Haar voor zover kennende... (en ze kan het hebben)quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:22 schreef Lemmiwinks het volgende:
En nou maar hopen dat ze zo'n seksi strakke lerenbroek aantrekt..
Zij weet zeker dat dit een date is. we werken een halve kilometer van elkaar vandaan op verschillende afdelingen.... Groot bedrijf... Veel zien we elkaar dus niet...helaas.... maar mailcontact is er wel en als het beide uitkomt, roken we altijd samen een sigaretje.... Ook maar sinds kort hoor .... Zin in die date!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:27 schreef Tarot het volgende:
Weet zij dat het een date is? Of is het wat haar betreft motorrijden met een collega....
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
haha beter, motorrijlessen![]()
Heb wel eens gekart met een date. Date was waardeloos, maar karten was super![]()
Niet romantisch? Dat valt nou ook nog wel mee...quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:38 schreef stukovich het volgende:
OMG, ik vind dit nou niet echt romantisch. Sterker nog het komt niet eens in de buurt.
Maar als je vriendin en jij jullie erbij prettig voelen, wie ben ik dan om het niet goed te keueren.
Laat ik het zo stellen, dat ik het in ieder geval echt 'not done' vind.
nouja we zouden eerst een biosje pakken, maar onderweg kwamen we langs een kartbaan dus zijn we daar maar binnen gestaptquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
en daar ging je toch voor dus tja
tvp.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:16 schreef nozem het volgende:
Nu maar hopen dat het wat wordt dan.
Precies.... Wie kan het beter verwoordden dan een vrouwquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:10 schreef merdeka het volgende:
[..]
Niet romantisch? Dat valt nou ook nog wel mee...
En bij een eerste date heb ik eigenlijk liever geen verstikkende romantiek, dus ik vind zo'n date juist origineel, leuk, gezellig en lief![]()
En het is z'n vriendin nog niet, maar allicht gaat ie wel proberen dat zover te krijgen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |