abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21791491
Lijkt me nou echt helemaal niets, gezien mijn ervaringen met fok. Waar het nou aan ligt? alles laadt uebertraag, vaak page not found enzo, gewoon door de traagheid lijkt me.

Lekkere reclame zo! Mensen van trueserver! Wat een baggerzooi!
[KNE]-Mod
pi_21791605
ik ben het met je eens dat dit geen goede reclame is, maar ik vermoed dat trueserver hier weinig mee te maken heeft zolang er geen switches overlijden heeft trueserver er weinig mee te maken... en al zouden er switches dood gaan, blame: cisco, extreme networks, avaya...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_21791659
Stel dat het aan fok! ligt, dan is Trueserver nog steeds een stelletje prut0rs dat men de naam zo te grabbel gooit...
[KNE]-Mod
  Milf maandag 6 september 2004 @ 21:47:49 #4
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21791667
Lees eens de Faq van klaagbaak.

We doen er echt alles aan om fok te maken. We zijn er mee bezig.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf maandag 6 september 2004 @ 21:48:45 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21791691
O ja het heeft niks met trueserver te maken
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_21791723
Dicht.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')