waarvoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:47 schreef Rolex het volgende:
Nou jongens en meisjes bedank me dan!!![]()
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:47 schreef Rolex het volgende:
Nou jongens en meisjes bedank me dan!!![]()
Voor het vrijdag gebeuren...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:48 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
waarvoor![]()
Ehhh...neequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:49 schreef Rolex het volgende:
[..]
Voor het vrijdag gebeuren...![]()
Ja Ha Ha Haquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:56 schreef Robertje het volgende:
Tuurlijk ben je geen homohater...anders haat je jezelf en dat is erg ingewikkeld.
Zijn jullie clubleden van H.C.O.K. of zo? (homo club ons kontje)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:56 schreef Robertje het volgende:
Tuurlijk ben je geen homohater...anders haat je jezelf en dat is erg ingewikkeld.
Dat deed ik ook toen ik pas kon spellen.. of terwjl D.D.I.O.T.I.P.K.S.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:01 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Zijn jullie clubleden van H.C.O.K. of zo? (homo club ons kontje)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:05 schreef Rolex het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik pas kon spellen.. of terwjl D.D.I.O.T.I.P.K.S.
Bravo mienjung!!![]()
Ik had al zo'n vermoeden dat je niet moeders slimste was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:11 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
![]()
Eeehh...beter moeder niet slimste dan moeders lelijkste....eikelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:16 schreef Rolex het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je niet moeders slimste was.
En dat jij zo lelijk bent als de nacht dat zelfs Schumacher je niet meer kan helpen....Asswipe!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:16 schreef Rolex het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je niet moeders slimste was.
Eehh...is er iemand die ook geen zin heeft om te werken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:21 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
En dat jij zo lelijk bent als de nacht dat zelfs Schumacher je niet meer kan helpen....Asswipe!!
Ikke!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:22 schreef Robertje het volgende:
[..]
Eehh...is er iemand die ook geen zin heeft om te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |