quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Salvad0R het volgende:
wat een Achterlijke Kutstudente.
Idd.. als je ziektes wilt oplopen is dit de mogelijkheid..quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Salvad0R het volgende:
Die studente heeft nog wel vrienden en familie waar ze op kan bouwen, krijgt elke maand netjes haar studiefinanciering, kans is er dat ze daar nog mee sjoemelt ook en kan met gemak een baantje krijgen..quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:44 schreef Dwaashaas het volgende:
Tja, en die studente moet telkens de eindjes aan elkaar knopen om studie\onderdak te bekostigen en die junk krijgt zijn drugs van de overheid ...![]()
En dat vergoeilijkt het ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:
die junk weet niet wat hij doet.. is helemaal weg..
De junk natuurlijk, maar zij heeft het ook niet slim aangepakt. Iedereen kan toch verzinnen dat zoiets gevaarlijk is?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:46 schreef Captain_Chaos het volgende:
Wie is er nu eigenlijk niet helemaal goed ?
Die kans heeft die junk ook ooit gehad .. net zoals iedereen..quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die studente heeft nog wel vrienden en familie waar ze op kan bouwen, krijgt elke maand netjes haar studiefinanciering, kans is er dat ze daar nog mee sjoemelt ook en kan met gemak een baantje krijgen..
was ff ter vergelijking dat de studente helemaal niet zo zielig is als iemand wou laten geloven...quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:48 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Die kans heeft die junk ook ooit gehad .. net zoals iedereen..
Gelijk weer doodschoppenquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:50 schreef drumdude het volgende:
ik zou die junk echt helemaal de tering in schoppen NIET NORMAAL
medelijden en hulde aan die studente!!
die zwerver heeft niet eens meer een bewustzijn.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:05 schreef neliz123 het volgende:
'k Snap alleen niet wrom de ts'er boos is... ^_^;
Moet die zwerver blij zijn dat die student zijn verrotte leven heeft gered... en dat hij nu waarschijnlijk weer geld bij elkaar moet zien te sprokkelen om weer een overdosis te kunnen betalen? Ik zou ook niet blij zijn hoor...
je hebt het over het meisje neem ik aan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
die zwerver heeft niet eens meer een bewustzijn.
de TS is boos omdat er mensen zijn die gewoon te naief zijn om fatsoenlijk te kunnen overleven.
eigenlijk over het naieve meisje en over de verneukte junk... die totaal afhankelijk is geworden van anderen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je hebt het over het meisje neem ik aan?
Hmmz, je brengt me op een uitgebreid scala aan ideënquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:45 schreef _Endymion_ het volgende:
Die junkie is best wel slim.
TS is verheugd dat er kennelijk mensen zijn met onvoorwaardelijke compassie en onthutst tegelijkertijd dat dat voor die mensen, die het milieu van de junk niet kennen, gepaard gaat met gevaar voor hun gezondheid.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
die zwerver heeft niet eens meer een bewustzijn.
de TS is boos omdat er mensen zijn die gewoon te naief zijn om fatsoenlijk te kunnen overleven.
Idd. Mensen hadden die junk dood moeten schoppen en die naieve kut studente ook. Ik hoop dat ze een aantal ziektes eraan over heeft gehouden. Dat zal een goede les zijn voor dat kind.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Salvad0R het volgende:
zins wanneer maken mod's doodverwenzingen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:45 schreef Vision het volgende:
volgende keer gewoon doodschoppen. is beter voor iedereen.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:45 schreef jagermaster het volgende:
[..]
zins wanneer maken mod's doodverwenzingen?
Sorry mensen maar wat de meeste mensen hier typen is behoorlijk fout! en als ze het in werkelijkheid doen is het gewoon doodslag. Die studente deed haar plicht door een medemens te helpen. Dat die junk zoverkeerd reageerde is niet goed maar hij was ook nog onder de invloed van drug. Gooi hem in de cel of zo iets. Maar ga hier niet lopen roepen van schop hem dood want dan vind ik jou even fout of misschien zelfs nog fouter!
mee eens....quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Salvad0R het volgende:
sorry maar ben absoluut niet een moraalridder, vind dit hopeloos geflame en totaal belachelijk! jullie schreeuwen hier eerst en denken niet na wat jullie zeggen! en mocht je wel na hebben gedacht dan vind ik het geen goede keuze die je hebt gemaakt!quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
moraalridder
hij was al doodquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:45 schreef jagermaster het volgende:
zins wanneer maken mod's doodverwenzingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |