nee, je ziet alleen "MikeyM" staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:56 schreef Dagonet het volgende:
Kan je nog de tijd zien? Met wie was je toen in gesprek?
Das ook wel een naam waar pedo's op vallen volgens mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, je ziet alleen "MikeyM" staan
ik kreeg een link...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:58 schreef Strijkplank het volgende:
Misschien heeft die fokker de foto bewerkt..? En hoe kreeg je die foto dan??
Het is godverdomme een heel pedofielen netwerk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:01 schreef Monidique het volgende:
Waarom heeft iemand uit jouw MSN-lijst een foto van een ondergekwakt beeldscherm van een iemand die jullie beide kennen?
Hoe weet hij dan van die link? Weet je zeker dat het geen grap is ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik kreeg een link...
het is een gemirrorde fokpagina, die link...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:02 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan van die link? Weet je zeker dat het geen grap is ofzo?
nee, wel een zooi belgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is godverdomme een heel pedofielen netwerk!
Staat er ook een boswachter in je MSN lijst MM?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is een gemirrorde fokpagina, die link...
ja het openingsaccount is heet Rikmansquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Is het niet die fotorukker?
Now you've lost me....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is een gemirrorde fokpagina, die link...
Ik wist niet dat het een fokker wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja het openingsaccount is heet Rikmans
Dat vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:01 schreef Monidique het volgende:
Waarom heeft iemand uit jouw MSN-lijst een foto van een ondergekwakt beeldscherm van een iemand die jullie beide kennen?
U wilt een link naar een gemirrorde pagina plaatsen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doet eens plaatsen dan
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef Lucille het volgende:
Zit je niet naar je eigen webcam beeld te kijken?
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
U wilt een link naar een gemirrorde pagina plaatsen.
Mag dat?
zaadfoto's vinden mij idd enorm opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:11 schreef Patries86 het volgende:
geef gewoon toe da je het wel leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |