abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21167655

http://prodigy.co.uk/

ik heb het album al een tijdje, ze hebben een promo laten slippen dus die heb ik een paar weken terug maar van internet geplukt want ik kon dus echt ff niet wachten.
cker wel dat ik m ga kopen ondanks dat ik m al helemaal uit me knar ken, en dat moetten jullie ook doen want dit album is echt gewoon meesterlijk.

Shoot Down en Spitfire zijn mijn favourite nummers van dit album.

de officiele release staat op 23 augustus.
jammer dat ze m niet op de 13e hebben gezet, dasa een vrijdag, zou wel erg stijlvol zijn geweest
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:52:32 #2
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_21168444
Heb hem ook gedownd, maar ik ga hem ook zeker kopen. Vind het een lekker album, met de echte prodigy sound
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
pi_21168942
Een van de betere werken die de afgelopen tijd is verschenen. Heb hem ook al gedownd, maar ik ga alstie in de winkel ligt toch even de `echte` halen. Ondanks dat mijn cd-collectie steeds magerder wordt in vergelijking met mijn mp3 verzameling mag deze cd er niet in ontbreken.

Mijn favo nummers zijn: Action Radar, Spitfire en Hotride. Lekkere gore muziek....
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:18:57 #4
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_21169265
Ik heb hem niet gedowned, ik laat me liever verrassen door de officiele release. Ik verheug me er wel op, tis alweer zo lang geleden dat de laatste Prodigy plaat verscheen...
pi_21169551
Het is nieuw qua geluid maar toch weer overduidelijk Prodigy, heerlijke plaat! Voor het laatste nieuws over AONO: The Prodigy (2)

Die promo is ruk qua geluidskwaliteit! Wacht maar totdat je de officiele release hoort!

13de heb ik hem wel al in huis als het goed is, de japanse import met extra track. In Nederland zal een special edition uitkomen en waarschijnlijk al de 19de verkrijgbaar zijn.

Eerste single Girls is de komende 2 weken exclusive op mtv!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:12:55 #6
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_21170627
Verrassend dat girls de 1e single is; ik had spitfire verwacht
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_21170995
Ik ben blij dat er toch veel mensen zijn die ervan kunnen genieten ik vind het toch echter zwaar tegenvallen zoals ik hier reeds schreef The Prodigy (2)
underground forever baby
pi_21171979
Ik ga 'm eerst effe luisteren alvorens ik 'm koop. Prodigy behoort allang niet meer tot mijn rijtje 'gelijk kopen die hap!' artiesten (Te danken aan die laatste teleurstelling FOTL en die tenenkrommende single Baby Got A Temper)
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 09:23:15 #9
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_21173817
De retailversie klinkt in ieder geval stukken beter dan de promo. En Medusa's path is een paar minuten langer. Al met al is het even wennen maar daarna klinkt het steeds beter.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_21178912
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef IsaacD het volgende:
Verrassend dat girls de 1e single is; ik had spitfire verwacht
me 2
maar Girls is ook vet
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_21179988
Prodigy? Vergane glorie....

(oordeel voornamelijk gebaseerd op het verschrikkelijke, mens-onterende, gehoor-tergende optreden op Lowlands een paar jaar geleden ('ja jongens, laten we een bandje aanzetten en een paar moncholen voor op het podium neerzetten die een beetje meebewegen. ze klappen toch wel voor ons')).
Paan!
pi_21183863
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:18 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

(oordeel voornamelijk gebaseerd op het verschrikkelijke, mens-onterende, gehoor-tergende optreden op Lowlands een paar jaar geleden ('ja jongens, laten we een bandje aanzetten en een paar moncholen voor op het podium neerzetten die een beetje meebewegen. ze klappen toch wel voor ons')).
Dat optreden was inderdaad verschrikkelijk slecht. Zo slecht dat ik pas na maanden weer eens wat prodigy opzette..
underground forever baby
pi_21194026
quote:

Het was niet hun beste optreden maar was zeker niet slecht, geluid schijnt wel ruk geweest te zijn op sommige plekken, vooraan was daar weinig van te merken maar heb het meer gehoord van mensen die achteraan en buiten stonden. Niet alles is live wat ze doen dat is onmogelijk, maar het was duidelijk te horen dat het wel deels live was. Maar de live show gaat toch veranderen:

"We used to always play our tracks live exactly as they were on the album. This time it will be a challenge to manipulate the tracks so they'll fit into our live thing... This doesn't mean the tracks will be changed completeley, 'Spitfire', for example, will feature Maxim on vocals and I will add a different beat to it, so it sounds fresh. The tracks will be developing and thats going to be very exciting! With 'Fat of The Land' we got bored quite soon, because we had heard the tracks already for a year in the recordings and then again played the same tracks live every evening for 2 years.

There are some tracks on the album [The Fat of the Land] that we still want to play, but if we ever play 'Firestarter' again then only as a remix. We will definitely not play the straight version anymore, as Keith doesn't want to be the Firestarter anymore anyways."
  woensdag 11 augustus 2004 @ 20:07:21 #14
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21215516
Sorry mensen maar ik vind het echt een kut-album...wat me vooral tegenviel is dat the Prodigy helemaal meegaat in de electrohype van de laatste tijd en zo in mijn optiek 13 in een dozijn nummers uitbrengt die snel weer vergeten zullen worden (girls). Ik was altijd gek van prodigy omdat ze hun eigen unieke, tijdloze en vooral innoverende sound hadden maar daar kun je tegenwoordig helaas niet meer van spreken.
Ik zeg niet dat het album slecht is maar voor een prodigyalbum vind ik hem niet goed genoeg...lang niet goed genoeg....
De tijd is gekomen mensen..zelfs the prodigy is tegenwoordig geheel geconsumeerd door de commercie.....de prodigy van tegenwoordig is slechts een vage en pijnlijke herinnering aan de energieke, vernieuwende groep die meer dan 12 jaar geleden platen uitbracht die voor een schok zorgden in de danswereld....

[ Bericht 6% gewijzigd door HAL9000S op 11-08-2004 20:13:57 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_21224300
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:07 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry mensen maar ik vind het echt een kut-album...wat me vooral tegenviel is dat the Prodigy helemaal meegaat in de electrohype van de laatste tijd en zo in mijn optiek 13 in een dozijn nummers uitbrengt die snel weer vergeten zullen worden (girls). Ik was altijd gek van prodigy omdat ze hun eigen unieke, tijdloze en vooral innoverende sound hadden maar daar kun je tegenwoordig helaas niet meer van spreken.
Ik zeg niet dat het album slecht is maar voor een prodigyalbum vind ik hem niet goed genoeg...lang niet goed genoeg....
De tijd is gekomen mensen..zelfs the prodigy is tegenwoordig geheel geconsumeerd door de commercie.....de prodigy van tegenwoordig is slechts een vage en pijnlijke herinnering aan de energieke, vernieuwende groep die meer dan 12 jaar geleden platen uitbracht die voor een schok zorgden in de danswereld....

[afbeelding]
Commercieel zou ik het niet direct noemen..gewoon slecht eerder.
underground forever baby
  donderdag 12 augustus 2004 @ 01:59:35 #16
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21224677
Gezien de electro-hype van de laatste tijd kun je bijvoorbeeld girls toch wel een commercieel gedrocht noemen. Overall gezien is commercieel idd mischien niet het juiste woord.
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:06:19 #17
95046 keitel
waarvan akte...
pi_21232074
quote:
Trouwens die cover is ook maar een kitscherige tegenvaller
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_21244476
Och Liam Howlett is al vrij snel aan zijn arrogantie ten onder gegaan, geen woorden maar daden blijft mijn devies. Na het eerste album ging het al vrij snel bergafwaarts. Dat de muziekpers erop klaarkwam zegt niets over de kwaliteit.

Alleen al die pretentieuze titels van die laatste albums, mijns inziens is het bijna zielig te noemen. Ik verwacht dat we hier niet al teveel meer van gaan horen.
pi_21247390
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:28 schreef drexciya het volgende:
Och Liam Howlett is al vrij snel aan zijn arrogantie ten onder gegaan, geen woorden maar daden blijft mijn devies. Na het eerste album ging het al vrij snel bergafwaarts. Dat de muziekpers erop klaarkwam zegt niets over de kwaliteit.

Alleen al die pretentieuze titels van die laatste albums, mijns inziens is het bijna zielig te noemen. Ik verwacht dat we hier niet al teveel meer van gaan horen.
Arrogantie, waar slaat dat op?? Hij is niet verplicht een album te maken, hij maakt muziek die hij graag wil maken, is dat niet jou smaak is dat jou probleem geen arrogantie. Liam heeft met Jilted en FOTL een compleet nieuwe muziekstijl geintroduceerd die tot op heden door niemand geevenaard is. Niks arrogantie, na ruim 6 jaar continu toeren mag hij ook wel ff paar jaartjes vrijaf nemen. Een 2de FOTL was makkelijk scoren geweest, beetje meeliften op het succes van dat album maar Liam heeft nu een plaat gemaakt die hij wilde maken en d'r komen de komende tijd alleen maar meer nieuwe Prodigy nummers aan. Prodigy is terug! En met Leeroy die DJ sets bij de komende Prodigy shows gaat verzorgen komt de oude Prodigy steeds meer terug.

Jitled Generation was een perfecte titel voor de muziek die erop staat en Fat Of The Land snap je blijkbaar ook niet. Always Outnumbered Never Outgunned is duidelijk, er is maar 1 Prodigy!

They were one of the most important acts of the '90s, but even Prodigy mainman Liam Howlett admitted their last single BGAT was terrible. Arrogantie laat me niet lachen.
pi_21248022
Dat iemand die drexciya luisterd de nieuwe prodigy niet digt verbaasd me niks

Arrogantie kan ik me ook niet echt in vinden..hij heeft gewoon een nieuwe weg ingeslagen en die bevalt mij gewoon totaal niet.
underground forever baby
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 00:21:35 #21
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_21248112
Prodigy heeft drie klassiekers op z'n naam staan (ja, wat mij betreft ook FOTL). BGAT was het eerste wat ik van Prodigy hoorde dat ik echt matig vond, maar Liam heeft dit toegegeven dus wat mij betreft zand erover. De negatieve berichten in dit topic kunnen me er niet van weerhouden hoge verwachtingen te hebben voor het nieuwe album.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 01:26:13 #22
95046 keitel
waarvan akte...
pi_21249692
drexciya: het eerste album was veel slechter dan eht tweede imo

ik heb het tweede altijd het beste gevonden, en dat zal waarschijnlijk zo blijven..
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_21270018
Voor iedereen die de nieuwe richting van Prodigy niet kan waarderen en liever de oude Prodigy wil horen, op de Japanse import van AONO en de single van Girls staat de track More Girls. Een remix van Girls en puur Prodigy 1996 style! Vocals van Maxim, damn wat een vette track!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:34:55 #24
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21271572
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:57 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Liam heeft met Jilted en FOTL een compleet nieuwe muziekstijl geintroduceerd die tot op heden door niemand geevenaard is.
Dat is naar mijn mening een toch net iets teveel eer voor de heren
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_21272614
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 22:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dat is naar mijn mening een toch net iets teveel eer voor de heren
En toch is het zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo