Wat staat genoteerd?quote:
Jaquote:Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bedoelt dat Russell tegen Max aan reed?
Russell is een lompe Britse boer.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Russell ook nog noted voor zijn poging Max een lekke band te rijden
Denk het ook ja. Moeilijk een 1 op 1 vergelijk te maken, maar zag er op zich niet vervelend uit.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er had voor Max minimaal een podium in gezeten vandaag. Misschien vind hij het wel prima dat zijn tempo wat onder de radar is gebleven
Was nou maar naar Specsavers gegaanquote:Op zondag 3 mei 2026 20:54 schreef Evenstar het volgende:
George heeft wel vaker last van diepte zien lijkt het, niet de eerste keer.
Neuh, het is een rattige Britse kostschoolboy.quote:
Blij als die ballentent van een Viaplay failliet is.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ViaPlay snapt niet dat dat stadion een godsvermogen betaalt om daar het podium te hosten, daarom staan ze niet voor de hoofdtribune.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was nou maar naar Specsavers gegaan
? ze hebben al 5 weken vakantie gehad.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot over een week of 2-3 in Canada
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, het is een rattige Britse kostschoolboy.
Ik maak de kalender niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
? ze hebben al 5 weken vakantie gehad.
Dit was inderdaad wel om aan te zien. Nu nóg wat minder megajoules onder het boost-knopje en het is weer net autoracen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Het racen is nog lang niet waar het wezen moet maar het is iig iets minder Mario kart.
Bijna hersteldquote:Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot over een week of 2-3 in Canada
Ik wil mijn geld terugquote:
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.quote:
Ja, want dan gaan we weer terug naar de altijd sympathieke O. Mol die alles scherp ziet en de tandartsquote:Op zondag 3 mei 2026 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blij als die ballentent van een Viaplay failliet is.
10 miljoen voor die kijk aidsquote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van zequote:
50 miljoen schadevergoedingquote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
Toen was Biden nog aan de macht in Amerika.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze
Maar nu is het droog gebleven.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze
Dan gelijk doneren aan Danny.quote:
Ja bedankt he ...quote:
Heb ik al gedaan.quote:
Dan koop ik Danny wel uitquote:
Ja jij welquote:
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Ik neem altijd per maand een abo, en dat kwam prima uit vorige maand. Bovendien heeft voor de winter betalen ook weinig zin.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |