1. Oeuvrequote:Op maandag 13 september 2004 15:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij een racist is?? Ben jij zelf ook niet een beetje racistisch bezig door mensen voor racist uit te maken omdat ze denken dat een marokkaan het gedaan heeft?
Kijk eerst eens naar jezelf voordat je een ander van iets beschuldigd.quote:Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
1. Oeuvre
2. Nee.
Het is een linkse parasiet inderdaad. Net zei hij nog dat hij op ging bokken (wellicht een afspraak bij het CWI voor een of andere schoonmaakklus), maar z'n geheugen laat hem in de steek. Kneus dat het is.quote:Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ohh het is zo'n werkeloze linkse profiteur. Nee die hebben een bijdrage aan onze maatschappij. Gewoon geen aandacht meer aan besteden en zijn posts negeren........
Gaat ie misschien een keer uit verveling werk zoeken.....
CMT zegt het, dus is het waar. Pas maar op, morgen kom ik je huis kraken.quote:Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ohh het is zo'n werkeloze linkse profiteur. Nee die hebben een bijdrage aan onze maatschappij. Gewoon geen aandacht meer aan besteden en zijn posts negeren........
Dan denk ik dat er bij jou toch wat botjes gekraakt gaan worden.quote:Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
CMT zegt het, dus is het waar. Pas maar op, morgen kom ik je huis kraken.
Sinds wanneer is Marokkaan een ras?quote:Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
1. Oeuvre
2. Nee.
Niet voor jou, knulletje.quote:Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar jezelf voordat je een ander van iets beschuldigd.
Verdorie toch.quote:Op maandag 13 september 2004 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er bij jou toch wat botjes gekraakt gaan worden.
Man ga werken.....quote:Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
CMT zegt het, dus is het waar. Pas maar op, morgen kom ik je huis kraken.
Je geheugen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Toen heb je zeker veel klappen gekregenquote:Op maandag 13 september 2004 15:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zijn ook wel laffe hetero's natuurlijk, maar ik denk dat homo's in zo'n geval eerder weg zouden rennen.
Persoonlijk vind ik het enorm laf. Als je een beetje verstand hebt dan help je je kameraden gewoon in zo'n situatie. Ook al kan je het niet winnen tegen een groep, je probeert het in elk geval of je zorgt dat je de schade beperkt kunt houden.
Laatst had een kameraad van mij ruzie met 3 kakkers. Dan ga ik echt niet staan toekijken of hard wegrennen. Gewoon meteen even oplossen die zaak.
Ik ben student en daarnaast heb ik ook nog een baan voor 16 uur in de week.quote:Op maandag 13 september 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij bent nu hard aan het werk zie ik?
Dankje wel, jij bent één van de weinigen die het goed gelezen heeft...quote:Op maandag 13 september 2004 16:06 schreef Marsepein het volgende:
Aan idereen die denkt dat 1 van de 2 slachtoffers weggerend is ... Lees ff de OP en het politiebericht. Als er iemand is weggerend dan is het de dader (of daders) omdat deze laf zijn en met een ketting (!!) iemand af willen tuigen die duidelijk al niet zo lekker meer loopt.
Als deze daders er vervolgens achterkomen dat de politie is gewaarschuwd hebben ze zelf angst en rennen als domme kippen hard weg... (De classificatie domme kippen hadden ze overigens al opgelopen bij het eerste verbale geweld!)
Sterkte voor de slachtoffers, ik hoop dat de daders snel gepakt worden!
Nee. Al vrij snel rende er een van de drie weg en die andere twee hebben we toen aangepakt. Uiteindelijk kwam er helaas een politiewagen op patrouille langsrijden.quote:Op maandag 13 september 2004 16:06 schreef ramos het volgende:
[..]
Toen heb je zeker veel klappen gekregen
Nee, het is ook niet relevant. Maar het bevestigt wel dat het niet zo slim is om direct te gaan roepen dat het om Marokkanen gaat.quote:Op maandag 13 september 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
Eén van de daders had wit stekeltjeshaar staat er toch in het bericht... en hij heeft nu ook net tegen mij bevestigd dat het blanken waren. Niet dat het relevant is.
Dus als ik dit goed lees vind jij het eigenlijk heel normaal dat als mannen lichamelijk contact hebben ze voor homo versleten worden???quote:Op maandag 13 september 2004 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als twee mannen lichamelijk contact hebben tijdens het lopen dan lijkt het al snel alsof het 2 homo's zijn inderdaad. Vandaar die opmerking.
Ik denk dat het slachtoffer vooral verwijten kan maken aan zijn "vriend", die hem als mankepoot in de steek liet door snel weg te fietsen.
Ik werk 20 uur en studeer. Oprotten met je laster.quote:Op maandag 13 september 2004 16:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ben student en daarnaast heb ik ook nog een baan voor 16 uur in de week.
Neem de mening van een vuilnisman nog serieuzer dan die van jou. Die werkt tenminste voor zijn boterham en internet. Want je zit nu op onze kosten te internetten mannetje
Als ze hand in hand lopen moeten ze er niet raar van staan te kijken als ze worden uitgemaakt voor homo.quote:Op maandag 13 september 2004 16:09 schreef Aequitas het volgende:
[..]
Dus als ik dit goed lees vind jij het eigenlijk heel normaal dat als mannen lichamelijk contact hebben ze voor homo versleten worden???
Ontwijk het niet, waar heb ik het gezegd?quote:Op maandag 13 september 2004 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je geheugen.
Je loopt voortdurend te huilebalken over racisme.
Waarom moeten ze dat accepteren? Moeten roodharige mensen ook de hele dag door uitgescholden worden?quote:Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ze hand in hand lopen moeten ze er niet raar van staan te kijken als ze worden uitgemaakt voor homo.
Je maakt hier in dit topic mensen uit voor racist. Mij onder andere. Ga nu niet doen alsof je het opeens vergeten bent.quote:Op maandag 13 september 2004 16:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ontwijk het niet, waar heb ik het gezegd?
Zeg dat dan!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 16:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik werk 20 uur en studeer. Oprotten met je laster.
quote:Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van hun abnormale gedrag. Iemand die blond is wordt ook weleens uitgemaakt voor blondje net zoals een negroide man weleens neger wordt genoemd en een Nederlander weleens kaaskop. Lekker boeiend.quote:Op maandag 13 september 2004 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat accepteren? Moeten roodharige mensen ook de hele dag door uitgescholden worden?
iemand uitmaken voor "homo" is wat anders dan "vieze vuile flikker" roepen en vervolgens iemand aanvallen. Ook het homo roepen vind ik trouwens onzin: als jij met een meisje loopt is er toch ook niemand die je "he, hetero" naroept?quote:Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ze hand in hand lopen moeten ze er niet raar van staan te kijken als ze worden uitgemaakt voor homo.
Het is me nergens gevraagd, je neemt leugens regelrecht over, misschien iets om van te leren?quote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zeg dat dan!!!!![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is de consequentie van hun abnormale gedrag.
Ik vroeg me ook al af of ik dit topic kon nomineren voor het meest kansloze topicquote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat een niveau dit topic. Waarschijnlijk het meest kansloos verneukte topic in tijden. Slotje please.
Als het niet beledigend bedoeld is is er uiteraard geen probleem. Vind jij beledigingen ook okay?quote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van hun abnormale gedrag. Iemand die blond is wordt ook weleens uitgemaakt voor blondje net zoals een negroide man weleens neger wordt genoemd en een Nederlander weleens kaaskop. Lekker boeiend.
Persoonlijk reageer ik ook wat anders op "He blondie" dan op "he, gore blonde hoer". Gek he?quote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van hun abnormale gedrag. Iemand die blond is wordt ook weleens uitgemaakt voor blondje net zoals een negroide man weleens neger wordt genoemd en een Nederlander weleens kaaskop. Lekker boeiend.
Nee, natuurlijk roept niemand dat. Een man die met een vrouw loopt vertoont namelijk normaal gedrag, een man die met een andere man loopt is abnormaal bezig. Vandaar dat hij dan ook niet moet zeuren als er mensen wat aan te merken hebben op zijn gedrag.quote:Op maandag 13 september 2004 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
iemand uitmaken voor "homo" is wat anders dan "vieze vuile flikker" roepen en vervolgens iemand aanvallen. Ook het homo roepen vind ik trouwens onzin: als jij met een meisje loopt is er toch ook niemand die je "he, hetero" naroept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |