abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:47:44 #1
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708651
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:47:50 #2
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708652
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
George Under Investigation moving under braking.
Zou karma zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220708654
Kimi:

  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:01 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220708660
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Elke rijder is smerig.
Onzin, Russell mist gewoon talent en dat moet hij goedmaken door her en der mensen aan te tikken. Shit wat je eigenlijk nooit ziet bij andere rijders.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:48:03 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708661
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we zo weer de voorjaar stop dus kun je weer even bijkomen
Janken ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220708663
Zeiknatte kop door MBS _O-
De enige echte.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:07 #7
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708664
Het racen is nog lang niet waar het wezen moet maar het is iig iets minder Mario kart.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:07 #8
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220708665
Die oprechte blijdschap bij Antonelli is leuk om te zien (no homo).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:48:08 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708666
Sorry @ESF1Gamer ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:48:09 #10
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708668
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
Max wel weer met een straatlengte afstand DOTD
Gemis voor entertainment waarde als ie stopt met F1.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:27 #11
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220708671
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Rnie het volgende:
Zeiknatte kop door MBS _O-
Hè bah.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:48:40 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708672
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
George Under Investigation moving under braking.
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.

Zou heel grappig zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:48:46 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708673
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sorry @:esf1gamer ;(
Voor wat?

Ik mis wel door het slotje posten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:48:55 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708675
Hoop dat Kimi ook zo nuchter blijft, samen met Piastri en Max toch veel beter te hebben dan die jankerds van een Georgie en Lando.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:57 #15
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708677
En volgende keer gewoon om 22 uur :(
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:48:58 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708678
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Gemis voor entertainment waarde als ie stopt met F1.
Eens.

Alle rookies papa-loos ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:49:10 #17
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708679
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.

Zou heel grappig zijn.
Alternatieve universum.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 20:49:16 #18
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220708680
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.

Zou heel grappig zijn.
Waarschijnlijk alleen Max, gok ik.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:49:27 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708681
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor wat?

Ik mis wel door het slotje posten.
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 20:49:28 #20
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220708682
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.

Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.

Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:49:35 #21
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708683
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor wat?

Ik mis wel door het slotje posten.
is dat het enige?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:49:40 #22
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708686
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens.

Alle rookies papa-loos ;(
Ze hebben Alonso nog.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:49:41 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708687
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alternatieve universum.
F1 Multiverse.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:49:51 #24
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220708689
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Zou karma zijn
Dat die under investigation is?

Dat wil nog niet meteen iets zeggen. Beetje een onzin report waarschijnlijk van Ferrari. Gaat denk ik niks uitkomen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 20:49:58 #25
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708690
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi:

[ afbeelding ]
Het had ook Sjors kunnen zijn, na deze laatste drie GP's. :+

Eén iemand bij Merc mág WDC worden dit jaar, van de ander wordt vérwacht dat ie het WDC binnenhengelt dit jaar.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:50:09 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708691
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
En volgende keer gewoon om 22 uur :(
Neh
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:50:25 #27
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708694
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.

Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.

Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
Volgens de onboard die @Nattekat had gezien is het 100% straf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:50:30 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708696
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.

Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.

Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
Er had voor Max minimaal een podium in gezeten vandaag. Misschien vind hij het wel prima dat zijn tempo wat onder de radar is gebleven
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:50:38 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708700
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
is dat het enige?
Wel meer dingen, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:50:59 #30
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708702
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
F1 Multiverse.
Disney gaat dat wel verfilmen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:51:05 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708704
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wel meer dingen, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.
Wij missen jou ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:51:16 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708706
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.
Dit gaat over Nizno hè?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:51:18 #33
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220708707
Russell kan gewoon niet tippen aan Kimi, wat een klasbak
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:51:21 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708708
Ala het 100% zeker een straf was geweest dan had die het wel gehad al.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:51:40 #35
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708712
beetje jonge vriendin :{
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:51:54 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708714
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef butz0rs het volgende:
beetje jonge vriendin :{
Is zijn zus man.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 20:51:56 #37
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220708715
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Volgens de onboard die @:nattekat had gezien is het 100% straf.
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.

Vind het wel raar dat ze dat niet tijdens de race al besloten hadden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:51:58 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708716
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit gaat over Nizno hè?
Dat maakt jij ervan. :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:52:06 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708717
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef butz0rs het volgende:
beetje jonge vriendin :{
Denk zusje mafklapper ....
pi_220708719
Tetten!

Oh was een kerel
  zondag 3 mei 2026 @ 20:52:16 #41
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708720
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is zijn zus man.
oh ok :o
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:52:43 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708725
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maakt jij ervan. :{w
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:52:50 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708726
Nog steeds geen regen!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:52:57 #44
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708727
Op de truck verder racen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:53:07 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708729
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.

Vind het wel raar dat ze dat niet tijdens de race al besloten hadden.
Ja, dat vind iedereen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 20:53:15 #46
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220708731
Dit blijft zo debiel.

Al was vorig jaar leuker. Maar een vrachtwagen :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:53:16 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708732
Wel weer 2 Williams in de punten _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:53:18 #48
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708733
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Nog steeds geen regen!
We zijn bedrogen :(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:53:18 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708734
Staat genoteerd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:53:21 #50
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220708735
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.

Vind het wel raar dat ze dat niet tijdens de race al besloten hadden.
Vorig jaar > 'Ja we gaan het niet meer na de race beslissen' > En dan vervolgens weer al die bullshit na de race.
pi_220708736
Kimi mag nu naar Mar A Lago
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:53:32 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708737
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We zijn bedrogen :(
Ik had droogte beloofd, ik heb geleverd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:53:44 #53
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708739
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Staat genoteerd
Wat staat genoteerd?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:53:57 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708740
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Staat genoteerd
je bedoelt dat Russell tegen Max aan reed?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:54:08 #55
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708741
Russell ook nog noted voor zijn poging Max een lekke band te rijden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 20:54:24 #56
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708744
Russell rijdt eerst tegen VER aan, en later nog tegen LEC. Wat een prutser
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:54:28 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708745
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
je bedoelt dat Russell tegen Max aan reed?
Ja
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:54:36 #58
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708746
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100151085_9a62b82b

Deze is wel mooi in beeld gebracht.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:54:36 #59
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708748
George heeft wel vaker last van diepte zien lijkt het, niet de eerste keer.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:54:42 #60
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708750
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Russell ook nog noted voor zijn poging Max een lekke band te rijden
Russell is een lompe Britse boer.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220708751
Moving under braking kon weleens de laatste ronde zijn, daardoor botsen ze. Leclerc en Russel.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:54:50 #62
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220708752
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Er had voor Max minimaal een podium in gezeten vandaag. Misschien vind hij het wel prima dat zijn tempo wat onder de radar is gebleven
Denk het ook ja. Moeilijk een 1 op 1 vergelijk te maken, maar zag er op zich niet vervelend uit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 20:55:10 #63
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708759
ViaPlay snapt niet dat dat stadion een godsvermogen betaalt om daar het podium te hosten, daarom staan ze niet voor de hoofdtribune.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:55:23 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708761
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:54 schreef Evenstar het volgende:
George heeft wel vaker last van diepte zien lijkt het, niet de eerste keer.
Was nou maar naar Specsavers gegaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:55:36 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708762
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ViaPlay snapt niet
Je had hier al kunnen stoppen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:55:39 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220708763
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Russell is een lompe Britse boer.
Neuh, het is een rattige Britse kostschoolboy.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:55:39 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708764
Tot over een week of 2-3 in Canada :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:56:07 #68
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708768
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ViaPlay snapt niet dat dat stadion een godsvermogen betaalt om daar het podium te hosten, daarom staan ze niet voor de hoofdtribune.
Blij als die ballentent van een Viaplay failliet is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:56:19 #69
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708771
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Was nou maar naar Specsavers gegaan
_O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220708773
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot over een week of 2-3 in Canada :W
? ze hebben al 5 weken vakantie gehad.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:56:34 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708774
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, het is een rattige Britse kostschoolboy.
:r
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:56:50 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708775
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:56 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
? ze hebben al 5 weken vakantie gehad.
Ik maak de kalender niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220708777
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Het racen is nog lang niet waar het wezen moet maar het is iig iets minder Mario kart.
Dit was inderdaad wel om aan te zien. Nu nóg wat minder megajoules onder het boost-knopje en het is weer net autoracen.
-
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:57:20 #74
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708779
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot over een week of 2-3 in Canada :W
Bijna hersteld *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 20:57:40 #75
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708787
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Nog steeds geen regen!
Ik wil mijn geld terug :(
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:57:56 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708790
Stevige kritiek van Piastri op de batterij-onzin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:58:11 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708794
Piastri zegt ook er niet te verdedigen val met deze autos :D
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:58:11 #78
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708795
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Ik wil mijn geld terug :(
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:58:23 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708796
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Ik wil mijn geld terug :(
*steekt geld in z'n zak*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:58:27 #80
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220708797
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Blij als die ballentent van een Viaplay failliet is.
Ja, want dan gaan we weer terug naar de altijd sympathieke O. Mol die alles scherp ziet en de tandarts ^O^
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:58:42 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708800
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
10 miljoen voor die kijk aids
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 20:58:42 #82
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708801
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Ik wil mijn geld terug :(
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze :(
  zondag 3 mei 2026 @ 20:58:50 #83
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708804
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
50 miljoen schadevergoeding
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:59:26 #84
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708808
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze :(
Toen was Biden nog aan de macht in Amerika.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:59:30 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708809
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze :(
Maar nu is het droog gebleven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:59:44 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708811
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
50 miljoen schadevergoeding
Dan gelijk doneren aan Danny.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 21:00:05 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708816
Tijd om te gamen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:00:07 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708817
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar nu is het droog gebleven.
Ja bedankt he ...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:00:21 #89
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708819
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd om te gamen.
Heb ik al gedaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:00:36 #90
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708823
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan gelijk doneren aan Danny.
Dan koop ik Danny wel uit :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 21:00:39 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708825
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Heb ik al gedaan.
Ja jij wel ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:00:54 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708826
quote:
87s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja bedankt he ...
14.gif
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:01:00 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708828
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Heb ik al gedaan.
Ik ook
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:01:04 #94
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708830
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Dan koop ik Danny wel uit :P
:o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:01:05 #95
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708831
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 21:01:18 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708836
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Behoorlijk ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:01:33 #97
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708838
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze :(
Ik neem altijd per maand een abo, en dat kwam prima uit vorige maand. Bovendien heeft voor de winter betalen ook weinig zin.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:01:42 #98
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708840
Geluid nog slechter dan tijdens de race :{
  zondag 3 mei 2026 @ 21:01:49 #99
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220708842
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:01:53 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708843
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:01:55 #101
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708845
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Wat wil je met Murica. :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:01:56 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708846
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd om te gamen.
Patience?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 21:02:02 #103
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708847
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Audio is het hele weekend al ruk
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:02:09 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708851
Omgekeerd F1 anthem
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:02:18 #105
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708852
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Laatste lijkt me wat onzinnig.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:02:45 #106
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708855
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Dat laatste zou ook voor George gelden met een voorvleugel op bijna half 7.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:02:52 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708856
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Trek in gefrituurde uienringen nu
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 21:03:00 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708860
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Patience?
Nee, wat actiever :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 21:03:06 #109
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708861
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Laatste lijkt me wat onzinnig.
RUS was onveiliger. Daar vlogen de vonken er vanaf
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:03:22 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708866
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:03:29 #111
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708870
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Omgekeerd F1 anthem
Oostenrijkse volkslied en dan het Nederlandse volkslied
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:03:34 #112
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708871
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:03:48 #113
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708872
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef butz0rs het volgende:

[..]
RUS was onveiliger. Daar vlogen de vonken er vanaf
Dat ook inderdaad.
  Moderator / Colorchick zondag 3 mei 2026 @ 21:03:52 #114
382129 crew  Donna
pi_220708874
Jip en Janneke champi voor Antonelli!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:04:03 #115
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708876
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Bwoah
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:04:06 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708877
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Trek in gefrituurde uienringen nu
Ik bedenk me nu dat ik je ben vergeten te roepen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220708878
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol :P
lol
  zondag 3 mei 2026 @ 21:04:09 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708880
Alles is beter dan Mol- en tandartsaids.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 21:04:25 #119
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220708883
Komt er nog wat op doe sokkel of is dit het? :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:04:33 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708887
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol :P
Fijn voor de anderen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:04:38 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708888
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
Only in America
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:04:40 #122
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708889
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Alles is beter dan Mol- en tandartsaids.
Dat jij viaplay aankan :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220708891
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Starflyer het volgende:
Komt er nog wat op doe sokkel of is dit het? :)
Ja
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:04:58 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708898
Lando lacht Kimi uit voor de fles :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220708901
Oscar lacht hem uit om z'n fles
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:05:25 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708902
Ed Sheran aids

Of hoe je het ook spelt
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:05:29 #127
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708903
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat jij viaplay aankan :o
Ik kijk F1TV met engels commentaar. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:05:31 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708904
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Lando lacht Kimi uit voor de fles :{
Och, Antonelli kan het hebben, want hij heeft de 25 punten op zak
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:05:37 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708907
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik bedenk me nu dat ik je ben vergeten te roepen :{
En ook al geen regen :N Kan ik die uienringen dus ook wel vergeten :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:06:00 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708913
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En ook al geen regen :N Kan ik die uienringen dus ook wel vergeten :N
Ik had beloofd dat er geen regen ging komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220708914
Miss wet t-shirt
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:06:13 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708917
Present :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:06:24 #133
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708920
Nog steeds datzelfde kutnummer als vorig jaar na de champagneceremonie dus, hoeveel geld heeft die band wel niet betaald aan de FIA?

edit: wacht, is dat Edje-aids :?
  zondag 3 mei 2026 @ 21:06:26 #134
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708921
Mercedes geen witte blouse meer :{
  zondag 3 mei 2026 @ 21:06:36 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220708924
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Ed Sheran aids

Of hoe je het ook spelt
met hoofdletters volgens mij. (staat voor Acquired Immune Deficiency Syndrome).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:07:27 #136
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708934
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
met hoofdletters volgens mij. (staat voor Acquired Immune Deficiency Syndrome).
Adam Is De Schuldige zeiden we vroegâh.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220708937
Normaal zit er een football op @Starflyer

  zondag 3 mei 2026 @ 21:07:56 #138
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708941
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 3 mei 2026 @ 21:10:19 #139
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220708953
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Als Max een 10 sec straf krijgt is Lewis hem voorbij
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:11:36 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708966
Ferrari en valse hoop blijft een interessante combinatie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:11:42 #141
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708969
Is Laura Winter alweer of nog steeds zwanger?
  zondag 3 mei 2026 @ 21:11:46 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708971
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:10 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Als Max een 10 sec straf krijgt is Lewis hem voorbij
En dan Lewis 5 sec voor Max aanrijden
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:12:18 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708974
Lawson z'n versnellingsbak ging stuk precies toen Gasly hem inhaalde, daardoor kon hij niet op tijd remmen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:12:44 #144
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220708978
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
En dan Lewis 5 sec voor Max aanrijden
Staat hij ook UI?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 3 mei 2026 @ 21:13:27 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220708985
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
En dan Lewis 5 sec voor Max aanrijden
Russell
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:14:47 #146
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709000
Als je weet dat je 10 sec straf krijgt pak je natuurlijk de 2e pit stop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:14:59 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709001
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:12 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Staat hij ook UI?
Nee, hij gaat zo uienringen eten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:15:13 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709002
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja, dat vind iedereen.
Iemand een gifje?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:15:32 #149
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220709005
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, hij gaat zo uienringen eten.
Met Kim?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220709014
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dit was inderdaad wel om aan te zien. Nu nóg wat minder megajoules onder het boost-knopje en het is weer net autoracen.
Voor het eerst dit jaar een leuke race gezien.
Teams leken ook weer wat meer bij elkaar te rijden.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:20 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709021
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, hij gaat zo uienringen eten.
Met spit van Eminem?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:34 #152
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220709022
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:17:54 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709024
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Al besproken
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:56 #154
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709025
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
Gewoon met een AK47 knallen ipv een champagnekurk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:18:37 #155
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709032
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Denk dat daar niks uitkomt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220709036
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Die pitstraat blijft me toch een raar verhaal.
Je rijdt overheen of niet, als het zo een belangrijke regel is zet je er maar een camera/track limits monitor op. Dit moet je gewoon tijdens de race kunnen behandelen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:19:09 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709037
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Gewoon met een AK47 knallen ipv een champagnekurk.
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:19:40 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709039
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Die pitstraat blijft me toch een raar verhaal.
Je rijdt overheen of niet, als het zo een belangrijke regel is zet je er maar een camera/track limits monitor op. Dit moet je gewoon tijdens de race kunnen behandelen.
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:20:44 #159
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220709045
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
Denk dat de werkdag er op zit voor de stewards, omdat ze vanochtend om 7:00 lokale tijd al HAD op het matje moesten roepen.

Dus gaan ze morgen wel alles beoordelen.
pi_220709047
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
Ja eens. Het is ook geen subjectief geheel of iets waar je input nodig hebt van de coureur.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:22:39 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709063
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Iemand een gifje?
Max pitexit bedoel je?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 21:22:41 #162
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709064
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 15:30 in relation to the
incident below.
The Stewards
From The Stewards
To The Team Manager,
Oracle Red Bull Racing
Document 83
Date 03 May 2026
Time 14:32

No / Driver 3 - Max Verstappen
Reason Alleged breach of Appendix L, Chapter IV Article 6(c) of the International Sporting
Code and non-compliance with Race Director’s Event Notes (item 16, document 36)
– Crossing the white line at pit exit.

Over een paar minuten mag Max zich melden
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:22:49 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709069
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Max pitexit bedoel je?
yes
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:22:56 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709072
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Denk dat daar niks uitkomt
Daarna was de Mercedes in een unsafe condition
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 21:23:29 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709077
Voor iedereen die wil F5 hammeren:

https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:23:52 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709079
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Volgens mij Sjarrel voor het aanrijden van Sjors.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:24:06 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
  zondag 3 mei 2026 @ 21:24:48 #168
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709084
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:24:58 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709096
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Red_85 het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 15:30 in relation to the
incident below.
The Stewards
From The Stewards
To The Team Manager,
Oracle Red Bull Racing
Document 83
Date 03 May 2026
Time 14:32

No / Driver 3 - Max Verstappen
Reason Alleged breach of Appendix L, Chapter IV Article 6(c) of the International Sporting
Code and non-compliance with Race Director’s Event Notes (item 16, document 36)
– Crossing the white line at pit exit.

Over een paar minuten mag Max zich melden
Ik denk dat Max gaat zeggen dat hij over de lijn reed....
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:26:15 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709097
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:23 schreef Red_85 het volgende:
Voor iedereen die wil F5 hammeren:

https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
Max moet als eerste over 4 minuten.

Ik kan veilig douchen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:27:53 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709110
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
yes
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:28:03 #173
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709113
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Max moet als eerste over 4 minuten.

Ik kan veilig douchen.
Dat wordt een snelle douche.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:28:36 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709122
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt een snelle douche.
Ze zijn niet binnen 5 minuten klaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:29:07 #175
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709132
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn niet binnen 5 minuten klaar
Wordt het weer nachtwerk?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:30:05 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709140
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:30:33 #177
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220709152
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Horny Horner is toch weg?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:31:55 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709162
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Valt wel een beetje mee
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 21:32:15 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709164
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Niet helemaal blij met de keuze idd, had nog door gekund. 'had niet echt grote flatspots'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:32:20 #180
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220709168
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
slam dunk
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:32:23 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709170
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:33:05 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709175
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Volgens Coronel moet je met de band de lijn nog raken.
Dit gaat mm werk worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709178
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
U MAD?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:33:56 #184
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709183
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Montoya?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:34:20 #185
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709188
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Toen pas? Ik sinds Nelson Mandela.....

Nee grapje.

Sinds die kutvuvuzela's. Hoor ze nog....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:34:27 #186
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709189
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Zet even je bril op.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:35:37 #187
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220709196
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Irritante Argentijnse "fan"?
pi_220709215
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Toen pas? Ik sinds Nelson Mandela.....

Nee grapje.

Sinds die kutvuvuzela's. Hoor ze nog....
Ik sinds de Britten in 1795 die prachtige kolonie kwamen verstieren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220709219
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zet even je bril op.
Hmmm. Nouja ik blijf achter mijn woorden staan.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:42:55 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709247
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Montoya?
Ja.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:44:06 #191
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709262
Norris klinkt veel volwassener.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:44:52 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709267
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:50:48 #193
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709303
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
Speciaal voor jou O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:57:24 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220709337
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Ik sinds de Botha's. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:58:28 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709344
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Speciaal voor jou O+
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 mei 2026 @ 22:03:28 #196
284411 crew  heywoodu
pi_220709377
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
Dat is bij lange na niet het kutste aan dat weekeinde natuurlijk.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:04:23 #197
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709385
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef -XOR- het volgende:
Norris klinkt veel volwassener.
Logisch. Was met Max ook. Wereldtitel binnen, wie doet je nog wat?
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 22:06:00 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220709399
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Logisch. Was met Max ook. Wereldtitel binnen, wie doet je nog wat?
Norris moet er nog een paar meer halen :+

Max ook :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:08:16 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709411
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is bij lange na niet het kutste aan dat weekeinde natuurlijk.
Weet je, ik was in een veel betere stemming toen ik daar nog niet aan dacht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 22:08:44 #200
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709416
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Norris moet er nog een paar meer halen :+

Max ook :P
Ik vond Max in 2022 al veel ontspannener hoor. Het ultieme doel is bereikt, natuurlijk wil je meer, maar je hebt een titel binnen..
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 22:10:21 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220709422
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik vond Max in 2022 al veel ontspannener hoor. Het ultieme doel is bereikt, natuurlijk wil je meer, maar je hebt een titel binnen..
Klopt. Maar hij heeft ook gezegd dat hij de 5e graag wil hebben. Wat logisch is :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:18:21 #202
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709490
Duurt lang
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220709505
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt lang
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:20:55 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709510
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt lang
Ja zeg, allez he. Wij zitten nu met Karel te converseren over zijn gedrag in de laatste ronde he. Dan kunnen wij toch geen stukjes tikken..
https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 22:22:13 #205
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709533
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:20 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Rini dankjewel.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:22:29 #206
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709544
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:20 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
Op zn onboards is het ook nauwelijks te zien.

Mazraoui'tje dan maar? Geen bewijs is doorspelen is Goal Tadic!!!!?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709564
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Klopt goede vraag dus wat de uitkomst gaat zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:23:41 #208
21467 franske19
Hit the deck!
pi_220709567
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Misschien gaan ze het hem vragen? Era penal? No.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:25:02 #209
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709581
Misschien dat na de race nog steeds standpunten gedownload kunnen worden ofzo. Is het enige wat ik me kan bedenken.
Rini dankjewel.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:26:00 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709589
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Punt is is dat het van zn onboard vanaf de T cam ook niet duidelijk te zien is. Zie chevy zn gif. Ook zn neuscam zal die uitsluiting niet kunnen geven want daarin de band logischerwijze niet te zien.
Bij Viaplee had Coronel het ook stilgezet en daar zag je op het frame de kruising tussen de zijlijn en eindlijn van de pitexit net aan net net net wel dat de band die lijn ook raakte. Maar niet compleet 100% duidelijk.

Denk dat ze alle tv beelden aan het afgaan zijn of er ergens nog een bewijs is te vinden. Beetje hetzelfde als Mazraoui toen in Bernabeu.

Wel gek eigenlijk met zo veel camera's her en der.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:32:38 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709628
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Punt is is dat het van zn onboard vanaf de T cam ook niet duidelijk te zien is. Zie chevy zn gif. Ook zn neuscam zal die uitsluiting niet kunnen geven want daarin de band logischerwijze niet te zien.
Bij Viaplee had Coronel het ook stilgezet en daar zag je op het frame de kruising tussen de zijlijn en eindlijn van de pitexit net aan net net net wel dat de band die lijn ook raakte. Maar niet compleet 100% duidelijk.

Denk dat ze alle tv beelden aan het afgaan zijn of er ergens nog een bewijs is te vinden. Beetje hetzelfde als Mazraoui toen in Bernabeu.

Wel gek eigenlijk met zo veel camera's her en der.
Neuscam van Stroll(?) misschien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 22:44:46 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709685
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Neuscam van Stroll(?) misschien.
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709702
Weinig te zeuren deze race!
Geen super clipping. Tijdens de kwalificatie gewoon zo hard mogelijk door de bochten, ipv energie sparen voor de rechte stukken. En vrij weinig jojo inhalen.
Maar ik denk dat dit circuit ook wel erg geschikt was voor deze autos: genoeg rempunten om de batterij weer op te laden en geen hele lange rechte stukken. En op de meeste plekken waar je goed kon inhalen, volgt daarna een vrij bochtig stuk waardoor degene die net al zn energie heeft gebruikt om in te halen, meteen weer kon opladen. Overtake mode lijkt alleen nog steeds wel veel te sterk. Deze autos kunnen elkaar een stuk beter volgen, dus het is volgens mij ook helemaal niet nodig om inhalen kunstmatig te bevorderen. We houden allemaal van inhaal acties, maar op deze manier kan je nauwelijks verdedigen.

Wellicht hebben de nieuwe regels wel een positief effect, ben benieuwd of het ook de andere circuits ook zo goed gaat.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:48:26 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709704
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
Ik dacht dat het zij-aan-zij was, maar op zijn t-cam is Max niet eens te zien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220709714
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
Ernaast, Max sluit achter hem aan. Alonso zit daar weer achter maar te ver weg. In feite is dit ook zoeken omdat het tijdens een safetycar is en er niets gewonnen werd. Regels zijn regels natuurlijk maar als het niet duidelijk is, laat het dan lekker gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:14:34 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709809


De finish
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 23:17:18 #217
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709819
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 23:20:04 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220709826
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:17 schreef Red_85 het volgende:
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.

Wat duurt dit lang zeg…
  zondag 3 mei 2026 @ 23:21:30 #219
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709832
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat duurt dit lang zeg…
Altijd met dit soort onzin.
Weten we nog dat Max pas de dag na de race officieel kampioen was in 2021? Toen alle protesten ook eindelijk waren verworpen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:23:57 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709848
Russell versus Max: no further action
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220709851
Bron:
https://www.fia.com/syste(...)dent_with_car_63.pdf

No / Driver 3 - Max Verstappen
Competitor Oracle Red Bull Racing

Time 14:33

Session Race

Fact Contact made at turn 1 between Cars 3 and 63.

Infringement Alleged breach of Appendix L, Chapter IV, Article 2 d) of the FIA International
Sporting Code.

Decision No further action.

Reason The Stewards heard from the driver of Car 3 (Max Verstappen), the driver of Car 63
(George Russell), team representatives and reviewed positioning/marshalling system
data, video, timing, telemetry, team radio and in-car video evidence and determined
that there was minor contact between that cars at Turn 1.

Both drivers considered this incident to be a minor racing incident and we agreed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 03-05-2026 23:32:26 (opmaak) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:26:19 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709853
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:17 schreef Red_85 het volgende:
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.

Dat was tijdens de race toch al
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:26:20 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709854
Leclerc +20 seconden ivm rijden met een zwaar beschadigde auto
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 23:26:31 #224
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220709856
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Altijd met dit soort onzin.
Weten we nog dat Max pas de dag na de race officieel kampioen was in 2021? Toen alle protesten ook eindelijk waren verworpen?
Tja.

Nu alleen Leclerc nog…
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:28:10 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709861
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc +20 seconden ivm rijden met een zwaar beschadigde auto
Mama mia
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220709865
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc +20 seconden ivm rijden met een zwaar beschadigde auto
The Stewards, having received a report from the Race Director, summoned (document 90) and
heard from the driver and team representative, have considered the following matter and determine
the following:

No / Driver 16 - Charles Leclerc
Competitor Scuderia Ferrari HP

Time 14:36

Session Race

Fact Car 16 left the track on several occasions without a justifiable reason.

Infringement Breach of Article B1.8.6 of the FIA F1 Regulations.

Decision Drive through penalty imposed after the Race.
(20 seconds added to elapsed Race time).


Reason The Stewards heard from the driver of Car 16 (Charles Leclerc), team representative
and reviewed positioning/marshalling system data, video, team radio and in-car video
evidence.

Car 16 spun on the last lap at turn 3 and hit the wall but continued on track. The driver
informed us that the car appeared fine save that the car would not negotiate the right
hand corners properly.
Given this problem, he was forced to cut chicanes on the way to the chequered flag.

We determined that the fact that he had to cut the chicanes (i.e. to leave the track)
meant that he gained a lasting advantage by leaving the track in that manner. The fact
that he had a mechanical issue of some sort did not amount to a justifiable reason.
We accordingly impose a Drive Through penalty on Car 16, given the number of
times the car left the track and gained an advantage.

We also considered whether there was an additional breach in continuing to drive a
car with an obvious and discernible mechanical issue. We determined that there was
no evidence of there being an obvious of discernible mechanical issue. We therefore
took no further action in relation to that potential infringement.

Bron:
https://www.fia.com/syste(...)nsafe_condition_.pdf

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 03-05-2026 23:32:50 (opmaak) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 23:30:18 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220709869
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:31:28 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709874
Ik wilde net naar bed, maar nu zit ik te F5'en
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 23:32:03 #229
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220709877
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:28 schreef Sally het volgende:

[..]
The Stewards, having received a report from the Race Director, summoned (document 90) and
heard from the driver and team representative, have considered the following matter and determine
the following:

No / Driver 16 - Charles Leclerc
Competitor Scuderia Ferrari HP

Time 14:36

Session Race

Fact Car 16 left the track on several occasions without a justifiable reason.
Infringement Breach of Article B1.8.6 of the FIA F1 Regulations.

Decision Drive through penalty imposed after the Race.
(20 seconds added to elapsed Race time).


Reason The Stewards heard from the driver of Car 16 (Charles Leclerc), team representative
and reviewed positioning/marshalling system data, video, team radio and in-car video
evidence.

Car 16 spun on the last lap at turn 3 and hit the wall but continued on track. The driver
informed us that the car appeared fine save that the car would not negotiate the right
hand corners properly.
Given this problem, he was forced to cut chicanes on the way to the chequered flag.

We determined that the fact that he had to cut the chicanes (i.e. to leave the track)
meant that he gained a lasting advantage by leaving the track in that manner. The fact
that he had a mechanical issue of some sort did not amount to a justifiable reason.
We accordingly impose a Drive Through penalty on Car 16, given the number of
times the car left the track and gained an advantage.

We also considered whether there was an additional breach in continuing to drive a
car with an obvious and discernible mechanical issue. We determined that there was
no evidence of there being an obvious of discernible mechanical issue. We therefore
took no further action in relation to that potential infringement.

Bron:
https://www.fia.com/syste(...)nsafe_condition_.pdf
Vind ik wel heel grof hoor...
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:33:18 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709880
Zie het morgen wel :O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220709885
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Vind ik wel heel grof hoor...
Don't shoot the messenger ;) :D

Ik kopieer slechts de bron :P

Mag Charrels(*) zelf op de blaren zitten... niet een eerste keer dat hij van de baan raakt - plotseling.
Of een spin doet - plotseling.
Al is het niet met opzet, wel gevaarlijk geweest deze keer?

(*) soort van fonetisch, geen nickname bedoeld ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:38:41 #232
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709894
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Vind ik wel heel grof hoor...
Hij sneed elke chicane die hij zag op zijn onboard te zien, dus eigenlijk compleet terecht.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 23:45:04 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709916
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:28 schreef Sally het volgende:

[..]
The Stewards, having received a report from the Race Director, summoned (document 90) and
heard from the driver and team representative, have considered the following matter and determine
the following:

No / Driver 16 - Charles Leclerc
Competitor Scuderia Ferrari HP

Time 14:36

Session Race

Fact Car 16 left the track on several occasions without a justifiable reason.

Infringement Breach of Article B1.8.6 of the FIA F1 Regulations.

Decision Drive through penalty imposed after the Race.
(20 seconds added to elapsed Race time).


Reason The Stewards heard from the driver of Car 16 (Charles Leclerc), team representative
and reviewed positioning/marshalling system data, video, team radio and in-car video
evidence.

Car 16 spun on the last lap at turn 3 and hit the wall but continued on track. The driver
informed us that the car appeared fine save that the car would not negotiate the right
hand corners properly.
Given this problem, he was forced to cut chicanes on the way to the chequered flag.

We determined that the fact that he had to cut the chicanes (i.e. to leave the track)
meant that he gained a lasting advantage by leaving the track in that manner. The fact
that he had a mechanical issue of some sort did not amount to a justifiable reason.
We accordingly impose a Drive Through penalty on Car 16, given the number of
times the car left the track and gained an advantage.

We also considered whether there was an additional breach in continuing to drive a
car with an obvious and discernible mechanical issue. We determined that there was
no evidence of there being an obvious of discernible mechanical issue. We therefore
took no further action in relation to that potential infringement.

Bron:
https://www.fia.com/syste(...)nsafe_condition_.pdf
Lees ze nu.
Heftig
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:45:59 #234
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709919
Afsnij-compilatie Leclerc
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220709924
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bekijkt alvast de layout opties voor volgend jaar.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:47:55 #236
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220709928
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afsnij-compilatie Leclerc [ afbeelding ]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:48:34 #237
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709932
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Ongeveer zeg maar de complete video
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220709934
Zie voor de gein dan ook eens dit document - vanuit dezelfde FIA-documentatie over dit GP-weekend te vinden:

https://www.fia.com/syste(...)eleted_lap_times.pdf

Race Deleted Lap Times

Viel mij meteen de naam Charles Leclerc op - aan het einde van de tijd(en).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 3 mei 2026 @ 23:49:10 #239
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220709940
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Tijdwinst
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:49:34 #240
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709943
Max 5 seconde penalty gepakt

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 23:50:24 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709948
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hij bekijkt alvast de layout opties voor volgend jaar.
Voor de Indycar.
Op Arlington was dit precies zo.

Verf? Hoezo is dat geen baan dan? Daar kan ik toch gewoon overheen rijden?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 23:50:40 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709952
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
In de muur van bocht 3
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709953
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Door af te snijden konden George en Max moeilijker dichtbij komen.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:51:34 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709956
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max 5 seconde penalty gepakt

[ afbeelding ]
Dus kennelijk is nog geen half wieltje over de lijn dus voldoende voor de straf
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220709959
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max 5 seconde penalty gepakt

[ afbeelding ]
Geen gevolgen voor uitslag dus.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:52:12 #246
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220709962
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dus kennelijk is nog geen half wieltje over de lijn dus voldoende voor de straf
Volgens de stewards er helemaal over.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220709965
https://www.fia.com/syste(...)it_exit_incident.pdf

Uitslag van:

3 - Max Verstappen
Competitor Oracle Red Bull Racing
Time 13:14

Session Race

Fact Crossed the white line at pit exit

Infringement Breach of Appendix L, Chapter IV Article 6 c) of the International Sporting Code.

...inderdaad:

Decision 5 second time penalty imposed after the Race.
(5 seconds added to elapsed Race time).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 3 mei 2026 @ 23:52:44 #248
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709968
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max 5 seconde penalty gepakt

[ afbeelding ]
Dus toch.
Maar geen gevolgen voor de uitslag omdat Hamilton daar buiten zit en Leclerc 20sec heeft.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709978
Het blijft irritant dat je een hele race ziet, mensen over de finish ziet komen en toch de uitslag niet weet.
pi_220709979
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen's penalty depends on how many seconds he needs for not losing any position after the race. That's Article 84.7 of FIA's rules.

Geen idee of dit klopt. @:Starflyer
@TweedeKlum

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:52 schreef Sally het volgende:
https://www.fia.com/syste(...)it_exit_incident.pdf

Uitslag van:

3 - Max Verstappen
Competitor Oracle Red Bull Racing
Time 13:14

Session Race

Fact Crossed the white line at pit exit

Infringement Breach of Appendix L, Chapter IV Article 6 c) of the International Sporting Code.

...inderdaad:

Decision 5 second time penalty imposed after the Race.
(5 seconds added to elapsed Race time).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 3 mei 2026 @ 23:54:33 #251
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220709980
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dus toch.
Maar geen gevolgen voor de uitslag omdat Hamilton daar buiten zit en Leclerc 20sec heeft.
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:55:19 #252
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709985
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het blijft irritant dat je een hele race ziet, mensen over de finish ziet komen en toch de uitslag niet weet.
Bloedirritant.
En het uitzoekwerk duurt allemaal langer dan de race oorspronkelijk zelf was.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:56:05 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709988
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:54 schreef Szura het volgende:

[..]
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Hamillton is 9.8s na Max gefinisht
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:56:10 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709989
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:52 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Volgens de stewards er helemaal over.
Ze zeggen de buitenkant van de band over de lijn is geweest, niet de binnenkant.

Kennelijk trekken ze een duidelijke grens
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 23:56:48 #255
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709993
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:54 schreef Szura het volgende:

[..]
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Dit was provisional:

3 Max VERSTAPPEN Oracle Red Bull Racing 57 1:34:03.222 43.949 0.898 196.691 1:33.110 24 10
6 16 Charles LECLERC Scuderia Ferrari HP 57 1:34:03.518 44.245 0.296 196.681 1:32.515 44 8
7 44 Lewis HAMILTON Scuderia Ferrari HP 57 1:34:13.026 53.753 9.508 196.350 1:32.676 29 6

Max dus op 48.949
Leclerc op 64.245
Hamilton op 53.753
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 23:56:51 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220709994
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hamillton is 9.8s na Max gefinisht
Oh ik bekijk een uitslag die al is bijgewerkt kennelijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:58:05 #257
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220710000
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het blijft irritant dat je een hele race ziet, mensen over de finish ziet komen en toch de uitslag niet weet.
Dat is echt bizar. Je moet dergelijke binaire zaken gewoon binnen een minuut kunnen beslissen, eventueel 2. En niet duidelijk = geen straf.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:59:38 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220710002
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:56 schreef Szura het volgende:

[..]
Oh ik bekijk een uitslag die al is bijgewerkt kennelijk
Waar zie je die dan?
Doc 100 zijn ze nu. Geen official classification nog.

Kan overigens niks meer uit de race scrutenering komen (doc 96), Jo Bauer vond alles conform.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 mei 2026 @ 00:00:39 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220710004
Geen straf voor Lawson voor het er af tikken van Gasly.

Terecht omdat de versnellingsbak stuk was gegaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 4 mei 2026 @ 00:02:13 #260
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220710013
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Geen straf voor Lawson voor het er af tikken van Gasly.

Terecht omdat de versnellingsbak stuk was gegaan
Lawson mag wel het parkeerbonnetje betalen van Gasly.
Zijn schuld dat Gasly fout geparkeerd stond he.

Kost allemaal geld extra als je weggesleept wordt...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:14:42 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710118
De finale einduitslag staat erop!

Dit was hem :lijstje:

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220710129
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Tja, echt een 'advantage' is het natuurlijk niet om zo te rijden. Maar je zou ook kunnen zeggen: doordat hij de bochten zo neemt, kom jij met deze auto überhaupt de finish nog halen. En dat is natuurlijk wel een voordeel.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:17:30 #263
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710134


Wel opvallend dat uit het incident van Leclerc en George uiteindelijk geen beslissingsdocument online is gezet.

Maar dat was niet eens een incident te noemen denk ik ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:21:38 #264
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710144
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 00:16 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Tja, echt een 'advantage' is het natuurlijk niet om zo te rijden. Maar je zou ook kunnen zeggen: doordat hij de bochten zo neemt, kom jij met deze auto überhaupt de finish nog halen. En dat is natuurlijk wel een voordeel.
Het mag simpelweg niet wat die deed. Als die nou gewoon netjes het circuit (zoals alle andere rondjes) over was gegaan dan was die gewoon nog voor Hamilton en Colapinto geëindigd in de eindstand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220710262
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 06:54:38 #266
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220710508
Ach Leclerc.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 4 mei 2026 @ 08:14:20 #267
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220710723
Sommige dingen in de F1 mogen best veranderen, maar veranderen nooit. Zoals het ellenlang onderzoeken van incidenten na de race die, in het geval van Verstappen, echt easy tijdens de race beslist hadden kunnen worden.
Stel nou dat Leclerc geen straf had gekregen. Dan zit je dus vol opwinding te kijken naar de laatste ronde waar Verstappen hem in de laatste meters nog voorbij steekt en dan krijgt hij ruim 3 uur na de race een straf voor een futiliteit die in rondje 5 ofzo plaatsvindt. Mijn God..

Overigens: weet iemand nog waar de straf van Hamilton was in Singapore vorig jaar toen hij ook elke chicane af sneed? Ik dacht dat dat hooguit vijf seconde was?
Rini dankjewel.
  maandag 4 mei 2026 @ 08:24:53 #268
194695 franklop
Fran knock
pi_220710768
Olav Mol op X

quote:
Als je de onboard terug kan vinden zie je wat een sneue beslissing dit weer is.
Lijkt erop dat de stewards weer druk op zoek waren naar werk. 5 sec straf na afloop voor 2x niks
Wordt voor de verandering er terecht op gewezen dat het nou eenmaal de regels zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sommige dingen in de F1 mogen best veranderen, maar veranderen nooit. Zoals het ellenlang onderzoeken van incidenten na de race die, in het geval van Verstappen, echt easy tijdens de race beslist hadden kunnen worden.
Stel nou dat Leclerc geen straf had gekregen. Dan zit je dus vol opwinding te kijken naar de laatste ronde waar Verstappen hem in de laatste meters nog voorbij steekt en dan krijgt hij ruim 3 uur na de race een straf voor een futiliteit die in rondje 5 ofzo plaatsvindt. Mijn God..
In documentatie door Stewards benoemd dat ze tijdens de race niet goede beelden hadden en hoopten op additionele beelden achteraf die wat meer duidelijkheid konden geven. Geen idee hoe hectisch het was verder bij de Stewards, maar had allicht wel eerder kunnen worden bekeken alsnog.

quote:
Overigens: weet iemand nog waar de straf van Hamilton was in Singapore vorig jaar toen hij ook elke chicane af sneed? Ik dacht dat dat hooguit vijf seconde was?
5 seconden, maar las ergens wel dat de regels voor dit jaar aangescherpt zijn en dat het nu 5 seconden is per keer afsnijden in dergelijke gevallen. Maar degenen die de regels beter kennen zouden dat wel kunnen bevestigen of ontkennen

Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220710781
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:24 schreef franklop het volgende:
5 seconden, maar las ergens wel dat de regels voor dit jaar aangescherpt zijn en dat het nu 5 seconden is per keer afsnijden in dergelijke gevallen. Maar degenen die de regels beter kennen zouden dat wel kunnen bevestigen of ontkennen

[ afbeelding ]
Dat lijkt inderdaad wel wat er wordt geïmpliceerd in de beslissing.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 mei 2026 @ 09:15:50 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220710970


Ach Charles...
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 09:16:13 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220710973
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 01:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 4 mei 2026 @ 09:36:42 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220711285
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat is echt bizar. Je moet dergelijke binaire zaken gewoon binnen een minuut kunnen beslissen, eventueel 2. En niet duidelijk = geen straf.
Haben Sie eine Stunde?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 09:49:50 #273
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220711428
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Hij mag gewoon racen tegen Lindblad. Alhoewel dat ook niet echt racen te noemen viel want het was Lindblad die twee keer positie afgeeft wat niet echt had gehoeven achteraf.

Het enige domme wat Charles deed na die spin was vier keer het circuit afsnijden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 09:55:55 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220711480
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Die tik was hard.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220712161
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Tja ik snap dat hij baalt maar wat hij daar deed is link inderdaad. dat moet niet beloond worden met alsnog punten halen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 12:00:09 #276
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220712403
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afsnij-compilatie Leclerc [ afbeelding ]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 12:22:04 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220712552
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
Na die tik kon hij helemaal niet meer sturen lijkt het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 13:03:16 #278
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220712802
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
Snap ik, dat is het handige aan die montages die ik kan maken.

Waaraan je dus kan zien dat die eigenlijk nog prima kon sturen en al dat afsnijden eigenlijk gewoon overbodig was. Er was wel wat mis met die auto, maar het was niet alsof die ineens compleet onbruikbaar was. Ander had die natuurlijk helemaal niet de finishlijn gehaald.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 14:29:01 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220713435
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Tja ik snap dat hij baalt maar wat hij daar deed is link inderdaad. dat moet niet beloond worden met alsnog punten halen.
Ja zeker die actie na 20 sec. als die volledig de bocht mist en hem er daarna blind dwars over de baan gooit waardoor Lindblad van de baan af moet om hem te ontwijken was vrij onverantwoord
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 4 mei 2026 @ 19:42:28 #280
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220715535
twitter


twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:44:15 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715562
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 mei 2026 @ 19:44:53 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220715567
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Nouu
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:45:29 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715576
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nouu
Niet dan? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 mei 2026 @ 19:46:25 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220715586
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet dan? :@
Het tweede deel van je reactie was fout, niet het eerste keer :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:49:18 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715615
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het tweede deel van je reactie was fout, niet het eerste keer :P
Ohw ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220716097
Het is bepaald niet de eerste spin die zo netjes door Max is opgevangen.
En dan hebben we het nog niet over de spinnetjes die Max voorkomen heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 4 mei 2026 @ 21:06:01 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220716290
No words..

twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  maandag 4 mei 2026 @ 21:23:16 #288
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220716440
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Te triest voor woorden idd. :')
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:28:14 #289
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220716498
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:42 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]

[ x ]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220716530
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Wellicht kan Montoya wat lessen nemen bij je.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220716538
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Uhu



Bekijk deze YouTube-video
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:38:58 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220716581
quote:
Dat Grosjean het niet lukte bewijst niet per se heel veel. Het was namelijk Grosjean die het probeerde in een hogesnelheidsbocht wat nergens op sloeg. Een 360 maak je typisch op een vrij langzaam gedeelte van de baan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 mei 2026 @ 21:54:49 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220716732
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 01:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
Russell komt daar nog best goed weg
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 4 mei 2026 @ 22:07:05 #294
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220716815
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Russell komt daar nog best goed weg
Helaas wel ja.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:53:51 #295
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220719656
Niks tegen Sjarrel, maar het is nogal bezopen van onze Monegaskse vriend dat 'ie nog vrolijk tegen Russell gaat zitten racen terwijl hij zijn auto nog amper de bocht doorkrijgt, dat mag een DSQ zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220736596
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Johnny Herbert ging vorig jaar (of het jaar daarvoor) anders ook aardig los over Max, waardoor hij zijn positie verloor, toch? Zoiets.

Verder moet Montoya zijn mond houden en zijn drol nog net iets paarser verven. Maarja, edgy meningen genereren clicks....
  donderdag 7 mei 2026 @ 16:08:13 #297
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220736828
Montoya is een keer door Verstappen senior in Brazilië ge-torpedoed, wellicht dat dat 'm nog dwars zit. Daar had hij kunnen winnen en eigenlijk ook z'n F1 carrierre kunnen redden. Dus er zal best iets spelen.
Wie dit leest is gek
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:13:40 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220737272
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Montoya is een keer door Verstappen senior in Brazilië ge-torpedoed, wellicht dat dat 'm nog dwars zit. Daar had hij kunnen winnen en eigenlijk ook z'n F1 carrierre kunnen redden. Dus er zal best iets spelen.
Montoya is altijd een beetje tegendraads geweest toch?
pi_220737400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:33 schreef DjVero het volgende:

[..]
Johnny Herbert ging vorig jaar (of het jaar daarvoor) anders ook aardig los over Max, waardoor hij zijn positie verloor, toch? Zoiets.

Verder moet Montoya zijn mond houden en zijn drol nog net iets paarser verven. Maarja, edgy meningen genereren clicks....
Herbert had een sponsordeal met een goksite waar op de F1 gewed kan worden, en zat in een positie die direct de uitlsag van een race kon beinvloeden. Dat hij de spotlight op zichzelf richtte met die kritiek op Max was heel voorzichtig gezegd niet zo slim van hem.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:08:16 #300
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220738645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Montoya is altijd een beetje tegendraads geweest toch?
Dat is wel goed. Niets zo erg als dat iedereen elkaar gelijk geeft.
Wie dit leest is gek
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:59:09 #301
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220739826
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Montoya is een keer door Verstappen senior in Brazilië ge-torpedoed, wellicht dat dat 'm nog dwars zit. Daar had hij kunnen winnen en eigenlijk ook z'n F1 carrierre kunnen redden. Dus er zal best iets spelen.
Is montoya zijn zoontje uit het RB programma gegooid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')