je hebt een 'w' te weinig ingetikt snuggere...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef hollander76 het volgende:
Bij mij niet?!?
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:29 schreef realist_ik het volgende:
[..]
je hebt een 'w' te weinig ingetikt snuggere...
dat maakt geen ruk uit, want als ik de andere link gebruik (van een mod) dan doet-ie-ut ook niet! En ook andere links, via google doen het nietquote:Op donderdag 30 september 2004 14:29 schreef realist_ik het volgende:
[..]
je hebt een 'w' te weinig ingetikt snuggere...
quote:Welkom op Sgop!
Leuk dat je hier eens langs komt waaien. Neem een kijkje op ons forum en registreer jezelf. Mocht je reeds geregistreerd zijn, log dan rechts bovenin dit scherm in.
We wensen je veel plezier!!
ja... whatever.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:32 schreef hollander76 het volgende:
Kutzooi, KUTINTERNET/COMPUTER/SITE/PROVIDER/???
Wel handig dat de active topics links worden weergegeven, en de grijs/bruine kleur van Fok! is ook niet heilig.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:33 schreef realist_ik het volgende:
nog eens gekeken, maar wat een lelijk kleurgebruik op dat baggerforum...
en dat logo...
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:33 schreef HuHu het volgende:
Hij doet 't wel:
[..]
Als ie ut zou doen, zou ik hier vandaag niet zijn gekomen, laat staan een topic geopend.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:34 schreef realist_ik het volgende:
nou, vort... opbokken met je spam.
't Is oneerlijk verdeeld in de wereldquote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tis niet eerlijk, jullie zijn groot ik is klein....
![]()
nou, hij doet het wel...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als ie ut zou doen, zou ik hier vandaag niet zijn gekomen, laat staan een topic geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |