quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:27 schreef Robertje het volgende:
Ik bel soms mensen op om te zeggen dat hun telefoon over gaat
Als je bijvoorbeeld een Telfort-abonnement hebt... probeer eens te kijken of er iemand in jouw omgeving bij een callcenter er van werkt. Ik ken iemand die bij T-mobile heeft gewerkt bij de helpdesk en die kon alle nummers achter halen als je daarom vroeg. Helaas werkte ze daar niet meer toen ik een stalker kreegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:33 schreef Metro2005 het volgende:
ga binnenkort maar eens proberen het nummer te achterhalen en aangifte te doen (iemand nog tips, het betreft een mobiele telefoon)
Dat is echt een goeie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
fluitje of gastoeter naast de hoorn leggen, en als ze het weer flikken flinke herrie maken
Prima, ik heb toch niets beters te doen op het moment :')quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:39 schreef ZUBAZONIES het volgende:
Ik ken dat, zo is er steeds een gastje die naar mijn werk belt en loopt te zeuren.
Echter, nou issie eens een keertje vergeten zijn nummer af te schermen!
[edit]Quoten van telefoonnummers is ook niet slim.
Stalk die etterbak terug![]()
Hahaha ik wist dat dit geëdit zou worden door een modje daarom heb ik het telefoon nummer op me pc opgeslagenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:39 schreef ZUBAZONIES het volgende:
Ik ken dat, zo is er steeds een gastje die naar mijn werk belt en loopt te zeuren.
Echter, nou issie eens een keertje vergeten zijn nummer af te schermen!
[edit]Geen privé gegevens op FOK! plaatsen.
Stalk die etterbak terug![]()
lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:34 schreef bierglas het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat dit geëdit zou worden door een modje daarom heb ik het telefoon nummer op me pc opgeslagen![]()
Die gast gaat het nog zwaar krijgen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:34 schreef bierglas het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat dit geëdit zou worden door een modje daarom heb ik het telefoon nummer op me pc opgeslagen![]()
Die gast gaat het nog zwaar krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |