abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21925060
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:58 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij een racist is?? Ben jij zelf ook niet een beetje racistisch bezig door mensen voor racist uit te maken omdat ze denken dat een marokkaan het gedaan heeft?
1. Oeuvre
2. Nee.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_21925087
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

1. Oeuvre
2. Nee.
Kijk eerst eens naar jezelf voordat je een ander van iets beschuldigd.
pi_21925093
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ohh het is zo'n werkeloze linkse profiteur. Nee die hebben een bijdrage aan onze maatschappij. Gewoon geen aandacht meer aan besteden en zijn posts negeren........
Gaat ie misschien een keer uit verveling werk zoeken.....
Het is een linkse parasiet inderdaad. Net zei hij nog dat hij op ging bokken (wellicht een afspraak bij het CWI voor een of andere schoonmaakklus), maar z'n geheugen laat hem in de steek. Kneus dat het is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21925096
quote:

[..]

Ohh het is zo'n werkeloze linkse profiteur. Nee die hebben een bijdrage aan onze maatschappij. Gewoon geen aandacht meer aan besteden en zijn posts negeren........
CMT zegt het, dus is het waar. Pas maar op, morgen kom ik je huis kraken.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  FOK!fossiel maandag 13 september 2004 @ 16:02:11 #105
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_21925103
Jezus, anders gaan jullie ergens anders jullie politiekevoorkeuren spuien. BOEIEND!!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_21925110
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dan denk ik dat er bij jou toch wat botjes gekraakt gaan worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21925127
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

1. Oeuvre
2. Nee.
Sinds wanneer is Marokkaan een ras?
pi_21925132
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Kijk eerst eens naar jezelf voordat je een ander van iets beschuldigd.
Niet voor jou, knulletje.
pi_21925150
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Marokkaan een ras?
Waar zeg ik dat?
pi_21925166
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan denk ik dat er bij jou toch wat botjes gekraakt gaan worden.
Verdorie toch.
pi_21925167
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Man ga werken.....
pi_21925178
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:04 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Man ga werken.....
Jij bent nu hard aan het werk zie ik?
  maandag 13 september 2004 @ 16:05:22 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21925200
Ongelovelijk dat dit topic binnen de kortste keren verwordt tot weer een welles/nietes Marokkanen topic.
Aventura: kut voor die vriend van je!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21925210
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:03 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Je geheugen.

Je loopt voortdurend te huilebalken over racisme.
pi_21925220
Aan iedereen die denkt dat 1 van de 2 slachtoffers weggerend is ... Lees ff de OP en het politiebericht. Als er iemand is weggerend dan is het de dader (of daders) omdat deze laf zijn en met een ketting (!!) iemand af willen tuigen die duidelijk al niet zo lekker meer loopt.

Als deze daders er vervolgens achterkomen dat de politie is gewaarschuwd hebben ze zelf angst en rennen als domme kippen hard weg... (De classificatie domme kippen hadden ze overigens al opgelopen bij het eerste verbale geweld!)

Sterkte voor de slachtoffers, ik hoop dat de daders snel gepakt worden!
pi_21925226
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er zijn ook wel laffe hetero's natuurlijk, maar ik denk dat homo's in zo'n geval eerder weg zouden rennen.

Persoonlijk vind ik het enorm laf. Als je een beetje verstand hebt dan help je je kameraden gewoon in zo'n situatie. Ook al kan je het niet winnen tegen een groep, je probeert het in elk geval of je zorgt dat je de schade beperkt kunt houden.

Laatst had een kameraad van mij ruzie met 3 kakkers. Dan ga ik echt niet staan toekijken of hard wegrennen. Gewoon meteen even oplossen die zaak.
Toen heb je zeker veel klappen gekregen
pi_21925239
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Jij bent nu hard aan het werk zie ik?
Ik ben student en daarnaast heb ik ook nog een baan voor 16 uur in de week.
Neem de mening van een vuilnisman nog serieuzer dan die van jou. Die werkt tenminste voor zijn boterham en internet. Want je zit nu op onze kosten te internetten mannetje
  maandag 13 september 2004 @ 16:07:16 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21925246
Eén van de daders had wit stekeltjeshaar staat er toch in het bericht... en hij heeft nu ook net tegen mij bevestigd dat het blanken waren. Niet dat het relevant is.
  maandag 13 september 2004 @ 16:08:28 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21925283
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:06 schreef Marsepein het volgende:
Aan idereen die denkt dat 1 van de 2 slachtoffers weggerend is ... Lees ff de OP en het politiebericht. Als er iemand is weggerend dan is het de dader (of daders) omdat deze laf zijn en met een ketting (!!) iemand af willen tuigen die duidelijk al niet zo lekker meer loopt.

Als deze daders er vervolgens achterkomen dat de politie is gewaarschuwd hebben ze zelf angst en rennen als domme kippen hard weg... (De classificatie domme kippen hadden ze overigens al opgelopen bij het eerste verbale geweld!)

Sterkte voor de slachtoffers, ik hoop dat de daders snel gepakt worden!
Dankje wel, jij bent één van de weinigen die het goed gelezen heeft...
pi_21925297
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:06 schreef ramos het volgende:

[..]

Toen heb je zeker veel klappen gekregen
Nee. Al vrij snel rende er een van de drie weg en die andere twee hebben we toen aangepakt. Uiteindelijk kwam er helaas een politiewagen op patrouille langsrijden.
  maandag 13 september 2004 @ 16:09:01 #121
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_21925299
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
Eén van de daders had wit stekeltjeshaar staat er toch in het bericht... en hij heeft nu ook net tegen mij bevestigd dat het blanken waren. Niet dat het relevant is.
Nee, het is ook niet relevant. Maar het bevestigt wel dat het niet zo slim is om direct te gaan roepen dat het om Marokkanen gaat.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  maandag 13 september 2004 @ 16:09:23 #122
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_21925304
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als twee mannen lichamelijk contact hebben tijdens het lopen dan lijkt het al snel alsof het 2 homo's zijn inderdaad. Vandaar die opmerking.

Ik denk dat het slachtoffer vooral verwijten kan maken aan zijn "vriend", die hem als mankepoot in de steek liet door snel weg te fietsen.
Dus als ik dit goed lees vind jij het eigenlijk heel normaal dat als mannen lichamelijk contact hebben ze voor homo versleten worden???
Catch You On The Flip Side
pi_21925307
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:07 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik ben student en daarnaast heb ik ook nog een baan voor 16 uur in de week.
Neem de mening van een vuilnisman nog serieuzer dan die van jou. Die werkt tenminste voor zijn boterham en internet. Want je zit nu op onze kosten te internetten mannetje
Ik werk 20 uur en studeer. Oprotten met je laster.
pi_21925326
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:09 schreef Aequitas het volgende:

[..]

Dus als ik dit goed lees vind jij het eigenlijk heel normaal dat als mannen lichamelijk contact hebben ze voor homo versleten worden???
Als ze hand in hand lopen moeten ze er niet raar van staan te kijken als ze worden uitgemaakt voor homo.
  maandag 13 september 2004 @ 16:11:10 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21925358
Sorry, maar zelfs al waren ze wel homo en liepen ze zelfs te tongzoenen, dan nog hoeven ze niet nagejouwd en in elkaar getimmerd te worden...
pi_21925361
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je geheugen.

Je loopt voortdurend te huilebalken over racisme.
Ontwijk het niet, waar heb ik het gezegd?
pi_21925385
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als ze hand in hand lopen moeten ze er niet raar van staan te kijken als ze worden uitgemaakt voor homo.
Waarom moeten ze dat accepteren? Moeten roodharige mensen ook de hele dag door uitgescholden worden?
pi_21925389
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:11 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ontwijk het niet, waar heb ik het gezegd?
Je maakt hier in dit topic mensen uit voor racist. Mij onder andere. Ga nu niet doen alsof je het opeens vergeten bent.
pi_21925401
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik werk 20 uur en studeer. Oprotten met je laster.
Zeg dat dan!!!!
  maandag 13 september 2004 @ 16:13:16 #130
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21925406
quote:

[..]

Wat een niveau dit topic. Waarschijnlijk het meest kansloos verneukte topic in tijden. Slotje please.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_21925419
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom moeten ze dat accepteren? Moeten roodharige mensen ook de hele dag door uitgescholden worden?
Dat is de consequentie van hun abnormale gedrag. Iemand die blond is wordt ook weleens uitgemaakt voor blondje net zoals een negroide man weleens neger wordt genoemd en een Nederlander weleens kaaskop. Lekker boeiend.
pi_21925451
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

iemand uitmaken voor "homo" is wat anders dan "vieze vuile flikker" roepen en vervolgens iemand aanvallen. Ook het homo roepen vind ik trouwens onzin: als jij met een meisje loopt is er toch ook niemand die je "he, hetero" naroept?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_21925452
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Zeg dat dan!!!!
Het is me nergens gevraagd, je neemt leugens regelrecht over, misschien iets om van te leren?
  maandag 13 september 2004 @ 16:14:51 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21925454
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is de consequentie van hun abnormale gedrag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21925456
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wat een niveau dit topic. Waarschijnlijk het meest kansloos verneukte topic in tijden. Slotje please.
Ik vroeg me ook al af of ik dit topic kon nomineren voor het meest kansloze topic
pi_21925495
quote:

[..]

Dat is de consequentie van hun abnormale gedrag. Iemand die blond is wordt ook weleens uitgemaakt voor blondje net zoals een negroide man weleens neger wordt genoemd en een Nederlander weleens kaaskop. Lekker boeiend.
Als het niet beledigend bedoeld is is er uiteraard geen probleem. Vind jij beledigingen ook okay?
pi_21925504
quote:

[..]

Persoonlijk reageer ik ook wat anders op "He blondie" dan op "he, gore blonde hoer". Gek he?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_21925515
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

iemand uitmaken voor "homo" is wat anders dan "vieze vuile flikker" roepen en vervolgens iemand aanvallen. Ook het homo roepen vind ik trouwens onzin: als jij met een meisje loopt is er toch ook niemand die je "he, hetero" naroept?
Nee, natuurlijk roept niemand dat. Een man die met een vrouw loopt vertoont namelijk normaal gedrag, een man die met een andere man loopt is abnormaal bezig. Vandaar dat hij dan ook niet moet zeuren als er mensen wat aan te merken hebben op zijn gedrag.

Daar lijkt me niets mis mee. Kenmerk van de maatschappij is dat mensen andere mensen aanspreken als ze abnormaal of asociaal gedrag vertonen. Helaas is dat wat aan het verwateren tegenwoordig... de sociale controle is ook helemaal weggevallen. Tegenwoordig trekt er niemand meer z'n bek op als er weer eens een of andere snuivende uitkeringstrekker aan het slot van je auto loopt te morrelen.
  maandag 13 september 2004 @ 16:17:25 #139
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21925523
Ja inderdaad dit gaat nergens meer over, ik kill hem zelf wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')