Jij bent hier tegenwoordig ook nog maar alleen met dat soort posts.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:50 schreef BVO het volgende:.
mja dat had beter Joyce kunnen zijn...quote:Op donderdag 29 april 2004 23:50 schreef Wup het volgende:
wat doet Ellen daar nou?
Een subtiele tvpquote:Op donderdag 29 april 2004 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent hier tegenwoordig ook nog maar alleen met dat soort posts..
Nog ff zuipen en dan ben ik vol!quote:Op donderdag 29 april 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
weet_ik_veel, zullen we hier verder gaan?
Nog niet vol?
Ik had veel liever gezien dat jij me ooit in een banner plaatst. Wup die niet zonder w_i_v kan, hahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:59 schreef Wup het volgende:
hihi, weet_ik_veel mag ook in het topbannertje
daar is geen ruimte meer voor vanwege de logo'squote:Op vrijdag 30 april 2004 00:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik had veel liever gezien dat jij me ooit in een banner plaatst. Wup die niet zonder w_i_v kan, hahahahahahahahaha.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
[..]
daar is geen ruimte meer voor vanwege de logo's
EN DAAROM HAAT IK DIE KMPLOGO'S!!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
daar is geen ruimte meer voor vanwege de logo's
Kijk nog eens goed.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:53 schreef Svensational het volgende:
mja dat had beter Joyce kunnen zijn...
Jij ging toch maffen!? Nou, wat let je!?quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:
Kijk nou is ie helemaal goedquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij ging toch maffen!? Nou, wat let je!?![]()
Ik zal straks oranje schijten. Is dat okay?quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:11 schreef Wup het volgende:
happy koninginnedag allemaal
quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan1976: ben ik hier je favoriete user ofzo?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Tja, ik denk dat Tuur voorlopig niet veel honger meer zal hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:46 schreef Wup het volgende:
mist de ouderwetse van Walsum familiedinertjes, dat Claire & Hugo altijd ruzie kregen over sex en dat Arthur daar helemaal rode oortjes van kreeg terwijl Tara zich rot zat te lachen
ik vrees dat dat allemaal ook weer een uitermate trage bedoeling gaat worden, met allemaal saaie dagen ertussen zoals vandaag en gisteren en dan gerekt tot aan de zomercliff.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, ik denk dat Tuur voorlopig niet veel honger meer zal hebben.
Ze hebben wel wat goed te maken na die anti-climax van vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:11 schreef Wup het volgende:
ik vrees dat dat allemaal ook weer een uitermate trage bedoeling gaat worden, met allemaal saaie dagen ertussen zoals vandaag en gisteren en dan gerekt tot aan de zomercliff.
Wup wil er liever wat vaart in......
quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:58 schreef babette21 het volgende:
ONM weer praktische hele week moeten missen.... Was 't wat?
quote:Otewel: wordt 't me aan- of afgeraden om zondag mijn middag te reserveren?!?
dinsdag mag je echt niet missen, de rest van de week mag je overslaanquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:58 schreef babette21 het volgende:
ONM weer praktische hele week moeten missen.... Was 't wat? Otewel: wordt 't me aan- of afgeraden om zondag mijn middag te reserveren?!?
ja dat is waar, maar van die slome weken als dit wil ik ook niet echt nog heel veel meegaan maken.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hebben wel wat goed te maken na die anti-climax van vorig jaar.![]()
Hier en daar werd er wat door de vermakelijke smakelijke Lizzy opgevuld. Je merkt dat dit seizoen de overgang van de "oudheid" naar de "verjonging" is. Een soort van tussenstuk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:13 schreef Wup het volgende:
een tijdje terug hadden ze ipv saaiheid wat humor erin gebracht als opvulling, dat was veel beter.
ik vrees dan dat ik volledig afknap op de verjonging.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hier en daar werd er wat door de vermakelijke smakelijke Lizzy opgevuld. Je merkt dat dit seizoen de overgang van de "oudheid" naar de "verjonging" is. Een soort van tussenstuk.
Hoezo? Voor jou hebben ze Aram van de Rest geďntroduceerd.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:28 schreef Wup het volgende:
ik vrees dan dat ik volledig afknap op de verjonging.
nee, voor mij hebben ze Claire en Arthur uitgevondenquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo? Voor jou hebben ze Aram van de Rest geďntroduceerd.
Ja, voor de ruzies, maar je vindt From..%$^&* zip.. Vromans toch lekker om te zien. Zei je zelf!quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:30 schreef Wup het volgende:
nee, voor mij hebben ze Claire en Arthur uitgevonden
ik word wel wat moe van je ja.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen werd Wup stil. Of boos?
Dan moet je volgend jaar toch wat eerder van de KoninginneNach thuiskomen...quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:50 schreef Wup het volgende:
ik word wel wat moe van je ja.
Het ouwe grut heeft dit seizoen ook niet kunnen redden.quote:voor mijn part zetten ze allemaal Joost-monsters neer, als er maar goede verhaallijnen komen en er genoeg te lachen valt.
En jong grut belooft weinig leuke verhaaltjes.
jawellus, Serge, helaas wel van erg korte duur,quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het ouwe grut heeft dit seizoen ook niet kunnen redden.
Ja, okay, Serge en Arthur. Maar Aafke, Renée en nog wat van die ouwetjes waren erg mat en suf, dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:58 schreef Wup het volgende:
jawellus, Serge, helaas wel van erg korte duur,
ennum, ...
maar ik dan ga ik wel heel erg in herhaling vallen...
Aafke en Renee zijn altijd suf. Geen aantrekkelijke karakters dus hoe minder verhaallijn hoe beter. Joyce was een tegenvaller dit seizoen, met als enige verhaallijntje dit domme donorgedoe geloof ik. En Bettina stond ook nogal op de rem dit seizoen. Die had Serge en Boriesje en dat was het wel weer.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, okay, Serge en Arthur. Maar Aafke, Renée en nog wat van die ouwetjes waren erg mat en suf, dit seizoen.
laat dat nou net de enige zijn die ik wél heb gezienquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:24 schreef Wup het volgende:
dinsdag mag je echt niet missen, de rest van de week mag je overslaan
dan mag je zondag buitenspelenquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:14 schreef babette21 het volgende:
laat dat nou net de enige zijn die ik wél heb gezien
En zoiets noemt zich een ONMfan?quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:14 schreef babette21 het volgende:
laat dat nou net de enige zijn die ik wél heb gezien
Vanavond gaat het gebeuren.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:18 schreef babette21 het volgende:
btw: Duuk en Joyce al gezoend?!
