Volgens de onboard die @Nattekat had gezien is het 100% straf.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.
Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.
Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
Er had voor Max minimaal een podium in gezeten vandaag. Misschien vind hij het wel prima dat zijn tempo wat onder de radar is geblevenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.
Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.
Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
Wel meer dingen, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.quote:
Disney gaat dat wel verfilmen.quote:
Wij missen jouquote:Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel meer dingen, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.
Dit gaat over Nizno hè?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.
Is zijn zus man.quote:
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens de onboard die @:nattekat had gezien is het 100% straf.
Dat maakt jij ervan.quote:
Ja, dat vind iedereen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.
Vind het wel raar dat ze dat niet tijdens de race al besloten hadden.
We zijn bedrogenquote:
Vorig jaar > 'Ja we gaan het niet meer na de race beslissen' > En dan vervolgens weer al die bullshit na de race.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.
Vind het wel raar dat ze dat niet tijdens de race al besloten hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |