverwensingen en onzin had weggehaaldquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klopt ! welke jij weg kan halen zodat er nog voldoende normale opmerkingen overblijven
Leven en laten leven... je kunt ook potietiele topics doodmodden naar mijn mening.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Er was alleen niet zoveel overgebleven van dat topic dan als ik alle flames, doodverwensingen en onzin had weggehaald. Einde discussie.
Nja, de ervaring leert dat topics over junks vaker verzandden in respectloos gebrabbelquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Leven en laten leven... je kunt ook potietiele topics doodmodden naar mijn mening.
Tja over verkrachters bijvoorbeeld ook.....quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, de ervaring leert dat topics over junks vaker verzandden in respectloos gebrabbel.
Dit topic kreeg nog een kans. Topics over allochtonen bijvoorbeeld al niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tja over verkrachters bijvoorbeeld ook.....
Maar goed dan moeten daar maar geen klaagtopics over geopend worden he ?![]()
Gewoon doodzwijgen dan maar...
Ik heb betreffende topic nog eens gelezen evenals andere topics in klaagbaak, maar blijf van mening dat je een topic met veel potentie gekilld hebt. Daar zaten zeker posts in die de discussie ten goede zouden komen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dit topic kreeg nog een kans. Topics over allochtonen bijvoorbeeld al niet meer. Bovendien heb ik geen zin om meer dan de helft van een topic te lopen deleten...
Hoezo? Ik vond het een vermakelijk topic...quote:Op maandag 13 september 2004 10:01 schreef SynchroSteve het volgende:
Wat mij betreft is er genoeg gelachen om mijn liefdesleven in Kutwijf!. Slotje mag wel wat mij betreft..
Slotjes op verzoek van de TS worden in principe altijd gehonereerd. Dat de TS dit keer een mod is maakt het alleen maar makkelijkerquote:Op maandag 13 september 2004 17:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Vriend in elkaar getrapt door potenrammers waarom wordt die gesloten, door een V&A mod notabene?? Op het einde van p3 gaat het gewoon weer ontopic namelijk.
Shit, ik quote de verkeerdequote:Op maandag 13 september 2004 20:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Reageer je nou op jezelf?
precies...alochtonen moet men stil zijn maar medenederlanders mag men zeike wat men wil..tis belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:15 schreef Cerbie het volgende:
kutgothics :r :r
Het is blijkbaar onmogelijk voor mensen om serieus over iemand die gothic is te praten, de regel voor topics over allochtone Nederlanders ook toepassen op gothic topics?
Of moet ik dan in de grote FB zijn
als dit serieus in overweging wordt genomen kan betreffende mod mij aanspreken op msn dan geef ik de reden waarom het in dit speciale geval wel mag.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:15 schreef Cerbie het volgende:
Het is blijkbaar onmogelijk voor mensen om serieus over iemand die gothic is te praten, de regel voor topics over allochtone Nederlanders ook toepassen op gothic topics?
Heel simpel, als er over gothics geklaagd of gediscussieerd komt er nog enige vorm van humor en relativeringsvermogen aan te pas (met dank aan onder andere The_Ed). Discussies over allochtonen worden veel gemener gespeeld en komen er allerlei sentimenten bovendrijven. Daar zitten we hier niet op te wachten...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:15 schreef Cerbie het volgende:
Dat lijkt me niet nodig want dan blijf ik bezig en aan centrale topics doe ik ook niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef ThE_ED het volgende:
overigens ben ik wel voor een gothic FAQ, of anders een verwijzing naar een FAQ in muziek ofzo, want ik geef toe dat het een beetje veel van hetzelfde wordt.
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heel simpel, als er over gothics geklaagd of gediscussieerd komt er nog enige vorm van humor en relativeringsvermogen aan te pas (met dank aan onder andere The_Ed). Discussies over allochtonen worden veel gemener gespeeld en komen er allerlei sentimenten bovendrijven. Daar zitten we hier niet op te wachten...
Dat is de reden dat ik dit topic wel toegestaan heb. Daarnaast was er aandacht aan de de OP besteedt zodat ik hem niet als één of andere flauw lemming hoefde te sluiten. Ik zal voortaan wel kritischer naar topics over gothics kijken. Dus een topic als dit kun je beter in ONZ openen, de wat serieusere topics in MUZ. Dit topic blijft voorlopig open.
Welke humor? Dit topic wordt niet geopend voor de humor, maar om te bashen en mensen te beledigen... Als dit kan snap ik jullie problemen met stormfront niet, daar vinden mensen het ook een vorm van humor om opmerkingen te maken in de zin van, waarom zitten er zoveel allochtonen in de w.a.o.? Te krijgen zo'n pijn aan de rug van dat 5keer per dag bukkenquote:Op woensdag 15 september 2004 19:12 schreef RealKnuckles het volgende:
Gothics zijn gewoon stom
1. Ze stinken allemaal ontzettend
2. Als je ze aanraakt kan je meteen je handen met water en zeep gaan wassen vanwege de 10 lagen gay make-up
3. Ze springen met hun vieze koppen altijd tegen elkaar op tijdens een concert
4. Ze kunnen niet alleen blijven, moeten altijd met zn allen op de grond zitten
5. Ze huilen je schoenen onder, ze zijn allemaal op de 1 of andere manier gothic geworden omdat ze het leven niet meer zien zitten.
6. Ze zijn te dood en gevoelloos
7. Ze hebben altijd een lelijke rotkop
8. Ze vallen elkaar aan als je ze tegen komt op straat
9. Ze ZITTEN overal in de weg, zelfs bij de stront op het grasveldje.
Fuck gothics
![]()
.
Heb jij moeite met het maken van onderscheid tussen een grap en een serieuze opmerking?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:11 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
[..]
Welke humor? Dit topic wordt niet geopend voor de humor, maar om te bashen en mensen te beledigen... Als dit kan snap ik jullie problemen met stormfront niet, daar vinden mensen het ook een vorm van humor om opmerkingen te maken in de zin van, waarom zitten er zoveel allochtonen in de w.a.o.? Te krijgen zo'n pijn aan de rug van dat 5keer per dag bukken![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:56 schreef naam weggehaald het volgende:
[..]
Hahahahah Jij bent dus echt een KUT Gothic... Zo triest zoals je je nu hier ten toon sprijdt
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:59 schreef naam weggehaald het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer beledigen
lelijke kutdebiel... *oeps*
Als het topic over jouw leefstijl/muziekstijl was gegaan had er al heel wat hang- en sluitwerk aan gehangen, dan zie jij plotseling ook de humor niet meerquote:Op donderdag 16 september 2004 14:13 schreef teknomist het volgende:
Dat zijn sentimentele en te beladen discussies. Dit is gewoon humor. Jammer dat je deze vorm van humor niet begrijpt. Dat kun jezelf toch aan de in de OP gebruikte smilies aflezen en het feit dat dit topic een lemming was.
iddquote:Op donderdag 16 september 2004 17:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat stellen mensen zich gigantisch aan zeg.
Kijk, er zijn ook bashtopics richting 'Breezahs', de NS, de overheid etc. etc. Die worden ook allemaal getolereerd. Kennelijk voelen zich een aantal mensen aangesproken door dit topic zodat er al snel wordt gemiept. Daar is niks mis mee, daar is dit FB-topic voor maar ik blijf bij mijn standpunt. Voor mij is dit topic humoristisch en relativerend genoeg. Als je dat als nog niet aanstaat, hoef je er niet ook in te reagerenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:54 schreef Cerbie het volgende:
Bash topics mogen volgens de FAQ ook niet.
En humor in die OP, een rijtje vooroordelen die nergens op slaan
Nee hoor, echt nietquote:Op donderdag 16 september 2004 15:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als het topic over jouw leefstijl/muziekstijl was gegaan had er al heel wat hang- en sluitwerk aan gehangen, dan zie jij plotseling ook de humor niet meer
Ga jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je met mijn in discussie gaatquote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef El.Wulfo het volgende:
dat is idd helemaal gene humor, gewoon een groep mensen afzeiken, das tog niet funny, kappe met die handel, moet tog aardig blijve om t kome fokke en niet steeds topics tegen komen waar mense alleen maar tot de grond afgekraakt worden door mensen zonder enige wetensheid over hun...
(*offtopic* coole sig. cerbie)
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je met mijn in discussie gaat.
Opgelost. Bedankt Cynix, je was me net voor.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:44 schreef Black_Tulip het volgende:
kutgothics :r :r Ik wil dat deze foto verwijderd wordt.
Bedankt Cynixquote:Op donderdag 16 september 2004 21:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Opgelost. Bedankt Cynix, je was me net voor.
zal hem pas bedanken als ook de quote (met foto) weg isquote:Op donderdag 16 september 2004 22:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Bedankt Cynix
Jah zoals je in dat linkje kan zien wel ja.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:16 schreef TC03 het volgende:
Kut huilie allochtoon op The Box
Volgens mij gaat dat over een liedje, en het huilerige aanstellen ervan. Of wordt alles met 'allochtoon' gesloten?
Understatement.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
Thank god it's friday...
dit gaat niet helemaal de goeie kant op
[PIquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Understatement.
Mijn naam stond niet in de TT. Lijkt mij een goed reden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:30 schreef Maanvis het volgende:
Hey DIRKH. Effe wennen he al die knopjes?
Je hebt mijn topic perongeluk op slot gedaan bij het reageren. Kun je je fout effe herstellen????? en hem weer open doen!
*zucht* modereren is ook moeilijker dan nuecke!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
Ik mis gelly
Leuk, maar hij hoeft niet meer open.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nu Gelly weg is, kan deze wel weer eens open. Kutpolitie!
Alvast bedankt.
Het is geen onzin.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk, maar hij hoeft niet meer open.
Probeer het eens in Ovjl.
Wat heb ik dan gezegd? Ik probeer nu niemand uit te lokken....mail me anders ff. Ik heb je een mailtje gestuurd naar je hotmail.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:05 schreef Dirkh het volgende:
Juist, kon je het vinden?
De opmerking in dat topic ging te ver. Was totaal off topic en een poging om iemand uit te lokken.
Daarom vroeg ik of je de rem er op wilde gooien.
Dit lijkt mij vrij duidelijk:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:12 schreef Robertje het volgende:
[..]
Wat heb ik dan gezegd? Ik probeer nu niemand uit te lokken....mail me anders ff. Ik heb je een mailtje gestuurd naar je hotmail.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:21 schreef Robertje het volgende:
Coole rug *naam*...wat is dat witte eigenlijk?
Dat vind ik een hele normale vraag. Ik ben gewoon benieuwd wat dat is. Is dat zo vreemd dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit lijkt mij vrij duidelijk:
[..]
Leg dan eens uit wat je exact met je vraag bedoelde. En wat de reden was dat je die stelde in dát topic.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:23 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele normale vraag. Ik ben gewoon benieuwd wat dat is. Is dat zo vreemd dan?
Ivm haar ondertitel.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat je exact met je vraag bedoelde. En wat de reden was dat je die stelde in dát topic.
Ik snapte ook niet waarom Dirkh zo reageerde....weirdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:35 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ivm haar ondertitel.
Mijn eigen storybook zou fijn zijn en ben al flink op weg.
JA ik heb een grote tattoo op mijn rug.
NEE ik heb er geen spijt van. Het is tenslotte mijn levensverhaal
En dat klikte ik op haar foto...en was gewoon benieuwd wat dat witte was. Maar het was wel 100% offtopic![]()
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Dus mijn excuses voor de "blaf" die ik gaf.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:35 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ivm haar ondertitel.
Mijn eigen storybook zou fijn zijn en ben al flink op weg.
JA ik heb een grote tattoo op mijn rug.
NEE ik heb er geen spijt van. Het is tenslotte mijn levensverhaal
En dat klikte ik op haar foto...en was gewoon benieuwd wat dat witte was. Maar het was wel 100% offtopic![]()
Geef niets...je ben net een nieuw modje en je probeert je best te doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Dus mijn excuses voor de "blaf" die ik gaf.
Je wordt softquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Dus mijn excuses voor de "blaf" die ik gaf.
Met zo'n OP je verhaal doen? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:56 schreef Sauruzin het volgende:
He Dirkh, mijn pink deed echt pijn en wilde m'n verhaal doen. De klaagbaak leek me uitermate geschikt.
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je wordt soft
Das dan ook wel weer waar.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met zo'n OP je verhaal doen? Lijkt me niet.
Ik ga de faq herschrijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 06:53 schreef QyRoZ het volgende:
dirkh, je doet het goed. schandalig!
Vond het welquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen.
*kras*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga de faq herschrijven![]()
Toeval of niet, ik heb dit topic gesloten uit voorzorg voor meerdere lemmingsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:22 schreef Biggs. het volgende:
Op het laatste moment toch de kroeg in
Niet erg dat je hem sluit, maar ik wil wel ff duidelijk maken dat de lemming niet de bedoeling was. Als je het niet gelooft moet je ook maar vanavond ff naar dezelfde kroeg komen. Als je dan iemand ziet zitten met heel weinig geld en die veel liever thuis had gebleven ben ik het.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Toeval of niet, ik heb dit topic gesloten uit voorzorg voor meerdere lemmings.
quote:Niet erg dat je hem sluit
Het topic hoeft persé niet vanaf de eertse post leuk of goed te zijn, het kan leuk of goed worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:08 schreef PLAE@ het volgende:
wat een onzin dat je die niewe mod in dat jensen topic de mensen die reageren de schuld geeft van t verkloten van t topic.
het was bij voorbaat al niks.
Modje spelen met adhd en tien blikjes redbull op, is helegaar geen probleem.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:08 schreef Nouk het volgende:
Gaat alles goed Dirkh?
Bedankt! Weg gehaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:29 schreef BlueEyed het volgende:
telefoonterreur
Privegegevens.
Niet echt leuk lijkt me
Nee, die gaat niet dicht zolang de posts binnen de perken blijft. En dat gebeurd naar mijn mening.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:32 schreef Partyman het volgende:
"Jensen MOET DOOD"topic !
mag dat weg... d8 dat we op fok hier een iets betere smaak/nivo hadden dan dat
Verbeter de wereld begin bij FOK!
ik herken ook meteen de duidelijke inlik mentaliteitquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:47 schreef Maanvis het volgende:
Yehaaw, ONZ (ZWA) Mentaliteit op KLB! Geniale recruitment hiero, en ik ben niet eens sarcastisch!
Als ik me ergens de tyfus aan irriteer, dan heb ik ook geen zin om eerst de zoekfunctie te gebruiken. Dus geen probleem.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:41 schreef wimmel_1 het volgende:
Sorry, Dirkh.... Ik had er nog niet echt naar gezocht, zag alleen net dat iri nummer van 'm net op tv.... en dat was nét ff de drempel...
ja voortaan ook even vragen of onbekende babes hun toeestemming wel hebben gegeven hoor... of bekende babes ook... vragen die er om dat hun foto`s hier op het forum staat? en kom niet met ja dat zijn publieke figuren... want deze leraar is bij deze ook een publiek figuurquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:59 schreef PLAE@ het volgende:
tering. Is er voor elke foto die hier staat van iemand toestemming gemaakt?
De beste man is onherkenbaar.
Dus graag me topic over leraren die vieze mannetjes zijn weer open![]()
en onbekende babes hebben ook altijd toestemming geven he![]()
Ja. Je weet nu eenmaal dat je dat op kunt lopen als je foto's op internet zet. En dat zal op cu2 ook vast wel gebeuren.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:19 schreef dop72 het volgende:
en daarmee kiezen ze automatisch ook ervoor hier door een horde geile pubers als lustobject bekeken te worden?(no offence hoor)
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:11 schreef Captain_Chaos het volgende:
Eerder in FB; nu wel op de juiste plaats
Gisteren, of eigenlijk vanmorgenvroeg, opende ik het volgende klaagbaaktopic:
Hinderlijke-opdringerige-jouwstijl-klonen-uitkots-teaupique
Omdat ik kennelijk de enige was die het begreep hier een toelichtinkje. Het viel me op dat ik in korte tijd tweemaal werd geconfronteerd met linkspammende users die overduidelijk op pad zijn om Fok!-user naar het forum 'jouwstijl.nl' te trekken. Nu staat het een ieder vrij om op welk forum ook te gaan zitten pionieren maar ik stoorde me behoorlijk aan de broodroof-achtige wijze waarop één en ander plaatsvond. Niet netjes in mijn ogen. Als je als user zonder enkel ander doel dan klantenwerving post moet je opzouten.
Nu snapt iedereen de strekking van het topic... en anders... ja anders niet hè.
Okidoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg. Ik snap wat je bedoeld.
De reden dat ik hem op slot gooide, is om het feit dat je niet mag klagen over user van Fok!.
Nu ben ik niet zo'n regeltjes neuker, maar om te voorkomen dat er meer van dat soort topics komen, moet je een beetje consequent zijn.
En dit is idd niet duidelijk genoegquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:30 schreef Dirkh het volgende:
Er staat nergens in de OP van Xebro dat JIJ een hoer bent. Ik heb beide topics op de voet gevolgd.
Jij trekt die conclussie zelf, hij noemt niemand bij naam in zijn OP.
Dat we niet snel ingrijpen, is om het feit dat dit een forum is, waar iedereen kan zeggen wat ie denkt, binnen de policy.
Vragen over het fotoboek kan je stellen aan Knut in het fotoboek.
4 mensen bij de eerste 12 posts weten al direct over wie het gaat en dan is het nog niet duidelijk.quote:Als je dan zo graag aandacht wilt, neem dan een tattoo van 50 bij 50 en ga halfnaakt op een forum de hoer uithangen, maar val mij niet lastig met je meelijwekkende belevenisjes.
dat is ook een beetje de kern van het probleem, van wat velen haar proberen te vertellen; ze denkt dat alles tegen haar persoonlijk gericht is en dat ze alles maar zo emotioneel moet opnemen; allemaal overdrijfselsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:30 schreef Dirkh het volgende:
Er staat nergens in de OP van Xebro dat JIJ een hoer bent. Ik heb beide topics op de voet gevolgd.
Jij trekt die conclussie zelf, hij noemt niemand bij naam in zijn OP.
Ik weet gewoon dat ik gelijk heb, waarom dan nog een discussiequote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:40 schreef teknomist het volgende:
Laten we die discussie niet hier gaan uitvechten.
Degene die zijn adres heeft geplaatst, loopt hier lang genoeg rond om dit zelf te beslissen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:53 schreef wimmel_1 het volgende:
mischien overbodig...... maar kan een mod ff wat adressen weg "pleuren" uit een topic......, lijkt er niet op dat dit noodzakelijk is / was in het topic.
Mensen die Bieden op dieren ( marktplaats) + de quote eronder
Ja, ik verwacht katten per post.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Degene die zijn adres heeft geplaatst, loopt hier lang genoeg rond om dit zelf te beslissen.
En omdat ie het zelf niet heeft weggehaald, kan de quote ook blijven staan wat mij betreft.
Ik heb jou altijd al grappig gevondenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:24 schreef Dirkh het volgende:
Lieve Tessje,
Bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u mee denkt, om zo tot een netjes en ordelijk KLB forum te komen.
Wij zullen uw idee in het archief plaatsen. Wij berichten u binnen 36 maanden.
Met vriendelijke groet,
Dirkh
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:32 schreef Adelante het volgende:
al die andere meisjes die Tina lezen, heten ook Tessje
Zijn mailadres werkt nog welquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:11 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis gelly.
Hij moet maar hiernaartoe komen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Zijn mailadres werkt nog wel
Als moderator, user of beiden?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:11 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis gelly.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als moderator, user of beiden?
Het was niet voor jou bedoeld, teknomist. En als je denkt dat je hier op dit forum alleen maar moderator of user bent, heb je het mis. Er zit ook nog een persoon achter het toetsenbord ipv alleen een user met een zwart of blauw kleurtje. Waarom besef je dat niet!?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef teknomist het volgende:
Kijk, daar kan ik nu wat mee.
Waarom post je het dan in dit topic? Of was het voor Dirkh bedoeld?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was niet voor jou bedoeld, teknomist.
Goh, dat klinkt echt als nieuws in de orenquote:En als je denkt dat je hier op dit forum alleen maar moderator of user bent, heb je het mis. Er zit ook nog een persoon achter het toetsenbord ipv alleen een user met een zwart of blauw kleurtje. Waarom besef je dat niet!?
Ik vind het wel leuk, als je het plaatje veranderd als je idd Viggo bedoeld dan kan je gewoon verder, als je Heerschop bedoeld, wil ik de TT wel aanpassen. Zeg het maar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Viggo Waas <- kan weggegooidfoutje...
Maar is dit niet erg overdreven? Ik open een topic over een feestdag voor een bepaalde bevolkingsgroep, zeg daarin duidelijk dat ik geloof prima vind, ook de islam, maar als kern dat werk & geloof gescheiden moeten zijn. Verder niets over die bevolkingsgroep zelfquote:
Vanaf vandaag worden topics over 'Allochtone Nederlanders' zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Aangezien alles zo'n beetje wel gezegd is hierover en QyRoZ en ik totaal geen zin meer hebben in het modden van zulke topics zijn we overgegaan tot het maken van deze regel. Over deze regel is geen discussie mogelijk.
Anthraxx en QyRoZ.
Het gaat niet zozeer om de intentie van de TS maar meer omdat dit soort topics gewoon niet legitiem zijn in KLB.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:42 schreef Anus het volgende:
Maar is dit niet erg overdreven? Ik open een topic over een feestdag voor een bepaalde bevolkingsgroep, zeg daarin duidelijk dat ik geloof prima vind, ook de islam, maar als kern dat werk & geloof gescheiden moeten zijn. Verder niets over die bevolkingsgroep zelf![]()
Neequote:- Als ik een topic open over gristenen en winkels openhouden op zondag in plaatsen als Urk, dan wordt hij toch ook niet gesloten?
Neequote:- Als ik een topic zou openen over een eventuele afkeer voor bepaald gedrag van homosexuelen, dan wordt het topic toch ook niet gesloten omdat het homohaat zo opwekken?
Nee hoorquote:- Als ik een topic zou openen over een buurman die z'n kind slaat, zonder daarvoor hier bewijzen te presenteren, dan gaat men toch ook niet roepen dat ik laster predik o.i.d.?
Dat zal denk ik wel meevallenquote:Dan kun je volgens mij dit hele subforum namelijk wel opdoeken
We zijn momenteel bezig met een herziening van de FAQ. Hoe dit eruit komt te zien ga ik hier nog niet uit te doeken doen maar het ziet er in ieder geval naar uit dat sommige aspecten verzwakt zullen wordenquote:Bovendien is het geschreven door twee moderators die in dit subforum klaarblijkelijk niet meer moderator zijn, dus tijd voor een herziening van dit beleid? Ik vind het namelijk wel erg kort door de bocht.
De conclusie is dus negatief.quote:Ik zou graag zien dat mijn topic weer open gaat, al is het maar als precedent voor de vrijheid van meningsuiting in dit topic, natuurlijk binnen de grenzen van het redelijke, acceptabele en wettelijke kader. Bij voorbaat dank![]()
oke, dank dat je moeite neemt inhoudelijk te antwoordenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de intentie van de TS maar meer omdat dit soort topics gewoon niet legitiem zijn in KLB.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat zal denk ik wel meevallen.
[..]
We zijn momenteel bezig met een herziening van de FAQ. Hoe dit eruit komt te zien ga ik hier nog niet uit te doeken doen maar het ziet er in ieder geval naar uit dat sommige aspecten verzwakt zullen worden. Maar tot die tijd gaan dit soort topics dicht.
[..]
De conclusie is dus negatief.
Overigens is het wel legitiem om dit soort topics (mits serieus en uitgebreid) in POL te openen. Maar dat zou ik eerst vragen aan een moderator al daar.
Dat is het minste wat je van een moderator mag verwachtenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:15 schreef Anus het volgende:
[..]
oke, dank dat je moeite neemt inhoudelijk te antwoorden![]()
Dat klopt helemaal. Deze regel bestaat niet omdat Fok! bijvoorbeeld erg links zou zijn maar omdat gebleken is dat in het verleden dit soort topics vaak in geflame, generalisaties e.d. zouden vervallen.quote:maar in short komt het er dus op neer, dat topics over een heel actueel onderwerp in deze samenleving worden gesloten, omdat diezelfde mensen zich daaraan storen evenals hippies die menen dat mensen hierdoor gekwetst zouden raken, terwijl identieke topics, betreffende alleen een andere bevolkingsgroep (stel, autochtone joden 3de generatie, die nog steeds de gebruiken van hun ouders hooghouden), wél getolereerd worden?
Er zullen overigens vast wel autochtone Nederlanders bestaan met een Islamitisch geloof maar die zijn bij wijze van spreke op één hand te tellen.quote:bovendien constateer ik, dat je met dit antwoord overtuigde belijders van het islamitische geloof gelijk trekt met het fenomeen autochtonen.
Zoals ik heb gezegd komt er een herziene versie van de FAQ aanquote:Is het niet beter om het verhaaltje van de vorige moderators aan te passen naar een identiek verhaal, met de kanttekening dat uitzonderingen mogelijk zijn, waarover een der moderators oordeelt? dit tevens in het kader van 'preventie', want juist als je een onderwerp dat actueel is taboe maakt, is het des te verleidelijker andere topics te vervuilen met inderdaad wel kwetsende opmerkingen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:42 schreef Anus het volgende:
Rammedan...
Wordt gesloten door Teknomist met een verwijzing naar onderstaande tekst:
[..]
* knip*
dat is gewoon een heel simpel breezerhackertje als je het mij vraagtquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:43 schreef rickywilliams het volgende:
klacht over L33TR0X0RS in dit topic: Oma overleden
zeer, zeer ZEER respectloze opmerking!(verkapte banrequest)
eerder een ongewassen nerd van 18 die nog maagd isquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is gewoon een heel simpel breezerhackertje als je het mij vraagt
mar wel lame ja
zijn post is al ge editquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:47 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
eerder een ongewassen nerd van 18 die nog maagd is
Bedanktquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:43 schreef rickywilliams het volgende:
klacht over L33TR0X0RS in dit topic: Oma overleden
zeer, zeer ZEER respectloze opmerking!(verkapte banrequest)
Leuke user is dat tochquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:53 schreef ElmarO het volgende:
In Texas TI-83. L33TR0X0RS wenst de moderators een behoorlijk ernstige ziekte toe. Vind ik nou niet echt normaal. Het hele woord staat er niet maar de betekenis is wel enigzins duidelijk.
Klaag niet zoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Leuke user is dat toch
Sorryquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klaag niet zo![]()
Kuthonden, trieste lui en kut-modjes misschienquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
Edit: reactie op offtopic en flame
[ Bericht 92% gewijzigd door teknomist op 20-10-2004 18:56 ]
wat is er flame aan whehehe
Ik zag het net ja. Zulke users kunnen we missen als kiespijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:30 schreef teknomist het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Top.. Dankjewel Teknomistquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:30 schreef teknomist het volgende:
Banmeldtopic deel 19
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kuthonden, trieste lui en kut-modjes misschien![]()
.
Het was niet aan jou gericht![]()
.
Aventura heeft hem niet op slot gegooid. Dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
'gezondheid!'
door dirkh open en door aventura op hetzelfde moment weer dichtgegooid! Mag ie nou weer open?
En de laatste tijd gedraag ik me, al vind ik t zelf keurig aventura dus lul niet zo dom
Ik denk dat iedereen, op zijn eigen unieke manier, Gelly een beetje mist.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 04:30 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis gelly
Dank je :'( IK MIS HEM ZOOOO BOEHOEHOEHOEHOEEEHOEEEEEE!!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 04:56 schreef teknomist het volgende:
Het zit je nogal dwars he?! :') .
/you biedt zijn schouder aan.
Twee weken is misschien te kort dag om een emotionele band op te bouwen vind je niet?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 04:59 schreef Maanvis het volgende:
Mis jij hem niet dan???!??!? Als ex-collega?
Wil je zeggen dat je voor je aanstelling als mod hier nog nooit van gelly had gehoord!!?!?!?! BARBAAR!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 05:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Twee weken is misschien te kort dag om een emotionele band op te bouwen vind je niet?.
niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:55 schreef teknomist het volgende:
Omdat het een verkapt ONZ-topic was... waarom anders?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |