Mja, als ik wist wie dat bij hem gedaan zou hebben, zal ik hem gewoonquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Bah, stel je voor dat zo'n modderfokker hem geschopt heeft, mijn bloed zou koken....
Ja, bedankt, dit verdiende ie dus echt niet ..quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
iig sterkte met de kat...
Als hij in iemands anders tuin zat te schijten, mag jij hem van mij kapotslaan hoor, ook als het een hond isquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:43 schreef D-Devil het volgende:
Als ie daadwerkelijk een trap heeft gekregen dan heeft het niks met binnenlaten te maken.
Dan zou ik net zo goed als de buurman zijn hond uitlaat die keuter voor zijn kanis kunnen trappen omdat ik niet vind dat hij buiten hoort..
Nope, mag niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Als hij in iemands anders tuin zat te schijten, mag jij hem van mij kapotslaan hoor, ook als het een hond is
lees nog eens.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:51 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Nope, mag niet.
Als dat mag, dan mag ik jou ook doodslaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Als hij in iemands anders tuin zat te schijten, mag jij hem van mij kapotslaan hoor, ook als het een hond is
klopt, ik schijt elke dag in je tuinquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Als dat mag, dan mag ik jou ook doodslaan
Alsof zo'n beest begrijpt waar ie wel en niet mag schijten. Daar is het baasje altijd nog verantwoordelijk voor, dus schop die maar in zijn gezicht dan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja nog liever. Maarja, moet je wel weten van wie die is!quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:53 schreef Miwe het volgende:
[..]
Alsof zo'n beest begrijpt waar ie wel en niet mag schijten. Daar is het baasje altijd nog verantwoordelijk voor, dus schop die maar in zijn gezicht dan.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:55 schreef D-Devil het volgende:
Er zijn ook mensen die ze gewoon doodmeppen omdat ze een vogel hebben en er bang voor zijn.
gaat over katten grapjasquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:58 schreef Markster het volgende:
[..]![]()
Ja ik uit me wat slechtquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:58 schreef Markster het volgende:
[..]![]()
Nee maar je schopt wel mijn kat kapot. In mijn zieke wereldje staat daar de doodstraf op.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:53 schreef Markster het volgende:
[..]
klopt, ik schijt elke dag in je tuin
duidelijk respect voor katten, he..quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:46 schreef Liquidist het volgende:
Kat in gft bak gooien en een nieuwe kopen :')
Als jouw sleazy vriendin haar lichaam iets te gewillig toont aan andere mannen, mag ze van mij met geweld verkracht worden in een donker steegje, hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Waar staat dat ik katten kapotmep dan ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee maar je schopt wel mijn kat kapot. In mijn zieke wereldje staat daar de doodstraf op.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Waar staat dat ik katten kapotmep dan ?
ok het staat er niet direct, maar als iemand anders het mag waarom jij dan ook nietquote:Als hij in iemands anders tuin zat te schijten, mag jij hem van mij kapotslaan hoor, ook als het een hond is
Het staat er niet hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef okkie-man het volgende:
[..]
[..]
Van mij mag jij ook wel mensen vermoorden hoor, of jezelf voor een trein gooien, zegt nog niet dat ik dat ook doe.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef okkie-man het volgende:
[..]
[..]
ok het staat er niet direct, maar als iemand anders het mag waarom jij dan ook niet
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:47 schreef Wyb het volgende:
[..]
KLOOTZAK
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Gore klootzak![]()
Wat kom je eigenlijk in dit topic doen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:16 schreef Liquidist het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik laat alle katten in onze tuin, maar me ouders vinden dat wat minderquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:15 schreef okkie-man het volgende:
Het is begrijpelijk dat je niet wilt dat er een kat in je tuin komt graven, maar gooi er dan een glas water overheen en geef hem geen schop. Als er een kind in je tuin loopt dan geef je die ook een waarschuwing en geen trap, tenminste dat mag ik hopen.
Restanten van jouw schijt zit dagelijks in m'n drinkwater. Andere insteek, koeien mogen zowat wel weer vrijwillig schijten want dat is goed voor de plantjes.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:53 schreef Markster het volgende:
[..]
klopt, ik schijt elke dag in je tuin
kut voor je heb zelf ook een hond.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:37 schreef ICTservice het volgende:
Gisteren kwam onze kat voor de deur staan , toen m'n ma de deur opendeed, zag ze dat de hele kaak bij het arme dier los is geraakt en zijn neus is gebroken..
Volgens de de dierenarts zou hij van iets hoogs af hebben gesprongen, plat op z'n gezicht, of een schop hebben gekregen.
Vandaag krijgen we te horen wat er precies mee gebeurd is [zijn foto's van de schedel genomen]
Nu maar even afwachten dan![]()
mooi gezegdquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:09 schreef Bombie het volgende:
[..]
Als jouw sleazy vriendin haar lichaam iets te gewillig toont aan andere mannen, mag ze van mij met geweld verkracht worden in een donker steegje, hoor.
Weer een kuthoer minder.![]()
Zou kunnen, maar het kan van alles zijn denk ik..quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:40 schreef Apok het volgende:
Maar goed verwennen de komende weken!
Kan 't niet door een auto komen? Dat ie nog net geraakt werd ofzo..
zal ik eens met jouw doen gore kuteikelquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:46 schreef Liquidist het volgende:
Kat in gft bak gooien en een nieuwe kopen
quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
de mijne is vandaag doodgereden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar woon je? We zullen je eens ff in elkaar trappen, en dan kan die neger uit dat andere topic je aars even groter maken.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:46 schreef Liquidist het volgende:
Kat in gft bak gooien en een nieuwe kopen
Daar heb je een programmatje voor. Als de kat dan over je toetsenbord loopt detecteert hij dat en blokkeert hij het toetsenbord. Straks formatteren je katten de PC nog.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:06 schreef Xante het volgende:
Ja, onze katten lopen ook altijd binnen. Nadeel is wel dat ze altijd voor mijn toetsenbord zitten, maar goed.
Was jij trouwens niet degene die katen zo verschrikkelijk haate?quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar heb je een programmatje voor. Als de kat dan over je toetsenbord loopt detecteert hij dat en blokkeert hij het toetsenbord. Straks formatteren je katten de PC nog.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:06 schreef ICTservice het volgende:
Update:
Vandaag mag hij alweer worden opgehaald
Zijn kaak is net niet genoeg gescheurd, dat ze het dicht moesten hechten, en de neus zou vanzelf weer goed moeten komen volgens de arts
Moet ongeveer 3 weken binnen blijven en dan zal het beter met hem gaan
Toch wel goed nieuws, hier had ik echt op gewacht
Je vergist je. Maar hou je kat gewoon binnen, dat is de oplossing.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:10 schreef ICTservice het volgende:
Was jij trouwens niet degene die katen zo verschrikkelijk haate?
Ik heb weleens zo'n topic van je gezien [ik kan me vergissen]
quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
de mijne is vandaag doodgereden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees het topic voor de grap ook eens even door. Geeft een wat genuanceerder beeld, kinderachtig om iemand steeds te blijven herinneren aan iets waarvan hij heeft toegegeven dat hij fout zat.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:15 schreef ICTservice het volgende:
Oud topicje van steijn, hoe hij op een mooie maar vooral veel respect, omgaat met katten in zijn tuin:
Katten.
Dus je snapt heel goed waarom sommige mensen katjes doodtrappen he...
Katten moeten binnen blijven. Ze richten schade aan aan de inheemse natuur. Verder laten kattenbezitters de kat vaak buiten lopen terwijl ze de verantwoordelijkheid van hun kat niet op zich nemen. Ze vergoeden niet de schade die hun kat veroorzaakt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:43 schreef Apok het volgende:
En dat katten binnen moeten blijven lost niks aan het probleem op dat mensen het leven van die beestjes niet respecteren.
Katten bestaan al eeuwen in Nederland, zowel wild als huisdier. Wanneer worden ze inheems voor jou!?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Katten moeten binnen blijven. Ze richten schade aan aan de inheemse natuur. Verder laten kattenbezitters de kat vaak buiten lopen terwijl ze de verantwoordelijkheid van hun kat niet op zich nemen. Ze vergoeden niet de schade die hun kat veroorzaakt.
En het leven van inheemse dieren respecteer ik zeker!
Katten zijn niet inheems, lynxen wel, maar die heeft nou nooit iemand in huis.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Katten bestaan al eeuwen in Nederland, zowel wild als huisdier. Wanneer worden ze inheems voor jou!?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ze richten schade aan aan de inheemse natuur.
dan ben je een aantal posts vergetenquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:48 schreef teknomist het volgende:
Onzin en flames gedeleted. Hoe het ff gezellig!.
whaha doe dan... pff alsof ik dit meen.. je kent me niet eensquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:06 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
zal ik eens met jouw doen gore kuteikel![]()
Nee, daarom is het zo makkelijk om ff dom te klieren bij een ander die je niet kent omdat je herseninhoud te beperkt is.quote:Op zondag 12 september 2004 03:23 schreef Liquidist het volgende:
[..]
whaha doe dan... pff alsof ik dit meen.. je kent me niet eens
Ja de lynx van de buurman in je tuin, daar ben je blij mee!quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:23 schreef Steijn het volgende:
Katten zijn niet inheems, lynxen wel, maar die heeft nou nooit iemand in huis.![]()
Ook sarcasme heeft z'n grenzen...quote:Op zondag 12 september 2004 03:23 schreef Liquidist het volgende:
[..]
whaha doe dan... pff alsof ik dit meen.. je kent me niet eens
Hoho, als een kat van een (te) grote hoogte valt/springt kan het beessie de klap niet opvangen met zijn voorpootjes, (waar ze als eerste op terechtkomen) met het gevolg dat ie met zijn bekkie tegen de grond aankwakt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:47 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
kut voor je heb zelf ook een hond.
Zal wel zo een vieze stink phyco geweest zijn die dieren mishandeld.
Ik bedoel een kat komt altijd wel op zijn pootjes terecht en springt heus niet op zijn gezicht. Gewoon zo een klote sadist geweest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |