Zou karma zijnquote:Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
George Under Investigation moving under braking.
Onzin, Russell mist gewoon talent en dat moet hij goedmaken door her en der mensen aan te tikken. Shit wat je eigenlijk nooit ziet bij andere rijders.quote:
Jankenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we zo weer de voorjaar stop dus kun je weer even bijkomen
Gemis voor entertainment waarde als ie stopt met F1.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
Max wel weer met een straatlengte afstand DOTD
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
George Under Investigation moving under braking.
Voor wat?quote:
Eens.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gemis voor entertainment waarde als ie stopt met F1.
Alternatieve universum.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.
Zou heel grappig zijn.
Waarschijnlijk alleen Max, gok ik.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.
Zou heel grappig zijn.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik mis wel door het slotje posten.
is dat het enige?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik mis wel door het slotje posten.
Ze hebben Alonso nog.quote:
F1 Multiverse.quote:
Dat die under investigation is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |