Ik ben ook wel blij dat Max niet Newey heeft gevolgd naar Astonquote:Op maandag 6 juli 2026 09:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eigenlijk al sinds Newey een stap terug heeft gedaan voor Pierre Wasche.
En dat is altijd zo. Zodra fransen er zich mee gaan bemoeien, is het bal. Franse rommel.
Haha dan had ik zijn reacties na de races wel eens willen zienquote:Op maandag 6 juli 2026 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat Max niet Newey heeft gevolgd naar Aston
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat Max niet Newey heeft gevolgd naar Aston
Wat een onzin, Verstappen reed gisteren gewoon weer op schema voor een podiumplaats.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zitten al 2 jaar in de achteruit, dat wordt echt niks meer de komende tijd.
Omdat Antonelli stuk ging en Russell een lekke band had. Anders was het gewoon P5.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een onzin, Verstappen reed gisteren gewoon weer op schema voor een podiumplaats.
Verstappen had Russell al ingehaald voor de eerste pitstop..quote:Op maandag 6 juli 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Antonelli stuk ging en Russell een lekke band had. Anders was het gewoon P5.
Je hebt de tv uitgezet na dat moment?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Verstappen had Russell al ingehaald voor de eerste pitstop..
Max had al gezegd dat dit circuit veel lastiger zou zijn voor hen. En dat bleek.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef Black-Death het volgende:
Moet zeggen dat de performance van Red Bull me toch tegenviel na de optimistische race in Oostenrijk, alhoewel Antonelli daar wel sneller was in feite.
Oh die quote had ik even gemist hahaquote:Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max had al gezegd dat dit circuit veel lastiger zou zijn voor hen. En dat bleek.
Waar Ferrari het vorige week liet liggen liet Red Bull het deze week min of meer liggen. Vind op zich wel dat Max redelijk die derde positie in de hand heeft kunnen houden lange tijd.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef Black-Death het volgende:
Moet zeggen dat de performance van Red Bull me toch tegenviel na de optimistische race in Oostenrijk, alhoewel Antonelli daar wel sneller was in feite.
Geeft op zich niks, Max weet ook niet altijd van tevoren hoe een weekend gaat uitpakken.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh die quote had ik even gemist haha
Ja, en? Hij heeft zich niet aan de regels gehouden en die hebben terecht een standaard straf, er viel niks te beoordelen. Die regel is er om te voorkomen dat auto's lichtjes vooruitrollen op het moment dat het licht uit gaat, want dat geeft een snelheidsvoordeel.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Penalty Lewis wat mij betreft belachelijk. Bewoog misschien wel maar was zeker niet eerder gestart en heeft misschien zelfs iets aan tijd gekost.
Hamilton en dan ook nog op silverstone, zal wel weer zo'n PDF-je worden met meer Kbs dan andere stewards beslissingen. "De grote Hamilton was heel open en eerlijk met ons en keurde ons zelfs een blik waardig" etc.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton gelukkig louter een reprimande voor yellow flag infringement.
Doet hij structureel mee voor de overwinning? Nee, eigenlijk sinds mid 2024 niet meer. En qua 'nature of the car' is het ergens tussen 3-8 posities.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een onzin, Verstappen reed gisteren gewoon weer op schema voor een podiumplaats.
Precies, dit is een achteruitgang die al 3 jaar gaande is. Dit is niet iets nieuws, en dat weet Max maar al te gaan. Velen hebben Red Bull inmiddels verlaten, en na dit seizoen (of na volgend jaar?) ook GP. Ik denk dat Max er dan ook mee stopt bij Red Bull.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doet hij structureel mee voor de overwinning? Nee, eigenlijk sinds mid 2024 niet meer.
Hij is in 2024 kampioen geworden omdat hij een teringgoede coureur is, niet omdat het de topauto was toen. Vanaf Imola tot Sao Paulo was het ook drama. Dat hij die absolute Godenrit had op Sao Paulo kwam ook niet omdat hij zo'n goede auto had... De enige race daarna die Max met vingers in de neus won was op Qatar en hij wist toen ook niet waar dat opeens vandaan kwam.
In het begin van 2024 was RBR nog verbaasd over het gat naar de rest, Max had toen al door dat het niet top ging met de auto maar dat werd verbloemd doordat de concurrentie niet bij kwam. Max zei dat letterlijk toen, hij was:
1: verbaasd dat de concurrentie het gat niet had gedicht
2: continu aan het klagen dat de voorkant niet meewerkte. Wat tot Imola niet serieus genomen werd omdat de vergelijking met de concurrentie zo groot was.
Toen kwam Mclaren met een update en was het damage control voor de rest van het seizoen.
Dus ja, eigenlijk is het al 3 jaar fucked.
Ik denk dat hij stopt en lekker ff wat anders gaat doen in de racerij.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies, dit is een achteruitgang die al 3 jaar gaande is. Dit is niet iets nieuws, en dat weet Max maar al te gaan. Velen hebben Red Bull inmiddels verlaten, en na dit seizoen (of na volgend jaar?) ook GP. Ik denk dat Max er dan ook mee stopt bij Red Bull.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |