Dan zou ik als ik jou was toch maar eens echt naar de afstelling laten kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:32 schreef hollander172 het volgende:
@OPM, ik kan niet meer quoten uit het vorige topic. Bedoelde bij de "belgische Mac" dat ik je op stukken rechtdoor met geen mogelijkheid bij kon houden. Gewoon op stukken rechtdoor, gas vol open lukte dat niet.
En jij maar klagen over jouw trekkracht..
o ok maar toch...quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:32 schreef hollander172 het volgende:
@OPM, ik kan niet meer quoten uit het vorige topic. Bedoelde bij de "belgische Mac" dat ik je op stukken rechtdoor met geen mogelijkheid bij kon houden. Gewoon op stukken rechtdoor, gas vol open lukte dat niet.
ja de rest ging er als een speer vandoor, ik kon ze wel redelijk bijhouden maar met veel moeite en toch de koppeling laten slippen, tenminste geprobeerd.quote:En jij maar klagen over jouw trekkracht..
Goede keusquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:07 schreef pmponer het volgende:
jezus wat gaat het hard met die topics hierow..
Maar ehmm ik heb afgelopen vrijdag een fz 6 gekocht
[afbeelding]
Ik bedoelde dus op de stukken rechtdoor, moet jou ook wel opgevallen zijn dat ik daar veel verloor elke keer.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
o ok maar toch...
ja de rest ging er als een speer vandoor, ik kon ze wel redelijk bijhouden maar met veel moeite en toch de koppeling laten slippen, tenminste geprobeerd.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
vrrrrr..brr. brrrrr....vrrrrrrrrrrrrrrr...brr.brrrrr......vrrrrrrrrrrrr.
LOLquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus op de stukken rechtdoor, moet jou ook wel opgevallen zijn dat ik daar veel verloor elke keer.
Zal eens proberen het geluidje na te doen wat ie maakt: vrrrrr..brr. brrrrr....vrrrrrrrrrrrrrrr...brr.brrrrr......vrrrrrrrrrrrr. Zoiets dus.
feli dus toch de FZ6!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:07 schreef pmponer het volgende:
jezus wat gaat het hard met die topics hierow..
Maar ehmm ik heb afgelopen vrijdag een fz 6 gekocht
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:56 schreef Makster het volgende:
[..]
LOL
Ow als je dat nou geljk even had gezegd, nu weet iedereen natuurlijk gelijk wat er aan de hand is
dat idee heb ik dus ook! Veel moeite wat (te) weinig oplevert, nee doe dan maar die ZXR750quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:44 schreef Makster het volgende:
Hee OPM je kan natuurlijk ook een Bigbore Kit aanschaffen voor je ZXR. Dan heb je wel in een keer 440 CC
Maakt volgens mij ook echt geen ruk uit zo een kit, maar klinkt natuurlijk wel stoer als je dat zegt
Altijd al een mooie motor gevonden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] dat idee heb ik dus ook! Veel moeite wat (te) weinig oplevert, nee doe dan maar die ZXR750
Hebben ze voor de motorscoot ook .. een aanpassing voor de CVT automaat dat'ie hogere toeren laat draaien en een andere cylinder erop 250 > 280 cc.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:44 schreef Makster het volgende:
Gefeliciteerd PmPoner Ziet er goed uit
Hee OPM je kan natuurlijk ook een Bigbore Kit aanschaffen voor je ZXR. Dan heb je wel in een keer 440 CC
Maakt volgens mij ook echt geen ruk uit zo een kit, maar klinkt natuurlijk wel stoer als je dat zegt
Mijn zwager heeft er eentje. Volgende week ga ik er weer een stuk op rijden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook! Veel moeite wat (te) weinig oplevert, nee doe dan maar die ZXR750
Ben benieuwd wat jij ervan vindt! Kun je ook wat pics maken?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft er eentje. Volgende week ga ik er weer een stuk op rijden.
Die 750 heeft VEEL vermogen, dat zo ie zo maar vergeet niet dat ie echt een stuk zwaarder is. En verwacht onder de 6000 toeren ook met deze machine geen wonderen. Maar boven de 8000 toeren kan je beter dekking zoeken
Tis een import ZXR uit 1990, dus nog het oude model. Mooi is hij niet maar hij rijdt prima. Was ook de eerst SS waar ik op heb gereden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jij ervan vindt! Kun je ook wat pics maken?
Dat het beter is om een niergordel te dragen .. zie motozoom.nl bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Een kennis had het gisteren over motorrijders en nieren. Wat weten jullie daarvan?
Ja, als je op een harley of op een ander soort traktor zit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat het beter is om een niergordel te dragen .. zie motozoom.nl bijvoorbeeld
http://www.motozoom.nl/in(...)0
Op mijn Z wel.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
draagt iemand em hier? denk t niet eigenlijk...
Tijdens de meet was er eentje met een niergordel, volgens mij was het Pepijn. Toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
draagt iemand em hier? denk t niet eigenlijk...
Nee.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:17 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tijdens de meet was er eentje met een niergordel, volgens mij was het Pepijn. Toch?
Nee dat schijn ik idd altijd te hebben. Voel het zelf niet dat ik scheef zit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was dat de reden dat je zo scheef erop zit ?
Het was het Makster die een niergordel droeg, ik heb de foto`s er nog even op nagekeken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee.
Als je last op de motor van je rug krijgt moet je zo'n ding hebben. net als in de sportschool zeg maar.
Ik had wel last, maar dat lag meer aan vrijdagavond.
Nee de kuip zit niet helemaal lekker .. en die spiegels zitten op de kuip.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tja, ik zei het zondag ook al en toen keken we ff naar je Bimo van voren maar het stuur lijkt idd wat scheef?
Ik vind het hier ook veel overzichtelijker dan op MF, en dus ook gezelliger !! We hebben nu een totale lijst van zo’n 20 man, maar lang niet iedereen kan altijd (helaas).quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:56 schreef pmponer het volgende:
Ow zo een meeting van 6 motoren dat vind ik wel te doen. Ik was eens op een mega meeting van mf daar vond ik geen hol aan. Vandaar dat ik het sindsdien maar wat afhoud.
Neeeeheeeeeheeeeneeeeee......quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:15 schreef pmponer het volgende:
Ik heb nog een oude kawa gpz550 uit 83 ... daar wil ik nog het een en ander aan doen voor de zomer. Hij moet optisch en technisch nogal wat werk hebben.
Nu zit ik eraan te denken om hem zwart te maken .. zou dat lijken met het zwarte blok?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
.. of Kawa groen en wit maken met een recht stuurtje erop.
echte originele stickers zullen idd erg duur zijn, zijn die nog wel te krijgen? De lokale stickerboer maakt ze voor een prikkiequote:Op dinsdag 13 april 2004 14:56 schreef pmponer het volgende:
probleem met origineel maken is die stickers op de zijkant die striping kost gewoon veel geld en die is niet mooi meer.. ook niet goed te maken.
als jij een voorbeeld plaatje hebt kunnen ze die zo namaken voor je!quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:09 schreef pmponer het volgende:
opzich zouden ze dat idd uit afval kunnen maken maar hoe meet je op wat je moet hebben tis niet een makkelijke striping met die bochten enzo erin
vet!! ik heb zelf ook al een ideequote:Op dinsdag 13 april 2004 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan een originele stickerset voor de Bimota krijgen voor 250 euro excl verzendkosten.
Maar ik wil zwarte stickers (i.p.v. blauwe letter) van het nieuwere model .. ga idd bij stickerland o.i.d. proberen met een eigen ontwerp.
Hele kuip overspuiten kostte 300 euro .. dus even blanke lak erover laten zetten bij de spuiterij.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vet!! ik heb zelf ook al een idee
dat is idd het beste, had ik nog niet aan gedacht!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Hele kuip overspuiten kostte 300 euro .. dus even blanke lak erover laten zetten bij de spuiterij.
Kost wat maar dan is het gewoon fabriekskwaliteit.
Nou ik heb het er eens over gehad met zo een sticker boer maar hij meot dus wel de maten weten..quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als jij een voorbeeld plaatje hebt kunnen ze die zo namaken voor je!
Uiteraard, hij kan van een paar mm tot meters groot afdrukken. Foto met de maten dus.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ik heb het er eens over gehad met zo een sticker boer maar hij meot dus wel de maten weten..
anders gaat het niet werken dus met een foto ernaartoe is geen optie
Ik nam de rotonde wat te krap om nog steeds een beetje baksteengewijs te blijven rijden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Patrick281, een wielspin maken om mij bij te houden....
Sorry hoor, maar ik reed echt niet hard ofzo
Was meer een backprotectorquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:32 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het was het Makster die een niergordel droeg, ik heb de foto`s er nog even op nagekeken.
Dan was dat het, bevalt het een beetje want ik moet er eigenlijk ook nog een keer kopen eentje kopen, het is nu verplicht om er een te dragen tijdens de circuitdagen op het circuit van Zolder.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Was meer een backprotector
Maar er zit inderdaad een elastic om de Backprotector, die doe je om je middel om hem vast te zetten en die fungeert dan inderdaad ook gelijk als een niergordel
Ik heb er totaal geen last van en het zit best comfortabel. Ik heb wel de orginele protectie uit mijn jack gehaadl maar dat stelt toch geen ruk voor. Er is in mijn pak dus genoeg ruimte voor, en ik moet zeggen dat het ook wel een veilig gevoel geeft. Toch net dat beetje extra beschermingquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:41 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan was dat het, bevalt het een beetje want ik moet er eigenlijk ook nog een keer kopen eentje kopen, het is nu verplicht om er een te dragen tijdens de circuitdagen op het circuit van Zolder.
grappig dat iemand dat zegt die geen oordopjes heeftquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:49 schreef Makster het volgende:
Toch net dat beetje extra bescherming
Mijn oren zitten toch onder mijn helm dus die zijn al beschermdquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
grappig dat iemand dat zegt die geen oordopjes heeft
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik dacht altijd dubbele cabs...?
Kloptquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
DOHC staat normaal voor dubbele bovenliggende nokkenassen
Bijna, het is: Double OverHead Camshaftquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Double Overhead Camshaft.
Hoop dat het goed geschreven is ..
Een dubbele want een enkele kan niet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok (weet ik toch veel, had ik ooit ergens gehoord), maar wat heeft die ZXR750 dan? een enkele bovenliggende nokkenas?
lekker helder ben ik ..quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef Gerako het volgende:
[..]
Bijna, het is: Double OverHead Camshaft
Een enkele kan net zo goed hoor. Niet lullig bedoeld.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een dubbele want een enkele kan niet.
Is ook niet lullig bedoeld.
ok maar dat heeft ie ZXR 750 dus ook gewoon, net als de koeling? waarom staat dat er niet bij dan?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een dubbele want een enkele kan niet.
Is ook niet lullig bedoeld.
Misschien is dit wel een leuke meet voor jequote:Op dinsdag 13 april 2004 11:19 schreef pmponer het volgende:
Enne ik kom misschien wel eens op een meet .. .maar opzich hou ik daar niet zo van... ligt eraan hoeveel mensen er komen
Hoeveel komen er op een meeting? En wat houdt het verder in een tocht rijden ofzo?
Klopt de ZXR 750 heeft ook een DOHC en is ook gewoon vloeistofgekoeld.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok maar dat heeft ie ZXR 750 dus ook gewoon, net als de koeling? waarom staat dat er niet bij dan?
Over oordopjes gesproken... ik heb ze vanmiddag gehaaldquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
grappig dat iemand dat zegt die geen oordopjes heeft
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef Gerako het volgende:
[..]
Een enkele kan net zo goed hoor. Niet lullig bedoeld. [afbeelding]
Cuanta Cuesta, por favor?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Over oordopjes gesproken... ik heb ze vanmiddag gehaald
Ik heb de Alpine MotoSafe gekocht en daar de gele filters opgezet (beste demping)
Niet goed gelezen, hij houd niet van teveel drukte.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Misschien is dit wel een leuke meet voor je
Tot nu toe bijna 700 man 'ingeschreven'.
En het leukste is het rijden ernaar toe... voor de mensen die in Den Haag en Rotterdam starten bij de verzamelplaatsen. Rotterdam komt naar Den Haag toe en vanaf daar met dus in totaal een motor of 150 a 200 naar de meet ergens bij Amersfoort geloof ik
Enkele van ons (zo niet bijna allemaal) gaan mee
¤ 23,80 bij Motor Mercuur in Den Haag (is niet de goedkoopste tent, maar zit heel dicht bij me werk, dus ben daar ff snel naar toe geweest)quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Cuanta Cuesta, por favor?
beter! thx .quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:11 schreef Gerako het volgende:
[..]
Klopt de ZXR 750 heeft ook een DOHC en is ook gewoon vloeistofgekoeld.
http://www.motorbikes.be/(...)/
Dat valt niet tegen, dacht dat die dingen erg duur waren .. eigenlijk is niets te duur als je het over je gehoorvermogen hebt ..weet ik wel .. maar ja..quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
¤ 23,80 bij Motor Mercuur in Den Haag (is niet de goedkoopste tent, maar zit heel dicht bij me werk, dus ben daar ff snel naar toe geweest)
Adviesprijs is overigens iets van ¤ 23,50
Die van Rietje zijn otoplastieken. Dat zijn op maat gemaakte oordoppen. De 'goedkope' filters zijn universeel (maar passen zich wel aan aan je gehoorgang) en gemaakt van een soort zachte silicone spul (tenminste... vermoed ik). Ik heb ze net ff uitgeprobeerd met muziek, en was verbaasd... irritante omgevingsgeluiden hoor je (bijna) niet meer maar de muziek hoor je nog wel goed . Morgen ga ik ze voor het eerst gebruiken op de motorquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:22 schreef Makster het volgende:
Inderdaad niet zo duur. Dacht dat ik de Reetvaarder eens over 160 Euro ofzo had horen praten
Het klopt dat de meeste, dan niet alle, motoren tegenwoordig een dubbele nokkenas hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een 4'cylinder (sportieve zeker) motorfiets heeft altijd 2 bovenliggende nokkenassen dacht ik ..
Maar ik dacht dat 1 nokkenas niet kon omdat de ene de klep opent, en de andere hem sluit..
.. hetzelfde wat je idd door een enkele nokkenas kan laten doen ..
2 nokkenassen is wat sportiever omdat je de kleptiming beter kan regelen / krapper.
Zo ben ik op mijn werk ook de hele dag de laatste weken.
Zo leer je nog eens wat op Fokquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:38 schreef Gerako het volgende:
Alleen Ducati heeft een apart systeem, het zogenaamde "desmodromische klepbediening", hierbij wordt de klep geopend EN gesloten door een nok en zijn er dus geen veren meer.
Doordat klepveren bij hoge toeren niet snel genoeg kunnen uitveren gebruikt Ducati dit systeem zonder klepveren.
Dat de jappaners het niet gebruiken zal wel met patenten te maken hebben. Ik heb net nog even wat gezocht over de klepbediening maar naast dat het "zwevende kleppen" tegengaat en dat het minder compressie veroozaakt bij lage toerentallen, kunnen ze de kleppen verder laten openen omdat ze hem veel sneller kunnen bedienen omdat er geen veer gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat op Fok
Maar ikke niet schnap. Ik dacht dat altijd dat Ducati's minder toeren draaide dan bij voorbeeld mijn ZXR. Weet het eignelijk wel zeker waarom gebruiken ze bij de huidige japanse SS generatie dan geen "desmodromische klepbediening"?
Want je zegt dat klepveren niet snel genoeg werken bij hoge toeren
Owkee kan een reden zijn inderdaadquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:29 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dat de jappaners het niet gebruiken zal wel met patenten te maken hebben. Ik heb net nog even wat gezocht over de klepbediening maar naast dat het "zwevende kleppen" tegengaat en dat het minder compressie veroozaakt bij lage toerentallen, kunnen ze de kleppen verder laten openen omdat ze hem veel sneller kunnen bedienen omdat er geen veer gebruikt wordt.
En hogere slijtage.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Owkee kan een reden zijn inderdaad
Ik snap dat je blijft hameren op het hoofdstuk ervaring, dit mis ik nog grotendeels en dat wordt inderdaad niet goed gemaakt door de jaartjes op een crossmotor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar nu je weet dat als je boven 9.000 blijft het niet gebeurt -en je dat pas een dag na de meet is opgevallen.. geeft aan dat je de dag erna dus meer ervaring had ..
Sorry dat ik pas zo laat reageer, ben de hele avond druk bezig geweest.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
@Hollander .. wat is het adres van de FTP?
Kan ik zo dat filmpje er even opzetten.
Zoals wijze Johan ooit heeft gezegd: "Elk nadeel hep zijn voordeel"quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Maatje van mij met CBR600RR onderuit gereden door een koekblik in de file
http://www.motormaf.nl/fo(...)1
Mooi motto, dit ga ik zeker op mijn koekblik plakken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:46 schreef Makster het volgende:
"het laagje vuil de krassen tegen houdt "
Bij mijn koekblik ben ik er al aan begonnen. Dat ding is ZO goor echt niet normaal meer. Het lijkt wel of er op het dak een tros merels of beter een tros Adelaren is klaar gekomen. Overal zitten witten vlekkenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooi motto, dit ga ik zeker op mijn koekblik plakken.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:46 schreef Makster het volgende:
Want volgens mij is dit de gozer die sinds de aanschaf van zijn CBR deze nog nooit heeft gewassen met het excuus dat "het laagje vuil de krassen tegen houdt "
Dat bedoel ik dat HAAT ik .. ik was vorig jaar bij zo'n meeting niets voor mijquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Misschien is dit wel een leuke meet voor je
Tot nu toe bijna 700 man 'ingeschreven'.
En het leukste is het rijden ernaar toe... voor de mensen die in Den Haag en Rotterdam starten bij de verzamelplaatsen. Rotterdam komt naar Den Haag toe en vanaf daar met dus in totaal een motor of 150 a 200 naar de meet ergens bij Amersfoort geloof ik
Enkele van ons (zo niet bijna allemaal) gaan mee
Sow. Het was hier echt mistig. Op sommige stukken kon je echt niet meer dan 50 meter zien.quote:Op woensdag 14 april 2004 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen tis fris en mistig vanochtend...mijn vizier bleef beslaan.
Dat had ik idd wel geprobeerd dat adres. Zal nog een poging doen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:28 schreef hollander172 het volgende:
Daar kan je inloggen met de gegevens die ik je heb gegeven. Ik dacht dat je het adres wel kon raden eigenlijk. Ik heb het alleen nog niet voor elkaar gekregen deze aan een echt domein te knopen, dit doe ik van de week nog even.
www.smartftp.comquote:Op woensdag 14 april 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik idd wel geprobeerd dat adres. Zal nog een poging doen.
Edit: Er zijn geen resultaten gevonden voor "ftp.motor-meet.nl".
Toch maar even upload progje installeren, dacht dat IE6.01 het zo wel kon..
Ze geven ook beter weer op voor zondag. Ik hou het een paar dagen in de gaten op knmi.nl.quote:Op woensdag 14 april 2004 08:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nou, het was vanochtend niet echt prettig rijden idd met die mist maar vanmiddag ga ik wel een ommetje maken richting klaverblad Apeldoorn. Het weer ziet er iig beter uit:
[afbeelding]
Installed on a private computer own by the user for private use.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:22 schreef Makster het volgende:
[..]
www.smartftp.com
Werkt prima en is gratis
:'(quote:hallo heb je intresse om te ruilen met gesloten beurs voor een ,
ford courier bestel
grijs kenteken 9 euro per maand.
wit van kleur goed onderhouden binnen als nieuw.
alleen prive gebruikt.
bouwjaar 1994,
1300 cc motor bezine motor.
apk verlopen maar was verleden jaar met steekproef goed gekeurd.
achter is helemaal bekleed.
Dat zijn slechts formaliteiten natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Installed on a private computer for private use owned by the user.
[..]
Motorscoot staat op marktplaats en tweedehands.nl Bimota op tweedehands.nlquote:Op woensdag 14 april 2004 11:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zijn slechts formaliteiten natuurlijk
en ruilen met wat? Je vuile onderbroeken
beter ik was al een klein beetje bezorgd over zondag, er was iemand hier de zei dat het erg slecht werd zondag (wie weet ik ff niet meer).quote:Op woensdag 14 april 2004 10:38 schreef Gerako het volgende:
Ze geven ook beter weer op voor zondag. Ik hou het een paar dagen in de gaten op knmi.nl.
Afgelopen maandag gaven ze 50% kans op regen op voor zondag, en vandaag geven ze nog maar 30% kans op regen voor zondag. En 17 graden. [afbeelding]
Zit achter een firewall .. bedrijfsnetwerk .. nog tips ?quote:Unknown error.
Connection closed.
Resolving host name ftp.motor-meet.nl...
Unknown error.
Connection closed.
Blijft nog zo de hele week.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en o wat is het mooi weer buiten, ik ga maar een half uurtje eerder weg vandaag
Nou, iets verzitten en knietje naarbuiten was genoeg.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, Pepijn, ben je scheel ofzo ? Ik ging echt niet plat genoeg om een knee down oid te maken... ik kan het me echt niet herrineren dat ik zo plat ging ofzo Voor mijn gevoel reed ik gewoon lekker vlot..
gaat er nog iemand rijden vrijdag?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
Blijft nog zo de hele week.
Ik zeker weten. Komen jullie dan even deze kant op, is mooi hoor hier.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat er nog iemand rijden vrijdag?
Als jullie in de buurt van Groningen zouden komen moeten jullie wel een beetje oppassen.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat er nog iemand rijden vrijdag?
Ik vind dat we voor een toekomstige meet zeker een keer jouw kant op kunnen gaan maar vrijdag ga ik niet zover rijden, helaas. Zaterdag ga ik al naar Eindhoven en zondag naar Friesland, dat wordt me allemaal een beetje te gortig.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:41 schreef Gerako het volgende:
Ik zeker weten. Komen jullie dan even deze kant op, is mooi hoor hier. [afbeelding]
Gaat niet lukken Pepijn, poortje zit dichtgespijkerd waarschijnlijk. Ik kan helaas de poorten ook niet wijzigen bij mijn host dus ik vrees dat het een beetje ophoudt.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit achter een firewall .. bedrijfsnetwerk .. nog tips ?
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken Pepijn, poortje zit dichtgespijkerd waarschijnlijk. Ik kan helaas de poorten ook niet wijzigen bij mijn host dus ik vrees dat het een beetje ophoudt.
Stuur maar naar mij toe Pepijn. (als dat lukt. mailbox van 20 Gig)quote:Op woensdag 14 april 2004 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken Pepijn, poortje zit dichtgespijkerd waarschijnlijk. Ik kan helaas de poorten ook niet wijzigen bij mijn host dus ik vrees dat het een beetje ophoudt.
Je mag hem ook naar mij mailen als je wil, ik heb een ongelimiteerde mailbox voor zover ik weet. Moet je wel naar mijn werk doen overigens.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
3,8 Mb is teveel voor mijn Chello mailbox.. krijg het iedere keer terug.
Bedankt ook .. had hem net al naar ZX9R/ Lucc verstuurd.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je mag hem ook naar mij mailen als je wil, ik heb een ongelimiteerde mailbox voor zover ik weet. Moet je wel naar mijn werk doen overigens.
K@t!!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedankt ook .. had hem net al naar ZX9R/ Lucc verstuurd.
niks van meegekregen ?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, jij zou toch de tocht in Friesland verzorgen zondag En nu kan je ineens niet mee..... betekent dat dat de meet niet doorgaat?
Ik ook niet?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks van meegekregen ?
LOLquote:Op woensdag 14 april 2004 17:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1 pk?
Overwerkt denk ikquote:Op woensdag 14 april 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verder gaat het goed ?
Vanmorgen ook zo'n spiegel incident gehad (bijna-ongeluk)quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Maatje van mij met CBR600RR onderuit gereden door een koekblik in de file
http://www.motormaf.nl/fo(...)1
Je hebt op zich geluk dat hij er goed op reageert. Ik heb een jaar in Den Haag gewerkt en op de A12 werd er bij Zevenhuizen ook bijna een motorrijder omver gereden. (die reed tussen de file door.) De motorrijder werd boos en tikte bij de auto op het raam, wat er over en weer gezegd werd weet ik niet maar het is niet echt positief. Net voor de A12 een gewone weg wordt (in Den Haag zelf) wachtte de motorrijder de auto op langs de kant en sloeg zijn spiegel naar buiten. (we stonden met zijn allen te wachten voor de stoplichten cq file) De man in de auto vloog meteen zijn auto uit en door een stom toeval schakelde de motorrijder mis of de motor sloeg gewoon af.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:24 schreef PatrickM het volgende:
*verhaal.
Tja... dat hangt er altijd vanaf wat voor figuur je treft... Ik trof een Saab rijder, zo een die heel cool is zolang ie anoniem kan blijven, maar heel klein wordt als je hem op staat te wachten.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ook heel verhaal
Helaas wel... in een auto je met het verkeer bezig houden is tenslotte een hele moeilijke bezigheid voor de meeste automobilisten natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2004 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het is onderhand meer regel dan uitzondering met die koekblikken.
Mwah ik ben ook niet onschuldig, tijdens mijn werkzaamheden in die regio was ik ook met van alles bezig behalve autorijden. Typische uitdossing in de ochtendspits: Laptop op de passagiersstoel om te werken, krant op mijn stuur om te lezen, koffiekan en mok op schoot, werkbonnen op de handrem, gelijktijdig nog sjekkies draaien en cd's wisselen in de radio. Ik heb dat jaar alleen mijn stuur in handen gehad als ik krap moest keren, sturen deed ik doorgaans met mijn knieen/bovenbenen. Wel heb ik altijd een grote sympatie gehad voor motorrijden/motorrijders dus van mij kregen en krijgen ze altijd voorrang en ik maak plaats voor ze. Ook wees ik mensen voor me erop met groot licht dat ze in de weg stonden als een motor er tussendoor wilde rijden.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Helaas wel... in een auto je met het verkeer bezig houden is tenslotte een hele moeilijke bezigheid voor de meeste automobilisten natuurlijk
ik moet zeggen, dingen als kaarlezen, cd's verwisselen, drinken (en eten op langere ritten) etc. doe ik ook regelmatig. maar wel alleen als het kan! dus als ik een grote leegte voor mij zie op de weg.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:
*knip*
Dat zeker!quote:Op woensdag 14 april 2004 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
En jullie weten dat ik een hele aardig jongen ben.
Nu doe ik dat soort dingen wel minder maar van Utrecht naar Maastricht sturen bijv. doe ik nog steeds zonder ook maar 1 hand aan het stuur te hebben. Ik denk dat het vooral kwam omdat ik toen achterlijk veel kilometers maakte in de week. 7 a 800km was echt de benedengrens en bij mij trad er een soort gewenning op. Je maakt niet zozeer meer afwegingen maar ziet alles als "het kan" of "het kan niet" en bij mij kon er een hele hoop. (beetje het idee van "waar je doorheen kan kijken kan je ook doorheen rijden") Dat is overigens in steden als Amsterdam, Den Haag, Deventer, Zwolle e.d. wel nodig, als je geen lef hebt kom je nooit op tijd.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet zeggen, dingen als kaarlezen, cd's verwisselen, drinken (en eten op langere ritten) etc. doe ik ook regelmatig. maar wel alleen als het kan! dus als ik een grote leegte voor mij zie op de weg.
nu ik mijn motorrbw heb ben ik veel bewuster van het verkeer om mij heen, ook in mijn auto. ik denk wel dat ik veiliger ben gaan rijden met A-rbw. het is voor mij dan ook bijna nooit een verrassing als er een motor voorbij komt.
Ik vind die Sidi's het vetstquote:Op woensdag 14 april 2004 21:58 schreef Makster het volgende:
Ik ben inderdaad van plan om het langer voor te houden als deze stunter
En coole laarzen !!
Vooral de bovenste vind ik wel heel erg owkee
Koop er ook gelijk een paar voor mij
* mee eens isquote:Op woensdag 14 april 2004 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vind die Sidi's het vetst
Je weet wat voor laarzen ik draag dus de voorkeur die ik heb lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vind die Sidi's het vetst
Kijk nog eens naar de foto's zou ik zeggen. Je maakte er zelfs een opmerking over. (niet op de meet maar hier op Fok!)quote:Op woensdag 14 april 2004 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat dan?
Je zal zelf een ongeluk krijgen door iemand die aan het stunten is.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:49 schreef Makster het volgende:
,knip>
Jups... kansloos figuur dacht ff met een gangetje van 35 km p/h naast zijn auto te kunnen meerennenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zal zelf een ongeluk krijgen door iemand die aan het stunten is.
Hopenlijk leert'ie er van .. kon hij wel naar huis rijden ..
Heb je dat gelezen over die jongen die ging stunten/surfen naast zijn auto op cruisecontrol.
Hee gochem, moet je dat bestand nou nog op die ftp hebben?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zal zelf een ongeluk krijgen door iemand die aan het stunten is.
Hopenlijk leert'ie er van .. kon hij wel naar huis rijden ..
Heb je dat gelezen over die jongen die ging stunten/surfen naast zijn auto op cruisecontrol.
Helaas ben je geen 20 meer....quote:Op woensdag 14 april 2004 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je hoe belangrijk rijervaring is.
Ja ik kan het wel zonder rijbewijs.
Hoe laag kan je zinkenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[img]http://members.chello.nl/pbart/k.jpg[/url]
Hier zie je hoe belangrijk rijervaring is.
Ja ik kan het wel zonder rijbewijs.
Was een grote verlate parkeerplaats en iedereen stond aan de kant. Stil, niet eens op de motor zeg maar. Alleen de stuntelaars waren bezig.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zal zelf een ongeluk krijgen door iemand die aan het stunten is.
Hopenlijk leert'ie er van .. kon hij wel naar huis rijden ..
Heb je dat gelezen over die jongen die ging stunten/surfen naast zijn auto op cruisecontrol.
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je hoe belangrijk rijervaring is.
Ja ik kan het wel zonder rijbewijs.
Ik mail je morgen op je XS4all adres.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hee gochem, moet je dat bestand nou nog op die ftp hebben?
deze zeker weten!quote:Op woensdag 14 april 2004 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik krijg trouwens nieuwe laarzen voor mn verjaardag
Worden waarschijnlijk 1 van deze 2:
De Alpine-stars GPS3:
[afbeelding]
of de Sidi B-one, past goed bij mn pak hee
precies zo'n rode moest ook gekeurd worden bij de RDW toen ik er was! wel apart zo'n ding.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:32 schreef Makster het volgende:
Owja was ook wel heel kick, bij de holec kwamen we een oude rot tegen op een antieke MV, echt een heel kick ding. Later kwam zijn maat ook nog ff op een oude Norton. Wat een HERRIE kwam daar uit zeg. Was wel heel kick om te zien.
En dat blok hebben ze gewoon in de 650 supersport gezet .. 17 jaar later.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:22 schreef ZX9R het volgende:
Over die oudjes gesproken.
Zoiets rijd mijn oom. Alleen dan in het rood: Laverda
Als dat ding stationair staat te draaien zie je de voorvork op en neer dansen.....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteren een paar bijdehandte jongens gesproken .. 1 denkt dat Moto Guzzi en Bimota hetzelfde is.
Na uitleg bleef hij het nog volhouden ook.
Ach je bent jong en hebt een mening.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hoe dom kun je dan zijn?
Zo overtuigd van zijn eigen gelijk....
Was niet echt een beste actie maar het werkt. Je had hem beter op de mail van mijn werk kunnen zetten, had voor mij een hoop tussenstappen gescheelt.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mail je morgen op je XS4all adres.
klote voor die motor maar gelukkig weinig met je oom aan de hand, materiaal is vervangbaar he!quote:Op donderdag 15 april 2004 08:18 schreef ZX9R het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat mijn pa in het weekend tegen het asfalt is geklapt.
Hij rijdt op een Diversion 600.
Hij komt op een rotonde aanrijden, lekker rustig want zo is tie, remt netjes voor de bocht, schakelt terug en stuurt in.
Op het moment van insturen schiet zijn voorwiel onder hem uit en *klap* daar lag hij.
Het had wat geregend en de rotonde was blijkbaar olievies.
Kuip beschadigd, gas en remhendel beschadigd, achterpinker afgebroken en uitlaat flink bekrast.
Hij had gelukkig niets. Alleen een beetje een zere knie.
Gelukkig draagt hij ALTIJD leer!
Oom rijd Laverda. Pa is op het asfalt geklapt.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klote voor die motor maar gelukkig weinig met je oom aan de hand, materiaal is vervangbaar he!
GB .. nope. (motormerk + Bimota.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:42 schreef ZX9R het volgende:
Heeft Bimota ooit wel eens een Guzzi-blok gebruikt?
Ben benieuwd hou dat eruit zou zien. Zo'n lelijk blok op een mooie fiets.
En niet te vergeten de BB versies.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
GB .. nope. (motormerk + Bimota.
In het begin nog wel Kawasaki .. later voornamelijk Suzuki en Yamaha blokken en een enkele Ducati tot voor kort.. want sinds Ducati de aandelen heeft is het nu nog maar alleen Ducati.
Zijn wel andere mooie specials met Guzzi blok: Magni.
Ben ik even vergeten .. ook een verhaal aprt wat was dat ook alweer.. Tesi ??quote:Op donderdag 15 april 2004 10:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En niet te vergeten de BB versies.
Die staat er één te koop bij Brons motoren in Groningen.
Dan had je die even gemaild. Heb je ook een link of moet ik daarvoor vanavond inloggen??quote:Op donderdag 15 april 2004 10:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was niet echt een beste actie maar het werkt. Je had hem beter op de mail van mijn werk kunnen zetten, had voor mij een hoop tussenstappen gescheelt.
Anyhow, hij staat op de ftp.
Waar zit dat weerstation van jouw, in de cv ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo heren wat een schitterend weer! Weerstation zegt dat het 25.8 graden is in de schaduw hier
Dat word gummen, ff wat zaakjes af voor nieuwe laarzen
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:08 schreef Gerako het volgende:
[..]
Waar zit dat weerstation van jouw, in de cv ofzo.
Bij mij geeft de temp. meter 16 graden aan.
Misschien is dat het, maar het is tenminste mooi weer en dat is al heel wat. Kan ook niet anders want ik zit ziek binnen en dan is het altijd mooi weer. Jullie mogen mij wel dankbaar zijn.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, sensor zit buiten onder het zonnenscherm.... waarschijnlijk hangt daar wat warmere lucht idd
Nee daarvoor met je vooralsnog inloggen. Ik ben bezig om het om te zetten naar echte domeinen maar heb dit op dit moment nog niet voor elkaar.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan had je die even gemaild. Heb je ook een link of moet ik daarvoor vanavond inloggen??
Dank u, dat je nog een paar maandjes ziek mag zijn dan maarquote:Op donderdag 15 april 2004 13:34 schreef Gerako het volgende:
[..]
Misschien is dat het, maar het is tenminste mooi weer en dat is al heel wat. Kan ook niet anders want ik zit ziek binnen en dan is het altijd mooi weer. Jullie mogen mij wel dankbaar zijn. [afbeelding]
Ziek geworden na de motormeet .. van de kou ..quote:Op donderdag 15 april 2004 14:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Dank u, dat je nog een paar maandjes ziek mag zijn dan maar
Dat is nou ook weer niet de bedoeling, wil wel naar Lemmer zondag.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Dank u, dat je nog een paar maandjes ziek mag zijn dan maar
Hier stond een domme vraagquote:Op donderdag 15 april 2004 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd, je moet er wel weer bij zijn zondag
Loopt er niet ergens een tram bij jullie in de buurt?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Damn!
Niemand had maat 48
47 was net te klein......
Is wel te bestellen maar duurt 3 weken ofzo..
das balen, heb je ze wel besteld of ga je nog ergens anders kijken? wanneer ben je eigenlijk jarig?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Damn!
Niemand had maat 48
47 was net te klein......
Is wel te bestellen maar duurt 3 weken ofzo..
iig geen Arnhemse...ik snap em nl. niet...quote:Op donderdag 15 april 2004 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat Haagse humor ?
Niet kunnen snappen en niet willen snappen zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 15 april 2004 17:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik snap hem ook niet
Ik heb nog niks besteld want ik betaal ze niet Ben 27 april jarig.... volgende week dinsdag dus.
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:26 schreef PatrickM het volgende:
Hints @ OPM: Tram? Rails? Scherpe wielen? Grote voeten?
Laat maar... Haagse humorquote:Op donderdag 15 april 2004 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok de overgang van tram --> rails --> scherpe wielen (gaat nog net) snap ik nog maar van scherpe wielen --> grote voeten
Ach als alles in proportie is heb je niks te klagen toch?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja euh....
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach als alles in proportie is heb je niks te klagen toch?
Ik heb zelf met die Alpinestars maat 40.
* PatrickM ziet hier een prachtig experiment voor de wetenschap (bij de een overtollig stuk voet afhalen, en bij de ander aanzetten )quote:Op donderdag 15 april 2004 17:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zooo...
Ik doe altijd voorzichtingquote:Op donderdag 15 april 2004 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi he, doe voorzichtig
Ach mijn vriendin vind kleine voeten schattig en over de rest heb ik haar nog niet horen klagen.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben jaloers op je Hollander
Alhoewel..... een stevige gast van 1.92 met maat 40 voetjes is ook geen porum...
Ga eens rukken man...quote:Op donderdag 15 april 2004 18:01 schreef Makster het volgende:
Maat 48 !!!!
Vind je het gek dat je eerst met je voet de grond raakte
Cupje AA in je onderbroekquote:Op donderdag 15 april 2004 18:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin vind kleine voeten schattig en over de rest heb ik haar nog niet horen klagen.
Ik ben vooral trots op mijn cupje AA.
Net gedaan, moet ook wel by the wayquote:Op donderdag 15 april 2004 18:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga eens rukken man...
Nope, de tock heb ik uitgedaan na de laatste training met honkbal.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:04 schreef Makster het volgende:
Cupje AA in je onderbroek
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, de tock heb ik uitgedaan na de laatste training met honkbal.
dat is dan weer heel klein (dat betekent dus schoenmaat 39)...maar idd alles in de juiste proporties.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:41 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb zelf met die Alpinestars maat 40.
Je hebt inderdaad wel een grote bek jaquote:Op donderdag 15 april 2004 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ik moet maat 48 hebben
Hee, je mag dan ouder zijn.......quote:Op donderdag 15 april 2004 18:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel een grote bek ja
dat is niet normaal meerquote:Op donderdag 15 april 2004 21:27 schreef PommeL het volgende:
Ghehe het is zo erg dat ik meer aan haar denk dan aan de motor, en dat zegt wat
Ik weet het, het is net een ziekte alleen dan op een goede manierquote:Op donderdag 15 april 2004 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is niet normaal meer
Gewoon uitnodigen voor een meet. Waarom niet?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:23 schreef PommeL het volgende:
Nou, ze is gek van motoren! en ik heb niets met haar, ik weet ook niet zeker of ze me leuk vindt , lijkt er wel op volgens mij haha , hoop het wel!
Dus , wie weet....ALS het iets wordt dan zal ze vast een keertje meekomen, maar ik hoop eerst maar dat het wat wordt, daarna zien ik wel verder
quote:Op donderdag 15 april 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon uitnodigen voor een meet. Waarom niet?
Doe ff normaal man, je motor is gewond op dit moment en jij denkt alleen aan het meisje?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:27 schreef PommeL het volgende:
Ghehe het is zo erg dat ik meer aan haar denk dan aan de motor, en dat zegt wat
Dat wisten we al, hoe staat het met jou en de liefde? (voor dingen waar geen benzine in kan dan )quote:Op donderdag 15 april 2004 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij mij wel
ik wij hadden verwacht dat jullie nog wel afscheid zouden nemenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, jij verwachtte dat ik een stoppie ging op het laatst met afscheid nemen, is het niet?
Ik beheers het nog niet 100%.. dus ik ga niet het risico lopen voor lul te staan (Of liggen )
Hahahahaquote:Op donderdag 15 april 2004 21:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ff normaal man, je motor is gewond op dit moment en jij denkt alleen aan het meisje?
De motor gaat voor alles he?
Straks vindt ze iemand van jullie leukquote:Op donderdag 15 april 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon uitnodigen voor een meet. Waarom niet?
Je ziet de grap van de opmerking wel in?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:54 schreef Gerako het volgende:
Motor gaat voor alles? Sorry hoor maar bij mij niet. [afbeelding]
Ik ben al bezet dus maak je daar maar niet druk om.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:00 schreef PommeL het volgende:
[..]
Straks vindt ze iemand van jullie leuk
Rustig, rustig....quote:Op donderdag 15 april 2004 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat wisten we al, hoe staat het met jou en de liefde? (voor dingen waar geen benzine in kan dan )
Thnx! , bij mij staat een meisje eigenlijk ook op de eerste plaatsquote:Op donderdag 15 april 2004 21:54 schreef Gerako het volgende:
Motor gaat voor alles? Sorry hoor maar bij mij niet. [afbeelding]
Pommel, veel plezier met je motor en met het verliefd zijn.
Hehe...zeker nooit echt verliefd geweestquote:Op donderdag 15 april 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Pffff.. sentimentele balletjes
De echte rijder verkiest zijn motor boven een meisje
rangorde:quote:Op donderdag 15 april 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Pffff.. sentimentele balletjes
De echte rijder verkiest zijn motor boven een meisje
zeker auto!!! Parijs en Frankfurt zijn altijd de moeite waard voordat ik mijn rbw heb was het:quote:Op donderdag 15 april 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
2. Auto?????????
Jij snapt het ook al niet
1. MOTOR
2. Motorslot
3. Motorkleding
4. Computer
5. Digitale camera
.......
96. Meisje
535. Auto
hahah nee, een gewone HB 1.3tje...met 75 schamele pk's.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
CRX ?? DOHC sticker op de achterruit?
Hehe...we hebbben een echte freak geloof ikquote:Op donderdag 15 april 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
2. Auto?????????
Jij snapt het ook al niet
1. MOTOR
2. Motorslot
3. Motorkleding
4. Computer
5. Digitale camera
.......
96. Meisje
535. Auto
komt wel verandering in als er echt een meisje langskomtquote:Op donderdag 15 april 2004 22:34 schreef PommeL het volgende:
[..]
Hehe...we hebbben een echte freak geloof ik
quote:Op donderdag 15 april 2004 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahah nee, een gewone HB 1.3tje...met 75 schamele pk's.
ja maar ook meer dan 800 kg meerquote:Op donderdag 15 april 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog altijd 34pk meer dan mij
Het zusje van Mark zijn vriendin is best okequote:Op donderdag 15 april 2004 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
komt wel verandering in als er echt een meisje langskomt
kan ie niet wat regelen voor je straks komen jullie nog in dezelfde fam ook nog!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Het zusje van Mark zijn vriendin is best oke
Nou vraag ik me serieus af, hoe ziet jou sexleven er dan uit?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat valt bèst mee.....
Heeft ie vanavond zojuist gedaan, zit nu te msn-en met haarquote:Op donderdag 15 april 2004 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan ie niet wat regelen voor je straks komen jullie nog in dezelfde fam ook nog!
Hehe, dacht ik al , ach je hebt altijd je motor nogquote:Op donderdag 15 april 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Sex-wattes?
perfekt excuus voor jou om daar heel goed voor te zorgenquote:Op donderdag 15 april 2004 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Neu ze had nooit achterop gezeten...... vind het wat ver naar Friesland als je het niet gewend bent, vooral niet op een Bandit, keihard zadel... is niet goed voor die Sanex-derrières
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |