abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:50:09 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708691
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
En volgende keer gewoon om 22 uur :(
Neh
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:50:25 #27
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708694
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.

Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.

Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
Volgens de onboard die @Nattekat had gezien is het 100% straf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:50:30 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708696
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.

Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.

Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
Er had voor Max minimaal een podium in gezeten vandaag. Misschien vind hij het wel prima dat zijn tempo wat onder de radar is gebleven
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:50:38 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708700
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
is dat het enige?
Wel meer dingen, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:50:59 #30
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708702
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
F1 Multiverse.
Disney gaat dat wel verfilmen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:51:05 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708704
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wel meer dingen, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.
Wij missen jou ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:51:16 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708706
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.
Dit gaat over Nizno hè?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:51:18 #33
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220708707
Russell kan gewoon niet tippen aan Kimi, wat een klasbak
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:51:21 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708708
Ala het 100% zeker een straf was geweest dan had die het wel gehad al.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:51:40 #35
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708712
beetje jonge vriendin :{
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:51:54 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708714
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef butz0rs het volgende:
beetje jonge vriendin :{
Is zijn zus man.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 20:51:56 #37
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220708715
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Volgens de onboard die @:nattekat had gezien is het 100% straf.
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.

Vind het wel raar dat ze dat niet tijdens de race al besloten hadden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:51:58 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708716
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit gaat over Nizno hè?
Dat maakt jij ervan. :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:52:06 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708717
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef butz0rs het volgende:
beetje jonge vriendin :{
Denk zusje mafklapper ....
pi_220708719
Tetten!

Oh was een kerel
  zondag 3 mei 2026 @ 20:52:16 #41
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708720
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is zijn zus man.
oh ok :o
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:52:43 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708725
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maakt jij ervan. :{w
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:52:50 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708726
Nog steeds geen regen!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:52:57 #44
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708727
Op de truck verder racen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:53:07 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708729
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.

Vind het wel raar dat ze dat niet tijdens de race al besloten hadden.
Ja, dat vind iedereen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 20:53:15 #46
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220708731
Dit blijft zo debiel.

Al was vorig jaar leuker. Maar een vrachtwagen :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:53:16 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708732
Wel weer 2 Williams in de punten _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:53:18 #48
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708733
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Nog steeds geen regen!
We zijn bedrogen :(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:53:18 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708734
Staat genoteerd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:53:21 #50
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220708735
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Had zn onboard op 2de scherm maar had dat net niet in de gaten door actie op de baan op hoofdscherm.

Vind het wel raar dat ze dat niet tijdens de race al besloten hadden.
Vorig jaar > 'Ja we gaan het niet meer na de race beslissen' > En dan vervolgens weer al die bullshit na de race.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')