En ja, het enthousiasme gaat er kennelijk wel weer vanaf.quote:Op maandag 6 september 2004 14:26 schreef Sassiej het volgende:
KUTSCHOOL!!![]()
Ik ken het, zelfs met slot er op is hij niet veiligquote:Op maandag 6 september 2004 20:53 schreef -Sum- het volgende:
mn fiets stond nog op het station toen ik aankwam (altijd weer spannend)
Als je dat al teltquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:54 schreef Tuana het volgende:
Vandaag officieel een maand met mijn vriendVanochtend met hem gesproken aan de tel
En hij komt over 2 weekjes weer naar Nederland![]()
* Tranceptor is vrolijk
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je dat al telt![]()
vraag ik me af of dat wel zo vrolijkmakend is
Omdat je daar als het goed is helemaal niet mee bezig bent, zeker niet als het nog priller is dan een paar maanden. Als je nu al dagen aan het tellen bentquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
EN BEDANKT... Waarom is dat volgens jou niet vrolijkmakend?!
![]()
Libris!!!!!
Maakt me ook vrolijk dat ik je weer eens spreek!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
EN BEDANKT... Waarom is dat volgens jou niet vrolijkmakend?!
![]()
Libris!!!!!
Drink d'r nog 1quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Straks bij infra-rood internet is dat sowieso meegenomen.
vertel vertel...quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:46 schreef DearPrudence het volgende:
Weekend.
En heb plannen voor het weekend.
jahaaaa....quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
vertel vertel...
Van het liedje van de indische waterleliesquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jahaaaa....(gewoon uit enzo.)
oke leukquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jahaaaa....(gewoon uit enzo.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |