Mensen ik heb wat hulp nodig.
Ik spreek net mijn nieuwe vriendin op internet. We hebben nu sinds vorige week zaterdag wat (de 3e dus), maar we hebben alleen nog maar gezoend. Ik zei haar dus dat ik zoenen met haar heel fijn vind, maar dat ik vanavond alleen thuis ben en dat ik best wel zin heb in wat meer.
Begon zij dus meteen "Hoe goed kennen wij elkaar eigenlijk? We kennen elkaar nog helemaal niet goed". Dus ik "nou ja daar gaat vanavond dus juist om!!". Maar nee, ze dacht dat we eerst nog wat tijd met elkaar zouden moeten doorbrengen. Dus ik zeg haar vannuh "ik ken je heel goed. Vraag me maar wat over jou."....goed, ze vroeg me dus wat haar favoriete film is!
Helaas, we hebben het nog nooit over films gehad...ik ben helemaal niet zo'n filmliefhebber, ik weet niets van films. Ze heeft me beloofd dat ze vanavond bij me langskomt en dat we dan wel zien wat er gebeurt, als ik met vijf keer raden kan raden wat haar favoriete film is.
Jullie moeten me helpen, ik heb echt enorme zin in die meid!
![]()
Ik weet alleen niets van films. Ik zal haar zeggen wat voor een persoon ze is:
Ze is Nederlands, 19 jaar, heeft Gymnasium gedaan, houdt van muziek, vooral jazz en muziek die daarop lijkt, ze is geïnteresseerd in religie. Ik vermoed dat het wel een diepzinnige film zal zijn, want ze is een erg intelligente meid. Misschien is het wel een Christelijke film, want hoewel ze het niet zo nauw neemt met de Christelijke regels
![]()
is ze wel in die traditie opgevoed.
Kan iemand me suggesties aandragen?