Afgelopen zaterdag heb ik een film uit de videoland automaat gehaald (The human stain).
Toen ik vandaag het terug ging brengen wou de automaat de dvd niet accepteren want ik had niet genoeg geld op mijn videoland pasje
![]()
. WAT EEN KUT REGEL IS DAT NOU WEER!! Je moet dus genoeg geld op je pasje hebben om een film terug te retouren
Maar goed gelukkig kon ik nog een briefje van 5 pleuro uit mijn broek toveren :') En wat denk je...accepteert dat GRAFDING alleen briefjes van 10 en 20 euro!!!
Dus ik ga godverdomme naar de pin automaat in de buurt en wil dus een 10 pinnen. Maar ik heb vandaag al bij een andere bank gepind dus moest ik naar mijn eigen bank, de Rabobank!!!!
Dus ik naar de Rabobank fietsen, pinnen, terugfietsen, mijn pas "oplaaden" met 10 euro. GAAT DAT GRAF DING NOG MOEILIJK DOEN OM DE 10 EURO!! Dus ik ga naar binnen bij Videoland en vraag of ik kan wisellen van briefje. Die eikel moest natuurlijk horen waarom en na heel veel moeite heeft die mij een andere briefje gegeven. Godzijdank accepteerde het automaat dit briefje wel en kon ik dus eindelijk dat tyfus DVD erin gooien.
Je begrijpt dat ik dus een zeer onaangename (hoerenj!) ervaring rijker ben bij de videoland! Waar anders!!
[ Bericht 1% gewijzigd door A.J. op 08-08-2004 22:48:06 ]
The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.