Een apart soapforum.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
In het GTST-topic willen wij welns wat meer waardering, oftewel een apart subforum (a la Idols).
Hier ook nog mensen die een GTST&ONM-forum willen?.
Ach, weet je... ik geef anderen ook wel eens een kans. We zijn toch zeker al lang blij dat Riann terug is!?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:47 schreef Wup het volgende:
weet_ik_veel in slaap gevallen?
Ja dat mag ik hopen zegquote:Op maandag 3 mei 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, weet je... ik geef anderen ook wel eens een kans. We zijn toch zeker al lang blij dat Riann terug is!?
Je vergeet nog iets te zeggen: dat het door mij komt!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:44 schreef Riann het volgende:
Ik had de topics een tijd uit het oog verloren![]()
Alle ruzies hier komen door mij. Vraag maar aan Wup en babette21.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:00 schreef Riann het volgende:
waarom komt het door jou
Haha dat geloof ik wel maar jij bent echt niet de reden waardoor ik hier niet meer zou komen.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alle ruzies hier komen door mij. Vraag maar aan Wup en babette21.
CVAafke ziet er ook niet verkeerd uit in het roze.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy: "Ik kan helemaal niet acteren."
Ja duh, daarvoor hebben ze haar 't roze ondergoed gegeven!
Als je van krasse knarren houdt......quote:Op maandag 3 mei 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
CVAafke ziet er ook niet verkeerd uit in het roze.
Ja. In een flashback kwam Victor nog even voorbij.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:42 schreef babette21 het volgende:
* Babette zit op werk maar zwaait zoals beloofd even naar Wup!!
ONM beetje leuk op 't moment?!?!
Die poes heeft hij toch al: Lizzy. Wat ziet ze er vandaag weer lekker kittig uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost van Walsum: "En u verkoopt me geen kat in de zak heh!" (tegen een dierenverkoper aan de telefoon; Joost zoekt een poes voor zijn film)
Zwart / wit beelden, terwijl Tuur zeven kleuren schijt!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja. In een flashback kwam Victor nog even voorbij.
no fucking way....!? en dat moet ik natuurlijk weer missen....quote:Op maandag 3 mei 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja. In een flashback kwam Victor nog even voorbij.
Dan moet je de aflevering nu online bekijken op www.yorin.onm.tvquote:Op maandag 3 mei 2004 19:49 schreef babette21 het volgende:
no fucking way....!? en dat moet ik natuurlijk weer missen....![]()
* Wup zwaait blij terug *quote:Op maandag 3 mei 2004 19:42 schreef babette21 het volgende:
* Babette zit op werk maar zwaait zoals beloofd even naar Wup!!
ONM beetje leuk op 't moment?!?!
ik geloof dat Svennie een beetje in Idols is blijven steken....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef babette21 het volgende:
Hoe staat 't trouwens met het Tournement?! Is 't al tijd voor de halve finale?!
Je vergat 't watermerk....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
ik kon er niet meer van maken, sorry
neehoor, dit is voor babettequote:Op maandag 3 mei 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vergat 't watermerk....
Het kan ook een onzichtbaar watermerk zijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vergat 't watermerk....
Oh, maar ik misbruik die plaatjes net zo goed....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
neehoor, dit is voor babette
goh, nu ik verbaasdquote:Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh, maar ik misbruik die plaatjes net zo goed....
Als ik die jpeg bewerk staat er mijn eigen watermerk in. Screenshotje maken en dan een deel er van uitknippen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Het kan ook een onzichtbaar watermerk zijn.
Interessant verhaal.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:11 schreef Joyce1982 het volgende:
Mijn broer zat de boel te saboteren.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Interessant verhaal.![]()
Huh? Wup is het weer eens met me eens???
Die mensen wil ik niet tegenkomen. Is verder alles in orde?quote:Voorzitter van de officiële Bram de Boei fanclub.(nu al 348 leden!)
Waarom? Je broer heeft gelijk! DOOD AAN ARTHUR!!!!!!!! Sleur alle van Walsums maar mee de dood in, behalve Joost, want die moet nog met Lizzy / Nico stoeien.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:18 schreef Joyce1982 het volgende:
Hij schreef dat Arthur wordt vermoord. Dit bericht moest ik natuurlijk ff wissen. Sorry!
Wil je ook lid worden?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die mensen wil ik niet tegenkomen. Is verder alles in orde?
mja wat kost dat ?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:21 schreef Joyce1982 het volgende:
Wil je ook lid worden?![]()
Daarvoor heb ik nog niet genoeg gezopen, deze maand.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:21 schreef Joyce1982 het volgende:
Wil je ook lid worden?![]()
Vuile smerige %$&^(*^%$ die je bent! Dan neem je toch zeker Spa ROOD!!!!!!????????quote:Op maandag 3 mei 2004 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Lizzy met watermerk
Iwan is mijn alter!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een kloon was van Iwan?
Beiden niet goed bij het hoofd?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:28 schreef Joyce1982 het volgende:
Iwan is mijn alter!![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
ik dacht dat jij een kloon was van Iwan?
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Net nou Lizzy er opperlekker uitziet verkloot jij die foto!
Wat een kast heeft die meid!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan1976: Heb jij een foto van Ariel Visser? Zet daar maar een dik watermerk overheen. Liefst zwart.
Het werd anders te ongeloofwaardig dat Gyman nooit te zien was. Nu kunnen ze hem trouwens snel ouder laten worden.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
ik snap nog steeds niet goed waarom Renee dat Couwenberghuis uitmoest, ik snap het nut er niet zo van?
Het had toch iets met Joyce te maken?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
ik snap nog steeds niet goed waarom Renee dat Couwenberghuis uitmoest, ik snap het nut er niet zo van?
hebben we Renée inmiddels uberhaupt al in haar eigen huisje gezien?! Tot nu toe zie ik haar steeds in Huize Couwenberg rondwandelen alsof ze nooit vertrokken is...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
Ze moest er niet uit. Ze ging op eigen initiatief weg. Renée was het spuugzat dat er om de haverklap nieuwe mensen in huize Couwenberg werden opgenomen. Ze wilde eens iets voor zichzelf hebben. Btw.: Renée woonde vroeger met Irene de Vries in een gehuurd appartementje. Toen bleek dat het gebouw op vervuilde grond stond, moest het tegen de vlakte. Ed heeft Renée persoonlijk gevraagd of ze weer thuis wilde komen wonen. De relatie met Irene was inmiddels finito.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
Ze zijn vast nog bezig met het decor... of het komt er nooit.. dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we Renée inmiddels uberhaupt al in haar eigen huisje gezien?! Tot nu toe zie ik haar steeds in Huize Couwenberg rondwandelen alsof ze nooit vertrokken is...![]()
nee de decorbouwers zijn in staking.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:33 schreef babette21 het volgende:
hebben we Renée inmiddels uberhaupt al in haar eigen huisje gezien?! Tot nu toe zie ik haar steeds in Huize Couwenberg rondwandelen alsof ze nooit vertrokken is...![]()
nee, zo bedoelde ik het niet, ze wilde zomaar weg.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:33 schreef dunn0w het volgende:
Het had toch iets met Joyce te maken?
Renée gaat niet tussen al die kerels zitten. Bovendien is ze bang dat de buurtpedo er zijn taakstraf afwerkt. Dat is ongezond voor Gyman.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:36 schreef Wup het volgende:
nee de decorbouwers zijn in staking.
Ja zo was hetquote:Op maandag 3 mei 2004 22:39 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, zo bedoelde ik het niet, ze wilde zomaar weg.
Joyce en Renee waren ombeurten aan het jammeren dat het een soort opvanghuis was daar en dat ze daar genoeg van hadden.
Renee besloot te vertrekken toen Lieve erbij kwam ( ja logisch, dat maffe mens zou ik ook voor vluchten.)
maar vooralsnog heeft het geen enkel nut gediend.
Ja, dat was net nadat Vic Kever zijn brein opblies en verdween. Die bad guy missen we nog steeds. Controversie en heibel, dat was Victor ten voeten uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:42 schreef dunn0w het volgende:
Ja zo was het.. ik kon me nog heugen dat ze er steeds met Joyce over praatte en dat Joyce niet wilde dat ze wegging....
Daar is ze veel te stom voor.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
Ik ga ervan uit dat Claire dit nu wel het juiste moment vindt om even wat CD-tjes te bakken......
Misschien kan hij ook 1+1 optellen? Hij herinnerde zich dat Hugo 'm zou aanpakken (cliffhanger van verleden seizoen). En Claire komt met haar dreigement nadat ze van Arthur de mappen met documenten heeft gekregen.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
en hoe was Arthur er ineens zo zeker van dat er backups waren?
en hij wist precies in welke map hij moest zoeken?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien kan hij ook 1+1 optellen? Hij herinnerde zich dat Hugo 'm zou aanpakken (cliffhanger van verleden seizoen). En Claire komt met haar dreigement nadat ze van Arthur de mappen met documenten heeft gekregen.
Hij doorzocht alle mappen, hoewel ik me afvraag hoe ze vanzelf weer in de kast van Hugo terecht kwamen, want Claire heeft alleen maar de groene map met "patiëntenbestanden" teruggegeven.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:04 schreef Wup het volgende:
en hij wist precies in welke map hij moest zoeken?
nee, ze zou alles teruggeven als ze ermee klaar was, en dat was ze dus inmiddels.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij doorzocht alle mappen, hoewel ik me afvraag hoe ze vanzelf weer in de kast van Hugo terecht kwamen, want Claire heeft alleen maar de groene map met "patiëntenbestanden" teruggegeven.
't Is maar goed dat ik Iwan1976's foto van Lizzy gelijk heb opgeslagen. Ik zie er nu alleen nog maar een rode X. Of is dat zijn nieuwe watermerk?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
ik denk dat Svensational Claire topics boycot.....
Dat is dan waarschijnlijk niet in scène gezet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
nee, ze zou alles teruggeven als ze ermee klaar was, en dat was ze dus inmiddels.
En als Niels er achter komt, kan Tuur zich beter richting The States uit de voeten maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
en gedoe rond die leerstoel van Frommelmans senior gaat ook vast erg leuk worden.
misschien dwingt Claire die ook wel af bij Arthur.
Hugo over de rooien ( voor zover mogelijk bij Hugo), gaat ie bij Arthur dreigen met de Victor-files......
het mag tijd worden dat Niels wat leuker gaat doen, maar hij moet zijn eigen ruzietjes maar zoeken, deze is voor Claire....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als Niels er achter komt, kan Tuur zich beter richting The States uit de voeten maken.
Ik zie het al helemaal voor me:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
het mag tijd worden dat Niels wat leuker gaat doen, maar hij moet zijn eigen ruzietjes maar zoeken, deze is voor Claire....
ja, stinkerd, koffieboy en knoeilap zijn er een beetje uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me:
Claire en Tuur heibelen in Tuurs kantoor. De deur staat op een kiertje en toevallig loopt Niels langs als het twistgesprek over de Victorfiles gaat. Niels hoort dat Tuur zegt dat "die stomme Belg" er niet achter mag komen en dat hij Claire een slettebak noemt. Niels is ziedend, stormt het kantoor naar binnen en geeft Tuur een paar flinke rammen tegen die peervormige kop van 'm. Tevens verbouwt hij het gehele kantoor.
Zelfs ik heb mijn taalgebruik enigszins aangepast.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
ja, stinkerd, koffieboy en knoeilap zijn er een beetje uit.
slettebakje heb ik ook al een hele tijd niet meer gehoord.
Na haar periode als knecht van Arthur heeft ze even tijd nodig om weer op gang te komen.quote:Bettina was eindelijk ook weer eens een beetje op dreef vandaag, ze is veel te weinig cynisch geweest de laatste tijd. Ik mis dat.
Ja, en dat nog een keer of vier, want dan is het seizoen afgelopen.quote:Laat het nou een hele week leuk blijven .... dat moet toch gewoon kunnen?
Ik geef het op. Ik kan je niet meer redden!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:03 schreef Wup het volgende:
en ik ben nu officieel Chris-fan, wat was ie weer goed vandaag.
hij moet wel snel op zoek naar een ander slachtoffer natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik geef het op. Ik kan je niet meer redden!
Ik moet Riann maar eens gaan aanpakken, want die heeft hier nog geen w_i_v-behandeling gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
hij moet wel snel op zoek naar een ander slachtoffer natuurlijk
gisteren?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Wup, heb je nog wat Lizzycaps van gisteren?
Ja, want vandaag is dinsdag.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:59 schreef Wup het volgende:
gisteren?
wat ben jij toch vermoeiend... je hebt je shotje al binnen toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, want vandaag is dinsdag.
Ja, maar dat is er slechts eentje en jij maakt ze beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:01 schreef Wup het volgende:
wat ben jij toch vermoeiend... je hebt je shotje al binnen toch?
Ik zie ze nog gewoon staan in dit topic... misschien heeft je pc zich tegen je gekeerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Is maar goed dat ik Iwan1976's foto van Lizzy gelijk heb opgeslagen. Ik zie er nu alleen nog maar een rode X. Of is dat zijn nieuwe watermerk?
Dankjewel, ik lees het net op tijdquote:Op maandag 3 mei 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Denken jullie er aan dat ONM morgen 10 minuten eerder begint, i.v.m. de dodenherdenking!?
Het is idd maar 2 minuten stilte... en geen 2 uur.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Was het vandaag dan zo saai? Niemand die iets zegt....
Ik snap sowieso niet wat hij in die Nico ziet. Ze is niet mooi, heeft geen leuk karakter. Ik vind Nico zouteloos.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:47 schreef dunn0w het volgende:
Bah!, wat is Joost toch een lafaard!![]()
Idd Nico -->quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat hij in die Nico ziet. Ze is niet mooi, heeft geen leuk karakter. Ik vind Nico zouteloos.
Wat ik heb begrepen is dat ze eerdaags in the sack liggen. Joost gaat Nico nailen. Ik snap 'm niet! Hij heeft een fantastische vriendin, die er erg goed uitziet en die een lief karakter heeft en dan legt hij het met die snollebol aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:04 schreef dunn0w het volgende:
Idd Nico -->.
Maargoed hij voelt toch ook niet echt wat voor der. Ze maakt hem alleen in de war met der opdringerige gedoe.
Ja! Aafke en SjokSjok.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:46 schreef Wup het volgende:
kan het saaier?
dat sjokt ook richting uitgang.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja! Aafke en SjokSjok.
En daar moeten we zeker nog vier weken op wachten. En Bram? When are we gonna get rid of him?quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:51 schreef Wup het volgende:
dat sjokt ook richting uitgang.....
ASAP.. als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 04:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En daar moeten we zeker nog vier weken op wachten. En Bram? When are we gonna get rid of him?
Is gewoon een principeel meisje.... vecht voor de rechten van een ander.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:44 schreef BVO het volgende:
Nico is leuk.
Wat zeikte Lizzy afgelopen week bij die audities zeg.
Die gooien we samen met Bram uit het raam.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:45 schreef dunn0w het volgende:
En Nico is NIET leuk.
Joost ook niet (meer), dus dat komt goed uit....quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:45 schreef dunn0w het volgende:
En Nico is NIET leuk.
Ik vind Nico leuker dan Joost hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:18 schreef babette21 het volgende:
Joost ook niet (meer), dus dat komt goed uit....![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Leuke effecten trouwens toen Aafke bij kwam uit de narcose....
Ik dacht even: zou Ed Couwenberg aan het bed verschijnen? ... Maar nee, het was Koen.
Ja oke... maar dat is op dit moment ook niet echt moeilijk.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:26 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik vind Nico leuker dan Joost hoor
Ik vind het toch wel moeilijk om te bepalen welke niksnut er leuker is dan de andere....quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:12 schreef dunn0w het volgende:
Ja oke... maar dat is op dit moment ook niet echt moeilijk.
Ik zie liever Kyra vertrekken.... of Bram.... of Hugo... of....quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is vandaag feest in de Engel.![]()
Jawel!
Ariel gaat oprotten!
Het was Niels.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
Ik verwachtte Ed in beeld nadat Aafke zei "ik wist dat we elkaar weer zouden zien" (ofzo)...
maar helaas, 't was Hugo...![]()
Relax! Die rotten ook nog wel op.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
Ik zie liever Kyra vertrekken.... of Bram.... of Hugo... of....
kijk daar is Babetje weer om het mee eens te zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
En ik ben het op mijn beurt met jou eens.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:13 schreef Wup het volgende:
kijk daar is Babetje weer om het mee eens te zijn.
He wat jammer nou!quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is vandaag feest in de Engel.![]()
Jawel!
Ariel gaat oprotten!
alleen of...of.. even veranderen in en... en...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
de grote boze wereld in bedoelde ze, net als Arielquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
Aafke liep nog aardig te ijlen: Babette is helemaal nooit "uit huis gegaan"!!!!
ik snap het niet, er ligt een prachtig verhaal te wachten, als ze dat nou ook zo oneindig gaan rekken als die film is daar staks ook niks meer aan.quote:Verder een uitermate saaie aflevering...![]()
mooi toch, ik gun Lizzy wel een leukere knul dan Joostquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap niet dat Joost Lizzy laat staan voor die Nico..
Ik bied me aan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
mooi toch, ik gun Lizzy wel een leukere knul ....
Morgen flikkert ze op.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:45 schreef dunn0w het volgende:
Gaat Ariel eindelijk weg gooit JP roet in het eten...
Maar ze komt JP erg vaak opzoeken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Morgen flikkert ze op.
En Kyra...quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar ze komt JP erg vaak opzoeken.
Definitief! En anders slacht Joost haar maar voor zijn film.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:06 schreef dunn0w het volgende:
En Kyra...
Ariel is binnen no-time weer terug... of wordt zij er ook definitief uitgeflikkerd net als Arthur enzo?
Aha... ja dat zou ook een optie zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Definitief! En anders slacht Joost haar maar voor zijn film.
ik het echt helemaal gehad met die film. Dat kapstokje kan er nu wel uit toch?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Definitief! En anders slacht Joost haar maar voor zijn film.
dat zeggen ze altijd, maar doen... ho maar!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar ze komt JP erg vaak opzoeken.
Ja en dat wilde Aafke niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zouden zéker langsgekomen zijn!!![]()
Ze wilde hun niet ongerust maken .. ofzoiets..quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:48 schreef babette21 het volgende:
why not?!??! ze kan toch zeker ook wel 'n beetje rekening houden met ONS?!?!?!?!?
de slet...........quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:50 schreef dunn0w het volgende:
Ze wilde hun niet ongerust maken .. ofzoiets..
Aafke denkt alleen aan haarzelf hoor...
ik denk dat ze met Koen ergens heen vertrekt, en wie wil zijn kind nou opzadelen met een Koen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:55 schreef babette21 het volgende:
maar eh, ik denk dat één van de twee toch nog wel terug gaat komen en dat Aafke dan mee gaat naar Johannenburg cq. Boston... Kan me niet voorstellen dat ze haar laten doodgaan... maar ja, je weet 't nooit natuurlijk!! (áls ze de pijp uit gaat, dan krijgen we op zeker Eddepet nog een keer te zien... aan de hemelpoort ofzo!!!)
Zelfs Aafke wens ik een nog iets spannender afscheid.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:59 schreef babette21 het volgende:
Ja Koen gaat ook mee. Daarom denk ik dat het eerder Zuid-Afrika wordt dan Amerika.... kunnen ze lekker opa'tje en oma'tje spelen.....
dood door enge ziekte is spannend?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:02 schreef dunn0w het volgende:
Zelfs Aafke wens ik een nog iets spannender afscheid.
Ja zoietsquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
misschien kan ze naast Miguel gaan liggen, lekker knus zo samen in 'n vrieskist...
en dan over 10 jaar weer ontdooien ofzo....
Alles is spannender dan samen met Koen oud worden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
[..]
dood door enge ziekte is spannend?
Zijn nog bezig met het huis van Renée.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:41 schreef Wup het volgende:
nah, waarschijnlijk niet meer dit seizoen want de decorbouwers zijn al overspannen....
wat hebben jullie toch tegen Kyra...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik niets... haar personage is alleen niet zo spraakmakend op het moment.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:07 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch tegen Kyra...
Kyra is de vrouwelijke versie van Bram.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:07 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
wat hebben jullie toch tegen Kyra...
Dan heb je weinig te ergeren want een verhaallijn heeft ze allang niet meer gehad.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
Kyra is de vrouwelijke versie van Bram.
Ze staat op de tweede plaats op mijn zwarte lijst
Ik erger me rot als dat kind weer eens een verhaallijn heeft.
nee, nu heb ik dus ook weinig last van haar.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:20 schreef dunn0w het volgende:
Dan heb je weinig te ergeren want een verhaallijn heeft ze allang niet meer gehad.
Een zwarte die op de zwarte lijst staat?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
Kyra is de vrouwelijke versie van Bram.
Ze staat op de tweede plaats op mijn zwarte lijst
wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een zwarte die op de zwarte lijst staat?
Dat is een korte lijst met zwarten, want er is maar 1 zwarte in de serie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
wat is daar nou weer mis mee?
ik zie haar liever zonder verhaallijn dan met dus.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:28 schreef dunn0w het volgende:
Ja .. Toen met Daan had ze ook nog best een grote verhaallijn. Maar nu .. ( Op het kibbelen met Chris na).
wat klets je toch weer vaagquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is een korte lijst met zwarten, want er is maar 1 zwarte in de serie.
Je zet een zwarte op de zwarte lijst, wat is daar vaag aan. Sta ik op een blanke lijst?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:38 schreef Wup het volgende:
wat klets je toch weer vaag
de eerste en hopelijk ook de laatste keer dat ik deze ooit gebruikquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je zet een zwarte op de zwarte lijst, wat is daar vaag aan. Sta ik op een blanke lijst?
Maar wie staat er nou op nummer 1 op die zwarte lijst?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
de eerste en hopelijk ook de laatste keer dat ik deze ooit gebruik
![]()
Nou. Ze ziet er toch prima uit?quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:22 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
btw die babette is niet echt iemand waar ik zo'n grote pic van wil zien...
Dat was gewoon om de boel wat op te naaien....quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:16 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
huh je noemt gekleurden zwart en blanken blank..
Oh nee das een andere discussie
Dacht ik ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou. Ze ziet er toch prima uit?
Ze is geen supermodel, maar ze heeft wel een lieve kop.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:38 schreef Ambrosius het volgende:
Dacht ik ook.
Deze foto komt uit VM, uit een artikel. Ik heb alleen de foto gecut en daardoor is ze misschien te groot geworden ....quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:34 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
ze's wel okay maarzie toch liever een High Quality wallpaper van Claire of Lizzy
die ik kan gebruiken om mn desktop op te fleuren
Door te 'cutten' iets groter maken?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Deze foto komt uit VM, uit een artikel. Ik heb alleen de foto gecut en daardoor is ze misschien te groot geworden ....
Ik denk dat het aan PhotoMagic ligt. Ik experimenteer nog met het uploaden van stuff. Ik heb dat nog niet helemaal onder de knie. Mijn excuses daarvoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 07:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Door te 'cutten' iets groter maken?
Ik heb dan ook helemaal niets tegen haar... ofze nu met of zonder verhaal lijntje zit.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:23 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
dunn0w : dat maakt het juist geloofwaardig, iedereen heeft weleens een saaie periode in zijn of haar leven.. but that's just me, looking for credibility..
Hélemaal mee eens!quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:28 schreef Wup het volgende:
en ik neem het haar ernstig kwalijk dat ze niet in Kroatie is gebleven.
of uit het vliegtuig gewaaid is.
En een kop om hout op te hakken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:39 schreef dunn0w het volgende:
So wat heeft die gek dunne beentjes.![]()
Dan toch wel voor goed, hoop ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Goodbye Ariël!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Goodbye Ariël!
Dat denk ik wel, ik heb nog steeds die sms-toestand. Kreeg een berichtje van Ariel met iets als 'Dag allemaal, ik heb het erg naar mijn zin gehad de afgelopen jaren.'quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan toch wel voor goed, hoop ik.
Alles kan nog gebeuren. Ze kan nog teruglopen, want het beeld stond stil.
Ja, zij wel, maar ze beseft niet wat voor een psychische schade ze anderen heeft berokkend.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:24 schreef soapie het volgende:
ik heb het erg naar mijn zin gehad de afgelopen jaren.'
De rest zit op RTL4 naar Nikkie Plessen te kijken. Ze is overgelopen naar GTST.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is de rest?
Ja, ik ga de tekst veranderen in "Kom snel terug Ariël !"quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:18 schreef Joyce1982 het volgende:
![]()
Ga je nu binnenkort je usericon aanpassen?![]()
Waarom niet Fem recasten en vervangen door Sugar Lee Hooper?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, ik ga de tekst veranderen in "Kom snel terug Ariël !"
Helemaal mee eens! Wij vonden Fem/Ariel in elk geval wel helemaal top!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja, ik ga de tekst veranderen in "Kom snel terug Ariël !"
amen....quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:06 schreef MirSus het volgende:
Helemaal mee eens! Wij vonden Fem/Ariel in elk geval wel helemaal top!
(als het nou Kyra was geweest die vertrok, dan hadden we de vlag uitgehangen! maarja wat dat betreft maken ze wel vaker fouten daar bij ONM!)
Leuke collage! Maarre..moest die ene foto nou echt zo groot?quote:
Varken!quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:08 schreef Wup het volgende:
amen....
Toen had ze het voer dat Joost kookte geschranst.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
Leuke collage! Maarre..moest die ene foto nou echt zo groot?![]()
![]()
het is de enige Ariel scene die ik echt nooit van mn leven zal kunnen vergeten.... helaas.....quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
Leuke collage! Maarre..moest die ene foto nou echt zo groot?![]()
![]()
Des te meer reden om juist díe foto te verbannen!quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
[..]
het is de enige Ariel scene die ik echt nooit van mn leven zal kunnen vergeten.... helaas.....
Indeed, alleen dat kotsen vind ik zo ernstig ranzig dat ik er ook bijna van moet braken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Wup
Heb je daar caps van?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Indeed, alleen dat kotsen vind ik zo ernstig ranzig dat ik er ook bijna van moet braken.
Nou liever niet, èèn iemand is genoeg!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heb je daar caps van?![]()
't Is Wup weer die het topic aan het bashen is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:33 schreef MirSus het volgende:
Nou liever niet, èèn iemand is genoeg!![]()
![]()
Ja, ik lag net van Bramquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen al in bed?
Ik wist al dat je mentale problemen had, maar niet dat het zo ernstig is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef Joyce1982 het volgende:
Ja, ik lag net van Bramte dromen!
![]()
![]()
Wup doet vandaag ook al niet leuk mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij is het hier niet zo gezellig zonder mij
Ja dat viel mij ook op, ze zei helemaal niks over dat boek, terwijl hij toch niks anders deed.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:48 schreef Svensational het volgende:
Claire zei gister tegen Niels: "hij zat de hele tijd naar zijn manchetknopen te staren of naar het plafond" terwijl Arthur toch echt de hele tijd in een boekje zat te lezen
Tja...Claire kraamt wel vaker onzin uit hèquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, ze zei helemaal niks over dat boek, terwijl hij toch niks anders deed.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:32 schreef pberends het volgende:Claire
Wel raar dat in soaps de mailtjes met geluid aankomen. Ik ken niemand die zoiets heeft
Volgens mij kun je dat bij Outlook Express instellen, maar dat weet ik niet meer zeker...... Ik zet die geluiden sowieso uit, want ik vind ze irritant.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:32 schreef pberends het volgende:Claire
Wel raar dat in soaps de mailtjes met geluid aankomen. Ik ken niemand die zoiets heeft
Ja dat kan inderdaad welquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat bij Outlook Express instellen, maar dat weet ik niet meer zeker...... Ik zet die geluiden sowieso uit, want ik vind ze irritant.
Wat is er met Niels gebeurd?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
ONM: Afl. 2070 (VR. 07-05-2004)
Een op hol geslagen vuist botste tegen hem op. Arthur heeft een insluiper inhuurd. Waarschijnlijk om Niels en Claire te intimideren en de laptop te sjoepen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:47 schreef Joyce1982 het volgende:
Wat is er met Niels gebeurd?![]()
(Ik heb vandaag geen ONM gekeken.)
Oo, ik dacht dat Claire weer boos was geweest!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een op hol geslagen vuist botste tegen hem op. Arthur heeft een insluiper inhuurd. Waarschijnlijk om Niels en Claire te intimideren en de laptop te sjoepen.
Claire heeft wel beloofd ruzie te gaan maken met Joyce binnenkort, da's ook leukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:37 schreef MirSus het volgende:
Oo, ik dacht dat Claire weer boos was geweest!![]()
![]()
ik vind die op hol geslagen Arthur ook wel erg vermakelijk hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:49 schreef MirSus het volgende:
Ja actie!![]()
Eindelijk!![]()
Nouja zegquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
MirSus, je icon is echt afgrijselijk! Doe er wat aan
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik heb niks tegen Dominique maar omdat hij niet 60 bij 60 is wordt hij helemaal vervormd
nou vervormen hoeft niet meer volgens mij, wat was ze weer elegant vandaagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik heb niks tegen Dominique maar omdat hij niet 60 bij 60 is wordt hij helemaal vervormd
Haha, tsja we zaten hier al op te wachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
nou vervormen hoeft niet meer volgens mij, wat was ze weer elegant vandaag
[afbeelding]
Hihiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
nah, als ik met een Bram werd opgescheept zou ik er ook zo bij gaan staan hoor ....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:12 schreef MirSus het volgende:
Haha, tsja we zaten hier al op te wachten![]()
Zij was drank aan het inschenken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:37 schreef MirSus het volgende:
Oo, ik dacht dat Claire weer boos was geweest!![]()
![]()
haha, ja we lazen het al, jullie willen hem het liefst uit het raam?!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, als ik met een Bram werd opgescheept zou ik er ook zo bij gaan staan hoor ....
Hij was daar psychiater.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:43 schreef Wup het volgende:
wat deed Duuk in het Beatrix?
Bram is zelfs van achteren genomen onweerstaanbaar!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Weltrusten!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Slaap lekker
Vervorm dat logo maar tot nihil....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
Do staat al voor het raam. Als ze Bram nou eens zo kwaad maakt dat hij als een razende stier op haar af dendert en zij nog net op tijd een stap opzij gaatquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:16 schreef MirSus het volgende:
haha, ja we lazen het al, jullie willen hem het liefst uit het raam?!![]()
Ehhhm? Ben jij zijn vriend?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:16 schreef Joyce1982 het volgende:
Bram is zelfs van achteren genomen onweerstaanbaar!![]()
![]()
het is dat ze hem in een leuke uitzending hadden gestopt, maar wat was ie weer aan het zoutzakken vandaag..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:16 schreef Joyce1982 het volgende:
Bram is zelfs van achteren genomen onweerstaanbaar!![]()
![]()
Nou het is toch wel zielig hoor voor Bram.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Do staat al voor het raam. Als ze Bram nou eens zo kwaad maakt dat hij als een razende stier op haar af dendert en zij nog net op tijd een stap opzij gaat... ligt ie zo uit het raam. Zul je zien dat er beneden een zwembad ligt
Ellen zou het komende jaar toch de persoonlijke coach van Claire worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
ik veheug me wel op die persoonlijke coach voor Claire, kan nog erg gezellig worden, iemand die haar sociale omgangsvormen moet gaan bijbrengen zal ze echt op zitten te wachten;
please let it be Joyce
Dat doen we dan ook niet zomaar!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:25 schreef MirSus het volgende:
Je kan hem toch niet zomaar uit het raam gooien![]()
Zou er dan een recast komen? Do is toch al maanden niet meer op de set?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen zou het komende jaar toch de persoonlijke coach van Claire worden.
echt waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen zou het komende jaar toch de persoonlijke coach van Claire worden.
Ohjawel hoor, Do heeft nog tot en met Juli opnamensquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zou er dan een recast komen? Do is toch al maanden niet meer op de set?
nou wat is die bezig. Gisteren was ze weer boosjes om iets.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire kan ook uit het raam valen!Ze raakt zowat aan de zuip!
Ja ze zou het volgens Srthur inderdaad moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
echt waar?
ik dacht dat Ellen het moest gaan regelen, niet dat zelf moest gaan doen.
jammer, Claire is veel te lief tegen Ellen
ben jij zo een Dominique kenner?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:32 schreef MirSus het volgende:
Ohjawel hoor, Do heeft nog tot en met Juli opnamens![]()
We weten inderdaad wel wat van Dominiquequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ben jij zo een Dominique kenner?
weet je of ze zwanger is, of lijkt dat nou maar alleen zo?
uhm, ik word wat nieuwsgierig nu...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:36 schreef MirSus het volgende:
We weten inderdaad wel wat van Dominique![]()
wie wij?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:36 schreef MirSus het volgende:
En nee ze is op dit moment niet zwanger zover wij weten.
Da's jammer, dan maak ik weinig kans.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhm? Ben jij zijn vriend?Irl schijnt hij dat lekker te vinden.
Haha, niks bijzonders hoor;) , maar we kijken al vanaf het begin naar ONM en hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:39 schreef Wup het volgende:
[..]
uhm, ik word wat nieuwsgierig nu...
Ja, sorry we zijn met zijn tweënquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
wie wij?
mee eens, doodzonde dat ze Bram als tegenspeler heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:42 schreef MirSus het volgende:
Ze doet het super
Ellen is idd leuk.;)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:45 schreef Wup het volgende:
[..]
mee eens, doodzonde dat ze Bram als tegenspeler heeft.
Zodra ze scenes met iemand anders heeft, wordt Ellen leuk.
Ja dat is leuk gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
er was wel een mooi shot van Claire op het eind, nou ja, ik vond het leuk gedaan zo;
[afbeelding]
ow nee, dat mag niet; Claire moet gewoon bij Ellen uit blijven razen als ze weer eens over de rooien is. Daar is Ellen veel leuker voor dan Niels.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:33 schreef MirSus het volgende:
Ja ze zou het volgens Srthur inderdaad moeten gaan doen.
Dat kàn nog veranderen natuurlijk dat lief zijn tegen elkaar?!![]()
Is dat de nieuwe afkorting van Arthur Sr. ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:33 schreef MirSus het volgende:
Ja ze zou het volgens Srthur inderdaad moeten gaan doen.
Jaa, Ellen aan de drank! Dat was ook altijd wel erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ow nee, dat mag niet; Claire moet gewoon bij Ellen uit blijven razen als ze weer eens over de rooien is. Daar is Ellen veel leuker voor dan Niels.
Misschien helpt Claire Ellen dan ook wel weer aan de drank, dat zou al helemaal tof zijn....
Die coach zoeken ze maar ergens anders.
ssst, had gehoopt dat niemand het zou merken!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe afkorting van Arthur Sr. ?
W_i_v ziet alles...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:57 schreef MirSus het volgende:
ssst, had gehoopt dat niemand het zou merken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |