abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22622657
Van die opgedirkte zelfverzekerde knuppelkutjes die van mening zijn dat ze de helderste ster aan de hemel zijn.
Die door al hun drukke beslommeringen nog steeds tijd hebben om een femme fatale te zijn.
En met Femme fatale bedoel ik dan een nerveus mokkel die de ene na de andere bevestiging nodig heeft zoals een crackhoer altijd uitkijkt naar de methadonbus.
Vrouwen die denken dat een complimentje van het andere geslacht gelijk staat aan een volledige date, met een 80% kans op trouwen en kinderen krijgen.
Je hoort ze overal, op straat, in de winkels en in de bus.
Praten over mannen en hoe ongevoelig ze wel niet zijn maar ondertussen wel de ene moodswing compenseren met een of andere vage huilbui "omdat niemand naar me omkijkt en ik gewoon snak naar een beetje aandacht, is dat zoveel moeite? "

Het type vrouw dat altijd klaagt over mannen die niet weten wat nee betekent, maar ondertussen maar al te graag koketteert met het kleine beetje aandacht dat ze dan eindelijk van een enkele kopkaaskneus krijgen....
Waarom?
Als je dan zo graag aandacht wilt, neem dan een tattoo van 50 bij 50 en ga halfnaakt op een forum de hoer uithangen, maar val mij niet lastig met je meelijwekkende belevenisjes.
pi_22622684
Dat soort wijven doen mij altijd denken aan een verminkt hondje met 3 pootjes en vol gezwellen;
te zielig om dood te schoppen, maar te lelijk om mee naar huis te nemen .
  donderdag 14 oktober 2004 @ 16:44:10 #3
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22622710
Ow ja?

En Hanneke Groenteman dan?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22622756
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 16:44 schreef Spideyman het volgende:
Ow ja?

En Hanneke Groenteman dan?
Die heeft onwijze bloemkolen
pi_22622799
ik dacht al, wáár blijft dat tweede deel

maar xebro, je hebt gelijk
  donderdag 14 oktober 2004 @ 16:51:35 #6
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22622800
sow. zijn die bloemkolen zo groot dan. foto
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  donderdag 14 oktober 2004 @ 16:53:18 #7
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_22622813
ja ik snap nog steeds niet wie der zo gek is om zon fucking grote tattoo op der rug te laten zetten...
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_22622841
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 16:53 schreef SwOoSh het volgende:
ja ik snap nog steeds niet wie der zo gek is om zon fucking grote tattoo op der rug te laten zetten...
geld teveel misschien
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_22622854
Ik haat echt dit soort vrouwen .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22622855
7/251 posts views. Klaarkomen is kennelijk een woord dat aantrekt
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_22622880
Wat een KUT topic .
pi_22622891
Dan hebben we het volgens mij nog niet gehad over vrouwen die uithuilen bij jou en neuken bij een ander...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_22622893
quote:
  donderdag 14 oktober 2004 @ 16:59:21 #14
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22622904
Dit was dus het eerste deel neem ik aan?
Mannen die het niet willen snappen

En nog steeds even puberaal in je comments
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_22622934
Wat is een kopkaaskneus?
pi_22622959
quote:
Oh fuck, is Mukie die lopende fantasie van een dronken schilder die zijn penseel verwisselde met een naald? .
Tja, dan is het op zich vrij logisch dat mensen naar haar kijken, dat soort mensen kwam je vroeger alleen in het circus tegen...
pi_22622983
Geef mij een vriendin die klaarkomt van een knipoog. Lijkt me heerlijk.
En als meiden aandacht willen? Okay, maar dan moeten ze wel hun best doen, een meid met een tuinbroek krijgt minder snel aandacht als eentje met een kort rokje.
En als ze er niet van gediend zijn, dan hoor ik dat achteraf wel.
pi_22622997
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 16:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat een KUT topic .
Je herkent er teveel van je vriendin in en dat maakt het pijnlijk om het te lezen?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:04:27 #19
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22623034
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
Van die opgedirkte zelfverzekerde knuppelkutjes die van mening zijn dat ze de helderste ster aan de hemel zijn.
Die door al hun drukke beslommeringen nog steeds tijd hebben om een femme fatale te zijn.
En met Femme fatale bedoel ik dan een nerveus mokkel die de ene na de andere bevestiging nodig heeft zoals een crackhoer altijd uitkijkt naar de methadonbus.
Vrouwen die denken dat een complimentje van het andere geslacht gelijk staat aan een volledige date, met een 80% kans op trouwen en kinderen krijgen.
Je hoort ze overal, op straat, in de winkels en in de bus.
Praten over mannen en hoe ongevoelig ze wel niet zijn maar ondertussen wel de ene moodswing compenseren met een of andere vage huilbui "omdat niemand naar me omkijkt en ik gewoon snak naar een beetje aandacht, is dat zoveel moeite? "

Het type vrouw dat altijd klaagt over mannen die niet weten wat nee betekent, maar ondertussen maar al te graag koketteert met het kleine beetje aandacht dat ze dan eindelijk van een enkele kopkaaskneus krijgen....
Waarom?
Als je dan zo graag aandacht wilt, neem dan een tattoo van 50 bij 50 en ga halfnaakt op een forum de hoer uithangen, maar val mij niet lastig met je meelijwekkende belevenisjes.
hoer (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] prostituee

pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier

Volgens mij moet je toch echt een keer gaan letten op wat je daadwerkelijk verkondigd. Iets anders dan laster kan ik het nu even niet noemen. Daarnaast haal je weer alles volledig uit zijn verband. Zoals ook in het eerdere topic hierover. (mannen die nee krijgen, maar een ja willen en nodeloos blijven doorgaan)

Ps en toch geil jij op tattoos, anders zou je er echt niet zo lang over doorgaan
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:04:32 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_22623036
Gadver, dat is de lelijkste tattoo die ik gezien heb sinds de barebackparty bij de hell's angels.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:05:30 #21
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22623059
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef Zallman het volgende:

[..]

Oh fuck, is Mukie die lopende fantasie van een dronken schilder die zijn penseel verwisselde met een naald? .
Tja, dan is het op zich vrij logisch dat mensen naar haar kijken, dat soort mensen kwam je vroeger alleen in het circus tegen...
Helemaal mee eens.
Maar gegarandeerd dat jij dat niet ziet als je me over straat ziet lopen.
pi_22623089
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je herkent er teveel van je vriendin in en dat maakt het pijnlijk om het te lezen?
Nee het is te lang om te lezen .
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:07:20 #23
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22623100
quote:

Prachtige vergelijking dit.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22623104
quote:
...
Kijk uit, zelfs crew die niet-Fok!kers voor hoer uitmaakt is banwaardig. Dat is laatst gebleken.
pi_22623119
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:05 schreef Mukie het volgende:

Helemaal mee eens.
Maar gegarandeerd dat jij dat niet ziet als je me over straat ziet lopen.
Jij ziet mij ook niet als je 2 dichtgeslagen ogen hebt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')