AAHH.. ja doet pijn hé een blauwtje lopen..quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef SynchroSteve het volgende:
Steek je daar zoveel tijd, geld (beltegoed), energie en moeite in!![]()
Nadat ik vorig weekend met een hele mooie meid geweest ben hebben we de hele week druk gesmst en gemsnt. Ik had er alle vertrouwen in dat ze me zag zitten. Toen ik vandaag effe om wat duidelijkheid vroeg op msn zegt ze opeens dat ze niks wil! Kutwijf. Heeft me klauwen aan beltegoed gekost. Gewoon een hele week vernueckt aan zo'n slet.
Sterker nog:quote:Op zondag 12 september 2004 18:23 schreef Kralingen het volgende:
Nee.. dit zat vast heel diep als ze je dat via msn verteld.
Eerste wat ze zei nadat we het daarover gehad hadden was:quote:ja nix, maar vind he gewoon leuk om jou te smse en schat... daar zit je wel erg mee denk had ik dat beter niet knne zegge
En dat ik mijn kansen iets beter in had moeten schatten is wel waar. Maar het leek allemaal zo mooi.. zucht.quote:pff.. heb je nou ook nog wat leuks te vertellen
quote:Op zondag 12 september 2004 18:27 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Sterker nog:
Zo reageerde ze op mijn vraag wat ze nou precies wilde:
[..]
Eerste wat ze zei nadat we het daarover gehad hadden was:
[..]
En dat ik mijn kansen iets beter in had moeten schatten is wel waar. Maar het leek allemaal zo mooi.. zucht.
Mijn reactie daarop was:quote:Op zondag 12 september 2004 18:28 schreef Lucille het volgende:
En had je nog wat leuks te vertellen? :')
Zij (Mandy heet ze):quote:vond je dit niet leuk dan![]()
Misschien is dit achteraf toch wel het beste.quote:nee, hou niet van serieuze gesrekken moet ik veel te veel nadenken enzo
Goed plan, ik pak er een pilsje bij en ga mijn F5 skillz oefenenquote:Op zondag 12 september 2004 18:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Whehehe, leuk die pubers op zondagmiddag.
Doel je daarmee op mij of op Mandy?quote:Op zondag 12 september 2004 18:35 schreef -chImp- het volgende:
Weer iemand met een IQ onder de 80 gespot
Prutser.quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef SynchroSteve het volgende:
Steek je daar zoveel tijd, geld (beltegoed), energie en moeite in!![]()
Nadat ik vorig weekend met een hele mooie meid geweest ben hebben we de hele week druk gesmst en gemsnt. Ik had er alle vertrouwen in dat ze me zag zitten. Toen ik vandaag effe om wat duidelijkheid vroeg op msn zegt ze opeens dat ze niks wil! Kutwijf. Heeft me klauwen aan beltegoed gekost. Gewoon een hele week vernueckt aan zo'n slet.
JE stelt jezelf de vraag, wat zegt dat over de vraag?quote:Op zondag 12 september 2004 18:37 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Doel je daarmee op mij of op Mandy?
Ik ben momenteel 2e jaars HBO op 18 jarige leeftijd. IQ zal vast niet heel veel beneden gemiddelde liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |