abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220708736
Kimi mag nu naar Mar A Lago
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:53:32 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708737
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We zijn bedrogen :(
Ik had droogte beloofd, ik heb geleverd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:53:44 #53
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708739
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Staat genoteerd
Wat staat genoteerd?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:53:57 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708740
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Staat genoteerd
je bedoelt dat Russell tegen Max aan reed?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:54:08 #55
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708741
Russell ook nog noted voor zijn poging Max een lekke band te rijden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 20:54:24 #56
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708744
Russell rijdt eerst tegen VER aan, en later nog tegen LEC. Wat een prutser
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:54:28 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708745
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
je bedoelt dat Russell tegen Max aan reed?
Ja
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:54:36 #58
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708746
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100151085_9a62b82b

Deze is wel mooi in beeld gebracht.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:54:36 #59
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708748
George heeft wel vaker last van diepte zien lijkt het, niet de eerste keer.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:54:42 #60
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708750
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Russell ook nog noted voor zijn poging Max een lekke band te rijden
Russell is een lompe Britse boer.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220708751
Moving under braking kon weleens de laatste ronde zijn, daardoor botsen ze. Leclerc en Russel.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:54:50 #62
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220708752
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Er had voor Max minimaal een podium in gezeten vandaag. Misschien vind hij het wel prima dat zijn tempo wat onder de radar is gebleven
Denk het ook ja. Moeilijk een 1 op 1 vergelijk te maken, maar zag er op zich niet vervelend uit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 20:55:10 #63
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708759
ViaPlay snapt niet dat dat stadion een godsvermogen betaalt om daar het podium te hosten, daarom staan ze niet voor de hoofdtribune.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:55:23 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708761
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:54 schreef Evenstar het volgende:
George heeft wel vaker last van diepte zien lijkt het, niet de eerste keer.
Was nou maar naar Specsavers gegaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:55:36 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708762
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ViaPlay snapt niet
Je had hier al kunnen stoppen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:55:39 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220708763
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Russell is een lompe Britse boer.
Neuh, het is een rattige Britse kostschoolboy.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:55:39 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708764
Tot over een week of 2-3 in Canada :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:56:07 #68
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708768
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ViaPlay snapt niet dat dat stadion een godsvermogen betaalt om daar het podium te hosten, daarom staan ze niet voor de hoofdtribune.
Blij als die ballentent van een Viaplay failliet is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:56:19 #69
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708771
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Was nou maar naar Specsavers gegaan
_O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220708773
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot over een week of 2-3 in Canada :W
? ze hebben al 5 weken vakantie gehad.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:56:34 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708774
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, het is een rattige Britse kostschoolboy.
:r
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:56:50 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708775
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:56 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
? ze hebben al 5 weken vakantie gehad.
Ik maak de kalender niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220708777
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Het racen is nog lang niet waar het wezen moet maar het is iig iets minder Mario kart.
Dit was inderdaad wel om aan te zien. Nu nóg wat minder megajoules onder het boost-knopje en het is weer net autoracen.
-
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:57:20 #74
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708779
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot over een week of 2-3 in Canada :W
Bijna hersteld *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 20:57:40 #75
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708787
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Nog steeds geen regen!
Ik wil mijn geld terug :(
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:57:56 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708790
Stevige kritiek van Piastri op de batterij-onzin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:58:11 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708794
Piastri zegt ook er niet te verdedigen val met deze autos :D
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:58:11 #78
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708795
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Ik wil mijn geld terug :(
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:58:23 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708796
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Ik wil mijn geld terug :(
*steekt geld in z'n zak*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:58:27 #80
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220708797
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Blij als die ballentent van een Viaplay failliet is.
Ja, want dan gaan we weer terug naar de altijd sympathieke O. Mol die alles scherp ziet en de tandarts ^O^
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:58:42 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708800
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
10 miljoen voor die kijk aids
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 20:58:42 #82
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708801
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Ik wil mijn geld terug :(
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze :(
  zondag 3 mei 2026 @ 20:58:50 #83
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708804
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
50 miljoen schadevergoeding
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:59:26 #84
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708808
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze :(
Toen was Biden nog aan de macht in Amerika.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:59:30 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708809
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze :(
Maar nu is het droog gebleven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:59:44 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708811
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
50 miljoen schadevergoeding
Dan gelijk doneren aan Danny.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 21:00:05 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708816
Tijd om te gamen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:00:07 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708817
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar nu is het droog gebleven.
Ja bedankt he ...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:00:21 #89
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708819
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd om te gamen.
Heb ik al gedaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:00:36 #90
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708823
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan gelijk doneren aan Danny.
Dan koop ik Danny wel uit :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 21:00:39 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708825
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Heb ik al gedaan.
Ja jij wel ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:00:54 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708826
quote:
87s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja bedankt he ...
14.gif
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:01:00 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708828
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Heb ik al gedaan.
Ik ook
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:01:04 #94
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708830
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Dan koop ik Danny wel uit :P
:o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:01:05 #95
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708831
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 21:01:18 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708836
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Behoorlijk ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:01:33 #97
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708838
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze :(
Ik neem altijd per maand een abo, en dat kwam prima uit vorige maand. Bovendien heeft voor de winter betalen ook weinig zin.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:01:42 #98
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708840
Geluid nog slechter dan tijdens de race :{
  zondag 3 mei 2026 @ 21:01:49 #99
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220708842
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:01:53 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708843
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')