Ja, maar dat zit muurvast bij mijquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:26 schreef Solomon het volgende:
Bij mij moet je gewoon achteraan dat klepje indrukken, en tegelijk naar achter schuiven
Je bent toch geen watjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:35 schreef L33TR0X0RS het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit muurvast bij mij
LOLquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:51 schreef Cerbie het volgende:Het klepje niet openkrijgen
!
inderdaadquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:51 schreef Cerbie het volgende:Het klepje niet openkrijgen
!
Die van mij gaat sneller openquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:24 schreef Cerbie het volgende:
klik
Ik deed hem wel snel open, maar dat baggerprogramma van de webcam kan geen normaallopende filmpjes capturen zonder meteen 50MB te gebruikenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:32 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Die van mij gaat sneller open
Weer tien euri naar de haaien voor vier batterijtjesquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:37 schreef Blanchimont's TI-83 Plus het volgende:
Your batteries are low.
Recommend change of batteries.
Oplaadbare batterijenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:41 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Weer tien euri naar de haaien voor vier batterijtjes
Mijn TI-83 gaat heel anders open. Zit ook een kleiner formaat batterij in bij mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:24 schreef Cerbie het volgende:
klik
Heb je em straks eindelijk draaien, kom je er achter dat je er geen 1337r0x0r spellen op kunt doenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:09 schreef L33TR0X0RS het volgende:
..zeik verhaal..
De mijne is een TI-83Plus. Wij mogen ze gewoon bij elke toets waar een rekenmachine nodig is gebruiken, er is ook geen regel die je verbied formules in het ding te zettenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mijn TI-83 gaat heel anders open. Zit ook een kleiner formaat batterij in bij mij.
Bij ons op school werden die dingen na een tijdje bij bepaalde toetsen waar je geen rekenmachine nodig had verboden. Die dingen werden meer als spiekmachine gebruikt.
Vroegah... Toen moest je nog alles uit je hoofd berekenenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zijn die rekenmachines zo krachtig geworden dat zonne-energie niet genoeg is?
Vroegah...
Kon je daar ook Mario op spelen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vroegah...
Een TI-83 is zoveel meer dan een rekenmachientje. Grafieken, statistiek, tabellen, de mogelijkheden zijn werkelijk eindeloosquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vroegah...
En dat je garantie vervalt als er spelletjes op staan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:11 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Kon je daar ook Mario op spelen?
En Tetris?
En Snake?
En nog tig andere nutteleze dingen/spelletjes.
je vergeet de belangrijkste functie: spelletjescomputerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:15 schreef Solomon het volgende:
[..]
Een TI-83 is zoveel meer dan een rekenmachientje. Grafieken, statistiek, tabellen, de mogelijkheden zijn werkelijk eindeloos
Meen je dat? Het lijkt mij namelijk nog al sterkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat je garantie vervalt als er spelletjes op staan?
Lijkt me van niet dat de garantie dan vervalt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:38 schreef Solomon het volgende:
[..]
Meen je dat? Het lijkt mij namelijk nog al sterk
Weet je zeker dat het geen hoax ofzo is?
HEHEHEH khad MARIO (4 levels, iedere keer kon er maar 2maps op,anders pasten de andere spelletjes nietquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:11 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Kon je daar ook Mario op spelen?
En Tetris?
En Snake?
En nog tig andere nutteleze dingen/spelletjes.
Serieus. Ik verkoop die dingen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:38 schreef Solomon het volgende:
[..]
Meen je dat? Het lijkt mij namelijk nog al sterk
Weet je zeker dat het geen hoax ofzo is?
Hahaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Serieus. Ik verkoop die dingen.
bij ons staat in examenregelement dat het handig is om er informatie in te zetten bij testen waarvoor je em mag gebruiken. enige reden dat ik vorig jaar een 5 stond voor economie, was omdat ik te lui was om er een spiekbrief je in te typen (en ik heb zelfs een graphlink kabelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:50 schreef ElmarO het volgende:
Formules mocht bij ons wel. Dat was geen probleem. Alleen sommige hadden er dingen voor maatschappijleer ingezet en namen hem mee. Nou heb je bij maatschappijleer niet echt een rekenmachine nodig. Dat vonden de leraren ook wel een beetje opvallend en toen keken ze waarom ze dat ding gebruikten. Toen mocht het alleen nog bij bepaalde vakken.
Die linkkabel had iedereen bij ons op school. Die werd het meest gebruikt om onder andere begrippen voor economie over te zettenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:50 schreef Silentuz het volgende:
[..]
bij ons staat in examenregelement dat het handig is om er informatie in te zetten bij testen waarvoor je em mag gebruiken. enige reden dat ik vorig jaar een 5 stond voor economie, was omdat ik te lui was om er een spiekbrief je in te typen (en ik heb zelfs een graphlink kabel)
Haha, jij bent vet dom want is vet makkelijk!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:09 schreef L33TR0X0RS het volgende:
Tering heb ik dat ding gekocht, moet ik er nog 4 batterijen indoen!!
Echt dat tering klepje gaat niet open ik word helemaal gestoord ik ben een half uur bezig om dat tyfus ding open te krijgen!
In het boekje staat ook niet hoe en wat, dus hoe the fuck dat dit kan??? Ik zou het niet weten, maar ik word wel gestoord nu want dit gepruts maakt me gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
GODVERDOMME KUT BATTERIJEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |