abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21914726
Gesuggereerd door mister lowlife die een hekel aan katten heeft:
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:04 schreef Aurelium het volgende:
Honden zijn gewoon stom

1. Ze stinken allemaal ontzettend
2. Als je ze aait kan je meteen je handen met water en zeep gaan wassen
3. Ze springen met hun vieze poten tegen je op en kwijlen je onder
4. Ze kunnen niet alleen blijven, maar gaan om aandacht vragen (zelfs als ze snachts alleen zijn, gaan ze je de volgende ochtend om 6 uur wakker maken)
5. Ze kwijlen je schoenen onder als je bij de bakker op je brood staat te wachten (hondeneigenaar: "Hij doet niets hoor!" Oh nee? Hij heeft toch net verdomme mn schoenen ondergekwijld?
6. Ze zijn te blij en te happy
7. Ze blaffen irritant hard
8. Ze vallen elkaar aan als je ze tegen komt op straat
9. Ze schijten alles onder, en ik kan elke ochtend weer bewonderen hoe alle honden op het locale grasveldje een drol naar buiten persen, zodat kinderen niet meer op het grasveldjs kunnen spelen of voetballen. (maar ow wee als ze dan op straat gaan voetballen bij de auto van de hondeneigenaar)
etc etc etc

Fuck honden
Ik sluit me hier geheel bij aan en snap niet waarom mensen deze stinkende luidruchtige jankbeesten in huis halen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_21915579
Ik schop honden die mij aanvallen altijd. Vind ik leuk en is nog eens effectief ook. Die beesten schrikken zich te pletter joh.
pi_21915609
Ik richt mijn honden af om mensen zoals jij naar de keel te vliegen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_21915615
Ik hou van zowel honden als katten, maar volgens mij is dat voor sommigen net zo vreemd als EN Stones EN Beatles-fan zijn in de jaren '60.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21915636
Ik heb alleen een hekel aan honden die vals zijn. Oh ja, en aan de meeste "kleine" hondensoorten, honden die nauwelijks groter zijn dan een cavia zijn geen honden. En dan die eigenaren:"Ja, hij is wel klein, maar hij is wel fel hoor! Hij staat z'n mannetje wel!" Yeah right!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21915659
Ik hou zowieso niet van huisdieren. Het enige nut van honden is waken, katten zijn goed om muizen te vangen als je daar last van hebt. Weg met als die vieze stinkbeesten in de stad of woonwijk.
pi_21915661
Inderdaad.... altijd dat gezeik van "nou... ehm... ben jij nou een honden- of een kattenmens??"

Ben beide... ben alleen niet zo'n mensenmens.
pi_21915664
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan honden die vals zijn. Oh ja, en aan de meeste "kleine" hondensoorten, honden die nauwelijks groter zijn dan een cavia zijn geen honden. En dan die eigenaren:"Ja, hij is wel klein, maar hij is wel fel hoor! Hij staat z'n mannetje wel!" Yeah right!
Waarom zijn kleine honden geen honden, een lilliputter is toch ook een mens?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21915713
En tegen je opspringen met hun gore stinkvacht

En het zinnetje: "dat doet ie anders nooit".... hondenmensen zijn echt het afval van deze aarde!
pi_21915739
quote:
Niet als ie *crunch* cq *piep* doet onder de hak van een pasgepoetste, blinkende legerkist.
pi_21915790
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:34 schreef Bombie het volgende:

[..]

Niet als ie *crunch* cq *piep* doet onder de hak van een pasgepoetste, blinkende legerkist.
pi_21915803
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:33 schreef kamagurka het volgende:
En tegen je opspringen met hun gore stinkvacht
Dat gebeurt jou zeker ook elke dag. .
pi_21915822
En die beesten zijn zo stom dat als je ze optilt en laat vallen ze hun poten kunnen breken
Iets wat ik natuurlijk meteen ga uitproberen!!!...."oww, sorry, ik wist niet dat honden niet konden landen op hun poten"
pi_21915830
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef kamagurka het volgende:
En die beesten zijn zo stom dat als je ze optilt en laat vallen ze hun poten kunnen breken
Iets wat ik natuurlijk meteen ga uitproberen!!!...."oww, sorry, ik wist niet dat honden niet konden landen op hun poten"
Pret zeg .. .
pi_21915851
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:39 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Pret zeg .. .
Zekers
pi_21916159
Zolang ze stil zijn, bek dicht houden en niet stom tegen mn benen beginnen te springen... (wat kleine hondjes vaak doen) zijn ze nog acceptabel.

zodra ze beginnen met blaffen, grommen, likken of andere irritante dingen doen: Meppen

als ik de baas zou zijn, zou de hondenbelasting vertienvoudigd worden, en zou alle schijt op straffe van het laten inslapen van de hond (+baas) opgeruimd moeten worden!
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_21916185
In principe heb ik een hekel aan alle beesten die 'vrij' rondlopen in huis. Katten, honden en weet ik veel wat sommige mensen nog meer in huis hebben rondlopen. Waar ik helemaal een schijthekel aan heb is dat als je bij mensen komt die weten dat je een hekel aan honden ofzo. Dat beest komt bij je staan en jij geeft 'm (uiteraard) geen aandacht. Dat ze dan gaan janken tegen dat beest 'ja Pim houdt niet van honden he... maar jij bent hartstikke lief he blablabla'.

Aan de ketting en in het hok met die ranzige beesten.
Nee.
pi_21916211
Mensen die niet van honden houden zegt genoeg over hun karakter!
  maandag 13 september 2004 @ 01:04:39 #19
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21916230
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:46 schreef kamagurka het volgende:
Gesuggereerd door mister lowlife die een hekel aan katten heeft:
[6. Ze zijn te blij en te happy]

Ik sluit me hier geheel bij aan en snap niet waarom mensen deze stinkende luidruchtige jankbeesten in huis halen
Ja, jij kutgoth!
kun je niet tegen heh?
Blij en happy?

dat is het gewoon heh?
[KNE]-Mod
pi_21916232
quote:
Hehe, dan heb je een hekel aan die van ons. Die staat zijn vrouwtje hoor

Ze heeft een keer een rottweiler de stuipen op het lijf gejaagd door in eens keihard te gaan blaffen Ik lachte me rot toen en degene die die rottweiler uit liet ook.
pi_21916245
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef PacinoAllstars het volgende:
Ach, dat jij het fijn vindt als zo'n stinkende haarmassa tegen je op springt of aan je hand likt moet jij natuurlijk zelf weten. Ik heb er gewoon een schijthekel aan, klaar.
Nee.
pi_21916256
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:04 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, jij kutgoth!
kun je niet tegen heh?
Blij en happy?

dat is het gewoon heh?
Ga weg enge blije clown
  maandag 13 september 2004 @ 01:08:28 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21916282
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:06 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ga weg enge blije clown
*gilt hoog ende gay*
[KNE]-Mod
pi_21916304
vertel PacinoAllstars? wat zegt dat over mij? dat ik gebeten ben door zo'n kreng toen ik klein was? (8/9 jaar ofzo..) en dat ik daarom als de fakking dood ben voor die mormels? enigste manier om een hond te accepteren is om er geregeld mee om te gaan... mijn vriendin heeft er bij haar thuis 3 rondlopen... 1 oude (redelijk formaat) en 2 kleine hondjes (zijn er later bijgekomen).

ik was in het begin echt doodsbang voor die hond... Nu ken ik dat beest wel zo'n beetje en vind m wel oke, lief koekjes gooien en je bent zn beste vriend en ook af en toe uitlaten. Wanneer ie begint met balffen vind ik dat echter nog steeds vervelend. maar wanneer mensen hun hond alles maar laten doen onder het motto: "hij doet echt niks hoor!" dan is het bij mij gauw afgelopen... hij doet niks en dat moet je vooral zo houden... optiefen met je oversized marmot.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_21916307
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef PacinoAllstars het volgende:
Ja, dat zijn meestal iets intelligenter en aangepaster mensen dan die domme aso's uit de achterbuurt met hun vieze schurftbeesten
Mensen met honden hebben meestal het IQ van een pinda en ietsjes teveel agressie. Type bajesklant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')