abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21615889
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 05:12 schreef Laton het volgende:

[..]

Zeer goed in ogen van een berg muzikaal ongeschoolde debielen en punk fans.
Jemig de peemig dit gaat helemaal nergens over. drank meer kapot dan lief is etc. mijn excuses voor dit gebral.
underground forever baby
pi_21616978
Drank? Je bent dronken bedoel je, Laton?
9
pi_21617913
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:48 schreef haaahaha het volgende:
Drank? Je bent dronken bedoel je, Laton?
9
Was. Vannacht. toen ik dat blijkbaar getypt heb
underground forever baby
pi_21665457
Dat ik bij het eerste keer horen van dit album niet enthousiast was zeg!
Het is een top cd met heerlijke beats!

Maar deze vergissing zal wel hebben plaatsgevonden door het luisteren naar een brakke promo op mp3.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_21674882
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:17 schreef timbob het volgende:
maar ik ben het met je eens.. veel mensen zeggen vaak: het is een goed / slecht album, dat meisje, die jongen is lelijke / knap

ik vind wordt niet vaak meer gebruikt tegenwoordig.
Kom op mensen! Laten we niet langer zeveren over 'feit' vs 'mening', maar gewoon onze subjectieviteit de vrije loop laten alsof zij een objectief gegeven is.

AONO ís gewoon een klote album, met de nadruk op klote. Liam Howlett heeft een zeven jaar oud kliekje opgewarmd dat stinkt naar vergane glorie en inspiratieverlies. Hij is zelfs vergeten er peper en zout aan toe te voegen...

Zo, nu jullie
"I'm a reasonable man, get off my case"
  woensdag 1 september 2004 @ 01:13:35 #156
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21675613
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef ELPablo het volgende:

[..]

Zo, nu jullie
Ik sta achter je, of naast je, of voor je...
Zeg het maar, het maakt mij niet uit, ik sta er.
...dass wir fliegen.
  woensdag 1 september 2004 @ 01:16:38 #157
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21675640
quote:
Op woensdag 1 september 2004 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ik sta achter je, of naast je, of voor je...
Zeg het maar, het maakt mij niet uit, ik sta er.
idem
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_21678830
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef ELPablo het volgende:

[..]

Kom op mensen! Laten we niet langer zeveren over 'feit' vs 'mening', maar gewoon onze subjectieviteit de vrije loop laten alsof zij een objectief gegeven is.

AONO ís gewoon een klote album, met de nadruk op klote. Liam Howlett heeft een zeven jaar oud kliekje opgewarmd dat stinkt naar vergane glorie en inspiratieverlies. Hij is zelfs vergeten er peper en zout aan toe te voegen...

Zo, nu jullie
.

Verder wil ik daaraan toevoegen dat ik liever een kwijlende Keith Flint over mijn gezicht heen heb dan dat ik luister naar prutser Liam Gallagher die zijn zwager nog dieper het moeras van hopeloosheid induwt met vocalen die doen denken aan Rod Stewart in spandex. Verder vermoed ik dat Liam een fallisch thema in zijn beats heeft gelegd. Egotripperij heeft nog nooit zo zuur geklonken.
  woensdag 1 september 2004 @ 10:23:56 #159
81627 TheActraiseR
It's all just temporary
pi_21678904
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:19 schreef zodiakk het volgende:

[..]

[afbeelding].

Verder wil ik daaraan toevoegen dat ik liever een kwijlende Keith Flint over mijn gezicht heen heb dan dat ik luister naar prutser Liam Gallagher die zijn zwager nog dieper het moeras van hopeloosheid induwt met vocalen die doen denken aan Rod Stewart in spandex. Verder vermoed ik dat Liam een fallisch thema in zijn beats heeft gelegd. Egotripperij heeft nog nooit zo zuur geklonken.
"Dit was de eerste dag van de rest van m'n leven"
Wii code : 7612-9726-5535-7543 , stuur aub berichtje als je me toevoegd.
pi_21681996
quote:

[..]

[afbeelding].

Weer iemand die niet weet wat The Prodigy is. Prodigy is Liam Howlett! Alle albums zijn alleen door hem gemaakt dus egotripperij doet hij al sinds What Evil Lurks.

Prodigy frontman Keith Flint has been telling Radio 1 about his forthcoming plans and the dance punk's diary is looking pretty full.

We caught up with Keith at Creamfields, where he was on stage with his new outfit Clever Brains Fryin. He told us it's a busy time for him:

"We're doing a small Uni tour and then I'm in the studio with the Prod. I'll do some bits there for the live show and the tour that's coming up there."

"I'm just on the road 24/7, from one gig to another and that's all good. That's what I love, that's why I'm here, so it's not going to be difficult for me at all."

The Prodigy's latest album, 'Always Outnumbered Never Outgunned' - their first new offering for seven years - entered the chart at No.1 this weekend.
  woensdag 1 september 2004 @ 13:45:08 #161
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_21682771
Gisteren voor het eerst geluisterd, ik ben gematigd enthousiast.
Ik luister liever naar hun ouwe muk.
Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_21689349
Ik vind hem ook erg kick moet ik zeggen!!!! De Nrs spitfire , shootdown en You'll be under my wheels!!!! zijn echt superkick! vol de bass hier aan!!!
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_21691336
quote:

[..]

[afbeelding].

Tering, hoe naast kan je er zitten? En dan is het nog niet eens humoristisch ook wat je typt.
  woensdag 1 september 2004 @ 21:17:38 #164
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_21692992
Ik vind hem nog steeds leuk om af en toe op te zetten, maar dit zal wel m'n minst gedraaide Prodigy plaat zijn. Best een aardige plaat, maar ik verwacht meer van de volgende Chemical Brothers.
pi_21695238
Ik vind het een beetje zonde dat alle kritiek wordt weggewuifd onder het mom van subjectieve beleving.
pi_21697399
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:17 schreef Summoner het volgende:
Ik vind hem nog steeds leuk om af en toe op te zetten, maar dit zal wel m'n minst gedraaide Prodigy plaat zijn. Best een aardige plaat, maar ik verwacht meer van de volgende Chemical Brothers.
Nieuwe nummer van de Chemical genaamd Acid Children is een erg vette breakbeat plaat, hopelijk gaan ze weer wat meer die kant op.
  donderdag 2 september 2004 @ 00:41:17 #167
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_21697798
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:17 schreef mouzzer het volgende:
Nieuwe nummer van de Chemical genaamd Acid Children is een erg vette breakbeat plaat, hopelijk gaan ze weer wat meer die kant op.
Hopelijk, die nieuwe tracks die op de singles compilatie verschenen vond ik wel goed, maar wat mij betreft hoeft niet elk nummer zang of raps te hebben, ik hoop dat ze ooit nog eens een moderne big beat plaat maken geinspireerd door de eerste twee platen maar dan met een frisse draai eraan.
pi_21700889
quote:
Op woensdag 1 september 2004 22:45 schreef Seborik het volgende:
Ik vind het een beetje zonde dat alle kritiek wordt weggewuifd onder het mom van subjectieve beleving.
Vind ik ook. Maar mijn manier om dat duidelijk te maken wordt niet opgemerkt. Ondanks de knipoog en ondanks de inhoud van ELPablo's post nemen mensen het allemaal nèt even te serieus. Bovendien lezen mensen niet goed en missen ze misschien de context van een bepaalde post. Kritiek wegwuiven met opmerkingen als 'je snapt het niet' en 'Liam maakt alleen muziek voor zichzelf' is natuurlijk bedenkelijk (net zoals de vocalen van Liam Gallagher vergelijken met Rod Stewart). Alsof dat een garantie is voor toffe muziek. Vooral mouzzer verdient bonuspunten door er wéér een irrelevant interviewfragment erbij te halen. Het gaat toch om de muziek en niet wat Liam erover zegt (hij maakt immers muziek voor zichzelf heb ik mogen vernemen).

Kijk, het is duidelijk dat zo 'n plaat als deze sowieso nooit kan opboksen tegen de nalatenschap van de vorige drie albums. Die eerste drie albums hebben mede de tijdsgeest van de jaren negentig gevormd en nu de tijdsgeest anders is blijkt dat andere artiesten zijn opgestaan om de rol van antagonisten in te vullen. Liam gebruikt nog steeds dezelfde benadering om dezelfde ongrijpbaarheid van toen te bereiken. En dat is al een tekort opzich. Maar als we het verleden laten rusten dan is dit album nog steeds gebrekkig: veel te weinig tempowisselingen, telkens weer spuugvocalen, weinig ontwikkeling binnen de tracks zelf en het belangrijkste: een gemis aan een bepaalde innerlijke noodzaak, een bepaalde onmiddelijkheid, een gemis aan 'sturm und drang'. Het lijkt allemaal in het luchtledige te hangen. AONO is dus een album dat echt niet heel slecht is, productietechnisch zit het goed (maar toch veel te uitgekookt) maar de energie wordt gewoon door brute kracht opgewekt, niet zozeer door muzikale hoogstandjes.
pi_21701143
quote:
Op donderdag 2 september 2004 09:25 schreef zodiakk het volgende:
Kijk, het is duidelijk dat zo 'n plaat als deze sowieso nooit kan opboksen tegen de nalatenschap van de vorige drie albums. Die eerste drie albums hebben mede de tijdsgeest van de jaren negentig gevormd en nu de tijdsgeest anders is blijkt dat andere artiesten zijn opgestaan om de rol van antagonisten in te vullen. Liam gebruikt nog steeds dezelfde benadering om dezelfde ongrijpbaarheid van toen te bereiken. En dat is al een tekort opzich. Maar als we het verleden laten rusten dan is dit album nog steeds gebrekkig: veel te weinig tempowisselingen, telkens weer spuugvocalen, weinig ontwikkeling binnen de tracks zelf en het belangrijkste: een gemis aan een bepaalde innerlijke noodzaak, een bepaalde onmiddelijkheid, een gemis aan 'sturm und drang'. Het lijkt allemaal in het luchtledige te hangen. AONO is dus een album dat echt niet heel slecht is, productietechnisch zit het goed (maar toch veel te uitgekookt) maar de energie wordt gewoon door brute kracht opgewekt, niet zozeer door muzikale hoogstandjes.
Waarom post je dit dan niet meteen? Nu bevestig je mijn vermoeden dat je eerste rod stewart-post een beetje aan de provocerende kant was en je vroeg om reacties zoals die van mouzzer.

Ben het trouwens niet met je eens als je zegt dat dit album niet kan opboksen tegen de nalatenschap van de vorige drie albums. Opboksen tegen de 1e 2 albums ben ik met je eens, maar opboksen tegen fat of the land zal wat mij betreft voor aono niet moeilijk zijn.
Dat je zegt dat aono geen muziekale hoogstandjes heeft, een nummer als You'll Be Under My Wheels vind ik erg verfrissend overkomen, om 1 voorbeeld te noemen. Is natuurlijk persoonlijke smaak, maar daarom ben ik wel van mening dat dit album gebrekkig noemen te ver gaat.
pi_21704415
quote:
Vind ik ook. Maar mijn manier om dat duidelijk te maken wordt niet opgemerkt. Ondanks de knipoog en ondanks de inhoud van ELPablo's post nemen mensen het allemaal nèt even te serieus. Bovendien lezen mensen niet goed en missen ze misschien de context van een bepaalde post. Kritiek wegwuiven met opmerkingen als 'je snapt het niet' en 'Liam maakt alleen muziek voor zichzelf' is natuurlijk bedenkelijk (net zoals de vocalen van Liam Gallagher vergelijken met Rod Stewart). Alsof dat een garantie is voor toffe muziek. Vooral mouzzer verdient bonuspunten door er wéér een irrelevant interviewfragment erbij te halen. Het gaat toch om de muziek en niet wat Liam erover zegt (hij maakt immers muziek voor zichzelf heb ik mogen vernemen).
*lol* je snapt het echt niet he, Elpablo en jij schrijven dingen die niet kloppen. En dat is gewoon een feit (zoals het commentaar van Elpablo over 7 jaar oude kliek, slaat nergens op) en dan heb ik het niet over de muziek (altijd kwestie van smaak) maar jullie motivatie. Jij mist juist de context van mijn posts. Zoals Liam maakt alleen muziek voor zichzelf. Dat heeft hij gezegd ja in een bepaalde context, hij maakt muziek die hij zelf wil maken en waar hij achter staat (en indien niet dan zegt hij dat zie BGAT). Hij had makkelijk een FOTL2 kunnen uitgeven maar deed dat niet. Hij geeft alleen iets uit waar hij een gevoel bij heeft dit ben ik. Phoenix is een bootleg, waarom zou ik dat niet doen. The Way It Is met de thriller sample, hij heeft schijt aan wat mensen daarvan vinden hij wilde gewoon die sample gebruiken.

"This whole record is about re-establishing the sound of the Prodigy," Howlett said. "A lot of people know us from tracks like 'Firestarter' and 'Smack My Bitch Up,' which were really punklike. But our early stuff wasn't like that at all. I want to re-educate people about what I'm about."

Hij heeft toegegeven dat veel mensen het album niks zullen vinden vanwege de kant die hij op is gegaan, hij wilde deze kant op en niet in de herhaling van FOTL vallen waar opeens Keith en Maxim naar voren werden geschoven.

"I'm not worried if people remember us or not because, for me, this record is like starting over," he explained. "I've always wanted to be in a new band again. It's really exciting to stand there and perform for people who don't know who you are."

Jij noemt mijn post irrelevant. Laten we even kijken, je begint met een zin over dat je liever een kwijlende keith ziet. Wat is mijn antwoord, een interview waarin Keith aangeeft dat hij bezig is met dingen voor de Prodigy liveshow. Dus relevant as fuck!

Dan kom je met het commentaar dat het een eggotripperij is (staat haaks op je claim dat het over de muziek moet gaan). Met alleen al het noemen van eggotripperij geef je aan dat je niet weet wat Prodigy is. Prodigy = Liam. Altijd al geweest. Keith en Maxim zijn in dienst van Liam en hij gebruikt ze op tracks als hij dat wil. Ga maar eens tellen op hoeveel Prodigy tracks Keith en Maxim eigenlijk meedoen, dat zijn er echt heel weinig hoor. Liam maakt altijd alle muziek, kan je zo een quote geven waarin hij zelf zegt dat Keith en Maxim nooit een computer in zijn studio hebben aangeraakt. Egotripperij slaat dus nergens op, het is een modewoordje bij reviews van AONO door mensen die de band niet goed kennen.
quote:
en weer ga je in de fout. Liam gebruikt juist een hele andere benadering op AONO. Als hij Keith en Maxim wel had gebruikt met dezelfde lyrics als op FOTL had je gelijk gehad, nu niet. Lees maar wat interviews.

Met het laatste gedeelte ben ik het wel met je eens, het album mist wel wat in de muziek, inderdaad iets te eentonnig en mist soms net dat ene extra waardoor Prodigy tracks boven de rest uitsteken.

Eerste tourdata voor vasteland zijn bekend, ik verwacht Prodigy tussen half oktober en half november in Nederland.
pi_21705544
quote:
Op donderdag 2 september 2004 13:14 schreef mouzzer het volgende:

*lol* je snapt het echt niet he, Elpablo en jij schrijven dingen die niet kloppen. En dat is gewoon een feit (zoals het commentaar van Elpablo over 7 jaar oude kliek, slaat nergens op) en dan heb ik het niet over de muziek (altijd kwestie van smaak) maar jullie motivatie. Jij mist juist de context van mijn posts. Zoals Liam maakt alleen muziek voor zichzelf. Dat heeft hij gezegd ja in een bepaalde context, hij maakt muziek die hij zelf wil maken en waar hij achter staat (en indien niet dan zegt hij dat zie BGAT). Hij had makkelijk een FOTL2 kunnen uitgeven maar deed dat niet. Hij geeft alleen iets uit waar hij een gevoel bij heeft dit ben ik. Phoenix is een bootleg, waarom zou ik dat niet doen. The Way It Is met de thriller sample, hij heeft schijt aan wat mensen daarvan vinden hij wilde gewoon die sample gebruiken.
. Mouzzer, hier heb ik het toch helemaal niet over? Ik heb schijt aan wat Liam over zijn muziek zegt. een track als 'You'll Be Under My Wheels' schijnt al jaren ergens op de plank te liggen (tenminste, als ik de Oor mag geloven).
quote:
Jij noemt mijn post irrelevant. Laten we even kijken, je begint met een zin over dat je liever een kwijlende keith ziet. Wat is mijn antwoord, een interview waarin Keith aangeeft dat hij bezig is met dingen voor de Prodigy liveshow. Dus relevant as fuck!

Dan kom je met het commentaar dat het een eggotripperij is (staat haaks op je claim dat het over de muziek moet gaan). Met alleen al het noemen van eggotripperij geef je aan dat je niet weet wat Prodigy is. Prodigy = Liam. Altijd al geweest. Keith en Maxim zijn in dienst van Liam en hij gebruikt ze op tracks als hij dat wil. Ga maar eens tellen op hoeveel Prodigy tracks Keith en Maxim eigenlijk meedoen, dat zijn er echt heel weinig hoor. Liam maakt altijd alle muziek, kan je zo een quote geven waarin hij zelf zegt dat Keith en Maxim nooit een computer in zijn studio hebben aangeraakt. Egotripperij slaat dus nergens op, het is een modewoordje bij reviews van AONO door mensen die de band niet goed kennen.
Die post was puur bedoeld als provocatie. Er staat nota bene een posticon in de vorm van een knipoog. Ik heb er nog extra uitleg bij gegeven. En er dan nog helemaal op in gaan. Sommige mensen...

Trouwens, Liam is altijd al een egotrippende zak geweest. Maar met tracks als Out Of Space of Hyperspeed mag dat ook wel.
quote:
en weer ga je in de fout. Liam gebruikt juist een hele andere benadering op AONO. Als hij Keith en Maxim wel had gebruikt met dezelfde lyrics als op FOTL had je gelijk gehad, nu niet. Lees maar wat interviews.
Hij gebruikt nu toch ook weer schreeuwerige vocalen van o.a. Juliette Lewis en Liam Gallagher? Zelfde laken een pak hoor. Zelfde benadering, andere vocalisten. Waarom hamer je constant op die interviews? Het gaat er toch om wat ik vind? Liam houdt mijns inziens een LULverhaal dat van geen kanten terug te horen is op AONO. Ja, dit album is anders dan FOTL of Jilted of Experience, maar het mist gewoon 'drive', die onherroepelijke stuwing. Fist in the air (heb je dat ook gelezen?).

Liam mislukt daarin: tijden zijn verandered en Liam is ook veranderd, maar dan wel op een manier waar zijn muziek onder te lijden heeft gehad. Interviews vollullen over het waarom en hoe, ok. Maar het zegt niks over hoe de plaat klinkt. Dus hou nou alsjblieft op met het onderuithalen van mijn kritiek door te zeggen dat deze plaat 'anders' is dan FOTL. Alsof uit ook maar iets blijkt dat ik een FOTL2 zou willen zien. Nee dus. alsof 'anders' meteen ook 'beter' is. Nee dus.

Verder wil ik graag weten waarom jij AONO zo goed vind, zonder dat je komt aanzaniken met wat Liam over zijn album zegt. Nou, je zegt het zelf al, veel tracks 'hebben' het gewoon niet. Ik probeer tenminste te analyseren waarom ze 'het' niet hebben. En dan kan je me wel om de oren slaan met Liam-quotes, maar het veranderd niks aan wat ik ervaar als feit dat AONO een ondermaats album is.

[ Bericht 0% gewijzigd door zodiakk op 02-09-2004 14:42:34 ]
pi_21705636
Gek hoe artiesten als ze getrouwd zijn en kids krijgen mindere muziek gaan maken. Hoe meer gesettled artiesten zijn hoe suffer hun muziek wordt.
pi_21706167
Noem eens wat voorbeelden, Tranceptor?
pi_21706488
Zo zeg mouzzer, AONO is verre van leuk, maar jij kan er ook wat van!

Waarom je ons hier voortdurend om de oren slaat met irrelevante quotes en verkooppraatjes van Liam Howlett begrijp ik werkelijk niet. In Muziek topics als deze is het de bedoeling je eigen mening te verkondigen, lijkt me, en niet alleen die van een muzikant. Stel je voor dat onze eigen mening er niet meer toe zou doen, dan zouden we volstaan hier alleen nog interviews te copy-pasten en slaafs te berusten in de mening van de muzikant. Ik zie een topic als dit juist als een uitgelezen kans om voor eigen criticus te spelen.
quote:
Op donderdag 2 september 2004 13:14 schreef mouzzer het volgende:
[..]

Goed, hier is zodiakk al uitgebreid op ingegaan. AONO is natuurlijk geen letterlijke kopie van FOTL maar de geest van dat album waart er nog volop rond. Dezelfde schreeuwerigheid van toen is ook nu weer te horen, daarom omschreef ik het als een opgewarmd kliekje. AONO deed me gewoon denken aan kleffe, oude, bekende, opgewarmde kost.
"I'm a reasonable man, get off my case"
  donderdag 2 september 2004 @ 16:16:11 #175
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21708004
En ik vind het gewoon een KUT-album.
Of had ik dat al gezegd?
...dass wir fliegen.
pi_21709415
Prodigy Word tour 2004:

Sat 20 November - Amsterdam (N) - Heineken Music Hall

http://www.nekozine.co.uk/prodigy/live.html
pi_21710082
Op donderdag 2 september 2004 15:01 schreef ELPablo het volgende:
quote:
Zo zeg mouzzer, AONO is verre van leuk, maar jij kan er ook wat van!

Waarom je ons hier voortdurend om de oren slaat met irrelevante quotes en verkooppraatjes van Liam Howlett begrijp ik werkelijk niet. In Muziek topics als deze is het de bedoeling je eigen mening te verkondigen, lijkt me, en niet alleen die van een muzikant. Stel je voor dat onze eigen mening er niet meer toe zou doen, dan zouden we volstaan hier alleen nog interviews te copy-pasten en slaafs te berusten in de mening van de muzikant. Ik zie een topic als dit juist als een uitgelezen kans om voor eigen criticus te spelen.
Jij VINDT AONO verre van leuk, klein verschilletje En de quotes zijn relevant als ze een goed zou lezen. Iemand wil een kwijlende Keith zien, ik geef aan dat Keith bezig is voor de live show dus er gewoon nog bij zit dus relevant, net als alle andere dingen die ik neerzet zijn ze van toepassing op de post, lees ze nog maar eens na. Iedereen mag zijn mening hier verkondigen hte is tenslotte een forum. Maar dat jullie jullie mening ondersteunen met beweringen die gewoon niet kloppen daar mag dan weer niks van gezegd worden? Mensen die denken te weten waarom dit album gemaakt is, hoe Liam en de rest van de band denkt etc en dat klopt niet met de werkelijk mag er daar dan opeens niks van gezegd worden. Mag je niet de visie van een artiest posten, wat hij met zijn muziek bedoelt, waarom hij een andere richting heeft gekozen, hoe de band daadwerkelijk in elkaar zit En mag je dat ook niet ondersteunen met zijn eigen uitspraken?

Als iemand denk te weten wat jij met iets bedoelt, de reden achter iets wat je gedaan hebt denkt te weten en dat gaat verkondigen overal. Dan wil jij toch ook dat diegene weet wat er werkelijk achter zit, je werkelijke denk/handelwijze?

Oftewel je mag hier lekker kritiek geven maar ojee als er iemand tegenin gaat.

Tuurlijk is alles wat Liam of welke artiest zegt verkooppraatjes, alles voor het geld. he, het waarom van een plaat doet er niet toe blijkbaar. Ik heb mijn mening allang verkondigd en vind het ook niet het sterkste werk maar ik snap wel waarom het deze plaat is geworden.
quote:
Goed, hier is zodiakk al uitgebreid op ingegaan. AONO is natuurlijk geen letterlijke kopie van FOTL maar de geest van dat album waart er nog volop rond. Dezelfde schreeuwerigheid van toen is ook nu weer te horen, daarom omschreef ik het als een opgewarmd kliekje. AONO deed me gewoon denken aan kleffe, oude, bekende, opgewarmde kost.
Zodiakk noemde het egotripperij (typisch dat je dat wel weglaat hier) pas een post later ging hij er met een duidelijke onderbouwde mening op in, zoals jij nu doet. Ik hoor er juist een hele nieuwe kant van Prodigy in, tuurlijk heeft het elementen van FOTL het is tenslotte Prodigy, maar opgewarmde restjes vind ik het absoluut niet eerder een nieuw gerecht met oude en nieuwe ingredienten. Denk dat dit gerecht aan het begin staat van een nog veel meer lekkers, met zowel oude als nieuwe ingredienten. Maar er moet absoluut wat meer afwisseling in de mix.

En nu maar eens zien wat het 20 November tijdens de nieuwe liveshow gaat worden, eindelijk geen festival(hitjes)sets meer maar ouderwetse clubtour! (zonder originele Firestarter )
pi_21712586
quote:
Op donderdag 2 september 2004 17:16 schreef mouzzer het volgende:
Prodigy Word tour 2004:

Sat 20 November - Amsterdam (N) - Heineken Music Hall

http://www.nekozine.co.uk/prodigy/live.html
Hmm, wat kost dat? Hoe kom ik aan kaartjes?
pi_21713232
quote:
Op donderdag 2 september 2004 14:45 schreef Redux het volgende:
Noem eens wat voorbeelden, Tranceptor?
Tori Amos bijvoorbeeld om er 1 goede te noemen. Toen het kut met dr ging was ze veel beter, nu is het toch een beetje zoetsappig...
pi_21713508
Mwa, je voorbeeld valt me tegen. Kom op, noem er eens wat meer!
pi_21713606
quote:
Op donderdag 2 september 2004 19:58 schreef Vogelman het volgende:

[..]

Hmm, wat kost dat? Hoe kom ik aan kaartjes?
Er is voor de rest nog niks over bekend. Kaartjes kan je straks via www.ticketmaster.nl krijgen maar ze hebben het concert nog niet in de database, nieuws is nog te vers

Zat ik er net naast met me half okt/half november
  vrijdag 3 september 2004 @ 07:43:21 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_21721179
Ik moet zeggen dat ik AONO eigenlijk steeds leuker begin te vinden. Ik betrap me erop die cd steeds vaker in mn speler te stoppen en een voor een pakken de nummers me toch.
pi_21721443
Ik ook, thuis was het 3 keer ruk maar sinds hij in in de auto zit begint de cd groeien.
pi_21721851
quote:
Op donderdag 2 september 2004 20:44 schreef Redux het volgende:
Mwa, je voorbeeld valt me tegen. Kom op, noem er eens wat meer!
Live
Oasis
  vrijdag 3 september 2004 @ 11:51:39 #185
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21724219
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 09:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Live
Oasis
tricky

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 september 2004 @ 11:52:40 #186
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_21724238
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 08:34 schreef Puur het volgende:
Ik ook, thuis was het 3 keer ruk maar sinds hij in in de auto zit begint de cd groeien.
pas maar op datie je auto niet uitgroeid
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_21747626
Is eigenlijk best wel een kut-cd. Heb ik daar zeven jaar op zitten wachten?
pi_21747870
ik vind hem cool!
  zaterdag 4 september 2004 @ 16:14:01 #189
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_21748085
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 15:45 schreef PDOA het volgende:
Is eigenlijk best wel een kut-cd. Heb ik daar zeven jaar op zitten wachten?
Volgens mij wel
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 4 september 2004 @ 16:15:42 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_21748118
gaan we weer zeuren over the prodigy
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_21748287
Waarom vind je het een kut-cd?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_21748563
Elke keer dat de prodgy met een nieuwe cd uitkomt is hij tegendraads en vernieuwend. Een bepaalde groep vindt hem leuk, en een grotere groep moet er eerst erg aanwenen. Als ze het 3 keer gelukt is, om zo'n invalshoek te gebruiken, dan heb ik geen twijfel over de vierde. Ik twijfel daarintegen dan wel, aan de criticus, die het niks vindt. Misschien is die criticus wel mainstream geworden en bevind hij zich nu plotseling in die andere groep?
  zaterdag 4 september 2004 @ 16:41:53 #193
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21748595
Kvind em wel leuk.
pi_21749385
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 16:40 schreef mdusink het volgende:
Elke keer dat de prodgy met een nieuwe cd uitkomt is hij tegendraads en vernieuwend. Een bepaalde groep vindt hem leuk, en een grotere groep moet er eerst erg aanwenen. Als ze het 3 keer gelukt is, om zo'n invalshoek te gebruiken, dan heb ik geen twijfel over de vierde. Ik twijfel daarintegen dan wel, aan de criticus, die het niks vindt. Misschien is die criticus wel mainstream geworden en bevind hij zich nu plotseling in die andere groep?
Nee. Het is gewoon een matige cd. En Fat of the Land was niet bepaald vernieuwend (verder een top cd hoor!) te noemen.
  zaterdag 4 september 2004 @ 17:24:20 #195
103177 Phaze1
A pain in the ass
pi_21749423
Ik denk persoonlijk dat je helemaal met de Prodigy moet wennen aan de cd, in het begin dacht ik ook van ... hmmmm, omdat je gewend bent aan de oude stijl... Mijn tip: gewoon een paar keer luisteren, en hij wordt vanzelf beter, ik heb dat in ieder geval wel..Heerlijke cd.
You like me? Good!
You don't like me? Okay, your loss.. Drown yourself, see if I care.
pi_21749498
Ik heb het hele album nog niet gehoord, maar als de huidige single het beste is wat erop de cd staat dan betwijfel ik of ik die cd ooit ga kopen
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  zaterdag 4 september 2004 @ 17:36:17 #197
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21749634
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 4 september 2004 @ 17:39:40 #198
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21749713
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 16:40 schreef mdusink het volgende:
Misschien is die criticus wel mainstream geworden en bevind hij zich nu plotseling in die andere groep?
Nee hoor bij mij persoonlijk niet. Ik luister de meest abstracte vormen van electronika out there en The prodigy is mischien wel de meest 'commerciele' muziek die ik luister. Daarbij vind ik van mezelf dat ik extreem progressief/innovatief ben ingesteld als het op muziek aankomt.
De nieuwe prodigy vind ik gewoon kut, niet iedere vorm van vooruitgang hoeft automatisch positief te zijn, en ik ervaar de nieuwe prodigy als moeizaam, ongeinspireerd en nietszeggend in tegenstelling tot hun eerder werk.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_21749749
Het laatste Prodigy-album vond ik het minst innovatieve album van allemaal. Ik ben sowieso afgehaakt na The Prodigy Experience. Big beat trekt me nu eenmaal niet zo maar dat terzijde.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 4 september 2004 @ 17:45:12 #200
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21749845
Ik heb er idd echt zo'n 'been there done that' gevoel bij, electropunk ben ik zowiezo nooit gek van geweest en daar brengt dit album echt geen verandering in.
Cop killer
Kill them, cop killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')