Dat is natuurlijk de grote transfer waar Derksen op doelde.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Patrick Zwaanswijk
Die speelt nu op z'n top, dat is echt niet iemand waar een topclub het van moet hebben, daarvoor komt ie simpelweg kwaliteit tekort.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Patrick Zwaanswijk
Eens !quote:Die speelt nu op z'n top, dat is echt niet iemand waar een topclub het van moet hebben, daarvoor komt ie simpelweg kwaliteit tekort.
Die knakker van Nintendo?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Miyamoto komt.
ach 3-1 gewonnen, daar gaat het omquote:Op donderdag 15 april 2004 20:52 schreef Butra het volgende:
Schijnt los gegaan te zijn bij de jonge neuzen tegen Jong Feyenord..
quote:Teletekst 665:
Ajax-supporters hebben na afloop van
het duel Jong Ajax-Jong Feyenoord (2-1)
een speler van Feyenoord mishandeld.De
speler,van wie de naam niet bekend is
gemaakt,is per ambulance afgevoerd naar
het ziekenhuis.
Na afloop van het duel,dat bijgewoond
werd door 8.000 toeschouwers,bestormden
Ajax-supporters het veld.Ook Robin van
Persie zou klappen hebben gehad.Voor de
wedstrijd werd een team van TV Rijnmond
al lastig gevallen.
Ach ja, diequote:Op donderdag 15 april 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Nee, die met dat masker. Petro kent hem.
Song wordt verkocht?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:50 schreef Cart_man het volgende:
Zo goed, schat.
Dit soort gedrag vind jij toch tof?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:29 schreef Cart_man het volgende:
Kankerjoden.
Acuna ziekenhuis ingeslagen.
Oog om oog...
Overdreven?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Dood is een beetje overdreven, maar de daders zullen inderdaad moeten op gaan passen
Wat snap je niet aan 'oog om oog...' ?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit soort gedrag vind jij toch tof?
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Overdreven?
Ik denk het niet.
denk dat Mario Been ook wel mee wil.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:25 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind Acuna wel zo'n uiterlijk hebben van een speler die mee gaat met de supporters om de ajacieden terug te pakken.
Met een groot mes!quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:32 schreef Luni het volgende:
[..]
denk dat Mario Been ook wel mee wil.
gelukkig!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
We hoeven i.i.g. niet meer bang te zijn dat Robin een overgang zal maken naar ajax denk ik zo!
Dit waren geen Ajax supporters.........quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Damn, dit pikt Feyenoord echt niet![]()
Ajacieden mogen op gaan passen
Jawel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit waren geen Ajax supporters.........
Ik wil toch echt wel verschil maken tussen de wanna be's die zich ajax supporter noemen om zodoende te kunnen rellen en de echte supporters die het om de club te doen is.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jawel.
Maar je bent er als ajacied niet trots op.
Echt zonde dat hij zo veel blessures heeft. Ik vind hem inderdaad een sympathieke gast en telkens als hij na lang revalideren terug komt, zie je dat hij het wel in zich heeft. Hij heeft steeds erg weinig moeite om zich weer aan te passen aan het niveau. Als hij een heel seizoen fit zou zijn, zou hij bij mij ook zeker in de basis staan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:59 schreef jojomen4 het volgende:
Van Haaren speelt volgens jaar toch nog gewoon bij Feyenoord?
Vinden jullie hiero hem dan niet goed ofzo? Zie hem nergens bij de gewenste opstellingen terug. Misschien dat dat komt omdat ie bijna altijd geblesseerd is maar het moet toch een keer afgelopen zijn met de pech. Bij mij staat ie iig in de basis.
in de hele arena zitten toch alleen maar Wannebe's ??quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik wil toch echt wel verschil maken tussen de wanna be's die zich ajax supporter noemen om zodoende te kunnen rellen en de echte supporters die het om de club te doen is.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
in de hele arena zitten toch alleen maar Wannebe's ??
Gyan niet gezien zondag ??.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Song speelt morgen weer. Ik vind 'm aanvallend ook wel iets beter dan Gyan.
Lijkt me idd niet echt tof.quote:Op zondag 18 april 2004 00:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mmm, die kans op de 2e plek is nou wel definitief voorbij.
Ik hoop niet dat we op de laatste speeldag gelijk komen met PSV, maar door doelsaldo nog 3e blijven
zozo, ad-rem hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
in de hele arena zitten toch alleen maar Wannebe's ??
quote:Op zondag 18 april 2004 00:22 schreef F-Lo het volgende:
Luni, Methodmich en Cartman, maandag ook bij woudestein?
Feyenoord wil een opvolger voor v. Wonderen halen + een concurrent voor Paauwequote:Op zondag 18 april 2004 14:38 schreef jojomen4 het volgende:
Volgend jaar doen we echt wel mee voor het kampioenschap. Vooral als die topverdediger komt die we denk ik toh wel nodig hebben om een heel seizoen achterin goed mee te doen. Paauwe is als verdediger natuurlijk niet super.
Helaas zal alleen AZ moeilijk worden voor PSV, en zelfs daar winnen ze wel van :'(quote:Nu nog hopen dat PSV punten verneukt, kunnen wij lekker CL spelen!!!
Ik denk het wel.quote:Op zondag 18 april 2004 00:22 schreef F-Lo het volgende:
Feijenoord2 moet spelenquote:Op zondag 18 april 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Wat is daar dan en wat doet mijn naam ertussen?
Dat zijn gewoon 12 punten, al hebben we daar geen fuck aan waarschijnlijk.quote:Zondag 25 apr 2004: Feyenoord - FC Volendam (14.30u)
Zondag 2 mei 2004: Feyenoord - FC Groningen (14.30u)
Zondag 9 mei 2004: RBC Roosendaal - Feyenoord (14.30u)
Zondag 16 mei 2004: Feyenoord - FC Zwolle (14.30u)
Feyenoord-spelers in elkaar slaan?quote:Op zondag 18 april 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Oh aha. Wat moet ik daar als Ajax-fan?
Als boksbal fungeren.quote:Op zondag 18 april 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Oh aha. Wat moet ik daar als Ajax-fan?
Was toch eerst gepland om 20:30? Ben wel van plan ff een kijkje te gaan nemen.quote:Op zondag 18 april 2004 17:22 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord 2 - Vitesse 2.
Begint om 18.30 heb ik inmiddels begrepen.
2004 : NL wint EK dankzij PSV-speler v. Persiequote:Op zondag 18 april 2004 18:47 schreef jojomen4 het volgende:
Wordt zo wel een triest afscheid van zo'n voetballer, we hebben in totaal maar weinig van hem gezien. Straks bloeit ie bij PSV op en laat ie misschien elke week wel mooie dingen zien![]()
offtopic... in 1988 CL..hans van breukelen...quote:Op zondag 18 april 2004 20:33 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
2004 : NL wint EK dankzij PSV-speler v. Persie
2005 : PSV wint voor 1e maal CL, v. Persie grote held.
weet wel 100% zeker dat een verhuizing voor hem goed zal komen. Gullit zou ook geen verkeerde keus voor hem zijn want daar kan hij ook best veel van leren. Maar als hij naar PSV of Ajax gaat dan gaat hij zeker uitblinken. Hij heeft gewoon veel in zijn mars en jammer dat dat e rniet uitkomt nu. Hij heeft al behoorlijk veel achterstand op zijn leeftijdsgenootjes . Nu is het zaak om die in te lopen zodat we ook van hem kunnen genieten in Oranjequote:Op zondag 18 april 2004 18:47 schreef jojomen4 het volgende:
Dat half uur in warm laten lopen hebben ze denk ik express gedaan zodat ie lekker rustig kon doen om wat er afgelopen week allemaal is gebeurt. Z'n invalbeurt was weer van een laag niveau. Normaal gesproken speelt die de bal wel eens af maar nu leek die Lazovic wel, alles zelf willen doen en gelijk goals maken als je invalt.
Wordt zo wel een triest afscheid van zo'n voetballer, we hebben in totaal maar weinig van hem gezien. Straks bloeit ie bij PSV op en laat ie misschien elke week wel mooie dingen zien![]()
Ja idd, Lurling en Smolarek bezorgen feyenoord volgend jaar het kampioenschapquote:Op zondag 18 april 2004 23:13 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Die 3-0 van was trouwens een mooi doelpunt, en bewees dat er wel degelijk kwaliteit in het team van Feyenoord zit
Vier ton in plaats van drie ton?quote:Op zondag 18 april 2004 17:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
De blessure van Lodewijks heeft idd een postieve kant : nu kunnen we Zoetebier voor een veel hoger bedrag verkopen
Jullie 'topteam' had anders aardige moeite met hemquote:Op maandag 19 april 2004 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Vier ton in plaats van drie ton?
Smolarek wordt wel steeds beter hoor.quote:Op maandag 19 april 2004 00:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja idd, Lurling en Smolarek bezorgen feyenoord volgend jaar het kampioenschap
Toen heette het nog EC 1quote:Op zondag 18 april 2004 20:37 schreef superjoden het volgende:
[..]
offtopic... in 1988 CL..hans van breukelen...![]()
Die wordt idd steeds beter. Ik zag hem altijd als "het zoontje van" met een grote mond, maar nu blijkt dat hij heel aardig kan voetballen. Hij heeft bewezen over karakter te beschikken, terugkomend van een zware blessure en een vermeend dopingschandaalquote:Op maandag 19 april 2004 08:10 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Smolarek wordt wel steeds beter hoor.
Vind Smolarek een hele sympatieke gast, die ook uit het goede hout is gesneden, maar vrees toch dat hij voor de top net iest te kort komt.quote:Op maandag 19 april 2004 11:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die wordt idd steeds beter. Ik zag hem altijd als "het zoontje van" met een grote mond, maar nu blijkt dat hij heel aardig kan voetballen. Hij heeft bewezen over karakter te beschikken, terugkomend van een zware blessure en een vermeend dopingschandaal
Nou nou, wat heeft hij nou eigenlijk laten zien behalve een paar mooie acties?quote:Op maandag 19 april 2004 11:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Kut hiddink met ze kut psv.
kut van de herik .
die van de herik jaagt Robin weg bij Feyenoord.
En die Hiddink koopt hem over.
Jammer van het grooste talent dat feyenoord heeft gehad in de afgelopen 20 jaar.
Je kan PSV een weinig sympathieke club vinden, maar de fout zit toch echt bij Feyenoord zelf. Hiddink toont m.i. veel lef door het grootste talent bij één van de twee concurrenten weg te halen. Dat ze hem voor een belachelijk laag bedrag weg laten gaan is voor PSV mooi meegenomen en ik ben er oprecht blij mee, maar Van Raay heeft nu toch wel aangetoond vele malen gehaaider te zijn in de onderhandelingen. Afgelopen kerst had hij makkelijk voor 9 miljoen of een bedrag in die orde van grote kunnen vertrekken naar Arsenal.quote:Op maandag 19 april 2004 11:27 schreef _bigmac_ het volgende:
En die Hiddink koopt hem over.
Jammer van het grooste talent dat feyenoord heeft gehad in de afgelopen 20 jaar.
Goed nieuws, die valt voor weinig geld wel weg te halen bij Dortmund.quote:Via Radio Rijnmond is vandaag bekend geworden dat Feyenoord belangstelling heeft voor de Fransman Ahmed Reda Madouni. De 23-jarige verdediger speelt momenteel voor het in financiële nood verkerende Borussia Dortmund. Afgelopen weekend bekeek een delegatie van Feyenoord de speler in het duel tegen Bayern Munchen.
Madouni is een stevige verdediger van 1.90 meter, en speelt sinds de zomer van 2001 voor Borussia. In zijn debuutjaar werd hij met deze club nog kampioen in de Bundesliga. Voor zijn overstap naar Duitsland kwam de Fransman in eigen land uit voor SC Montpellier. Madouni zou centraal in de verdediging Kees van Wonderen moeten gaan vervangen, die na dit jaar stopt met het spelen van betaald voetbal.
Hij kan dat wel bij leren in de komende 3 jaar en dan is hij een redelijke topper voor het Nederlandse voetbal. Hij heeft in ieder geval wel de ingredienten om verder uit te groeien dan waar hij nu staat.quote:Op maandag 19 april 2004 11:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Vind Smolarek een hele sympatieke gast, die ook uit het goede hout is gesneden, maar vrees toch dat hij voor de top net iest te kort komt.
Ik vond zijn warmloopsessie van gisteren ook wel aardig indrukwekkend..quote:Op maandag 19 april 2004 11:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nou nou, wat heeft hij nou eigenlijk laten zien behalve een paar mooie acties?
Die 3 miljoen zou je ook krijgen van Arsenal hoorquote:Op maandag 19 april 2004 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vraag me af wat nu werkelijk erger zou zijn:
a. Van Persie na volgend seizoen transfervrije te laten vertrekken!
b. Van Persie nu voor een habbekrats (3 miljoen) naar de concurrent te laten vertrekken!
Het blijft nu altijd gissen wat hij had klaargespeeld onder Gullit. Ik heb het idee dat Ruud er toch iets meer uit had gehaald dan v. Marwijk.quote:Op maandag 19 april 2004 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:
b. Van Persie nu voor een habbekrats (3 miljoen) naar de concurrent te laten vertrekken!
Arsenal wou iets in de richting van de 6,5 miljoen betalen. Dan maak je toch een fictief verlies van 3,5 miljoen. Wat nog vervelender kan zijn is een eventuele opbloei bij PSV. Dan is je concurrent sterker geworden met een speler van jou en jij hebt je geld gestoken in een Boschaartquote:Op maandag 19 april 2004 13:45 schreef Chadi het volgende:
Die 3 miljoen zou je ook krijgen van Arsenal hoor
Dat verlies zal wel meevallen, Feyenoord zal een deel krijgen van het transferbedrag bij een eventuele doorverkoop van van Persie door Psv.quote:Op maandag 19 april 2004 13:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Arsenal wou iets in de richting van de 6,5 miljoen betalen. Dan maak je toch een fictief verlies van 3,5 miljoen. Wat nog vervelender kan zijn is een eventuele opbloei bij PSV. Dan is je concurrent sterker geworden met een speler van jou en jij hebt je geld gestoken in een Boschaart
Precies daar ben ik dus ook heel bang voor.quote:Op maandag 19 april 2004 14:05 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Dat verlies zal wel meevallen, Feyenoord zal een deel krijgen van het transferbedrag bij een eventuele doorverkoop van van Persie door Psv.
Het ergste vind ik nog dat als van Persie naar Psv zal gaan, wij waarschijnlijk elke week geconfronteerd zullen worden met het feit dat we de afgelopen tijd een drama van een trainer hebben gehad.
B is echt veel en veel erger.quote:Op maandag 19 april 2004 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Luinge normaal gefloten had, dan hadden jullie gisteren echt niet gewonnen hoor...quote:Weer de nul gehouden. Van de Berg verdedigd alsof ie de beste verdediger van Nederland is, mooi om te zien. Hij doet het ook erg goed in mijn ogen. Maakt heel weinig fouten en schakelt z'n man uit.
Ook Zoetebier doet het geweldig En aanvallend loopt het ook wel lekker
Hou hem dan en probeer jij het eens Ruud, en oh ja laat Estelle lekker thuis, die leidt maar af.quote:Op maandag 19 april 2004 15:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:Het grootste talent wat Feyenoord de afgelopen 20 jaar gehad heeft, en ze kunnen er niet eens mee omgaan.
Smolarek groeit wel.quote:Op maandag 19 april 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Van Persie: zonde van Feyenoord, maar ze hebben hem vrees ik te veel verwend in de jeugd.
Smolarek: blijf hem een beetje licht vinden, zo'n A-junior met wapperende manen die door kirrende schoolmeisjes wordt nagegaapt en af en toe een leuke voorzet geven. Maar wellicht groeit hij nog door.
Madouni: zou een fijne zijn voor Feyenoord.
quote:Op maandag 19 april 2004 14:05 schreef Vikingo het volgende:
[..]
wij waarschijnlijk elke week geconfronteerd zullen worden met het feit dat we de afgelopen tijd een drama van een trainer hebben gehad.
quote:Op maandag 19 april 2004 22:54 schreef _bigmac_ het volgende:
En dan in de winterstop voor 16mil naar Man U.
Ik denk niet dat dat een reele gedachte is. Van Persie zal volgend jaar zeker niet bij Feyenoord spelen, zo heeft hij zelf reeds verklaard.quote:Op maandag 19 april 2004 22:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vind . Van Persie gewoon houden!!.
Onder Ruud gaat hij super spelen.
Neej dat had ik dan niet neergezet, omdat ze al een paar wedstrijden goed spelenquote:Op maandag 19 april 2004 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als Luinge normaal gefloten had, dan hadden jullie gisteren echt niet gewonnen hoor...
Dan had je waarschijnlijk neergezet dat vd Berg slecht is etc.
Het wordt steeds meer met jou zeg....16.....20....morgen is het 48 miljoenquote:Op maandag 19 april 2004 22:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Het zal mij ook niet verbazen als hij dat doet en het is toch wel zo'n mannetje wat liever naar Spanje gaat.quote:Op dinsdag 20 april 2004 07:48 schreef Cart_man het volgende:
Na de gebeurtenissen op de Toekomst zou ik het niet eens zo gek vinden wanneer van Persie kiest voor een verblijf in Spanje....ben je in ieder geval weg van de gebeurtenissen hier in Nederland.
nee, ben niet geweest, ben een weekend naar de Ardennen geweest, was te laat terug.quote:Op zondag 18 april 2004 00:22 schreef F-Lo het volgende:
Zwaanswijk. wel een aardige speler maar niet voor feyenoord.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Ben ook niet geweest. Was wat tussen gekomen...
Hoop echt niet dat Zwaanswijk onze versterking moet gaan worden, net zo als ik op LN lees dat Gullit geīnformeerd heeft naar Martijn Reuser, off all people.
.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:22 schreef Theseion het volgende:
Wie kan mij vertellen waar in t-shirt kan kopen met op de achterkant het opschrift
110% anti ajax
of
200% anti neus
Je kan 'm ook zelf laten drukkenquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:22 schreef Theseion het volgende:
110% anti ajax
of
200% anti neus
Feyenoord.nlquote:CLUBS BENADEREN FEYENOORD OVER SPELERS
Feyenoord is door meerdere BVO’s benaderd om spelers als Loovens, Sprockel, Collen en Olfers voor komend seizoen te huren. Dit liet technisch manager Mark Wotte weten na de presentatie van Pascal Bosschaart. Voor 1 mei laat Feyenoord weten wat er volgend seizoen met de vier spelers gaat gebeuren. Ze komen terug bij Feyenoord, worden verhuurd aan Excelsior of worden verhuurd aan een andere club in het betaald voetbal.
Ook voor Zoetebier, Elmander en Swerts bestaat veel interesse.
Ja, wat jij wilt weten we nu wel, maar van Persie gaat gewoon weg en hopelijk naar Spanje.quote:Op maandag 19 april 2004 22:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vind . Van Persie gewoon houden!!.
Onder Ruud gaat hij super spelen.
in het NED elftal draait hij goed mee.
En dan heeft R.V Persie het goed gedaan.
Rare situatie!quote:20-04-2004: Brosque negeert Lierse; wat doet hij nu?
[Bron: FR-Fans.nl]
Alex Brosque heeft Lierse Sk gisteren genegeerd en zal waarschijnlijk dus niet naar deze Belgische club vertrekken. Brosque liet eerder weten dat hij OF naar Feyenoord 1 wilde, OF naar Lierse Sk. Belgische media meldden dat hij deze keuze gisteren zou maken. Dat heeft hij dus niet gedaan. Dan nog iets raars. De aanvaller liet eerder duidelijk weten in ieder geval niet naar Westerlo te willen. Nu meldt Westerlo echter dat hij gisteravond mee heeft gedaan met de beloften van de club, tegen Standard Luik. Een jongen die niet echt weet wat hij wil dus..
Dag Rinus, Frank? en anderenquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:07 schreef Luni het volgende:
'Button Boys' leggen functie neer
[ Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging ]
De Telegraaf meldt dat een aantal agenten van de speciale Supporters Begeleidings Groep (SBG), vroeger bekend als de 'Button Boys', hun functie hebben neergelegd. Aanleiding vormen de ongeregeldheden va afloop van Feyenoord-Ajax op zondag 11 april jl. Na afloop van de wedstrijd kwam het tot ernstige ongeregeldheden voor het stadion. De SBG trachtte de supporters tot kalmte te manen maar werden vervolgens zelf het doelwit van de supporters. Een enkeling moest zelfs zijn dienstwapen trekken om zichzelf in veiligheid te brengen.
De SGB is reeds jarenlang actief rond wedstrijden van Feyenoord. Door nauwe contacten met supporters te onderhouden hoopt de politie op deze manier ordeverstoringen snel in de kiem te kunnen smoren, of via contacten bepaalde inlichtingen te verzamelen die ongeregeldheden moeten voorkomen. De politie erkent in De Telegraaf dat het steeds moeilijker wordt om bepaalde supportersgroepen te benaderen.
Gepubliceerd dinsdag 20 april 2004
ik zal het toch best wel missen om die grijze niet meer te zienquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dag Rinus, Frank? en anderen![]()
Mooi... het transferbedrag zal dus wel over de 4 miljoen komen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:25 schreef MrWizzel het volgende:
Ook Schalke heeft zich gemeld voor V. Persie....
Elke keer wanneer we vanaf het station een stad in liepen was het Rinus of Frank die je als eerste zag. Ik zal dat missen...quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:00 schreef altface het volgende:
[..]
ik zal het toch best wel missen om die grijze niet meer te zienmaar hij was natuurlijk wel fout
Moet je kijken waneer de herhaling van mijn leven als voetbalvrouw op tv komt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Pics Pics Pics
Acuna is er ook een van geen woorden maar daden. Die vloog er ook als eerste in toen van Persie werd belaagd. Is ook benieuwd naar de reactie van de supporters....quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Acuna was niet eens verbaasd over het feit dat ie klappen had gehad.
Hij was wél verbaasd over het feit dat dit in Nederland gebeurde...
Precies als je in een andere stad was kon je hem overal tussenuit halenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Elke keer wanneer we vanaf het station een stad in liepen was het Rinus of Frank die je als eerste zag. Ik zal dat missen...![]()
Sevilla valt iig af (zie transfergeruchten), van de overigen heeft alleen PSV zich officieel gemeld, de overige namen zijn geruchten uit de kranten, niet bevestigd door wie dan ookquote:Op woensdag 21 april 2004 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Celtic, Rangers, Sevilla, Schalke en PSV zouden momenteel om Van Persie "vechten"!
Robin vraagt 2 dagen bedenktijd!
Wotte wil voor de hoogste bieder gaan! (maar die heeft weinig te willen)
Maar Tony, als alleen PSV heeft geboden had hij daar allang getekend. Zoals Derksen al zei maandag, zou hij dan de volgende om 16 uur tekenen.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sevilla valt iig af (zie transfergeruchten), van de overigen heeft alleen PSV zich officieel gemeld, de overige namen zijn geruchten uit de kranten, niet bevestigd door wie dan ook
Dat staat los van elkaar. Sevilla heeft net laten weten geen interesse meer te hebben. De overige clubs zijn genoemd in de media, maar officieel is er nog niks, zelfs niet op de websites van de clubs. Van Persie wilde 48 uur om na te denken en dat lijkt me logisch als je zietr wat hij de afgelopen anderhalve week heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:28 schreef F1Bas het volgende:
Maar Tony, als alleen PSV heeft geboden had hij daar allang getekend.
Het ga je goed Johan! Jammer dat je het nooit hebt kunnen maken in Rotterdam!quote:JOHAN ELMANDER TEKENT BIJ BRONDBY
In Kopenhagen heeft Johan Elmander woensdag een contract ondertekend dat hem voor de komende vier seizoenen bindt aan de Deense lijstaanvoerder Brøndby IF. De 22-jarige spits is inmiddels ook al gekeurd. Elmander mocht weg bij Feyenoord en kon kiezen uit een groot aantal clubs: 'Brøndby liet echt merken dat ze me wilden hebben en dat gaf uiteindelijk de doorslag.'
'Bovendien is het een club die ambities heeft. Op dit punt in mijn carričre wil ik om prijzen spelen. Bij Brøndby kan dat.'
Johan Elmander arriveerde in de winterstop van het seizoen 2000/2001 in Rotterdam als grote, maar vooral jonge belofte. De Zweed slaagde er - mede door de aanwezigheid van superspits Pierre van Hooijdonk - nooit helemaal in om de torenhoge verwachtingen waar te maken. Feyenoord leende hem daarom tot twee keer toe uit, eerst aan het Zweedse Djurgardens en later aan NAC Breda. Elmander en Feyenoord nemen nu (voolopig) definitief afscheid van elkaar. 'Natuurlijk vind ik het hartstikke jammer dat het er nooit helemaal uitgekomen is', zegt Elmander. 'Het heeft nu weinig zin om te gaan zoeken naar oorzaken, ik houd liever de mooie herinneringen aan een geweldige club en een stad waar ik me echt thuisgevoeld heb. De Feyenoord-supporters heb ik voorgoed in mijn hart gesloten, zij hebben mij altijd gesteund. Hier weggaan wordt straks wel even slikken, dat kan ik je verzekeren. Ik zal hier ook zeker terug blijven komen en wie weet wat er in de toekomst nog eens kan gebeuren.'
Voorlopig ligt Elmanders toekomst echter niet meer in de Kuip, maar in het Brøndby-stadion in Kopenhagen. Nadat bekend werd dat de spits weg mocht bij Feyenoord, bleek al snel dat er veel clubs in de Zweed geīnteresseerd waren. 'Ik kon onder andere naar FC Groningen, Heerenveen en Roda JC, maar dat waren voor mij geen opties. Niks ten nadele van die clubs, maar in Nederland was Feyenoord mijn droom. Als die dan niet uit kan komen, probeer ik het liever in een andere competitie. NAC Breda was misschien wel een optie geweest, omdat ik het daar momenteel prima naar mijn zin heb en omdat de supporters erg goed voor me zijn. Maar NAC heeft geen geld en dan houdt het op. Daarom heb ik afgewacht wat er uit het buitenland zou komen. Er zaten best wat mooie clubs bij. Brøndby werd het eerst concreet en gaf me het beste gevoel.'
Dat de Deense competitie een stap terug zou zijn, bestrijdt Elmander. 'Ik denk dat dat wel meevalt. Denemarken en Nederland ontlopen elkaar niet veel. Bovendien maakt Brøndby kans op de titel en dus Champions League-voetbal. Dat is iets waar ik veel van kan leren. Ik ben al met al nog erg jong, zelfs als ik mijn contract in Denemarken zou uitdienen, ben ik pas 27. Nog tijd zat om een stap hogerop te maken dus. De club is ambitieus en ik blijf in beeld voor de grotere competities en de Zweedse nationale ploeg. Bovendien is Michael Laudrup hier trainer en dat is nog altijd een legende in Scandinavië. Ik kijk er naar uit om met hem te werken.
Erg jammer, ik vond het een geweldige speler.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het ga je goed Johan! Jammer dat je het nooit hebt kunnen maken in Rotterdam!
quote:Feyenoord-shirt wordt 'bierbuik-proof'
De wat gezettere fans van Feyenoord hebben alarm geslagen over de nieuwe shirts van de Rotterdamse voetbalclub. In een uitzending van Feyenoord TV was aanvaller Dirk Kuyt te zien in het nieuwe shirt. Het shirt van Italiaans design bleek bijzonder strak om zijn lichaam te zitten.
Feyenoord werd hierna overspoeld met reacties van verontruste fans die bang zijn dat hun 'bierbuik' niet meer in het shirt zal passen. Toch stelt een woordvoerder van de voetbalclub hen gerust. Speciaal voor het uitdijende deel van het Legioen zullen de shirts vanaf begin juni tot en met de maat xxxxxl leverbaar zijn. "De grootste shirts zijn dus absoluut 'bierbuikproof'", verzekert de zegsman.
Het shirt van Kuyt zat toevallig erg strak. "Er was voor de presentatie helaas alleen een klein shirt beschikbaar."
Bierbuiken horen bij het voetbal!quote:Op woensdag 21 april 2004 19:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Niet zeiken, ga maar afvallen
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 21 april 2004 19:51 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bierbuiken horen bij het voetbal!
Alleen jammer van die achterkant van het shirt :S
Is opgedeeld in vier blokken, waar normaal gesproken het witte aan de voorkant doorloopt tot over de rug naar achter, zit er op de rug nu eerst weer een rood blok/vlak (1/4 deel), en dan volgt pas het wit..quote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Waarom?quote:Op woensdag 21 april 2004 19:51 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bierbuiken horen bij het voetbal!
Waarom niet ?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Waarom?
Daar heb ik wel een theorietje over meneer Gullit. Veel fans hebben een bierbuik omdat bierdrinken bij voetbal hoort. Veel fanatieke supporters hebben het met hun eigen carriere niet kunnen maken en zijn gestopt. Weg lichaamsbeweging, maar het bierdrinken verleren ze niet. Als je stopt met sporten en niet met bierdrinken, vliegen de kilo's eraan en daar om horen bierbuiken bij voetbal.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Waarom?
Bierbuiken zijn lelijkquote:Op woensdag 21 april 2004 21:39 schreef altface het volgende:
[..]
Waarom niet ?
quote:Op woensdag 21 april 2004 21:40 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een theorietje over meneer Gullit. Veel fans hebben een bierbuik omdat bierdrinken bij voetbal hoort. Veel fanatieke supporters hebben het met hun eigen carriere niet kunnen maken en zijn gestopt. Weg lichaamsbeweging, maar het bierdrinken verleren ze niet. Als je stopt met sporten en niet met bierdrinken, vliegen de kilo's eraan en daar om horen bierbuiken bij voetbal.
Waarvan akte![]()
Mensen zonder tanden zijn ook lelijk en sjekkies stinken..quote:Op woensdag 21 april 2004 21:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Bierbuiken zijn lelijk
Wat daar mis mee is, alles, met het thuisshirt moet je geen fratsen uithalen, ik hecht veel waarde aan traditie, en een daarvan is het shirt. Eerst al het logo wat ze veranderd hebben en nu weer het shirt.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Precies!quote:Op woensdag 21 april 2004 23:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat daar mis mee is, alles, met het thuisshirt moet je geen fratsen uithalen, ik hecht veel waarde aan traditie, en een daarvan is het shirt. Eerst al het logo wat ze veranderd hebben en nu weer het shirt.
Lijk wel een clownspak joh. Echt geen gezicht..quote:Op donderdag 22 april 2004 17:34 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies!
Foto van het nieuw shirt (fr-fans.nl), dit ziet er toch niet uit...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:47 schreef Doc het volgende:
Het F'noord shirt is al lelijk, maar dit is 100% gruwlijk![]()
"Here come the clowns!"
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:58 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Ga jij je eens druk maken om het feit dat Houllier volgend jaar nog steeds niet weg is.
Of natuurlijk aan "I just want you to die"quote:Op donderdag 22 april 2004 20:30 schreef Cart_man het volgende:
Laat Doc zich houden aan de woorden in het liedje Exile van Slayer en verder zijn mond houden...
"I want to put a bullet in my head everytime I think of you"
Ik hoop hetvoor jequote:Op vrijdag 23 april 2004 09:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Is dit een grap?
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Is dit een grap?
Toch niet van onze verdedigers hoop ik?quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:47 schreef FrankyMcG het volgende:
En het ergste is nog dat de achterkant veel in beeld zal zijn voor de tegenstanders!
Nope.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:23 schreef Suijk het volgende:
Zijn ze al te koop?
Als iemand weinig tot niets laat zien in het 2e hoeft ie van mij geen kans te krijgen in het eerste, hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:01 schreef _bigmac_ het volgende:
MICHAEL BROWN WEG BIJ FEYENOORD
Michael Brown heeft te horen gekregen dat er voor hem geen plaats meer is bij Feyenoord. Het aflopende contract van de verdediger van Jong Feyenoord zal daarom niet worden verlengd. De Australiër speelde twee seizoenen in het shirt van Feyenoord. In het eerste van de Rotterdamse club voetbalde hij nooit.
Brown kwam twee jaar geleden met zijn landgenoot Brett Holman van Paramatta Power over naar Feyenoord. Holman staat nog drie jaar onder contract bij Feyenoord
Bron: Feyenoord .nl
Waarom haal je iemand die nooit de kans krijgt
Tja, als Robin dan vertrekt, dan liever naar het buitenland dan naar PSV.quote:24-04-2004: RD: VAN PERSIE NAAR ARSENAL
[Bron: RD.nl en FR-Fans.nl]
Het Rotterdams Dagblad van vandaag meldt dat Van Persie een contract bij Arsenal heeft getekend. Arsenal kaapt Van Persie, die een contract heeft getekend tot medio 2008, voor de neus van PSV weg.
Feyenoord en Arsenal zijn het al eens over de afkoopsom, het zou gaan om een bedrag van 4 miljoen euro.
Bij Arsenal vertrekken de Fransman Silvain Wiltord en voormalig ajacied Nwanko Kanu. Met Thierry Henry, Dennis Bergkamp en Reyes zouden dan maar drie spitsen overblijven voor twee posities, Wenger gaat er vanuit dat Van Persie op den duur de nummer 10 plek van Bergkamp zal overnemen.
Schalke, Sevilla, Rangers, Arsenal, Bremen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:42 schreef methodmich het volgende:
Ach, dat is niet zo heel slecht. Vergelijkbaar met Sonck.
En het RD.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:01 schreef Sloggi het volgende:
Ik vrees trouwens dat het niet waar is. Geen site behalve het altijd betrouwbare voetbalzone en FR-fans meldt de transfer tot nu toe
Feyenoordnet meld het wel, met als bron het RD.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:53 schreef Sloggi het volgende:
Zo lang het niet op Feyenoord.nl staat, geloof ik niets.
De Officiële site zet ook gerust Zoetemelk op doel...quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:58 schreef Sloggi het volgende:
Dat is niet de officiële site van Feyenoord...
Als het waar is zeker. En Jorien kennende zal hij ook wel nog een percentage van een eventuele volgende transfer hebben bedongen!quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:31 schreef jpzegthallo het volgende:
4 miljoen is netjes dacht ik zo..
Hij heeft duidelijk voor een club, niet voor een fabriek.quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
Heel dom van van Perzik. Hij heeft duidelijk voor het geld gekozen.
Snap je nu waarom zoveel mensen een hekel aan Jorien hebben? Ajax of PSV had een dergelijke speler voor minstens 10 miljoen verkocht...quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:40 schreef Sloggi het volgende:
4 miljoen met zoveel geīnteresseerden
Misschien heeft ie het verschil in eigen zak gestoken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:23 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Snap je nu waarom zoveel mensen een hekel aan Jorien hebben? Ajax of PSV had een dergelijke speler voor minstens 10 miljoen verkocht...
Daar heb je wel gelijk in... Maar vd Herik ziet toch ook wel dat het belachelijk is dat Feyenoord niet met een speler als v. Persie om kan gaan? Hij had allang in moeten grijpenquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:48 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff kom op zeg, niemand zou 10 miljoen op tafel leggen..
Dergelijke bedragen hadden we pas kunnen vangen als hij bij ons echt uit de verf was gekomen.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:23 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Snap je nu waarom zoveel mensen een hekel aan Jorien hebben? Ajax of PSV had een dergelijke speler voor minstens 10 miljoen verkocht...
quote:PSV begreep gisteravond laat dat het voor de zoveelste maal achter het net had gevist. In Eindhoven mislukt de ene na de andere transfer en slaagt men er niet in om het elftal op sterkte te brengen.
Idd hij heeft goeie dingen laten zien maar hij is nog lang niet constantquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:48 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff kom op zeg, niemand zou 10 miljoen op tafel leggen..
Dergelijke bedragen hadden we pas kunnen vangen als hij bij ons echt uit de verf was gekomen.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:48 schreef Staanplaats het volgende:
Haha vind het wel schitterend hoor, je zou maar psv-supporter zijn en heel kick met een Robin van Persie shirt lopen![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:
De Graaf wordt direct weer verhuurd.
Dat weet ik, maar ik bedoel of hij überhaupt goed genoeg is?quote:Op zondag 25 april 2004 16:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]![]()
En ik heb De Graaf gister gezien tegen PSV. Die jongen kan best goed voetballen. Ik denk dat als die zo doorgaat met de winterstop al bij Feyenoord speelt. Zag er allemaal goed uit!
Nu niet, na volgend seizoen denk ik wel. Hoe oud is ie nu?quote:Op zondag 25 april 2004 16:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel of hij überhaupt goed genoeg is?
hehehe, je zit er echt mee he dat ie negatief over Feyenoord lultquote:Op zondag 25 april 2004 19:10 schreef Ruud_Gullit het volgende:Derksen
Feyenoord heeft nu de 2e seizoenshelft al meer punten binnengehaald als het o zo grote Ajax, volgens mij.
Smolarek
Jammer dat Ajax niet meer hoeft en je er zelf geen zak aan hebt he...........quote:Op zondag 25 april 2004 19:10 schreef Ruud_Gullit het volgende:Derksen
Feyenoord heeft nu de 2e seizoenshelft al meer punten binnengehaald als het o zo grote Ajax, volgens mij.
Ik kan het idd niet hebben dat ie Ajax een grote topclub met een toekomst noemt, terwijl ie Feyenoord ' een club niet beter dan FC Utrecht, die het nog heel moeilijk gaat krijgen' noemt terwijl Feyenoord het na de winterstop gewoon beter als Ajax en PSV doet. Dat gelul van hem over 'kwaliteit'quote:Op zondag 25 april 2004 19:14 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
hehehe, je zit er echt mee he dat ie negatief over Feyenoord lult
quote:De toekomst ziet er supergoed uit man. Ajax speelt al weken zwak (in mijn ogen na de winterstop maar 3 goeie wedstrijden gespeelt) en daar doet iedereen zo positief overFeyenoord doet het al sinds de winterstop aardig, iig constant en met ruime cijfers winnen en daar komt het nooit meer mee goed
Ik begrijp ook wel dat Ajax kwalitatief beter en breder zit maar ze presteren zo zwak dat ik het een beetje raar vind om ze voor de komende 3 jaar al het kampioenschap te voorspellen. Bij PSV ziet het er nog het slechts uit als ze dan echt iemand willen bashen![]()
Feyenoord volgend jaar gewoon dus kampioen![]()
Tja, als ze geen kampioen willen worden hoeven ze inderdaad niet nee... op dit moment moeten ze echter gewoon knokken om ieder puntje, terwijl Feyenoord wel gewoon de punten pakt, en na de winterstop ook meer dan Ajax. Dat toont trouwens maar weer aan dat we dit jaar een kampioen van de armoe krijgen... kampioen omdat de concurrenten teveel punten hebben gemorst, en in veel mindere mate omdat ze zelf zo geweldig spelen.quote:Op zondag 25 april 2004 19:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax niet meer hoeft en je er zelf geen zak aan hebt he...........
quote:Op zondag 25 april 2004 19:20 schreef _bigmac_ het volgende:
waarom is Gyan eigelijk geen bassis speler.
Hij werkt altijd.
En eht hele legioen is gek van hem.
quote:Op zondag 25 april 2004 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als ze geen kampioen willen worden hoeven ze inderdaad niet nee... op dit moment moeten ze echter gewoon knokken om ieder puntje, terwijl Feyenoord wel gewoon de punten pakt, en na de winterstop ook meer dan Ajax. Dat toont trouwens maar weer aan dat we dit jaar een kampioen van de armoe krijgen... kampioen omdat de concurrenten teveel punten hebben gemorst, en in veel mindere mate omdat ze zelf zo geweldig spelen.
Ik vind het ook vrij onzinnig van Koeman om Feyenoord al af te schrijven voor de komende jaren. Ik denk dat Feyenoord de komende jaren sportief gezien in positieve zin van zich zal doen spreken. Na de winterstop is al een behoorlijke verbetering zichtbaar, het is een (ver)jong(end) elftal dat nog kan groeien, dus Koeman is wel erg voorbarig.
Was mooi om te zien hij toegejuicht werd.quote:Op zondag 25 april 2004 19:20 schreef _bigmac_ het volgende:
waarom is Gyan eigelijk geen bassis speler.
Hij werkt altijd.
En eht hele legioen is gek van hem.
Kort gezegd kwam het er op neer dat Koeman van mening is dat Ajax de komende 3 jaar de grootste kanshebber op de titel is, omdat ze kwalitatief veel beter zijn dan Feyenoord (waarom wonnen ze dan niet in de kuip, en wisten ze met moeite maar een keer te scoren vraag ik mij dan af), en PSV veel goede spelers gaat kwijtraken na dit seizoen. Koeman denkt dat als hij zijn spelersgroep bij elkaar kan houden, zij de komende jaren in ieder geval nationaal de beste ploeg hebben en kampioen zullen worden.quote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]Koeman moet helemaal z'n smoel houden...
Wat heeft ie precies gezegd dan?
Doe aub die oogkleppen eens af, het wordt genant..........quote:Op zondag 25 april 2004 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kort gezegd kwam het er op neer dat Koeman van mening is dat Ajax de komende 3 jaar de grootste kanshebber op de titel is, omdat ze kwalitatief veel beter zijn dan Feyenoord (waarom wonnen ze dan niet in de kuip, en wisten ze met moeite maar een keer te scoren vraag ik mij dan af), en PSV veel goede spelers gaat kwijtraken na dit seizoen. Koeman denkt dat als hij zijn spelersgroep bij elkaar kan houden, zij de komende jaren in ieder geval nationaal de beste ploeg hebben en kampioen zullen worden.
Ach, die vetkwab heb 't zowat in elk interview over ons. Moet je niet al te serieus nemen joh.quote:Op zondag 25 april 2004 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Denken is duidelijk iets wat niet toevertrouwd is aan Mr. Koeman!
Dat is niet waar.quote:Op zondag 25 april 2004 20:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat het een waardeloze verdediger is
quote:Op zondag 25 april 2004 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kort gezegd kwam het er op neer dat Koeman van mening is dat Ajax de komende 3 jaar de grootste kanshebber op de titel is, omdat ze kwalitatief veel beter zijn dan Feyenoord (waarom wonnen ze dan niet in de kuip, en wisten ze met moeite maar een keer te scoren vraag ik mij dan af), en PSV veel goede spelers gaat kwijtraken na dit seizoen. Koeman denkt dat als hij zijn spelersgroep bij elkaar kan houden, zij de komende jaren in ieder geval nationaal de beste ploeg hebben en kampioen zullen worden.
Ik weet niet wat er staat wat er niet waar is. Heeft Ajax niet kwalitatief de beste ploeg? En is Ajax niet daarom favoriet voor de komende jaren, als ze het team voor een groot deel bij elkaar weten te houden?quote:Op zondag 25 april 2004 20:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]![]()
![]()
OMG... Ajax tast je hersens echt aan blijkbaar
Ajax heeft idd wel kwalitatief de beste ploeg, maar dat komt er nog steeds niet uit. Feyenoord (dat iets minder kwaliteit heeft op dit moment) speelt al bijna een half seizoen gewoon beter als Ajax.quote:Op zondag 25 april 2004 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er staat wat er niet waar is. Heeft Ajax niet kwalitatief de beste ploeg? En is Ajax niet daarom favoriet voor de komende jaren, als ze het team voor een groot deel bij elkaar weten te houden?
Ik denk dat dit wel mee gaat vallen. Zeker gezien de vorm, en scherpte in de afgelopen half jaar!quote:Op zondag 25 april 2004 20:58 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Plus het feit komt erbij dat Ajax de spelers toch niet kan behouden. Vaart is binnen half jaar weg, Zlatan is binnen jaar weg, enz.
Gelukkig zien jullie het wel objectief.quote:Op zondag 25 april 2004 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Denken is duidelijk iets wat niet toevertrouwd is aan Mr. Koeman!
"Jullie"?quote:Op zondag 25 april 2004 22:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gelukkig zien jullie het wel objectief.
De Feyenoorders.quote:Op zondag 25 april 2004 22:22 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
"Jullie"?
Oh, elke Feyenoorder denkt hetzelfde, en heeft dezelfde mening?quote:Op zondag 25 april 2004 22:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Feyenoorders.
Point taken.quote:Op zondag 25 april 2004 22:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Oh, elke Feyenoorder denkt hetzelfde, en heeft dezelfde mening?
Lezen Ruudje. Koeman zegt dat Ajax de grootste kanshebber is voor de titel de komende jaren, mocht de situatie zo blijven. En daar heeft hij natuurlijk gewoon gelijk in.quote:Maar om nou vast te stellen dat je de komende 3 jaar al kampioen bent, dat slaat nergens op.
Dus jij denkt dat het elftal van nu er over 2 en 3 jaar nog staat?quote:Op zondag 25 april 2004 22:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Point taken.
[..]
Lezen Ruudje. Koeman zegt dat Ajax de grootste kanshebber is voor de titel de komende jaren, mocht de situatie zo blijven. En daar heeft hij natuurlijk gewoon gelijk in.
Met wie zouden we moeten vechten om die 2e plek? Van PSV hoeven we ook niet zo heel veel concurrentie te verwachten komend seizoen. 2e plek is het minimale, maar kampioenschap weer is een keer zou nog leuker zijnquote:Ik weet wel dat jij het volgend jaar liever anders ziet, maar met Zjelko en Henk wordt het toch weer vechten om die tweede plaats.![]()
Nee, dat is natuurlijk een illusie.quote:Op zondag 25 april 2004 22:33 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het elftal van nu er over 2 en 3 jaar nog staat?
En ook al zou dat zo zijn, dan weet Koeman nog niet wat voor elftal PSV en Feyenoord over 3 jaar zullen hebben.
PSV had ook niet gedacht dat ze uberhaupt last van jullie zouden hebben, dus .....quote:Op zondag 25 april 2004 22:33 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Met wie zouden we moeten vechten om die 2e plek? Van PSV hoeven we ook niet zo heel veel concurrentie te verwachten komend seizoen. 2e plek is het minimale, maar kampioenschap weer is een keer zou nog leuker zijn
Finale UEFA Cup gezien?quote:Op zondag 25 april 2004 20:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat het een waardeloze verdediger is
Misschien wel aan het begin van het seizoen. Maar toen speelde Feyenoord zo beroerd dat ze er na een paar maanden geen gevaar meer in zagen. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat we nog zo'n goede 2e seizoenshelft zouden draaien, helaas hebben we er geen fuck meer aan.quote:Op zondag 25 april 2004 22:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
PSV had ook niet gedacht dat ze uberhaupt last van jullie zouden hebben, dus .....
Lekker bedrag inderdaad, en die van Persie zal daar ook wel een aardig zak centje gaan verdienen.quote:Op zondag 25 april 2004 22:48 schreef rubbereend het volgende:
4 jaar arsenal voor 4,8 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |