Ik zag em een paar dagen drug om 21:30 op TMF. Tis toch altijd beter dan om 2 uur op Fox Kids hequote:Op zondag 14 maart 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
woh, ik zag vorige week om half 1 s'nachts ene reclame van de cube. Met o.a Final fantasy, MGS en James bond. GOh wat enorm mensen hebben dat gezien
Nintendo wil wel heel duidelijk van hun kiddy imago afquote:Op zondag 14 maart 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
woh, ik zag vorige week om half 1 s'nachts ene reclame van de cube. Met o.a Final fantasy, MGS en James bond. GOh wat enorm mensen hebben dat gezien
Ze willen waarschijnlijk een breder publiek bereikenquote:Op zondag 14 maart 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
Dreamcast, wat is dat?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:48 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik zie regelmatig de reclames op mtv voorbij komen Goed bezig Nintendo!
(want we weten hoe het afgelopen is met de dreamcast)
machine waarmee je kan dromen wat je wilquote:Op zondag 14 maart 2004 17:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dreamcast, wat is dat?
De ware opvolger van de SNESquote:Op zondag 14 maart 2004 17:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dreamcast, wat is dat?
maar wel een erg geflopte ware opvolgerquote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef TAG-Speedy het volgende:
[..]
De ware opvolger van de SNES![]()
Gamecube is niet geflopt. Als iets meer dan 14 miljoen keer verkocht word is het zeker niet geflopt hoor.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:44 schreef Supaaah het volgende:
Mja kan toch wel stellen dat CG nu al niet zo'n flop is als de DC. Hoewel ik laatst bij de FRS was en die hadden maar een zeer beperkt aantal GC games i.t.t PS2 & Xbox.
Dat zegt Supaaah ook niet, BMHquote:Op zondag 14 maart 2004 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamecube is niet geflopt. Als iets meer dan 14 miljoen keer verkocht word is het zeker niet geflopt hoor.
Hij zegt:"niet zo'n flop". Dus hij zegt dat het wel een flop is, maar niet zo erg als de DC.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat zegt Supaaah ook niet, BMH
Nee, hij zegt: 'nu al niet zo'n flop'. Dat betekent dat de GameCube het nu al beter doet dan de DreamCast het ooit gedaan heeft. Le-zen.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij zegt:"niet zo'n flop". Dus hij zegt dat het wel een flop is, maar niet zo erg als de DC.
Komt op het zelfde neer. "nu al niet zo'n flop" is een verkleining. Dus het is een flop, maar niet zo'n grote als de DC volgens supaaah.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, hij zegt: 'nu al niet zo'n flop'. Dat betekent dat de GameCube het nu al beter doet dan de DreamCast het ooit gedaan heeft. Le-zen.
als je het hier niet mee eens bent, kunnen we beter wachten tot supaaah het verduidelijkt, anders staat het hele topic hier straks vol mee
Dat bedoel ik iddquote:Op zondag 14 maart 2004 19:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, hij zegt: 'nu al niet zo'n flop'. Dat betekent dat de GameCube het nu al beter doet dan de DreamCast het ooit gedaan heeft. Le-zen.
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:26 schreef Lexie het volgende:
Ach, wat boeit het dat de gamecube niet het beste verkoopt? Ik heb er in ieder geval genoeg plezier mee. Die 3rd party rommel mogen ze houden, doe mij maar die lekker weirde Japanse spelletjes
.
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:26 schreef Lexie het volgende:
Ach, wat boeit het dat de gamecube niet het beste verkoopt? Ik heb er in ieder geval genoeg plezier mee. Die 3rd party rommel mogen ze houden, doe mij maar die lekker weirde Japanse spelletjes
.
ik heb ook moh: rising sun voor de ps2 he (oke oke het zat erbij toen ik hem kocht) het is trouwens best een vermakelijk spel maar de ai is echt bagger, wat mooie hoesjes betreft de mooite hoesjes zitten bij de nintendo (1st party) games en die kun je zowat blind kopenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En daarom verkoopt die rommel als rising sun geen hol. Meeste gamecube bezitters hebben wel verstand. PS-2 bezitters zien een mooi frontje ze denken medal of honor en ze kopen hem meteen.
X-box zijn over algemeen wel wat slimmer dan PS-2
Xbox-ers zijn sowieso slimmer omdat ze een console aanschaffen met veel 70% goede games... PS2-ers moeten het in verhouding doen met 30% goede games...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb ook moh: rising sun voor de ps2 he (oke oke het zat erbij toen ik hem kocht) het is trouwens best een vermakelijk spel maar de ai is echt bagger, wat mooie hoesjes betreft de mooite hoesjes zitten bij de nintendo (1st party) games en die kun je zowat blind kopenxbox bezitters zijn slimmer dan ps2 bezitters??? waar haal je dat vandaan als iemand ze nou beide heeft staan is hij dus soms slim en soms dom. Het kan aan mij liggen maar ik vind dat erg kanp.
Er zijn dan ook veel meer PS2 games dan Xbox gamesquote:Op zondag 14 maart 2004 22:17 schreef Retarded het volgende:
[..]
Xbox-ers zijn sowieso slimmer omdat ze een console aanschaffen met veel 70% goede games... PS2-ers moeten het in verhouding doen met 30% goede games...
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:26 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel meer PS2 games dan Xbox games![]()
![]()
FFCC, James Bond en MGS:TTSquote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef Oksel het volgende:
Cube reclame's!? Top! wat zie je dan precies?!
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef Oksel het volgende:
Cube reclame's!? Top! wat zie je dan precies?!
Overigens zijn Cubegamer's het slimst. Puur omdat het niveau van de spellen het hoogst ligt..Vind ik dan..
Erg vet spel, erg mooi ook. maar het speelt lekker en daar gaat het toch omquote:Op maandag 15 maart 2004 00:11 schreef ASSpirine het volgende:
iemand die hier ook FF:CC heeft?
ik ga er aan beginnen, mijn broer heeft het gekocht, leek me niks...
maar ga het toch es bekijken
wat vinden jullie ervan?
en als ik even bezig ben ga ik ff bij een vriendin spelenquote:Op maandag 15 maart 2004 00:47 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
Erg vet spel, erg mooi ook. maar het speelt lekker en daar gaat het toch om![]()
Nintendo know his stuff... kijk maar een naar de N64 daar hebben ze nog steeds moeite mee om te emuleren. Nintendo heeft ook geen stock hardware gebruikt maar special super snel geheugen een speciale graphics card, en een aangepaste CPU alles om het laatste beetje juice uit het hardware te kunnen. Hoe meer je leest over de cube hoe meer respect je krijgt voor de hardware department van nintendo .... good stuff.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:22 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ook bekent is dat de onderdelen van de Cube onwijs geavanceerd in elkaar zitten. De technologie is innovatiever dan PS2 en de X-Box. Ook de mensen die de Cube proberen de emuleren bevestigen dit.
The Gamecube Information
===========================================================
The main processor of the Gamecube is a PowerPC derivative
running at 485MHz with some additional SIMD instructions.
It is extremely time consuming to emulate and is the main
bottleneck of Dolphin.
The Gamecube "Art-X" graphics chip is probably the most
complex ever seen in a console, except maybe the NV20+ in
the XBox. Unlike the NV20 the Art-X is very different from
PC hardware, so it requires a lot of computer power to
emulate, and it may not be possible to support all features.
It can do some very weird stuff like having two alpha
compare operations that can in turn be xored, anded or
whatever, and has performance counters that are impossible
to emulate properly that may be used/abused for purposes
like occlusion culling, as has been seen already (the
weird boxes in Mario Sunshine). Coverage queries may
possibly be used on hardware that supports them to fake
this feature reasonably.
Also its texturing abilities are extremely advanced, right
up there with the XBox and in some areas even more
feature rich.
Short story long, neither console is an absolute slam-dunk winner over the other. Each has its respective upsides and downsides, although all told, I'd have to give the technical edge to Xbox.quote:Op maandag 15 maart 2004 08:39 schreef MeZZiN het volgende:
en hier nog een vergelijking met de XBox
http://www.extremetech.com/article2/0,3973,29611,00.asp
Ach, al die cijfertjes. Het gaat erom wat je met je hardware doet. Je kunt de beste hardware hebben, als het zo'n prutzooi is dat niemand ervoor kan programmeren, dan heb je er niks aan.. Er kunnen nog zo'n toffe functies en techniekjes inzitten, als ze onhandelbaar gebruikt niemand ze.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:38 schreef Tain het volgende:
zitten trouwens wel grote verschillen in die specs tabel ( http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1152631,00.asp )
links GC, rechts xbox
Main Memory Bandwidth 2.6GB/second (Peak) 6.4GB/sec
Texture Read Bandwidth 10.4GB/second (Peak) 6.4GB/sec peak
Ja, en dan is het vooral leuk om te zien dat de xbox inderdaad gewoon een pc is.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:28 schreef MeZZiN het volgende:
Ik vind het zelf altijd wel interesant hoe zo een console in elkaar zit. Niet zo zeer welke beter is maar gewoon de technische stuk en ook hoe je zo een console kan programmeren ook erg interesant!
Bedenkelijk is het als je dat soort dingen serieus gaat nemen.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Een bedenkelijk niveau in deze 77e NGC topic.
Kom op zeg, intelligentie toetsen aan welke console iemand heeft
Het is nog bedenkelijker als je reageert op iemand die volgens jou ten onrechte reageert op een niet-serieuze post.quote:Bedenkelijk is het als je dat soort dingen serieus gaat nemen.
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12492quote:Cubezone:
Is er een vervolg op het origineelste spel van afgelopen jaar in de maak? Het lijkt er wel op!
Het is eigenlijk maar een gerucht, maar zo logisch dat het best waar kan zijn. Een vervolg op het briljante Viewtiful Joe zou op dit moment in ontwikkeling zijn bij Capcom. Dit meldt een gamesmagazine uit Hong Kong en bekrachtigt dit door er mogelijke art van VJ2 bij te zetten.
Als dit waar is zullen we zeer waarschijnlijk op de E3 van aankomende mei meer te zien krijgen. Zodra we meer weten, zie je het natuurlijk hier, op CubeZone.
quote:Op maandag 15 maart 2004 15:00 schreef MeZZiN het volgende:
Viewtiful Joe 2??? in aantocht?
[quote]
Cubezone:
Is er een vervolg op het origineelste spel van afgelopen jaar in de maak? Het lijkt er wel op!
Het is eigenlijk maar een gerucht, maar zo logisch dat het best waar kan zijn. Een vervolg op het briljante Viewtiful Joe zou op dit moment in ontwikkeling zijn bij Capcom. Dit meldt een gamesmagazine uit Hong Kong en bekrachtigt dit door er mogelijke art van VJ2 bij te zetten.
Als dit waar is zullen we zeer waarschijnlijk op de E3 van aankomende mei meer te zien krijgen. Zodra we meer weten, zie je het natuurlijk hier, op CubeZone.[/qoute]
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12492
Het is iig zeker niet onwaarschijnlijk neequote:Op maandag 15 maart 2004 15:00 schreef MeZZiN het volgende:
Viewtiful Joe 2??? in aantocht?
[..]
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12492
Publiek is mooi gedaan zo te zien.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:13 schreef Tain het volgende:
http://www.gamespot.com/g(...)preview_6091349.html
Nieuw worstel spel voor de Gamecube:
Idd lol. Ze kijken de verkeerde kant opquote:Op maandag 15 maart 2004 15:47 schreef Dromer het volgende:
[..]
Publiek is mooi gedaan zo te zien.
.. ze lopen net weg man!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd lol. Ze kijken de verkeerde kant op![]()
teveel bloot voor zequote:Op maandag 15 maart 2004 16:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
.. ze lopen net weg man!
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:28 schreef pkwarts het volgende:
wat zielig voor stacy, haar topje en slipje zijn in haar huid gebrand.....
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:29 schreef gieling het volgende:
[..]
die ga ik dus echt halen héquote:Op maandag 15 maart 2004 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Plaatje erbijIk zie 2 characters => Multiplayer?
Als je meerdere mannetjes maakt, kan je bij de familie van die gene andere dingen kopen. Bijvoorbeeld je eigen familie is blacksmith dan kan je daar wapens laten maken. Maak je dan een nieuw mannetje van waar zijn familie merchant ofzo is, dan kan je bij zijn familie andere dingen kopen. Zo vul je als het ware het dorp dus.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:23 schreef ASSpirine het volgende:
kan iemand mij vertellen wat de nut bij FF:CC is om andere characters bij te maken?
zo heb je meer middelmatige ventjes, en ik heb liever 1 sterke ventje
ben je dan niet ongeloofelijk lang bezigquote:Op maandag 15 maart 2004 19:16 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij kan je het beste met al je 8 mannetjes 1 voor 1 de level's doen, zodat ze ongeveer even sterk blijven..
Als je even lekker wil doorspelen, zou ik voor Zelda gaan, alhoewel deze wel wat langdradig wordt op het einde. Metroid is alweer meer een puzzlespelquote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef Supaaah het volgende:
Ik ben een beetje aan het zoeken naar leuke spellen op marktplaats enzo en nu heb ik een vraag aan de deskundige:
Wat is een betere deal:
- 17 Euro Metroid Prime
- 35 Euro Zelde TWW limited edition
Beide incl. verz. kosten. Is Zelde TWW 2x zoveel geld waar of valt dat wel mee? Ik zoek gewoon een spel die ik ff lekker uit wil spelen. Beetje door levels lopen ed!!
Wat zouden jullie doen?.
quote:5.0 Presentation
There aren't a lot of options, lacks in key areas like graphics and sound, but the overall feel of the game is consistent with its life building themes.
6.0 Graphics
New and improved 3D engine. Harvest Moon never looked better. But it still needs work. Impressive use of shadow and water effects make up for the otherwise simple but solid visuals.
4.0 Sound
Little to hear. At least this time you can swap theme songs.
9.0 Gameplay
Farm, grow crops, get married, have a kid -- there's a lot to do and the mundane tasks are surprisingly addictive.
9.0 Lasting Appeal
30 years of life is a long time -- if you make it past the first hour, this game will keep you busy for a long time -- especially since the outcome can differ depending on who you marry and befriend.
8.0 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Beiden zijn musthaves maar je kan ook aan goede special price titels denken. Resident Evil, Star Fox, Mario Sunshine, Eternal Darkness etc etc.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef Supaaah het volgende:
Ik ben een beetje aan het zoeken naar leuke spellen op marktplaats enzo en nu heb ik een vraag aan de deskundige:
Wat is een betere deal:
- 17 Euro Metroid Prime
- 35 Euro Zelde TWW limited edition
Beide incl. verz. kosten. Is Zelde TWW 2x zoveel geld waar of valt dat wel mee? Ik zoek gewoon een spel die ik ff lekker uit wil spelen. Beetje door levels lopen ed!!
Wat zouden jullie doen?.
Ennuh t moet ook lekker te spelen zijn want ik heb de GC nog maar 2 dagen en kan nog niet echt perfect met die gamepad omgaan.
35 euro is wel veel geld voor een 2e hands en ondertussen best oud spel. Die limited edition is tegenwoordig door die nieuwe zelda bonusdisc weinig meer extra waard (maar heel weinig mensen hebben behoefte aan zelda Uru). Ik denk dat je als je even geduld hebt dit spel wel voor zo'n 25 euro moet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:04 schreef MeZZiN het volgende:
Metroid is nu al players choice en zelda nog niet en het is de limited edition met de extra disk dus tja 35 euro is niet veel geld
Ze zeggen toch dat Nintendo een schikking overeen gekomen is? Ik vind dat wel knap, tien jaar geleden was dit al in het nieuws, en sindsdien staat er inderdaad in elke handleiding dat het spelen van computerspellen epileptische aanvallen kan opwekken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:30 schreef gamecube_master het volgende:
denken ze nou echt dat ze dit gaan winnen
ik heb laatst the sims deel 1 gehaald en daar stond het niet in de handleidingquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat Nintendo een schikking overeen gekomen is? Ik vind dat wel knap, tien jaar geleden was dit al in het nieuws, en sindsdien staat er inderdaad in elke handleiding dat het spelen van computerspellen epileptische aanvallen kan opwekken.
zielig hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:30 schreef gamecube_master het volgende:
News: Nintendo In Court Over Epilepsy Fears
--------------------------------------------------------------------------------
For once it's not about videogame violence! Head inside to see what parents are saying now.
The family of St. Martinville Mayor Eric Martin and his son, Michael, claims the video game giant failed to report that its games contain defects that presented a "substantial hazard" and create an unreasonable risk of serious injury or death.
The two-part trial began in July, with both the federal reporting issue and a personal injury claim. The Martins, represented by a team of attorneys led by Richard C. Trahant of Metairie, claimed Michael suffered a seizure from playing the games.
Nintendo placed warnings in its products about the possibility of video games triggering seizures in photosensitive people, Flamm testified.
I don't think Nintendo should be worried about this court case at all (aside from the fact that their legal representative thinks Nintendo released "Star Wars: Episode 1") after all, IF they were proved wrong then surely all developers would have to face the consequences?
To read the full article, click here ]http://www.2theadvocate.com/stories/030604/new_nintendo001.shtml]
UPDATE:The first half of the court case is over, and Nintendo have settled out of court for an undisclosed amount...
Also I thought you would like to hear what the Martin Family are asking for with the second part of their court case;
The Martin family is suing for Nintendo to label all of its games for seizure risk, reformat all of its games in an attempt to reduce seizures, fund a nationwide advertising campaign on seizures, allow gamers to trade in games deemed high risk for seizures for those lower in risk and establish a refund program for Nintendo games. The family is also requesting money for attorney fees, expert fees, courts costs and damages. ... So not much then?
bron: www.cube-europe.com
denken ze nou echt dat ze dit gaan winnen
Maar Xbox baschen blijft leuk op z'n tijdquote:Op maandag 15 maart 2004 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zowieso word ik een beetje moe van het eeuwige vergelijk van consoles
Dat was 5 jaar geleden bij Road Rash (PC spel waarbij je iedereen van de motor af moet schoppenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het staat er nu nog steeds in hoorIn ieder geval bij mij games.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:59 schreef gieling het volgende:
[..]
Maar Xbox baschen blijft leuk op z'n tijd
Ik vind de reclame op zich wel goed gedaan. Het kubus-idee wordt leuk gebruikt, net als het feit dat er toch behoorlijk veel games voor de cube zijn.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:26 schreef ASSpirine het volgende:
reclames voor de cuben liken nergens op vind ik, de paar die ik heb gezien...
en daar scheelt het echt aan
Voor zo ver ik me kan herinneren stond het in sommige NES spellen ook al, maar dat weet ik niet zeker. Net als die waarschuwing van wat de optimale afstand is dat je van je tv moet zitten, of dat je elk uur een pauze moet nemen enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:35 schreef speknek het volgende:
Hmm ik moet ook zeggen dat ik er een tijdje niet meer op gelet heb. Ik weet dat het toen (SNES tijdperk) iig overal instond. Als het er nu niet meer instaat hebben ze inderdaad een zaak.
Ja dat klopt, maar ik wou zeggen dat het vanaf die tijd er standaard in stond.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:16 schreef Tenusia het volgende:
Voor zo ver ik me kan herinneren stond het in sommige NES spellen ook al
Major's Mask is ook een juweeltje hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:23 schreef trith het volgende:
Ik heb Ocarina of Time gespeeld op de Cube(zelda bonusdisc). Nu speel ik Majora´s Mask. Maar Ocarina of Time die had ik niet eerder gespeeld, maar wat een juweeltje. En Majora´s Mask vind ik echt zoveel minder, vooral omdat ze het element tijd er in hebben gebracht! Ik zit er aan te denken Wind Waker te kopen, goede aanschaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Major's Mask is ook een juweeltje hoor.
(eind spoiler)ik vind Oot beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kun je die zin overal op toepassen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:25 schreef gamecube_master het volgende:
ik vind Oot beter
Toppers genoeg lijkt me dit jaarquote:Release Date Name Genre Developer Rating
March 22, 2004 Pokemon Colosseum RPG Genius Sonority E
March 23, 2004 Samurai Jack: The Shadow of Aku Action Adrenium Games E
March 23, 2004 Carmen Sandiego: The Secret of the Stolen Drums Adventure BAM! Entertainment E
March 23, 2004 Mission Impossible: Operation Surma Action Atari T
March 30, 2004 Judge Dredd: Dredd Versus Death Shooter Rebellion M
March 2004 Starsky & Hutch Racing Empire Interactive T
April 5, 2004 Bomberman Jetters Adventure Hudson Soft E
April 5, 2004 WarioWare Inc.: Mega Party Game$ Puzzle Nintendo E
April 6, 2004 Space Raiders Action Taito E
April 20, 2004 Future Tactics: Uprising RPG Crave NR
May 3, 2004 Mega Man Anniversary Collection Action Capcom E
May 3, 2004 Digimon Rumble Arena 2 Action Bandai E
May 3, 2004 Shrek 2 Adventure Activision E
May 10, 2004 Custom Robo Action NOISE E
May 31, 2004 Legend of Zelda: Four Swords Plus Action Nintendo E
June 10, 2004 Starcraft: Ghost Action Nihilistic M
June 29, 2004 Spider-Man 2 Action Treyarch T
Q2 2004 Serious Sam: Next Encounter Shooter Climax M
Q2 2004 Splinter Cell Pandora Tomorrow Action Ubisoft M
July 13, 2004 Tales of Symphonia RPG Namco E
July 15, 2004 Rainbow Six 3 Shooter Ubisoft M
August 2, 2004 Pikmin 2 Strategy Nintendo E
September 30, 2004 WWE Day of Reckoning Sports Yuke's Co. Ltd. T
Q3 2004 Catwoman Action Electronic Arts T
Q3 2004 Second Sight Shooter Free Radical NR
November 30, 2004 X-Men Legends RPG Activision T
November 30, 2004 Resident Evil 4 Adventure Capcom M
Q4 2004 Killer7 Action Capcom NR
Year 2004 Goldeneye 2 Shooter Electronic Arts T
Year 2005 TimeSplitters 3 Shooter Free Radical T
UNKNOWN Burnout 3 Racing Criterion Games Limited T
UNKNOWN Donkey Konga Simulation Namco E
UNKNOWN Pool Paradise Sports Ignition Entertainment E
UNKNOWN Geist Shooter n-space Inc. T
UNKNOWN Star Fox 2 Shooter Namco E
UNKNOWN Baten Kaitos RPG Monolith Software Inc. T
UNKNOWN Meowth's Party Unknown Nintendo NR
UNKNOWN Too Human Adventure Silicon Knights M
UNKNOWN Doshin the Giant Simulation Param NR
UNKNOWN Crouching Tiger, Hidden Dragon Fighting Genki M
UNKNOWN Flippin' Kirby Puzzle HAL Laboratory NR
UNKNOWN Rave: The Groove Adventure Fighting Konami NR
UNKNOWN Unity Shooter Llamasoft E
UNKNOWN F1 Career Challenge Racing Electronic Arts E
UNKNOWN Nintendo Puzzle Collection Puzzle Nintendo E
UNKNOWN Motor Trend: Lotus Challenge Racing Kuju Entertainment E
UNKNOWN International Superstar Soccer 2 Sports Konami E
UNKNOWN Barbarian Fighting Saffire M
UNKNOWN Stage Debut Unknown Nintendo NR
UNKNOWN Four Horsemen of the Apocalypse Action 3DO M
UNKNOWN Nitrocity Racing Midway M
wel 3 spellen die ik zeker wil hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
ff een release lijstje:
[..]
Toppers genoeg lijkt me dit jaarIk moet wel zeggen dat een aantal titels uit die lijst nog niet zeker op de Cube komen (Burnout 3 geloof ik zelfs helemaal niet) maar goed, dat geeft niet met zo'n line up
![]()
Ja dat telde ik net ookquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
wel 3 spellen die ik zeker wil hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef nikanoru het volgende:
[..]
(eind spoiler)Daar ben ik het helemaal mee eens. OoT was dan wel beter maar dat zegt niks over MM. Sommigen verwachtten na OoT gewoon teveel van MM waardoor ie bij heel veel mensen teleustelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is maar een god, en Miyamoto is zijn profeet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:38 schreef Flexidexi het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef nikanoru het volgende:
[..]
(eind spoiler)Ik vond MM fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar ben ik het helemaal mee eens. OoT was dan wel beter maar dat zegt niks over MM. Sommigen verwachtten na OoT gewoon teveel van MM waardoor ie bij heel veel mensen teleustelde.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Final Fantasy: Crystal Chronicles Soundtrack
Laat je meeslepen door de magistrale klanken van Final Fantasy: Crystal Chronicles dankzij deze officiële soundtrack CD.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:39 schreef FilmFanaat het volgende:
Nieuw in de sterrencatalogus:
[..]
ik ook niet 700 tekort...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:Dat heb ik niet
ik let er niet op, maar er is 1 deuntje die ik irritant aa nhet vinden bent, dacht dat het dat liedje was als ik met de karavaan beweeg of als ik in een stad/dorp ben...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:28 schreef rockstah het volgende:
[..]
hmm dat heb ik wel, is de muziek in ff:cc zo goed dan?
Die krijg ik al helemaal gratis!quote:
Klinkt best ok maar niet noemenswaardig ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:28 schreef rockstah het volgende:
[..]
hmm dat heb ik wel, is de muziek in ff:cc zo goed dan?
Hopen dat WW ook hier zo goedkoop wordtquote:Nintendo of America announced today that three more GameCube titles will be joining the bargain-priced Player's Choice series starting April 29. Mario Golf: Toadstool Tour and Wario World will both be available for a tasty MSRP of $29.99, down from $49.99, while F-Zero GX drops to $19.99.
As a nice bonus, Metroid Prime, already in the Player's Choice series, gets a new MSRP of $19.99, giving the few stragglers who still haven't grabbed the sci-fi masterpiece that much less reason to ignore it.
Mario Golf is nog niet eens in Europa uitgekomen en in Amerika is ie al players choice.... Hier zit toch iets fout jammer genoeg. Maar dit is wel een reden om nog even geduld te hebben met de aankoop van wario World.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopen dat WW ook hier zo goedkoop wordtIk wil die game nog altijd hebben
Ja het is toch wel een goed spel.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:57 schreef nikanoru het volgende:
Prince of Persia is toch eigenlijk best wel een gaaf spel met hele mooie muziek.
Hij was bij de Replay al 35 euro, maar ik verwacht dat ie overal nu wel goedkoper wordt. Ik wil ook eigenlijk de gewone versie, niet de Player's Choice versiequote:Op woensdag 17 maart 2004 09:29 schreef koei het volgende:
[..]
Mario Golf is nog niet eens in Europa uitgekomen en in Amerika is ie al players choice.... Hier zit toch iets fout jammer genoeg. Maar dit is wel een reden om nog even geduld te hebben met de aankoop van wario World.
daarom moet je hem redelijk snel halen nadat hij pleyers choice is geworden. Dan heb je voor de players choice prijs het originele hoesje. Zo heb ik ook metroid gekochtquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij was bij de Replay al 35 euro, maar ik verwacht dat ie overal nu wel goedkoper wordt. Ik wil ook eigenlijk de gewone versie, niet de Player's Choice versie
Triest inderdaad, langer dan een jaar wachten voor je m in Europa uitbrengt..quote:Mario Golf is nog niet eens in Europa uitgekomen en in Amerika is ie al players choice.... Hier zit toch iets fout jammer genoeg
Ik vind de gedachte leuk, maar ik weet haast zeker dat ze dat echt niet gaan doen. Dan lopen ze echt heel erg veel geld mis (want het spel is hier in Europa nog 'nieuw' voor de meeste mensen). Waarschijnlijk wordt het spel wel heel erg snel PC hier, maar niet direct.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:31 schreef MeZZiN het volgende:
Het is omdat die fransen en duitser het in hun moeder taal willen hebben... vandaar de vertraging. Maar dat kans is groot de ze hem hier ook players choice maken. Dus zo erg is dat nu weer niet.
denk ook niet dat hij meteen players choice zal worden, zal de eerste paar maanden denk ik hier gewoon voor de volle prijs verkocht wordenquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte leuk, maar ik weet haast zeker dat ze dat echt niet gaan doen. Dan lopen ze echt heel erg veel geld mis (want het spel is hier in Europa nog 'nieuw' voor de meeste mensen). Waarschijnlijk wordt het spel wel heel erg snel PC hier, maar niet direct.
(als ze dat wel doen dan mogen ze van mij de hele nintendo club opnieuw een cursus economie voor beginners laten volgen, want dan gaat het echt niet goed komen/blijven met het bedrijf)
Dat is volgens mij wel wapen je geselecteerd hebt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:23 schreef Evad het volgende:
Heb laatst SCII gekregen, maar nu als ik aan het vechten ben zie ik soms van die wapentjes links onderin, wat betekent dat?
Nee, dat is geloof ik het aantal battles dat je achter elkaar heb gewonnen en van wie. Ik geloof als je bijvoorbeeld van Taki wint je die korte mesjes krijgt, win je daarna van pff Yoshimitsu ofzo dan krijg je van zwaard en als je dan van bijvoorbeeld Maxi wint krijg je daarnaast nog Ninchaku's staan. Volgens mij werkte het zo ongeveerquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel wapen je geselecteerd hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:57 schreef nikanoru het volgende:
Prince of Persia is toch eigenlijk best wel een gaaf spel met hele mooie muziek.
Ja, dat zou het kunnen zijnquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:51 schreef Tenusia het volgende:
[..]
Nee, dat is geloof ik het aantal battles dat je achter elkaar heb gewonnen en van wie. Ik geloof als je bijvoorbeeld van Taki wint je die korte mesjes krijgt, win je daarna van pff Yoshimitsu ofzo dan krijg je van zwaard en als je dan van bijvoorbeeld Maxi wint krijg je daarnaast nog Ninchaku's staan. Volgens mij werkte het zo ongeveer
Dat zijn tog de eigenschappen van het wapen ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:23 schreef Evad het volgende:
Heb laatst SCII gekregen, maar nu als ik aan het vechten ben zie ik soms van die wapentjes links onderin, wat betekent dat?
Ja, maar nadat ik de weapon master mode had uitgespeeld was de lol er snel vanafquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:56 schreef Evad het volgende:
K bedanktHij 0wned wel erg hoor die SCII
![]()
Dan hoop ik voor je dat je hem een tijdje kan huren want in 1 dag speel je hem niet uit denk ik (of je moet de hele dag vrij hebben en veel zelda ervaring hebben)quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:14 schreef Supaaah het volgende:
K heb net ff ATV 2 bij de FRS gehaald, echt een vet spel. En dat voor maar 14,99!!
En zelda ga ik binnenkort een keer 'huren' bij de videotheek(huren = gratis aangezien een vriend van me daar werkt en die kan alles gratis lenen
).
Als ze genoeg op voorraad hebben mag k m net zo lang lenen als ik wil. Maar ik kijk eerst ff of hij leuk is (minstens een week) en dan koop ik m zelf als dat zo is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:28 schreef koei het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je hem een tijdje kan huren want in 1 dag speel je hem niet uit denk ik (of je moet de hele dag vrij hebben en veel zelda ervaring hebben)
Ik ben gisteren opnieuw aan pikmin begonnen. Dat is toch ook echt een van de betere en originelere spellen van nu! En nu heb ik geen zelda die wacht om gespeeld te worden dus kan ik 'm echt uit gaan spelen!
Pikmin is erg leuk, ik werd alleen zo para van die tijdsdruk. ik voelde me de hele tijd tijdens het spelen zo gejaagt en als je een keertje een dag geen onderdeel vond helemaal (en dat terwijl dat nog geen eens nodig is). In Pikmin 2 hebben ze die tijd er toch uit gelaten? Ik hoop het wel in ieder geval.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:28 schreef koei het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je hem een tijdje kan huren want in 1 dag speel je hem niet uit denk ik (of je moet de hele dag vrij hebben en veel zelda ervaring hebben)
Ik ben gisteren opnieuw aan pikmin begonnen. Dat is toch ook echt een van de betere en originelere spellen van nu! En nu heb ik geen zelda die wacht om gespeeld te worden dus kan ik 'm echt uit gaan spelen!
Hehe.iig 1 oplettende user ziet het.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
hehe. Time Only Knows... vond ik een mooi muziekje toen het spel was uitgespeeld.. echt een top game.. ben blij dat er een deel 2 komt.Als ze maar dat naar beneden walljumpen eruit halen, daar heb ik echt heel erg lang over gedaan.. zijn 2 passages in het spel. Waren het er 10, dan had ik het spel allang uit het raam gedonderd. Omhoog gaat prima, maar naar beneden zuigt zooooooooo erg. Ik hoop dat meer mensen die input hebben gegeven aan de developers.
bron : www.gamer.nlquote:Nieuwe Final Fantasy in de maak voor GameCube
Na het afleveren van het multiplayerspektakel Final Fantasy: Crystal Chronicles, is het team achter deze game inmiddels begonnen aan een nieuwe game gebaseerd op deze franchise. Ook deze titel zal exclusief voor Nintendo's console verschijnen. Veel is er nog niet over bekend, hoewel de titel de komende E3 show getoont zou gaan worden.
Wel gaan er enkele zeer interessante geruchten de ronde over deze aankomende titel. Zo zou het gaan om een game welke de settings van FFVII, FFVIII en FFIX combineert. Gezien deze drie games qua stijl redelijk uiteen lopen, zou dit kunnen betekenen dat ze via portalen met elkaar verbonden zijn. Dit was ook al terug te zien in Kingdom Hearts. Het zou echter ook goed kunnen dat het hier remakes van de drie RPG's betreft. Hierover gingen namelijk al vrij lang verhalen in het rond.
Hoet het ook zei, we zullen waarschijnlijk nog tot de E3 show in mei moeten wachten, voordat er meer informatie naar buiten gebracht gaat worden.
Goh. Laat me raden. Van gamer.nl?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk weer eens iets leuks op Gamecube voor me
knip
lolquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Goh. Laat me raden. Van gamer.nl?
nee, er staat boven DGS onlinequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Bron staat er toch bijquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij de post van administr8or jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:16 schreef Chocobo het volgende:
Bron staat er toch bij
DGS......... gamer.nl.............. het boeit me allemaal nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij de post van administr8or ja. Ze hebben overigens allebei die lelijke spelfout
.
Mocht er nog een SF komen op de cube dan hoop ik echt dat ze voor 2d gaan. Ik kan me vaag een 3d SF herinneren voor de Playstation geloof ik en brrr wat is dat een walgelijk spel zeg. Hoe al wel een goeie 3d SF me ook wel wat lijkt hebben (of is dit nu echte heiligschennisquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:13 schreef trith het volgende:
Wanneer komt Street Fighter 2 op de Cube uit!Hoop echt dat ze zo iets nog gaan maken. FF met Bison die die Ryu en Ken afmaken
.
EN Fira, Firaga, en Blizzara en BLizzaga, en Thundara, en Thundaga, en Bioquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:05 schreef ASSpirine het volgende:
random encounters vond ik niet eens zo erg, als ikgeld wou verdienen waren ze iig wel heel erg handig
maar af en toe irriteer ik me ook wel aan, maar dan pak je toch even je chocobo
Bij FF:CC vind ik het jammer dat je maar een beperkt aantal magic hebt
even uit mijn kop
-Cure
-Life
-Clear
-Thunder
-Blizzard
-Fire
dit zijn ze normaal gezien allemaal, en je hebt maar 2 combinaties, gravity en nog iets met life en fire/thunder/blizzard
dat is veel te weinig
Hmmz misschien een domme vraag maar waarmee kan je Fira casten dan? Gewoon 2 Fire's laten Fusen ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EN Fira, Firaga, en Blizzara en BLizzaga, en Thundara, en Thundaga, en BioZo uit mijn hoofd
Brrr dom dom dom. Op het moment dat je het zei, dacht ik er pas aanquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, in single player moet je fusenEN in multiplayer samen tegelijk casten.
Ik gebruik tijdens bazen altijd combo's van drie. Die kan je namelijk nog stoppen op bijvoorbeeld 2 slagen als je ziet dat hij een aanval gaat doen (heb je nog tijd om weg te rennen). Met die focus attack heb je ook vaak dat je net wordt aangevallen door zo'n irritant mannetje die altijd om de bazen heen zwermenquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:51 schreef ASSpirine het volgende:
ow, zo zit dat met die spells
maarjah, ik zit grotendeels focus-attacks te doen tegen de baas, en gewone ventjes gebruik ik mijn awesome power gewoon
Ssst dat moet ik doen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
In FFCC topic is makkelijker![]()
Mag ik een note voor deze brutale user?quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Note gezet door speknek op 18-03-2004 00:22 - deletequote:Op donderdag 18 maart 2004 00:20 schreef Lexie het volgende:
Mag ik een note voor deze brutale user?
Dat is nummer 12quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Note gezet door speknek op 18-03-2004 00:22 - delete
Beetje de mod uithangen terwijl hij weer user is.
Het Grote Gamecube topic deel 77
Ohoh, nou lek ik notes, begin maar alvast weer met solliciteren jongens.
Jij mag lekken, je bent geen mod meerquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is nummer 12
Als dat het enige was dat je kwijt bent dan heb ik geen idee.. perongeluk verwijdert of een irritant zusje/broertje in de buurt ofzo? Ben je alle saves kwijt dan kan het zijn dat je mem card corrupted is geweest. Weet ook niet presies hoe het kan en wat het is, laat staan wanneer het voorkomt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:38 schreef Supaaah het volgende:
Hmmz toen ik net weer ATV2 wilde gaan spelen merkte ik op dat mijn profile weg was. Hoe kan dat? Ik heb m niet verwijderd.
Het is een 59 blocks kaartje van Nintendo.
Iemand dit ook weleens gehad?
Broertje heeft er niet aangezeten, het is in een tijd van 10 min gebeurd. Ik zette de GC uit, ging ff internettten/TV kijken en zette hem 10 min later weer aan en weg waren mn profilesquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:42 schreef Tenusia het volgende:
[..]
Als dat het enige was dat je kwijt bent dan heb ik geen idee.. perongeluk verwijdert of een irritant zusje/broertje in de buurt ofzo? Ben je alle saves kwijt dan kan het zijn dat je mem card corrupted is geweest. Weet ook niet presies hoe het kan en wat het is, laat staan wanneer het voorkomt.
Vriend van mij heeft het ook wel eens gehad, toen waren al zijn saves kwijt. Bij Pso gebeurde het ook wel eens met die kleine kaartjes.
Broertje heeft er niet aangezeten, het is in een tijd van 10 min gebeurd. Ik zette de GC uit, ging ff internettten/TV kijken en zette hem 10 min later weer aan en weg waren mn profilesquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:42 schreef Tenusia het volgende:
[..]
Als dat het enige was dat je kwijt bent dan heb ik geen idee.. perongeluk verwijdert of een irritant zusje/broertje in de buurt ofzo? Ben je alle saves kwijt dan kan het zijn dat je mem card corrupted is geweest. Weet ook niet presies hoe het kan en wat het is, laat staan wanneer het voorkomt.
Vriend van mij heeft het ook wel eens gehad, toen waren al zijn saves kwijt. Bij Pso gebeurde het ook wel eens met die kleine kaartjes.
Zou best weleens kunnen. Was iig in de game. Moet je helemaal terug gaan naar het startscherm om het uit te zetten dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:47 schreef speknek het volgende:
Je zette hem niet uit terwijl ie aan het saven was heh?
Ehm, dat hangt van het spel af. ATV2, geen idee. Maar vaak zie je wel een waarschuwing: don't touch the memory card or power button.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:48 schreef Supaaah het volgende:
Zou best weleens kunnen. Was iig in de game. Moet je helemaal terug gaan naar het startscherm dan?
idd leg uitquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:50 schreef Lexie het volgende:
Nintendo mag wel eens met een Journaling Filesystem komen.
Ik ben weer te nerd bezig.
Ehm... ik heb daar eigenlijk niet zoveel problemen mee gehad. Ging bij de laatste keer (bij die half ingestorte toren) maar één keertje mis.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
hehe. Time Only Knows... vond ik een mooi muziekje toen het spel was uitgespeeld.. echt een top game.. ben blij dat er een deel 2 komt.Als ze maar dat naar beneden walljumpen eruit halen, daar heb ik echt heel erg lang over gedaan.. zijn 2 passages in het spel. Waren het er 10, dan had ik het spel allang uit het raam gedonderd. Omhoog gaat prima, maar naar beneden zuigt zooooooooo erg. Ik hoop dat meer mensen die input hebben gegeven aan de developers.
kan je beter op zoek gaan naar de Solid Snake van Mcfarlane Toysquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:32 schreef MeZZiN het volgende:
voor onze MGS:TT fans
Solid snake
http://www.lik-sang.com/info.php?category=52&products_id=4195&
Is het zo erg???? zolang je lol heb dan is goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
En voor FFCC... ik vind SP leuker dan MP tot nu toeIk erger me dood aan medespelers
![]()
Ik kan niet samenwerken
Een filesysteem, dat voordat het gaat klooien met je savegame, eerst opslaat wat het precies gaat doen. Als er dan iets misgaat, dan kan er nog altijd nagegaan worden wat er al wel en niet veranderd is. Zo kun je je savegames niet verklooien door de cube tijdens het saven uit te zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:51 schreef Supaaah het volgende:
[..]
idd leg uit.
Zoals NTFS itt FAT.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een filesysteem, dat voordat het gaat klooien met je savegame, eerst opslaat wat het precies gaat doen. Als er dan iets misgaat, dan kan er nog altijd nagegaan worden wat er al wel en niet veranderd is. Zo kun je je savegames niet verklooien door de cube tijdens het saven uit te zetten.
Dat is zo'n 37 euroquote:Now Available for Preorder: Tales of Symphonia
Tales Of Symphonia is now available to preorder at dvdboxoffice.com.
Tales of Symphonia $60.95
Opvolger van de Mega Drive zul je bedoelenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef TAG-Speedy het volgende:
[..]
De ware opvolger van de SNES![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:21 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Opvolger van de Mega Drive zul je bedoelen. OMFG.
Dreamcast was van Sega.
Wilde je vertellen dat het niet zo is dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speedy bedoelt dat de DC voor hem de beste console sinds de SNES is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:14 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Wilde je vertellen dat het niet zo is dan?
Dat staat er niet bij, maar goed, dan weet ik dat.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speedy bedoelt dat de DC voor hem de beste console sinds de SNES is.
"Ken je mede users"quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij, maar goed, dan weet ik dat.
Bedoel het in de zin van de beste console ooit, vind persoonlijk de Dreamcast de mooiste console om te hebben na de SNES.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:21 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Opvolger van de Mega Drive zul je bedoelen. OMFG.
Dreamcast was van Sega.
Tja, helaas is dat overalquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:43 schreef Oksel het volgende:
'k was net ff bij de Mediamarkt Rotterdam..
3 testopstellingen Playstation 2
4 testopstellingen X-Box
2 testopstellingen GameCube, waarvan 1 niet eens aanstond, en de andere Crash Bandicothad draaien.
Geen testopstelling voor de GBA SPWeinig spellen. Maar 3x FF:CC hadden ze liggen..
Nintendo verkoopt het slechts.. dus promoten ze het ook minder.. wat een sufkutten daarEr lagen half onderop 5x een GBA SP, geen posters, bij de aanbiedingen liggen 3 GC spellen..
Kut MediaMarkt..
Ja.. dat dacht ik daar ook uit op te kunnen maken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speedy bedoelt dat de DC voor hem de beste console sinds de SNES is.
faq lezen jongequote:Op donderdag 18 maart 2004 17:43 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik heb ook een dc. en ik moet zeggen dat er ook veel juweeltjesqua spellen tussen zitten. het grote probleem is dat de pers de dc afgemaakt heeft en alleen maar uit keek naar de ps2. de dc had nu nog makkelijk mee gekund en is, denk ik, vrijwel gelijk aan de ps 2. en een grote plus: ik kon alle spellen van de dc kopieren en downloadenverder was de dc de eerste console die online ging en hij had vier controller ports (ps 2 heeft er maar 2)
maar even wat de cube betreft: zijn er nog spellen die jullie zeer binnenkort gaan kopen?
ik heb laatst beyond good en evil besteld, via gcshop.nl. verder kijk ik erg uit naar starcraft ghost, geist, resi evil 4, killer 7, tales of symphonia en baten kaitos. custom robo komt naar de vs, ik hoop dat ie hier ook uitkomt. lijkt me wel sweet. en tja, zoveel toppers in het verschiet, dan maakt het me niet eens meer zoveel uit dat burnout 3 en uefa euro 2004 zijn gecannend (k*t EA!).
En van de onze.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:34 schreef Tony-Soprano het volgende:
nou nou... opscheppen over hoe stoer ik ben met mijn gekopieerde spellen? waar slaat dat nou weer op? als of ik de enige ben die dat doet. ik durf te wedden dat jij ook bijv. mp3's en films download. dat mag ook niet he?
maar goed, ik ga er maar niet verder op in. zonde van mijn tijd.
Ja, het is ook misschien een beetje overkill om een uitgebreid filesystem te schrijven voor een console, zeker omdat er maar heel soms gesaved wordt. Bij een p.c. is er iedere paar seconden wel disk acces. Maar het zou wel een oplossing zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zoals NTFS itt FAT.
Ik denk dat het te bewerkelijk is voor een console. Op dit moment dan. En als je een beetje oplet, kan er niks misgaan.
Bronquote:First of all: thinking of importing? Don't. Lots and lots of Japanese text, this IS a Zelda game and their IS a story, plus I can't tell what the hell people are saying to me. I can see myself picking up the US version in a few months time because I'm missing out on alot of story.
This game is damn cool, amazing graphics, zoomed all the way in the sprites are quite pixilated but once you're zoomed all the way out you really start to notice the difference in resolution over the SNES and Gameboy Zelda games. Theirs some really nice effects going on, lots of pretty wind waker style explosions, cool fire effects with heat waves coming off of flames and water ripples when you're swimming. The technology brings alot of cool stuff to the 2D style Zelda, you can throw items out of house windows, flame a tree with your torch and watch a massive forest fire ensue
Four player is absolutely brilliant but for you loners you can play the game in single player, basically you control all four links and with the L button you can change formation, like lined up or in a block or back to back. Nothing more impressive than a firing squad of Links arrowing down the hundreds of troops trying to get to them. You can also take control of individual Links with the select button.
There's 7 different worlds each with 4 or 5 levels, ocassionally around the levels there are items on pedistals for you to take or swap as Link can only carry one at a time, so if you want to change your fire rod for a boomerang you can. Link has some new moves as well, you can roll with the R button and you can perform a diving stab with forward and B.
I haven't tried the other game modes yet (Shadow battle and Tetra's Trackers) but they seem to be a welcome addition if you get bored of the main game.
The sound is brilliant, lots of songs and voices from Wind Waker and most importantly Alttp. There's loads and loads of songs and sound effects from Alttp, even the oldschool text noises! Yeah!
I've already encountered one big boss:
It's the dark shadow guy from ALTTP who plays energy ball tennis with you. This is very fun with four people running around trying to hit the energy ball
Komt deze nou op de gamecube, en kun je hem met de gewone controllers spelenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:30 schreef BMH het volgende:
Zelda Four Sword+ is een 20+ uur durende game!
[..]
Bron
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
In single player kun je hem met een GC controller spelen, in multiplayer moet je GBA's gebruikenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:57 schreef Lexie het volgende:
[..]
Komt deze nou op de gamecube, en kun je hem met de gewone controllers spelen
wat moet je met 2 sp's?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:29 schreef MeZZiN het volgende:
ahh ok dan het ik het niet goed begrepen... maakt niet uit ben blij dat ik 2 SP's heb
Nintendo richt zich gewoon op het geld. Dat is hele stunt hier achter... zodat ze alleen nog maar meer gba (sp)'s kunnen verkopen. Ze hadden makkelijk iets anders kunnen verzinnen, maar goed... moet toch nog een sp hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:32 schreef Lexie het volgende:
Ja klote, dat is al het tweede spel. Slimme zet hoor, het is ook een ongeloofelijk grote markt, iedereen heeft drie vrienden met een gba sp
. Wanneer komt er eens een game uit voor de cube waar je gewoon met je controllers met 4 man coöperative kunt spelen? Nintendo richt zich te veel op een te kleine doelgroep...
haal hem dan bij DVDsoon voor 15 euro en bij play.com freeloader (20 euro) oh ja je krijg er dan wel pacman world 2 voor niets byquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil Pacman VS
Maar geen zin om die R:racing bij te kopen
Ik denk toch dat ze meer geld verdienen door zo'n spel voor iedereen toegankelijk te maken, dan door te proberen nog wat extra gba's te verkopen. Lijkt me toch dat de markt daar iets groter voor is..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:47 schreef Tenusia het volgende:
[..]
Nintendo richt zich gewoon op het geld. Dat is hele stunt hier achter... zodat ze alleen nog maar meer gba (sp)'s kunnen verkopen. Ze hadden makkelijk iets anders kunnen verzinnen, maar goed... moet toch nog een sp hebben
Hoeft niet zozeer. Want iedereen die dan een gba koopt, koopt er dan ook weer spelletjes voor. Dus dat hebben ze dan ook weer mee. Plus vrienden die eerst zaten te twijfelen of ze een gba zouden kopen, zijn nu eerder geneigt er 1 te kopen. Plus het spel verkoopt toch wel, kijk maar naar FF:CC.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze meer geld verdienen door zo'n spel voor iedereen toegankelijk te maken, dan door te proberen nog wat extra gba's te verkopen. Lijkt me toch dat de markt daar iets groter voor is..
Als je een freeloader hebt, heb ik er nog wel één voor je liggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil Pacman VS
Maar geen zin om die R:racing bij te kopen
Nee, dat ben ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat moet je met 2 sp's?
of ben jij degene die de zilveren mooi bij je cube past en de blauwe gewoon mooi?
De marketing van Nintendo is super triest te noemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:32 schreef Lexie het volgende:
Ja klote, dat is al het tweede spel. Slimme zet hoor, het is ook een ongeloofelijk grote markt, iedereen heeft drie vrienden met een gba sp
. Wanneer komt er eens een game uit voor de cube waar je gewoon met je controllers met 4 man coöperative kunt spelen? Nintendo richt zich te veel op een te kleine doelgroep...
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:22 schreef Oksel het volgende:
Ik ga lekker Animal Crossing spelen!
[afbeelding]
Even nog een korte aanvulling. Op zich kan het me niet zoveel schelen dat je wat spellen kopieert, het is natuurlijk foei en je helpt de games industrie er niet positief mee, maar als je het gaat aanmoedigen ('een grote plus') kun je fok! wellicht juridisch in problemen brengen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:43 schreef Tony-Soprano het volgende:
en een grote plus: ik kon alle spellen van de dc kopieren en downloaden
Tuurlijk het moet gewoon passen bij je cubequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat moet je met 2 sp's?
of ben jij degene die de zilveren mooi bij je cube past en de blauwe gewoon mooi?
GIMMMMMEEEEE!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als je een freeloader hebt, heb ik er nog wel één voor je liggen.
Nooit over: niet te enthousiast doen bij aankopen gehoort?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
GIMMMMMEEEEE!!!!!!!
Hoeveel wil je?
dat ook al zo iets.. zeker omdat de GBA<->GC link wel mooit uit gewerkt is en omdat je lekker in de trein kan spelen met je GBA versie en thuis GC versie hebt. de gameboy versie vind ik al erg leuk om te spelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:41 schreef Kondros het volgende:
ze zijn gewoon allebei heel veel fun. Animal crossing heeft veel componenten van Harvest moon. HM inspireerde Animal crossing (de vroegere versies). Ik heb Animal crossing niet gekocht omdat het blijkt niet zo leuk is om alleen te spelen. Harvest moon daarintegen is wel leuk om alleen te spele.
Gnif, ik zal je geen poot uittrekken. Het heeft mij zo'n 22 euro gekost, dus 25 euro inclusief verzendkosten en een kleine winst voor mij, lijkt me geen slecht bedrag.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:29 schreef HomerJ het volgende:
oh jah.
Kutspel, hoef hem eigenlijk niet! Maar ik moet toch wat hebben om glazen op te zetten. Hoeveel cent moet ik voor dat waardeloze ding betalen?
Tja.. ik moet ook nog een vriendin bij mijn blauwe SP zien te vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:19 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tuurlijk het moet gewoon passen bij je cube
Maar nee mijn vriendin is ook nintendo verslaafd vandaar dus 2 SP en een cube en veel lol![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Gnif, ik zal je geen poot uittrekken. Het heeft mij zo'n 22 euro gekost, dus 25 euro inclusief verzendkosten en een kleine winst voor mij, lijkt me geen slecht bedrag.
Het gaat om de bundel met Pac-man World 2, dus die heb je dan ook meteen. Het is de canadese versie, dus engels/frans. Ook op het hoesje.
sorry, dan ga ik denk ik voor dezequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:59 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
haal hem dan bij DVDsoon voor 15 euro en bij play.com freeloader (20 euro) oh ja je krijg er dan wel pacman world 2 voor niets byis altijd nog goedkoper dan R:racing te kopen.
https://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=104668
eekz! is ie al zo goedkoop? dan maar naar eBayquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[..]
sorry, dan ga ik denk ik voor deze
Heb ik al.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:58 schreef HomerJ het volgende:
Anders misschien: Mijn legend of zelda:collector's edition <-------> Pacman + Freeloader
Dan maak je maar tijd, net als ik doequote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:Wario World gehad van een stel vrienden
Nog niet gespeel alleen, want geen tijd
Goed opletten of er een aanhanger achter zo'n auto hangt, dan mogen ze namelijk niet harder dan 80quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:21 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd, net als ik doe(ten koste van mn autotheorie examen
).
waar staat dat dan....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:02 schreef Supaaah het volgende:
Ik las net op gameqube.nl dat Driver 3 eind dit jaar naar de GC komt is dat al ergens bevestigd? Ik hoor er eigenlijk niks over terwijl dat toch een supervet spel moet worden? Is driver 2 ook op de GC?
op de officiele pagina van Driv3r staat geen gamecube logo, dus lijkt me niet dat ie dan voor de GC uitkomt...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:02 schreef Supaaah het volgende:
Ik las net op gameqube.nl dat Driver 3 eind dit jaar naar de GC komt is dat al ergens bevestigd? Ik hoor er eigenlijk niks over terwijl dat toch een supervet spel moet worden? Is driver 2 ook op de GC?
Gek wel,.. dat gebeurd met steeds meer third party gamesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
op de officiele pagina van Driv3r staat geen gamecube logo, dus lijkt me niet dat ie dan voor de GC uitkomt...
http://gameqube.nl/article.php?id=1538quote:Op zaterdag 20 maart 2004 07:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
waar staat dat dan....
linkje graag!!!
Ik hoop voor de cube dat niet nog meer developers gaan volgen...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek wel,.. dat gebeurd met steeds meer third party gamesWel op PS2 en Xbox maar niet op Cube
kheb em al uitgespeeld... de hoogste moeilijkheidgraad was erg lastig... nu ben ik bezig met de torens te beklimmen (andere mode)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:46 schreef Supaaah het volgende:
Zo dat ATV2 wordt na de 2e baan wel moeilijk zeg, iemand al gelukt om ver te komen?.
Ik hoef die zooi ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek wel,.. dat gebeurd met steeds meer third party gamesWel op PS2 en Xbox maar niet op Cube
Ach d'r komen wel leuke multiplatform spellen uit hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoef die zooi ook niet
SH4 komt ook niet naar de Cube hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach d'r komen wel leuke multiplatform spellen uit hoor
Hitman 3
Silent Hill 4
Splinter Cell 2
Starcraft Ghost
alleen de eerste 2 dan niet voor de cube...
staat er tochquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..
alleen de eerste 2 dan niet voor de cube...
..]
SH4 komt ook niet naar de Cube hoor![]()
Was iets te overhaast met Invoeren geweest, maar je quote wel degene met de 2 erinquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:! Snel een 2 daar neer zetten he
Oh sorry hoor mister the presidentquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:30 schreef BMH het volgende:
Steeds nieuwe mensen,
ja, vervelendquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:30 schreef BMH het volgende:
Steeds nieuwe mensen
Ik ga alvast geld opzij zettenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:41 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke woorden komen in jullie op?
Bij mij: Crap, Holy shit, LOTR, ORC, wow!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:53 schreef BMH het volgende:
Nog een paar posts en 78 gaat open. Kep em al klaar.
Artic Blue .... mmhhhhhquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:56 schreef Oksel het volgende:
Er komen zeker nog wel goede games uit..![]()
Ik krijg zo mijn Artic Blue SP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |