quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:09 schreef Monidique het volgende:
Loop ze dan ook niet de hele godganse dag op te geilen,!
Daar kun je je nog eens in vergissen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef UltraBrain het volgende:
Of laat je rug zien, komen ze ook nooit meer terug.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef UltraBrain het volgende:
Ik vind het niet moeilijk om nee te zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:17 schreef bluebit het volgende:
ik begrijp het niet helemaal??? Vind je het moeilijk om nee te zeggen?
brrr iddquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef UltraBrain het volgende:
Of je trekt de verkeerde aan... Of je hebt mij nog niet ontmoetquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind het niet moeilijk om nee te zeggen.
Nee wordt verkeerd opgevat.
Als iemand tegen me zegt: "ik wil je beter leren kennen" en ik zeg "ik jou niet", dan denken ze nog steeds dat ik geinteresseerd ben.
Lees eerst een de hele tread en kijk in mn fotoboekquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:22 schreef Dirkh het volgende:
Feit:
Vrouwen zijn bijzonder slecht in het geven van een hint.
Mocht een vrouw er een beetje zielig bij zitten, en je vraagt: Is er wat?
Dan is het antwoord: Nee
Goed, je laat het erbij, om vervolgens op je donder te krijgen omdat je haar geen aandacht geeft.
Dus laat die hints van vrouwen maar achterwegen. Als jij niet duidelijk bent, dan is het je eigen schuld.
En daarbij is een Nee van een vrouw dikwijls een Ja.
Die vent wilt het ook niet snappen en nu krijg ik ook nog te horen dat ik niet duidelijk genoeg ben van een MOD?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind het niet moeilijk om nee te zeggen.
Nee wordt verkeerd opgevat.
Als iemand tegen me zegt: "ik wil je beter leren kennen" en ik zeg "ik jou niet", dan denken ze nog steeds dat ik geinteresseerd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |