nounounouquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind jou anders best een mongool.
elke ochtend doe ik datquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
anders ga je even voor de spiegel staan en geef jezelf 1000 kussen ofzo ..
![]()
Ik heb de neiging om volkomen vreemden af te zeiken. Waarschijnlijk een overblijfsel uit mijn TMF Chat Scheld Periode.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
nounounou
ik ben echt een 'toffe peer'!
wat heb ik jou trouwens ooit aangedaan?
in dat geval kun je misschien beter een baan gaan zoeken ...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
elke ochtend doe ik dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:11 schreef American_Nightmare het volgende:
je vind me dus, OF een mongool, OF niet!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:04 schreef American_Nightmare het volgende:
"Vind ik wel een beetje jammer". Ook zoiets. Je vindt iets jammer of niet jammer, of verschrikkelijk kut wat mij betreft maar niet een "beetje jammer".
ik klaag toch?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:16 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
in dat geval kun je misschien beter een baan gaan zoeken ...
[zeik-mode]
hoort dit baggertopic niet in ONZ
[/zeik-mode]
Goed opgeletquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
je vind me dus, OF een mongool, OF niet!
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Je mag trouwens niet klagen over Fokkers dus ook niet over jezelf.
En dit is nou typisch weer een antwoord van jaloezie!!! ...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:11 schreef American_Nightmare het volgende:
jamaar, ik ben zo geweldig dat ik t graag met iedereen deel!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:20 schreef Pearly het volgende:
Als je dat de volgende keer nou eens lekker voor jezelf houdt![]()
Kijk bijvoorbeeld in de spiegel en beeld je in dat ALLE fokkers naar je kijken en zeg dan nog eens dat je vreselijk veel van jezelf houdt!
Dat geeft nog meer bevrediging dan dat je hier gaat posten dat je je zelf zo geweldig vindt ....
Mannen vinden dat over het algemeen toch wel meer van zichzelf dan vrouwen!
ik jou ookquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik mag jou wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |