kat-shoarmaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:19 schreef Xebrozius het volgende:
Ik bied ¤ 150,- voor die drie kittens.
Dit wordt hun nieuwe, 'zeer tijdelijke' onderkomen.
[afbeelding]
waarom wel; als ik van katten zou houden en er een zou willen, zou ik ook lager bieden, simpelweg omdat de verkoper ze _toch_ kwijt _moet_ (en eerder zullen verkopen dan verdrinken).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:55 schreef piere het volgende:
[..]
alsof een fokker geen 30 euro voor een kat overheeft![]()
Ik 'moet' ze niet vandaag of morgen 'kwijt', desnoods blijven ze een maand langer bij mij, als ze maar een goed baasje krijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom wel; als ik van katten zou houden en er een zou willen, zou ik ook lager bieden, simpelweg omdat de verkoper ze _toch_ kwijt _moet_ (en eerder zullen verkopen dan verdrinken).
tja, je bent nederlander / ondernemer of je bent het niet he.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:19 schreef Xebrozius het volgende:
Ik bied ¤ 150,- voor die drie kittens.
Dit wordt hun nieuwe, 'zeer tijdelijke' onderkomen.
[afbeelding]
wat een kut huilie ben jij,quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:55 schreef Andoire het volgende:
Ik heb drie kittens die ik op marktplaats heb aangeboden, heb ook een vaste prijs ( 30 euro) in de advertentie gezet.
En nou zijn er van die vage klootzakken die gewoon op die advertentie gaan BIEDEN, en dan steeds een tientje of zo.
En al stuur ik ze een mail dat ik bieden op dieren niet acceptabel vind ( je gaat niet 'bieden' op een levend wezen) , ze BLIJVEN het doen!
En het is steeds dezelfde..
Moest het ff kwijt![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:00 schreef Liquidist het volgende:
[..]
wat een kut huilie ben jij,
natuurlijk bieden er dan mensen, al is het maar om je te kutten als je dat er expliciet bijzet.
HET IS MARKTPLAATS! als je niet wil dat er geboden word zet het dan niet op Marktplaats![]()
is ook pas 10 keer gezegd in dit topic!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef Andoire het volgende:
[..]
WAAR DAN?
![]()
![]()
![]()
Gvd Lees dan voor je wat zegtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:06 schreef Liquidist het volgende:
[..]
is ook pas 10 keer gezegd in dit topic!
ASDVERTENTIE BIJ SUPERMARKT/DIERENWINKEL!
DÁÁR DAN!
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:08 schreef L.Denninger het volgende:
Kan je ze niet gewoon bij de staart pakken en keihard weg slingeren trouwens ?
Met een hamer op de kop slaan dan..?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:09 schreef Andoire het volgende:
[..]
Nee.![]()
Haha..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:10 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Met een hamer op de kop slaan dan..?
ik bedoel dan ook te zeggen dat die reden nergens op slaatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom wel; als ik van katten zou houden en er een zou willen, zou ik ook lager bieden, simpelweg omdat de verkoper ze _toch_ kwijt _moet_ (en eerder zullen verkopen dan verdrinken).
tja, je bent nederlander / ondernemer of je bent het niet he.
Jij daarentegen met je onmetelijke wijsheid weet natuurlijk dondersgoed dat het not-done is om te bieden op dingen die aangeboden worden op een veiling-site.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:18 schreef Pagan het volgende:
Groot gelijk dat je er geld voor vraagt, al is het alleen maar om een drempel op te werpen zodat ze bij een baasje terecht komen die ze echt wil hebben. 30 Euro vind ik heel redelijk, volgens mij nog niet eens kostendekkend.
Je kunt een advertentie in een dierenblad als Hart voor Dieren plaatsen, of een advertentie bij de dierenarts ophangen. trek je voor de rest niet teveel aan van die klojo's op Fok en Marktplaats die niet snappen waar het om gaat. Het verschil tussen hen en een fricadel is dat laatstgenoemde hersens bevat.
P.
You've got mailquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:55 schreef Andoire het volgende:
Marktplaats heeft toch ook een contacten rubriek... daar bieden ze toch ook niet ?
Nee, maar je gaat toch ook niet boos worden als iemand dan contact met je probeert te zoeken ..?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:55 schreef Andoire het volgende:
Marktplaats heeft toch ook een contacten rubriek... daar bieden ze toch ook niet ?
Weird Al Yanlovic - Cat in the Kettlequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:14 schreef Shagya het volgende:
Heeft het plaatselijke chinese restaurant geen interesse?
Ja joh, geef je adres maar.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
Kun je een van die kittens ook per post naar me sturen?
Graag wel platgestampt, uitgehold en uitgedroogd anders moet ik porto kosten gaan betalen.
Als je hem nou uithongert tot 80 gram?
Dan kan ie gewoon met 1 postzegel op de bus en hoef ik niets extra's bij te betalen.
kan je ze beter sturen naar die lui van http://www.bonsaikitten.comquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:25 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja joh, geef je adres maar.
Wel hier neerzetten he..
:')
Peizerweg 55bquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:25 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja joh, geef je adres maar.
Wel hier neerzetten he..
een mooi gedraaide drol?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Peizerweg 55b
9726 JD
Groningen
Wanneer komt ie aan?
Dacht dat inmiddels het hele Internet wel wist dat dit een hoax was...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
n.b. verdiep je eerst in de materie m.b.t. deze site voor je begint te kwaken
nee maar wat daar gevonden kan worden is ook geen euro waard.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:55 schreef Andoire het volgende:
jij wel, ik ook, maar enkele argeloze medefokkers en/of 'dierenvrienden' (desalniettemin) misschien nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dacht dat inmiddels het hele Internet wel wist dat dit een hoax was...
Daarom heb ik geen gordijnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:19 schreef dr.dunno het volgende:
ziet er wel leuk uit toch? ben licht-allergisch voor die irritante beesten dus in een fles kunnen ze weinig kwaad, ze doen toch de hele dag niets anders dan slapen, gordijnen slopen en volvreten.
Ooooh! Best wel grof...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee maar wat daar gevonden kan worden is ook geen euro waard.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee maar wat daar gevonden kan worden is ook geen euro waard.
typisch dat juist jij daarom moet lachen, zou bijna ook wat over mij zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat dacht je bijv. van 2dehands.nl ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:38 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik die adv dan zetten? Is de derde keer dat ik het hier vraag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |