Tsja.. of te veel scary movie gekeken (de alombekende scene "met het schaamhaar")quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef piere het volgende:
hij zal zich de eerste keer wel vergist hebben tussen de hond en het meisje
jeetje mina, wat ben jij een ongelooflijke botterik zeg! Bah. Er zijn nu eenmaal dingen die bepaalde meisjes niet doen. Stel dat zij aan jou vraagt of ze op je mag pissen/poepen, wat zou jij daar dan van vinden? Ik vind het echt ongelooflijk dat je haar eruit gooit, omdat ze niet aan jouw lusten voldoet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Wil je me pijpen?
Komt de tweede schok: Ze zei NEE. Ze wilde me niet pijpen, want daar doet ze niet aan. Ze vindt dat niet goed. Haar achterliggende Christelijkheid denk ik. Ik zei hij is schoon, hij is stijf, wil je hem niet in je mond voelen? NEE. Ze wilde niet.
Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
dus jij hebt daar ook geen haarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Gisteren plaatste ik dit topic: Haar favoriete film
OK, zo gezegd, zo gedaan, ik zat er goed voor klaar gisteravond, zij kwam bij mij en na een paar lekkere drankjes (voor mij wat met alcohol, voor haar water, want ze drinkt niet) begonnen we te zoenen en kleedde ze me langzaam uit. Ik kleedde haar uit.
Op een gegeven moment had ik mijn broek en daaronder mijn boxer nog aan. Zij had alleen haar slipje nog aan, ik was supergeil, dus ik ontdeed haar van haar slipje. Wat zag ik tot mijn grote schrik; ze had enorm veel schaamhaar. Niet een beetje haar, maar BOSSEN, zegmaar. Niet normaal meer. Dikke, pikzwarte haren die een beetje hingen al zelfs, en tot bijna bij haar navel kwamen.Zegmaar het streepje dat sommige mannen hebben van hun schaamhaar naar hun navel maar dan drie keer zo erg.
Nou goed, ik denk, dat kan er in de toekomst nog af he, ik vond het wel smerig, maar ik denk ik ga haar dat een keer subtiel zeggen dan komt het wel goed. Zij streek met haar hand over mijn broek, mijn paal stond al hoog, zij deed mijn lange broek aan, enorme bobbel in mijn onderbroek, dus ik vraag: Wil je me pijpen?
Komt de tweede schok: Ze zei NEE. Ze wilde me niet pijpen, want daar doet ze niet aan. Ze vindt dat niet goed. Haar achterliggende Christelijkheid denk ik. Ik zei hij is schoon, hij is stijf, wil je hem niet in je mond voelen? NEE. Ze wilde niet.
Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
Zo dus zo'n aanpak werkt. Die houd ik erin.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
Oeeeeeeh even een update beste mensen, ze is gisteravond langsgekomen, ze had zich helemaal kaal geschoren. Stel je mijn opluchting en vreugde voor toen ik dat heerlijke kale kutje zag. Vervolgens heb ik haar enkele keren laten klaarkomen door haar met mijn tong te bedienen, waarna ze genoeg opgewarmd was om eens flink bovenop me te komen zitten. Toen ik bijna klaar was heb ik haar gevraagd of ze het met haar mond wilde afmaken, dat heeft ze gedaan en ik ben zowaar op haar borsten klaargekomen!
Ik verander die meid nog eens in een seksgodin! Ze kon best goed pijpen trouwens voor een beginnelinge, ik moest haar een beetje sturen af en toe maar dat moet sowieso wel! Ze heeft na afloop gezegd dat het pijpen haar heel erg meeviel, ze vond het niet geweldig maar ze vond het zeker niet vies en ze vond het heerlijk om me zo te zien genieten. Ook van het gebeft worden was ze erg onder de indruk. Dit wordt nog wat!!!
Kvind het anders volkomen terecht. Een vrouw die de poes nait scheert is de beurt nait weerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:57 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik denk toch dat je een beetje te snel bent gegaan voor haar TS.
Ik hoop dat je het nog ged kan maken, wat ik wel weet is dat wanneer ik zo doe bij mijn vriendin ik haa niet meer te zien krijg.
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:37 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Kvind het anders volkomen terecht. Een vrouw die de poes nait scheert is de beurt nait weerd.
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:37 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Kvind het anders volkomen terecht. Een vrouw die de poes nait scheert is de beurt nait weerd.
Ik ook niet (meer)quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
geloof niks van dit topic
quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer)![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:48 schreef El_Nino het volgende:
Man, niet zeuren!
niets is romantischer dan de volgende ochtend kunnen flossen met het haar van de vrouw waarvan je houdt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |