Of de nieuwe Mortal Kombat,quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
iets zegt me dat het dead or alive: ultimate wordt......
uhm jij verveelde je?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:28 schreef twi het volgende:
Voor de liefhebberDeeltje 17 bestaat niet dankzij Fliepke
![]()
01 02 03 05 04 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
91 92 93 94 95 96 97 98
Yep, en ik vond een topic waar alle links tot ergens achterin de 70 stondenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm jij verveelde je?
ik heb t spel niet zelf maar bij een vriend gespeeld...die showde me een functie tijdens het spel waar je de moves kon zien...(welke knoppecombinatie wat is)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hij is indd wel leuk, al had ik het niet erg gevonden als er een training in zat om al die mooie trukjes die ik nu af en toe per ongeluk uitvoer te leren. Nu weet ik nooit meer hoe ik ze gedaan heb.
Maja, misschien moet ik de handleiding lezen, misschien dat het daarin staat.
Teringquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:28 schreef twi het volgende:
Voor de liefhebberDeeltje 17 bestaat niet dankzij Fliepke
![]()
01 02 03 05 04 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
91 92 93 94 95 96 97 98
Huuuuuuuh,quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:28 schreef twi het volgende:
Voor de liefhebberDeeltje 17 bestaat niet dankzij Fliepke
![]()
01 02 03 05 04 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
91 92 93 94 95 96 97 98
Whehehehee, dat zei ik toch al. ik dacht trouwens dat ik de fout in de 20 of dertig had gemaakt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:28 schreef twi het volgende:
Voor de liefhebberDeeltje 17 bestaat niet dankzij Fliepke
![]()
01 02 03 05 04 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
91 92 93 94 95 96 97 98
Maar niet heus, IMO... Je kunt bij DOA een heel eind komen met alleen button bashen, maar als je weet wat je doet, heeft een basher het een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:53 schreef PBateman1978 het volgende:
DOA is vechten voor dummies IMO
Bij soul calibur is het buttonmash gehalte veel hoger imo.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:53 schreef PBateman1978 het volgende:
DOA is vechten voor dummies IMO
In centrale topics wel, maar zullen we effe alle live topics gaan tellen en alle xbox specifieke gamestopicsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cube loopt dus nog voor![]()
Ga dan es online met dat spel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:53 schreef PBateman1978 het volgende:
DOA is vechten voor dummies IMO
Ja dat vraag ik me idd dus ook af, je moet echt een hele goede verbinding hebben anders dan werkt het al niet meer fijn. Dus ik vraag me af hoe ze dat oplossen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:01 schreef HomerJ het volgende:
Jah maar als je ook maar een halve seconde lag is verpest je een fighting game online
Nou ik heb met live games weinig lag gezien.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:01 schreef HomerJ het volgende:
Jah maar als je ook maar een halve seconde lag is verpest je een fighting game online
Jij hebt echt wat tegen EA he?quote:Op zondag 4 juli 2004 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
tword gemaakt door EA....heeft nix met Goldeneye te maken......pure naamsmisbruik.....
word een kut game
Omdat EA het hedendaagse Microsoft is. Het is "in" om op EA af te geven.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ziet er anders heel goed uit hoor die nieuwe Goldeneye, waarom zou dat een kutgame worden ?
EA speelt gewoon slim in op de eisen van de casual gamer.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat EA het hedendaagse Microsoft is. Het is "in" om op EA af te geven.
Onterecht imo, ze hebben best leuke games..quote:Op zondag 4 juli 2004 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat EA het hedendaagse Microsoft is. Het is "in" om op EA af te geven.
Mij ook niet, ik wil gewoon plaatjes spammen..quote:Op zondag 4 juli 2004 13:41 schreef pkwarts het volgende:
dat lijkt me echt niks, zeker nu crashday, burnout en flatout eraan komen....
Back to the oldschool..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:07 schreef twi het volgende:
Yep, met heeeeeeeeele slechte graphics
Ja die kanonnen kunnen de zaak toch wel veranderenquote:Op zondag 4 juli 2004 13:42 schreef twi het volgende:
Burnout 3, Juiced, Mashed. WTF? Nouja, op het dak van die zwarte wagen zie ik wel wat leuks zitten
ik vind dat EA echt veel verneukt...ze hebben wel wat leuke titels...maar meer dan dat niet..quote:Op zondag 4 juli 2004 13:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen EA he?
lelijkquote:Op zondag 4 juli 2004 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mashed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook lelijke spellen verdienen een post hier..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:46 schreef taart het volgende:
[..]
lelijk![]()
Kon je geen vlucht krijgen??quote:Op zondag 4 juli 2004 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook lelijke spellen verdienen een post hier..
Gewoon, om na alle euforie van de aankomende topgames ook eens een mindere game er door te gooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |