abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:47:44 #1
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708651
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:47:50 #2
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708652
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
George Under Investigation moving under braking.
Zou karma zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220708654
Kimi:

  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:01 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220708660
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Elke rijder is smerig.
Onzin, Russell mist gewoon talent en dat moet hij goedmaken door her en der mensen aan te tikken. Shit wat je eigenlijk nooit ziet bij andere rijders.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:48:03 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708661
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we zo weer de voorjaar stop dus kun je weer even bijkomen
Janken ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220708663
Zeiknatte kop door MBS _O-
De enige echte.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:07 #7
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708664
Het racen is nog lang niet waar het wezen moet maar het is iig iets minder Mario kart.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:07 #8
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220708665
Die oprechte blijdschap bij Antonelli is leuk om te zien (no homo).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:48:08 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708666
Sorry @ESF1Gamer ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:48:09 #10
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708668
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
Max wel weer met een straatlengte afstand DOTD
Gemis voor entertainment waarde als ie stopt met F1.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:27 #11
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220708671
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Rnie het volgende:
Zeiknatte kop door MBS _O-
Hè bah.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:48:40 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708672
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
George Under Investigation moving under braking.
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.

Zou heel grappig zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:48:46 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708673
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sorry @:esf1gamer ;(
Voor wat?

Ik mis wel door het slotje posten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:48:55 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708675
Hoop dat Kimi ook zo nuchter blijft, samen met Piastri en Max toch veel beter te hebben dan die jankerds van een Georgie en Lando.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:48:57 #15
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708677
En volgende keer gewoon om 22 uur :(
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:48:58 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708678
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Gemis voor entertainment waarde als ie stopt met F1.
Eens.

Alle rookies papa-loos ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:49:10 #17
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708679
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.

Zou heel grappig zijn.
Alternatieve universum.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 20:49:16 #18
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220708680
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.

Zou heel grappig zijn.
Waarschijnlijk alleen Max, gok ik.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:49:27 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708681
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor wat?

Ik mis wel door het slotje posten.
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 20:49:28 #20
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220708682
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.

Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.

Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:49:35 #21
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708683
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor wat?

Ik mis wel door het slotje posten.
is dat het enige?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:49:40 #22
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708686
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens.

Alle rookies papa-loos ;(
Ze hebben Alonso nog.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:49:41 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708687
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alternatieve universum.
F1 Multiverse.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:49:51 #24
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220708689
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Zou karma zijn
Dat die under investigation is?

Dat wil nog niet meteen iets zeggen. Beetje een onzin report waarschijnlijk van Ferrari. Gaat denk ik niks uitkomen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 20:49:58 #25
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708690
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi:

[ afbeelding ]
Het had ook Sjors kunnen zijn, na deze laatste drie GP's. :+

Eén iemand bij Merc mág WDC worden dit jaar, van de ander wordt vérwacht dat ie het WDC binnenhengelt dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')