Voor de verandering ben ik het met je eens....quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:20 schreef Wup het volgende:
leuk je weer eens te zien Babette....
je wordt ernstig gemist hier hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:27 schreef babette21 het volgende:
Ja ben weinig online en als ik er dan al ben lig ik al gauw 300 posts achter. Daarnaast zie ik dus weinig ONM dus wat dat betreft natuurlijk ff wat minder te melden... Maar af en toe ff aanwaaien is altijd gezellig toch, haha!!
ik hoop dat je duf bent anders moet je je diep gaan schamen.quote:dinsdag?? ja, óf het heeft weinig indruk gemaakt óf ik ben écht té duf nu.... vrees het laatste haha. Staat me iets bij van Joost die gezoend werd door Nico, maar misschien was dat wel vorige week (heb zondag de hele marathon zitten kijken)...
i disagree.........quote:kvind joyce en duuk wel geinig samen![]()
"zoiets" heeft 'n onregelmatige job en een sociaal leven...quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En zoiets noemt zich een ONMfan?![]()
Dat heb ik ook, maar toch laat ik mijn favosoap niet in de steek.....quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:32 schreef babette21 het volgende:
"zoiets" heeft 'n onregelmatige job en een sociaal leven...![]()
Zelfs Bram was bij wijze van uitzondering een keer kewl toen hij het bureau van Arthur leegmaakte.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:32 schreef Wup het volgende:
ik hoop dat je duf bent anders moet je je diep gaan schamen.
Clairtje ging door ut lint en het was errug vermakelijk.
wat lief!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:32 schreef Wup het volgende:
je wordt ernstig gemist hier hoor
* Babetje schaamt zich diep *quote:ik hoop dat je duf bent anders moet je je diep gaan schamen.
Clairtje ging door ut lint en het was errug vermakelijk.
dat mag, maar wel af en toe even hier komen zwaaien hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:32 schreef babette21 het volgende:
"zoiets" heeft 'n onregelmatige job en een sociaal leven...![]()
ja dat heb ik wel gezien!!!! omdat 't kind van Abel Hagen (back from the death) RIP was....!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zelfs Bram was bij wijze van uitzondering een keer kewl toen hij het bureau van Arthur leegmaakte.
I promisequote:Op vrijdag 30 april 2004 17:37 schreef Wup het volgende:
dat mag, maar wel af en toe even hier komen zwaaien hoor.
Tja, je moet Wup vervangen. Zij is steeds vaker boos op ons.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:37 schreef babette21 het volgende:
en zelfs door WIV... ik sta verstelt haha...
En waarschijnlijk niet onterecht..........quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, je moet Wup vervangen. Zij is steeds vaker boos op ons.
mja ik ben chagrijnigjes zo de laatste tijd, gaat wel weer over hoor...quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, je moet Wup vervangen. Zij is steeds vaker boos op ons.
aaaah, kan ik je blij maken met een plaatje van 't één of ander?!quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:46 schreef Wup het volgende:
mja ik ben chagrijnigjes zo de laatste tijd, gaat wel weer over hoor...
Ach, ze gaat wat laat naar bed.... hahahahahaha!quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
En waarschijnlijk niet onterecht..........
altijdquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
aaaah, kan ik je blij maken met een plaatje van 't één of ander?!![]()
of Lizzy 1 met paps?quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
aaaah, kan ik je blij maken met een plaatje van 't één of ander?!![]()
niet zo vals lachen hoor, het zou best wat slaapgebrek kunnen zijn ja....quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, ze gaat wat laat naar bed.... hahahahahaha!
Hier heb je er eentje:quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:48 schreef Wup het volgende:
een oude Serge?
Doe dan maar Lizzy 2 met roze ... je weet wel...quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:51 schreef Wup het volgende:
of Lizzy 1 met paps?
Hé, da's er ook één van mij......quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:54 schreef Wup het volgende:
tis wel een schatje hier....
Hier is er nog een:quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:54 schreef Wup het volgende:
tis wel een schatje hier....
Hoe kom je daarbij? Die jpeg is van mij.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:03 schreef babette21 het volgende:
Hé, da's er ook één van mij......![]()
no fucking way....quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe kom je daarbij? Die jpeg is van mij.
Babette, je moet er ook maar een watermerk op gaan plakken, dat scheelt een heleboel ergernisquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:12 schreef babette21 het volgende:
no fucking way....![]()
![]()
![]()
En waaraan denk jij dat te zien?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:12 schreef babette21 het volgende:
no fucking way....![]()
![]()
![]()
een groot deel van de foto's hebben ook een merk of link, maar is onbegonnen werk om ze allemaal van link oid te voorzien... mensen mogen ook best mijn foto's gebruiken, maar ff bronvermelden is wel netjes... en het tegendeel beweren is gewoon fout....quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:13 schreef Wup het volgende:
Babette, je moet er ook maar een watermerk op gaan plakken, dat scheelt een heleboel ergernis
Dat is een heel andere jpeg, want die tekst staat er bij mij niet op.quote:
VMquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
En deze dan? Heb ik die ook van jou gejat?
En alle caps met het Veronica- of Yorinlogo hebben geen copyrights?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:23 schreef Joyce1982 het volgende:
VM![]()
Nee dat zeg ik toch niet....quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
En deze dan? Heb ik die ook van jou gejat?
[afbeelding]
Altijd rustig blijven .....quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:27 schreef babette21 het volgende:
Nee dat zeg ik toch niet....
Ik heb te weinig energie om het laatste beetje aan jou te verspillen. Dus... whatever![]()
toch bedankt Babette....quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:27 schreef babette21 het volgende:
Ik heb te weinig energie om het laatste beetje aan jou te verspillen. Dus... whatever![]()
Ook namens mij en kom snel weer terug.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:29 schreef Wup het volgende:
toch bedankt Babette....
dat heeft toch geen fuck met copyright te maken... als iemand de moeite neemt om te cappen moet je daar blij mee zijn ipv de boel een beetje ordinair rippen. Jij kan alleen maar eisen. Wup maakt al tijden caps voor je, jij lijkt dat alleen maar normaal te vinden... en nu ze zo slim is om er een merk op te zetten begin jij te zeiken (zie vorig topic of die daarvoor, who cares)...quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
En alle caps met het Veronica- of Yorinlogo hebben geen copyrights?![]()
Hap!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:32 schreef babette21 het volgende:
dat heeft toch geen fuck met copyright te maken... als iemand de moeite neemt om te cappen moet je daar blij mee zijn ipv de boel een beetje ordinair rippen ... en de rest van de blabla ...
haha, leuke avond nog Babettequote:Op vrijdag 30 april 2004 18:32 schreef babette21 het volgende:
* Bet begrijpt ineens heeeel goed waarom Wup de laatste tijd wat chagrijnigjes is....
oh fuck you....quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hap!
thanx, gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
haha, leuke avond nog Babette
Met de sjacherijnigheid van jou begint het weer mee te vallen, geloof ik?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
haha, leuke avond nog Babette
mja, daar zijn we helaas niet zo goed in hier.... sorry dat het steeds weer zo uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:42 schreef Riann het volgende:
laten we weer ontopic gaan
Hey kewl! Ben jij er ook nogeens?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:42 schreef Riann het volgende:
laten we weer ontopic gaan
Ja, en ik krijg er steeds de schuld van!quote:mja, daar zijn we helaas niet zo goed in hier.... sorry dat het steeds weer zo uit de hand loopt.
Ja ik ben er ook nog eens. Ik ben en blijf een soap nerdquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hey kewl! Ben jij er ook nogeens?
Vandaag:
Vrijdag 30 april
Bram heeft in een vlaag van woede het bureau van Arthur schoongeveegd. Hij wordt door hem ontboden en vreest het ergste. Claire moet bij Arthur en Bettina op sollicitatiegesprek komen. Ze besluit Arthur zijn gedrag tegenover haar voor eens en voor altijd betaald te zetten. Joyce en Duuk voelen zich allebei ongemakkelijk vanwege het kunstmatige inseminatieproces waar ze in zitten.
Ik heb het duistere gevoel dat ze Arthur daarmee de hals omdraait.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:46 schreef Riann het volgende:
Ja ik ben er ook nog eens. Ik ben en blijf een soap nerd
Ik vind het btw wel cool dat claire het ondekt heeft van arthur
Ja ik ook en dat zou ontzettend cool zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb het duistere gevoel dat ze Arthur daarmee de hals omdraait.
Mij bekruipt het vreselijke gevoel dat Claire de gegevens gaat wissen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:42 schreef pberends het volgende:
Whoopsie, prullebak niet geleegd Claire.
Nieuwe Arthurquote: "Het geestelijk overkoken van mevrouw Simons"quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mij bekruipt het vreselijke gevoel dat Claire de gegevens gaat wissen.
Not anymorequote:Op vrijdag 30 april 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mij bekruipt het vreselijke gevoel dat Claire de gegevens gaat wissen.
Hoezo? De zaak ligt al in de garbagecan.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Not anymore
Je zegt het al: ligt erin. Je kan het er dus uithalen. Of weet je niks van computersquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? De zaak ligt al in de garbagecan.
Als Claire straks effe niet nadenkt of als er een andere kloothommel aan haar laptop zit en de garbagecan wist, is de zooi weg.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Of weet je niks van computers
Volgens mij heb je Wup nu echt weggejaagd wivquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:39 schreef Wup het volgende:
en gefeliciteerd weet_ik_veel, het is je weer gelukt.
Klopt, maar dat zijn soaps.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als Claire straks effe niet nadenkt of als er een andere kloothommel aan haar laptop zit en de garbagecan wist, is de zooi weg.
Haar probleem. Niet het mijne.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij heb je Wup nu echt weggejaagd wiv
Die installeerde Outlook opnieuw en toen kon hij weer mail ontvangen. Nu gaat het om cruciale bewijzen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
Klopt, maar dat zijn soaps.
Bram & Backups zijn ook een gouden combinatie
Met alle plezier.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:38 schreef babette21 het volgende:
oh fuck you....
quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als Claire straks effe niet nadenkt of als er een andere kloothommel aan haar laptop zit en de garbagecan wist, is de zooi weg.
Da's ook zo belachelijk. Iedereen die hij niet meer kan uitstaan spreekt hij met "U" aan.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Nieuwe Arthurquote: "Het geestelijk overkoken van mevrouw Simons"
Dan hadden ze eind vorig seizoen een systeembeheerder moeten inschakelen. Waren de gegevens zo weer boven water.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:Een bestand is pas weg als het wordt overschreven.
En toch voorzie ik problemen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:Een bestand is pas weg als het wordt overschreven.
LOLquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die installeerde Outlook opnieuw en toen kon hij weer mail ontvangen. Nu gaat het om cruciale bewijzen.
neehoor, maar Babette wel...quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij heb je Wup nu echt weggejaagd wiv
Die komt wel terug.[/q]quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
[..]
neehoor, maar Babette wel...
Ik noem een weet_ik_veelquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
ik zag wel het hele CV van Claire voorbijkomen, ze hadden alles ingevuld, telefoonnummers en emailadres enzo, volgens mij zijn er best wel mensen die die nummers echt gaan uitproberen.
da's vals, nee ik bedoel kinderenquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:47 schreef Svensational het volgende:
Ik noem een weet_ik_veel![]()
Ik word over 12 dagen 3,5 jaar, dus het kan nog....quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
da's vals, nee ik bedoel kinderen
Die is zondag weer bij haar pa en dan komt ze vast en zeker terug. Wat een geruzie trouwens om een paar jpegs.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
neehoor, maar Babette wel...
Ik zou er zelf toch een schijf van hebben gebrand. Ik maak meestal dubbele backups.quote:Tis niet weg, tenzij Niels aan die laptop heeft zitten klooien maar dat lijkt me niet
Ik heb vandaag niet goed opgelet. Ik moet de aflevering nogeens bekijken.quote:Ik vond vandaag Kyra grappig, da's me nog nooit overkomen geloof ik.
Ik moest bijna kotsen toen ik die twee in het nest zag liggen. In Medisch Centrum West zag Annemieke er beter uit.quote:Ik vind Joyce + Duuk dus inderdaad echt ranzig.
Ik heb haar nummer getoetst. Ik hoorde:quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:47 schreef Svensational het volgende:
Zo lang je over me praat ben ik nog interessant.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:47 schreef Svensational het volgende:
mja dat is het ook niet, je kan mensen zo boos maken steeds, da's niet leukquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die is zondag weer bij haar pa en dan komt ze vast en zeker terug. Wat een geruzie trouwens om een paar jpegs.
haha, ik zei nog dat je Claire niet moest overschatten...backup op cd heeft ze niet gemaakt hoorquote:Ik zou er zelf toch een schijf van hebben gebrand. Ik maak meestal dubbele backups.
ze was leuk tegen Carlo in de Engel, het was verder een scene van niks, maar Kyra en grappig vond ik een nieuwe combinatiequote:Ik heb vandaag niet goed opgelet. Ik moet de aflevering nogeens bekijken.
ik vond het dus ook echt onsmakelijk, iedereen hier zat het de hele week maar toe te juichen en ik dacht al dat niks zou zijn... brr ik vond ut echt 3 keer niks. Ik wilde het liever niet zien zeg maar.quote:Ik moest bijna kotsen toen ik die twee in het nest zag liggen. In Medisch Centrum West zag Annemieke er beter uit.
Ik ben hier de bad guy van het forum.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
mja dat is het ook niet, je kan mensen zo boos maken steeds, da's niet leuk
Tenzij een Joostachtige cola in de laptop giet.quote:haha, ik zei nog dat je Claire niet moest overschatten...backup op cd heeft ze niet gemaakt hoor
maar weg zijn kan het niet, zelfs al is de prullenbak geleegd
Ik vind dat het wat meer suggestief had mogen worden uitgebeeld. Zo van: ze zijn naar bed geweest, maar op het moment dat wij kijken zijn ze er al weer lang en breed uit.quote:ik vond het dus ook echt onsmakelijk, iedereen hier zat het de hele week maar toe te juichen en ik dacht al dat niks zou zijn... brr ik vond ut echt 3 keer niks. Ik wilde het liever niet zien zeg maar.
Ik vind die Nico 3x niks. Bovendien is er geen enkele reden om Lizzy te belazeren.quote:Dan zie ik nog liever Nico Joost zoenen.
Maar laat ik dat nou niet te hard roepen want er staat nog wat te wachten vrees ik...
Dat merken we dan wel als Joost uitgedroogd en zwaar versuft thuis komt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik vind Duuk en Joyce echt schatjes samen.Wup, zie je liever Nico Joost zoenen.Nou ikke niet hoor,vreselijk en er staat ons nog wat te wachten.Bij ons staat in de tv-gids dat ze "het" volgende week gaan doen.
Alleen kutfilms krijgen subsidie, want anders wordt er alleen nog maar vermakelijke actie gemaakt, i.p.v. cultureel verantwoorde rubbish.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:32 schreef dunn0w het volgende:
Waarom krijgt Joost in hemels naam zoveel geld subsidie voor die k*tfilm?
En de rest van zijn kop!?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef dunn0w het volgende:
Wil Bram aub ogenblikkenlijk dat baardje eraf halen!!!!!!!!!!!!!
Scheur hem dan gelijk in 40000 stukkenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En de rest van zijn kop!?
wel, ik hoop dat het wat minder onsmakelijk in beeld wordt gebracht want Joost dat vind ik zo een sexloos wezen. Dat wil toch niemand zien?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik vind Duuk en Joyce echt schatjes samen.Wup, zie je liever Nico Joost zoenen.Nou ikke niet hoor,vreselijk en er staat ons nog wat te wachten.Bij ons staat in de tv-gids dat ze "het" volgende week gaan doen.
in plaats dat je er wat aan doet ipv er trots op te zijn. Het is echt niet leuk hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben hier de bad guy van het forum.
Joost op bezoek bij Claire... uhm.....quote:Tenzij een Joostachtige cola in de laptop giet.
nou precies, zo ongeveer als ze een wilde vrijpartij tussen Ellen & Bram in beeld brengenquote:Ik vind dat het wat meer suggestief had mogen worden uitgebeeld. Zo van: ze zijn naar bed geweest, maar op het moment dat wij kijken zijn ze er al weer lang en breed uit.
Ow ik hoef Joost en Nico ook echt niet te zien, maar ik vind het wel leuk als Lizzy eindelijk, eindelijk, eindelijk eens een verhaaltje krijgt. En dat in haar eigen topic.quote:Ik vind die Nico 3x niks. Bovendien is er geen enkele reden om Lizzy te belazeren.
Eigenlijk zou je net als bij een dvd meerdere angles moeten hebben. Wil je een scčne close up zien, dan kan dat, maar als je ze niet wilt zien kies je een ander camerapunt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
wel, ik hoop dat het wat minder onsmakelijk in beeld wordt gebracht want Joost dat vind ik zo een sexloos wezen. Dat wil toch niemand zien?
maar goed, Joyce & Duuk hebben als stel voor mij afgedaan.
uhm, dat kan je nou wel roepen maar we hebben een ik weet niet hoe lang moeten wachten tot Hugo dat eindelijk deed, dus ik denk dat Bram dan al lang en breed uit het raam ligt. Met baard en al.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef dunn0w het volgende:
Wil Bram aub ogenblikkenlijk dat baardje eraf halen!!!!!!!!!!!!!
mja of hang er een doek voor...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eigenlijk zou je net als bij een dvd meerdere angles moeten hebben. Wil je een scčne close up zien, dan kan dat, maar als je ze niet wilt zien kies je een ander camerapunt.
Mooi zo!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:09 schreef Wup het volgende:
Het is echt niet leuk hoor.
Dat deed hij ooit in een bezopen bui toen hij in haar ballonnen kneepquote:Joost op bezoek bij Claire... uhm.....
Buwčččrrrck!quote:nou precies, zo ongeveer als ze een wilde vrijpartij tussen Ellen & Bram in beeld brengen![]()
Eigenlijk is Lizzy top, maar de verhaallijn staat momenteel op 0.quote:Ow ik hoef Joost en Nico ook echt niet te zien, maar ik vind het wel leuk als Lizzy eindelijk, eindelijk, eindelijk eens een verhaaltje krijgt. En dat in haar eigen topic.
laat maarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mooi zo!
laat maarquote:Dat deed hij ooit in een bezopen bui toen hij in haar ballonnen kneep
haha, nou heb je dat wel eens gezien dan?quote:Buwčččrrrck!
Nikkie heeft nog nul gehad dat viel Iwan ook al op (zie openingspost).quote:Eigenlijk is Lizzy top, maar de verhaallijn staat momenteel op 0.
Hoezo "laat maar"? Je zegt dat Joost bij Claire op bezoek gaat. Daar staat Claire niet op te wachten, geloof ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:17 schreef Wup het volgende:
laat maar
Ik word al niet goed als Ellenen Bram elkaar zoenen, laat staan als ze iets anders doen.quote:haha, nou heb je dat wel eens gezien dan?
Lizzy moet weer zo opstandig als in het begin worden. Overal schijt aan hebben en lekker doen wat ze zelf wil.quote:Nikkie heeft nog nul gehad dat viel Iwan ook al op (zie openingspost).
Het is dus alleen maar toe te juichen dat er nu iets staat te gebeuren. Het is natuurlijk nog wel even afwachten wat ze ervan maken, maar je weet maar nooit.
Liever niet hoor, die tijd heeft ze nou wel gehad, een beetje meer volwassen zou haar niks misstaan. En een behoorlijke vent. Zoals die Mischa.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy moet weer zo opstandig als in het begin worden. Overal schijt aan hebben en lekker doen wat ze zelf wil.
Ik vond die Mischa een zielig figuur. Eerst groot doen door een mega-artikel over dat farmaceutisch bedrijf te willen plaatsen en dan smeergeld aannemen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
Liever niet hoor, die tijd heeft ze nou wel gehad, een beetje meer volwassen zou haar niks misstaan. En een behoorlijke vent. Zoals die Mischa.
Kyra vindt Claire niet zo leuk, vanwege de periode waarin Hugo een oogje op Kyra had en Claire stinkend jaloers was.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:49 schreef Wup het volgende:
misschien komt er nog iets leuks tussen Niels & Hugo.
Huugje keek toch nog wat jaloersjes...
en wat deed Kyra maf, alsof ze niet 1 meter om kon lopen.....
Het was een beetje een afgeraffeld verhaal ja, jammer dat ze hem niet gewoon in de serie hebben gehouden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond die Mischa een zielig figuur. Eerst groot doen door een mega-artikel over dat farmaceutisch bedrijf te willen plaatsen en dan smeergeld aannemen.
Ik heb vernomen dat hij tegenwoordig op De Erfenis jaagt....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:25 schreef Wup het volgende:
Het was een beetje een afgeraffeld verhaal ja, jammer dat ze hem niet gewoon in de serie hebben gehouden.
dat laatste ben ik met je eens, maar om dat nou lebberen te gaan noemen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra vindt Claire niet zo leuk, vanwege de periode waarin Hugo een oogje op Kyra had en Claire stinkend jaloers was.
Misschien vindt ze in het openbaar lebberende stelletjes irritant? Ik vind zoiets irritant. Dat ze dat lebberen maar ergens anders doen.
oja, nu je het zegt, samen met Manouk van der Meulen ;quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb vernomen dat hij tegenwoordig op De Erfenis jaagt....
En dan met KLEM beweren dat er niets is foutgegaan!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:29 schreef Wup het volgende:
Maar Niels moet snel weer gaan liegen ergens over.
Misschien vermoordt ie Aafke wel en geeft ie Hugo de schuld.
haha, mja die goede oude tijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan met KLEM beweren dat er niets is foutgegaan!
Hoe dieper in de nacht, des te meer ik het met je eens word. Daphne kon altijd zo lekker hysterisch zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:33 schreef Wup het volgende:
oja, nu je het zegt, samen met Manouk van der Meulen ;
ze moeten allebei terug naar het andere nest, want erfenis volg ik niet.
Rustig maar. Dat komt nog. Claire heeft nog heel wat in petto. Zo! En nu is het tijd voor een pintje en een slaapje.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:36 schreef Wup het volgende:
haha, mja die goede oude tijd.
Ik vond die ruzie tussen Arthur en Claire een beetje een tegenvaller vandaag.
nou ja, ik had er meer van verwacht.
jaaa dat hysterische speelde ze zooooo goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe dieper in de nacht, des te meer ik het met je eens word. Daphne kon altijd zo lekker hysterisch zijn.
"Jannes, ik wil dat je nu gaat opruimen en als ik zeg NU dan is het NU, Jannes Reitsema! Heb je me gehoord!?"
Doggie see, doggie do.....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:39 schreef Wup het volgende:
Je hebt ook irritante hyserica, maar zij was geweldig.
Was dat niet die homo van The Village People?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
-Bouwvakker Jan (Afl. 822, 823)
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
Liever niet hoor, die tijd heeft ze nou wel gehad, een beetje meer volwassen zou haar niks misstaan. En een behoorlijke vent. Zoals die Mischa.
't is weer een van de keren dat ik je niet begrijp!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:30 schreef babette21 het volgende:![]()
![]()
Mischa!!![]()
![]()
![]()
da's maar goed ook, als wij elkaar gaan begrijpen is er iets ernstig mis met deze wereld....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
't is weer een van de keren dat ik je niet begrijp!![]()
Geldt dit vandaag ook nog or can we get along?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:38 schreef babette21 het volgende:
oh fuck you....
Nou begrijp ik je weer.....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:35 schreef babette21 het volgende:
da's maar goed ook, als wij elkaar gaan begrijpen is er iets ernstig mis met deze wereld....![]()
Forget about Idols.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is het hier stil vandaag? Iedereen weer aan de Idols?
Snap ik het niet of mis je 4 dagen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zit nu in het 17e uur van dag 3.![]()
![]()
Tuurlijk weer iedereen aan Idols gister..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is het hier stil vandaag? Iedereen weer aan de Idols?
Ik mis nog 4 uur van dag 3. Dag 4 begint pas in oktober.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Snap ik het niet of mis je 4 dagen?
Omfg, en dan zeggen ze dat ik een onregelmatig leven heb ......quote:Op zondag 2 mei 2004 11:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis nog 4 uur van dag 3. Dag 4 begint pas in oktober.
Dit ontgaat me ff geloof ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis nog 4 uur van dag 3. Dag 4 begint pas in oktober.
Off-topic:quote:Op zondag 2 mei 2004 16:42 schreef soapie het volgende:
Dit ontgaat me ff geloof ik.![]()
You took the words right out of my mouth.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Zoiets zouden ze ook moeten doen voor de eerste seizoenen van OnM.
Duuk gaat toch de serie uit dus lang zal het niet duren ALS het al wat wordt....quote:Op zondag 2 mei 2004 18:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Duuk en Joycevolgens mij worden die wel verliefd
gelukkig maar hoe minder ik daarvan hoef te zien hoe beter, wat een smakeloos koppel.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:37 schreef soapie het volgende:
Duuk gaat toch de serie uit dus lang zal het niet duren ALS het al wat wordt....
ze moeten iedereen behalve Claire en Arthur en maar gewoon uitknippen tot aan de zomerstop.........quote:Op zondag 2 mei 2004 18:51 schreef soapie het volgende:
Wanneer begint eigenlijk de zomerstop??? Voorlopig nog niet hoop ik....
Dan is er niemand meer om ons aan te irriteren. Schiet ook niet op!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 18:52 schreef Wup het volgende:
ze moeten iedereen behalve Claire en Arthur en maar gewoon uitknippen tot aan de zomerstop.........
ow ik heb liever plezier dan irritatie eigenlijk, maar goed, dan mag Aafke nog even dood gaan, wel snel graag en niet teveel gejammer achteraf, en Niels mag blijven en.. even kijken Lizzy.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:59 schreef soapie het volgende:
Dan is er niemand meer om ons aan te irriteren. Schiet ook niet op!!!
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat vrijdag 11 juni de voorlopig laatste aflevering van OnM wordt uitgezonden.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:51 schreef soapie het volgende:
Wanneer begint eigenlijk de zomerstop??? Voorlopig nog niet hoop ik....
Laatste aflevering van ONM?.. van het seizoen mag ik toch hopen?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat vrijdag 11 juni de voorlopig laatste aflevering van OnM wordt uitgezonden.
da's nog vrij laat toch? was dat niet altijd ergens in mei?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat vrijdag 11 juni de voorlopig laatste aflevering van OnM wordt uitgezonden.
Lizzy moet voor mij blijven.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:03 schreef Wup het volgende:
ow ik heb liever plezier dan irritatie eigenlijk, maar goed, dan mag Aafke nog even dood gaan, wel snel graag en niet teveel gejammer achteraf, en Niels mag blijven en.. even kijken Lizzy.
voor de noodzakelijke dosis ergernis Tara dan maar?
De laatste drie jaren was dat in de laatste week van juni.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:24 schreef Wup het volgende:
da's nog vrij laat toch? was dat niet altijd ergens in mei?
Vorig jaar was het pas dacht ik eind Juni. Vroeger was de zomerstop altijd drie maanden maar de laatste twee jaar nog maar twee maanden.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:24 schreef Wup het volgende:
[..]
da's nog vrij laat toch? was dat niet altijd ergens in mei?
ow, oke dat wist ik niet eens, goede ontwikkeling wel.....quote:Op zondag 2 mei 2004 19:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Vorig jaar was het pas dacht ik eind Juni. Vroeger was de zomerstop altijd drie maanden maar de laatste twee jaar nog maar twee maanden.
Niet als het al weer begint .. terwijl jjj nog met je bikini op het strand ligt.. was 2 jaar geleden wel zo... toen had ik het vervolg van de zomercliff weer gemist.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:28 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, oke dat wist ik niet eens, goede ontwikkeling wel.....
Neem een portable tv mee of tape de zooi...quote:Op zondag 2 mei 2004 19:30 schreef dunn0w het volgende:
Niet als het al weer begint .. terwijl jjj nog met je bikini op het strand ligt.. was 2 jaar geleden wel zo... toen had ik het vervolg van de zomercliff weer gemist.![]()
Geloof niet dat je op de Antillen Yorin kunt ontvangen.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Neem een portable tv mee of tape de zooi...
Jawel. Per satelliet.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:40 schreef dunn0w het volgende:
Geloof niet dat je op de Antillen Yorin kunt ontvangen.
Kzal er rekening mee houdenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Per satelliet.
In het vervolg moet je je vakantie dan toch maar wat beter aan het uitzendschema van Yorin aanpassen.
en alleen zeker is dat Carlo opgehoepeld is dan, en Ariel waarschijnlijk?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:08 schreef soapie het volgende:
Het zal dus eind augustus / begin september wel weer beginnen...
We zien Aafke de ogen sluiten en weten pas in september of ze definitief is omgekiept.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
en alleen zeker is dat Carlo opgehoepeld is dan, en Ariel waarschijnlijk?
die opruiming wordt nog best wel uitgesteld dan....
of er mag vast nog wel iemand dood om de zomercliff op te leuken.....
Nee toch.?.... dat is een cliff van niks...quote:Op zondag 2 mei 2004 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
We zien Aafke de ogen sluiten en weten pas in september of ze definitief is omgekiept.
Okay! Dan wat anders:quote:Op zondag 2 mei 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
Nee toch.?.... dat is een cliff van niks...
Ja dat Aafke-gezeur heb ik nu wel weer gezien... Van mij part gaat ze morgen weg.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
[..]
Nee toch.?.... dat is een cliff van niks...
Dat moet ze maar een boeiend verhaallijn krijgen.. ook goed.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een gebrek aan respect voor Aafke in dit topic, het is wel de moeder van ONm hoor
ow, nee da's bij mij toch net andersom, ik vind Aafke prima, zolang ze geen verhaallijnen krijgt. En ziekte gedoe daar heb ik het nou eenmaal niet zo op.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:58 schreef dunn0w het volgende:
Dat moet ze maar een boeiend verhaallijn krijgen.. ook goed.
Wat mij betreft liever vandaag dan morgen!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo zal wel (definitief?) K.O. geslagen worden tijdens een freefight gevecht...
ja dat is wel weer erg coolquote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo zal wel (definitief?) K.O. geslagen worden tijdens een freefight gevecht...
Ze verdient idd een waardig einde.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een gebrek aan respect voor Aafke in dit topic, het is wel de moeder van ONm hoor
een vergelijking met de Bold vind ik heilligschennis.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Aafke heeft in het verleden altijd uitstekende verhaallijnen gehad ( Ed, de strijd met Bettina, Wouter, Rutger Helligers enz). De laatste jaren is ze veel te weinig gebruikt. Die strijd met Bettina hadden ze sowieso nooit moeten staken, zo'n verhaalijn blijft altijd leuk kijk maar naar Stephanie en Sally in de Bold.
De Bold heeft prima verhaallijnen hoor, alleen worden ze in dezelfde serie dan nog 10 keer gerecyceldquote:Op zondag 2 mei 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
[..]
een vergelijking met de Bold vind ik heilligschennis.
volgens mij is dat een subtiele manier om iemand de serie uit te pesten.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Aafke heeft in het verleden altijd uitstekende verhaallijnen gehad ( Ed, de strijd met Bettina, Wouter, Rutger Helligers enz). De laatste jaren is ze veel te weinig gebruikt.
Zijn verdiende loon!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
ik heb het ooit een tijdje gevolgd toen ik ziek was, van A naar B lopen duurde daar al een week....quote:Op zondag 2 mei 2004 21:05 schreef Markie-Mark het volgende:
De Bold heeft prima verhaallijnen hoor, alleen worden ze in dezelfde serie dan nog 10 keer gerecyceld![]()
laat Margot heel ver weg blijven, Jannes mag komenquote:Op zondag 2 mei 2004 21:03 schreef Markie-Mark het volgende:
Een voordeel van Aafke's dood zou zijn dat we Babette en Margot weer even terugzien op de begrafenis
Tamara Brinkman moet dan definitief terugkomen om de Engel te leiden. De zaak moet toch zeker in Reitsemabezit blijven!? Babette moet met Huug aanpappen. Krijgt die ook nog eens wat peper in zijn reet.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:03 schreef Markie-Mark het volgende:
Een voordeel van Aafke's dood zou zijn dat we Babette en Margot weer even terugzien op de begrafenis
Wat heb jij toch tegen Margot? Ik vind haar een prachtmeid.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:12 schreef Wup het volgende:
laat Margot heel ver weg blijven, Jannes mag komen
Idd Margot is mooi en altijd een geweldig personage geweest, vooral toen ze samen met Victor was en daarvoor in haar paranormale tijdquote:Op zondag 2 mei 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Margot? Ik vind haar een prachtmeid.
Vooral in de tijd dat ze nog strakke kleding droeg.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd Margot is mooi en altijd een geweldig personage geweest, vooral toen ze samen met Victor was en daarvoor in haar paranormale tijd
Er hangt niet voor niets een bordje met 'Sally says recycle'.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:05 schreef Markie-Mark het volgende:
De Bold heeft prima verhaallijnen hoor, alleen worden ze in dezelfde serie dan nog 10 keer gerecyceld![]()
De ene soap kijkt bij de andere af en ONM en GTST hebben hetzelfde schrijversteam.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:39 schreef Wup het volgende:
het is allemaal soap ja. dus?
Zo'n beetje al het HMG drama komt uit de koker van hetzelfde schrijversteam.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
De ene soap kijkt bij de andere af en ONM en GTST hebben hetzelfde schrijversteam.
Ik zei net ook dat ik dat ziekte gedoe niets vond... dus dat ze maar weg moest .. maar omdat sommige dat zielig vonden voor 'de moeder van ONM' moet ze maar iets anders gaan doen... iets boeiendsquote:Op zondag 2 mei 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, nee da's bij mij toch net andersom, ik vind Aafke prima, zolang ze geen verhaallijnen krijgt. En ziekte gedoe daar heb ik het nou eenmaal niet zo op.
Nee, Aafke moet op een vreselijke manier sterven, zodat we bij de cliffhanger met z'n allen gigantisch zitten te grienen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:21 schreef dunn0w het volgende:
Ik zei net ook dat ik dat ziekte gedoe niets vond... dus dat ze maar weg moest .. maar omdat sommige dat zielig vonden voor 'de moeder van ONM' moet ze maar iets anders gaan doen... iets boeiends
maar dat ze de serie uitgaat is al bekend.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, Aafke moet op een vreselijke manier sterven, zodat we bij de cliffhanger met z'n allen gigantisch zitten te grienen.
Aafke, Tuur, Frommelmans en Carlo moeten een gruwelijke dood sterven. Ik verheug me er al op.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
maar dat ze de serie uitgaat is al bekend.
ik zie haar liever vertrekken naar een bio-vakantieoord in Ulft dan doodgaan.
ik heb helemaal geen zin in al dat gesnotter.
Frommelmans mag lekker blijven...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aafke, Tuur, Frommelmans en Carlo moeten een gruwelijke dood sterven. Ik verheug me er al op.
Er is geen enkele zinnige reden om hem te laten leven.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:42 schreef Wup het volgende:
Frommelmans mag lekker blijven...
Aafke moet een vreselijke dood sterven. Maurice en Margot en ook Babette moeten terug naar Nederland komen.quote:en Aafke mag van mij een happy ending.... laat haar maar naar Margot gaan ofzo
Eigen schuld. Moet hij maar niet freefighten met zijn papbreinquote:Carlo mag doodgeslagen dat lijkt me inderdaad wel leuk
Hij moet worden vermoord. Hij moet de strop krijgen. Claire moet aan het einde van het volgende seizoen als dader worden ontmaskerd.quote:en Arthur moet op de vlucht... dat er altijd de dreiging blijft dat ie ooit nog eens kan opduiken.
Iedereen heeft toch al aan Claire gezeten!? Waarom hij dan niet?quote:zolang ie maar van Claire afblijft natuurlijk.....
hij gaat vast nog voor een heleboel toestanden zorgen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er is geen enkele zinnige reden om hem te laten leven.
welja alsof Margot nog niet erg genoeg is, wil je ook nog Maurice op me afsturen. Nee bedankt.quote:Aafke moet een vreselijke dood sterven. Maurice en Margot en ook Babette moeten terug naar Nederland komen..
haha, JP doet er wel grappig over maar verder is ut niks. Carlo mag weg. En ook dood.quote:Eigen schuld. Moet hij maar niet freefighten met zijn papbrein.
als ie dan al dood moet, laat Sid het maar doen dan, maar nogmaals het is beter als ie blijft rondspoken.....quote:Hij moet worden vermoord. Hij moet de strop krijgen. Claire moet aan het einde van het volgende seizoen als dader worden ontmaskerd..
Lief doen over Claire jij.quote:Iedereen heeft toch al aan Claire gezeten!? Waarom hij dan niet?
Als het maar een beetje origineel is... Joyce heeft weer eens een potje van Duuk's pudding laten vallen... Aafke glijdt uit... en raakt in coma.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, Aafke moet op een vreselijke manier sterven, zodat we bij de cliffhanger met z'n allen gigantisch zitten te grienen.
heeft iedereen de slappe lach om haar dood, dat zou wel een verrassende ontwikkeling zijn. Hulde als ze zoiets aandurvenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Als het maar een beetje origineel is... Joyce heeft weer eens een potje van Duuk's pudding laten vallen... Aafke glijdt uit... en raakt in coma.
Dat doet me trouwens denken aan Seinfeld... Daarin stierf de aanstaande bruid van George door aan de giftige gomlaag van de envelop (met daarin de uitnodiging voor haar huwelijk) te likken.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
heeft iedereen de slappe lach om haar dood, dat zou wel een verrassende ontwikkeling zijn. Hulde als ze zoiets aandurven
Nee, nee, dat is het scenario van Brams dood. Uitglijden over een nanaschilletje van Doris.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
heeft iedereen de slappe lach om haar dood, dat zou wel een verrassende ontwikkeling zijn. Hulde als ze zoiets aandurven
ja Bram moest per ongeluk en volkomen onbenullig dood.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, nee, dat is het scenario van Brams dood. Uitglijden over een nanaschilletje van Doris.
Aafke moet gruwelijk wegkwijnen, maar vooraf worden we gewaarschuwd: Dit programma wordt gesponsord door Tempo, snuitvaste zakdoekjes.
ga je gang hoor, mn Clairetje staat vrolijk te verjaren.....quote:Op maandag 3 mei 2004 00:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: ik heb het volgende topic al klaar, dus je moet heel erg rap zijn als dit vol is.
dat had Baantjes ook nog gepiktquote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat doet me trouwens denken aan Seinfeld... Daarin stierf de aanstaande bruid van George door aan de giftige gomlaag van de envelop (met daarin de uitnodiging voor haar huwelijk) te likken.
Let jij ff op je woorden!? Claire (Kim) is jonger dan ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:27 schreef Wup het volgende:
ga je gang hoor, mn Clairetje staat vrolijk te verjaren.....
Baantjes?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:28 schreef Wup het volgende:
dat had Baantjes ook nog gepikt
Ik zit net naar een tranentrekker te kijken: Lex sterft. Bram en Ellen huilen tranen met tuiten.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:26 schreef Wup het volgende:
ja Bram moest per ongeluk en volkomen onbenullig dood.
maar ik kan me niet voorstellen dat de dood van Bram, of Carlo for that matter, een tranentrekker zal zijn, hoe ze ook doodgaan.
Dus bij Aafke zou het echt verrassend zijn.
mja Kim Pieters is jonger dan Claire, Claire is uit 1972 zag ik vrijdag.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Let jij ff op je woorden!? Claire (Kim) is jonger dan ik.
Dan nog zijn ze beiden jonger dan ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
mja Kim Pieters is jonger dan Claire, Claire is uit 1972 zag ik vrijdag.
maar daarna werd het leuk, toen kwam de drank er weer aan te pasquote:Op maandag 3 mei 2004 00:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit net naar een tranentrekker te kijken: Lex sterft. Bram en Ellen huilen tranen met tuiten.
Ik vind de zuipperiode na het vertrek van Gyman / vreemdgaan van Frank veel leuker, want toen heeft Ellen zich toch wel superieur aangesteld.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
maar daarna werd het leuk, toen kwam de drank er weer aan te pas
ja het duurde ook wat kort, ik denk dat ze de schrijvers het toch niet zo leuk vonden om in herhaling te vervallen, jammer, Ellen aan de drank was helemaal goed.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind de zuipperiode na het vertrek van Gyman veel leuker, want toen heeft Ellen zich toch wel superieur aangesteld.
Laten we Heleen terugtoveren. De koeriersdienst waarvoor zij werkt, wordt ook door het Beatrix gebruikt. Ze ruďneert de relatie van Claire en Niels compleet. Claire raakt aan de drank en Niels kan daar niet meer tegen. Hij gaat met Heleen op stap en vergeet na het tanken de dop er weer op te draaien. Na een stuurfout gaat de auto over de kop en ontploft ie. Intussen is Victor terug en die heeft een nieuw gezicht nodig. Chris Vromans opereert Victor en geeft 'm de identiteit van Niels, terwijl de echte Niels in een verzoringstehuis wegkwijnt.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:36 schreef Wup het volgende:
ja het duurde ook wat kort, ik denk dat ze de schrijvers het toch niet zo leuk vonden om in herhaling te vervallen, jammer, Ellen aan de drank was helemaal goed.
ik ga Ellen toch wel erg missen hoor, ondanks gebrek aan verhalen tegenwoordig vind ik haar nog steeds erg leuk.
wat heb jij nou weer tegen Niels dat ie weg moet?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laten we Heleen terugtoveren. De koeriersdienst waarvoor zij werkt, wordt ook door het Beatrix gebruikt. Ze ruďneert de relatie van Claire en Niels compleet. Claire raakt aan de drank en Niels kan daar niet meer tegen. Hij gaat met Heleen op stap en vergeet na het tanken de dop er weer op te draaien. Na een stuurfout gaat de auto over de kop en ontploft ie. Intussen is Victor terug en die heeft een nieuw gezicht nodig. Chris Vromans opereert Victor en geeft 'm de identiteit van Niels, terwijl de echte Niels in een verzoringstehuis wegkwijnt.
Niks, maar hij is een slappe lul als Frank aan het worden .....quote:Op maandag 3 mei 2004 01:09 schreef Wup het volgende:
wat heb jij nou weer tegen Niels dat ie weg moet?
hij zeurt een beetje teveel de laatste tijd maar dat ramt Claire er hopelijk wel weer uit.
Hoewel ik het ergste vrees met de komende Aafke toestanden.
en Kyra ging al ontploffen.
ja vond ik ook al, maar Niels kan nog boksen en hij heeft een geweldige vrouw...quote:Op maandag 3 mei 2004 01:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niks, maar hij is een slappe lul als Frank aan het worden .....
Ik heb wel een slaapplaatsje voor d'r ....quote:Op maandag 3 mei 2004 01:18 schreef Wup het volgende:
Ze lijkt wel een zwerfkat.....
LN heeft ook haar leuke kanten, hik, burp!quote:Op maandag 3 mei 2004 01:18 schreef Wup het volgende:
ja vond ik ook al, maar Niels kan nog boksen en hij heeft een geweldige vrouw...
Niels zal goed begrijpen dat Claire 'm niet gelijk heeft ingelicht, maar volgende week gaat ze dat toch doen.quote:beetje lullig voor Claire, eerst Hugo rozenwater en nu gaat het ook al de verkeerde kant op met Niels. En Niels gaat Claire er straks volgens mij ook weer uitschoppen vanwege Victor.
Ellen is leuk, dat had ik net al ergens uitgelegd... ik snap het verband alleen niet zo...quote:Op maandag 3 mei 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
LN heeft ook haar leuke kanten, hik, burp!
Is dat zo?quote:Niels zal goed begrijpen dat Claire 'm niet gelijk heeft ingelicht, maar volgende week gaat ze dat toch doen.
Je zegt dat Niels een leuke vrouw heeft, m.a.w. Frank had dat niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:24 schreef Wup het volgende:
Ellen is leuk, dat had ik net al ergens uitgelegd... ik snap het verband alleen niet zo...
Arthur heeft ook nog wat ijzers in het vuur. Claire wordt ernstig bedreigd. Uiteindelijk praat ze er met Niels over.quote:Is dat zo?
hoe weet u dat?
Ik geloof er niks van, da's niet op zn Claire's.
ow sorry, ja en vergeet Daphne niet....quote:Op maandag 3 mei 2004 01:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je zegt dat Niels een leuke vrouw heeft, m.a.w. Frank had dat niet.
ow wat onleuk, ik vind het helemaal niet leuk als Niels zich ermee gaat bemoeien.quote:Arthur heeft ook nog wat ijzers in het vuur. Claire wordt ernstig bedreigd. Uiteindelijk praat ze er met Niels over.
dat kan zoveel zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vrijdag 7 mei
e kunt toch wel op je tien vingers natellen wat hij gaat doen om zijn huid te redden!?
Ja, maar ze is moeilijk te paaien.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:39 schreef Wup het volgende:
dat kan zoveel zijn
en Claire is makkelijk te naaien toch?
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:52 schreef Wup het volgende:
omdat ik niet kan wachten op wat jij te bieden hebt voor de volgende?
... over mijn topic ...quote:Op maandag 3 mei 2004 01:59 schreef Wup het volgende:
ik denk dat ik volgende week weer heel wat te klagen ga hebben.
Als ze terugkomt wil ik een recast. De vervangster moet een lekker slank wijf zijn. Ariel heeft dan in Groningen een hongerkuur gevolgd.quote:Joost-Nico gedoe, zieke Aafke, Tara-Carlo gezeur, Ariel......
nou ja ik ben wel benieuwd of ze nou defenitief opzout of dat ze na het uitmesten van de stallen gewoon weer terug komt.
vast nietquote:Op maandag 3 mei 2004 02:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
... over mijn topic ...
doe toch niet zo gemeen altijd. Ze is best leuk zolang ze niet kotst.quote:Als ze terugkomt wil ik een recast. De vervangster moet een lekker slank wijf zijn. Ariel heeft dan in Groningen een hongerkuur gevolgd.
Tara was leuk bedoeld, alleen een beetje jammer van Anouck Klomp.quote:Op maandag 3 mei 2004 02:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ik wil er een extra Claire bij! Kunnen die twee lekker met elkaar botsen!
Ben IK gemeen????? Ik houd niet van vet en jij niet van kotsen, terwijl kotsen heel menselijk is en het kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 3 mei 2004 02:29 schreef Wup het volgende:
doe toch niet zo gemeen altijd. Ze is best leuk zolang ze niet kotst.
Anouck ziet er smakelijk uit, maar haar acteerwerk is als een vliegende kalkoen. (Die kan niet vliegen).quote:Op maandag 3 mei 2004 02:32 schreef Wup het volgende:
Tara was leuk bedoeld, alleen een beetje jammer van Anouck Klomp.
Zij gaat er toch ook uit, of niet?quote:Op maandag 3 mei 2004 02:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Anouck ziet er smakelijk uit, maar haar acteerwerk is als een vliegende kalkoen. (Die kan niet vliegen).
volgens mij niet, maar een recast zou geen slecht idee zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 09:37 schreef dunn0w het volgende:
Zij gaat er toch ook uit, of niet?
allemaal stoere onsaaie mannen natuurlijk.quote:Is er al bekend wie de plaatsen gaan opvullen.. als de halve cast vertrekt?
Nee idd geen slecht idee.. behalve haar scenes met haar vader vind ik haar ook niet zo veel (meer).quote:Op maandag 3 mei 2004 12:00 schreef Wup het volgende:
volgens mij niet, maar een recast zou geen slecht idee zijn
Thnx. Maar nog geen namen bekent?quote:allemaal stoere onsaaie mannen natuurlijk.
en foute vrouwen.
en nul pubers.
Toen zag ze er ook al oud uit voor haar leeftijd... als het waar is dat ze 27 was.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wow! Toen zag Annemieke er nog lekker uit. Ze was toen een jaar of 27.
Nou ... als 18-jarige, destijds, heb ik me er toch aardig aan zitten verlekkeren.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:47 schreef dunn0w het volgende:
Toen zag ze er ook al oud uit voor haar leeftijd... als het waar is dat ze 27 was.
Maar dat bedoelde ik niet zo.. maargoed.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... als 18-jarige, destijds, heb ik me er toch aardig aan zitten verlekkeren.
Hoe jong ben je dan? De serie liep tot 1993 of 1994.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:55 schreef dunn0w het volgende:
Maar dat bedoelde ik niet zo.. maargoed.
Ja toen was ik er lekker nog niet... toen dat uitgezonden werd.
'88quote:Op maandag 3 mei 2004 17:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan? De serie liep tot 1993 of 1994.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |