Die heeft onwijze bloemkolenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:44 schreef Spideyman het volgende:
Ow ja?
En Hanneke Groenteman dan?
geld teveel misschienquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:53 schreef SwOoSh het volgende:
ja ik snap nog steeds niet wie der zo gek is om zon fucking grote tattoo op der rug te laten zetten...![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:53 schreef SwOoSh het volgende:
ja ik snap nog steeds niet wie der zo gek is om zon fucking grote tattoo op der rug te laten zetten...![]()
Oh fuck, is Mukie die lopende fantasie van een dronken schilder die zijn penseel verwisselde met een naald?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:53 schreef SwOoSh het volgende:
Je herkent er teveel van je vriendin in en dat maakt het pijnlijk om het te lezen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat een KUT topic.
hoer (de ~ (v.), ~en)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
Van die opgedirkte zelfverzekerde knuppelkutjes die van mening zijn dat ze de helderste ster aan de hemel zijn.
Die door al hun drukke beslommeringen nog steeds tijd hebben om een femme fatale te zijn.
En met Femme fatale bedoel ik dan een nerveus mokkel die de ene na de andere bevestiging nodig heeft zoals een crackhoer altijd uitkijkt naar de methadonbus.
Vrouwen die denken dat een complimentje van het andere geslacht gelijk staat aan een volledige date, met een 80% kans op trouwen en kinderen krijgen.
Je hoort ze overal, op straat, in de winkels en in de bus.
Praten over mannen en hoe ongevoelig ze wel niet zijn maar ondertussen wel de ene moodswing compenseren met een of andere vage huilbui "omdat niemand naar me omkijkt en ik gewoon snak naar een beetje aandacht, is dat zoveel moeite?"
Het type vrouw dat altijd klaagt over mannen die niet weten wat nee betekent, maar ondertussen maar al te graag koketteert met het kleine beetje aandacht dat ze dan eindelijk van een enkele kopkaaskneus krijgen....
Waarom?
Als je dan zo graag aandacht wilt, neem dan een tattoo van 50 bij 50 en ga halfnaakt op een forum de hoer uithangen, maar val mij niet lastig met je meelijwekkende belevenisjes.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef Zallman het volgende:
[..]
Oh fuck, is Mukie die lopende fantasie van een dronken schilder die zijn penseel verwisselde met een naald?.
Tja, dan is het op zich vrij logisch dat mensen naar haar kijken, dat soort mensen kwam je vroeger alleen in het circus tegen...
Nee het is te lang om te lezenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je herkent er teveel van je vriendin in en dat maakt het pijnlijk om het te lezen?
Prachtige vergelijking dit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
En met Femme fatale bedoel ik dan een nerveus mokkel die de ene na de andere bevestiging nodig heeft zoals een crackhoer altijd uitkijkt naar de methadonbus.
Kijk uit, zelfs crew die niet-Fok!kers voor hoer uitmaakt is banwaardig. Dat is laatst gebleken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
...
Als je dan zo graag aandacht wilt, neem dan een tattoo van 50 bij 50 en ga halfnaakt op een forum de hoer uithangen, maar val mij niet lastig met je meelijwekkende belevenisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |