abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:22:05 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20520625

Zo'n 2 en een half jaar geleden bracht Microsoft de Xbox uit. Deze console zou vernieuwing bieden met online game mogelijkheden, een harde schijf en zou grafisch op zijn concurrenten vooruitlopen. Niemand dacht dat het Microsoft zou lukken.
En in het begin leek dat ook zo. Iedereen had een hekel aan de naam Microsoft en alles wat ermee verbonden was, de basis voor online play lag er nog niet en, hoewel de launch niet onaardig was voor een console, waren er eigenlijk maar 2 toppers:
Dead or Alive en Halo. Vooral de laatste liet een golf van verbazing door de gamewereld heen gaan. Halo blonk uit in zowel gameplay, graphics, sound en bezat ook nog eens de tot nu toe 1 van de beste multiplayer opties van consolegames. Geen wonder dat de game vaak in lijsten terugkomt met de beste games ooit en velen vragen zich dan ook af of de Xbox zo'n succes heeft kunnen worden als het nu is ZONDER Halo.

Halo heeft voor de Xbox ondertussen meer dan 4 miljoen exemplaren verkocht (niet verscheept).

Want succes heeft de Xbox zeker. Toegegeven, de playstation 2 heeft vele malen meer units verscheept (en verkocht) maar vaak kon de xbox zijn 2e concurrent Nintendo wel aftroeven. Zelfs de playstation 2 werd een tijd ingehaald bij een verlaging van de prijs van de Xbox.
Maar is er dan helemaal niks anders dan Halo wat heeft meegedragen aan het succes wat de Xbox nu is?
O jawel, naast vele andere fantastische games op de Xbox zoals Star Wars: Knights of the Old Republic, Ninja Gaiden, Rainbow Six 3, Project Gotham Racing 2 enz. heeft de Xbox nog 1 belangrijke troef wat de andere 2 consoles niet of in mindere mate hebben:
Online Gameplay. Bij Xbox ook wel Xbox Live genoemd. Dit systeem zorgt ervoor dat men met je Xbox online kan en daar games met 16 man kan spelen zonder (of bijna geen) lag.Verder kan je je friends bijhouden zodat je vaker met een echte vriend of misschien wel met iemand die je tijdens een online game hebt ontmoet kan spelen.
Op dit moment zijn er ongeveer een miljoen users van Xbox Live en dit aantal groeit nog met de dag.
De toekomst ziet er ook erg rooskleurig uit voor de Xbox. De beste games moeten nog uitkomen zoals Halo 2, Fable, Doom 3 enz., Xbox Live zal clans zoals we die van vele PC spellen kennen eindelijk gaan gebruiken en de volgende Xbox (Xbox 2, Xenon, Xbox Next, het is nog onduidelijk hoe hij gaat heten) zal volgens de laatste geruchten ergens eind 2005 klaarstaan.

Wie had 3 jaar geleden kunnen denken dat Microsoft een console op de markt zou brengen en vaak zelfs de gevestigde orde de baas kon zijn? Ik niet, maar erg vinden doe ik het niet.

CPU: 733 MHz chip crafted by Intel
Graphics Processor: 250MHz custom chip named XGPU, developed by Microsoft and nVIDIA
Total Memory: The RAM in the Xbox will be supplied by Micron, it will be 64 MB running at 200MHz DDR (Double-Data-Rate)
Memory Bandwidth: 6.4 GB/sec
Polygon Performance: 125 M/sec
Sustained Polygon Performance: 100+ M/sec (transformed and lit polygons per second)
Micropolygons/particles per second: 125 M/sec
Particle Performance: 125 M/sec
Simultaneous Textures: 4
Pixel Fill Rate - No Texture: 4.0 G/Sec (anti-aliased)
Pixel Fill Rate - 1 Texture: 4.0 G/Sec (anti-aliased)
Compressed Textures: Yes (6:1)
Full Scene Anti-Alias: Yes
Micro Polygon Support: Yes
Storage Medium: 2-5x DVD, 10GB hard disk, 8MB memory card
I/0: 2-5x DVD, 10GB hard disk, 8MB memory card
Audio Channels:64 (up to 256 stereo voices)
3D Audio Support: Yes
MIDI DLS2 Support: Yes
AC3 Encoded Game Audio: Yes
Broadband Enabled: Yes
Modem Enabled: No
DVD Movie Playback: Remote control package required
Maximum Resolution: 1920x1080
Maximum Resolution (2x32bpp frame buffers +Z): 1920x1080
HDTV Support: Yes
Controller Ports: 4 USB Ports

overzicht van verleden, heden en de toekomst van onze zwarte bak:

maar natuurlijk ook:
B.C., Brothers in Arms, Burnout 3, Chronicles of Riddick: Escape from Butcher bay, Colin Mcrae Rally 5, Conker: live and uncut, Dead or Alive: Ultimate, Doom 3, Flatout, Forza Motorsport, Goldeneye: Rogue agent, Juiced, Kameo, Mechassault 2: Lone Wolf, Outrun 2, Prince of Persia 2, Pro Evolution Soccer 4, Shellshock Nam '67, Silent Hill 4: The room, Starcraft: Ghost, Star Wars: Battlefront, Star Wars: Knights of the old Republic: the Sith Lords, The Movies, Tom Clancy's Rainbow Six: Black Arrow, Tom Clancy's Splinter Cell 3 en nog vele, vele anderen!

Enkele ervaringen van users van dit forum met de xbox:

Twi
Na een kleine 10 jaar zonder console gezeten te hebben, kon ik weer uit zien naar een nieuw game-avontuur. Na maandenlange verwachtingen ging ik eindelijk naar de Gameshop in Den Haag om mijn mooie nieuwe zwarte baksteen op te halen. Goh, wat was dat ding fucking zwaar, maar dat mocht de pret niet drukken. Na een paar moeizame maanden (Grand Prix 4 gecancelled, DTM eerst naar de Playstation) begonnen de toppers eindelijk binnen te druppelen. Ik had er al een paar tientallen uren op zitten met games als Halo en Project Gotham, maar toen Live eenmaal op m'n Xboxje stond begon de pret pas echt. Honderden uren aan games, adrenalinestoten tijdens diverse challenges, elkaar afschieten in Rainbow Six 3 en gewoon lekker relaxed dingetjes ontdekken samen met een paar Friends. De Xbox is los, veruit mijn beste console tot nu toe, en we staan nu op de drempel naar een fantastische periode waar de ene topper naar de andere gereleased wordt.

Gamedemon
Hij
zag
,
hij
kwam
,
en
overwon
!

taart
Mijn Xbox is nu al sinds maart 2003 draaiende. En ik moet zeggen, het een van de beste aankopen die ik ooit gemaakt heb. Ik heb al mijn spaarcentjes eraan laten geloven. Eerst wou ik een DVD speler, toen heeft mijn broer me overtuigd een PS2 te kopen, maar naar veel na te denken kwam ik tot de conclusie dat de Xbox mij veel beter lag. Ik had hem aangeschaft met de spellen Project Gotham Racing en Splinter Cell. Allebei veel gespeeld, maar daarna kwam er een grote stilte waarin ik geen spellen kocht en er nauwelijks naar omkeek. Maar later kwam ik erachter dat er in die tijd best goede spellen voor uitkwamen. Ik was nog een beetje een casual gamer aan het begin, toen ik nog in een EA games fase zat. Destijds gaat er een groot deel van mijn inkomsten naar toe. Met titels als PGR2, RBS3, RSC2, en wat er nu al allemaal zit aan te komen, breken er gouden tijden aan voor mijn Xbox!

pkwarts
Na een vakantie ploegen en zweten (bureau en cola ) kon ik van mijn centjes eindelijk een xbox kopen. In vergelijking met de ps2 was het ding idd nogal groot, zwaar en lelijk, maar schoonheid zit van binnen nietwaar? En wat een schoonheid! Halo had ik erbij gekocht (260 euro en 1 week later kwam er @%*()%@ een pack.....) en ik speelde de singleplayer aan 1 stuk door uit! en samen met mijn vrienden in co-op nog wel een paar keer. Ik raakte verslaafd aan het level 'the Silent Cartographer' en heb die in co-op misschien wel 15x uitgespeeld. Daarna nog wat games erbij gekocht zoals PGR die ook errug leuk waren.Na een paar topgames (Ninja Gaiden, KOTOR enz) heb ik mezelf uiteindelijk toch bij LIVE aangemeld. Ik was eerst een beetje 'bang' voor al dat CC gedoe, maar na lang twijfelen toch gedaan en tot nu toe geen spijt van gehad! het is zoveel leuker om online met echte mensen en echte stemmen te gamen.
nog ff wat minpunten om niet al te positief te lijken :
lelijk, zwaar, groot en het gemis van party games. de eerste 3 boeien mij niet zo erg, maar ik hoop wel dat er snel wat innovatieve partygames komen zoals de eyetoy of donkey konga.

Chocobo
Geil, vernieuwend en krachtig. Dacht niet dat de Xbox het zou redden tegen giganten als Sony en Nintendo maar er is een hoop veranderd in de afgelopen 2 jaar. Bill doet het fantastisch in de game-wereld. Er zijn games op de Xbox die alleen maar in mijn stoutste dromen voorkomen. En over Xbox Live wil ik het niet eens hebben. Naar mijn mening de coolste en best geintegreerde feature van de Xbox. Op naar Xbox 2 !!

Tain
quote:
Geil, vernieuwend en krachtig. Dacht niet dat de Xbox het zou redden tegen giganten als Sony en Nintendo maar er is een hoop veranderd in de afgelopen 2 jaar. Bill doet het fantastisch in de game-wereld. Er zijn games op de Xbox die alleen maar in mijn stoutste dromen voorkomen. En over Xbox Live wil ik het niet eens hebben. Naar mijn mening de coolste en best geintegreerde feature van de Xbox. Op naar Xbox 2 !!
Zo denk ik er eigenlijk ook over. Had nooit gedacht dat de xbox mijn favoriete console zou worden en xbox live

Strolie75
quote:
Ik had het niet beter kunnen zeggen!

Ceased2Be
Hij wordt steeds beter, ik kan er niets anders over zeggen. Toen ik hem ruim 2 jaar geleden kocht wist ik nog niet zeker of ik wel de juiste keus had gemaakt. Er stonden ongeveer 12 spellen bij de plaatselijke Bart Smit en de eerste maanden stond de XBOX in het verdomhoekje van de winkel. Gaandeweg kwamen er steeds meer mooie titels en nu is het een volwaardige speler in de consolemarkt. Ik speel er tegenwoordig een stuk vaker op dan in het begin en kijk uit naar de toptitels van komende maanden (Sudeki, Fable & Halo2 o.a.)

Dr. Daggla
Als een van de FOK! pioniers op XBOX gebied had ik een kruistocht ingezet om de "afvallige" te overtuigen van deze wonderbaarlijke spelletjesmachine.. Velen raakte overtuigd door dit Godswonder uit Redmond en binnen een jaar stond bij de meeste echte gamers een XBOX te schitteren..
Na de introducering van LIVE kwam men nog dichter bij elkaar.. Lief en leed is gedeeld in deze reeks..
Van flamewars tot hommages, van fanboyism tot totale harmonie..
Maar uiteindelijk is iedereen het er over eens.. There can only be one, our XBOX..... .

kulandra
Anderhalf jaar geleden had ik een nieuw telefoonabonnement nodig. Mijn keuze viel op een deal waarbij je een PS2 en een Xbox "gratis" kreeg. En ook nog eens 3 spellen erbij. Je begrijpt dat een verstokte gamer zoals ik zijn geluk niet opkon, toen er op een dag daadwerkelijk een enorme doos met 2(!) nieuwe spelcomputers daarin voor mijn kamerdeur stond. De games die erbij zaten waren behoorlijk gaaf. Al kende ik Splintercell al van de PC en zat MGS:Substance erbij i.p.v. de beloofde PGR. Maarja, die ruil was vlot gemaakt
De PS2 is alleen gebruikt voor Pro Evo Soccer 1t/m3, GT3 en later nogeens Beyond Good & Evil. De Xbox al voor een dikke 40 spellen......
En dan xbox live. Ik was de 2 jaar voor ik mijn xbox kreeg zwaar verslaafd aan online gamen op de PC (BF'42, MOHAA, GlobalOps). Maar de dingen die me daar zwaar irriteerden (laggg, cheaters, matige voice) zijn bij xbox Live wel zeer goed geregeld. Dus. Just my 10 regeltjes

HomerJ
Na anderhalf jaar een gamecube te hebben(geen spijt van gehad) had ik toch het gevoel dat ik iets miste.
Ik speelde redelijk veel online op de PC maar sommige dingen irriteerde me best wel. (Splinter cell: PT was de druppel)
Dus ik besloot voor een X-box te sparen. 4 weken weining uitgegeven en gewerkt. X-box Live! Starterskit(+ mechausault) gekocht, Rainbow six 3, en de grand slam pack(2 controllers + Top spin)
Dus sinds vannochtend staat hij hier en volgende week ga ik Live!. Ik moet zeggen vooral Top spin en RS 3 zijn beter dan verwacht, nog geen seconde spijt van gehad(duh! )

helpdesk ervaring van beelz
Mijn xbox was overleden dus ik belde de helpdesk van xbox. Ik was een beetje bang want mijn ervaring met helpdesken is niet al te best... Goed ik krijg dus een Belg aan de lijn en mijn angst werd wat groter. Fijn ik leg de beste man uit wat er mis was en hij vroeg geen overbodige dingen Mijn angst nam wat af. Ik geef mijn gegevens. Hij vraagt of ik ooit wat anders in de dvd-drive van mijn box heb gedaan. Ik vroeg hem wat voor iets anders. Hij zei kauwgom. Mijn angst nam weer toe. Goed mijn xbox zou opgehaald worden en tussen 4 en 10 dagen zou ik hem weer terug krijgen. Hij was op maandag opgehaald en ik had hem donderdag al terug, helemaal goed gerepareerd! Hulde voor de reparatie mensen en de helpdesk van xbox

zin om nog wat oude xbox topics door te lezen?

01 02 03 05 04 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

Tot slot gaat ook onze felicitatie uit naar de cubers van Fok! die ook (bijna) bij het 100e topic beland zijn! Ook voor jullie nog veel gameplezier gewenst enzo!
pi_20520850
Ja mooi, ik ben er weer
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:34:06 #3
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_20520905
Kheb heel deel 100 deel 1 moeten missen omdat ik een ban had
Maar dit is eigenlijk deel 100 dus bier en t-shirts voor iedereen!
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_20520910
Je moet dit topic als nummer 17 neerzetten in die lijst.
Is mech assault een aanrader? dan ga ik hem morgen halen denk ik.....
2006...
pi_20520968
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 22:34 schreef Perfect het volgende:
tis een leuk spel en voor de tijd waarin het uitkwam wel een aanrader, nu zou ik toch een ander spel aanschaffen danwel spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:36:43 #6
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20520973
@perfect, ik kreeg hem bij mij Live! starterskit en ik vind 't niks aan
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:50:08 #7
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20521354
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 21:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ok, maar zal er nog een Fok!-clan worden opgericht bij Halo 2 of...?
Tain, Bastard, Twi en ik zijn iig niet echt pro clan, geloof ik.. .
Ik niet iig, .
-
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:50:48 #8
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20521372
Je had dit eigenlijk deel 17 moeten noemen, .
-
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:51:33 #9
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20521397
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 22:34 schreef Perfect het volgende:
Ik heb hem nog te ruil staan, dus als je er een aardig spel tegenover zet....
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:52:38 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20521426
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik niet iig, .
Oh dan kom ik er wel bij om het niveau op te krikken met mijn 1337skillz.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:54:43 #11
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20521478
quote:

[..]

Ik niet iig, .
Kheb het niet zo op Gay clubs
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:57:49 #12
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20521597
ik meld me iig aan voor de clan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:00:06 #13
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20521675
quote:
Je had dit eigenlijk deel 17 moeten noemen, .
Waarom denk je dat jouw naam blauw is?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_20521754
clan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:05:03 #15
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20521820
Clans zijn soms wel cool
pi_20521843
je hebt altijd eikels rondlopen in die clans...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:08:30 #17
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20521908
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:00 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat jouw naam blauw is?
Ik ga niet zomaar titels veranderen zonder toestemming van de TO, .
-
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:08:52 #18
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20521918
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 22:54 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Kheb het niet zo op Gay clubs
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 22:57 schreef Gamedemon het volgende:
ik meld me iig aan voor de clan
.
.
-
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:09:34 #19
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20521934
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:05 schreef HomerJ het volgende:
Clans zijn soms wel cool
Gelegenheidsclan voor een UT clanbattle, that's it for me..
-
pi_20522007
Ik meld me ook aan voor de Halo2 clan
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:21:48 #21
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20522186
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:06 schreef Tain het volgende:
je hebt altijd eikels rondlopen in die clans...
Oh dan neem ik de taak wel op me om clanleader te worden, en alle etters er niet eens in te laten komen. simpel genoeg .
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:22:37 #22
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20522203
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:13 schreef GinaG het volgende:
Ik meld me ook aan voor de Halo2 clan
NO MA'AM! .
pi_20522260
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:21 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Oh dan neem ik de taak wel op me om clanleader te worden, en alle etters er niet eens in te laten komen. simpel genoeg .
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20522267
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:22 schreef Fliepke het volgende:

[..]

NO MA'AM! .
Why?? Bcoz I am such an horrible HAlO player
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:28:41 #25
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20522356
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:25 schreef GinaG het volgende:

[..]

Why?? Bcoz I am such an horrible HAlO player

zoals je ziet ben ik een voortreffelijk clanleader .
pi_20522405
Maak je maar geen zorgen Masterhood zal ik nooit bereiken. Integendeel
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:31:49 #27
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20522424
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:31 schreef GinaG het volgende:
Maak je maar geen zorgen Masterhood zal ik nooit bereiken. Integendeel
Een goede bitch daarintegen kunnen we dan vast wel gebruiken, you're hired.
pi_20522487
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:31 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Een goede bitch daarintegen kunnen we dan vast wel gebruiken, you're hired.
Wacht maar tot die rocketlauncher in je ass knalt

Voor de rest ben ik erg
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:39:46 #29
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20522533
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:36 schreef GinaG het volgende:

[..]

ik ben nu al bang voor je
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:40:35 #30
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20522544
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:36 schreef GinaG het volgende:

[..]

Voor de rest ben ik erg
Okay, even de basics.
In een clan speel in principe met elkaar, niet tegen elkaar. .

maar nu ga ik naar bed, want deze 1337 mofo moet morgen weer bloemetjes plukken in de kas.
pi_20522561
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:39 schreef pkwarts het volgende:

[..]

ik ben nu al bang voor je

pi_20522594
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:40 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Okay, even de basics.
In een clan speel in principe met elkaar, niet tegen elkaar. .
Bitches zijn nou eenmaal onbetrouwbaar
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:45:56 #33
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20522598
Ik ben m'n MM3 kwijt geraakt, .
-
  zaterdag 10 juli 2004 @ 00:32:57 #34
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20523018
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
das erg voor je !
kheb medelijden met je...zo'n goed spel...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 01:49:48 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20524454
quote:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Zit 'ie nie in je Xbox doos? Jammer, potje MM3 wat we gespeeld hebben vanavond was errug leuk Enneh, Daggla heeft van mij de toestemming om de topictitel te veranderen in alles wat 'ie wil I'll go with the flow
  zaterdag 10 juli 2004 @ 01:56:31 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20524554
Forgotten Realms: Demon Stone, van de makers van de LOTR game TTT (Action/Adventure)

Trailer

Meer info over de game
pi_20525587
quote:

[..]

Ik niet iig, .
Ik heb het ook niet echt op clans en ben er nog nooit "lid" van geweest, maar voor Halo 2 en Fok maak ik graag een uitzondering.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 07:37:59 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20525755
Star Wars Battlefront video preview
http://insider.ign.com/videos/articles/529/529452p1.html

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_20525773
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 07:37 schreef Chocobo het volgende:
Star Wars Battlefront video preview
http://insider.ign.com/videos/articles/529/529452p1.html

[afbeelding]
Zou bijna ontslag moeten nemen om alle leuke spellen straks te kunnen spelen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 09:16:18 #40
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_20526014
Inderdaad, maar dan heb je weer geen geld om alle leuke spellen te kopen... Blijft een lastige hobby, zo'n Xbox
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:44:51 #41
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20526631
Gamen is zoiezo een fokking dure hobby + dat je soms miskopen doet en dan 60 euro weggooit
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:46:35 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20526653
Zoals Spiderman 2?
pi_20526700
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 10:46 schreef twi het volgende:
Zoals Spiderman 2?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 11:36:28 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20527155
Titel

Clans? Kan best ok zijn Maar ik ben liever neutraal
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 10 juli 2004 @ 11:52:48 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20527370
Nou vooruit dan, ik stem voor de Purple Pill clan

[PP] bartje twi
[PP] SailingAce
[PP] Daggla
[PP] Tain NL

"Healing Power!"
pi_20527378
Ik heb eigenlijk nu al zo'n zin in RS3 black arrow en star wars battlefront, lekker clan matches verstoren
''Going mental on the Wabbu''
  zaterdag 10 juli 2004 @ 11:54:47 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20527395
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:53 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb eigenlijk nu al zo'n zin in RS3 black arrow en star wars battlefront, lekker clan matches verstoren
Koel! Laat die vriend van je het maar niet horen, want dan krijgt 'ie je nooit meer van z'n Xbox af

pi_20527403
Damnit zit ik op mijn laptop en nog presteer ik het om onder mijn vriendin d'r account te posten....
kan geeneens 5 minuten mijn laptop alleen laten of T-A is alweer ingelogd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20527422
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:54 schreef twi het volgende:

[..]

Koel! Laat die vriend van je het maar niet horen, want dan krijgt 'ie je nooit meer van z'n Xbox af

Als mijn vriendin xboxen ook echt zo leuk zou vinden als ik dan zou ik zo nog een tv en een xbox erbij halen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:04:57 #50
97166 Soos_Nexium
Alles op zijn Tijd
pi_20527556
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:52 schreef twi het volgende:

[PP] bartje twi
[PP] SailingAce
[PP] Daggla
[PP] Tain NL

"Healing Power!"
Leuk idee TWI , purple pill is dat dan een soort van zuster gemeente van de nexiums ..... of de amerikaanse variant.... wel goed voor de maag als ik mag zeggen
Beter morgen dan vandaag
toverfee.nl | Xbox Live : Soos Nexium
en Forza natuurlijk
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:07:42 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20527603
Omdat ik er toch wel zin in begin te krijgen, wat oude Forza Motorsport screens:

pi_20527692
wie van jullie speelt weleens Fight Knight 2004? Dat is echt een geweldig spel, lekker boksen!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:13:30 #53
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20527710
Wat renders van The Movies waar je waarschijnlijk helemaal niks mee kan:

zaterdag 10 juli 2004 @ 12:17:40 #54
34586 kepler
No bounce, no play
pi_20527761
is Spiderman 2 een cool spel???
The line is a dot to you!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:21:51 #55
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20527820
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:17 schreef kepler het volgende:
Ik heb het stiekem even gedownload voor de pc om het eens te proberen (kon geen demo vinden).
Maar het is best een vermakelijk spelletje, ik vond het niet echt supermoeilijk ofzo.
En dat je door de hele stad kan slingeren is ook wat overdreven, want de gebieden zijn best klein stuk voor stuk, maar goed. Ik denk dat het best wel wat mensen kan vermaken.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:35:28 #56
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20528045
PC versie is compleet anders dan de console versies, heb ik gehoord.
pi_20528120
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:17 schreef kepler het volgende:
Xbox versie schijnt beter te zijn dan PC-versie maar ik zou het niet wagen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:02:04 #58
34586 kepler
No bounce, no play
pi_20528465
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:21 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik heb het stiekem even gedownload voor de pc om het eens te proberen (kon geen demo vinden).
Maar het is best een vermakelijk spelletje, ik vond het niet echt supermoeilijk ofzo.
En dat je door de hele stad kan slingeren is ook wat overdreven, want de gebieden zijn best klein stuk voor stuk, maar goed. Ik denk dat het best wel wat mensen kan vermaken.
ow, dat leek mij juist het coolste. Beetje rondslingeren door Manhattan
maar dan wacht ik wel op een anders cool spel voor de zomer
The line is a dot to you!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:06:30 #59
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20528544
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:35 schreef twi het volgende:
PC versie is compleet anders dan de console versies, heb ik gehoord.
Oh, nou als ik weer op mn kamer ben druk ik wel op delete.
Ik dacht dat ze hetzelfde waren, shame on me
Ik vond het al zo vreemd met dat slingeren en dat je ergens aan vast moest zitten, er hangen allemaal van die vage webtekens in de lucht waaraan dat kan, en aan gebouw vastmaken om te slingeren kon al niet.
pi_20528564
quote:

[PP] bartje twi
[PP] SailingAce
[PP] Daggla
[PP] Tain NL

"Healing Power!"
ik denk dat Daggla iets van Obey The Penis wil, of Penis Protectors natuurlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20528591
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:13 schreef twi het volgende:
Wat renders van The Movies waar je waarschijnlijk helemaal niks mee kan:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Vrij nutteloze renders inderdaad...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20528669
Hoe staat het eigenlijk met Brothers in Arms?
pi_20528707
Is dat Full Spectrum Warrior wat of niet? Loopt dat een beetje bij de gamers?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:17:21 #64
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20528729
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind um erg leuk, vooral samen online is ie erg uitdagend.. .
-
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:17:55 #65
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20528739
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:07 schreef Tain het volgende:

[..]

ik denk dat Daggla iets van Obey The Penis wil, of Penis Protectors natuurlijk
Fear my 1337-skillzZzZzZz.. .
-
pi_20528848
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Fear my 1337-skillzZzZzZz.. :').
F3ã® mý 1337-skï||zZzZzZz..

Leetificator plugin voor msn plus rotst
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:27:45 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20528916
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
't Is een hele goede game. Je moet wel een hoop van hetzelfde doen, maar het blijft wel uitdagend (zeker op hard) Een game met z'n 2'en uitspelen co-op via Live is gewoon erg leuk, maar dan moet je ook wel iemand kunnen vinden die er zin in heeft natuurlijk. Ik heb 'm gehad en inmiddels verkocht, om de reden dat ik eigenlijk weinig zin had om na 'm op normal te hebben uitgespeeld, en een paar levels op hard te hebben gedaan, weer helemaal uit te spelen. Qua speelduur dus niet de langste game, maar wel eentje die je moet hebben gedaan.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:35:46 #68
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20529061
PC versie is anders idd...
Xbox versie is dus echt wel lachen..het enigste wat kut is is de voice acting...maar lekker boeiend de rest is echt wel vermakelijk...
tis ook best wel verslavend ..je hebt alla GTA verborgen dingen die je moet opzoeken zoals Sky scraper tokens...op iedere wolkenkrabber 1....en het zijn er 150 in totaal...secrets...zijn er 75 zitten tering goed verstopt..hide out tokens...noem et maar op...
je krijgt alla true crime missietjes tussendoor ...je hoeft er geen gehoor aan te geven...en dat varieerd dan van een overval op een geld auto...of een tasjes roof...of een politie achtervolging...noem et maar op...
je kan ook voor je hero points (et geld in spiderman) pizza missies doen..moet je pizza's bezorgen zonder salto's te maken en shit fucking humor
pi_20531099
quote:

[PP] bartje twi
[PP] SailingAce
[PP] Daggla
[PP] Tain NL

"Healing Power!"
Tis wel een coole naam, Eminem heeft er nog een song van
pi_20531130
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:07 schreef twi het volgende:
Omdat ik er toch wel zin in begin te krijgen, wat oude Forza Motorsport screens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit is wel een tandje beter dan de Juiced screens inderdaad.. prachtig
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:25:08 #71
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20531232
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
PC versie is anders idd...
Xbox versie is dus echt wel lachen..het enigste wat kut is is de voice acting...maar lekker boeiend de rest is echt wel vermakelijk...
tis ook best wel verslavend ..je hebt alla GTA verborgen dingen die je moet opzoeken zoals Sky scraper tokens...op iedere wolkenkrabber 1....en het zijn er 150 in totaal...secrets...zijn er 75 zitten tering goed verstopt..hide out tokens...noem et maar op...
je krijgt alla true crime missietjes tussendoor ...je hoeft er geen gehoor aan te geven...en dat varieerd dan van een overval op een geld auto...of een tasjes roof...of een politie achtervolging...noem et maar op...
je kan ook voor je hero points (et geld in spiderman) pizza missies doen..moet je pizza's bezorgen zonder salto's te maken en shit fucking humor
Dat klinkt idd stukken beter.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:50:59 #72
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20531750
niet echt super xbox nieuws, maar wel leuk om gewoon te lezen:
quote:
"12 Hours in Los Angeles"

Last week, when Harold, our Test Manager, asked me to make a quick trip to Los Angeles to prepare for our upcoming internal-only Halo 2 beta, I was perfectly happy to go. The plan was, I would pick up the master data tapes from Microsoft’s lab on Wednesday afternoon, hop on a flight to LA, drop them off at the DVD manufacturer around midnight, get a little sleep, pick up a sample batch a few hours later, give them a quick test to see that they worked, and escort about 200 DVDs back to Redmond after about 12 hours in L.A. It would be a nice way to wrap up the week before a holiday weekend, right?

Hour 0
Got the rental car at LAX, along with fairly flawed directions on how to find the highway. After driving for about a half hour and getting the feeling that this wasn’t the way I was intended to go, I turned around to head back. (When I finally got to my hotel, morbid curiosity had me pull up Microsoft MapPoint with the data overlay of crime rate; I wasn’t too pleased so see where I had just been. It reminds me of that time I got turned around in Dallas last summer, where in the course of the time it took me to make a U-turn in a gas station, I saw three drug deals...)

Hour 1
Found the highway

Hour 2
Got to the manufacturer, about 50 miles away, and dropped off the tapes around 3AM. Found a hotel with Internet; spent an hour on the phone with tech support helping them analyze their packet flow to trace a connection problem before giving up and using a modem. Found out that the DVDs wouldn’t be ready as early as we thought, so I changed my return flight to a later one.

Hour 8
Got a call that the DVD process would take a little longer than planned. Changed my plane ticket to a later flight, again.

Hour 12
Decided to spend the afternoon in Santa Barbara, since the weather was nice, and the DVDs were delayed, again.

Hour 18
You know you should have packed a shaving kit when a street bu... ehem, "person on perpetual vacation from employment," tells you that you need a shave. (I was supposed to be home 3 hours ago, ok!?) Got a call that there was a delay, so I changed my ticket a third time.

Hour 20
Another delay, until the morning. Changed my plane ticket for a fourth time. Went to Target for shaving supplies.

Hour 32
Got the test batch of 250 DVDs, but found out that our delays had pushed us right into the middle of a maintenance window for the beta Xbox Live network, so I still couldn’t test. Changed ticket a fifth time.

Hour 36
Live came back online and I started testing. It took just a few minutes to find out that something was wrong, and just a little longer to find out that it was a problem in the way one of the game files was signed for Xbox usage. Which means, the master tapes were useless and we’d have to start over. At least they only made a small test batch of DVDs so far.

Hour 37
Found out that due to the previous day’s delay, they had already made all 8000 DVDs without waiting for us to give the OK. Changed my return flight a sixth time, with a slim chance that the problem could be fixed on the server side. I needed an internet connection to test from, so I returned to my hotel and asked if I could get a room for just an hour. The manager gave me a funny look, and I explained that I need to test some computer equipment and needed the internet connection. She referred me to Kinko’s, but I added that I actually needed the TV, too, which got me another funny look. I ended up taking the room for the full night, and as I left the lobby, I heard the manager say to another guy at the desk, "So, you think he’ll have a girl with him?" Actually, I was quite pleased to hear that as much as I had protested that I was traveling on business to test computer software, she still saw me as a lying guy on a tryst rather than a computer geek. Or something like that.

Hour 44
Heard that the problem couldn’t be fixed server-side, so I arranged to meet Frankie at the Burbank airport in the morning to pick up a new batch of master tapes, and stay in town to test those. Changed my return flight for a seventh time. Went to Target to buy some fresh clothes, etc. Heard from Bungie that we need those 8000 DVDs by Tuesday morning, and if they couldn’t find a shipper, I’d have to buy luggage and get them on the plane somehow (!)

Hour 56
Got the new tapes from Frankie and headed back to the manufacturer. Round trip, 140 miles of driving before 10AM!

Hour 57
Delivered the new tapes, but found out that the DVDs wouldn’t be ready until 1AM. Changed ticket an eighth time. But at least they found a shipper, preventing me from having to tote about 700lbs. of luggage and discs back with me.

Hour 72
Picked up the new DVDs for the test pass - they work!

Hour 81
Much to my surprise, I actually boarded a plane out of LA! It’s been a long 12 hours...

Hour 84
Mission completed, 250 DVDs delivered to the office, and time to sleep.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_20531872
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:25 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat klinkt idd stukken beter.
Lijkt me nog steeds niks eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:04:55 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20531984
Aardig stukje, pkwarts, heb het even globaal gelezen want echt lekker leest het niet. Het gaat in ieder geval over iemand die wat beta-DVDs van Halo 2 moet maken, met al het gedoe wat erbij komt kijken (Uiteindelijk lukt het, na 8 vertragingen, binnen 84 uur voor degenen die na de eerste regel te lui waren om door te lezen, maar toch interesse hebben in een korte samenvatting )
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:05:03 #75
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20531987
"We said it will be out when it`s done....It`s done!"

Niet lang meer nu

zaterdag 10 juli 2004 @ 16:08:28 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20532060
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 16:05 schreef Chocobo het volgende:
"We said it will be out when it`s done....It`s done!"

Niet lang meer nu

[afbeelding]
Hij schijnt inderdaad gold te zijn Unconfirmed speculation.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:45:20 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:00:38 #78
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_20532993
tvp
Of toch niet?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:10:15 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20533187
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:00 schreef Eitjes het volgende:
tvp
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:27:07 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20533551
Star Wars: Republic Commando

zaterdag 10 juli 2004 @ 17:28:58 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20533584

pi_20535327
Zo.. vandaag terug gekomen van weekje kamperen, halo gehaald, en ff gespeeld, ben nu bij dat ik gecrasht ben en me maten moet beschermen, echt cool, zeker die kleine mannetjes
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:52:55 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20535386
Over die kleine mannetjes gesproken, ik heb een keer een link gehad naar een website waar alle stemmetjes van die gastjes opgenomen waren, en waar je ze ook achterstevoren en met een andere pitch kon beluisteren, zodat je de "Engelse" versie hoorde. Heeft iemand die link nog? Ik heb een paar weken terug er naar gezocht, maar kon 't niet vinden.
pi_20535898
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef twi het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lachen!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 19:25:49 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20536105
Inderdaad, ziet er leuk uit. Ik denk dat deze game (mits Live ondersteund) hetgeen is wat ik eigenlijk verwachtte van Flat Out.
pi_20537210
Eerste 40 auto's bekent gemaakt voor forza:

Acura Integra
Acura NSX
Acura RSX
Audi A6
Audi Le Mans Prototype (R8)
Audi Le Mans
Audi S4
Audi TT
BMW Le Mans Prototype
Chevrolet Corvette (various generations)
Chevrolet Stingray
Dodge Neon SRT-4
Dodge Viper
Ferrari 355
Ferrari 360
Ferrari 575
Ferrari Enzo
Ford GT
Ford Focus
Ford Mustang
Honda Civic Si
Honda S2000
Hyundai Tiburon
Mazda MX-5 Miata
Mazda RX-7
Mazda RX-8
Mitsubishi Evolution
Mitsubishi Eclipse
Nissan Skyline
Nissan 350Z
Porsche 911 Turbo
Porsch Carrera GT
Subaru WRX
Subaru WRX STi
Subaru WRX WRC-edition
Toyota Celica GT-S
Toyota Le Mans Prototype
Toyota Supra Turbo
Volkswagen Gti
TVR Speed 6
TVR Speed 12
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:25:46 #87
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20537468
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:25 schreef twi het volgende:
Inderdaad, ziet er leuk uit. Ik denk dat deze game (mits Live ondersteund) hetgeen is wat ik eigenlijk verwachtte van Flat Out.
first wait, then see. het is namelijk een atari product...ach, ik geef ze gewoon nog 1 kans
pi_20538625
Misschien een hele hele domme vraag, maar als er een vervolg van een spel uitkomt, zijn de controls (bijv. voor HALO is x om van wapen te veranderen enzo ) dan hetzelfde of verandert dat erg? Dit omdat ik merk dat een gamestop van bijna 20 jaar (ik heb als kind fanatiek gegamed op de spectrum ZX ) dat het switchten van HALO naar Prince of Persia niet zo makkelijk gaat (oud wijf ) Als straks HALO 2 uitkomt wil ik natuurlijk wel ass kicken direct En er niet 2 maanden over doen om de nieuwe contros onder de knie te krijgen
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:30:30 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20538757
Soms veranderen ze wat, Splinter Cell: Pandora Tomorrow was net wat anders dan Splinter Cell, maar ik vond het veel intuitiver. Aangezien je nu twee wapens vast kunt houden in Halo 2, zal die mogelijkheid toch wel enige nieuwe controllerfuncties of -wisselingen met zich meebrengen, maar dat zal nooit zo radicaal veranderen dat je ineens niet meer weet hoe je voor- of achteruit loopt
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:53:11 #90
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20539168
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:25 schreef pkwarts het volgende:

[..]

first wait, then see. het is namelijk een atari product...ach, ik geef ze gewoon nog 1 kans
The Matrix en Driv3r
  zaterdag 10 juli 2004 @ 22:06:08 #91
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20539403
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

The Matrix en Driv3r
i know. ik ben daarom ook nogal huiverig voor alles waar atari opstaat en na 2002 is gemaakt....
  zaterdag 10 juli 2004 @ 22:27:37 #92
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20539785
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 22:06 schreef pkwarts het volgende:

[..]

i know. ik ben daarom ook nogal huiverig voor alles waar atari opstaat en na 2002 is gemaakt....
ze hebben ook unreal 2004 uitgegeven en die was wel leuk
  zaterdag 10 juli 2004 @ 22:51:49 #93
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20540397
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 22:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ze hebben ook unreal 2004 uitgegeven en die was wel leuk
ze hebben ook terminator 3: rise of the machines uitgegeven en die was niet leuk
  zaterdag 10 juli 2004 @ 22:53:31 #94
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20540447
de cijfers zijn van IGN afkomstig:

UBISOFT
Batman vengeance 8,2
Batman: Rise of Sin Tzu 6,5
Beyond Good and Evil 9
Crouching Tiger, Hidden Dragon 4,8
Deathrow 9,3
Dragon's Lair 3D 7,8
Murakumo 4,5
Myst III: Exile 2
Prince of Persia: The sands of time 9,6
Rayman 3: Hoodlum Havoc 8,4
Rayman Arena 3,8
Rocky 8,7
Ghost Recon 8,8
Ghost Recon: Island Thunder 8,4
Rainbow Six 3 9,3
Splinter Cell 9,6
Splinter Cell Pandora Tomorrow 9,5
XIII 8
136,2
gemiddeld: 7,566666667

ATARI
Dead man's hand 6
Driv3r 5,5
Dungeons and Dragons: Heroes 8,3
Magic the gathering: battlegrounds 7,9
Mission Impossible: operation Surma 7,3
Shadow Ops: Mercury 7
Terminator 3: Rise of the Machines 3,5
Trivial Pursuit Unhinged 7
Unreal II: the awakening: 7,8
60,3
gemiddeld: 6,7

MICROSOFT
Amped 2 9
Amped: freestyle snowboarding 8,5
Azurik: rise of Perathia 6,5
Blinx 8,8
Blood Wake 8,4
Brute Force 8,1
Counter-Strike 7,9
Crimson Skies: High road to revenge 9,1
Fuzion Frenzy 8,3
Grabbed by the ghoulies 7
Halo: Combat Evolved 9,7
Inside Pitch 2003 5
Kakuto Chojin 6,2
Kung Fu Chaos 6,3
Links 2004 7,5
MechAssault 9,2
Midtown Madness 3 8,7
NBA inside drive 2002 8,7
NBA inside drive 2003 8,2
NBA inside drive 2004 8,4
NFL fever 2002 7,9
NFL fever 2002 7,7
NFL fever 2002 7,5
NHL rivals 6,5
Nightcaster 7,3
Oddworld: Munch's oddysee 7,4
Project Gotham Racing 8,8
Project Gotham Racing 2 9,5
Quantum Redshift 6,2
Rallisport Challenge 9,2
Rallisport Challenge 2 9,2
Shenmue II 8,3
Sneakers 2
Tao Feng: fist of the lotus 8,7
Top Spin 9,3
Voodoo Vince 7,6
Whacked! 6,6
Xbox Music Mixer 4
293,2
gemiddeld: 7,715789474
  zaterdag 10 juli 2004 @ 22:55:56 #95
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20540510
het zijn trouwens alle uitgekomen xbox spellen.
wel jammer dat ubisoft 4 van die kutspellen heeft uitgegeven, want voor de rest zitten er hele goeie cijfers tussen en door die slechte is hun gemiddelde best wel omlaag gegaan. maar ja, they were young and needed the money.....
  zaterdag 10 juli 2004 @ 23:00:08 #96
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20540611
Ubi soft
pi_20543598
ben ook weer in het xbox wereldje beland
bevald me prima ninja gaiden is mijn game
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zondag 11 juli 2004 @ 07:59:15 #98
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20546808
quote:
En weer terug, ik had ium uitgeleend, .
-
  zondag 11 juli 2004 @ 10:15:58 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20547203
Top, denk dat ik 'm vanavond wel weer ga doen
  zondag 11 juli 2004 @ 11:23:12 #100
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_20547847
Jeemig, is t nou echt zo dat ik MM3 ook moet gaan regelen?
Fok! Groentje
  zondag 11 juli 2004 @ 11:34:27 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20547999
Ja Als je die niet hebt gespeeld, heb je wat gemist Enneh, kun je vast wel voor 12,50 van iemand kopen
  zondag 11 juli 2004 @ 11:39:44 #102
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20548065
MM3 is nog steeds een leuk spel inderdaad, maar dan zonder Twi
  zondag 11 juli 2004 @ 11:54:09 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20548272
Dat merkte ik, eergisteren was je ineens vertrokken richting FSW
pi_20548300
12.50 is nog aan de hoge kant, ik heb een van mijn exemplaren voor 8 euro opgescharreld .
En ja, het spel moet je gewoon hebben, de funfactor is hoger dan in iedere andere live game.

Dat stack the gold in teamverband was ook erg leuk van de week (al kon ik totaal niet meekomen met Twi en wat vaste MM3ers (die gasten zijn echt #^$*&% goed)).

Gewoon doen Kula
  zondag 11 juli 2004 @ 11:59:19 #105
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20548341
quote:
Op zondag 11 juli 2004 11:54 schreef twi het volgende:
Dat merkte ik, eergisteren was je ineens vertrokken richting FSW
Ik heb zoveel spellen dat ik alles tegelijk wil spelen
  zondag 11 juli 2004 @ 11:59:34 #106
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20548345
Maar inderdaad, van jou kan ik niet winnen
  zondag 11 juli 2004 @ 12:38:33 #107
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_20548879
zeg een vraag over red dead revolver..
Ik wil dit spel graag met een vriend spelen. Waar kan dat? En wat kan je dan met zijn twee spelen? Hetzelfde als in je eentje, dus naar dorpjes en mensen doden of gaat dat niet?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_20549181
DOA Ultimate

zondag 11 juli 2004 @ 13:11:09 #109
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20549283
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:38 schreef yvette1982 het volgende:
zeg een vraag over red dead revolver..
Ik wil dit spel graag met een vriend spelen. Waar kan dat? En wat kan je dan met zijn twee spelen? Hetzelfde als in je eentje, dus naar dorpjes en mensen doden of gaat dat niet?
nee geen Co op
aleen deathmatch
  zondag 11 juli 2004 @ 13:26:10 #110
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20549524
Wat zal de normale prijs worden voor Rainbow Six 3: BA?
  zondag 11 juli 2004 @ 13:27:12 #111
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20549539
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat zal de normale prijs worden voor Rainbow Six 3: BA?
Geen idee, bij play.com is ie nog geen 20 pond. .
-
  zondag 11 juli 2004 @ 13:30:18 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20549594
17.99 om precies te zijn
  zondag 11 juli 2004 @ 13:31:19 #113
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20549616
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:30 schreef twi het volgende:
17.99 om precies te zijn
Schappelijk prijsje voor een veredelde expansion pack, .
-
  zondag 11 juli 2004 @ 13:32:49 #114
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20549637
Dat zag ik dus ook net. Dat lijkt mij een koopje of niet?
  zondag 11 juli 2004 @ 13:37:52 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20549701
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat zag ik dus ook net. Dat lijkt mij een koopje of niet?
Yep.. Als je hem nu pre-ordered krijg je um ook sowieso voor die prijs, ook als die alsnog naar boven geschroefd wordt..
-
  zondag 11 juli 2004 @ 13:38:46 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20549713
't Is een betere deal dan Driv3r inderdaad
  zondag 11 juli 2004 @ 13:40:21 #117
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20549730
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:38 schreef twi het volgende:
't Is een betere deal dan Driv3r inderdaad
Whehehe..
Is het je trouwens al gelukt om iemand te vinden, Q?
-
  zondag 11 juli 2004 @ 13:46:07 #118
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20549835
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Whehehe..
Is het je trouwens al gelukt om iemand te vinden, Q?
Ik heb contact met een kennis die het spel wel wilt overnemen voor 40 euro.
  zondag 11 juli 2004 @ 13:48:05 #119
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20549872
Ik heb Black Arrow maar besteld.
pi_20552267
Heeft hier iemand toevallig Serious Sam liggen, die hem kwijt wil? Ik zoek hem namelijk.
Ik heb ook al een topic bij V&A.
  zondag 11 juli 2004 @ 16:38:15 #121
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20553063
Waar hebben jullie Black arrow dan ge-preorderd?
  zondag 11 juli 2004 @ 16:45:32 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20553202
Play
pi_20553260
.com
  zondag 11 juli 2004 @ 16:59:22 #124
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20553458
BIj RS 3 lijkt me samenwerken op Live! erg cool, maar zijn dat dezelfde missies die je speelt met single player?
  zondag 11 juli 2004 @ 17:17:10 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20553797
Ja, of zonder de extra opdrachten (alleen terroristen doodschieten). Dat laatste wordt vaker gedaan. En van samenwerken is niet echt sprake, het is meer gewoon schieten wat je tegenkomt. Als je echt een leuke game voor Live wilt waar je goed mee moet samenwerken, moet je Full Spectrum Warrior halen
  zondag 11 juli 2004 @ 17:28:00 #126
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20554002
of als TK aanstaat is het vooral elkaar op de leukste manier de lucht in knallen
pi_20554100
Wat ik mij nou afvraag is het verschil tussen een fps in campaign mode spelen of online in een clan? Kan het zo zijn dat ik bijv. heel erg goed ben (ahum) in HALO maar zodra ik het online tegen een andere clan ofzo moet spelen dat ik er dan niks van zou bakken? (ik heb nog nooit echt online gegamed met of tegen mensen)
  zondag 11 juli 2004 @ 20:48:04 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_20558147
Ninja Gaiden is okay.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 11 juli 2004 @ 20:53:57 #129
7957 Chevalric
pi_20558269
quote:
Op zondag 11 juli 2004 17:33 schreef GinaG het volgende:
Wat ik mij nou afvraag is het verschil tussen een fps in campaign mode spelen of online in een clan? Kan het zo zijn dat ik bijv. heel erg goed ben (ahum) in HALO maar zodra ik het online tegen een andere clan ofzo moet spelen dat ik er dan niks van zou bakken? (ik heb nog nooit echt online gegamed met of tegen mensen)
Uh ja, die kans zit er in. Het verschil is dat menselijke tegenstanders veel diverser reageren dan computer tegenstanders. Mensen hebben het vermogen om te improviseren afhankelijk van de situatie. Bij een computer tegenstander weet je wel ongeveer wat hij wel en niet kan doen.
  zondag 11 juli 2004 @ 21:37:36 #130
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_20559214
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:48 schreef speknek het volgende:
Ninja Gaiden is okay.
Ik heb net chapter 7 bereikt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en inderdaad.... Ninja Gaiden is okay
Fok! Groentje
  zondag 11 juli 2004 @ 21:40:02 #131
63302 rockstah
New World Disorder
pi_20559275
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:48 schreef speknek het volgende:
Ninja Gaiden is okay.
die zombies niet
  zondag 11 juli 2004 @ 22:09:35 #132
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20560136
  maandag 12 juli 2004 @ 08:02:01 #133
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_20566557
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:12 schreef pimpin het volgende:
wie van jullie speelt weleens Fight Knight 2004? Dat is echt een geweldig spel, lekker boksen!
Ja hiero... wat heb ik lang op dat spel gewacht zeg
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 12 juli 2004 @ 08:13:50 #134
7957 Chevalric
pi_20566613
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:09 schreef HomerJ het volgende:
Hoe moet je in hemelsnaam weten hoe ver de RPG-7 in FSW komt?
Google doet wonderen
Ik vond vraag 3 veel lastiger: bedoelen ze het specifiek voor FSW (ben ik maar vanuit gegaan), of bedoelen ze het in 't algemeen?
  maandag 12 juli 2004 @ 10:20:40 #135
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20567722
quote:
Op maandag 12 juli 2004 08:13 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Google doet wonderen
Ik vond vraag 3 veel lastiger: bedoelen ze het specifiek voor FSW (ben ik maar vanuit gegaan), of bedoelen ze het in 't algemeen?
Waarop heb je dan gezocht? Full spectrum warriors + RPG

Anders ruilen we, ik geef jouw antwoord van vraag 3 jij mij van 2
pi_20567729
* Zwaait vanuit Hongarije
Eventjes geen xbox spelen, maar PGR2 ligt straks wel op me te wachten thuis, voor 20 euro
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2004 @ 10:25:48 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20567783
RPG-7 + distance, dan moet je er wel uitkomen

Veel plezier in Hongarije, doe de groeten aan Zita Gorog voor me
  maandag 12 juli 2004 @ 10:35:54 #138
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20567913
quote:
Op maandag 12 juli 2004 10:25 schreef twi het volgende:
RPG-7 + distance, dan moet je er wel uitkomen

Veel plezier in Hongarije, doe de groeten aan Zita Gorog voor me
Jah, ik zie de volgende getallen:
4.3 M
400 M
900 M
54 M
74 M
40 M

maandag 12 juli 2004 @ 10:39:21 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20567973
Sorry, ik zocht op "RPG-7 meters" en daar zijn veel sites het met elkaar over de maximumafstand eens
  maandag 12 juli 2004 @ 10:39:50 #140
7957 Chevalric
pi_20567983
probeer eens "maximum range RPG-7"
Je krijgt dan als tweede of derde resultaat 920m
Ik ben trouwens bij vraag 3 voor de tweede optie gegaan, voor zover ik weet kun je bij FSW geen voice commands geven...
  maandag 12 juli 2004 @ 12:37:50 #141
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_20570485
quote:
Op maandag 12 juli 2004 10:39 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben trouwens bij vraag 3 voor de tweede optie gegaan, voor zover ik weet kun je bij FSW geen voice commands geven...
Dan kan niet nee.
Of toch niet?
pi_20573206
Is het zo dat Far Cry op de xbox komt? Of zijn dat alleen maar geruchten?
  maandag 12 juli 2004 @ 14:34:38 #143
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20573229
klopt...een andere versie...Far Cry instincts...komt volgende jaar pas geloof ik
pi_20574407
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:09 schreef HomerJ het volgende:
Hoe moet je in hemelsnaam weten hoe ver de RPG-7 in FSW komt?
al die antwoorden staan vaak in een artikel over die game
  maandag 12 juli 2004 @ 20:47:18 #145
57586 Bananenman
-----------
pi_20582837
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:24 schreef taart het volgende:

[..]

al die antwoorden staan vaak in een artikel over die game
maar ik zie dat die er niet is...
  maandag 12 juli 2004 @ 21:08:57 #147
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20582996
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:47 schreef Bananenman het volgende:
FlatOut hands-on

Zon zin in!
  maandag 12 juli 2004 @ 21:12:54 #148
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20583072
Jammer dat Pro Evolution Soccer 4 niet Live gaat. Dat had weleens een grote klap voor EA geweest kunnen zijn. Nu moet ik nog steeds de footies op de PC spelen.
  maandag 12 juli 2004 @ 21:18:06 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20583202
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer dat Pro Evolution Soccer 4 niet Live gaat. Dat had weleens een grote klap voor EA geweest kunnen zijn. Nu moet ik nog steeds de footies op de PC spelen.
Naast PES4 is er ook nog een andere PES in de maak voor de XBOX.
Die volgens de makers helemaal gebruik gaat maken van de voordelen van de XBOX t.o.v. de overige consoles.. Kans bestaat dat ze daar LIVE mee bedoelen. .
-
pi_20583208
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
bron?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2004 @ 21:24:34 #151
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20583369
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:18 schreef Tain het volgende:

[..]

bron?
Dat concludeerde ik aan de hand van deze 2 websites:

http://games.teamxbox.com/xbox/977/Pro-Evolution-Soccer-4
Zoals je ziet staan er geen Live opties bij.

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=180526
Ook bij play.com melden ze niks over Live en staat het Live balkje niet op de hoes.
  maandag 12 juli 2004 @ 21:27:08 #152
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20583430
Ook bij gamer.nl spreken de users over het niet online gaan van dit spel.
http://www.gamer.nl/nieuws/22605
  maandag 12 juli 2004 @ 21:27:27 #153
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20583437
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ook bij play.com melden ze niks over Live en staat het Live balkje niet op de hoes.
Beetje voporbarig imo.
De reden dat ie niet op de GC komt zou kunnen zijn omdat de GC geen goede online netwerk heeft, in tegenstelling tot de XBOX, PS2 en PC. De reden dat de sites die jij noemt niets melden over LIVE/online gameplay is omdat Konami daar nog niets over heeft gezegd..
-
  maandag 12 juli 2004 @ 21:28:52 #154
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20583468
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Naast PES4 is er ook nog een andere PES in de maak voor de XBOX.
Die volgens de makers helemaal gebruik gaat maken van de voordelen van de XBOX t.o.v. de overige consoles.. Kans bestaat dat ze daar LIVE mee bedoelen. .
Ik hoop het maar het zou ook zo kunnen zijn dat ze het over verbeterde graphics hebben t.o.v. de overige consoles.
pi_20583470
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Keej, bij play.com verzinnen ze nog weleens zelfgemaakte hoesjes van spellen waarvan die nog niet bekend is, maar zag net op tothegame.com dat er 2 PES'en uitkomen voor de xbox. Wat ik trouwens best vaag vind, want iedereen gaat dan denk ik voor de live versie
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2004 @ 21:34:20 #156
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20583553
Het lijkt mij een onverstandige strategie van Konami om 3 maanden voor de release het Live gaan achterwege houden. Als ze het in het spel verwerkt hebben dan zou je dat toch zo snel mogelijk willen laten weten aan de buitenwereld lijkt mij.
  maandag 12 juli 2004 @ 21:55:23 #157
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20584021
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ik hoop het maar het zou ook zo kunnen zijn dat ze het over verbeterde graphics hebben t.o.v. de overige consoles.
Ja, idd.. .
Maar goed, ik hoop dat het om LIVE gaat..
@ Tain:
Er komen idd 2 versies. Deel 4 komt wsl nog voor de speciale XBOX versie uit. Zo los je het probleem van tegenvallende verkopen ook weer op, .
-
  maandag 12 juli 2004 @ 22:31:14 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20584925
't Is simpel. Is PES niet Live dan koop ik FIFA
  maandag 12 juli 2004 @ 22:34:40 #159
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20585027
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:31 schreef twi het volgende:
't Is simpel. Is PES niet Live dan koop ik FIFA
Ik allebei, .
-
pi_20585766
Gedverdemme, wil ik net ff Live een paar potjes PGR2 doen, met mn headset, wordt ik overal uitgekickt :S
Blijkt nu dus dat er allemaal ruis te horen is via mn headset. Als ik bij PGR2 voice mask wil kiezen, hoor ik alleen keiharde storing, en als ik dan wat zeg in de microfoon, hoor ik heel zacht op de achtergrond mn stem Vandar dat niemand me aardig vond op Live
Iemand dit eerder gehad (+oplossing)?
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  maandag 12 juli 2004 @ 23:12:11 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20585957
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, idd.. .
Maar goed, ik hoop dat het om LIVE gaat..
@ Tain:
Er komen idd 2 versies. Deel 4 komt wsl nog voor de speciale XBOX versie uit. Zo los je het probleem van tegenvallende verkopen ook weer op, .
Was die "speciale" xbox versie niet gewoon PES 4?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 12 juli 2004 @ 23:19:46 #162
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20586146
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Was die "speciale" xbox versie niet gewoon PES 4?
Nee, dit zou om een "speciale" XBOX versie gaan geloof ik..
-
  maandag 12 juli 2004 @ 23:57:31 #163
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20587045
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:05 schreef GokuSFE het volgende:
Gedverdemme, wil ik net ff Live een paar potjes PGR2 doen, met mn headset, wordt ik overal uitgekickt :S
Blijkt nu dus dat er allemaal ruis te horen is via mn headset. Als ik bij PGR2 voice mask wil kiezen, hoor ik alleen keiharde storing, en als ik dan wat zeg in de microfoon, hoor ik heel zacht op de achtergrond mn stem Vandar dat niemand me aardig vond op Live
Ik heb het eerder gehad. Oplossing: nieuwe headset kopen. Jij hebt nog niet zo lang Live geloof ik he? Dan is de oplossing: Microsoft bellen en zeggen dat je headset die je pas net hebt naar de kloten is. Krijg je een nieuwe toegestuurd, als je het goed aanpakt.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 00:06:00 #164
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_20587185
Kheb PGR 2 nog te ruil !

Voor moto grandprix 2
Wallahjeweettog
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:55:56 #165
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20591536
Ik ben nu de oude afleveringen van Gamekings aan het bekijken en bij de E3 van 2003 spreken ze over Call of Duty op de Xbox die dit jaar zou uit moeten komen. Heeft iemand daar meer info over?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:50:16 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20592815
RPG Special van IGN

http://xbox.ign.com/articles/529/529618p1.html

13 pagina's. Ze zijn super positief over Jade Empire, terecht denk ik zo. Verder is er op elke game wel iets aan te merken, maar dat is gewoon omdat er nog een hoop onzekerheden zijn.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:40:49 #167
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20593944
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
RPG Special van IGN

http://xbox.ign.com/articles/529/529618p1.html

13 pagina's. Ze zijn super positief over Jade Empire, terecht denk ik zo. Verder is er op elke game wel iets aan te merken, maar dat is gewoon omdat er nog een hoop onzekerheden zijn.
WOW!! Deze ken ik helemaal nog niet!!
The Roots
Developer: Tannhauser Gate Studio
Publisher: Cenega
Release Date: Fall 2004
quote:
Though very little is known about Tannhauser Gate's first Xbox game, The Roots, every indication points to a more traditional RPG, at least on the surface. Influenced by the Final Fantasy Series and Golden Sun, The Roots places gamers in familiar territory, as an unassuming orphan about to be propelled into a fight to save the world. The world in this case is Lorath, a fantasy realm with all manner of environments, including an island in the sky. As Yan, you'll take up the mantle as Guardian of the Tree of Life, which is mysteriously dying thanks to the sinister Demon Lord. Gathering a rag-tag group of adventurers along your journey, you'll fight in arena-style battles that promise to be unique from what we've experienced in the past. Whether this means real-time or turn-based combat is unclear. A 30-hour adventure, The Roots will face stiff competition with Fable in the fall, but who knows, it may prove as a great second RPG helping come October

Eindelijk een Turnbased RPG op de XBOX??? .

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 13-07-2004 12:49:32 ]
-
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:53:13 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20594232
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eindelijk een Turnbased RPG op de XBOX??? .
We kregen Fable toch al?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:47:00 #170
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20595469
Net "Halo 2 Limited Edition" gereserveerd heeft.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_20596765
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
Ga em denk ook pre-orderen. Hoop alleen wel dat die tinnen doos onbeschadigd hierheen komt, in een pakje liefst, met veel vulling
Nu eerst ff Xbox helpdesk bellen, ff een nieuwe headset vragen
pi_20596795
dubbel
pi_20596805
Nadat PGR2 een tijdje stof stond te happen ben ik toch maar verder gegaan met het proberen om alles op platinum uit te spelen. Met dit als resultaat

Wie wil mijn handtekening?

Twi, you've got company
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:39:05 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20596899
pi_20596955
Ik zie net dat de Long Beach Booster Pack te downloaden is
Gelijk maar ff doen
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:44:17 #176
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20597017
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:35 schreef Enemy het volgende:
Nadat PGR2 een tijdje stof stond te happen ben ik toch maar verder gegaan met het proberen om alles op platinum uit te spelen. Met dit als resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]

Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:45:19 #177
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20597046
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:41 schreef Enemy het volgende:
Ik zie net dat de Long Beach Booster Pack te downloaden is
Gelijk maar ff doen
Ja weer leuke auto's erbij.
Vond deze pack mooier dan Parijs.
Halo Stats
360 Blog
pi_20597196
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:45 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Ja weer leuke auto's erbij.
Vond deze pack mooier dan Parijs.
Net gedownload, ga ze nu spelen. Iemand zin om te spelen?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:55:00 #179
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_20597290
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Twi, you've got company
Get a life....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_20597532
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Get a life....
Get better at PGR2...
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:05 schreef GokuSFE het volgende:
* GokuSFE heeft xbox helpdesk gebeld en krijgt nu binnen 10 dagen een nieuwe Communicator thuisgestuurd zonder moeilijk gedoe!

Hail Xbox helpdesk!

[ Bericht 61% gewijzigd door GokuSFE op 13-07-2004 15:41:07 (new headset!) ]
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:58:00 #181
57586 Bananenman
-----------
pi_20599024
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Twi, you've got company
Respect

Ik ben nog steeds niet verder dan 30 platinums
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:54:15 #182
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20600499
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Twi, you've got company
Ik heb die TVR twelve speed (Kut kar btw) voor 5 euro gedowned
pi_20601149
hadden ze niet moeten doen vind ik, sommige mensen hebbe ernorm ziiten zwoegen voor die auto, en nu kun je hem downloaden......
2006...
pi_20601250
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:54 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Ik heb die TVR twelve speed (Kut kar btw) voor 5 euro gedowned
Op t rechte stuk is ie wel extreem snel natuurlijk, maar er zijn idd 'betere' wagens.
Respect kan je niet kopen voor ¤5,-

Btw wie heeft er tot dusver PGR2 op platinum al gehaald?
Twi aka bartje_twi
Enemy aka Rody1984

verder nog meer?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:31:49 #185
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_20601428
Ik heb zilver nog niet eens af...... klote singleplayer. 't gene wat me nog het meest tegenhoud om ze te gaan halen zijn die bleergh nachtraces in chicago met die kloterige amerikaanse bakken.
Fok! Groentje
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:08:40 #186
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20602215
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:21 schreef Perfect het volgende:
hadden ze niet moeten doen vind ik, sommige mensen hebbe ernorm ziiten zwoegen voor die auto, en nu kun je hem downloaden......
Ach dr is ook een soort van cheat, dat je in iedere auto kan rijden.. vraag me ff niet hoe maar ik heb al in die TVR gereden daardoor.
pi_20603015
De enige cheat die er is voor PGR2 zodat je met alle auto's kan rijden is de action replay voor zover ik weet. Is er een andere dan? (niet dat het nu nog wat uitmaakt)
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:56:04 #188
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20603113
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:50 schreef DinoPK het volgende:
De enige cheat die er is voor PGR2 zodat je met alle auto's kan rijden is de action replay voor zover ik weet. Is er een andere dan? (niet dat het nu nog wat uitmaakt)
Ja een andere ook.. moest je in en uit het menu en weet ik het wat allemaal.. maar kon wel Nee, staat niet op gamefaqs inderdaad.

Je hebt hem toch niet verkocht he???
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:03:02 #189
57586 Bananenman
-----------
pi_20603249

dinsdag 13 juli 2004 @ 19:12:05 #190
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20603455
outrun 2 neem in aan?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:14:45 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20603518
Zie URL Peter
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:26:22 #192
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20603758
ik ging net snel ff op xboxarena kijken of het outrun 2 was.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:29:22 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20603830
Hahaha, dat is ook een manier ja
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:35:10 #194
57586 Bananenman
-----------
pi_20603967
Heb echt zin in OutRun 2, was vroeger al cool, nu op de Xbox helemaal natuurlijk met Live ondersteuning
pi_20607213
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:56 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Ja een andere ook.. moest je in en uit het menu en weet ik het wat allemaal.. maar kon wel Nee, staat niet op gamefaqs inderdaad.

Je hebt hem toch niet verkocht he???
Ben je niet in de war met de color glitch? (die werkt dus met het switchen vanuit het menu etc).

En je denkt toch echt niet dat ik het spel heb verkocht heh? Never! Een racegek die de beste racegame van het moment verkoopt, neh . Iedereen die PGR2 verkoopt dient niet serieus genomen te worden
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:58:00 #196
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_20607429
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef DinoPK het volgende:
Iedereen die PGR2 verkoopt dient niet serieus genomen te worden
hihi
Of toch niet?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 22:41:13 #197
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20608385
IK ga zo maar is beginnen aan Metal gear solid 2: Substance

Ik heb deel 1 op de PSX & The Twin snakes bij elkaar stuk of 15 keer uitgespeeld, maar nooit een PS-2 gehad en op de PC lijkt mij deel 2 niks. Dus nu dan eindelijk voor mijn box-je
  dinsdag 13 juli 2004 @ 22:49:22 #198
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_20608547
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:41 schreef HomerJ het volgende:
IK ga zo maar is beginnen aan Metal gear solid 2: Substance

Ik heb deel 1 op de PSX & The Twin snakes bij elkaar stuk of 15 keer uitgespeeld, maar nooit een PS-2 gehad en op de PC lijkt mij deel 2 niks. Dus nu dan eindelijk voor mijn box-je
[heel erg offtopic]PSX versie is 100x beter he? [/offtopic]
Of toch niet?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 22:56:19 #199
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20608682
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:49 schreef Eitjes het volgende:

[..]

[heel erg offtopic]PSX versie is 100x beter he? [/offtopic]
Beide even cool
pi_20609064
Wat ziet Outrun er chill uit , jammer dat hij niet op de cube komt
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 14 juli 2004 @ 00:51:07 #201
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20611066
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
En wat is het verschil met de "standard edition"?
  woensdag 14 juli 2004 @ 01:01:10 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20611271
De Limited zit in een metalen hoesje, en heeft een bonus DVD met making-of's, etc.
  woensdag 14 juli 2004 @ 01:46:05 #203
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20611815
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 01:01 schreef twi het volgende:
De Limited zit in een metalen hoesje, en heeft een bonus DVD met making-of's, etc.
En is daardoor ook wat duurder neem ik aan.
  woensdag 14 juli 2004 @ 01:46:36 #204
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20611816
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 00:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

En wat is het verschil met de "standard edition"?

Packaged in Limited Edition Tin Box!

Behind the Scenes: The Making of Halo 2
Making the Game: Six Video Featurettes
Visualizing the Story (Concept Art, Early Level Design, From Script to Game, Narrated Storyboards, Character Tests.
Bonus Material (Trailers from Halo 1&2, Cut scenes, Commentaries, Inside Bungie, A Bungie history, Before Halo, The Making of Halo 1, Gameographies)
New vehicles and weapons, destructible environments, low gravity, online play, Human vs. Covenant multiplayer battles, improved AI, and more
Better control: sprint at twice normal speed, peek around corners, chain melee attacks into devastating combos
Completely rewritten graphics engine allows previously unimaginable complexity and detail
Multiplayer modes include Oddball, Race, Slayer, Capture the Flag, and exclusive modes only available for play over Xbox Live
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 14 juli 2004 @ 01:47:34 #205
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20611824
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 01:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

En is daardoor ook wat duurder neem ik aan.
Ja 5 euro dus dat is wel te doen.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 14 juli 2004 @ 01:53:06 #206
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20611857
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 01:47 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Ja 5 euro dus dat is wel te doen.
Ja, jammer dat het niet te koop is bij play.com.
  woensdag 14 juli 2004 @ 01:54:53 #207
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20611869
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 01:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ja, jammer dat het niet te koop is bij play.com.
Nee daar is ie £39.99.
http://play.com/play247.a(...)&r=XBOX&title=181422
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 14 juli 2004 @ 02:04:39 #208
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20611944
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 01:54 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Nee daar is ie £39.99.
http://play.com/play247.a(...)&r=XBOX&title=181422
Hmm, niet eerder gezien. Maar ik bestel het wel even.
  woensdag 14 juli 2004 @ 02:15:28 #209
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_20611997
Ook al bij de FRS in de pre-order. Maar ik wacht nog ff totdat ze daar ook limited edition hebben.

Kewl cover. Alleen jammer van die kleur contrast (blauwe logo).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 14 juli 2004 @ 07:25:02 #210
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20612651
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met de color glitch? (die werkt dus met het switchen vanuit het menu etc).

En je denkt toch echt niet dat ik het spel heb verkocht heh? Never! Een racegek die de beste racegame van het moment verkoopt, neh . Iedereen die PGR2 verkoopt dient niet serieus genomen te worden
Ik schrok ff!

Nee niet de color switch
  woensdag 14 juli 2004 @ 09:17:11 #211
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20613213
Close Combat

Holy shit, .
-
  woensdag 14 juli 2004 @ 09:36:08 #212
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20613460
Die plaatjes waren vorige week ook geplaatst
  woensdag 14 juli 2004 @ 09:46:59 #213
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20613591
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:36 schreef SailingAce het volgende:
Die plaatjes waren vorige week ook geplaatst
Van Gamer.nl
quote:
Soldaten poseren op nieuwe Close Combat screens
Sufkutten, .
-
  woensdag 14 juli 2004 @ 09:50:04 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20613636
Battlefield:Modern Combat is trouwens één heel jaar uitgesteld, .
-
  woensdag 14 juli 2004 @ 10:33:17 #215
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20614323
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is verdomme mooi kut!
pi_20614375
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:33 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Dat is verdomme mooi kut!
Was je echt van plan om dat spel te spelen dan naast Halo 2?
Het uitstel zal hier zeker wat mee te maken hebben (de line up van dit jaar is bijna Te goed). Ook de staat van het spel was abominabel van wat wij er tot nu toe van gezien hebben.
Ik ben er niet rouwig om in ieder geval.
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:28:06 #217
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20615414
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er komt toch al teveel uit joh
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:32:00 #218
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20615498
toch weet ik bijna zeker dat het hoesje wat hier gepost is van halo 2 niet de juiste is.....
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:33:35 #219
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20615542
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:37 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Was je echt van plan om dat spel te spelen dan naast Halo 2?
Het uitstel zal hier zeker wat mee te maken hebben (de line up van dit jaar is bijna Te goed). Ook de staat van het spel was abominabel van wat wij er tot nu toe van gezien hebben.
Ik ben er niet rouwig om in ieder geval.
NIet dat ik me verveel nee
pi_20616268
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 19:03 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hmmmm!
Weet iemand al wanneer OutRun 2 uit gaat komen? Dit wordt echt zo'n game die je over 20 jaar voor de lol nog een keer gaat spelen
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
  woensdag 14 juli 2004 @ 12:04:07 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20616327
Waar hebben jullie Halo 2: LE dan gepre-ordered, als niet bij Play?
pi_20616445
Volgens mij is ie alleen nog maar te preorderen bij play.com, de PAL versie tenminste...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20616464
boxshot die bij cd-wow staat van halo 2:
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 14 juli 2004 @ 12:20:07 #224
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20616662
Die is pas lelijk
  woensdag 14 juli 2004 @ 12:24:49 #225
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20616747
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 12:01 schreef Ron.666 het volgende:

[..]

Hmmmm!
Weet iemand al wanneer OutRun 2 uit gaat komen? Dit wordt echt zo'n game die je over 20 jaar voor de lol nog een keer gaat spelen
Nee, dat doe je nu al.. over 20 jaar ga je voor de lol Halo 2 nog een keer spelen.
pi_20616877
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 01:01 schreef twi het volgende:
en waar is die al te reserveren?

*ook wil hebben*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 14 juli 2004 @ 12:36:21 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20616972
Bij Play.com, heb ik dus zojuist gedaan. 60 eurootjes, misschien wordtie nog goedkoper Denk 't niet
  woensdag 14 juli 2004 @ 13:10:10 #228
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20617685
beide covers kloppen niet. het zijn beide art die ze met photoshop wat aangepast hebben.
pi_20618046
duisere DOOM3 screenies

pi_20618181
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 12:36 schreef twi het volgende:
Bij Play.com, heb ik dus zojuist gedaan. 60 eurootjes, misschien wordtie nog goedkoper Denk 't niet
Zo... ook weer 60 euro armer...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 14 juli 2004 @ 13:36:33 #231
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20618220
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zo... ook weer 60 euro armer...
En misschien wel het beste spel tot nu toe rijker.
pi_20618307
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 12:10 schreef Tain het volgende:
boxshot die bij cd-wow staat van halo 2:
[afbeelding]
Hoezo nep? Heb die dat plaatje van de ventje en die letters los.
Is gewoon aan geknutseld.
  woensdag 14 juli 2004 @ 13:44:58 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20618375
Yep, beide zijn nep, maar die die Sharkdoggy postte (hoewel de kleuren op dat plaatje gigantisch zijn verkleurd) vind ik tot nu toe de mooiste custom boxart.
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:04:08 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20622425
Trouwens, waren die 3d shots van Splinter Cell: Chaos Theory al gepost?

Quicktime nodig
Klik 1
Klik 2
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:06:00 #235
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20622476
Wings of War

woensdag 14 juli 2004 @ 17:11:02 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20622578
Een paar fantastische screens van de Dukes of Hazzard

[img]The Dukes of Hazzard: Return of the General Lee is not quite finished, but the two most important pieces of the puzzle are already in place- the ’69 Charger and the show’s original theme song performed by the great Waylon Jennings. Yes, they are good ol’ boys, and they’re never meaning no harm, but you wouldn’t know it after jumping over a few police cruisers. Stay tuned for more on the Hazzard County crew as the game’s September release date draws closer. Yeeeee Hawwwww![/img]

Hele artikel op Team Xbox
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:13:41 #237
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20622635
Mercenaries

quote:
Gamers will be able to assume the role of one of three different Mercenaries and will have the opportunity to call in air strikes and pilot more than 20 authentic ground and air vehicles including helicopters, trucks and tanks. Players can attract attention from embedded journalists in the game as they work with (and against) sparring international factions to secure all 52 targets, represented by a deck of playing cards. Mercenaries will be able to purchase additional weapons and vehicles with the money earned from each capture.
Meer screens en info op Team Xbox
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:50:37 #238
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20623390
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 17:06 schreef twi het volgende:
Wings of War

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Intressant wellicht, die lucht ook dateerste plaatje
pi_20623467
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 17:50 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Intressant wellicht, die lucht ook dateerste plaatje
Doet me erg denken aan "Wings" wat ik op de Amiga heb...
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:42:30 #240
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20626221
wie wil er in oktober samen met mij door een mars basis lopen alleen omdat ik te schijterig ben om het in mijn eentje te doen?
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:50:27 #241
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20626420
Ik wel Doom 3
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:57:21 #242
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20626579
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 20:42 schreef pkwarts het volgende:
wie wil er in oktober samen met mij door een mars basis lopen alleen omdat ik te schijterig ben om het in mijn eentje te doen?
Kan je ook niet wachten..... previews zijn heerlijk om te lezen
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:08:37 #243
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20626884
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 20:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Kan je ook niet wachten..... previews zijn heerlijk om te lezen
ik kan idd niet wachten , het probleem is dat horror/survival/enge spellen eigenlijk niks voor mij zijn..... ach, ik speel wel steeds een kwartiertje om daarna ff bij te komen.

en voor de pc is al gold
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:36:29 #244
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20627590
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 21:08 schreef pkwarts het volgende:

[..]

ik kan idd niet wachten , het probleem is dat horror/survival/enge spellen eigenlijk niks voor mij zijn..... ach, ik speel wel steeds een kwartiertje om daarna ff bij te komen.

en voor de pc is al gold
Ik begeleid je wel
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:39:01 #245
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20627655
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 21:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik begeleid je wel
tnx
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:02:00 #246
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20628343
Forza motorsport

woensdag 14 juli 2004 @ 22:04:48 #247
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20628434
quote:
Wings of War

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
als ie live is met Co op haal ik em...
ik vind dat er te weinig co op spellen zijn man!
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:05:14 #248
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20628443
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 21:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik begeleid je wel
Mij ook? Alhoewel ik ben een Die-Hard Resident evil-er

Als ik dan geld heb voor Doom 3
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:05:40 #249
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20628456
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 22:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

als ie live is met Co op haal ik em...
ik vind dat er te weinig co op spellen zijn man!
Doom 3
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:06:10 #250
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20628464
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 20:42 schreef pkwarts het volgende:
is ie live met co op dan?
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:08:57 #251
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20628524
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 22:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

is ie live met co op dan?
Alleen co-op geloof ik zelfs
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:11:56 #252
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20628613
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 22:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Alleen co-op geloof ik zelfs
o das wel vet...mischien dat ik em gewoon op pc haal...als ie daar ook co op heeft tenminste...was er eerst niet in geintreseerd...maar co op maakt alles leuk
  woensdag 14 juli 2004 @ 22:15:04 #253
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20628713
wat crappy halo 2 screens: (de kwaliteit van de foto's dan he )

woensdag 14 juli 2004 @ 22:15:30 #254
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20628727
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 22:11 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

o das wel vet...mischien dat ik em gewoon op pc haal...als ie daar ook co op heeft tenminste...was er eerst niet in geintreseerd...maar co op maakt alles leuk
Ja,... co-op story mode.... lijkt me ook cool om dat met iemand te doen.... vijanden passen zich wel aan geloof ik Meer en moeilijker
pi_20628811
Bij zo'n een of ander ge-importeerd Xbox blad krijg je nu zo'n Xbox-mod sticker van FSW...
Zelf vind ik dat je Xbox er niet mooier op word maar het is wel leuk om te melden voor de liefhebbers..
pi_20628963
Hypen kunnen jullie wel he ?

* PBateman1978 wacht toch echt eigenlijk het meest op Burnout 3
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_20628974
edit

[ Bericht 61% gewijzigd door taart op 14-07-2004 22:26:19 (te laat) ]
  donderdag 15 juli 2004 @ 00:53:17 #258
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20633078
quote:
Wings of War

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zal eigenlijk wel een soort Ace Combat op de X-Box willen hebben.
Halo Stats
360 Blog
pi_20634720
Waarom komt Microsoft Flight Simulator niet uit op de Xbox? Beide van Microsoft.

Beetje vreemd dat Doom 3 niet te koop is via play.
pi_20634831
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 22:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Hypen kunnen jullie wel he ?
Begint op te vallen zeker
  donderdag 15 juli 2004 @ 08:05:08 #261
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20634989
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 22:24 schreef PBateman1978 het volgende:
PBateman1979 wacht toch echt eigenlijk het meest op Burnout 3
Check dan deze Vids

http://media.ps2.ign.com/media/640/640596/vids_1.html

donderdag 15 juli 2004 @ 08:06:15 #262
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20634993
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 04:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Beetje vreemd dat Doom 3 niet te koop is via play.
Komt echt wel Het spel is immers Gold gegaan.... duurt niet lang meer nu !!
pi_20635286
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 08:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Komt echt wel Het spel is immers Gold gegaan.... duurt niet lang meer nu !!
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. FPS is absoluut mijn ding maar ik hou niet zo van dat duistere horror en gemuteerde wezens gedachteloos neerknallen.

Doom 3 zal dan mijn 9de gekochte FPS worden.
pi_20635377
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 08:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. FPS is absoluut mijn ding maar ik hou niet zo van dat duistere horror en gemuteerde wezens gedachteloos neerknallen.

Doom 3 zal dan mijn 9de gekochte FPS worden.
Ik ga er vanuit dat het over je beeld en speakers zal gaan spetteren.. maar ben bang dat het weer zon kort spel is... weet iemand daar wat over?
  donderdag 15 juli 2004 @ 09:53:40 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20635906
BC
quote:
July 14, 2004 - When I was first shown B.C. at E3 2002, I made an unfortunate comment that flummoxed Peter Molyneux. The big PM showed off Fable (then called "Project Ego") and unveiled B.C. to us for the first time. After the demo, I tried to compliment B.C. with this poorly worded compliment: "Man, I see Project Ego and it's like, 'Wow,' but then you see B.C. and it's like, 'Project what?'" No offense to Big Blue Box and their certain-to-be-great RPG, but every time I learn about B.C. it wows me in a way like few other games. My hope is that if IGNXbox can give you more insight into the game and greater details, you'll begin to share my view.

Coming sometime in 2005, Intrepid's B.C. puts you in control of a band of un-evolved humans. Your goal -- teach mankind to speak, make fire, grow crops, and kill dinos. This is not Sim Dinosaur. Instead, you will take direct control of members of your tribe, hunt for food, make babies, and help humanity progress through a variety of stages on a race to reach the Fertile Crescent before the competing simian race.
Volledig: http://xbox.ign.com/articles/530/530516p1.html

Niet echt onder de indruk
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:01:16 #266
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20636020
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
BC
[..]

Volledig: http://xbox.ign.com/articles/530/530516p1.html

Niet echt onder de indruk
Ik wel, en die gast vrou van IGN ook wel geloof ik!
-
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:03:00 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20636043
Ja, het ziet er super uit, maar ik ben niet een "voed je stam op en leer ze ontwikkelen terwijl je ondertussen dino's dood" gamer
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:06:29 #268
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20636081
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 09:07 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat het over je beeld en speakers zal gaan spetteren.. maar ben bang dat het weer zon kort spel is... weet iemand daar wat over?
ik had iets van 20 uur gehoord, maar dat lijkt me een beetje veel, dus pin me er niet op vast....
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:39:07 #269
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20636615
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, het ziet er super uit, maar ik ben niet een "voed je stam op en leer ze ontwikkelen terwijl je ondertussen dino's dood" gamer
Het is spel is uniek in alle opzichten, hoe weet je dat nou. .
-
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:48:00 #270
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20636773
de slechterik uit KOTOR 2: Darth Sion:

screens van sw: battlefront:

screens van sw: republic commando:

en teveel screens om te posten van outrun 2:
http://www.xbw.nl/news/5525/

kijk daggla, het kan ook allemaal in ËÉN post
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:49:36 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20636800
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het is spel is uniek in alle opzichten, hoe weet je dat nou. .
Ah, weer een unieke game van Molyneux
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:52:18 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20636845
Daggla? Lees trouwens je mail Ik heb naar hotmail en fok gemaild.
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:56:36 #273
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20636933
raar:
quote:
Obsidian expects to have KOTOR II out this holiday for both PC and Xbox.
uit een IGN artikel van gisteren. ik dacht dat ie van kerst naar eind februari was verschoven
niet dat ik het erg vind........
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:02:14 #274
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20637066
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, weer een unieke game van Molyneux
Ja Fable blind, maar over dat B.C. ben ik niet zo zeker.... even aankijken !
pi_20637122
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef pkwarts het volgende:
de slechterik uit KOTOR 2: Darth Sion:
heeft dan altijd zijn masker op? Dit ziet er niet uit natuurlijk.
pi_20637371
quote:
Magneet fabrikant Magnequench klaagt Microsoft om Xbox aan

Alsof het een dagelijkse bezigheid van bedrijven is. Juist ja, Microsoft aanklagen. Dit keer gaat het om de Xbox. Het blijkt namelijk dat de DVD drives die in de Xbox verwerkt worden een magneet bevatten die onder patent bij Magnequench International staat. Oftewel: Jij gebruikt spullen van mij zonder mijn toestemming. De schuldige magneet heet Nd-Fe-B en is in de jaren 80 door General Motors ontwikkeld.

"Since we filed our original suit, we have had many good and positive discussions with manufacturers and retailers who indicate they are taking steps to better police their supply chains. The defendants have told us they are opposed to infringing our patents and are willing to work with us. In fact, already many of our customers have told us they are regaining business they had once lost to infringing materials due in large part to pressure applied by some defendants," said Archibald Cox, Jr., President and Chief Executive Officer of Magnequench, which holds the patents to Nd-Fe-B magnets which were developed by General Motors in the early 1980s. However, while progress has been made, "The unfortunate fact is that illicit magnets and magnetic powders are still finding their way into popular electronics products in the U.S.," Cox said.

Het is nog maar de vraag waar deze rechtzaak heen gaat, Microsoft is namelijk niet het enige bedrijf dat aangeklaagd is. Ook elektronica fabrikant Philips en supermarkt concern Wal-Mart zijn aangeklaagd door de magneet fabrikant. Ik denk dat het bedrijf geen poot heeft om op te staan aangezien het wel een paar bedrijven uitdaagd die erg groot zijn en niet bang zijn om een leger advocaten in te huren. Wordt vervolgd.
bron
pi_20637893
Berg OutRun 2 Screenies

donderdag 15 juli 2004 @ 11:37:04 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20637941
sorry

[ Bericht 75% gewijzigd door twi op 15-07-2004 14:55:28 ]
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:49:24 #281
7957 Chevalric
pi_20638207
Jongens, ik weet dat die games allemaal gaaf zijn, maar om nou alle screenshots 2x te posten gaat misschien iets te ver

Ander punt: Ik heb dat interview over BC ook gelezen en volgens mij wordt het wel een leuke game. Vraag is natuurlijk of het ooit uitkomt, want volgens mij was het al aangekondigd bij de launch van de Xbox....
pi_20638499
Vorige maand werd bekend gemaakt dat de Xbox RPG Fable in september uit zou komen. Fable zou qua verkoopcijfers een Halo-beater moeten worden, en er is dan ook lang genoeg aan gewerkt om een behoorlijke verwachting van de game te krijgen.

De dag waarop Fable uit gaat komen in de VS, is 14 september, en de mensen die de game pre-orderen krijgen er nog een speciale bonus-dvd bij, waarop onder andere een documentaire staat over de totstandkoming van Fable Ook staan er op de dvd interviews met belangrijke personen bij Lionhead en Big Blue Box, zoals Peter Molyneux en Ian Lovett.
Anyone who preorders the Xbox RPG from EB Games, GameStop, Circuit City, GameRush, GameCrazy, or Trans World will receive a limited-edition DVD with a free "making of" documentary that chronicles the game's development at Lionhead Studios subsidiary Big Blue Box. The as-yet-unnamed doc will sport interviews with Lionhead CEO Peter Molyneux, as well as Big Blue Box cofounders Simon Carter and Ian Lovett.

Op de dvd zullen, naast de bovengenoemde features, ook een aantal speelbare demo's van andere spellen staan, zoals Top Spin, Sudeki en Rallispot Challenge 2. Ook zullen er, naast de demo's, een behoorlijk aantal traiers staan, van onder andere Jade Empire en MechAssault 2: Lone Wolf.
Fable is dus niet langer een fabeltje en komt, met de releasedate in zicht, behoorlijk dichtbij. Voor de Europese gamers is het echter een maandje langer wachten, want hier zou de game pas in oktober uit moeten komen.

http://www.gamer.nl/nieuws/22772
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:56:04 #283
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20639891
ik heb ff een preorder lijstje samengesteld. de prijzen zijn inclusief verzendkosten, maar kloppen niet altijd vanwege de verschillende manieren van verzenden die een bedrijf aanbied (CONTROLEER DUS VOOR JE BESTELT!)

Rainbow six: black arrow:
Play.com
28,99 EUR
NL Store
27,97 EUR
Amazon UK
35,11 EUR
PC Media
30,45 EUR
CDWOW
25,99 EUR

Fable:
Play.com
52,99 EUR
HD.nl
62,56 EUR
Winkelwijs
59,94 EUR
CDWOW
50,99 EUR
PC Media
56,45 EUR

Burnout 3:
Play.com
52,99 EUR
Amazon UK
58,10 EUR
CD WOW
48,99 EUR
PC Media
56,45 EUR

Halo 2 (normal):
Play.com
52,99 EUR
Amazon UK
55,03 EUR
Winkelwijs
59,94 EUR
CDWOW
50,99 EUR
PC Media
56,45 EUR
Dimension Plus
57,24 EUR
Free Record Shop
afhalen in winkel: 64,99 EUR
op laten sturen: 66,55 EUR

Halo 2 (limited):
Play.com
63,99 EUR
Amazon UK
62,69 EUR
Dimension Plus
62,24 EUR
pi_20640290
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:56 schreef pkwarts het volgende:
ik heb ff een preorder lijstje samengesteld. de prijzen zijn inclusief verzendkosten, maar kloppen niet altijd vanwege de verschillende manieren van verzenden die een bedrijf aanbied (CONTROLEER DUS VOOR JE BESTELT!)
Cool, weet je ook release dates?
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:03:24 #285
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20641426
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:12 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Cool, weet je ook release dates?
=Ach, flikker toch op=
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:05:30 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20641478
Zowieso geld bij pre-orederen dat de prijzen kunnen veranderen he.
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:56:20 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20642679
Yep, maar in de meeste gevallen niet naar boven

Klantenservice
pi_20644244
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zowieso geld bij pre-orederen dat de prijzen kunnen veranderen he.
van play.com
quote:
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow
Please note: If the price of this item changes before it is dispatched, you will be charged the lower price.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20644659
Iemand zin in een potje PGR2? En dan dit gebaar maken naar de rest als je ze voorbij gaat

Xbox Live: Anormius
pi_20644714
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 16:25 schreef Mister_T het volgende:
Iemand zin in een potje PGR2? En dan dit gebaar maken naar de rest als je ze voorbij gaat

[afbeelding]
Dat doe ik regelmatig IRL
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:27:46 #291
7957 Chevalric
pi_20645898
Weet iemand of je bij CDWOW meteen moet betalen als je een pre-order doet?
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:32:34 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20645968
Ik weet wel dat iemand uit het GT4 topic bij CDWOW vier weken heeft moeten wachten op een ge-preorderde game (na launch dan).
pi_20646145
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:32 schreef twi het volgende:
Ik weet wel dat iemand uit het GT4 topic bij CDWOW vier weken heeft moeten wachten op een ge-preorderde game (na launch dan).
Is GT4 AL uitgebracht dan
pi_20646210
Heb zojuist mijn 100ste uur PGR2 gespeeld
pi_20646243
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:46 schreef Mister_T het volgende:
Heb zojuist mijn 100ste uur PGR2 gespeeld
  donderdag 15 juli 2004 @ 18:01:44 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20646424
Hoe groot wil je plaatjes posten
pi_20646477
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:49 schreef SailingAce het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die moeten er ook zijn
pi_20646671
Vandaag Tenchu gekregen van me oom gespeeld, nog niet verder dan lvl 1, echt klote dat je opnieuw moet beginnen als je sterft, geen checkpoint ofzo tussendoor en je kan ook niet in je lvl saven...

Binnen 3 weken, een x-doos, Halo en Tenchu.. i feel so good..
pi_20646724
* GokuSFE heeft vanochtend zn nieuwe (vervangende) Communicator binnengehad, na een telefoontje op dinsdagmiddag naar de helpdesk

Redelijk vlotte afhandeling allemaal
En hij werkt perfect.
  donderdag 15 juli 2004 @ 18:39:30 #300
7957 Chevalric
pi_20647084
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:27 schreef Chevalric het volgende:
Weet iemand of je bij CDWOW meteen moet betalen als je een pre-order doet?
Ik heb al een reactie op m'n mailtje gehad... Zij boeken het direct af, niet handig dus als je 4 games wilt bestellen die over 3 maanden verspreid uitkomen... Uiteindelijk het zootje maar bij play.com gepre-ordered.
  donderdag 15 juli 2004 @ 18:41:24 #301
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20647121
de normale xbox topic OP is hier te vinden:
http://home.planet.nl/~kwart032/xboxtopic/OP.txt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')