Ik sluit me hier geheel bij aan en snap niet waarom mensen deze stinkende luidruchtige jankbeesten in huis halenquote:Op zondag 12 september 2004 23:04 schreef Aurelium het volgende:
Honden zijn gewoon stom
1. Ze stinken allemaal ontzettend
2. Als je ze aait kan je meteen je handen met water en zeep gaan wassen
3. Ze springen met hun vieze poten tegen je op en kwijlen je onder
4. Ze kunnen niet alleen blijven, maar gaan om aandacht vragen (zelfs als ze snachts alleen zijn, gaan ze je de volgende ochtend om 6 uur wakker maken)
5. Ze kwijlen je schoenen onder als je bij de bakker op je brood staat te wachten (hondeneigenaar: "Hij doet niets hoor!" Oh nee? Hij heeft toch net verdomme mn schoenen ondergekwijld?
6. Ze zijn te blij en te happy
7. Ze blaffen irritant hard
8. Ze vallen elkaar aan als je ze tegen komt op straat
9. Ze schijten alles onder, en ik kan elke ochtend weer bewonderen hoe alle honden op het locale grasveldje een drol naar buiten persen, zodat kinderen niet meer op het grasveldjs kunnen spelen of voetballen. (maar ow wee als ze dan op straat gaan voetballen bij de auto van de hondeneigenaar)
etc etc etc
Fuck honden
Waarom zijn kleine honden geen honden, een lilliputter is toch ook een mens?quote:Op maandag 13 september 2004 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan honden die vals zijn. Oh ja, en aan de meeste "kleine" hondensoorten, honden die nauwelijks groter zijn dan een cavia zijn geen honden. En dan die eigenaren:"Ja, hij is wel klein, maar hij is wel fel hoor! Hij staat z'n mannetje wel!" Yeah right!
Niet als ie *crunch* cq *piep* doet onder de hak van een pasgepoetste, blinkende legerkist.quote:Op maandag 13 september 2004 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan honden die vals zijn. Oh ja, en aan de meeste "kleine" hondensoorten, honden die nauwelijks groter zijn dan een cavia zijn geen honden. En dan die eigenaren:"Ja, hij is wel klein, maar hij is wel fel hoor! Hij staat z'n mannetje wel!" Yeah right!
quote:Op maandag 13 september 2004 00:34 schreef Bombie het volgende:
[..]
Niet als ie *crunch* cq *piep* doet onder de hak van een pasgepoetste, blinkende legerkist.
Dat gebeurt jou zeker ook elke dag.quote:Op maandag 13 september 2004 00:33 schreef kamagurka het volgende:
En tegen je opspringen met hun gore stinkvacht
Pret zeg ..quote:Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef kamagurka het volgende:
En die beesten zijn zo stom dat als je ze optilt en laat vallen ze hun poten kunnen breken![]()
Iets wat ik natuurlijk meteen ga uitproberen!!!...."oww, sorry, ik wist niet dat honden niet konden landen op hun poten"![]()
![]()
Zekersquote:Op maandag 13 september 2004 00:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Pret zeg ...
Ja, jij kutgoth!quote:Op zondag 12 september 2004 23:46 schreef kamagurka het volgende:
Gesuggereerd door mister lowlife die een hekel aan katten heeft:
[6. Ze zijn te blij en te happy]
Ik sluit me hier geheel bij aan en snap niet waarom mensen deze stinkende luidruchtige jankbeesten in huis halen
Hehe, dan heb je een hekel aan die van ons. Die staat zijn vrouwtje hoorquote:Op maandag 13 september 2004 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, dat jij het fijn vindt als zo'n stinkende haarmassa tegen je op springt of aan je hand likt moet jij natuurlijk zelf weten. Ik heb er gewoon een schijthekel aan, klaar.quote:Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef PacinoAllstars het volgende:
Mensen die niet van honden houden zegt genoeg over hun karakter!
Ga weg enge blije clownquote:Op maandag 13 september 2004 01:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, jij kutgoth!
kun je niet tegen heh?
Blij en happy?
dat is het gewoon heh?
*gilt hoog ende gay*quote:Op maandag 13 september 2004 01:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga weg enge blije clown
Ja, dat zijn meestal iets intelligenter en aangepaster mensen dan die domme aso's uit de achterbuurt met hun vieze schurftbeestenquote:Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef PacinoAllstars het volgende:
Mensen die niet van honden houden zegt genoeg over hun karakter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |