Ja, dat zal best ... met een van jou gejatte foto.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
is toch prima zo Svensational.
pfffquote:Op zondag 9 mei 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat zal best ... met een van jou gejatte foto.![]()
Oh, toen ik dat es deed brak de hel los....quote:Op zondag 9 mei 2004 22:22 schreef Wup het volgende:
pfff
Je zou toch eens wat aardiger tegen haar moeten zijn.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
Blij dat dat kind weg is.
beetje zonde dat ze een tijd lang zo een zedenprekertje moest spelen, de laatste tijd was ze oke, ik had heel wat anderen liever naar Groningen zien vertrekken. Of naar waar dan ook....quote:Op zondag 9 mei 2004 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooie stevigere meid, bewuste keuze van de producenten, maar wel een goede...
Hou der nou eens over op. Ik heb er netjes bijgezet van wie de foto's zijn!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Oh, toen ik dat es deed brak de hel los....
Als je er nou eens een mooie banner bij maakt dan veranderen we de titel gewoonquote:Op zondag 9 mei 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij de titel moest ik denken aan: "Ariel: Van Schapenhoeder Naar Tienermoeder".
Ik moet ff wachten tot ze op de pagina van RTL staan ...quote:Op zondag 9 mei 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
W_i_v, ga eens snel verhaaltjes posten!
Woef! Hap!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Hou der nou eens over op. Ik heb er netjes bijgezet van wie de foto's zijn!!!
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
Als je er nou eens een mooie banner bij maakt dan veranderen we de titel gewoon
MA. 10-05-2004quote:Op zondag 9 mei 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
W_i_v, ga eens snel verhaaltjes posten!
Deze banner vind ik wel leuk. Op zich heeft Ariel geen lelijk gezicht. Ik vind het alleen jammer dat ze erg veel overgewicht heeft. Als ze slanker was zou ze er heel mooi uitzien.quote:
De vraag is door wie? Arthur of een freefightongeluk?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:01 schreef BVO het volgende:
Carlo gaat toch de serie uit? Zal wel doodgeslagen worden ofzo
Ik denk het laatste, zie anders het nut van die verhaallijn niet in.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De vraag is door wie? Arthur of een freefightongeluk?
Vervang of door en... Arthur moet Carlo, die zwaar gewond is geraakt tijdens een freefightwedstrijd, opereren en komt voor de keuze te staan: de aap van z'n dochter redden of laten sterven?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
De vraag is door wie? Arthur of een freefightongeluk?
Dan moeten ze haar klauwen maar in JP's sapcentrifuge stoppen... komen de tranen vanzelf.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
nadeel is dan dat Anouck Klomp weer moet janken...... dat gaat haar niet zo best af
daar huurt ie dokter knoeier met de klemmen dan wel voor inquote:Op maandag 10 mei 2004 01:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Vervang of door en... Arthur moet Carlo, die zwaar gewond is geraakt tijdens een freefightwedstrijd, opereren en komt voor de keuze te staan: de aap van z'n dochter redden of laten sterven?
haha, ik denk niet dat JP Tara aankan eigenlijk, sneuvelt zijn andere handje ook in de strijd...quote:Op maandag 10 mei 2004 01:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan moeten ze haar klauwen maar in JP's sapcentrifuge stoppen... komen de tranen vanzelf.
Als JP die tegen die tijd nog maar kan vinden, want Taartje heeft alles herschikt.
Wup: we hadden toch afgesproken om geen vervelende namen meer te gebruiken? Of wilde Svensational dat? Ik weet het niet meer. Iedereen schijnt hier een eigen mening te hebben.....quote:Op maandag 10 mei 2004 01:44 schreef Wup het volgende:
daar huurt ie dokter knoeier met de klemmen dan wel voor in
ow oke, sorry... ik zal er aan proberen te denkenquote:Op maandag 10 mei 2004 02:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: we hadden toch afgesproken om geen vervelende namen meer te gebruiken? Of wilde Svensational dat? Ik weet het niet meer. Iedereen schijnt hier een eigen mening te hebben.....
Hij hoopte dat Joyce op haar kantoor horny as a toad werd en dat hij haar nog eens kon grijpen.quote:Op maandag 10 mei 2004 02:51 schreef Wup het volgende:
Ik snap nou nog steeds niet wat Duuk vrijdag in het Beatrix deed, hij ging daar gewoon in zn eentje zitten lunchen, dat is toch vaag?
In Medisch Centrum West vond ik Annemieke Verdoorn een Godvergeten lekker wijf!quote:Op maandag 10 mei 2004 03:06 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
getver oud vrouwtje
En als je aan de racekak bent doe je dat nog steeds!quote:Op maandag 10 mei 2004 04:31 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
ohtoen poepte ik nog in mn broek
De race-kak, de schijterij. Als je aan de schijterij bent doe je het nog steeds in je broek.quote:Op maandag 10 mei 2004 04:46 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
aan de wat ?
Haha, ik was dat ja. Maar deze is wel leuk, want die is bedacht door Arthurquote:Op maandag 10 mei 2004 02:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wup: we hadden toch afgesproken om geen vervelende namen meer te gebruiken? Of wilde Svensational dat? Ik weet het niet meer. Iedereen schijnt hier een eigen mening te hebben.....
Hahah die pic van Arthurquote:Op maandag 10 mei 2004 06:58 schreef Wup het volgende:
Ik vond het vooruitblikje voor komende week juist helemaal goed.
ik was sowieso allang blij dat het er weer was, maar ik vind zo een kort overzichtje veel leuker dan een samenvatting van 1 of 2 scenes zoals ze hiervoor deden.
het was wel een beetje heel kort....
[afbeelding]
neew dat is een geldbundeltjequote:Op maandag 10 mei 2004 09:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Mooie ©ollage Wup
Zie ik daar Carlo met een potje pillen?
volgens mij gaat ie echt aan de speed ofzo..... hij kijkt echt reuze wild uit zn ogen...quote:Op maandag 10 mei 2004 09:27 schreef dunn0w het volgende:
Hahah die pic van Arthur![]()
Precies!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had heel wat anderen liever naar Groningen zien vertrekken. Of naar waar dan ook....
1) Je kunt het plaatje openen in PSP en dan opslaan als JPG.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:23 schreef Svensational het volgende:
Iwan, hoe kun je jouw plaatjes ook alweer als jpg opslaan? Je had het laatst volgens mij uitgelegd...
quote:[img]http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/schapenhoeder_tienermoeder_01.jpg[/ img]
Haha... ja precies.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:34 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij gaat ie echt aan de speed ofzo..... hij kijkt echt reuze wild uit zn ogen...
1)Ik heb geen PSP meer op een computer met internet, alleen op een computer zonder internetquote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
1) Je kunt het plaatje openen in PSP en dan opslaan als JPG.
2) De tijdelijke internet-bestanden wissen. (helpt niet altijd)
3) Er is nog een 3e methode, maar die weet ik zo niet uit m'n hoofd.
Je kunt de link in de OP ook gewoon aanpassen:
[..]
Ik wil bewijs (lees: caps!!) haha!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:03 schreef Iwan1976 het volgende:heeft aflevering 343 (WO. 08-11-1995) in zijn video-archief teruggevonden.
Pim gaat op zoek naar de werkelijke reden van Wanda's komst naar De Engel. Victor en Joyce proberen contact te krijgen met Amerika. Bob krijgt wederom een verkeerde indruk van Daphne. Sander wordt aangevallen.
De titel is nog niet afquote:Op maandag 10 mei 2004 17:35 schreef babette21 het volgende:
Ariël in de titel.... heel goed!!
Neem toch eens Soapmailquote:Moet 't vandaag weer eens missen, wie kijkt er namens mij?!?!
en alsof dat misschien toch wel een goed idee zou zijn........quote:Op maandag 10 mei 2004 19:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire kijkt alsof ze geen backup heeft gemaakt......
mja, dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 10 mei 2004 19:56 schreef Wup het volgende:
waar was die insluiper trouwens zo snel gebleven?
Via de schuifpui? ..quote:Op maandag 10 mei 2004 19:56 schreef Wup het volgende:
waar was die insluiper trouwens zo snel gebleven?
haha ik verheug me juist zo op dat leerstoellijntjequote:Op maandag 10 mei 2004 20:05 schreef Svensational het volgende:
Een leuke aflevering vandaag!Afgezien van het leerstoel-lijntje van Hugo. Arthur was weer eens top! De manier waarop hij tegen Chris tekeer ging
en fluisterend aan de telefoon. Tara was ook wel grappig met haar opmerking over die glazen. En JP de hele tijd tegen Carlo en Tara aan 't zeuren
het zijn ook niet echt topacteurs die daarvoor ingehuurd hebben en Carlo is zelf ook al zo knulligquote:Op maandag 10 mei 2004 20:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind alleen dat freefight gebeuren zo irritant slecht gedaan, ik hoop echt dat Carlo sterft tijdens 1 van zn gevechten!
mee eens.quote:Nico mag blijven, ik hoop dat ze een meer bitchy rol krijgt.
niet mee eens want zo kan ik er nog wel een aantal noemen die nooit iets zullen kunnen toevoegenquote:En wat ben ik blij dat Ariel opgerot is, die heeft echt nooit iets toe kunnen voegen.
Tja, het was te verwachten he, we zijn het weer eens niet eens.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
[..]
haha ik verheug me juist zo op dat leerstoellijntje
JP begint me aardig de keel uit te komen, da's 1000 keer hetzelfde
en Joost wil ik nooit meer zo zien zoenen
dat mag toch? Maar we zijn het inderdaad zelden eensquote:Op maandag 10 mei 2004 20:22 schreef Svensational het volgende:
Tja, het was te verwachten he, we zijn het weer eens niet eens.
pas je op dat je niet bekeerd?quote:Oh ja, ik vond Claire leuk vandaagDe manier waarop ze aan Hugo vertelde over de inbraak
Je zag Arthur helemaal wegkrimpen
hij piepte gewoon stoerquote:Op maandag 10 mei 2004 20:30 schreef Svensational het volgende:
Niels stoer? Ik vond dat ie aardig liep te piepen over dat wondje van 'm.
dat roep ik ook steeds, maar Lizzy is onschuldig.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:47 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
jezus wat zaten (lagen) lizzy en joost smerig te doen zeg
Ja.. ik zit ook te kijken.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:07 schreef Svensational het volgende:
Zitten jullie ook allemaal de Musical Awards te kijken? Ze zijn ONM-gezind. Eerst Mark Krone (Martin Hagen), die genomineerd was maar niet won, toen Dennis Overeem (Bram de Boei) in een preview van de Jantjes, en als laatst Margot van Doorn (Merel Mascini) die een award won voor haar rol in Nijntje!
Ik vraag me sowieso af waarom hij zo gemakkelijk neer ging. Hij bokst toch? Zou op zijn hoede moeten zijn, bovendien keek hij richting de mepper.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:30 schreef Svensational het volgende:
Frommelmans trok er hard aan. Bovendien bewoog Niels te veel met zijn hoofd. Zo kan een arts niet naaien (hechten, bedoel ik).quote:Op maandag 10 mei 2004 20:30 schreef Svensational het volgende:
Tja, alle producties van HMG worden door Endemol / Joop v.d. Ende gemaakt, met dezelfde koppen.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
Ja.. ik zit ook te kijken... viel mij ook op dat er veel soap-gezichten tussen zaten.
En ook nog zo lang. Pure beeldopvulling.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:47 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
dat had ik al ergens uitgelegd, hij heeft een andere manier ontdekt om zich in het zweet te werken en daarnaast giet Claire hem steeds maar vol met alcohol.....quote:Op maandag 10 mei 2004 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom hij zo gemakkelijk neer ging. Hij bokst toch? Zou op zijn hoede moeten zijn, bovendien keek hij richting de mepper.
Dat is niet zoveel, want de meeste drank ligt op tafel en op de vloer. Maar dat geeft niet, want Niels loopt als een hondje achter Claire aan, dus hij likt 't wel op......quote:Op maandag 10 mei 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
en daarnaast giet Claire hem steeds maar vol met alcohol.....
Alsof jij zoiets nooit doet!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:47 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Had het niet verwacht van Arthur, omdat het het zoontje van een vriend van hem is. Maarre Arthur is natuurlijk ff de weg kwijt omdat die inbraak mislukt was!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Arthur was weer op en top goed bezig. Ik vraag me echter af wat hij er mee heeft te maken als Chris Hugo tutoyeert. Je kunt beter "jij" tegen iemand zeggen dan "coffeeboy" of "stinkerd".
Zie je dan liever Niels die het met Claire doet? Of Aafke met Koen, maar ik gun je een mooiere avond. Hoelang heeft die Koen nodig om een cdspeler te halen?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:34 schreef Wup het volgende:
Joyce en Duuk was ook al zo een smakeloze vertoning, dat hebben ze daar bij ONM toch ook wel in de gaten, dat we dat allemaal echt niet hoeven te zien?
nog nooit met anderen in de buurt en eerlijk gezegd nog nooit zo uitgebreidquote:Op maandag 10 mei 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alsof jij zoiets nooit doet!![]()
Lizzy is een lust voor het oog, maar die filmkloot is niet kewl meer. Is een van Walsum (haverzak) geworden.
Dus jij bent zo'n Al Bundy? 30, 29, 28, ........ , 3, 2, 1 Finished!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:40 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
nog nooit met anderen in de buurt en eerlijk gezegd nog nooit zo uitgebreid![]()
![]()
Jop Joris.quote:ze's idd een lust voor et oog, ik snap ook wel waarom die gozer die joost speelt (ja ik weet niet hoe hij heet) nog wat extra kusjes gaf terwijl ie eigenlijk moest praten en weglopen...
ik stoorde me vooral aan de manier waarop het in beeld werd gebracht.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zie je dan liever Niels die het met Claire doet? Of Aafke met Koen, maar ik gun je een mooiere avond. Hoelang heeft die Koen nodig om een cdspeler te halen?
nah, da's ook weer niet helemaal waar natuurlijk, ik vond Joyce & Duuk toch al niks, en Joost is net als Bram een sexloos wezen, dat wil je toch gewoon niet zien?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:45 schreef Wup het volgende:
ik stoorde me vooral aan de manier waarop het in beeld werd gebracht.
Ik ook! Ik zag te veel Joost en te weinig Lizzy.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:45 schreef Wup het volgende:
ik stoorde me vooral aan de manier waarop het in beeld werd gebracht.
Heb je last van DIS? Je zit hier tegen jezelf te lullen.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
nah, da's ook weer niet helemaal waar natuurlijk, ik vond Joyce & Duuk toch al niks, en Joost is net als Bram een sexloos wezen, dat wil je toch gewoon niet zien?
nee ik ben 16, verlegen en onervaren..do the mathquote:Op maandag 10 mei 2004 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n Al Bundy? 30, 29, 28, ........ , 3, 2, 1 Finished!![]()
Owh... ik wist niet dat verlegen 16'ers nog bestaan.....quote:Op maandag 10 mei 2004 22:02 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
nee ik ben 16, verlegen en onervaren..do the math![]()
Nee naar bobo's in the bush!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zit iedereen nog naar die musicalkul te kijken? 't Is hier zo stil.
Hee ga ergens anders baggerenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee naar bobo's in the bush!
Anouk in de finale!![]()
![]()
Mental Theo eruit?![]()
Als WIV mag baggeren .. dan mag ik het ook.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee ga ergens anders baggeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2004 17:38 schreef babette21 het volgende:
Ik wil bewijs (lees: caps!!) haha!!!![]()
Mylene speelde toch Vanya van Bakelquote:Verpleegster Sandra = Mylene Duijvestein
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:44 schreef dunn0w het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Ze speelde later de rol van Vanya van Bakel... Endemol Recyclingquote:Op maandag 10 mei 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
Mylene speelde toch Vanya van Bakel
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]Was je net optijd met EDITTENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Sorry.. ik kap al...![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Was je net optijd met EDITTEN!
Sorry.. ik kap al...
En dat is gek, want...?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:11 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
noemde "iemand" svensational "beatiful" ?![]()
Aha, ja dat kennen we ja. Welk nr. is Mylene?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze speelde later de rol van Vanya van Bakel... Endemol Recycling
Right! Dat is n.l. mijn taak.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:38 schreef Wup het volgende:
Svensational wat denk je van een cursusje on-topic posten?
3 van jou 4 posts gaan echt helemaal nergens over......
dit is ook een offtopic postquote:Op maandag 10 mei 2004 23:38 schreef Wup het volgende:
Svensational wat denk je van een cursusje on-topic posten?
3 van jou 4 posts gaan echt helemaal nergens over......
Een Wup-offtopic is niet zo erg.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:44 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
dit is ook een offtopic post![]()
![]()
fotoboek.fok.nlquote:Op maandag 10 mei 2004 23:58 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Hebben jullie btw foto's van elkaar ofzo? De een noemt wup een mooie vrouw de ander noemt sven "beatiful"
Ik heb momenteel geen foto beschikbaar, maar ik zie er uit als Brad Pitt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:08 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
thnx, zozo nu heb ik iedereen gezien behalve wup en weet ik veel..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen foto beschikbaar, maar ik zie er uit als Brad Pitt.
Dat ben ik toen ik wat jonger wasquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:15 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
[..]
als jij op brad pitt lijkt neuk ik een koe in zijn of haar kont..
![]()
BVO zijn dat je kinderen? Leuk hoor, maar wij (ik) willen u ook wel zien
Vandaar onze bandquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:21 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
omg en ik maar denken dat je een foto van hind op de jouwe hebt geplakt maar daar staat ze, schoonheid op een halve meter afstand..
Dan zal die koe straks geen sex hebben .....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:15 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
als jij op brad pitt lijkt neuk ik een koe in zijn of haar kont..
![]()
omfg bvo @ workquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Vandaar onze band![]()
. Ze had me uit een paar honderd man gehaald om op het podium te komen om met d'r te dansen, ze was erg leuk
. Kreeg nog een
van d'r ook
.
Ze zei op haar site dat ze me een erg leuke jongen vond, dus wie weet![]()
.
Het begint hier wel op een boerderij te lijken met al die schapen, koeien en varkens.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan zal die koe straks geen sex hebben .....
Nee hoor. Ze neemt Gyman mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:12 schreef Wup het volgende:
Kan Renee nou eens naar haar eigen huis
misschien wilde ze wel gewoon van Gyman af...
In huize Couwenberg wordt er door die dooie pieren niet meer geneukt, dus heeft kloppen geen zin.quote:en even fatsoenlijk kloppen voor ze bij Niels binnenwandelt lijkt me ook geen overbodige luxe....
nietus, ze heef Gyman gedumpt in dat nieuwe huis en zelf blijft ze de deur plat lopen in huize Couwenbergquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee hoor. Ze neemt Gyman mee.
uhm.... nou dat weet ik zo, Claire en Niels zijn toch ook behoorlijk krols steeds....quote:In huize Couwenberg wordt er door die dooie pieren niet meer geneukt, dus heeft kloppen geen zin.Joyce en Duuk vormen een uitzondering op de regel.
Nu weet je gelijk waarom ze niet meer aanklopt. De deuren liggen er plat.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:13 schreef Wup het volgende:
nietus, ze heef Gyman gedumpt in dat nieuwe huis en zelf blijft ze de deur plat lopen in huize Couwenberg
Ze zijn meer zuips dan krols. Joost en Lizzy zijn pas echt horny as a toad. Die lompe boer viel letterlijk over Lizzy heen. Kwatschj! Op de grond.quote:uhm.... nou dat weet ik zo, Claire en Niels zijn toch ook behoorlijk krols steeds....
Ga pitten!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:15 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
KNOR
Laten we hopen dat Lizzy dat filmpje snel in handen krijgt, dan worden ons meerdere scenes als dit bespaard........quote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze zijn meer zuips dan krols. Joost en Lizzy zijn pas echt horny as a toad. Die lompe boer viel letterlijk over Lizzy heen. Kwatschj! Op de grond.
Ja die oude Lizzy was 10x beter, kon tenminste lekker vals doen en ook nog af en toe gaan flippen (zoals toen Melchior dood was en Lizzy zichzelf vol drank had gegooid...)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:21 schreef Dizer het volgende:
Hallo allemaal
Ja Ja, ik kom wel heeeeeeeeeeel af en toe langs.
Wanneer komt Victor nou terug?????? En dan de echte Victor en niet zo een andere triest figuur die opeens in de plaats gaat komen!!! Netals met Lizzy!! Ik mis de oude Lizzy. Deze is veels te aardig!!
Gyman bedoel je...quote:P.s. ik zat vorige week in de Metro met Guiman (die gast die de vader was van Guiman en de broer van René...hoe walgelijk ik het ook vind dat die twee samen een kind hebben gehad...)
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja die oude Lizzy was 10x beter, kon tenminste lekker vals doen en ook nog af en toe gaan flippen (zoals toen Melchior dood was en Lizzy zichzelf vol drank had gegooid...)
- Oh dat was zooooooooooooooooo GEWELDIG!! Ik mis de oude Lizzy![]()
[..]
Gyman bedoel je...
Ik kwam afgelopen zaterdag Mimi (= Aïsha) tegen in de C1000!!!![]()
- Oh zij was zoooo gaaf. En mooi![]()
![]()
Dit is wel coolquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:32 schreef Wup het volgende:
Claire is zo te zien toch best dol op backups....
[afbeelding]
ach, geluk is een groot woord hoor. Ik stond te wachten bij de kassa en toen zag ik haar van een andere kassa naar de uitgang lopen, that's all haha...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:35 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor babette heeft ook altijd geluk![]()
Deze heb ik ooit gezien:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:36 schreef Svensational het volgende:
De enige soapie die ik ooit gezien heb is Winston Post.
Eind vorige eeuw kwam ik hem tegen toen ik de trein uitstapte en hij instapte bij een station vlakbij het Mediapark. 10 minuten later stond ik oog in oog met 3T.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:36 schreef Svensational het volgende:
Gaan we zo beginnen? Ik heb Ben Hulsman nl. ook gezien
klopt, geen tijd voor....... volgende keer weer... mis ik iets essentieels dan?!?!?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:28 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij lees je trouwens weer de helft van alle posts niet...
ga je gangquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:34 schreef Svensational het volgende:
Ik vroeg of je het een leuk id vond om tegelijkertijd als met 't Archief de bijrol verkiezing hier ook te houden
Uuhm, nopequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:35 schreef Svensational het volgende:
Doe de rest ook eens, Dizer!
Eerst het andere tournament even afmaken...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je gang
Werk jij ook wel eens niet?quote:ik ga weer aan de slag.... laters....![]()
Uuhm, want?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:37 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, nope
Ik ken hun namen niet meerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uuhm, want?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Lizzy was top in haar bikini? Zeker weten!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:57 schreef dunn0w het volgende:
Wouter Lansink was leuk toen.... vooral dat op Bonaire .
Toen vond ik Joost ook nog wel lol... en Lizie was top!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:09 schreef Svensational het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde haar rol en verhaallijn op Bonaire.... maargoed ..jouw reactie was te verwachten he?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy was top in haar bikini? Zeker weten!![]()
Rik Hoogendoorn bedoel je zeker ipv Rik de Jong?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:04 schreef Svensational het volgende:
Wouter Lansink (Filip Bolluyt)
Melchior Vehmeier (Peter Faber)
Rik de Jong
Nieuwe decors volgens die berichten bij RTL B.quote:
En natuurlijk een nieuwe Engel + uitbreiding van het Beatrix.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:37 schreef MirSus het volgende:
Nieuwe decors volgens die berichten bij RTL B.
Dus zien we dan èindelijk eens Renèe in haar nieuwe huis??![]()
JP kan nog altijd orchideeënkweker worden en een bloemenstalletje beginnen in het Beatrix.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:49 schreef MirSus het volgende:
Ja nou inderdaad, daar is ook wel een verbetering nodig in de Waalberg.
En de Engel zal wel een nieuw iets worden, of JP zou een andere baan moeten zoeken??![]()
Hij zal gewoon barman blijven, want hij wordt niet uit de serie geschreven en een Engel zonder JP is geen Engel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:12 schreef Iwan1976 het volgende:
JP kan nog altijd orchideeënkweker worden en een bloemenstalletje beginnen in het Beatrix.
Je vraagt er om!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:28 schreef dunn0w het volgende:
Ik bedoelde haar rol en verhaallijn op Bonaire.... maargoed ..jouw reactie was te verwachten he?
Je weet het nooit. Misschien gaat hij zelf een restaurantje openen? Samen met Daan wilde hij destijds al de Engel kopen. Misschien nu samen met Lizzy, want die is toch stinkend rijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:22 schreef MirSus het volgende:
Nou een Engel komt zeker niet meer, maar hij zou misschien in het Beatrix restaurantje kunnen werken?!![]()
Nee, ben ff de aflevering van vandaag over aan het pompen naar m'n harde schijf... en mocht er iets met me gebeuren, dan ligt er bij de notaris nog een kopie.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iedereen zit naar Flodder te kijken?
Die hebben ze ontslagen bij GTST en mogen het nu nog eens proberen bij OnM.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:49 schreef MirSus het volgende:
Is de styling soms ook ontslagen bij ONM??![]()
Hadden ze Do niet een leuker truitje aan kunnen geven?!![]()
Nou had ze gehouden!!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die hebben ze ontslagen bij GTST en mogen het nu nog eens proberen bij OnM.
Hebben ze je gekloond? Mini Me?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
en mocht er iets met me gebeuren, dan ligt er bij de notaris nog een kopie.
Ik zie net Aukje van Grinniken in een reclame voor de markt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Die hebben ze ontslagen bij GTST en mogen het nu nog eens proberen bij OnM.
Misschien komt dat truitje dan wel van diezelfde markt!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zie net Aukje van Grinniken in een reclame voor de markt.
Ja die foto is gemeen!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
haha, ik dacht dat Ellen in een pyama liep
[afbeelding]
en....nog steeds in de ontkenningsfase MirSus?
Thnx..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:26 schreef Wup het volgende:
Aafke speelde weer goed vandaag, het lijkt me erg onleuk een zieke in een bed te moeten spelen maar ze doet het prima. Ik snap alleen haar beslissing niet zo maar goed.
Joost, Kyra en Carlo zijn echt superirritante pubers.
weg ermee please
En Lizzy is wel erg naief, vind ik niet helemaal bij haar passen eigenlijk.
Bram nou ja ik zal er maar niet weer over beginnen.
Hier lijkt ze echt zwanger!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
haha, ik dacht dat Ellen in een pyama liep
[afbeelding]
en....nog steeds in de ontkenningsfase MirSus?
En die had ik al voordat bekend werd gemaakt dat Idol Eric in OnM gaat spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:55 schreef Svensational het volgende:
Iwans ondertitel
Ze is dan ook zwanger van Pim Vosmaer.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:36 schreef Svensational het volgende:
Hier lijkt ze echt zwanger!
maar er is altijd nog een verschil tussen zwanger zíjn en zwanger lijken!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze bukte niet diep genoeg?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:27 schreef MirSus het volgende:
Ja die foto is gemeen!Je maakt precies een shot op 't verkeerde, minst charmante moment!
![]()
Is het dan toch waar dat ze speciaal voor Ellen de zomercliffhanger hebben moeten vervroegen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:36 schreef Svensational het volgende:
Come on! Zo'n dikke pens kan ze toch niet zomaar hebben... daar heeft Pim Vosmaer met zijn fietspompie in gezeten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:38 schreef MirSus het volgende:
maar er is altijd nog een verschil tussen zwanger zíjn en zwanger lijken!!![]()
![]()
sorry dat was een mening, niet de samenvatting, ik heb een paar stukjes gemist omdat er steeds telefoon was, maar alhier wat ik heb gezien:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Thnx..
Bram is altijd al '' geweest..
.
Nee, dat is omdat ze in de bak belandt, wegens het uit het raam gooien van Bram.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Is het dan toch waar dat ze speciaal voor Ellen de zomercliffhanger hebben moeten vervroegen?
Hem op straat schoppen? Is dat niet openbare geweldpleging? Mishandeling op straat.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
JP komt erachter dat Carlo vecht voor geld en hij wil hem op straat schoppen als hij van plan is daarmee door te gaan. Dat was de cliff
Dat noemen ze nou freefighten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hem op straat schoppen? Is dat niet openbare geweldpleging? Mishandeling op straat.
Jij ook altijd met die stomme gevatte opmerkingen van je....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat noemen ze nou freefighten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze bukte niet diep genoeg?
dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat die verhouding tussen Joost en Nico 'Fatal Attraction'-achtige vormen gaat aannemen. Volgende week dringt Nico er bij Joost op aan om Lizzy de waarheid te vertellen. Verder gebeurt er volgende week niet zo veel.
Wup misschien vind je het leuk om samen te vatten maar anders moet je eens Soapmail proberen!! Scheelt je een hoop werkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
-samenvatting-
mja, het valt idd tegen volgende week. Maar goed als er volgens de vooruitzichten wel wat gaat gebeuren is het meestal nog saai. Misschien dat het juist nu wel leuk wordtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
[..]
dat meen je toch niet?
dat dat trieste Joostgedoe het beste is dat ze volgende week te bieden hebben?
Bram vind ik juist zo tofquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Thnx..
Bram is altijd al '' geweest..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:30 schreef Dizer het volgende:
Oke:
Kim :GTST
Bebe: GTST
Barbara: GTST
Gyman: ONM
Zusje van Duke: ONM
Sid: ONM
Rutger: ONM
Rien: GTST
Dat zijn alleen al van GTST/ONM...zal het niet over de rest hebben
Sorry, studeer/loop stage in Amsterdam
En ik ben vandaag Julian uit GTST tegen gekomen in Amsterdam Kalverstraat.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ken hun namen niet meer
En hun soap namen ook niet
Zoals die ene gast die Aafke en Joyce wou vermoorden in ONM
De vader van Lizzy in ONM
Uuh die gast die de man van Simone Kleinsma speelde in dat programma, dat komedy over haar en haar gezin?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:29 schreef Dizer het volgende:
Bram vind ik juist zo tof
Nee juist niet!!!quote:Gaat Aafke nou weg???? Gaat ze de serie uit? Minder!!
laten we het hopen!quote:En ik heb gehoord dat Victor weer terug komt. Klopt dat??
Dat klopt. Liever had ik alleen Bram zien vertrekkenquote:En ik heb ook gehoord dat Bram en Ellen weg gaan, klopt dat?
Die mag idd wegblijvenquote:Is het ook waar dat Sander Foppele weer terug komt? Zou een stomme move zijn!
Ehm...Volgens mij zei jij vandaag dat jij al was gestopt met kijken sinds Victor eruit wasquote:Gaat Joyce weg?? Als dat zo is, dan stop i kmet kijken!!
Dizer zegt veel als de dag lang is. Hij is al lang met kijken gestopt, of hij stelt zinloze vragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef Svensational het volgende:
Ehm...Volgens mij zei jij vandaag dat jij al was gestopt met kijken sinds Victor eruit was
Ik kijk heel af en toe. Bij ONM is 1 aflevering in de week meer dan genoeg om alles te weten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dizer zegt veel als de dag lang is. Hij is al lang met kijken gestopt, of hij stelt zinloze vragen.
Het is weet_ik_veel maarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kijk heel af en toe. Bij ONM is 1 aflevering in de week meer dan genoeg om alles te weten.
En ik zei, Nu Victor weg is, ben ik niet meer een VASTE kijker (in andere woorden dan) en dat ik het nu af en toe volg!!
L E Z E N
Mot ik je bek ff freefighten!?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Het is weet_ik_veel maar.
Is weet_ik_veel in ONM hetzelfde als _BigMac_ in GTST??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is weet_ik_veel maar.
Als Big Mac die onnozele geestesgestoorde is, wel ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
Is weet_ik_veel in ONM hetzelfde als _BigMac_ in GTST??
weet_ik_veel is.....tja, lees de afgelopen 43 topics maarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zolang jullie over me lullen ben ik nog interessant.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:11 schreef BVO het volgende:
weet_ik_veel is.....tja, lees de afgelopen 43 topics maar.
Leuk dat je zo over jezelf denktquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als Big Mac die onnozele geestesgestoorde is, wel ja.
Neuh...lees liever alle GTST topics nog een keer om onze Newbie post weer te zienquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
weet_ik_veel is.....tja, lees de afgelopen 43 topics maar.
Ach, zelfkennis.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
Leuk dat je zo over jezelf denkt
Ergerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG dat bestaat niet!!! OMG!!! Heb medelijkden met de ONM mensenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erger.
Ariel = ZEIKTRUTquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Leuke aflevering zo zonder Ariel!
Tot en met december 2001 was elke aflevering leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:20 schreef Dizer het volgende:
Ze blijft maar zeiken en overal mee bemoeien. In het begin vond ik haar nog wel ok, maar nu is het echt
Cor bedoel je... die was wel stoer ja, echt mijn held haha!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:38 schreef Dizer het volgende:
De tijden met Pim, Frank, Joyce en Victor, dat slechterik die de eigenaar van dat die discotheek() was die in een rolstoel zat. En toen Bettina niet zo een softie was!! DAT WAS ONM!!!!
da's positiekleding.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:55 schreef babette21 het volgende:
Jezus die Ellen spoort echt niet: wie gaat er nou in d'r nachthemd naar d'r werk toe?!?!??!?!![]()
![]()
Was hij ook niet een rivaal van Bettina? Ze hadden wat tegen mekaar geloof ik.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Cor bedoel je... die was wel stoer ja, echt mijn held haha!!![]()
Precies! En als dit al een mager seizoen is...hoe gaat 't dan straks wel niet worden met al die ontslagen die allemaal weg vallen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:54 schreef Wup het volgende:
het is een mager seizoen, en het is inderdaad Bettina die haar jaartje niet heeft.
het zijn vooral de pubers die het zo onleuk maken.
Aah joh, er komen meer van dat jongere talent zoals de nieuwe Lizzy.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:11 schreef MirSus het volgende:
[..]
Precies! En als dit al een mager seizoen is...hoe gaat 't dan straks wel niet worden met al die ontslagen die allemaal weg vallen!![]()
Joost kan alleen nog maar gekke bekken trekken:quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:54 schreef Wup het volgende:
het is een mager seizoen, en het is inderdaad Bettina die haar jaartje niet heeft.
het zijn vooral de pubers die het zo onleuk maken.
Haha precies!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aah joh, er komen meer van dat jongere talent zoals de nieuwe Lizzy.
Mensen zoals Victor en Frank voegen niets toe aan de serie. Het wordt allemaal veel en veel beter
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NOT![]()
Vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:18 schreef Svensational het volgende:
En ik vond Bram er een beetje vreemd bijstaan tijdens de sollicitatie:
[afbeelding]
Kan hij niet gaan zitten
da's altijd nog beter dan wanneer hij gaat zoenenquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:17 schreef Svensational het volgende:
Joost kan alleen nog maar gekke bekken trekken:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:20 schreef Wup het volgende:
da's altijd nog beter dan wanneer hij gaat zoenen
ik vind echt helemaal niks grappig aan Joost, ik vind hem op het moment echt nog vreselijker dan Bramquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:23 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Hij kijkt er wel erg grappig bij
Hij is inderdaad wel eens veel grappiger geweest!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind echt helemaal niks grappig aan Joost, ik vind hem op het moment echt nog vreselijker dan Bram
Hij is toch HOMO?? Zal ie wel wat de avond ervoor gedaan hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:18 schreef Svensational het volgende:
En ik vond Bram er een beetje vreemd bijstaan tijdens de sollicitatie:
[afbeelding]
Kan hij niet gaan zitten
Da's toch ook wel weer heel erg lang geleden, ze hadden hem gewoon zijn nek moeten laten brekenquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:29 schreef MirSus het volgende:
Hij is inderdaad wel eens veel grappiger geweest!
Ja is inderdaad alweer tijdje geleden dat 'ie op zn leukst was!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Da's toch ook wel weer heel erg lang geleden, ze hadden hem gewoon zijn nek moeten laten breken
Nou ik hoop dat dat op jouw verjaardag zo zal zijn!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op mijn verjaardag mag er een spannende aflevering komen met veel Lizzy in haar rose ondergoed als cadeau voor mij.
Da's dan vandaag.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:56 schreef Svensational het volgende:
Nou ik hoop dat dat op jouw verjaardag zo zal zijn!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Da's dan vandaag.
haha, dan krijg je gezellig JP-Carlo gejammerquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Da's dan vandaag.
Oh.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Da's dan vandaag.
Thanks.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:05 schreef Dizer het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Kan leuk zijn. JP zet Carlo op straat en die wordt per direct door een vrachtwagen overreden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:05 schreef Wup het volgende:
haha, dan krijg je gezellig JP-Carlo gejammer
Laat ie Joost dan ook meteen scheppenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan leuk zijn. JP zet Carlo op straat en die wordt per direct door een vrachtwagen overreden.
Van Dale Definitie voor Carlo:quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan leuk zijn. JP zet Carlo op straat en die wordt per direct door een vrachtwagen overreden.
ONM naam?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:20 schreef Wup het volgende:
Ik vind nog steeds Anouck Klomp het slechtst acteren in ONM
Taraquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
ONM naam?
dat kan ik me nauwelijks voorstellen, maar hij is denk ik ook niet voor de vrouwenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:21 schreef Dizer het volgende:
Zijn er eigenlij vrouwen hier die Carlo een lekker ding vinden
Tara is zoooooooquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Tara.
Laat ze maar van soap ruilen dan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:23 schreef Dizer het volgende:
Tara is zooooooo![]()
Zij in ONM is netals Yasmine in GTST. Allebij lekkere krullebollen![]()
Alleen is het wel zo dat Yasmine veel beter kan acteren
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:18 schreef Wup het volgende:
haha die pic,
hij is bijna net zo leuk als die foto die Svensational laatst had geplaatst van Chris, wat heb ik daar om gelachen zeg.
Pourquoiquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:22 schreef Wup het volgende:
[..]
dat kan ik me nauwelijks voorstellen, maar hij is denk ik ook niet voor de vrouwen
ik denk dat hij aantrekkelijker is voor mannen dan voor vrouwen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:26 schreef Dizer het volgende:
Pourquoi
De jongens van hetnetquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:28 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, ja die dus
ik weet niet waar je het vandaan hebt gehaald, maar wat is ie goed
Ik vat je niet. Is hij HOMO dan?? Of omdat ie zo een gespierde lijf heeft zullen alle HOMO's op hem vallen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat hij aantrekkelijker is voor mannen dan voor vrouwen?
Toch aardig. Geef je wiv een leuk cadeautjequote:
LOLquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:33 schreef Svensational het volgende:
Toch aardig. Geef je wiv een leuk cadeautje![]()
Ik denk dat hij gewoon een fan is. Ze verdient veel beter....KUCH mij KUCHquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:27 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dit schijnt een nieuwe acteur in ONM te zijn, kan natuurlijk ook haar vriend zijn
Vandaar natuurlijk dat hij nu ineens door iedereen wordt afgezeken...quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:32 schreef Svensational het volgende:
De jongens van hetnet![]()
O god.. dat zal wel nooit gebeuren.... ik zou het eigenlijk wel lollig vinden.. als Eric in ONM zou spelen...quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard een update over Idols Eric in OnM.
Wauw...de eerste vrouw die Carlo aantrekkelijk vind is gevonden...quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:43 schreef Riann het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar wil ik wel een beschuitje mee etenquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wauw...de eerste vrouw die Carlo aantrekkelijk vind is gevonden...
ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft er al iemand een nieuw topic gereed staan?
Heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:50 schreef Riann het volgende:
ik niet
dus ga je gang
Ik ook niet en dan erbij ik weet geen titel en ik heb niet van die openingsplaatjesquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb ik geen zin in.
Me neither. En als ik wel een topic open lult Svensational 'm toch onnodig vol om zo rap mogelijk er zelf eentje te kunnen openen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:55 schreef Riann het volgende:
Ik ook niet en dan erbij ik weet geen titel en ik heb niet van die openingsplaatjes
jaquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft er al iemand een nieuw topic gereed staan?
Dit hier is niks anders dan een blèr topic.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:03 schreef Wup het volgende:
het is geen Claire topic.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |